S.U.X 2, Postnukleāra brīvdabas piedzīvojumu spēle |
Laipni lūdzam, viesi ( Pieteikties | Reģistrēties )
S.U.X 2, Postnukleāra brīvdabas piedzīvojumu spēle |
15.08.2010 16:15
Raksts
#1
|
|
Atver vēstuli ar SĒRG-u rezultātiem Grupa: Biedri Pievienojās: 26.01.04 |
(IMG:http://img408.imageshack.us/img408/1222/postapoc1.jpg)
Soft airsoft brīvdabas lomu spēle. Šī spēle ir sīkvels 2006. gadā Irbenē notikušajai post-apoc spēlei PostCity/SUX/Barības ķēde. Treileris: http://vimeo.com/3424262 Orientējoši spēles datumi 17. - 19. septembris (var mainīties!) - tātad aptuveni pēc mēneša. Sīkāka informācija sekos nākamās nedēļas laikā. Tikmēr droši varat uzdot jebkādus jautājumus. Imidža autors: Ernests Kļaviņš aka Ishmaels Video treileris veidojis: Inx & Co Šo rakstu rediģēja Kamazs: 15.08.2010 16:25 |
|
|
15.08.2010 16:16
Raksts
#2
|
|
Cīnās ar Lankašīras laumiņām Grupa: Biedri Pievienojās: 21.07.04 Kur: vispaar Riigaa, reizeem arri kur citur |
Kamaz, tu esi ģeniāls!!! Piedalos un laikam +1!!!
Šo rakstu rediģēja mausns: 15.08.2010 16:18 |
|
|
15.08.2010 18:53
Raksts
#3
|
|
Dzer sviestalu Trijos slotaskātos Grupa: Biedri Pievienojās: 28.01.05 Kur: Kaut kur galaktikā |
Super! Dodiet daudz gaļas. (IMG:style_emoticons/kurb_gaiss/smile.gif)
Tikmēr droši varat uzdot jebkādus jautājumus. Kā izskaidrosiet fenonemu, ka 3 metrus garš miets ir garāks par 5 metrus garu mietu? (IMG:style_emoticons/kurb_gaiss/tongue.gif) |
|
|
15.08.2010 20:14
Raksts
#4
|
|
Gāž podus mikstūrās Grupa: Biedri Pievienojās: 15.07.05 |
'Soft airsoft': tas apzīmē tos ieročus, kuri bija izmantojami arī pirmajā spēlē vai nopietnā airsoft ieročus?
|
|
|
15.08.2010 20:49
Raksts
#5
|
|
Atver vēstuli ar SĒRG-u rezultātiem Grupa: Biedri Pievienojās: 26.01.04 |
CITĀTS Kā izskaidrosiet fenonemu, ka 3 metrus garš miets ir garāks par 5 metrus garu mietu? LSD. Vai sēnes. CITĀTS 'Soft airsoft': tas apzīmē tos ieročus, kuri bija izmantojami arī pirmajā spēlē vai nopietnā airsoft ieročus? Pagaidām izskatās, ka spēlē būs pirmā SUX-a tipa ieroči. Airsoftisti izmanto daudz krutākus un jaudīgākus šaujamos, bet tiem ir problēma, ka tie ir dārgi un ļoti spēcīgi - ar lēto ķīniešu šaujamo pret tādu nav nekādu dižo cerību. Tajā pat laikā, ja nemaldos, SUX-ā bija ļoti interesantas apšaudes ar lētajiem šaujamajiem un tas ir virziens, kādu mēs gribētu saglabāti - pieejami un phun. Šo rakstu rediģēja Kamazs: 15.08.2010 20:49 |
|
|
16.08.2010 00:03
Raksts
#6
|
|
Izrāda pirmās maģijas pazīmes Grupa: Biedri Pievienojās: 22.02.05 |
kūļ (IMG:style_emoticons/kurb_gaiss/smile.gif)
klau, a ko darīt airsofteriem ar šamējo mega-anihilatoriem? drīkst/nadrīkst? |
|
|
16.08.2010 00:17
Raksts
#7
|
|
Acīgais ex-mods Grupa: Biedri Pievienojās: 15.06.04 Kur: Dark Dark Forest Mods 2007 |
Jāpārtaisa par single-shot. Un lādējamu magazīnu pieberamās vietā. (IMG:style_emoticons/kurb_gaiss/grin.gif)
|
|
|
16.08.2010 00:22
Raksts
#8
|
|
Izrāda pirmās maģijas pazīmes Grupa: Biedri Pievienojās: 22.02.05 |
Jāpārtaisa par single-shot. Un lādējamu magazīnu pieberamās vietā. (IMG:style_emoticons/kurb_gaiss/grin.gif) nu ja tik vien tā bēda, pārslēdz uguns režīmu! lādējamās magazīnas jau tāpat ir lielai daļai airsofteru. |
|
|
16.08.2010 10:24
Raksts
#9
|
|
Knakts autobusa konduktors Grupa: Biedri Pievienojās: 05.10.03 Kur: Kastaņkalni Tulks 2007 |
Kur poligons? (IMG:style_emoticons/kurb_gaiss/smile.gif)
Ā, un vai tur būtu ko darīt tādam, kas nemāk/negrib šaudīties? Šo rakstu rediģēja bengalaas: 16.08.2010 10:25 |
|
|
16.08.2010 11:07
Raksts
#10
|
|
Atver vēstuli ar SĒRG-u rezultātiem Grupa: Biedri Pievienojās: 26.01.04 |
Jautājums par airsoft verķiem joprojām procesējas. Mums vajadzēs konsultācijas no pieredzējušiem airsoft spēlētājiem. Stay tuned!
CITĀTS Kur poligons? Vēl nav oficiāli apstiprināts, tāpēc pagaidām neteikšu. Bet tas nebūs tik tālu cik Irbene, max 20-30 km no Rīgas. CITĀTS Ā, un vai tur būtu ko darīt tādam, kas nemāk/negrib šaudīties? Jā. Sīkāk varēs saprast, kad publiskošu koncepciju. Mēs esam izstrādājuši dažādas klases un skillus (prasmes), kas dod iespēju spēlēt spēli dažādos veidos - gan šaudoties, gan eksplorojot interesantas vietas, gan atkožot mīklas (hackojot), gan vācot vērtīgas mantas, gan, protams, socializējoties līdz bezjēgai. Tiesa, jārēķinās, ka tāir postapokaliptiska pasaule un nevajag apvainoties, ja laiku pa laikam kāds tevi nošauj. |
|
|
18.08.2010 08:56
Raksts
#11
|
|
Atver vēstuli ar SĒRG-u rezultātiem Grupa: Biedri Pievienojās: 26.01.04 |
Kā solīts, spēles koncepcija. Pirmā daļa.
(IMG:http://img408.imageshack.us/img408/1222/postapoc1.jpg) Postnukleāra brīvdabas piedzīvojumu spēle Premisa Ir 2009. gads, bet tās nav mūsdienas. Pēc X dienas teroristu uzbrukumiem (skat. info par pirmajām S.U.X spēlēm) pasaule, arī Latvija, ir gruvešos un anarhijā. Daudzviet gaiss, ūdens un augsne ir neglābjami saindēta, plosās jauna veida slimība, cilvēkiem jāstaigā ar gāzmaskām, iestājies varas vakuums un visapkārt valda drūma antiutopija. Spēle norisinās kādā senā militārā bāzē. Spriežot pēc piepeši parādījušās informācijas (baumām), šajā bāzē joprojām slēpjas ārkārtīgi spēcīgs pirmskara ierocis. Īsā laikā šeit sapulcējas visdažādākie algotņi, ceļotāji, bomži un laimes meklētāji bariem vien, jo dažādas organizācijas ir gatavas maksāt daudz, lai savās rokās iegūtu Absolūto Ieroci. Tomēr, tā kā konkurence ir negodīga un nežēlīga, procesā var viegli zaudēt savu dzīvību. Uzdevums ir atrast superieroci un nogādāt to attiecīgās organizācijas pārstāvim [tā ietekmējot spēles pasaules nākotni, BLA BLA BLA]. (IMG:http://img186.imageshack.us/img186/4132/maxs.png) (IMG:http://img805.imageshack.us/img805/365/bunkurs.png) Stilistika Spēlē ieturēta trash postapokalipses un drūmas antiutopijas atmosfēra. Mad Max, Fallout, Book of Eli, Jericho, 80-to gadu panki etc. var kalpot kā iedvesmas avoti tērpu un ekipējuma izstrādei. Atmosfēra un pasaule Spēlē iecerēts izveidot spēcīgu post-apoc pasaules atmosfēru (sajūtu, fīlingu), tāpēc arī ieviesti vairāki elementi, kā piemēram:
Spēles process sastāv no šādiem elementiem:
Šo rakstu rediģēja Kamazs: 18.08.2010 09:19 |
|
|
18.08.2010 10:36
Raksts
#12
|
|
Gāž podus mikstūrās Grupa: Biedri Pievienojās: 15.07.05 |
- Naži, steki: būfotie?
- BB-guni: tātad nav jāmeklē nopietnie airsoftistu ieroči - nebūs jābaidās no tādiem? |
|
|
18.08.2010 11:37
Raksts
#13
|
|
Atver vēstuli ar SĒRG-u rezultātiem Grupa: Biedri Pievienojās: 26.01.04 |
CITĀTS - Naži, steki: būfotie? Jā, būfotie, dieva dēļ! |
|
|
18.08.2010 11:58
Raksts
#14
|
|
Dzer sviestalu Trijos slotaskātos Grupa: Biedri Pievienojās: 28.01.05 Kur: Kaut kur galaktikā |
Vai spēle būs izteiktās komandās/pārtijos kur pirms spēles sarunā kas kurā komandā ir vai tādās nosacītās komandās, pusindividuālistos/individuālistos kur komandas vairāk veidojas uz pasaulē pieejamo klašu bāzes?
