Palīdzība - Meklēt - Biedri - Kalendārs
Pilnā versija: S.U.X 2
Kurbijkurne forums > Foruma spēles > Brīvdabas lomu spēles > BDLS arhīvs > 2011. gada sezona
Lapas: 1, 2, 3, 4
Kamazs



Soft airsoft brīvdabas lomu spēle. Šī spēle ir sīkvels 2006. gadā Irbenē notikušajai post-apoc spēlei PostCity/SUX/Barības ķēde.

Treileris:
http://vimeo.com/3424262

Orientējoši spēles datumi 17. - 19. septembris (var mainīties!) - tātad aptuveni pēc mēneša.

Sīkāka informācija sekos nākamās nedēļas laikā. Tikmēr droši varat uzdot jebkādus jautājumus.

Imidža autors: Ernests Kļaviņš aka Ishmaels
Video treileris veidojis: Inx & Co
mausns
Kamaz, tu esi ģeniāls!!! Piedalos un laikam +1!!!
DarkJedi
Super! Dodiet daudz gaļas. smile.gif
CITĀTS(Kamazs @ 15.08.2010 17:15) *
Tikmēr droši varat uzdot jebkādus jautājumus.

Kā izskaidrosiet fenonemu, ka 3 metrus garš miets ir garāks par 5 metrus garu mietu? tongue.gif
Moskjis
'Soft airsoft': tas apzīmē tos ieročus, kuri bija izmantojami arī pirmajā spēlē vai nopietnā airsoft ieročus?
Kamazs
CITĀTS
Kā izskaidrosiet fenonemu, ka 3 metrus garš miets ir garāks par 5 metrus garu mietu?

LSD. Vai sēnes.

CITĀTS
'Soft airsoft': tas apzīmē tos ieročus, kuri bija izmantojami arī pirmajā spēlē vai nopietnā airsoft ieročus?

Pagaidām izskatās, ka spēlē būs pirmā SUX-a tipa ieroči. Airsoftisti izmanto daudz krutākus un jaudīgākus šaujamos, bet tiem ir problēma, ka tie ir dārgi un ļoti spēcīgi - ar lēto ķīniešu šaujamo pret tādu nav nekādu dižo cerību. Tajā pat laikā, ja nemaldos, SUX-ā bija ļoti interesantas apšaudes ar lētajiem šaujamajiem un tas ir virziens, kādu mēs gribētu saglabāti - pieejami un phun.
fubar
kūļ smile.gif

klau, a ko darīt airsofteriem ar šamējo mega-anihilatoriem? drīkst/nadrīkst?
Shadowstalker
Jāpārtaisa par single-shot. Un lādējamu magazīnu pieberamās vietā. grin.gif
fubar
CITĀTS(Shadowstalker @ 16.08.2010 01:17) *
Jāpārtaisa par single-shot. Un lādējamu magazīnu pieberamās vietā. grin.gif


nu ja tik vien tā bēda, pārslēdz uguns režīmu! lādējamās magazīnas jau tāpat ir lielai daļai airsofteru.
bengalaas
Kur poligons? smile.gif

Ā, un vai tur būtu ko darīt tādam, kas nemāk/negrib šaudīties?
Kamazs
Jautājums par airsoft verķiem joprojām procesējas. Mums vajadzēs konsultācijas no pieredzējušiem airsoft spēlētājiem. Stay tuned!

CITĀTS
Kur poligons?

Vēl nav oficiāli apstiprināts, tāpēc pagaidām neteikšu. Bet tas nebūs tik tālu cik Irbene, max 20-30 km no Rīgas.

CITĀTS
Ā, un vai tur būtu ko darīt tādam, kas nemāk/negrib šaudīties?

Jā. Sīkāk varēs saprast, kad publiskošu koncepciju. Mēs esam izstrādājuši dažādas klases un skillus (prasmes), kas dod iespēju spēlēt spēli dažādos veidos - gan šaudoties, gan eksplorojot interesantas vietas, gan atkožot mīklas (hackojot), gan vācot vērtīgas mantas, gan, protams, socializējoties līdz bezjēgai. Tiesa, jārēķinās, ka tāir postapokaliptiska pasaule un nevajag apvainoties, ja laiku pa laikam kāds tevi nošauj.
Kamazs
Kā solīts, spēles koncepcija. Pirmā daļa.

Postnukleāra brīvdabas piedzīvojumu spēle

Premisa

Ir 2009. gads, bet tās nav mūsdienas. Pēc X dienas teroristu uzbrukumiem (skat. info par pirmajām S.U.X spēlēm) pasaule, arī Latvija, ir gruvešos un anarhijā. Daudzviet gaiss, ūdens un augsne ir neglābjami saindēta, plosās jauna veida slimība, cilvēkiem jāstaigā ar gāzmaskām, iestājies varas vakuums un visapkārt valda drūma antiutopija.

Spēle norisinās kādā senā militārā bāzē. Spriežot pēc piepeši parādījušās informācijas (baumām), šajā bāzē joprojām slēpjas ārkārtīgi spēcīgs pirmskara ierocis. Īsā laikā šeit sapulcējas visdažādākie algotņi, ceļotāji, bomži un laimes meklētāji bariem vien, jo dažādas organizācijas ir gatavas maksāt daudz, lai savās rokās iegūtu Absolūto Ieroci. Tomēr, tā kā konkurence ir negodīga un nežēlīga, procesā var viegli zaudēt savu dzīvību.

Uzdevums ir atrast superieroci un nogādāt to attiecīgās organizācijas pārstāvim [tā ietekmējot spēles pasaules nākotni, BLA BLA BLA].


Stilistika
Spēlē ieturēta trash postapokalipses un drūmas antiutopijas atmosfēra. “Mad Max”, “Fallout”, “Book of Eli”, “Jericho”, 80-to gadu panki etc. var kalpot kā iedvesmas avoti tērpu un ekipējuma izstrādei.

