Kurbijkurne  · Foruma noteikumi Palīdzība  ·   Meklēt  ·   Biedri  ·   Kalendārs
Kurbijkurne -> HP fanu klubs -> Pasākumi -> Harija Potera dzimšanas dienas svinības '05
Harija Potera dzimšanas dienas svinības

Arī šogad izdevniecība Jumava rīkoja Harija Potera dzimšanas dienas svinības, kas šoreiz ilga 4 dienas – notika pēc kārtas vairākās Latvijas pilsētās, tai skaitā 2. augustā Ogrē.

Tā kā pasākuma galvenais notikums bija fragmenta no jaunākās – sestās – Harija Potera grāmatas attēlošana, kurā loma bija paredzēta arī vienam no apmeklētājiem, sākumā bija jānoskaidro labākais aktieris. lai to paveiktu, kandidātiem lūdza nodemonstrēt "mīļu, noslēpumainu, briesmīgu, šaušalīgu vai dziļdomīgu sejas izteiksmi" paša izvēlētā pozā, un tēlotprasmi novērtēja pēc apkārtējo aplausiem.

Pēc tam sākās Jauktasiņu Prinča fragmentu spēlēšana, kurā galvenās lomas izpildītāju pāris – Dailes teātra aktieri – attēloja divu premjerministru sarunas. Es patiesībā biju nedaudz izbrīnīts par tieši šī fragmenta izvēli, kurš, manuprāt, bija šādai īsai tēlošanai diezgan nepateicīgs – skatītājus nesaistošs, tā ka es nebrīnījos, kad jau pēc piecām minūtēm klātesošo pūlītis mazliet paretinājās.

Labākā jaunā aktrise, kas savu lomu izcīnīja konkursā, tēloja maģisku gleznu, tomēr arī pārējiem spēlēšana netika liegta – kādam taču bija jātēlo lidu pulveris! Jāsaka, ka šis pienākums pēc pirmās "lidošanas" tika piemirsts – acīmredzot sadegt zaļām liesmām nebija diez ko aizraujoši...

Apmēram ludziņai sākoties, fonu laipni ieradās aizpildīt vietējais sētnieks, kārtīgi uzkopjot blakus esošo zālienu ar paskaļu sarkanu zāles pļāvēju. Bet tas, protams, nepavisam netraucēja līdz skatītājiem atplūst dažām aktieru izrunātajām frāzēm...

Pēc izrādes beigu vārdiem ".. nezināja, kas ir Harijs Poters!", kas skaļi izskanēja pa ielu, sanācēji varēja ieguldīt savu tiesu Harijam dzimšanas dienā veltītajā piemineklī, kura augšējā – dzīvā – daļa diemžēl bija pārlieku nogurusi iepriekšējos pasākumos, tāpēc nebija ieradusies. Un pie atsevišķa galdiņa ar atlaidēm tika piedāvātas "Harija Potera fanu klubs Latvijā iesaka..." sērijas grāmatas.



Topošie aktieri... ... un viņu plastiskie vaibsti.
Lidu pulvera pirmā puse... ... un otrā puse.
Un šādi pa kamīniem pārvietojas burvji. Glezna pārvietojas pa biroju? Un varbūt tomēr nē...
Katliņcepurīgais sveiciens. Skatītāju rindas.
Pasākuma dalībnieku šķirošana torņos. Paldies par uzmanību!
Veltījums Harijam Poteram... ... dzimšanas dienā.


Ziņoja eyedam.
Šī lapa pēdējoreiz atjaunināta 2005. g. 9. augustā.