![]() |
Laipni lūdzam, viesi ( Pieteikties | Reģistrēties )
![]() ![]() |
![]() |
![]() ![]()
Raksts
#1
|
|
Izrāda pirmās maģijas pazīmes ![]() Grupa: Biedri Pievienojās: 03.03.08 ![]() |
Kaujas sistēmā iespējamas izmaiņas Lai varētu īstenot mūsu iecerēto tēlu veidošanas, levelupu, spēju sistēmu, reālā laika kauju sistēma (kā Troļļu Naktīs) mums īsti nederēja, jo pārāk daudz Lai varētu īstenot mūsu iecerēto tēlu veidošanas, levelupu, spēju sistēmu, reālā laika kauju sistēma (kā Troļļu Naktīs) mums īsti nederēja, jo pārāk daudz kas jāizdomā ļoti ātri. Tā kā mēs nevēlamies milzīgu hack`n`slash armiju sadursmju simulāciju, bet gan klasiskus, klišejiskus RPG piedzīvojumus, izšķīrāmies izveidot unikālu, specifisku round-based kaujas sistēmu. Tās pamatprincips ir tāds, ka jebkura cīņa notiek reālajā laikā līdz pirmajam trāpījumam. Tad cīņa apstājas un visi mierīgi var izrēķināt, cik lielu DMG kurš kuram nodarījis un kuram cik HP palicis. Mēs esam to jau izmēģinājuši praksē un tā ir neparasta, bet interesanta un patīkama. KAUJAS SISTĒMA Pamatlikumi
Papildus kaujas regulējoši noteikumi
Šo rakstu rediģēja Kamazs: 12.08.2008 15:23 |
|
|
![]()
Raksts
#2
|
|
Studē augstākās pārvērtības ![]() ![]() ![]() ![]() Grupa: Biedri Pievienojās: 12.11.03 Kur: Jauko poniju zemē. ![]() |
CITĀTS Kategoriski aizliegts nebrīdinot un sevi nepiesakot iesaistīties svešā duelī. Kāds ir pieteikšanas formāts? "Es tev uzbrūku!" ? Vai tas jāizpilda arī, lecot no slēpņa un uzklūpot garāmejošam pārtijam? |
|
|
![]()
Raksts
#3
|
|
Izrāda pirmās maģijas pazīmes ![]() Grupa: Biedri Pievienojās: 04.03.08 ![]() |
Pieteikšanas formāts ir izteikts brīdinājums par cīņas uzsākšanu. Lieliski der "Es tev uzbrūku!", tāpat arī der "Es tevi izaicinu uz cīņu!", "Es tevi sakapāšu gabalu gabalos!" utt. Galvenais, lai upuris saprot.
Jā, uzbrūkot no slēpņa (pārsteiguma uzbrukumos) pirms uzbrukuma ir jāpaziņo, ka Tu tagad uzbrūc. |
|
|
Viesis_Viesis - Aiva -_* |
![]()
Raksts
#4
|
Viesi ![]() |
Kaut kas stipri līdzīgs jau bija reiz izmēģināts "Korsāros".
Cik atceros, galvenais iebildums bija nežēlīgi ilgās kaujas. |
|
|
![]()
Raksts
#5
|
|
Angel of Music ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Grupa: Biedri Pievienojās: 15.01.04 Kur: Azeroth Spēļu meistars 2012 ![]() |
Pieteikšanas formāts ir izteikts brīdinājums par cīņas uzsākšanu. Lieliski der "Es tev uzbrūku!", tāpat arī der "Es tevi izaicinu uz cīņu!", "Es tevi sakapāšu gabalu gabalos!" utt. Galvenais, lai upuris saprot. Jā, uzbrūkot no slēpņa (pārsteiguma uzbrukumos) pirms uzbrukuma ir jāpaziņo, ka Tu tagad uzbrūc. A tas ir kaut kā dīvaini. Spēle zaudē pārsteiguma momentu. Un bremzēm, kuri paši nesaprot, ka viņiem uzbrūk, pasaka priekšā. (IMG:style_emoticons/kurb_gaiss/laughing.gif) |
|
|
![]()
Raksts
#6
|
|
Bēg no sera Kedogena ![]() ![]() Grupa: Biedri Pievienojās: 30.01.04 Kur: ZzZ ![]() |
Lūk par kaut ko šitādu (aļa hero based) es pēdējos mēnešus esu wanderojis. Te parādās virkne problēmu. Piemēram - ko darīt ar bēgošām cilvēku grupiņām. Situācija - ņem pēdu bars ar cilvēkiem, bet vienu atstāj iepakaļus, kas uzkasās sekotāju baram. Iesit vienu reizi (vēlams vairākiem un stiprākajiem, ātrākajiem) un apstājas? Pārējie ņem pēdu tālāk (IMG:style_emoticons/kurb_gaiss/grin.gif) . Vai arī "es piesaku dueli visiem kas dzenas pakaļ" pagad apsēdīsimies un paskaitīsim hitus.