Respektīvi vai komandas veidojas pēc klašu principa bomžu komanda, raideru komanda, mutantu komanda u.t.t. vai arī komandas/pārtiju var izveidot sakombinējot jebkādu klašu kombināciju kur no 5 cilvēkiem sastāvošu komandu veido 2 bomži, 2 mutanti un 1 raiders? Šo rakstu rediģēja DarkJedi: 18.08.2010 12:02 |
|
|
18.08.2010 12:43
Raksts
#15
|
|
Atver vēstuli ar SĒRG-u rezultātiem Grupa: Biedri Pievienojās: 26.01.04 |
Spēlētāji paši veido pārtijus. Tas ir pat svarīgi, jo dažādiem uzdevumiem būs noderīgi dažādi skillseti. Tad izdevīgi, ja viens specializējies šaušanā, cits hīlošanā a trešais - atslēgu mūķēšanā. XP arī par kvestu saņem visi pārtī memberi vienādu daudzumu, tiesa, iespējams būs maksimālais pārtī memberu skaita ierobežojums.
|
|
|
18.08.2010 13:38
Raksts
#16
|
|
Pokemonu pavēlnieks Grupa: Biedri Pievienojās: 24.07.03 Kur: prefektu vannasistaba nodarbojoties ar... Zilonītis Dambo 2012 |
AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAaa
meenesis - dod visu infu tu ```` vopssem lloti buutiski ir noteikt ieroccu kapacitaates jo mees gribam buut brunnoti liidz maksimaalajam atllautajam liimenim cilveeku skaits partijam maksimaalais speeleetaajus saits speelei jo manupraat tu nesaproti cik daudzi var gribeet braukt vai gm ir gatavi nopietnaam komandaam kas speelees tikai par uzvaru - respektiivi negulees un sagaidiis ari ito lai buutu gm kas var piennemt kvestus pie kaa suutiit veersties cilveekus bez komandaam vai noobus vai uz poligonu var noklluut ar sabiedrisko transportu kaada ir daliibas maksa cik ilgi notiek speele vai speeleetaaji ir sadaliiti dallaas kaa ieprieksseejaa speelee kas ar paartiku - jaabuut iesainnojumam speciaalam vai nav vai buus oficaala neitraalaa zona ar vairaakaam pieejaam vai ir nepieciessami GM/DM/NPC vai aksels reiniitis un aivvv saak speeli ar dzeltenajaam lentiiteem (IMG:style_emoticons/kurb_gaiss/grin.gif) (IMG:style_emoticons/kurb_gaiss/grin.gif) (IMG:style_emoticons/kurb_gaiss/grin.gif) nu pagaidaam viss |
|
|
18.08.2010 14:16
Raksts
#17
|
|
Atver vēstuli ar SĒRG-u rezultātiem Grupa: Biedri Pievienojās: 26.01.04 |
vai gm ir gatavi nopietnaam komandaam kas speelees tikai par uzvaru - respektiivi negulees un sagaidiis ari ito lai buutu gm kas var piennemt kvestus Jā, GMi negulēs. Tas ir viens no SUX aspektiem, kuru (personīgi) vēlos uzlabot. Mea culpa. CITĀTS vai uz poligonu var noklluut ar sabiedrisko transportu Ja tas ir TAS poligons, ko esam noskatījuši tad, šķiet, jā. CITĀTS kaada ir daliibas maksa Atkarīgs no poligona cenas, bet visticamākais Ls 5 no galvas. CITĀTS cik ilgi notiek speele paredzēts - piektdienas vakars, sestdien visa, iespējams svētdienas rīts. Dažādi faktori var saīsināt. CITĀTS vai speeleetaaji ir sadaliiti dallaas kaa ieprieksseejaa speelee Ja tu domāji - sektanti un barības ķēde - tad nē, nav divas spēles vienā. Ir viena spēle ar vieniem noteikumiem visiem spēlētājiem. Bet, spēlētāji var grupēties dažādās komandās (pārtijos) un tīri sižetiski eksistē ideoloģiski atšķirīgas organizācijas, kuru labā var strādāt (lasi: Džo un kā tur to otru sauca). CITĀTS vai buus oficaala neitraalaa zona ar vairaakaam pieejaam Sitija ir neitrālā zona. Jāpārčeko vēlreiz, bet ēkā varēja tikt pa vairākām vietām. CITĀTS vai ir nepieciessami GM/DM/NPC Iespējams, ka mēs ieviesīsim opciju pusNPC - NPC tēls, kurš attīsta sava tēla sižeta līniju, bet piedalās noteiktos obligātos kvestos kā NPC. CITĀTS vai aksels reiniitis un aivvv saak speeli ar dzeltenajaam lentiiteem (IMG:style_emoticons/kurb_gaiss/grin.gif) (IMG:style_emoticons/kurb_gaiss/grin.gif) (IMG:style_emoticons/kurb_gaiss/grin.gif) jā. Uz neatbildētajiem jautājumiem atbildēšu vēlāk. Tur ir GMiem jāaprunājas. |
|
|
19.08.2010 00:00
Raksts
#18
|
|
Acīgais ex-mods Grupa: Biedri Pievienojās: 15.06.04 Kur: Dark Dark Forest Mods 2007 |
Offtopic: kas ir dzeltenās lentītes? (IMG:style_emoticons/kurb_gaiss/grin.gif)
|
|
|
19.08.2010 07:34
Raksts
#19
|
|
Zintniece Grupa: Noslēpumu nodaļa Pievienojās: 03.11.03 Kur: te un tagad Dzīvā enciklopēdija |
Offtopic turpinājums - parasti - uzburta neredzamība. (IMG:style_emoticons/kurb_gaiss/smile.gif) Kas šajā spēlē, nav ne jausmas.
|
|
|
19.08.2010 08:35
Raksts
#20
|
|
Atver vēstuli ar SĒRG-u rezultātiem Grupa: Biedri Pievienojās: 26.01.04 |
CITĀTS Offtopic: kas ir dzeltenās lentītes? Tas ir noslēpums. |
|
|
19.08.2010 13:58
Raksts
#21
|
|
Atver vēstuli ar SĒRG-u rezultātiem Grupa: Biedri Pievienojās: 26.01.04 |
Un tagad - pēdējā SUX2 koncepcijas daļa - klases un skilli.
(IMG:http://img408.imageshack.us/img408/1222/postapoc1.jpg) KLASES (IMG:http://img20.imageshack.us/img20/4296/image002za.jpg) Reindžers Reindžeri ir tādi kā postapokalipses policisti viņi rīkojas pēc likumiem un seko, lai citi arī pēc tiem rīkotos. Vienīgā nelaime, ka dažkārt viņi ir arī tie, kas šos likumus izgudro...Reindžeri ir labi organizēti, nēsā specifiskas atpazīšanās zīmes un vislabāk prot apieties ar ieročiem. Primārā prasme: weapons/ieroči Sekundārās prasmes: 1) hack/uzlauzt datorus; 2) heal/ārstēt. (IMG:http://img844.imageshack.us/img844/3521/image004nu.jpg) Reiders Reideri ir bandīti, laupītāji, zagļi. Ja viņiem kaut ko vajag, viņi to vienkārši ņem, nevienam neprasot. Pat šajā pasaulē viņi ir ārpus likuma. Tomēr, šāds dzīvesveids dod viņiem vislielāko neatkarību un brīvību, salīdzinot ar visiem pārējiem mūsdienu cilvēkiem. Primārā prasme: lockpick/atmūķēt slēdzenes Sekundārās prasmes: 1)weapons/ieroči; 2)resource/resursu menedžments. (IMG:http://img186.imageshack.us/img186/8873/image006vj.jpg) Mjūts Mjūti jeb mutanti ir radiācijas, piesārņojuma vai citu faktoru ietekmē mainījušies cilvēki. Diemžēl, normālie cilvēki uz mutantiem skatās no augšas un nicina tos. Lielākā daļa mutantu neizdzīvo, tomēr tie, kas izdzīvo, ir ļoti izturīgi un lieliski pielāgojušies sarežģītajai realitātei. Primārā prasme: hp/dzīvības Sekundārās prasmes: 1)heal/ārstēšana; 2)expertise/vietas zināšana (IMG:http://img38.imageshack.us/img38/9954/image008ys.jpg) Bomzis Šajā pasaulē lielākā daļa iedzīvotāju ir faktiski bomži dzīvo netīrībā, meklē noderīgas lietas un pārtiku izgāztuvēs (t.i., postapokalipses pasaulē). Neskatoties uz to, bomži ir itin labi pielāgojušies šiem apstākļiem: daudz svarīgāk par bakalaura grādu ekonomikā un jurisprudencē ir zināt, kur dabūt divas jaunas baterijas un sauju patronu. Primārā prasme: resource/resursu menedžments Sekundārās prasmes: 1)heal/ārstēšana; 2) hp/dzīvības (IMG:http://img806.imageshack.us/img806/6830/image010c.jpg) Tehs Cilvēki, kas kaut ko saprot no tehnoloģijām ir augstā vērtē. Tiesa, šo zināšanu apguve ir laupījusi to vērtīgo laiku, kuru citi bērni pavadīja mācoties šaut ar AK47, tāpēc tehi nav labi karotāji. Tomēr viņu zināšanas un prasmes ir vajadzīgas tiem, kuriem ir spēks, tāpēc pēdējie garantē aizsardzību gudrīšiem. Primārā prasme: hack/uzlauzt datorus Sekundārās prasmes: 1)lockpick/atmūķēt atslēgas; 2) resource/resursu menedžments PRASMES Skilli jeb prasmes ir katra tēla speciālās īpašības, kuras var attīstīt līdz pat piektajai pakāpei. Sākumā visiem tēliem visi skilli ir nulltajā pakāpē; katrā level-upā (t.i., sakrājot 100 pieredzes punktus), ir iespēja paaugstināt jebkuru prasmi. Katra skilla paaugstināšana par vienu pakāpi maksā noteiktu daudzumu pieredzes punktu, pie tam, jo augstāka pakāpe, jo augstāka cena (50->75->100->125). Katrai klasei ir savi primārie un sekundārie skilli. Primārie skilli ļauj paaugstināt attiecīgo prasmi par divreiz mazāku pieredzes daudzumu (piemēram, nevis 50, bet 25 utt.), sekundārie, attiecīgi, par pusotru reizi mazāku daudzumu (piemēram, nevis 75, bet 50). Viens kvests nes ~50-100 XP. Šo apjomu saņem katrs iesaistītais (katrs pārtija members). Skilli:
HEAL Ļauj izmantot stim-pakus (dzīvības atjaunojošas šļirces, "potionus") efektīvāk. Arī uz citiem.
