Daiļdarba vispārējā informācija
Daiļdarbs
Virsraksts: Satrūnējušās hronikas
Iesūtījis/usi: DarkJedi
Saturs
Kategorija/s: Oriģinālstāsti
Tēli: (oriģināltēli)
Anotācija: ‘’Satrūnējušās hronikas’’ apkopo perversā hronista Dārkas Džediēla stāstus, kurus viņš sarakstījis savos daudzajos un garajos ceļojumos. Tiesa, ļaudis baumo, ka Dārkas Džediēls nav ne reizi spēris kāju ārā no savas mājas, taču tas neliedz minētajai personai ar putām uz lupām apgalvot, ka viss aprakstītais ir balta patiesība un tie kas apgalvo pretējo ir bezgodīgi meļi, pārdzērušies žūpaspurni, kā arī vienkārši dienaszagļi, kam nav ko citu darīt, kā apvainot godājama hronista sarakstītus stāstus, kas bez tam ir arī dievišķīgas svētlaimes apsvētīti, jo kā nekā par svētīšanu pilsētas priesterim tika nodotas 10 vīna mučeles klostera pagrabu papildināšanai.
Stils
Žanrs: Humors, Piedzīvojumi
Reitings: PG-13
Piezīmes: Nav
GarumsLaiksLasītāji
Nodaļas: 1 Iesūtīts: 17.10.2006 Atsauksmes: 6
Vārdi: 3076 Papildināts: 23.10.2006 Lasīts: 2721
Pabeigts: starstarstarstarstar
Dažādi
Sērijā/s: nav nevienā sērijā
Izaicinājumi: nav atbilde izaicinājumam
Nodaļas
Nr.VirsrakstsIesūtījisAtsauksmesGarums
1Krodziņš pierobežāDarkJedi Atsauksmes (6) starstarstarstarstar3076 vārdi
Autora piezīmes: Samērā klasiskā fantasy pasaulē ieturēts humoristisks pastāsts par kāda pierobežas ciema krogu kur darbā pieņemts jauns, ne visai attapīgs, darbinieks orks Grumke. Stāsts atstāsta pirmo orka darbadienu, kas beigās beidzas ar samērā lielu haosu, jo krogs nav nekāds operteātris, kā arī tā apmeklētāji nav augstas kārtas kungi, līdz ar to viss nenotiek klusi, mierīgi un perfekti idilliski.

Būtībā pastāsts ir jēlību krājums kur jo stulbāka situācija, jo vēl stulbāks situācijas atrisinājums, kas padara stāstu komisku.

Stāsts savulaik tika iesūtīts LATCON 2006 stāstu konkursa ietvaros.

Opcijas
  • Printeris