Kā pieteikt dueli, attālums, pieskāries? Uz tiem pašiem bēgošajiem. Kurā momentā skaitās ka pieteikts duelis? "Es piesaku dueli tam tur lielajam un spēcīgākajam", kurš vairs nedrīkst bēgt projām un mēs visi viņu draudzīgi atsitam? Bija vēl kaut kas, bet uz sitiena nevaru atcerēties (IMG:style_emoticons/kurb_gaiss/smile.gif) Šo rakstu rediģēja Roie Bladd: 26.05.2008 11:01 |
|
|
![]()
Raksts
#7
|
|
Izrāda pirmās maģijas pazīmes ![]() Grupa: Biedri Pievienojās: 03.03.08 ![]() |
Kā jau minēju, mēs testējām sistēmu un tā principā strādāja un nemaz tik ilgi nebija. Pavisam operatīvi viss notikās.
Tas, protams, pie nosacījuma, ka kauja nav milzīga, un katrā duelī nav daudz cilvēku iesaistīts. Bet mēs jau visur esam norādījuši, ka šīs spēles mērķis ir nevis milzīgas armiju episkas cīņas un nebeidzams slaktiņš, bet klišejiski RPG piedzīvojumi. Un tur sadursmes parasti ir nelielas, pārtijs pret monstru, pārtijs pret pārtiju. CITĀTS Kā pieteikt dueli, attālums, pieskāries? Uz tiem pašiem bēgošajiem. Kurā momentā skaitās ka pieteikts duelis? "Es piesaku dueli tam tur lielajam un spēcīgākajam", kurš vairs nedrīkst bēgt projām un mēs visi viņu draudzīgi atsitam? Dueli var pieteikt cik tālu gribi. Cita lieta -- reāli trāpīt tam, kuram pieteici dueli, jo viņš taču var kustēties cīņas laikā, tātad, kaut vai bēgt. Kad duelis ir sācies, tad nav obligāti jāstāv un jāklopējas. Tikai tad jārēķinās, ka tevi vajā un, ka var uzbrukt. Šo rakstu rediģēja valdnieks: 26.05.2008 11:03 |
|
|
![]()
Raksts
#8
|
|
Lecina seskus ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Grupa: Biedri Pievienojās: 05.02.04 Kur: here there be dragons. ![]() |
Man gribētos par tiem tāldarbības ieročiem sīkāk..
Tātad, es saprotu šādi: cilvēks pa gabalu izšauj no loka vai arbaleta. Ja viņš trāpa, tad tas, kam trāpīts, viņam pabļauj: "Trāpīji!" Iestājas pauze. Attiecīgi šāvējs bļauj pretī: "Bulta +2!". Tas, kam trāpīts, atskaita divus hitus no savējiem, pauze beidzas un cīņa turpinās. Pareizi saprotu? |
|
|
![]()
Raksts
#9
|
|
Studē augstākās pārvērtības ![]() ![]() ![]() ![]() Grupa: Biedri Pievienojās: 12.11.03 Kur: Jauko poniju zemē. ![]() |
Mēs pēc Axela un DJ aicinājuma, atļāvāmies veltīt pirmo būfu treiniņu, lai patestētu šo sistēmu.