Atmosfēra un pasaule
Spēlē iecerēts izveidot spēcīgu post-apoc pasaules atmosfēru (sajūtu, fīlingu), tāpēc arī ieviesti vairāki elementi, kā piemēram:
  • Pa spēles poligonu (izņemot centrālo apmetni) var parvietoties tikai ar gāzmasku vai respiratoru (tie baltie no būvniecības preču veikaliem) vai motociklista ķiveri. Ja GM pamana kādu spēlētāju vazājamies pa āru bez gāzmaskas, viņam draud saindēšanās, saslimšana – t.i., melno kartīšu sistēmas veidā slimības “Zelta galvaskausa salas” stilā. Arī paši GMi pārvietojas ar gāzmaskām. Papildus jebkuram spēlētajam ir tiesības norādīt kādam citam spēlētājam ar vārdiem – “Tev nav gāzmaskas! Tu zaudē dzīvības!” un tam, kuram tiešām nav gāzmaskas vai respiratora, pie šiem vārdiem jānoņem 1 HP. Atkārtoti tam pašam cilvēkam atgādināt var ne ātrāk kā pēc 5 minūtēm.
  • Apmetne (kas tiek dēvēta par Sitiju) ir ierīkota vienā palielākā ēkā un no ārpasaules nodalīta ar “slūžu kameru”, tāpēc šeit var nelietot gāzmaskas. Šajā starptelpā spēlētāji var sagatavoties doties ārā, naidīgajā vidē, uzvilkt respiratorus, aizsargtērpus, gāzmaskas un attiecīgi to visu novilkt pirms ieešanas telpā. Savukārt pašā Sitijā norisinās visi sabiedriskā un sociālā dzīve – tiek slēgti kontrakti, pieņemti un nodoti kvesti, atdzemdēti un levelupoti spēlētāji etc..
  • Nepārtraukta iejušanās lomā un spēles pasaulē T.i., levelupošanās tiek kārtota pie īpaša attīstības speciālista – skolotāja, atdzemdēšana – pie ārsta. Ja tēli mirst, tie nemirst līdz galam, tikai skaitās spēles mehānikā miruši. Spēles pasaulē viņi ir ļoti, ļoti savainoti, nevar cīnīties, nevar parunāt ne ar vienu kā tikai ārstu un pārvietojas klibojot, velkoties. Ideāli, ja nes nestuvēs vienu savainotu biedru, bet tas nav obligāti. Arī GMi, kontaktos ar spēlētājiem, ir visu laiku in-game. GMi ir tiesīgi dot papildus XP par roleplejingu – labu lomas atspēli (bet, protams, ne tad, ja spēlētājs pēc katras veiksmīgas lomas atspēles diedz pie GMa lūgt XP un pļuškas.)
  • Pašironiska spēles pasaule - šī spēle nav reālistiska postapokalipses simulācija vai rekonstrukcija, tāpat kā pārējās S.U.X spēlēs, galvenais geimpleja fokuss ir lai būtu interesanti (fun!). Think MadMax un Fallout nevis Book of eli vai The Road.
Geimplejs jeb spēles process
Spēles process sastāv no šādiem elementiem:
  • action – spēlētāji ik pa brīdiem iesaistās aktīvās apšaudēs ar BB ieročiem, veic taktiskus uzbrukumus, ieņem un aizsargā kontrolpunktus etc.
  • exploring – spēlētāji spēles laikā izstaigā un izpēta pamesto bāzi, vienlaikus sargājoties no konkurējošiem grupējumiem, kā arī atmūķējot/atrodot atslēgas sākumā slēgtiem sektoriem.
  • story – bāzei ir sava vēsture, stāsts, patiesība, kas tur notika un kāpēc notika, spēlētāji spēles laikā pamazām, pa fragmentam atklāj, kas šeit noticis. Sižeta attīstību stimulē ar finansiāla atlīdzība, skaidrojot sižetu organizāciju pārstāvjiem.
  • questing – paralēli bāzes noslēpumu atklāšanai ir iespēja nodarboties ar „saidkvestiem” – ar galveno sižetisko līniju nesaistītiem, vai tikai nedaudz saistītiem uzdevumiem. Šie uzdevumi būs pieejami gan kā sludinājumi (a la S.U.X/Barības Ķēde), gan arī tos dos specifiski NPC tēli (“Nolādēto tīstokļa” stilā). Pildot šos papilduzdevumus, būs iespēja tikt pie a) resursiem (munīcijas, baterejām etc.); cool.gif informācijas galvenā kvesta sakarā (hinti no NPC, ja spēlētāji ir iesprūduši); c) dažādiem uzlabojumiem (skilliem, čipiem etc.).
  • leveluping – spēlētāja rīcībā ir 5 atšķirīgas klases un 7 dažādi skilli (prasmes), kuras tas var paaugstināt spēles laikā, sakrājot pietiekami daudz pieredzes punktus par atklātiem noslēpumiem, izpildītiem kvestiem.
  • chips – spēles laikā ir iespēja tikt arī pie „čipiem” – mikroshēmām, kas var uzlabot kaut kādus skillus vai dot pilnīgi unikālas spējas labākajās kiberpanka tradīcijās.
  • virtual non-combat skills – spēlētājiem ir pieejami vairākas dažādas ne-kaujas orientētas spējas un prasmes, piemēram, lockpick’ošana, ārstēšana, resursu pārvalde, hakošana etc., kuras iespējams attīstīt.
Daži īpaši izceļami spēles procesa elementi:
  • sižeta attīstība galvenokārt balstās uz pavedienu (clues) meklēšanu un vides mīklām (puzzles)
  • spēlētāji var izmantot tikai šādus ieročus: nažus, stekus, BB ieročus un arbaletus. BB ieročiem pirms spēles jāiziet spēcīguma pārbaude – trāpījumam jābūt pietiekami jūtamam un sāpīgam, bet vienlaikus arī drošam tuvās distancēs
  • spēles poligonā daudzas istabas, telpas ir noslēgtas ar šifrētajiem slēdžiem, un tās nav tikai mantiņu slēptuves
  • bāzē ir izsēti visādi informācijas pavedieni, kurus saliekot kopā var iegūt priekšstatu, par to, kas šī ir par vietu un kas te notika. Piemēram - vēstules, piezīmju lapiņas, fotogrāfijas etc.
  • lai atrastu superieroci, var, protams, pārmeklēt visu bāzi, bet ir arī noteikta pavedienu virkne (katrs pavediens ved pie nākamā), kurai sekojot var atrast gan superieroča atrašanās vietu, gan pieejas kodu
  • paralēli galvenajam uzdevumam – atrast superieroci, spēles laikā var atklāt arī alternatīvu galveno uzdevumu (tikpat svarīgu).
Mazliet vēlāk ievietošu atlikušo daļu - RPG sistēmu ar klasēm un prasmēm.
Moskjis
- Naži, steki: būfotie?
- BB-guni: tātad nav jāmeklē nopietnie airsoftistu ieroči - nebūs jābaidās no tādiem?
Kamazs
CITĀTS
- Naži, steki: būfotie?

