- Teksta izmērs +
Autora piezīmes
Harijs mīl Hermioni.

Viņam vajadzēja krietni daudz laika, lai to atzītu pat pašam sev, bet tā ir patiesība. Viņš mīl Hermioni. Viņš mīl to, kā meitene iekrāso viņu stundu grafikus un kā viņa divreiz dienā piesūta viņam pūci, lai atgādinātu par vakarpusē sarunātajiem darbiem. Viņš mīl to, kā Hermione vienmēr ir gatava pamest to, ko dara pati, lai tikai palīdzētu viņam, un kā viņa nogroza acis tad, kad viņš ir pateicis vai izdarījis ko muļķīgu.

Harijam tāpat patīk tas, kā Hermione pieskata viņu - viegls galvas pielieciens pret pulksteni, atgādinot, ka labāk pielikt soli vai arī viņi nokavēsies. Viņš mīl to, kā viņa apstājas, pirms ieiet kādā telpā, un sakārto viņa apkaklīti vai iztaisno kaklasaiti. Viņš mīl to sajūtu, kad Hermiones pirksti slīd pār viņa kaklu, viņai nesekmīgi pūloties sakārtot viņa izspūrušos matus.

Viņš mīl to, kā viņa piekļauj viņu sev, kā viņa bez vārdiem zina, ka viņam tas ir vajadzīgs, un kā viņa klusi čukst viņam: "Es mīlu tevi" tad, kad viņš jūtas nelaimīgs.

Viņš mīl to, cik labi viņa pārzina viņu visu, un to, kā viņa pieņem viņa trūkumus kā kaut ko mazsvarīgu un izlaižamu.

Viņš mīl to, kā viņa, nebūdama sajūsmā par kalambolu, tik un tā skaļi tribīnēs gavilē. Viņš mīl to, kā viņa kliedz uz viņu par viņa pārgalvīgajiem trikiem spēlē un kā viņa katru reizi pabeidz šo kliegšanu ar skūpstu.

Harijs vienmēr ir uztraucies par to, ka kaut kas varētu notikt ar Hermioni, ka kāds varētu viņam viņu atņemt. Tā, kā tas ir noticies ar daudziem citiem, kas viņam ir bijuši tuvi un mīļi. Viņš vienmēr ir baidījies atklāt savas jūtas pret viņu, baidoties, ka tas mirklī padarītu viņu par mērķi numur viens. Bija vajadzējis, lai Hermione sagrābj viņu aiz pleciem, sapurina un pasaka, ka viņa jau tāpat ir mērķis, un ka tas nav no svara.

Harijs bez mazākās šaubu ēnas zina, ka Hermione ir viņa otrā puse, ka viņi ir nolemti viens otram, viena ābola divas pusītes, kas perfekti saiet kopā.

Harijs mīl Hermioni, un vienīgais, kas ir vēl labāk nekā šī mīlestība, ir apzināšanās, ka viņa atbild viņam ar pretmīlu.
Tev ir pieteikties, lai iesūtītu atsauksmi.