Attiecīgi apstiprinājās mūsu aizdomas, ka tai ir vairākas problēmas. Dueļos viss strādā baigi labi, turpretī barā sākas haoss, kā arī rodas situācijas, kurās viens ar garāku sitamo var apsist visus, kuriem ir sliktāks reach, lai arī cik viņiem nebūtu cilvēku pārsvars (viens ar šķēpu, nositīs simtus ar nažiem). Attiecīgi radās ideja (šķiet, man un ar Bembija papildinājumu), ka varētu modificēt šo sistēmu. Tātad: Dueļos viss paliek tāpat. Cīņā, kurā piedalās vairāki, apstājas tikai tas, kuram trāpīts un paceļ roku tai laikā gaisā (lai citi zina). Viņš ir sastindzis tikai, kamēr pats saskaita savus hitus (un konstatē, vai ir dzīvs). Tad viņš iesaucas "Atsāku", nolaiž roku un atkal piedalās cīņā. Kamēr viņš ir sastindzis, viņam nevar uzbrukt. Vienīgā problēma ir tāda, ka, kad viņam iesit, viņam vajadzētu zināt, cik ir pretinieka demedžs. Teorētiski, trāpītājs varētu uzsaukt viņam to, kad ir trāpīts, taču nez vai viņš tobrīd gribēs par to domāt, jo viņam tikmēr virsū nāks pārējie naidnieki. Attiecīgi laikam vislabāk būtu tomēr skaļi saukt demedžu kaujoties (gluži kā spēlēs, kad Demedža cipariņi parādās virs galvas, sitot). Vienreiz notestējām un, manuprāt, kopumā bija labāk kā vecā sistēma, vienīgais pie šīs ir nedaudz jāpiešaujas, jo ir dažiem bija tendence sastingt, trāpot pretiniekam, kas bija pilnīgi lieki. Taču vislabāk es ieteiktu patestēt to vēl, jo mēs tikai vienu reizi laikam tā konkrēti pamēģinājām. |
|
|
![]()
Raksts
#10
|
|
Izrāda pirmās maģijas pazīmes ![]() Grupa: Biedri Pievienojās: 04.03.08 ![]() |
Prieks, ka ir interese par šo kaujas sistēmu un Jūs esat gatavi to pat izmēģināt. Ņemsim vērā ieteikumus un izmēģināsim tos paši, kā arī skatīsim - vai un kā mainīt kaujas sistēmu, lai tā būtu piemērota daudzveidīgām situācijām. Paldies, Andzam un citiem testētājiem! Esam gatavi saņemt jaunus komentārus - lieliski, ja tie nāk no sistēmas izmēģināšanas.
CITĀTS Tātad, es saprotu šādi: cilvēks pa gabalu izšauj no loka vai arbaleta. Ja viņš trāpa, tad tas, kam trāpīts, viņam pabļauj: "Trāpīji!" Iestājas pauze. Attiecīgi šāvējs bļauj pretī: "Bulta +2!". Tas, kam trāpīts, atskaita divus hitus no savējiem, pauze beidzas un cīņa turpinās. Jā, piemērs der - vienīgi upurim pēc atskaitīšanas vēl jānokliedzas: "Turpinu cīņu!" Protams, var arī abi sanākt kopā un apspriesties klusāk, bet cīņas karstumā sasaukšanās ir ātrāk un ērtāk. |
|
|
![]()
Raksts
#11
|
|
Izrāda pirmās maģijas pazīmes ![]() Grupa: Biedri Pievienojās: 03.03.08 ![]() |
Jā, izklausās ļoti OK labojums, tikai mēs tur nedaudz vēl paštukosim. Gribēju piebilst, ka saprast to, cik liels pretiniekam ir DMG nav tik grūti, ņemot vērā, ka ieroča spēks tiek ilustrēts ar lentītēm. Galvenais, lai upurim ir laiks saprast un izrēķināt.
|
|
|
![]()
Raksts
#12
|
|
Studē augstākās pārvērtības ![]() ![]() ![]() ![]() Grupa: Biedri Pievienojās: 12.11.03 Kur: Jauko poniju zemē. ![]() |
Nu tur ir nepieciešamas vēl visādas detaļas atrunāt. Piemēram, to kā tam, kurš sastinga korekti atgriezties cīņā. Piem. nebūtu forši, ja viņš līdz cīņas beigām izdomā, ka neiesaistīsies atpakaļ (droši vien vajag kaut kādu laika limitu or something). Vai arī var būt situācija, ka viņš ir sastindzis un viņam aiz muguras stāv 3 rīkļurāvēji ar atvēzētiem zobiniem, tad nez vai gribēsies postulēt savu atgriešanos šādā mirklī.