Jā, būfotie, dieva dēļ!
DarkJedi
Vai spēle būs izteiktās komandās/pārtijos kur pirms spēles sarunā kas kurā komandā ir vai tādās nosacītās komandās, pusindividuālistos/individuālistos kur komandas vairāk veidojas uz pasaulē pieejamo klašu bāzes?

Respektīvi vai komandas veidojas pēc klašu principa bomžu komanda, raideru komanda, mutantu komanda u.t.t. vai arī komandas/pārtiju var izveidot sakombinējot jebkādu klašu kombināciju kur no 5 cilvēkiem sastāvošu komandu veido 2 bomži, 2 mutanti un 1 raiders?
Kamazs
Spēlētāji paši veido pārtijus. Tas ir pat svarīgi, jo dažādiem uzdevumiem būs noderīgi dažādi skillseti. Tad izdevīgi, ja viens specializējies šaušanā, cits hīlošanā a trešais - atslēgu mūķēšanā. XP arī par kvestu saņem visi pārtī memberi vienādu daudzumu, tiesa, iespējams būs maksimālais pārtī memberu skaita ierobežojums.
aivvv/troll dream walker
AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAaa


meenesis - dod visu infu tu ````


vopssem lloti buutiski ir noteikt ieroccu kapacitaates jo mees gribam buut brunnoti liidz maksimaalajam atllautajam liimenim

cilveeku skaits partijam

maksimaalais speeleetaajus saits speelei jo manupraat tu nesaproti cik daudzi var gribeet braukt

vai gm ir gatavi nopietnaam komandaam kas speelees tikai par uzvaru - respektiivi negulees un sagaidiis ari ito lai buutu gm kas var piennemt kvestus

pie kaa suutiit veersties cilveekus bez komandaam vai noobus

vai uz poligonu var noklluut ar sabiedrisko transportu

kaada ir daliibas maksa

cik ilgi notiek speele

vai speeleetaaji ir sadaliiti dallaas kaa ieprieksseejaa speelee

kas ar paartiku - jaabuut iesainnojumam speciaalam vai nav

vai buus oficaala neitraalaa zona ar vairaakaam pieejaam

vai ir nepieciessami GM/DM/NPC

vai aksels reiniitis un aivvv saak speeli ar dzeltenajaam lentiiteem grin.gif grin.gif grin.gif

nu pagaidaam viss
Kamazs
CITĀTS(aivvv/troll dream walker @ 18.08.2010 14:38) *
vai gm ir gatavi nopietnaam komandaam kas speelees tikai par uzvaru - respektiivi negulees un sagaidiis ari ito lai buutu gm kas var piennemt kvestus


Jā, GMi negulēs. Tas ir viens no SUX aspektiem, kuru (personīgi) vēlos uzlabot. Mea culpa.

CITĀTS
vai uz poligonu var noklluut ar sabiedrisko transportu

Ja tas ir TAS poligons, ko esam noskatījuši tad, šķiet, jā.

CITĀTS
kaada ir daliibas maksa

Atkarīgs no poligona cenas, bet visticamākais Ls 5 no galvas.

CITĀTS
cik ilgi notiek speele

paredzēts - piektdienas vakars, sestdien visa, iespējams svētdienas rīts. Dažādi faktori var saīsināt.

CITĀTS
vai speeleetaaji ir sadaliiti dallaas kaa ieprieksseejaa speelee

Ja tu domāji - sektanti un barības ķēde - tad nē, nav divas spēles vienā. Ir viena spēle ar vieniem noteikumiem visiem spēlētājiem.

Bet, spēlētāji var grupēties dažādās komandās (pārtijos) un tīri sižetiski eksistē ideoloģiski atšķirīgas organizācijas, kuru labā var strādāt (lasi: Džo un kā tur to otru sauca).



CITĀTS
vai buus oficaala neitraalaa zona ar vairaakaam pieejaam


Sitija ir neitrālā zona. Jāpārčeko vēlreiz, bet ēkā varēja tikt pa vairākām vietām.

CITĀTS
vai ir nepieciessami GM/DM/NPC

Iespējams, ka mēs ieviesīsim opciju pusNPC - NPC tēls, kurš attīsta sava tēla sižeta līniju, bet piedalās noteiktos obligātos kvestos kā NPC.

CITĀTS
vai aksels reiniitis un aivvv saak speeli ar dzeltenajaam lentiiteem grin.gif grin.gif grin.gif

jā.


