Un tagad - pēdējā SUX2 koncepcijas daļa - klases un skilli.
KLASESReindžersReindžeri ir tādi kā postapokalipses policisti viņi rīkojas pēc likumiem un seko, lai citi arī pēc tiem rīkotos. Vienīgā nelaime, ka dažkārt viņi ir arī tie, kas šos likumus izgudro...Reindžeri ir labi organizēti, nēsā specifiskas atpazīšanās zīmes un vislabāk prot apieties ar ieročiem.
Primārā prasme: weapons/ieroči
Sekundārās prasmes: 1) hack/uzlauzt datorus; 2) heal/ārstēt.
ReidersReideri ir bandīti, laupītāji, zagļi. Ja viņiem kaut ko vajag, viņi to vienkārši ņem, nevienam neprasot. Pat šajā pasaulē viņi ir ārpus likuma. Tomēr, šāds dzīvesveids dod viņiem vislielāko neatkarību un brīvību, salīdzinot ar visiem pārējiem mūsdienu cilvēkiem.
Primārā prasme: lockpick/atmūķēt slēdzenes
Sekundārās prasmes: 1)weapons/ieroči; 2)resource/resursu menedžments.
MjūtsMjūti jeb mutanti ir radiācijas, piesārņojuma vai citu faktoru ietekmē mainījušies cilvēki. Diemžēl, normālie cilvēki uz mutantiem skatās no augšas un nicina tos. Lielākā daļa mutantu neizdzīvo, tomēr tie, kas izdzīvo, ir ļoti izturīgi un lieliski pielāgojušies sarežģītajai realitātei.
Primārā prasme: hp/dzīvības
Sekundārās prasmes: 1)heal/ārstēšana; 2)expertise/vietas zināšana
BomzisŠajā pasaulē lielākā daļa iedzīvotāju ir faktiski bomži dzīvo netīrībā, meklē noderīgas lietas un pārtiku izgāztuvēs (t.i., postapokalipses pasaulē). Neskatoties uz to, bomži ir itin labi pielāgojušies šiem apstākļiem: daudz svarīgāk par bakalaura grādu ekonomikā un jurisprudencē ir zināt, kur dabūt divas jaunas baterijas un sauju patronu.
Primārā prasme: resource/resursu menedžments
Sekundārās prasmes: 1)heal/ārstēšana; 2) hp/dzīvības
TehsCilvēki, kas kaut ko saprot no tehnoloģijām ir augstā vērtē. Tiesa, šo zināšanu apguve ir laupījusi to vērtīgo laiku, kuru citi bērni pavadīja mācoties šaut ar AK47, tāpēc tehi nav labi karotāji. Tomēr viņu zināšanas un prasmes ir vajadzīgas tiem, kuriem ir spēks, tāpēc pēdējie garantē aizsardzību gudrīšiem.
Primārā prasme: hack/uzlauzt datorus
Sekundārās prasmes: 1)lockpick/atmūķēt atslēgas; 2) resource/resursu menedžments
PRASMESSkilli jeb prasmes ir katra tēla speciālās īpašības, kuras var attīstīt līdz pat piektajai pakāpei. Sākumā visiem tēliem visi skilli ir nulltajā pakāpē; katrā level-upā (t.i., sakrājot
100 pieredzes punktus), ir iespēja paaugstināt jebkuru prasmi. Katra skilla paaugstināšana par vienu pakāpi maksā noteiktu daudzumu pieredzes punktu, pie tam, jo augstāka pakāpe, jo augstāka cena (
50->75->100->125). Katrai klasei ir savi
primārie un sekundārie skilli. Primārie skilli ļauj paaugstināt attiecīgo prasmi par divreiz mazāku pieredzes daudzumu (piemēram, nevis 50, bet 25 utt.), sekundārie, attiecīgi, par pusotru reizi mazāku daudzumu (piemēram, nevis 75, bet 50). Viens kvests nes ~50-100 XP. Šo apjomu saņem katrs iesaistītais (katrs pārtija members).
Skilli:- heal
- hp
- lockpick
- resource
- weapons
- hack
- expertise
HEALĻauj izmantot
stim-pakus (dzīvības atjaunojošas šļirces, "potionus") efektīvāk. Arī uz citiem.
- 0. LVL: 1 šļirce = 1 HP
- 1. LVL: 1 šļirce = 2 HP
- 2. LVL: 1 šļirce = 3 HP
- 3. LVL: 1 šļirce = 4 HP
- 4. LVL: 1 šļirce = 5 HP
- 5. LVL: 1 šļirce = 7 HP
HPTās ir tēla dzīvības, cik daudz fizisku uzbrukumu tas var izturēt. Visi ieroči nodara 1 DMG, izņemot šaujamieročus, kas nodara 2 DMG.