HP Tās ir tēla dzīvības, cik daudz fizisku uzbrukumu tas var izturēt. Visi ieroči nodara 1 DMG, izņemot šaujamieročus, kas nodara 2 DMG.
LOCKPICK Tā ir spēja atmūķēt slēdzenes. Praksē tā strādā kā S.U.X spēlē slēdzenes ir velosipēdu šifratslēgas, katra ar individuālu trīsciparu kodu. Ja tēls māk mūķēt atslēgas (lockpick>0), tad viņam ir dažādu trīsciparu kombināciju saraksts, daļa no kurām ir patiesas. Mūķēt atslēgu nozīmē izmēģināt dažādas kombinācijas no šīs lapas. Jo augstāka prasme, jo vairāk sarakstā īsto kombināciju un mazāk neīsto. RESOURCE Šī prasme raksturo tēla spēju atrast un noslēpt dažādus postapokalipsē svarīgus resursus munīciju, pārtiku, ieročus, informāciju, etc.. Tā strādā tādā veidā, ka paaugstinot šo prasmi par kādu pakāpi, spēlētājs iegūst īpašu marķējumu NO LOOT!, kuru pievienojot priekšmetam (izņemot speciāli apzīmētus kvestu itemus) pat nogalinot tēlu, nedrīkst ņemt, laupīt. Šāds skills paver jaunas iespējas sociāliem un ne tik ļoti kaujinieciskiem tēliem veiksmīgi un pilnvērtīgi darboties spēlē. Tāpat arī kā papildus bonuss katrreiz paaugstinot prasmi par vienu līmeni, uz labu laimi saņem kaut kādus resursus munīciju, pārtiku, baterejas etc..
WEAPONS Šī prasme raksturo tēla spēju apieties ar ieročiem. Spēlētājs var izmantot tikai tos ieročus, kuru lietošanu tas ir apguvis. Ja viņš nav apguvis neviena ieroča lietošanu, viņš nedrīkst cīnīties, pat ja viņam uzbrūk.
HACK Tā ir datoru uzlaušanas, hakošanas prasme. Datori tās ir virtuālas, bet attiecīgi noformētas butaforijas ar konkrētu kodu. Kad spēlētājs nonāk pie datora un izvēlas to uzlaust (tas ir vienīgais tā lietošanas veids, starp citu), viņam no sava mobilā telefona jānosūta SMS uz noteiktu numuru ar kodu. Tā sākas nosacīts dialogs, kurā hakerim tiek piedāvāti dažādi rīcības varianti(komandas) un, atkarībā no viņa prasmes līmeņa un izdarītajām izvēlēm, viņam izdodas panākt savu. Katram datoram ir viena vai vairākas funkcijas, kuras var izmantot hakeris viens dators satur vērtīgu informāciju, cits atslēdz durvis kādai istabai, kāds cits, savukārt, ļauj virtuāli iemācīties kaut ko (tikt pie pieredzes punktiem). Augstāku līmeņu hakeri spēj noteikt, kur un pirms cik ilga laika kāds cits (zemāka līmeņa) hakeris pieslēdzies pie tīkla. EXPERTISE Šis skills reprezentē tēla spēju implementēt advancētas augmentācijas čipus, kas dod noteikta veida priekšrocības (lasi: perkus). Piemēram, viens čips, kad ieinstalēts dod automātiski 3. ieroču līmeni, kāds cits lielāku HP bonusu lietojot stimpakus, bet iespējams arī kaut ko specifisku, piemēram, XP izjaucot kādu mehānismu / mikroshēmu utt. Spēlē ir pieejami dažādu līmeņu čipi attiecīgi var implementēt sev tikai tāda paša vai zemāka līmeņa čipus, kāds ir tavs expertise līmenis. Klašu un prasmju pārskata tabula: (IMG:http://img52.imageshack.us/img52/7586/klasutabula.png) |
|
|
19.08.2010 14:58
Raksts
#22
|
|
Gatavo atskaiti Zemvaldim Grupa: Biedri Pievienojās: 20.11.08 Kur: Arkanara Gotiņtēvs 2012 |
Daži jautājumi tīri par ieroču & kaujas mehāniku:
1. Ja es pareizi saprotu, tad pat reindžers spēli sāk bez ieroča un ar `0` weapons skillu, t.i. reāli ir nespējīgs pretstāvēt jebkuram uzbrukumam? 2. Tā kā `weapona skills` ir jānopelna, tad līdz brīdim, kad vajadzīgie punkti tiek sakrāti, šaujamais (un pričendāļi - aptveres, munīcija, loaderi) kaut kur glabājas GM uzraudzībā, vai kā? 3. Kādi ir šaujamo tjūna limiti? M120 (120 m/s @ 0,2 g BB) jau ir perebors vai tomēr vēl iekļaujas? 4. Munīciju katrs ņem savu cik grib, jeb GM to organizē centralizēti un limitēti? CITĀTS Spēlētāji paši veido pārtijus. Tas ir pat svarīgi, jo dažādiem uzdevumiem būs noderīgi dažādi skillseti. Tad izdevīgi, ja viens specializējies šaušanā, cits hīlošanā a trešais - atslēgu mūķēšanā. XP arī par kvestu saņem visi pārtī memberi vienādu daudzumu, tiesa, iespējams būs maksimālais pārtī memberu skaita ierobežojums. Kā tas iet kopā ar nosacījumu, ka piemēram, reindžeri ir organizēts spēks? Ja tā, tad reindžeri čupojas savā starpā un kāds reinžers, kas kaut vai īslaicīgi sačupojas ar bomžiem un mutantiem, drīzāk ir izņēmums, nevis sistēma? Un vēl, ja reindžeri ir sava veida policija, vai viņiem pienākas kaut kāds radioficēts štābs un dispečerdienests? (IMG:style_emoticons/kurb_gaiss/smile.gif) |
|
|
19.08.2010 16:53
Raksts
#23
|
|
Gāž podus mikstūrās Grupa: Biedri Pievienojās: 08.01.04 Kur: The grim darkness of the far future Dīvainākais forumietis 2010 |
Kamaz, tu esi resns. Un....minoritāte.
Sasodīts, pieraksti mani! (IMG:style_emoticons/kurb_gaiss/smile.gif) Hell, dēļ šitā es pat savu paroli atcerējos, lol! |
|
|
20.08.2010 10:18
Raksts
#24
|
|
Dzer sviestalu Trijos slotaskātos Grupa: Biedri Pievienojās: 28.01.05 Kur: Kaut kur galaktikā |
Ko pretiniekam drīkst atņem viņam nomirstot?
- Kvestu itemus? - Paika? - Ieroči? - Patronas? - Drēbes? - Nevainību? Respektīvi par kvestu itemiem, drēbēm un nevainību es nesatraucos, bet vai drīkst atņemt ieroci? Vai arī atņemt var tikai spēlē atrodamos ieročus ar TEH LOOT zīmi (ja tādi ir)? Es godīgi sakot nevēlos uzticēt random cilvēkam sišanai pret betona sienu ieroci kurš man ir uz spēli, bet nepieder man + tas imo beigās novedīs pie tā, ka viena grupiņai būs visi spēlē pieejamie ieroči (disbalancs), bet pārējie pa to laiku varēs būfot metamos akmeņus or smth. |
|
|
20.08.2010 12:10
Raksts
#25
|
|
Atver vēstuli ar SĒRG-u rezultātiem Grupa: Biedri Pievienojās: 26.01.04 |
CITĀTS("MiervaldisGotiņš") Ja es pareizi saprotu, tad pat reindžers spēli sāk bez ieroča un ar `0` weapons skillu, t.i. reāli ir nespējīgs pretstāvēt jebkuram uzbrukumam? Jā, bet visi spēlētāji sāk ar 50-125 XP, kuru individuāls reindžers var ieguldīt, piemēram weapon skillos tā tiekot vai nu pie naža vai jau steka. Speciālas organizācijas gadījumā iespējams pielāgot situāciju, lai reindžers jau sāktu spēli ar vismaz pistoli. CITĀTS Tā kā `weapona skills` ir jānopelna, tad līdz brīdim, kad vajadzīgie punkti tiek sakrāti, šaujamais (un pričendāļi - aptveres, munīcija, loaderi) kaut kur glabājas GM uzraudzībā, vai kā? Ja tas ir TAS poligons, tad tur netālu ir automašīnu stāvlaukums. Automašīnas ir aizslēdzamas un bieži aprīkotas ar signalizāciju, līdz ar to visu svarīgo var glabāt tur un, kad nepieciešams relatīvio īsā laikā savākt. Vai, ja nav uzticības stāvlaukumam, GM, protams, arī var par to parūpēties. Bet skaidrs, ka jūsu vērtīgās mantas nav jāatstāj liktenim, kamēr levels tās vēl neļauj izmantot. Par pārējiem jautājumiem es vēl nevaru atbildēt. Man vajadzēs konsultācijas tieši airsoft jautājumos. @DarkJedi Var lūtot visu, kam ir PHAT LOOT zīme un nav ANTILOOT zīme (skat. skillu resource). Tas nozīmē, ka jūsu ieroči būs un paliks jūsu ieroči, tos nevarēs ņemt, bet vienlaikus spēlē (kvestos) būs dabūnami lūtojamie šaujamie (ar zīmi!), kurus tad varēs ņemt uzvarētājs. Ammo, ēdiens un citas lietas - tur man būs jāprecizē pēc mītiņa ar pārējiem GMiem, bet ūdeni, drēbes un nevainību visticamākais nevarēs atņemt. Šo rakstu rediģēja Kamazs: 20.08.2010 12:20 |
|
|
20.08.2010 13:51
Raksts
#26
|
|
Gatavo atskaiti Zemvaldim Grupa: Biedri Pievienojās: 20.11.08 Kur: Arkanara Gotiņtēvs 2012 |
Ok, paldies par atbildēm, bet radās vēl:
1. Elektrība? Baterijas (ieroču, lampiņu, rāciju - ja pēdējās būs atļautas) mēdz nosēsties, un faktiski visos šajos devaisos ir rechargable tipa. Vai būs kādas iespējas viņas šajās ~48h viņas arī kaut kur uzlādēt/dalādēt? 2. Vai Sitija naktī būs daudzmaz apgaismota (sveces, ugunskuri utml.)? 3. Kādas varētu būt reindžeru pazīšanās zīmes? |
|
|
20.08.2010 14:26
Raksts
#27
|
|
Atver vēstuli ar SĒRG-u rezultātiem Grupa: Biedri Pievienojās: 26.01.04 |
CITĀTS Elektrība? Baterijas (ieroču, lampiņu, rāciju - ja pēdējās būs atļautas) mēdz nosēsties, un faktiski visos šajos devaisos ir rechargable tipa. Vai būs kādas iespējas viņas šajās ~48h viņas arī kaut kur uzlādēt/dalādēt? Pirmajā SUXā (lasi: treknajos gados) bija mobilais ģenerators. Noma maksāja veselu bagātību un tā nolaupīšana kļuva par regulāru spēlētāju izklaidi. Šoreiz mobilā ģeneratora nebūs. Iespējams būs pieejams strāvas pārveidotājs (12->220V), kas caur auto piepīpētāju ļaus automobiļu īpašniekiem uzlādēties. Bet man vēl jānočeko, vai šis brīnums nav nodedzis pēdējā ceļojuma laikā. CITĀTS 2. Vai Sitija naktī būs daudzmaz apgaismota (sveces, ugunskuri utml.)? Domāju, ka jā, atkarīgs no poligona ierobežojumiem. Par reindžeru jautājumiem vēl nevaru atbildēt. |
|
|
20.08.2010 22:44
Raksts
#28
|
|
Gāž podus mikstūrās Grupa: Biedri Pievienojās: 15.07.05 |
- Nažu, steku garumi? Kompensē garumu līdz 3m?
- RESOURCE, "atrast un noslēpt dažādus postapokalipsē svarīgus resursus", tiem cilvēkiem iedos kautkādas kartes ar vispārīgiem norādījumiem, kur var kaut ko atrast vai tikai tas, ko 'randomā' iegūs levelupā? - Šautenes vs pistoles: kādas vispār ir šauteņu priekšrocības? Šo rakstu rediģēja Moskjis: 20.08.2010 22:59 |
|
|
20.08.2010 23:47
Raksts
#29
|
|
Dzer sviestalu Trijos slotaskātos Grupa: Biedri Pievienojās: 28.01.05 Kur: Kaut kur galaktikā |
Vai "NO LOOT" zīmi drīkst līmēt tikai saviem itemiem vai arī drīkst to nopārdot citam spēlētājam par pudeli pol... ēēē Coca-Cola (protams skatoties vai nepārsniedz atļauto NO LOOT zīmju limitu)?
|
|
|
21.08.2010 00:16
Raksts
#30
|
|
Cep speķi Dūdijam Grupa: Biedri Pievienojās: 08.03.08 |
Saistībā ar tautu kas nāks, vai ir vēlams vilkt cilvēkus kas dotos uz to kā savu pirmo larpu?
|
|
|
21.08.2010 01:44
Raksts
#31
|
|
Gāž podus mikstūrās Grupa: Biedri Pievienojās: 15.07.05 |
Brilles: ja tiks pieļauti nopietnie airsoft ieroči, tad vajag gādāt krietni nopietnākas, nekā vienkāršajiem bb ieročiem domātās (kaskas?)
Jeb, tiks pieļautas bb-ieroču brilles un airsoft ieroči? |
|
|
21.08.2010 01:48
Raksts
#32
|
|
Gāž podus mikstūrās Grupa: Biedri Pievienojās: 15.08.04 Kur: Rīga |
Pagaidām vēl neesmu neko īsti izlasijis no spēles apraksta utt.
BET... ES PIEDALOS!!!! p.s. nedomāju, ka vajag atļaut nopietnos air soft ieročus. ```` dārgi. p.p.s. AWSOME! Šo rakstu rediģēja Kurbads: 21.08.2010 02:05 |
|
|
21.08.2010 22:14
Raksts
#33
|
|
Cep speķi Dūdijam Grupa: Biedri Pievienojās: 17.05.10 |
Es arī totāli gribu piedalīties. Es vēl nēesmu bijis nevienā šādā spēlē. Vai nevarētu pateikt kur es varu nopirk airsoft vai BB pistoles? Vai jāņem līdzi ēdiens pašam savs(tas būtu mazliet interesanti)? Kāda jēga no hakišanas? es vis ticamāk neņemšu hakošanu kā skilu. Man vairāk interesē healošana un palīdzēšana citiem.
|
|
|
22.08.2010 10:34
Raksts
#34
|
|
Pokemonu pavēlnieks Grupa: Biedri Pievienojās: 24.07.03 Kur: prefektu vannasistaba nodarbojoties ar... Zilonītis Dambo 2012 |
es iisti nesaprotu tabulaa weapons iespeeju... tikai divaam klaseem +kroplliem ja paveicaas var buut ierocci???
btw +1 mosskkim par 3m via divu dienu neatbildeessana uz vienkaarssiem jautaajumiem un vairaka uz sarezzggiitiem buus standarts? (IMG:style_emoticons/kurb_gaiss/tongue.gif) |
|
|
22.08.2010 11:33
Raksts
#35
|
|
Gāž podus mikstūrās Grupa: Biedri Pievienojās: 15.07.05 |
To aivvv/troll dream walker:
Ja pareizi saprotu: Rangeri un raideri ieroču prasmes vienkārši apgūst lētāk - viņiem jātērē mazāk XP. Visiem pārējiem ieročos nekādu 'priekšzināšanu' nav, tādēļ ieroča prasmes apgūšana prasa vairāk XP. Un, jebkurš var paņemt expertise skilu un cerēt atrast ieroču čipu, tik, tā pati problēma: jālieto vairāk XP - salīdzinot ar mutantiem, lai to (expertise) apgūtu. Šo rakstu rediģēja Moskjis: 22.08.2010 11:34 |
|
|
22.08.2010 12:28
Raksts
#36
|
|
Pokemonu pavēlnieks Grupa: Biedri Pievienojās: 24.07.03 Kur: prefektu vannasistaba nodarbojoties ar... Zilonītis Dambo 2012 |
skaidrs mana klluuda
|
|
|
22.08.2010 12:43
Raksts
#37
|
|
Nazgûl Grupa: Biedri Pievienojās: 14.11.03 Kur: Tieši aiz tās izkapts, kas ir atbalstīta uz tava pleca. |
Ja man ir expertise es varu čipu implantēt kādam citam?
Vai NO-LOOT zīmes ir vairākkārt lietojamas (uzlieku uz šļirces, kad izlietoju šļirci, uzlieku uz kaut kā cita)? Vai ar NO-LOOT zīmēm aizsargājot ne-unikālus objektus tās sargā vienu objektu vai visu šķiru? Tb ja ir 10+ zīmes dabūjamas būtu normāli, ja katrai šļircei jāliek savu, bet nekādos apstākļos nemeiko sensu katrai lodei likt savu. Kāds būs pārtija limits? |
|
|
22.08.2010 12:48
Raksts
#38
|
|
Acīgais ex-mods Grupa: Biedri Pievienojās: 15.06.04 Kur: Dark Dark Forest Mods 2007 |
Uzlipini aboimai.
|
|
|
22.08.2010 13:01
Raksts
#39
|
|
Gāž podus mikstūrās Grupa: Biedri Pievienojās: 15.07.05 |
Ja pārlipināšana būs iespējama: tad jāņem caurspīdīgā skoča ritulis līdzi. Līme tam 'NO LOOT' papīriņam diez vai izturēs vairākkārtēju pārlikšanu + risks saplēst.
|
|
|
22.08.2010 14:06
Raksts
#40
|
|
Bēg no sera Kedogena Grupa: Biedri Pievienojās: 26.06.05 Kur: Riga or Mainhardt |
Saistībā ar tautu kas nāks, vai ir vēlams vilkt cilvēkus kas dotos uz to kā savu pirmo larpu? Droši aicinām piedalīties spēlē visus interesentus - it sevišķi vēlamies iesaistīt jaunus spēlētājus. Ja jums ir sakrājušies daudz jautājumi un nevēlaties gaidīt uz mūsu LĒNAJĀM atbildēm šeit, tad piedāvāju satikt spēles vadītājus nākošajā nedēlā ---> Ceturtdien 26. augustā, Lido - Vērmanītis pagrabā, no 18:00 līdz 21:00 FAIL NOTICE - Pēc Aivvv informēšanas, pārcēlām pasākumu no jau kādu laiku slēgta Preses Bāra (IMG:style_emoticons/kurb_gaiss/grin.gif) Šo rakstu rediģēja Axa Night: 22.08.2010 14:17 |
|
|
22.08.2010 14:13
Raksts
#41
|
|
Nazgûl Grupa: Biedri Pievienojās: 14.11.03 Kur: Tieši aiz tās izkapts, kas ir atbalstīta uz tava pleca. |
Delete...
