Kurbijkurne  · Foruma noteikumi Palīdzība  ·   Meklēt  ·   Biedri  ·   Kalendārs
Kurbijkurne -> HP fanu klubs -> Pasākumi -> Harija Potera dzimšanas dienas svinības
Harija Potera dzimšanas dienas svinības Ogres estrādē

Uz pasākumu bija ieradušies apmēram cilvēki simts. Tas ir, skaitot vecākus un bērnus kopā, jo vecāki jau diez ko neslinkoja. Paldies Jelgavas filiālei, kuri arī visi kā fanu kluba filiāle bija ieradušies!

Pasākums tika atklāts ar ludziņu jeb nelielu iestudējumu Ambērijas pirmsākumi. Stāsts bija par to, kā pirms pāris gadiem (visai nesen) tika radīta Cūkkārpai līdzīga skola Ambērija, kurai, kā katrai skolai, ir savi noslēpumi.

Diemžēl trūka aktieru, nebija arī mikrofonu, tāpēc nācās izlīdzēties ar skaļajām balsīm. Bet aktieriem milzīgs paldies, jo tikām galā un viss sanāca.

Tālāk sekoja sadalīšanās pa torņiem ar testu palīdzību, kas tika izdalīti katram pie ieejas. Sakarā ar nelielu kavēšanos, šķirošana izvērtās diezgan juceklīga...

Vispārēju satraukumu izraisīja kalambola spēle. 1. spēle: vāveres pret lūšiem, uzvar lūši. 2. spēle: lāči pret pūcēm, uzvar lāči. "Sakarā ar lielo uztraukumu nekādi sakarīgie komentāri no manas puses neskanēja," stāsta pasākuma vadītāja Vilhelmīne. "Kārtīgi nolasīt noteikumus arī nespēju.. Nobijos. Tomēr spēle kaut kā aizgāja, es pat nezinu, kā viss nokārtojās, bet tālāk tikām."

Sekoja neliela prezentācija no Jumavas puses, uz kuru darboties tika uzaicinātas arī ģimenes.

Kalambola finālspēlē uzvaru godam nopelnīja lūši, uzvarot lāčus.

Visbeidzot notika arī torņu prezentācijas. Katrs tornis ar savu vecāko prezentēja sevi, savu torņa lepnumu un simbolu, un, protams, savu torni. Tika arī pasniegi diplomi kalambola uzvarētājiem un citiem.

"Beidzām ar nelielu torņu spēli. Pašai bija patiess prieks redzēt, ka citiem ir labi. Arī atsauksmes no skatītājiem un pašiem dalībniekiem esot bijušas pozitīvas."



Pirmajās 4 bildēs redzami kadri no HP fanu kluba biedru uzvestās ludziņas Ambērijas pirmsākumi.
Pasākuma dalībnieku šķirošana torņos. Dzimšanas dienas svinību organizatori un ludziņas aktieri.


Izplatītā pasākuma reklāma

Lieli un mazi Harija Potera fani ir ļoti gaidīti viesi Harija Potera (un arī pašas rakstnieces Džoannas Ketlīnas Roulingas) dzimšanas dienas svinībās, kas sestdien, 31. jūlijā laikā no plkst. 13:00 līdz 15:00 notiks Ogres estrādē. Līdzi jāņem labs noskaņojums, vēlēšanās piedalīties spēlēs un atrakcijās, tērpi un aksesuāri burvju un raganu stilā, laba vēlējumi un pašu izgatavotas apsveikuma kartītes Harijam. Maģiskajām būtnēm ieeja tikai ar īpašām atļaujām.

Harija dzimšanas dienas svinībās namatēva lomā iejutīsies pats Cūkkārpas skolas direktors Dumidors. Svētku laikā bērni varēs piedalīties kalambola spēlē, dažādos konkursos un loterijās, kā arī iestāties Harija Potera fanu klubā.

Pasākuma ietvaros prezentēs arī jaunu apgāda Jumava grāmatu no sērijas "Harija Potera fanu klubs Latvijā piedāvā" – Bērni jautā, Nobela prēmijas laureāti atbild. Šajā grāmatā uz dažādiem vienkāršiem un ļoti sarežģītiem bērnu uzdotiem jautājumiem atbildes mēģina rast cilvēki, kas par savu darbu ieguvuši Nobela prēmiju. Cik ilgi vēl pastāvēs Zeme? Kāpēc vecākiem jāstrādā? Kas ir mīlestība? Kāpēc cilvēki karo? Šos jautājumus uzdod bērni un uzdotu arī pieaugušie, ja vien vairs nejustos neērti.

Harija Potera dzimšanas dienas svinības organizē apgāds Jumava un Harija Potera fanu klubs Latvijā.


Paldies Vilhelmīnei par ziņojumu un ēee... Atsaucās, kas man bildes atsūtīja!

Šī lapa pēdējoreiz atjaunināta 2004. g. 7. augustā.