Daiļdarba vispārējā informācija
Daiļdarbs
Virsraksts: Nauda
Iesūtījis/usi: Aiva
Saturs
Kategorija/s: Fanu fantāzija un fantastika
Tēli: Nav
Anotācija: Nabiki ir multimiljardiere un bagātākā jaunā biznesmene pasaulē. Taču piepeši pagātne, kura šķita esam sen aiz muguras un aizmirsta, atgādina par sevi, un par to, kas bija izdarīts, lai nonāktu tādās virsotnēs.
Stils
Žanrs: Drāma, Mistika
Reitings: PG-13
Piezīmes: Tulkojums
GarumsLaiksLasītāji
Nodaļas: 2 Iesūtīts: 02.11.2023 Atsauksmes: 0
Vārdi: 13683 Papildināts: 25.11.2023 Lasīts: 309
Pabeigts: (Nav pabeigts)
Dažādi
Sērijā/s: nav nevienā sērijā
Izaicinājumi: nav atbilde izaicinājumam
Piezīmes
Daiļdarba piezīmes
Piezīmes:

Autora priekšvārds

Šis nav pārāk tradicionāls Ramna ½ fanstāsts, un tāpēc es jau iepriekš atvainojos visiem maniem lasītājiem par šo faktu. Tas nav jautrs. Tas nav haotisks. Tas nav Takahaši.

Kad man pirmoreiz galvā dzima doma uzrakstīt ‘Ranma Helovīnā' stāstu, es biju sajūsmā! Šausmu komēdija! Tas taču vienmēr tik viegli rakstās! Un, godīgi jāatzīst, sākot rakstīt, es to biju plānojis ieturēt Rumiko Pasaules garā, taču acīmredzami es no tā izveidoju stāstu, kas man pašam labāk patika - bet kas īsti vairs neiederējās anime seriālā, kas man tā patīk.

Taču, tā vietā, lai atmestu rakstīšanu, es izlēmu turpināt. Varbūt, ka arī no šāda darba sanāks kaut kas vērā ņemams? Jo šis ir stāsts par cilvēka dabu, par to, ka pārdabiskais ap mums reizēm ir pieņemamāks par dabisko, un par visu to ļaunumu, ko mēs neapzinoties nodarām sabiedrības progresa vārdā. Šis ir stāsts par dvēseles krišanu un augšāmcelšanos. Ideāli iederīgs Helovīnam, it īpaši šodien, kad mēs arvien biežāk atsakāmies no kartoniskā, muļķīgā ļaunuma un nolemjam uz šo tēmu paskatīties tā nopietni.

Tā ka, ja meklējat vieglu izklaidi - dodieties vien tālāk.

Gribat vielu pārdomām - turpiniet lasīt.

Ja šis ievads jūs kaut nedaudz sabiedēja - lieliski. Tātad jūs vēl esat dzīvi.

Nodaļas
Nr.VirsrakstsIesūtījisAtsauksmesGarums
11. daļaAiva Atsauksmes (0) 7945 vārdi
Autora piezīmes:

Tulkojums
Autora piekrišana saņemta.
Oriģināls "Money" lasāms šeit:
https://stefangagne.com/twoflower/fanfic/Money.txt
Autors:  Stefan "TwoFlower" Gagne
https://stefangagne.wordpress.com/about/

22. daļaAiva Atsauksmes (0) 5738 vārdi
Autora piezīmes:
Opcijas
  • Printeris