ņindzas editētāji... Šo rakstu rediģēja Grims: 22.08.2010 14:14 |
|
|
22.08.2010 14:59
Raksts
#42
|
|
Bēg no sera Kedogena Grupa: Biedri Pievienojās: 26.06.05 Kur: Riga or Mainhardt |
Mēs vēlētos ļoti saprast cik cilvēki ir gatavi piedalīties, tāpēc lūdzu sūtiet savu oficiālo pieteikumu spēlei uz kādu (vai visiem) no sekojošiem e-pastiem:
- axanight@gmail.com - martins.ceplis@gmail.com - laura.skujina@gmail.com Pieteikumā norādiet sekojošo info (ja mēs to jau nezinām par tevi): - vārdu un uzvārdu - vecumu - kontakta tālruni - vēlamo tēla klasi - īsu tēla aprakstu/konceptu (ja tādu esi jau izdomājis) Ja ziniet par kādiem citiem cilvēkiem, kuri grasās piedalīties, bet nelasa šo forumu vai neprot izmantot e-pastu, tad atrakstiet arī mums par viņiem. Uz spēli vēlamies savākt vismaz 30 spēlētājus, kaut gan varēsim nodrošināt arī vairāk. Ļoti meklējam arī cilvēkus, kas būtu gatavi piedalīties kā NPC/Pus-NPC sociālām un kaujas lomām. |
|
|
22.08.2010 18:37
Raksts
#43
|
|
Cīnās ar Lankašīras laumiņām Grupa: Biedri Pievienojās: 21.07.04 Kur: vispaar Riigaa, reizeem arri kur citur |
Vai es kaut ko esmu palaidusi garām? Bet - poliguns! Spēle takš nenotiks gaisa slānī virs vvzk vietas šajā Baltijas banānvalstiņā!
|
|
|
23.08.2010 09:33
Raksts
#44
|
|
Atver vēstuli ar SĒRG-u rezultātiem Grupa: Biedri Pievienojās: 26.01.04 |
CITĀTS - Nažu, steku garumi? Kompensē garumu līdz 3m? Nē. Steka kopējais garums - ieskaitot rokturi - ne vairāk par 70 cm. Obligāti labi būfots. Nazis - asmenis lietotāja plaukstas garumā (ne garāks), rokturis - aptuveni dūres garumā + 10-15%. Nazim nevar būt cieta serde (koks, metāls etc.), populāri naža dizaina varianti iekļauj sarullētu avīzi aplīmē ar izolācijas lentu, visu nazi veido no gumijas (salīdzinoši mīkstas) vai izmanto citu tehniku kas nodrošina pret nejaušiem nopietniem savainojumiem. CITĀTS - RESOURCE, "atrast un noslēpt dažādus postapokalipsē svarīgus resursus", tiem cilvēkiem iedos kautkādas kartes ar vispārīgiem norādījumiem, kur var kaut ko atrast vai tikai tas, ko 'randomā' iegūs levelupā? Pagaidām random item per levelup. CITĀTS - Šautenes vs pistoles: kādas vispār ir šauteņu priekšrocības? Ir soft airsoft ieroči, kas modelēti pēc real-life automātiskajiem ieročiem, bet darbojas ar atsperi (uzvelkot). Iepriekšējās spēlēs daži tādi konkrēti modeļi izrādījās vieni no uzticamākajiem un labākajiem šaujamajiem. Pistoles, no otras puses, parasti ir entry level variants. Veičos pa Ls 2 ir varianti, kas faktiski darbojas kā naža pagarinājums. Bet, protams, ir arī jaudīgākas (un būtiski dārgākas) pistoļu opcijas. CITĀTS("Grim") Vai NO-LOOT zīmes ir vairākkārt lietojamas (uzlieku uz šļirces, kad izlietoju šļirci, uzlieku uz kaut kā cita)? Jā. CITĀTS Vai ar NO-LOOT zīmēm aizsargājot ne-unikālus objektus tās sargā vienu objektu vai visu šķiru? Tb ja ir 10+ zīmes dabūjamas būtu normāli, ja katrai šļircei jāliek savu, bet nekādos apstākļos nemeiko sensu katrai lodei likt savu. Veselā saprāta robežās. Acīmredzot mēs definēsim noteiktas itemu grupas, kuras var mass-markot, piemēram, ammo. CITĀTS Kāds būs pārtija limits? Iespējams, ka pat vispār nebūs. Skat. piemēru - viens kvests ar atalgojumu 100 XP, skat., tabulu, lai saprastu, cik XP saņems katrs pārtija dalībnieks: skaits | XP katram 1 | 100 2 | 100 3 | 100 4 | 80 5 | 70 6 | 60 7 | 50 Šo rakstu rediģēja Kamazs: 23.08.2010 09:47 |
|
|
23.08.2010 15:47
Raksts
#45
|
|
Nazgûl Grupa: Biedri Pievienojās: 14.11.03 Kur: Tieši aiz tās izkapts, kas ir atbalstīta uz tava pleca. |
Vai cīņā drīkst saķert ar roku pretinieka steku/šaujamo?
P.S. Joprojām aktuāls arī jautājums par expertise un čipu implantēšanu citiem. Šo rakstu rediģēja Grims: 23.08.2010 15:47 |
|
|
23.08.2010 23:06
Raksts
#46
|
|
Sēž zem Šķirmices Grupa: Biedri Pievienojās: 09.02.06 |
Labprāt piedalīšos. Pagaidām gan nav skaidrs spēlētāja koncepts un vai būs iespējams izmantot airsoft pusautomātiskos elektriskos ieročus vienšāvienrežīmā. Tie ir pietiekami spēcīgi lai justu caur kurtku, bet tad tiešām ir nepieciešamas pietiekami labas brilles vismaz no celtniecības veikala.
|
|
|
24.08.2010 00:30
Raksts
#47
|
|
Gāž podus mikstūrās Grupa: Biedri Pievienojās: 15.07.05 |
Ļoti noderētu informācija par to, kāda tipa šaujamieroči tiks atļauti! Līdz spēlei nepilns mēnesis.
|
|
|
24.08.2010 07:39
Raksts
#48
|
|
Atver vēstuli ar SĒRG-u rezultātiem Grupa: Biedri Pievienojās: 26.01.04 |
Par ieročiem.
Pēc konsultācijām esam nonākuši pie verdikta, ka šajai spēlei tipiskie airsoftistu šaujamie - >100-120 m/s @0.2g BB - būs pārāk spēcīgi un tāpēc nav atļauti. Visticamākais, maksimālais pieļaujamais ātrums būs 60-80 m/s (200-250 fps), bet to mēs precīzi varēsim pateikt tikai nākampirmdien novērtējot attiecīgās klases šaujamo pieejamību. (Neatkarīgi no airsoft ieroču jaudas, brilles būs nepieciešamas labas.) Re, atradu netā dažus attiecīgās kategorijas šaujamos: http://www.hobbytron.com/AirsoftSubMachine...nAEGCMD90H.html http://www.hobbytron.com/AirsoftPistolGunE...ricCM2012B.html Te gan svarīgi piebilst, ka munīcijai (0,12g BB vai 0,2g BB esmu manījis) ir nozīme. Mēs orientējamies uz 0,2 g. CITĀTS("Jaukais Aikis") Pagaidām gan nav skaidrs spēlētāja koncepts Kas ir spēlētāja koncepts? CITĀTS Vai cīņā drīkst saķert ar roku pretinieka steku/šaujamo? Nē. CITĀTS P.S. Joprojām aktuāls arī jautājums par expertise un čipu implantēšanu citiem. Expertise raksturo spēles tēla "uzņēmību" pret augmentācijām. Līdz ar to, nē, nevar instalēt čipus citiem. Sitijā būs speciāls tēls - ķirurgs - kurš ar to nodarbosies. Katram čipam ir savs expertise līmenis un sev var implementēt tikai tāda vai zemāka līmeņa čipu, cik liels tev pašam ir līmenis. Plus, uz sevis tu vari ieinstalēt tik daudz čipus, cik liels tev ir līmenis. Un jā, čipi stekojas. Šo rakstu rediģēja Kamazs: 24.08.2010 07:52 |
|
|
24.08.2010 20:17
Raksts
#49
|
|
Gāž podus mikstūrās Grupa: Biedri Pievienojās: 15.08.04 Kur: Rīga |
Vai tad ar 0.2g un 250fps no tuvuma nevar izšaut cauri parastajām celtnieciibas brillēm?