- 0. LVL: 1 HP
- 1. LVL: 2 HP
- 2. LVL: 3 HP
- 3. LVL: 4 HP
- 4. LVL: 5 HP
- 5. LVL: 7 HP
LOCKPICKTā ir spēja atmūķēt slēdzenes. Praksē tā strādā kā S.U.X spēlē slēdzenes ir velosipēdu šifratslēgas, katra ar individuālu trīsciparu kodu. Ja tēls māk mūķēt atslēgas (lockpick>0), tad viņam ir dažādu trīsciparu kombināciju saraksts, daļa no kurām ir patiesas. Mūķēt atslēgu nozīmē izmēģināt dažādas kombinācijas no šīs lapas. Jo augstāka prasme, jo vairāk sarakstā īsto kombināciju un mazāk neīsto.
RESOURCEŠī prasme raksturo tēla spēju atrast un noslēpt dažādus postapokalipsē svarīgus resursus munīciju, pārtiku, ieročus, informāciju, etc.. Tā strādā tādā veidā, ka paaugstinot šo prasmi par kādu pakāpi, spēlētājs iegūst īpašu marķējumu NO LOOT!, kuru pievienojot priekšmetam (izņemot speciāli apzīmētus kvestu itemus) pat nogalinot tēlu, nedrīkst ņemt, laupīt. Šāds skills paver jaunas iespējas sociāliem un ne tik ļoti kaujinieciskiem tēliem veiksmīgi un pilnvērtīgi darboties spēlē. Tāpat arī kā papildus bonuss katrreiz paaugstinot prasmi par vienu līmeni, uz labu laimi saņem kaut kādus resursus munīciju, pārtiku, baterejas etc..
- 0. LVL: nav marķieru
- 1. LVL: 1 marķieris
- 2. LVL: 3 marķieri
- 3. LVL: 5 marķieri
- 4. LVL: 8 marķieri
- 5. LVL: 12 marķieri
WEAPONSŠī prasme raksturo tēla spēju apieties ar ieročiem. Spēlētājs var izmantot tikai tos ieročus, kuru lietošanu tas ir apguvis. Ja viņš nav apguvis neviena ieroča lietošanu, viņš nedrīkst cīnīties, pat ja viņam uzbrūk.
- 0. LVL: nekas
- 1. LVL: nazis
- 2. LVL: steks
- 3. LVL: pistoles
- 4. LVL: šautenes (spēcīgi uzvelkamie ieroči, izmēros krietni lielāki nekā pistoles)
- 5. LVL: burst ieroči (automātiskie ieroči, kas šauj kārtām)
HACKTā ir datoru uzlaušanas, hakošanas prasme. Datori tās ir virtuālas, bet attiecīgi noformētas butaforijas ar konkrētu kodu. Kad spēlētājs nonāk pie datora un izvēlas to uzlaust (tas ir vienīgais tā lietošanas veids, starp citu), viņam no sava mobilā telefona jānosūta SMS uz noteiktu numuru ar kodu. Tā sākas nosacīts dialogs, kurā hakerim tiek piedāvāti dažādi rīcības varianti(komandas) un, atkarībā no viņa prasmes līmeņa un izdarītajām izvēlēm, viņam izdodas panākt savu. Katram datoram ir viena vai vairākas funkcijas, kuras var izmantot hakeris viens dators satur vērtīgu informāciju, cits atslēdz durvis kādai istabai, kāds cits, savukārt, ļauj virtuāli iemācīties kaut ko (tikt pie pieredzes punktiem). Augstāku līmeņu hakeri spēj noteikt, kur un pirms cik ilga laika kāds cits (zemāka līmeņa) hakeris pieslēdzies pie tīkla.
EXPERTISEŠis skills reprezentē tēla spēju implementēt advancētas augmentācijas čipus, kas dod noteikta veida priekšrocības (lasi: perkus). Piemēram, viens čips, kad ieinstalēts dod automātiski 3. ieroču līmeni, kāds cits lielāku HP bonusu lietojot stimpakus, bet iespējams arī kaut ko specifisku, piemēram, XP izjaucot kādu mehānismu / mikroshēmu utt. Spēlē ir pieejami dažādu līmeņu čipi attiecīgi var implementēt sev tikai tāda paša vai zemāka līmeņa čipus, kāds ir tavs expertise līmenis.
Klašu un prasmju pārskata tabula: