Kurbijkurne  · Foruma noteikumi Palīdzība  ·   Meklēt  ·    Čats  ·   Biedri  ·   Kalendārs
Kurbijkurne -> HP fanu klubs -> Zagļu pavēlnieks
Zagļu pavēlnieks

Grāmatas darbība norisinās Venēcijā. Kādu dienu Hartlību pāris no Vācijas ierodas Venēcijā un uzmeklē detektīvu Viktoru Gecu, kuram lūdz atrast viņu audžudēlu Bo. Puisēna mirusī māte nemitīgi abiem ar brāli ir stāstījusi, cik pasakaina ir Venēcija – Mēness pilsēta, kur mīt lauvas ar spārniem.

Arī tu esi šo grāmatu izlasījis/usi? Iesūti savu komentāru šeit!
Kornēlija Funke

Kornēlija Funke ir viena no populārākajām vācu rakstniecēm, kuras darbi tulkoti vairākās valodās. Zagļu pavēlnieks (Herr der Diebe) ir viņas sestais romāns, kas jau atnesis autorei pasaules slavu – Evaņģēliskā Grāmatu balva 2002, Cīrihes bērnu grāmatas balva "La vache qui lit", prestižā Mildred Bachelder Award no Amerikāņu bibliotēku savienības u.c.

Autore kļuva īpaši populāra pēc tam, kad 2002. gada septembrī ASV angļu valodā izdeva viņas grāmatu Zagļu pavēlnieks (The Thief Lord).

Rakstniece ir pabeigusi Hamburgas universitātē izglītības teorijas programmu, pēc tam apguvusi grāmatu ilustrēšanu Hamburgas pilsētas dizaina koledžā. Strādājusi par galda spēļu dizaineri un grāmatu ilustratori līdz sākusi grāmatas rakstīt arī pati, pilnīgi tomēr nepametot arī ilustrēšanu, sevišķi savām grāmatām. Vēl Funke strādā arī vācu televīzijas kanālā ZDF.

Kornēlija Funke dzīvo netālu no Hamburgas Vācijā kopā ar vīru Rolfu, meitu Annu un dēlu Benu.

Vairāk lasiet un dažus intervijas videoklipus varat apskatīt šajā lapā.

Šī lapa pēdējoreiz atjaunināta 2003. g. 12. oktobrī.