Šo rakstu rediģēja Kurbads: 24.08.2010 20:18 |
|
|
24.08.2010 20:24
Raksts
#50
|
|
Gatavo atskaiti Zemvaldim Grupa: Biedri Pievienojās: 20.11.08 Kur: Arkanara Gotiņtēvs 2012 |
Vai tad ar 0.2g un 250fps no tuvuma nevar izšaut cauri parastajām celtnieciibas brillēm? Kas ir `parastās celtniecības brilles`? (IMG:style_emoticons/kurb_gaiss/rolleyes_a.gif) Airsofta standarta briļļu tests ir izturēt ne mazāk kā 170 m/s (570 fps) @0,2g stobra galā... |
|
|
24.08.2010 20:40
Raksts
#51
|
|
Gāž podus mikstūrās Grupa: Biedri Pievienojās: 15.08.04 Kur: Rīga |
Kādā kategorijā tiek ieskaitītas pistoles, kas nav burst, bet kuras nav arī jāatvelk ar roku?
|
|
|
24.08.2010 21:40
Raksts
#52
|
|
Gāž podus mikstūrās Grupa: Biedri Pievienojās: 15.08.04 Kur: Rīga |
Kas ir `parastās celtniecības brilles`? (IMG:style_emoticons/kurb_gaiss/rolleyes_a.gif) Airsofta standarta briļļu tests ir izturēt ne mazāk kā 170 m/s (570 fps) @0,2g stobra galā... Vairāk jautājums bija domāts Kamazam, bet .. Varbūt vari ieteikt kādas/kuras brilles labāk izvēlēties? Parastās celtniecības brilles ir tādas cietas caurspīdīgas plastmasas brilles apmēram 0.5mm biezas kaut kur pa 2ls. Vismaz agrāk varēja nopirkt celtniecības lielveikalos. Šo rakstu rediģēja Kurbads: 24.08.2010 21:44 |
|
|
24.08.2010 22:38
Raksts
#53
|
|
Gatavo atskaiti Zemvaldim Grupa: Biedri Pievienojās: 20.11.08 Kur: Arkanara Gotiņtēvs 2012 |
CITĀTS Varbūt vari ieteikt kādas/kuras brilles labāk izvēlēties? Vienas no populārākajām airsoftistu lietotajām brillēm ir šīs: (IMG:http://www.vikingtapes.co.uk/shop/media/gbu0/prodlg/2720.jpg) Cilvēkiem, kas lieto optiskās brilles, labāk derēs šīs: (IMG:http://www.vikingtapes.co.uk/shop/media/gbu0/prodlg/2700big.jpg) Šitās arī lielākoties mēdz būt celtniecības veikalos (`Kuršos` uz Brīvības ielas parasti ir) pa 5...7 Ls. |
|
|
24.08.2010 23:11
Raksts
#54
|
|
Dzer sviestalu Trijos slotaskātos Grupa: Biedri Pievienojās: 28.01.05 Kur: Kaut kur galaktikā |
Jebkurā Depo veikalā pārdot tādas brilles un cena bija imo zemāka + Depo veikals ir nenormāli foršs jo tur var dabūt visādas citādas lietas kas larpos un sadzīvē noder. (IMG:style_emoticons/kurb_gaiss/smile.gif)
Man pašam bija jautājums kur varēja Latvijā nopirkt loaderi (vai kā to figņu sauca kuru pieliekot pie magazīnas bumbiņu cauruma varēja savadīt bumbiņas pa vairākām uzreiz iekšā spaidot tik loadera "pumpi")? Pistoles kas nav manuāli pēc katra šāviena jāuzvelk, bet nešauj full-auto režīmā kā automāts imo būtu jābūt parastai pistole, jo reālas kaujas pistoles taču arī pēc katra šāviena automātiski pārlādējas (spaidi tik mēlīti). Pistole jau nav revolveris kuram pēc katra šāviena jāatvelk "figņa". (IMG:style_emoticons/kurb_gaiss/tongue.gif) BTW kā jūs izmērīsiet, ka mans ierocis iekļaujas 80 m/s un nav 90 m/s. Jums būs kaut kāds etalona (nejaukt ar e-talonu) ierocis pēc kura atmērīsiet vai arī ir kaut kāds advancētāks risinājums? Šo rakstu rediģēja DarkJedi: 24.08.2010 23:36 |
|
|
25.08.2010 09:11
Raksts
#55
|
|
Atver vēstuli ar SĒRG-u rezultātiem Grupa: Biedri Pievienojās: 26.01.04 |
Par airsoft equipu noteikti klausiet Mistera Gotiņa padomam. Jo labākas brilles, jo labāk. Visas brilles tiks testētas pirms spēles ar jaudīgāko pieejamo un atļauto ieroci.
CITĀTS("Kurbads") Kādā kategorijā tiek ieskaitītas pistoles, kas nav burst, bet kuras nav arī jāatvelk ar roku? Tā ir pistole. Pietiek ar trešo līmeni. CITĀTS("DarkJedi") BTW kā jūs izmērīsiet, ka mans ierocis iekļaujas 80 m/s un nav 90 m/s. Jums būs kaut kāds etalona (nejaukt ar e-talonu) ierocis pēc kura atmērīsiet vai arī ir kaut kāds advancētāks risinājums? Mēs ļoti ceram dabūt hronogrāfu uz spēli. Kā sapratu no Miervalža Gotiņa, airsoftisti mēdz testēt ieroču ātrumu izmantojot tam īpaši paredzētu devaisu. Šo rakstu rediģēja Kamazs: 25.08.2010 09:12 |
|
|
25.08.2010 10:34
Raksts
#56
|
|
Bēg no sera Kedogena Grupa: Biedri Pievienojās: 26.06.05 Kur: Riga or Mainhardt |
Expertise raksturo spēles tēla "uzņēmību" pret augmentācijām. Līdz ar to, nē, nevar instalēt čipus citiem. Sitijā būs speciāls tēls - ķirurgs - kurš ar to nodarbosies. Katram čipam ir savs expertise līmenis un sev var implementēt tikai tāda vai zemāka līmeņa čipu, cik liels tev pašam ir līmenis. Plus, uz sevis tu vari ieinstalēt tik daudz čipus, cik liels tev ir līmenis. Un jā, čipi stekojas. Taču čipus var izraut no cilvēka (kurš ir nogalināts vai satverts) vai atrasts un pārdot/iedot kādam, vienīgi instalēt tos var dakteris Sitijā un atbilstoši personāžam ar piemērotu expertise līmeni. Atbildes uz vēl dažiem izskanējušiem jautājumiem... Vai munīcija ir ierobežota? Nē, nav ierobežota. Katrs pats pērk un pārnēsā cik grib. Taču munīcija ir loot'ojama. Ja pārnēsāsi visu munīciju uz sevis, kāds tev viņu var atņemt. Paika? Pārtiku, kuru vēlaties patērēt spēles ietvaros, lūdzu sagādājiet atbilstoši settingam. Proti, postapoc vidē pieejami ir pārsvarā tikai konservēta, iepakota un sausa pārtika. Svaiga pārtika ir ĻOTI liels retums. In-Game pārtika, kuru jūs vēlaties patērēt poligonā un spēles laikā kā personāži, IR loot'ojama. Protams neviens no GM neapturēs jūs, ja vēlaties ar balto apsēju doties ārpus spēles uz savu mašīnu un tur nograuzt kādu desmaizi vai apēst banānu. Katrs spēlētājs pats spriež cik ļoti viņš vēlas ēšanu iekļaut spēlē un cik ļoti viņš ir gatavs pamest spēli, lai vienkārši paēstu. Alkohols? GM nostāja par alkohola patērēšanu spēles laikā nav mainījusies - alkohola un citu apreibinošo vielu lietošana spēles laikā ir aizliegta. Kā darbojas No-Loot? No-Loot būs atkārtoti izmantojams štruntiņš (kaut kāds plastmasa žetons), kuru varēs pielikt pie mantām ar skoču. Tiem cilvēkiem, kas vēlas izmantot Resource skillu, vajadzētu pašiem nodrošināties ar extra skoču, ja viņi vēlas No-Loot čipus lietot atkārtoti. No-Loot čipu var arī likt uz kāda cita cilvēka mantām, taču tā ir spēja, tāpēc nevar čipu vienkārši atdot. No-Loot čipu var uz mantas pielīmēt tikai indivīds, kuram ir Resource spēja. Katram cilvēkam ar Resource skillu būs uz No-Loot čipa savs identifikācijas kods/simbols un čipu varēs pielīmēt/imbue'ot uz mantām tikai tas indivīds, kam pieder attiecīgais čips. Šo spēju var noteikti arī izmantot, lai pelnītu spēles laikā, piedāvājot No-Loot'tot citu cilvēku mantas. Taču čipi nāk noteiktā apjomā katrā skilla līmenī. Šo rakstu rediģēja Axa Night: 25.08.2010 10:38 |
|
|
25.08.2010 12:37
Raksts
#57
|
|
Dzer sviestalu Trijos slotaskātos Grupa: Biedri Pievienojās: 28.01.05 Kur: Kaut kur galaktikā |
Kā notiek cilvēku pārmeklēšana? Virtuāla vai reāla? Piemēram ja es esmu apenēs iebāzis un instalējis „locekļa pagarinātāja” čipu, tad saņemot mani gūstā/nogalinot var pretinieks teikt „es tevi pārmeklēju” un man viss jāuzrāda/jāatdod vai arī tomēr fiziski jāpārmeklē un ja neko neatrada, tad pats vainīgs?
Un vai dažādas kategorijas dzērieni un cigāri/cigaretes skaitās pārtika? Es saprotu, ka man var nolootot konservus ja staipu līdzi, bet vai var nolootot ūdeni, tarhūnu vai sarūgušu miežu suslu (kvass jūs izvirtuļi (IMG:style_emoticons/kurb_gaiss/tongue.gif) )? Šo rakstu rediģēja DarkJedi: 25.08.2010 12:38 |
|
|
25.08.2010 12:48
Raksts
#58
|
|
Gāž podus mikstūrās Grupa: Biedri Pievienojās: 15.08.04 Kur: Rīga |
Kas notiek kad spēlētājs "mirst"?
