- Teksta izmērs +
Autora piezīmes

Tātad... šī nodaļa visām neskaidrībām un jautājumiem par Zilās Prērijas Garu, varoņiem u.c. Droši jautājiet un komentējiet, jo arī pati bieži sapinos un vairs nesaprotu, kas un kā. Šī nodaļa palīdzēs visu salikt pa plauktiņiem :)

Nu tad droši, sākam!

Raduraksti, neliels ieskats.

Rovena -par vecākiem nekas nav zināms. Meklējumos.

Liāna -par vecākiem nekas nav zināms. Meklējumos.

Neiko: māte -Rona. Tēvs -nav zināms. Rona mīt miglas kalnos.

Floo: māte -Leandra, tēvs -Radbods, krustmāte -Rona(pēc šķietamās Leandras nāves uzņēmās atbildību par Floo).

 Ronai nav ne jausmas, ka Leandra ir dzīva, uzskata, ka mira dzemdībās līdz ar bērnu. Ar Leandru bija draudzenes.

Leandra uzskata, ka mīļotais -Radbods ir miris. Nezina, kas notika ar bērnu pēc dzemdībām. Domā, ka Rona ir vainīga, taču patiesā vaininiece ir Hora(harpija).

Hora iesloga Leandru cietumā un apvārdo Floo.

Radbods nezina, ka viņam bija vēl viens bērns un ienīst Floo, jo tā nodevsui savu dzimtu, tur savu māti ieslodzījumā.

Raiens ir Selīnas brālis. Selīna bija cietumā, jo tika uzksatīta par izredzēto.

Nu tas sākumam... iespējams, ko aizmirsu, jautājiet. Būs daudz vieglāk saprast... :)

 

Tev ir pieteikties, lai iesūtītu atsauksmi.