Uz neatbildētajiem jautājumiem atbildēšu vēlāk. Tur ir GMiem jāaprunājas.
Shadowstalker
Offtopic: kas ir dzeltenās lentītes? grin.gif
Roviela
Offtopic turpinājums - parasti - uzburta neredzamība. smile.gif Kas šajā spēlē, nav ne jausmas.
Kamazs
CITĀTS
Offtopic: kas ir dzeltenās lentītes?

Tas ir noslēpums.
Kamazs
Un tagad - pēdējā SUX2 koncepcijas daļa - klases un skilli.




KLASES



Reindžers
Reindžeri ir tādi kā postapokalipses policisti – viņi rīkojas pēc likumiem un seko, lai citi arī pēc tiem rīkotos. Vienīgā nelaime, ka dažkārt viņi ir arī tie, kas šos likumus izgudro...Reindžeri ir labi organizēti, nēsā specifiskas atpazīšanās zīmes un vislabāk prot apieties ar ieročiem.
Primārā prasme: weapons/ieroči
Sekundārās prasmes: 1) hack/uzlauzt datorus; 2) heal/ārstēt.


Reiders
Reideri ir bandīti, laupītāji, zagļi. Ja viņiem kaut ko vajag, viņi to vienkārši ņem, nevienam neprasot. Pat šajā pasaulē viņi ir ārpus likuma. Tomēr, šāds dzīvesveids dod viņiem vislielāko neatkarību un brīvību, salīdzinot ar visiem pārējiem mūsdienu cilvēkiem.
Primārā prasme: lockpick/atmūķēt slēdzenes
Sekundārās prasmes: 1)weapons/ieroči; 2)resource/resursu menedžments.


Mjūts
Mjūti jeb mutanti ir radiācijas, piesārņojuma vai citu faktoru ietekmē mainījušies cilvēki. Diemžēl, „normālie” cilvēki uz mutantiem skatās no augšas un nicina tos. Lielākā daļa mutantu neizdzīvo, tomēr tie, kas izdzīvo, ir ļoti izturīgi un lieliski pielāgojušies sarežģītajai realitātei.
Primārā prasme: hp/dzīvības
Sekundārās prasmes: 1)heal/ārstēšana; 2)expertise/vietas zināšana


Bomzis
Šajā pasaulē lielākā daļa iedzīvotāju ir faktiski bomži – dzīvo netīrībā, meklē noderīgas lietas un pārtiku izgāztuvēs (t.i., postapokalipses pasaulē). Neskatoties uz to, bomži ir itin labi pielāgojušies šiem apstākļiem: daudz svarīgāk par bakalaura grādu ekonomikā un jurisprudencē ir zināt, kur dabūt divas jaunas baterijas un sauju patronu.
Primārā prasme: resource/resursu menedžments
Sekundārās prasmes: 1)heal/ārstēšana; 2) hp/dzīvības


Tehs
Cilvēki, kas kaut ko saprot no tehnoloģijām ir augstā vērtē. Tiesa, šo zināšanu apguve ir laupījusi to vērtīgo laiku, kuru citi bērni pavadīja mācoties šaut ar AK47, tāpēc tehi nav labi karotāji. Tomēr viņu zināšanas un prasmes ir vajadzīgas tiem, kuriem ir spēks, tāpēc pēdējie garantē aizsardzību „gudrīšiem”.
Primārā prasme: hack/uzlauzt datorus
Sekundārās prasmes: 1)lockpick/atmūķēt atslēgas; 2) resource/resursu menedžments

PRASMES

Skilli jeb prasmes ir katra tēla speciālās īpašības, kuras var attīstīt līdz pat piektajai pakāpei. Sākumā visiem tēliem visi skilli ir nulltajā pakāpē; katrā level-up’ā (t.i., sakrājot 100 pieredzes punktus), ir iespēja paaugstināt jebkuru prasmi. Katra skilla paaugstināšana par vienu pakāpi maksā noteiktu daudzumu pieredzes punktu, pie tam, jo augstāka pakāpe, jo augstāka cena (50->75->100->125). Katrai klasei ir savi primārie un sekundārie skilli. Primārie skilli ļauj paaugstināt attiecīgo prasmi par divreiz mazāku pieredzes daudzumu (piemēram, nevis 50, bet 25 utt.), sekundārie, attiecīgi, par pusotru reizi mazāku daudzumu (piemēram, nevis 75, bet 50). Viens kvests nes ~50-100 XP. Šo apjomu saņem katrs iesaistītais (katrs pārtija members).

Skilli:
  1. heal
  2. hp
  3. lockpick
  4. resource
  5. weapons
  6. hack
  7. expertise

HEAL
Ļauj izmantot stim-pak’us (dzīvības atjaunojošas „šļirces”, "potionus") efektīvāk. Arī uz citiem.
  • 0. LVL: 1 šļirce = 1 HP
  • 1. LVL: 1 šļirce = 2 HP
  • 2. LVL: 1 šļirce = 3 HP
  • 3. LVL: 1 šļirce = 4 HP
  • 4. LVL: 1 šļirce = 5 HP
  • 5. LVL: 1 šļirce = 7 HP

HP
Tās ir tēla dzīvības, cik daudz fizisku uzbrukumu tas var izturēt. Visi ieroči nodara 1 DMG, izņemot šaujamieročus, kas nodara 2 DMG.
  • 0. LVL: 1 HP
  • 1. LVL: 2 HP
  • 2. LVL: 3 HP
  • 3. LVL: 4 HP
  • 4. LVL: 5 HP
  • 5. LVL: 7 HP

LOCKPICK
Tā ir spēja atmūķēt slēdzenes. Praksē tā strādā kā S.U.X – spēlē „slēdzenes” ir velosipēdu šifratslēgas, katra ar individuālu trīsciparu kodu. Ja tēls māk mūķēt atslēgas (lockpick>0), tad viņam ir dažādu trīsciparu kombināciju saraksts, daļa no kurām ir patiesas. Mūķēt atslēgu nozīmē izmēģināt dažādas kombinācijas no šīs lapas. Jo augstāka prasme, jo vairāk sarakstā īsto kombināciju un mazāk neīsto.