Vai tēls saglabājas vai mirst? VAi kas? Vai ar "automātu" šaujot pa vienai lodei tas arī skaitās "pistole"? .. jo funkcija jau nemainās Šo rakstu rediģēja Kurbads: 25.08.2010 12:49 |
|
|
25.08.2010 12:50
Raksts
#59
|
|
Atver vēstuli ar SĒRG-u rezultātiem Grupa: Biedri Pievienojās: 26.01.04 |
CITĀTS("DarkJedi") Kā notiek cilvēku pārmeklēšana? Virtuāla vai reāla? Piemēram ja es esmu apenēs iebāzis un instalējis „locekļa pagarinātāja” čipu, tad saņemot mani gūstā/nogalinot var pretinieks teikt „es tevi pārmeklēju” un man viss jāuzrāda/jāatdod vai arī tomēr fiziski jāpārmeklē un ja neko neatrada, tad pats vainīgs? Es vēlāk precizēšu lūtošanas kārtību un - atgādini - pirms spēles nodemonstrēsim uz kāda, lai visiem būtu skaidrs, bet īsi sakot - lūtošana ir reāla, bet tā, lai izpaliek divdomīgas situācijas ("He touched me..there.."). Būtībā visas ingeim mantas jāglabā vai nu somās (kuras drīkst pārmeklēt), vai virs virsdrēbēm. CITĀTS("DarkJedi") Un vai dažādas kategorijas dzērieni un cigāri/cigaretes skaitās pārtika? Es saprotu, ka man var nolootot konservus ja staipu līdzi, bet vai var nolootot ūdeni, tarhūnu vai sarūgušu miežu suslu (iesala dzēriens jūs izvirtuļi )? Dzeramo nevar lūtot, ēdienu var. Cigaretes nav ēdiens. Cigaretes ir in-geim items, kuram post-apoc pasaulē ir liela vērtība (kā cietumā). To var lūtot. CITĀTS("Kurbads") Kas notiek kad spēlētājs "mirst"? Vai tēls saglabājas vai mirst? VAi kas? Tēls vienmēr ir tas pats un ingeimā jams it kā nekad nemirst, tikai ir ļoti, ļoti savainots - viņam jāsteberē uz SItiju, pie ārsta. Šaudīties, runāt, pacelt itemus, izmantot skillus, iegūt XP etc. jams nevar. Pie ārsta šams atgūst maxHP, bet ar mīnusu - tiek zaudēta visa neieguldītā pieredze, maksimums 100 xp. Tas nozīmē, ka ja tu esi kvestos sakrājis 75 XP, bet vēl neesi tos ieguldījis skillos, tad mirstot tie pazūd. Ja būtu iekrājis 175, tad mirstot paliktu 75. CITĀTS Vai ar "automātu" šaujot pa vienai lodei tas arī skaitās "pistole"? .. jo funkcija jau nemainās Ja tas vizuāli izskatās kā automāts, bet tam konstruktīvi nav automātiskā šaušanas režīma, tad tā ir "šautene", ceturtais līmenis weap skillam. Tiklīdz tam ir kaut teorētiska iespēja šaut kārtām, tas ir automāts. Šo rakstu rediģēja Kamazs: 25.08.2010 13:12 |
|
|
25.08.2010 14:12
Raksts
#60
|
|
Gāž podus mikstūrās Grupa: Biedri Pievienojās: 15.08.04 Kur: Rīga |
Labas brilles noteikti nav lētas... un "safety googles" (celtniecības aizsargbrilles) sucks pret airsoft.
Daži video par šo tēmu: http://www.youtube.com/watch?v=mO1ta1_E91E...feature=related http://www.youtube.com/watch?v=_2bQi9fiwWU http://www.youtube.com/watch?v=vQs_FhoU11Q...feature=related Šo rakstu rediģēja Kurbads: 25.08.2010 14:16 |
|
|
25.08.2010 15:38
Raksts
#61
|
|
Gatavo atskaiti Zemvaldim Grupa: Biedri Pievienojās: 20.11.08 Kur: Arkanara Gotiņtēvs 2012 |
Nu šaujot pietiekoši ilgi un pietiekoši tuvu, var nokaut ikvienas brilles... (IMG:style_emoticons/kurb_gaiss/smile.gif)
|
|
|
25.08.2010 22:31
Raksts
#62
|
|
Gāž podus mikstūrās Grupa: Biedri Pievienojās: 15.08.04 Kur: Rīga |
Nu šaujot pietiekoši ilgi un pietiekoši tuvu, var nokaut ikvienas brilles... (IMG:style_emoticons/kurb_gaiss/smile.gif) Jā. Tur gan nebija ne pārāk ilgi, ne pārāk tuvu. |
|
|
25.08.2010 22:47
Raksts
#63
|
|
Gatavo atskaiti Zemvaldim Grupa: Biedri Pievienojās: 20.11.08 Kur: Arkanara Gotiņtēvs 2012 |
Sekundi gara kārta nav ilgi? (IMG:style_emoticons/kurb_gaiss/grin.gif)
Saņemot sekundi garu kārtu sejā pat ar visām megakrutajām aizsargbrillēm sejas neaizsegtās daļas pārvērtīsies kotletē arī pie izejas ātruma 80 m/s... Bet par ko vispār ir kašķis? Katrs spēlētājs, kurš piedalās airsofta spēlē, pats uzņemas atbildību par iespējamām sekām. Airsofteri biezā slānī lieto tās brilles, kuru bildes es iepostēju, un tās ne reizi nav pievīlušas ne spēlē, ne testējot, kaut arī airsoftā līdz asinīm sašautas sejas ir ja ne gluži ikdienišķa parādība, tad regulāra gan. |
|
|
25.08.2010 22:54
Raksts
#64
|
|
Gāž podus mikstūrās Grupa: Biedri Pievienojās: 15.08.04 Kur: Rīga |
Sekundi gara kārta nav ilgi? (IMG:style_emoticons/kurb_gaiss/grin.gif) Saņemot sekundi garu kārtu sejā pat ar visām megakrutajām aizsargbrillēm sejas neaizsegtās daļas pārvērtīsies kotletē arī pie izejas ātruma 80 m/s... Bet par ko vispār ir kašķis? Katrs spēlētājs, kurš piedalās airsofta spēlē, pats uzņemas atbildību par iespējamām sekām. Airsofteri biezā slānī lieto tās brilles, kuru bildes es iepostēju, un tās ne reizi nav pievīlušas ne spēlē, ne testējot, kaut arī airsoftā līdz asinīm sašautas sejas ir ja ne gluži ikdienišķa parādība, tad regulāra gan. Man nekas nav pret airsoftu, varētu būt ļoti interesanta lieta. Nepārproti. Vienīgi nez vai gribās (jebkuram) asiņot no sejas brīvdabas lomu spēlē. (IMG:style_emoticons/kurb_gaiss/grin.gif) Šo rakstu rediģēja Kurbads: 25.08.2010 22:56 |
|
|
25.08.2010 23:08
Raksts
#65
|
|
Acīgais ex-mods Grupa: Biedri Pievienojās: 15.06.04 Kur: Dark Dark Forest Mods 2007 |
No asinīm baidies, SUXot neej! (IMG:style_emoticons/kurb_gaiss/grin.gif)
Jeb - kam bail no asinīm, tas sux, nevis SUXo. Šo rakstu rediģēja Shadowstalker: 25.08.2010 23:09 |
|
|
26.08.2010 08:40
Raksts
#66
|
|
Atver vēstuli ar SĒRG-u rezultātiem Grupa: Biedri Pievienojās: 26.01.04 |
Tikai vienā no trim video bija precizēta ieroču jaudas klase - man šķiet tie bija ~500 fps (@0.2g) otrajā video, kas ir ~152.4 m.s - t.i., divas reizes vairāk nekā mūsu atļautais maksimums. Arī pārējie šaujamie izskatījās jaudīgi.
Jebkurā gadījumā, man ir plāns svētdien notestēt pāris aizsargbriļļu variantus un nopostēt šeit rezultātus. P.S. Šaut no ļoti tuvas distances (un jo vairāk - sejā!) nav atļauts ne airsoftā, ne SUXā! Šo rakstu rediģēja Kamazs: 26.08.2010 08:41 |
|
|
26.08.2010 09:21
Raksts
#67
|
|
Uzlauž lāstus Gringotu bankā Grupa: HPētnieki Pievienojās: 19.10.04 Kur: Braukā kopā ar Vinčesteriem un medī dēmonus Tulks 2009 |
Jautājums par respirātoriem uz sejas. Vai ir iespējams, ka der arī medicīniskie, ko izmanto zāļu ražošanā?
|
|
|
26.08.2010 12:15
Raksts
#68
|
|
Cūkkārpas ekspresī iepazīstas ar jauniem draugiem Grupa: Biedri Pievienojās: 27.12.09 |
Tātad...
