Kurbijkurne  · Foruma noteikumi Palīdzība  ·   Meklēt  ·   Biedri  ·   Kalendārs
Kurbijkurne -> HP fanu klubs

Harija Potera fanu klubs Latvijā

Par fanu klubu

Tāpat kā citur pasaulē, arī Latvijā ir savs (oficiālais) Harija Potera fanu klubs.

Kā katram kārtīgam fanu klubam, arī HP fanu klubam Latvijā ir sava himna, noteikumi, sasveicināšanās zīme, biedriem ir savi segvārdi, kā arī iznāk kluba avīze (līdz šim - 3 numuri). Katrs dalībnieks (kas apmeklē fanu kluba biedru tikšanās reizes) tiek arī iešķirots četros torņos: Lūšu (viltīgie), Lāču (labsirdīgie), Vāveru (ātrie) vai Pūču (miermīlīgie) tornī.

Kluba biedri saņem pašu izdoto avīzi par brīvu, kā arī izbauda atlaides citām grāmatām, kas iznākušas ar fanu kluba iniciatīvu (sk. zemāk).

Visi HP fanu kluba biedri ir aicināti uz tikšanās reizēm piektdienās 16:00 Jumavas-I. Zeberiņa grāmatnīcā, apakšstāva kafejnīcā Amanda, Dzirnavu ielā 73, kur notiek papļāpāšana, spēļu spēlēšana, jaunu pasākumu rīkošana u.c.

Par kluba biedru tu vari kļūt, vienkārši aizpildot anketu, kuru vari saņemt Jumavas-I. Zeberiņa grāmatnīcās, vai arī aizpildīt internetā Jumavas mājas lapā. Tomēr iegaumē, ka kluba biedra karti, kas nodrošina atlaides grāmatām, tu tāpat vari saņemt tikai, pats/i ierodoties grāmatnīcā!

Harija Potera fanu klubs Latvijā piedāvā... Harija Potera fanu kluba rīkotie pasākumi: Ja vēlies pastāstīt par kādu no pasākumiem vai atceries vēl kādu citu, kas šeit nav minēts, sūti man e-pastu: jaanise@sveiks.lv

Šī lapa pēdējoreiz atjaunināta 2005. g. 9. augustā.