RESOURCE
Šī prasme raksturo tēla spēju atrast un noslēpt dažādus postapokalipsē svarīgus resursus – munīciju, pārtiku, ieročus, informāciju, etc.. Tā strādā tādā veidā, ka paaugstinot šo prasmi par kādu pakāpi, spēlētājs iegūst īpašu marķējumu „NO LOOT!”, kuru pievienojot priekšmetam (izņemot speciāli apzīmētus kvestu itemus) pat nogalinot tēlu, nedrīkst ņemt, laupīt. Šāds skills paver jaunas iespējas sociāliem un ne tik ļoti kaujinieciskiem tēliem veiksmīgi un pilnvērtīgi darboties spēlē. Tāpat arī kā papildus bonuss – katrreiz paaugstinot prasmi par vienu līmeni, uz labu laimi saņem kaut kādus resursus – munīciju, pārtiku, baterejas etc..
  • 0. LVL: nav marķieru
  • 1. LVL: 1 marķieris
  • 2. LVL: 3 marķieri
  • 3. LVL: 5 marķieri
  • 4. LVL: 8 marķieri
  • 5. LVL: 12 marķieri

WEAPONS
Šī prasme raksturo tēla spēju apieties ar ieročiem. Spēlētājs var izmantot tikai tos ieročus, kuru lietošanu tas ir „apguvis”. Ja viņš nav apguvis neviena ieroča lietošanu, viņš nedrīkst cīnīties, pat ja viņam uzbrūk.
  • 0. LVL: nekas
  • 1. LVL: nazis
  • 2. LVL: steks
  • 3. LVL: pistoles
  • 4. LVL: šautenes (spēcīgi uzvelkamie ieroči, izmēros krietni lielāki nekā pistoles)
  • 5. LVL: burst ieroči (automātiskie ieroči, kas šauj kārtām)

HACK
Tā ir datoru uzlaušanas, „hakošanas” prasme. „Datori” – tās ir virtuālas, bet attiecīgi noformētas butaforijas ar konkrētu kodu. Kad spēlētājs nonāk pie „datora” un izvēlas to „uzlaust” (tas ir vienīgais tā lietošanas veids, starp citu), viņam no sava mobilā telefona jānosūta SMS uz noteiktu numuru ar kodu. Tā sākas nosacīts dialogs, kurā hakerim tiek piedāvāti dažādi rīcības varianti(komandas) un, atkarībā no viņa prasmes līmeņa un izdarītajām izvēlēm, viņam izdodas panākt savu. Katram datoram ir viena vai vairākas funkcijas, kuras var izmantot hakeris – viens dators satur vērtīgu informāciju, cits atslēdz durvis kādai istabai, kāds cits, savukārt, ļauj virtuāli iemācīties kaut ko (tikt pie pieredzes punktiem). Augstāku līmeņu hakeri spēj noteikt, kur un pirms cik ilga laika kāds cits (zemāka līmeņa) hakeris pieslēdzies pie „tīkla”.

EXPERTISE
Šis skills reprezentē tēla spēju implementēt advancētas augmentācijas – čipus, kas dod noteikta veida priekšrocības (lasi: perkus). Piemēram, viens čips, kad ieinstalēts dod automātiski 3. ieroču līmeni, kāds cits – lielāku HP bonusu lietojot stimpakus, bet iespējams arī kaut ko specifisku, piemēram, XP izjaucot kādu mehānismu / mikroshēmu utt. Spēlē ir pieejami dažādu līmeņu čipi – attiecīgi var implementēt sev tikai tāda paša vai zemāka līmeņa čipus, kāds ir tavs expertise līmenis.


Klašu un prasmju pārskata tabula:
Miervaldis Gotiņš
Daži jautājumi tīri par ieroču & kaujas mehāniku:

1. Ja es pareizi saprotu, tad pat reindžers spēli sāk bez ieroča un ar `0` weapons skillu, t.i. reāli ir nespējīgs pretstāvēt jebkuram uzbrukumam?
2. Tā kā `weapona skills` ir jānopelna, tad līdz brīdim, kad vajadzīgie punkti tiek sakrāti, šaujamais (un pričendāļi - aptveres, munīcija, loaderi) kaut kur glabājas GM uzraudzībā, vai kā?
3. Kādi ir šaujamo tjūna limiti? M120 (120 m/s @ 0,2 g BB) jau ir perebors vai tomēr vēl iekļaujas?
4. Munīciju katrs ņem savu cik grib, jeb GM to organizē centralizēti un limitēti?
CITĀTS
Spēlētāji paši veido pārtijus. Tas ir pat svarīgi, jo dažādiem uzdevumiem būs noderīgi dažādi skillseti. Tad izdevīgi, ja viens specializējies šaušanā, cits hīlošanā a trešais - atslēgu mūķēšanā. XP arī par kvestu saņem visi pārtī memberi vienādu daudzumu, tiesa, iespējams būs maksimālais pārtī memberu skaita ierobežojums.

Kā tas iet kopā ar nosacījumu, ka piemēram, reindžeri ir organizēts spēks? Ja tā, tad reindžeri čupojas savā starpā un kāds reinžers, kas kaut vai īslaicīgi sačupojas ar bomžiem un mutantiem, drīzāk ir izņēmums, nevis sistēma?

Un vēl, ja reindžeri ir sava veida policija, vai viņiem pienākas kaut kāds radioficēts štābs un dispečerdienests? smile.gif
Torquemada
Kamaz, tu esi resns. Un....minoritāte.