Esmu noobs... Šādas spēles (pat pa gabalu) nekad neesmu redzējis (kur nu vēl spēlējis)... Bet pēc apraksta spriežot, tas varētu būt jautri un ir radusies vēlme piedalīties... Izlasot diskusiju aptuvens priekšstats radās, bet... (ļoti aptuvens).... Par ieročiem - nu par nažiem/stekiem apmēram skaidrs, bet kur lai es rauju šaujamos? Nez, iztikt bez? Un, ko vispār nozīmē saīsinājums "BB"??? Par mantu glabātuvi - rakstīja, ka var glabāt mašīnā - bet ja nu man mašīnas nav? Kāds pieņems komandā galīgu iesācēju? Pagaidām viss, bet gan jau būs vēl... (IMG:style_emoticons/kurb_gaiss/smile.gif) |
|
|
26.08.2010 12:38
Raksts
#69
|
|
Bēg no sera Kedogena Grupa: Biedri Pievienojās: 26.06.05 Kur: Riga or Mainhardt |
Tātad... Esmu noobs... Šādas spēles (pat pa gabalu) nekad neesmu redzējis (kur nu vēl spēlējis)... Bet pēc apraksta spriežot, tas varētu būt jautri un ir radusies vēlme piedalīties... Izlasot diskusiju aptuvens priekšstats radās, bet... (ļoti aptuvens).... Par ieročiem - nu par nažiem/stekiem apmēram skaidrs, bet kur lai es rauju šaujamos? Nez, iztikt bez? Un, ko vispār nozīmē saīsinājums "BB"??? Par mantu glabātuvi - rakstīja, ka var glabāt mašīnā - bet ja nu man mašīnas nav? Kāds pieņems komandā galīgu iesācēju? Pagaidām viss, bet gan jau būs vēl... (IMG:style_emoticons/kurb_gaiss/smile.gif) Math - ja vari, tad piekā šodien starp plkst. 18:00-21:00 Lido - Vērmanīša pagrabā. Tur varēsi sastapt spēles vadītājus un varbūt arī citus spēlētājus. Jebkurā gadījumā, spēli var uzsākt arī kā individuālists un vēlām pievienoties citiem vai arī būt vienkārši vienpatis. Taču noteikti atradīsies arī citi laimes meklētāji, kuriem būs izdevīgi apvienoties ar tevi komandā. Parastos bumbiņu šaujamos var iegādāties jebkurā palielākā rotaļlietu veikalā. Viņi nav izturīgi, bet lēti. Mantas noteikti varēs arī novietot drošā vietā pie spēles vadītājiem. |
|
|
26.08.2010 13:39
Raksts
#70
|
|
Nazgûl Grupa: Biedri Pievienojās: 14.11.03 Kur: Tieši aiz tās izkapts, kas ir atbalstīta uz tava pleca. |
Šaut no ļoti tuvas distances (un jo vairāk - sejā!) nav atļauts ne airsoftā, ne SUXā! Wait what? Skaidrs, ka ne sejā, bet ir arī citas ķermeņa daļas. Šaumajam arī tuvcīņā būtu jābūt, ja ne ultimatīvi pārākam par sitamo, tad vismaz konkurēt spējīgam. EDIT: Vai nopērkot ieroča prasmi es varu uzreiz savākt no sava OOG staša ieroci un munīciju, vai man tas ir jāiegūst kaut kā IG? Ja varu savākt no staša, vai ir kādi ierobežojumi? Piemēram vai nopērkot pistoles skillu es varu uzreiz tusēt ar divām pistolēm? Šo rakstu rediģēja Grims: 26.08.2010 14:41 |
|
|
26.08.2010 14:33
Raksts
#71
|
|
Acīgais ex-mods Grupa: Biedri Pievienojās: 15.06.04 Kur: Dark Dark Forest Mods 2007 |
Tuvā distance, man domāt, tas pats kas peintbolā: "tu esi miris!" ( tikai, ja mirušais attiecīgi neuzvedas, tad dabū nedaudz sāpju sodu (IMG:style_emoticons/kurb_gaiss/grin.gif) )
|
|
|
26.08.2010 15:06
Raksts
#72
|
|
Atver vēstuli ar SĒRG-u rezultātiem Grupa: Biedri Pievienojās: 26.01.04 |
CITĀTS("Grims") Vai nopērkot ieroča prasmi es varu uzreiz savākt no sava OOG staša ieroci un munīciju, vai man tas ir jāiegūst kaut kā IG? Ja varu savākt no staša, vai ir kādi ierobežojumi? Piemēram vai nopērkot pistoles skillu es varu uzreiz tusēt ar divām pistolēm? Tā kā tu vari sākt spēli ar dažādu aprīkojumu un tas tev nav "jānopelna", tad tu faktiski vari atnest ieroci jau spēles sākumā un sasniedzot līmeni sākt to izmantot. Un ieročus var glabāt OOG, vislabāk mašīnā, ja tāda ir. Vari tusēt ar divām pistolēm uzreiz. Par distancēm es precizēšu nākamās nedēļas sākumā - kad būsim iepazinušies ar attiecīgās jaudas airsoft ieročiem. |
|
|
26.08.2010 15:48
Raksts
#73
|
|
Nazgûl Grupa: Biedri Pievienojās: 14.11.03 Kur: Tieši aiz tās izkapts, kas ir atbalstīta uz tava pleca. |
Shad, iepriekšējās spēlēs, kur tika izmantoti praktiski tikai rotaļlietu veikalos nopērkamie agregāti, nebija nekādu ierobežojumu un problēmas bija pamatā ar to, ka šāvienu nevarēja sajust.
Iesaistot spēcīgākus šaujamos kaut kādā brīdī varbūt arī meiko sensu ieviest minimālo distanci, taču tad ir jādomā kā to sabalansēt ar tuvcīņas ieročiem. Iepriekšējā SUX sitamais vs šaujamais bija dzīves realitāte, kurā pie tam pārsvarā triumfēja sitamais (tādēļ tagad ir mazāks HP cap un šaujamie taisa 2 dmg). Kaut kādā bunkurā saskrienoties purns purnā nazim ir ļoti labas izredzes pret garu un neveiklu šauteni. (a ko dara peintbolisti ja saskrienas purns purnā? abi miruši?) |
|
|
26.08.2010 16:17
Raksts
#74
|
|
Gāž podus mikstūrās Grupa: Biedri Pievienojās: 15.07.05 |
Labi, ieroču ātrumi un tamlīdzīgas lietas saprastas. Bet, kur Latvijā var dabūt ieročus ar sākuma ātrumu 60 - 80m/sec ?
Apstaigājot veikalus redzami tikai ļoti vāji varianti. |
|
|
26.08.2010 16:23
Raksts
#75
|
|
Cūkkārpas ekspresī iepazīstas ar jauniem draugiem Grupa: Biedri Pievienojās: 27.12.09 |
Uz Vērmanīti nesanāca aiziet apspriesties... Būšu svētdien uz būfu vicināšanu (gan jau tur būs kāds profesionālis (IMG:style_emoticons/kurb_gaiss/smile.gif) )
Cik es sapratu no iepriekšējā S.U.X. apraksta, tad vienpatimspēlē var klāties diezgan plāni (pie tam vēl iesācējam)... Labāk tomēr būtu sadabūt komandu... |
|
|
26.08.2010 16:36
Raksts
#76
|
|
Gāž podus mikstūrās Grupa: Biedri Pievienojās: 15.07.05 |
Math:
Neuztraucies. Iekļūt grupā nav tik grūti. Paši pagājušoreiz paņēmām Mr. Black (ja pareizi atceros niku) pie mums un viss bija labi. Bez tam, šī jau nebūs pasaule, kur jāzin mitoloģija vai burvestības vai kas tamlīdzīgs: viss ir puslīdz vienkārši un saprotami - kā visas Kamaza spēles. |
|
|
26.08.2010 19:48
Raksts
#77
|
|
Dzer sviestalu Trijos slotaskātos Grupa: Biedri Pievienojās: 28.01.05 Kur: Kaut kur galaktikā |
Ja nav komandas un grib komandu ir arī variants veidot pašam komandu. Respektīvi, iespļauj tepat forumā, ka veidojas tāda un tāda komanda kas meklē spēlētājus. Pašam veidojot komandu bonusā tu vari izdomāt koncepciju kas pašam tuvāka/labāk patīk (tas ir ja komandai vispār veido koncepciju). (IMG:style_emoticons/kurb_gaiss/smile.gif)
Vēl gan imo neviens nevienu komandu nav izveidojis, jo gaida kā tad tur beigās nofinalizēsies neskaidrie jautājumi u.t.t. Šo rakstu rediģēja DarkJedi: 26.08.2010 19:50 |
|
|
26.08.2010 20:48
Raksts
#78
|
|
Gatavo atskaiti Zemvaldim Grupa: Biedri Pievienojās: 20.11.08 Kur: Arkanara Gotiņtēvs 2012 |
CITĀTS Kaut kādā bunkurā saskrienoties purns purnā nazim ir ļoti labas izredzes pret garu un neveiklu šauteni. (a ko dara peintbolisti ja saskrienas purns purnā? abi miruši?) Garas šautenes nav sevišķi populāras arī airsoftā, jo tās dod minimālas priekšrocības... visi lielākoties lieto pusgarus un īsos šaujamos, pret kuriem, ja vien viņi strādā auto/pusauto režīmā, nazim/stekam īsti izredžu nav. Ja saskrienas purnā, tad principā uzvar tas, kurš paspēj izšaut/uzkliegt `beigts!`. Ja tas notiek seju pret seju, nevis seju pret muguru, tad principā gan ir abi divi pagalam. |
|
|
26.08.2010 21:07
Raksts
#79
|
|
Pokemonu pavēlnieks Grupa: Biedri Pievienojās: 24.07.03 Kur: prefektu vannasistaba nodarbojoties ar... Zilonītis Dambo 2012 |
vispaar ir gan jau vairaakas komandas gatavs to vareeja noveerot ssodien sanaaksmee kas manupraat bija diezgan veiksmiiga
bet jaa DJ pilniiga taisniiba |
|
|
26.08.2010 21:20
Raksts
#80
|
|
Atver vēstuli ar SĒRG-u rezultātiem Grupa: Biedri Pievienojās: 26.01.04 |
Būs vēl vismaz viens mītiņš, nākamnedēļ - tie, kas meklē sev komandu, var čāpot uz to, lai dabā ieraudzītu pārējos spēlētājus un ko izrunātu.
|
|
|
Lo-Fi versija | Pašlaik ir: 17.05.2024 22:36 |