Daiļdarbu info
Laipni lūdzam Kurbijkurne daiļdarbos,

Kurbijkurne daiļdarbus kopā apmeklējuši 3189 biedri, no kuriem 229 ir iesūtījuši savus darbus.

Kopā šeit tapuši 725 daiļdarbi, uz kuriem iesūtītas 3784 atsauksmes.

Īpaši sveicam mūsu jaunāko biedru: Plain Jane!

Apdare
Jaunākie
Harijs Poters un Racionālās domāšanas metodes / Hermaine PG-13
Petūnija ir apprecējusi bioķīmiķi, tāpēc Harijs uzaug, bērnībā lasīdams grāmatas par zinātni...
Vadonis / Aiva R
Tai brīdī, tai laikā, kad neiedomājams posts pārņem valsti, ierodas Vadonis, kas vedīs savus...
Brīža daiļdarbs
Pēc Voldemorta / SilverDove PG-13
Manas domas, kā varētu beigties stāsts par Hariju Poteru.
Jaunākās atsauksmes
Ledus pils 2 / PG-13
Šis gan bija interesanti! Aizraujošs sižets. Un par šo gandrīz sasmējos pilnā kaklā: "Sp...
Hermaine

Zaudēt divreiz / PG-16
Ahh, vajadzēs pārlasīt  'Diadēmu' un tad ķerties šim darbam klāt, citādi grūti uzreiz sekot vis...
Aiva

Harijs Poters un Racionālās domāšanas metodes / PG-13
Burvīgs ziemassvētku noskaņojums
Aiva

Daiļdarbu ziņas
Konkursa "Šodiena" rezultāti

Pēc ilgas gaidīšanas un trīšanās pa krēslu tieši novembra vidū ir noslēdzies konkurss „Šodiena”.
Daļa žūrijas iesniegtos darbus vērtēja pēc objektīviem kritērijiem kā atbilstība konkursa prasībām, stils un ortogrāfija, bet bija arī mazāka daļa, kas izteica vairāk subjektīvu vērtējumu.

Līdz ar to mums ir prieks paziņot, ka visai sīvā cīņā pirmo vietu ar vidēji 18 punktiem ir ieguvis Uldis Sēne ar darbu „Eskimosu pagrieziens 84”, cieši aiz sevis atstājot Sintiju Valucku un AnituL, kas attiecīgi saņēma vidēji 17 un 16 punktus.

Uldis savā īpašumā ir ieguvis (vai drīzumā iegūs) „Citrona buču” un iespēju savu darbu publicēt literatūrai veltītajā e-žurnālā „Digitālais Vārds”.


Saite uz oriģinālo rakstu: http://forums.karneola.lv/viewtopic.php?f=3&p=32119#p32119

 

· 23.11.2012 18:37 · 0 Komentāri
Jauno un iesācēju autoru literāro darbu konkurss

Visu vecumu iesācēji autori, kuri raksta dzeju, prozu vai dramaturģiju un vēlas pilnveidoties šajā virzienā, tiek aicināti piedalīties Latvijas Rakstnieku savienības un Literārās izglītības un jaunrades atbalsta centra rīkotajā un LR Kultūras ministrijas finansētajā Jauno un iesācēju autoru literāro darbu konkursā.

20 konkursa uzvarētāji tiks uzaicināti uz 65. Jauno un iesācēju autoru semināru, kas notiks no šā gada 21. līdz 25. janvārim un kura laikā būs iespēja no pieredzējušiem dzejniekiem, prozaiķiem, dramaturgiem, literatūras teorētiķiem dzirdēt savu darbu vērtējumu, klausīties lekcijas par svarīgiem literārā darba jautājumiem, kā arī iepazīties citam ar citu. Pēc semināra autori varēs turpināt darbu valsts apmaksātās literārajās meistardarbnīcās.

Iesniedzamās darbu kopas apjoms:
dzeja 200 līdz 300 rindas,
proza, dramaturģija 25 000 līdz 50 000 zīmes.

Jāiesūta/jāiesniedz:
1. Jūsu darbs datora izdrukā;
2. papildus darba elektroniskā versija (uz e-pastu: ronalds.briedis@inbox.lv);
3. ziņas par sevi (dzimšanas datums, izglītība, nodarbošanās, īsa radošā biogrāfija) un kontaktinformācija (adrese, e-pasts, tālrunis).

Darbu iesniegšanas termiņš: 2012. gada 23. novembris (pasta zīmogs) vai 26. novembris, iesniedzot personiski.

Adrese: Jauno un iesācēju autoru literāro darbu konkursam, Rakstnieku savienība, Ģertrūdes iela 31-15, Rīga, LV-1011

.Latvijas Rakstnieku savienība

Sīkāku informāciju var gūt ronalds.briedis@inbox.lv vai pa tālr. 26774517.

Latvijas Rakstnieku savienība · 06.11.2012 22:45 · 1 Komentāri
Īsstāstu konkurss "Šodiena"

„Kad šorīt pamodos, pirmais ko ieraudzīju bija tumsa. Pilnīgi nopietni, es neredzēju ne tik cik deguns garš. Kad jau pārbijos, ka pēc nakts spilgtā sapņa mani piemeklējis aklums, atklāju, ka līdz ausīm esmu ievīstījies segā. Kad beidzot izpiņķerējos no tās, atklāju, ka diena jau ir sākusies, un pa logu spīd spilgta saule.”

Tas varētu būt arī tava īsstāsta sākums jaunajam konkursam – „Šodiena”. Tomēr šoreiz tas nav noteikums, kas jāievēro.

Lai gan dienas mēdz šķist vienmuļas un bezkrāsainas, tā nebūt nav, tāpēc aicinu piedalīties konkursā „Šodien” un izstāstīt par kādu dienu viena konkrēta tēla mūžā.

Konkursa noteikumi ir visai vienkārši.
1. Jūsu darbam jāiekļaujas 2,5-3k vārdu robežās (t.i. 2500-3000 vārdi)
2. Džo – galvenais varonis, kura dienu jūs aprakstāt.
3. Darbam jābūt ar humoristisku pieskaņu.
4. Darbs jāiesūta līdz 15. oktobrim 2012. gadā. (ieskaitot)
5. Darbs jānosūta uz (kvvva@inbox.lv)

Balvā – Pirmās vietas ieguvēja darbs tiks publicēt literatūrai veltītajā e-žurnālā „Digitālais Vārds”.

Iesūtot darbus konkursam ar to jūs apliecināt, ka piekrītat publicēšanai uzvaras gadījumā.

Darbus lūgums nosūtīt kā .doc(x) failus, tikai nosaukumā minot savu identitāti. T.i. Pašā darbā lai neparādās jūsu niks vai vārds.

· 03.09.2012 11:37 · 0 Komentāri
Pamatkategorijas
Oriģinālstāsti [266]
Citi fantāzijas un fantastikas un citu žanru darbi.
Fanu stāsti [277]
Uz citu autoru izdomātām pasaulēm balstīti stāsti.
 
Esejas [15]
Par rakstīšanu un rakstīto.
Dzeja [170]