Sasodīts, pieraksti mani! smile.gif Hell, dēļ šitā es pat savu paroli atcerējos, lol!
DarkJedi
Ko pretiniekam drīkst atņem viņam nomirstot?
- Kvestu itemus?
- Paika?
- Ieroči?
- Patronas?
- Drēbes?
- Nevainību?

Respektīvi par kvestu itemiem, drēbēm un nevainību es nesatraucos, bet vai drīkst atņemt ieroci? Vai arī atņemt var tikai spēlē atrodamos ieročus ar TEH LOOT zīmi (ja tādi ir)? Es godīgi sakot nevēlos uzticēt random cilvēkam sišanai pret betona sienu ieroci kurš man ir uz spēli, bet nepieder man + tas imo beigās novedīs pie tā, ka viena grupiņai būs visi spēlē pieejamie ieroči (disbalancs), bet pārējie pa to laiku varēs būfot metamos akmeņus or smth.
Kamazs
CITĀTS("MiervaldisGotiņš")
Ja es pareizi saprotu, tad pat reindžers spēli sāk bez ieroča un ar `0` weapons skillu, t.i. reāli ir nespējīgs pretstāvēt jebkuram uzbrukumam?


Jā, bet visi spēlētāji sāk ar 50-125 XP, kuru individuāls reindžers var ieguldīt, piemēram weapon skillos tā tiekot vai nu pie naža vai jau steka. Speciālas organizācijas gadījumā iespējams pielāgot situāciju, lai reindžers jau sāktu spēli ar vismaz pistoli.

CITĀTS
Tā kā `weapona skills` ir jānopelna, tad līdz brīdim, kad vajadzīgie punkti tiek sakrāti, šaujamais (un pričendāļi - aptveres, munīcija, loaderi) kaut kur glabājas GM uzraudzībā, vai kā?


Ja tas ir TAS poligons, tad tur netālu ir automašīnu stāvlaukums. Automašīnas ir aizslēdzamas un bieži aprīkotas ar signalizāciju, līdz ar to visu svarīgo var glabāt tur un, kad nepieciešams relatīvio īsā laikā savākt. Vai, ja nav uzticības stāvlaukumam, GM, protams, arī var par to parūpēties. Bet skaidrs, ka jūsu vērtīgās mantas nav jāatstāj liktenim, kamēr levels tās vēl neļauj izmantot.

Par pārējiem jautājumiem es vēl nevaru atbildēt. Man vajadzēs konsultācijas tieši airsoft jautājumos.

@DarkJedi

Var lūtot visu, kam ir PHAT LOOT zīme un nav ANTILOOT zīme (skat. skillu resource). Tas nozīmē, ka jūsu ieroči būs un paliks jūsu ieroči, tos nevarēs ņemt, bet vienlaikus spēlē (kvestos) būs dabūnami lūtojamie šaujamie (ar zīmi!), kurus tad varēs ņemt uzvarētājs.

Ammo, ēdiens un citas lietas - tur man būs jāprecizē pēc mītiņa ar pārējiem GMiem, bet ūdeni, drēbes un nevainību visticamākais nevarēs atņemt.

Miervaldis Gotiņš
Ok, paldies par atbildēm, bet radās vēl:

1. Elektrība? Baterijas (ieroču, lampiņu, rāciju - ja pēdējās būs atļautas) mēdz nosēsties, un faktiski visos šajos devaisos ir rechargable tipa. Vai būs kādas iespējas viņas šajās ~48h viņas arī kaut kur uzlādēt/dalādēt?
2. Vai Sitija naktī būs daudzmaz apgaismota (sveces, ugunskuri utml.)?
3. Kādas varētu būt reindžeru pazīšanās zīmes?
Kamazs
CITĀTS
Elektrība? Baterijas (ieroču, lampiņu, rāciju - ja pēdējās būs atļautas) mēdz nosēsties, un faktiski visos šajos devaisos ir rechargable tipa. Vai būs kādas iespējas viņas šajās ~48h viņas arī kaut kur uzlādēt/dalādēt?

Pirmajā SUXā (lasi: treknajos gados) bija mobilais ģenerators. Noma maksāja veselu bagātību un tā nolaupīšana kļuva par regulāru spēlētāju izklaidi. Šoreiz mobilā ģeneratora nebūs.

Iespējams būs pieejams strāvas pārveidotājs (12->220V), kas caur auto piepīpētāju ļaus automobiļu īpašniekiem uzlādēties. Bet man vēl jānočeko, vai šis brīnums nav nodedzis pēdējā ceļojuma laikā.

CITĀTS
2. Vai Sitija naktī būs daudzmaz apgaismota (sveces, ugunskuri utml.)?


Domāju, ka jā, atkarīgs no poligona ierobežojumiem.

Par reindžeru jautājumiem vēl nevaru atbildēt.
Moskjis
- Nažu, steku garumi? Kompensē garumu līdz 3m?
- RESOURCE, "atrast un noslēpt dažādus postapokalipsē svarīgus resursus", tiem cilvēkiem iedos kautkādas kartes ar vispārīgiem norādījumiem, kur var kaut ko atrast vai tikai tas, ko 'randomā' iegūs levelupā?
- Šautenes vs pistoles: kādas vispār ir šauteņu priekšrocības?
DarkJedi
Vai "NO LOOT" zīmi drīkst līmēt tikai saviem itemiem vai arī drīkst to nopārdot citam spēlētājam par pudeli pol... ēēē Coca-Cola (protams skatoties vai nepārsniedz atļauto NO LOOT zīmju limitu)?
LightSol
Saistībā ar tautu kas nāks, vai ir vēlams vilkt cilvēkus kas dotos uz to kā savu pirmo larpu?
Moskjis
Brilles: ja tiks pieļauti nopietnie airsoft ieroči, tad vajag gādāt krietni nopietnākas, nekā vienkāršajiem bb ieročiem domātās (kaskas?)
Jeb, tiks pieļautas bb-ieroču brilles un airsoft ieroči?
Kurbads
Pagaidām vēl neesmu neko īsti izlasijis no spēles apraksta utt.

