- Teksta izmērs +
Autora piezīmes

5. ieraksts:

 

Pavisam netīšām to uzgāju. Nezinu, kā man tā gadījās ieklīst svešā kajītē, kad devos vakariņot kopā ar kapteini. Es varu apzvērēt, ka iegāju kajītē ar numuru 6, bet, kad neatradu kapteini, nolēmu pārbaudīt vēlreiz. Protams, uz durvīm 9. Kuģis ar mani izspēlēja ļaunu joku. Nezinu, kam piederēja mazā melnā grāmatiņa, kas bija iesieta ādas vākos un nevērīgi mētājās uz maza ozolkoka galdiņa. Uzreiz tā piesaistīja manu skatienu un lika noglāstīt mīkstos ādas vākus. Tā bija kļūda. Līdzko pieskāros grāmatai, sapratu, ka ņemšu to līdzi, tā it kā apbūra mani. Savā kajītē, atverot grāmatiņu, jutu, ka asinis sastingst dzīslās. Tur bija kuģa pasažieru saraksts un pašā augšā ar sarkanu tinti vietā, kur bija jābūt rakstītam kapteiņa vārdam, vīdēja mans vārds...

Sašutusi par acīmredzami ļauna joka upuri, sadusmojos un izmetu kuģa žurnālu pār bortu. Vēlāk to nožēloju, jo kopš tā laika sāku bālēt. Uz kuģa mani neviens vairs neievēroja. Sākumā tas likās savādi un komiski, šķita, ka esmu kļuvusi neredzama, bet vēlāk mani pārņēma bailes: ja nu es pazudīšu pavisam? Bailes dzina izmisumā, bet tad kaut kas notika. Es pamanīju vēl ko dīvainu: arī viņi visi pamazām sāka bālēt, līdz beidzot izzuda pavisam. Uz kuģa biju palikusi viena... tikai es un kuģis. Sāpes dzen izmisumā, bet ne vairs uz ilgu laiku.

 Es atkal atradu kuģa žurnālu, ko reiz biju izmetusi pār bortu, savā kajītē... Ilgi nācās saņemties, lai tajā, ko ierakstītu, bet beidzot es to varu. Ja kāds to atradīs, lūdzu, izpildiet manas pēdējās vēlēšanās:

1.     Nododiet manus pateicības vārdus un mīlestības apliecinājumus manai mātei Gertrūdei, Teravikas grāfienei un Raenam.

2.     Nevainojiet manu pavadoni, viņa domāja, ka esmu aizbēgusi no kuģa kādā ostā, tāpēc arī dosies mājās bez manis.

3.     Iznīciniet žurnālu, tiklīdz būsiet to izlasījuši, jo ir naivi cerēt, ka izdarīsiet to tiklīdz būsiet atraduši.

4.     Piedodiet man...

 

Sofija no Teravikas

6 ieraksts!

 

!kapteinis atkal centās mani apkrāpt!!! viņš aizmirsa vai arī tikai izlikās aizmirstam vienu pasažieri! sofija redz esot īpaša! melīgais krāpnieks!!! visi šeit ir īpaši! atkal centās apmānīt kuģi apmānīt mani!

!nedrīkst! neviens nekad nedrīkst mānīt kuģi! kuģim vienmēr ir taisnība kuģim ir misija ko tam dienu no dienas gadu no gada jāpilda! kuģim jāved pasažieri jāgaida osta jāmeklē mājas! kapteinis ir nodevējs! kapteinis nemīl kuģi! dvēseļu kuģim sāp! kāpēc! tieši 336 pasažieri! katrai gada dienai pa vienam! katru 4 gadu tiek ietaupīts viens! arī kuģim ir jābarojas! vai tas ir par daudz prasīts!

nē! nē! kuģis nekad neļaus kapteinim aiziet! kapteinis vainīgs!

 

                                                                                                      !kapteinis noass!

Autora piezīmes
turpinājums... iespējams sekos...
Tev ir pieteikties, lai iesūtītu atsauksmi.