Kurbijkurne  · Foruma noteikumi Palīdzība  ·   Meklēt  ·   Biedri  ·   Kalendārs
Kurbijkurne -> HP fanu klubs -> Laura un Avanterras noslēpums
Laura un Avanterras noslēpums

Matemātika nav Lauras stiprā puse. Toties viņa prot jāt kā īsts kovbojs un paukoties kā musketieris. Jāsaka, par laimi, jo tieši 13. dzimšanas dienā viņai tiek uzticēts svarīgs uzdevums cīņā pret ļaunumu. Laurai jāizrauj no nāves ķetnām Elizions, Gaismas glabātājs. Ja tas neizdosies, Melnais hercogs Borborons kļūs par Avanterras planētas valdnieku, un Cilvēkzvaigzni aprīs mūžīgā neesamība. Laurai gan nāk talkā tik lieliski palīgi kā čukstošā migla Dūmākonis un akmens milzis Portaks, kas, draudot briesmām, atmostas no sastinguma. Tomēr Borboronam arī uz šīs zemes ir savi rokaspuiši...

~~~

Pašlaik tiek tulkota arī otrā grāmata par Lauras piedzīvojumiem, kurā viņai jānosargā Dzīvības kauss un jāatbrīvo tēvs no Melnā hercoga gūsta: Laura un septiņu mēnešu zīmogs.

Šeit skaties grāmatu mājas lapu.

Pēters Freinds

Kopš 1980. gada strādājis kino industrijā, vispirms kā menedžeris vairākos Berlīnes kinoteātros, vēlāk arī filmu izplatīšanas jomā. Ar 1993. gadu piedalījies kā producents Berlīnes Phoenix Film projektos. Bijis atbildīgs par tekstu, producēšanu un dramaturģiju vairākos uzvedumos un raidījumos gan sabiedriskajos, gan privātajos televīzijas kanālos.

Freinds ir precējies, viņam ir divi dēli, dzīvo un strādā Berlīnē, Vācijā. Daudzus savu grāmatu tēlus radījis tieši saviem bērniem, kuriem nekad nebija gana tēva brīnišķīgo stāstu.

Šī lapa pēdējoreiz atjaunināta 2004. g. 6. martā.