BET... ES PIEDALOS!!!!

p.s. nedomāju, ka vajag atļaut nopietnos air soft ieročus. ```` dārgi.

p.p.s. AWSOME!
Elsārs
Es arī totāli gribu piedalīties. Es vēl nēesmu bijis nevienā šādā spēlē. Vai nevarētu pateikt kur es varu nopirk airsoft vai BB pistoles? Vai jāņem līdzi ēdiens pašam savs(tas būtu mazliet interesanti)? Kāda jēga no hakišanas? es vis ticamāk neņemšu hakošanu kā skilu. Man vairāk interesē healošana un palīdzēšana citiem.
aivvv/troll dream walker
es iisti nesaprotu tabulaa weapons iespeeju... tikai divaam klaseem +kroplliem ja paveicaas var buut ierocci???

btw +1 mosskkim par 3m

via divu dienu neatbildeessana uz vienkaarssiem jautaajumiem un vairaka uz sarezzggiitiem buus standarts? tongue.gif

Moskjis
To aivvv/troll dream walker:
Ja pareizi saprotu: Rangeri un raideri ieroču prasmes vienkārši apgūst lētāk - viņiem jātērē mazāk XP. Visiem pārējiem ieročos nekādu 'priekšzināšanu' nav, tādēļ ieroča prasmes apgūšana prasa vairāk XP.

Un, jebkurš var paņemt expertise skilu un cerēt atrast ieroču čipu, tik, tā pati problēma: jālieto vairāk XP - salīdzinot ar mutantiem, lai to (expertise) apgūtu.
aivvv/troll dream walker
skaidrs mana klluuda
Grims
Ja man ir expertise es varu čipu implantēt kādam citam?

Vai NO-LOOT zīmes ir vairākkārt lietojamas (uzlieku uz šļirces, kad izlietoju šļirci, uzlieku uz kaut kā cita)?

Vai ar NO-LOOT zīmēm aizsargājot ne-unikālus objektus tās sargā vienu objektu vai visu šķiru? Tb ja ir 10+ zīmes dabūjamas būtu normāli, ja katrai šļircei jāliek savu, bet nekādos apstākļos nemeiko sensu katrai lodei likt savu.

Kāds būs pārtija limits?
Shadowstalker
Uzlipini aboimai.
Moskjis
Ja pārlipināšana būs iespējama: tad jāņem caurspīdīgā skoča ritulis līdzi. Līme tam 'NO LOOT' papīriņam diez vai izturēs vairākkārtēju pārlikšanu + risks saplēst.
Axa Night
CITĀTS(LightSol @ 21.08.2010 01:16) *
Saistībā ar tautu kas nāks, vai ir vēlams vilkt cilvēkus kas dotos uz to kā savu pirmo larpu?


Droši aicinām piedalīties spēlē visus interesentus - it sevišķi vēlamies iesaistīt jaunus spēlētājus.

Ja jums ir sakrājušies daudz jautājumi un nevēlaties gaidīt uz mūsu LĒNAJĀM atbildēm šeit, tad piedāvāju satikt spēles vadītājus nākošajā nedēlā --->

Ceturtdien 26. augustā, Lido - Vērmanītis pagrabā, no 18:00 līdz 21:00

FAIL NOTICE - Pēc Aivvv informēšanas, pārcēlām pasākumu no jau kādu laiku slēgta Preses Bāra grin.gif
Grims
Delete...

ņindzas editētāji...
Axa Night
Mēs vēlētos ļoti saprast cik cilvēki ir gatavi piedalīties, tāpēc lūdzu sūtiet savu oficiālo pieteikumu spēlei uz kādu (vai visiem) no sekojošiem e-pastiem:

- axanight@gmail.com
- martins.ceplis@gmail.com
- laura.skujina@gmail.com

Pieteikumā norādiet sekojošo info (ja mēs to jau nezinām par tevi):
- vārdu un uzvārdu
- vecumu
- kontakta tālruni
- vēlamo tēla klasi
- īsu tēla aprakstu/konceptu (ja tādu esi jau izdomājis)

Ja ziniet par kādiem citiem cilvēkiem, kuri grasās piedalīties, bet nelasa šo forumu vai neprot izmantot e-pastu, tad atrakstiet arī mums par viņiem.

Uz spēli vēlamies savākt vismaz 30 spēlētājus, kaut gan varēsim nodrošināt arī vairāk.

Ļoti meklējam arī cilvēkus, kas būtu gatavi piedalīties kā NPC/Pus-NPC sociālām un kaujas lomām.
mausns
Vai es kaut ko esmu palaidusi garām? Bet - poliguns! Spēle takš nenotiks gaisa slānī virs vvzk vietas šajā Baltijas banānvalstiņā!
Kamazs
CITĀTS
- Nažu, steku garumi? Kompensē garumu līdz 3m?

Nē. Steka kopējais garums - ieskaitot rokturi - ne vairāk par 70 cm. Obligāti labi būfots.

Nazis - asmenis lietotāja plaukstas garumā (ne garāks), rokturis - aptuveni dūres garumā + 10-15%. Nazim nevar būt cieta serde (koks, metāls etc.), populāri naža dizaina varianti iekļauj sarullētu avīzi aplīmē ar izolācijas lentu, visu nazi veido no gumijas (salīdzinoši mīkstas) vai izmanto citu tehniku kas nodrošina pret nejaušiem nopietniem savainojumiem.


CITĀTS
- RESOURCE, "atrast un noslēpt dažādus postapokalipsē svarīgus resursus", tiem cilvēkiem iedos kautkādas kartes ar vispārīgiem norādījumiem, kur var kaut ko atrast vai tikai tas, ko 'randomā' iegūs levelupā?

Pagaidām random item per levelup.

CITĀTS
- Šautenes vs pistoles: kādas vispār ir šauteņu priekšrocības?

Ir soft airsoft ieroči, kas modelēti pēc real-life automātiskajiem ieročiem, bet darbojas ar atsperi (uzvelkot). Iepriekšējās spēlēs daži tādi konkrēti modeļi izrādījās vieni no uzticamākajiem un labākajiem šaujamajiem.

Pistoles, no otras puses, parasti ir entry level variants. Veičos pa Ls 2 ir varianti, kas faktiski darbojas kā naža pagarinājums. Bet, protams, ir arī jaudīgākas (un būtiski dārgākas) pistoļu opcijas.

CITĀTS("Grim")
Vai NO-LOOT zīmes ir vairākkārt lietojamas (uzlieku uz šļirces, kad izlietoju šļirci, uzlieku uz kaut kā cita)?

Jā.

CITĀTS
Vai ar NO-LOOT zīmēm aizsargājot ne-unikālus objektus tās sargā vienu objektu vai visu šķiru? Tb ja ir 10+ zīmes dabūjamas būtu normāli, ja katrai šļircei jāliek savu, bet nekādos apstākļos nemeiko sensu katrai lodei likt savu.

Veselā saprāta robežās. Acīmredzot mēs definēsim noteiktas itemu grupas, kuras var mass-markot, piemēram, ammo.

CITĀTS
Kāds būs pārtija limits?

Iespējams, ka pat vispār nebūs. Skat. piemēru - viens kvests ar atalgojumu 100 XP, skat., tabulu, lai saprastu, cik XP saņems katrs pārtija dalībnieks:

skaits | XP katram
1 | 100
2 | 100
3 | 100
4 | 80
5 | 70
6 | 60
7 | 50

Grims
Vai cīņā drīkst saķert ar roku pretinieka steku/šaujamo?

P.S. Joprojām aktuāls arī jautājums par expertise un čipu implantēšanu citiem.
Jaukais Aikis
Labprāt piedalīšos. Pagaidām gan nav skaidrs spēlētāja koncepts un vai būs iespējams izmantot airsoft pusautomātiskos elektriskos ieročus vienšāvienrežīmā. Tie ir pietiekami spēcīgi lai justu caur kurtku, bet tad tiešām ir nepieciešamas pietiekami labas brilles vismaz no celtniecības veikala.

Moskjis
Ļoti noderētu informācija par to, kāda tipa šaujamieroči tiks atļauti! Līdz spēlei nepilns mēnesis.
Kamazs
Par ieročiem.

Pēc konsultācijām esam nonākuši pie verdikta, ka šajai spēlei tipiskie airsoftistu šaujamie - >100-120 m/s @0.2g BB - būs pārāk spēcīgi un tāpēc nav atļauti. Visticamākais, maksimālais pieļaujamais ātrums būs 60-80 m/s (200-250 fps), bet to mēs precīzi varēsim pateikt tikai nākampirmdien novērtējot attiecīgās klases šaujamo pieejamību. (Neatkarīgi no airsoft ieroču jaudas, brilles būs nepieciešamas labas.)

Re, atradu netā dažus attiecīgās kategorijas šaujamos:
http://www.hobbytron.com/AirsoftSubMachine...nAEGCMD90H.html
http://www.hobbytron.com/AirsoftPistolGunE...ricCM2012B.html

Te gan svarīgi piebilst, ka munīcijai (0,12g BB vai 0,2g BB esmu manījis) ir nozīme. Mēs orientējamies uz 0,2 g.

CITĀTS("Jaukais Aikis")
Pagaidām gan nav skaidrs spēlētāja koncepts

Kas ir spēlētāja koncepts?

CITĀTS
Vai cīņā drīkst saķert ar roku pretinieka steku/šaujamo?

Nē.

CITĀTS
P.S. Joprojām aktuāls arī jautājums par expertise un čipu implantēšanu citiem.

Expertise raksturo spēles tēla "uzņēmību" pret augmentācijām. Līdz ar to, nē, nevar instalēt čipus citiem. Sitijā būs speciāls tēls - ķirurgs - kurš ar to nodarbosies.

Katram čipam ir savs expertise līmenis un sev var implementēt tikai tāda vai zemāka līmeņa čipu, cik liels tev pašam ir līmenis. Plus, uz sevis tu vari ieinstalēt tik daudz čipus, cik liels tev ir līmenis. Un jā, čipi stekojas.
Kurbads
Vai tad ar 0.2g un 250fps no tuvuma nevar izšaut cauri parastajām celtnieciibas brillēm?
Miervaldis Gotiņš
CITĀTS(Kurbads @ 24.08.2010 21:17) *
Vai tad ar 0.2g un 250fps no tuvuma nevar izšaut cauri parastajām celtnieciibas brillēm?

Kas ir `parastās celtniecības brilles`? rolleyes_a.gif

Airsofta standarta briļļu tests ir izturēt ne mazāk kā 170 m/s (570 fps) @0,2g stobra galā...
Šī ir pamatsatura "Lo-Fi" versija. Lai skatītu pilno versiju ar papildinformāciju, formatējumu un attēliem, lūdzu, klikšķini šeit.
Invision Power Board © 2001-2024 Invision Power Services, Inc.
Kurbijkurne - Foruma datu bāzes kļūda
Kurbijkurne.lv
 
Ir radušās problēmas ar Kurbijkurne.lv datu bāzi.
Vari mēģināt atsvaidzināt lapu, klikšķinot šeit.



Atvainojamies par sagādātajām neērtībām!