Es pieļauju, ka būtu jauki droši vien kādā mirklī sarunāt vismaz 6 cilvēkus un rūpīgi patestēt dažādas variācijas un paskatīties, kā tas strādā. |
|
|
![]()
Raksts
#13
|
|
Studē augstākās pārvērtības ![]() ![]() ![]() ![]() Grupa: Biedri Pievienojās: 12.11.03 Kur: Jauko poniju zemē. ![]() |
Vakar patestējām sistēmu vairāk. Kopumā mūsu jaunā variācija, manuprāt, strādā ļoti labi, ja tiek izpildīti visi nosacījumi:
1) Spēlētājam ir noteikti jāsauc arī demedžs, cērtot (pieļaujot, ka lentītes varētu nebūt gana uzskatāmas) 2) Pēc trāpījuma jāiesaucas "Stop" un jāpaceļ roka, lai demonstrētu, ka esi nostopējies 3) Jāiesaucas "Atsāku" pirms atsākšanas. 4) Jāievēro, ka nostopēties nedrīkst ilgāk par 10 sekundēm 5) Nostopēto drīkst aplenkt, taču uzbrucējiem ir jāietur noteikta distance, pirms nostopētais ir gatavs atsākt. Mums testējot bija dažādas jukas. Piemēram, cilvēki aizmirsa, ka viņiem ir bruņas, aizmirsa saukt dažādās lietas un celt rokas gaisā. Tāpat nevarēja atšķirt mirušos no dzīvajiem. Bet es ticu, ka daļa no šīm lietām strādās labāk, jo spēlē būs lielāka nopietnības pakāpe, būs fiziski redzamas bruņas, un mirušie gulēs zemē (mums to negribējās darīt mitrās zemes dēļ). Tā kā kopumā, ar vienu obligāto treniņu tūri (jo ar pirmo reizi spēlētāji vienkārši neiebrauksies jebkurā kaut cik komplicētā sistēmā), manuprāt, šī jaunā sistēma strādātu ļoti labi un es silti ieteiktu Tīstokļa veidotājiem to adaptēt. Aicinu vairāk izteikties par to, kā mums gāja testēšanā citiem treniņa dalībniekiem, kuri, cik atceros kopumā atzina, ka ir fun. P.S. Vienīgais nezinu, kā šī variācija līmējas kopā ar burvjiem un to maģijām. Šo rakstu rediģēja Andza: 12.06.2008 11:54 |
|
|
![]()
Raksts
#14
|
|
child of the sky ![]() ![]() ![]() ![]() Grupa: Biedri Pievienojās: 31.10.03 ![]() |
sorry, veči, bet te es laikam piekritīšu Šakālim, ka noteikti atradīsies gudrinieki powerplayeri, kas šo sistēmu spēs abusot. tāpat neticu, ka visi būs godprātīgi, jo burtiski katrā larpā ir bijuši cilvēki, kas visu uztver pārāk nopietni un viņiem ļoti ķeras pie sirds tēla iespējamais zaudējums. bet nu tie protams ir atsevišķi gadījumi, ar kuriem noteikti iespējams tikt galā.
bet pat izlasot visus Andžas postus man nav līdz galam skaidrs, kas notiks brīdī, ja nu tomēr par spīti konceptam radīsies kāda milzu kauja? the horrors of chaos... Šo rakstu rediģēja Inx: 25.06.2008 16:35 |
|
|
![]()
Raksts
#15
|
|
Studē augstākās pārvērtības ![]() ![]() ![]() ![]() Grupa: Biedri Pievienojās: 12.11.03 Kur: Jauko poniju zemē. ![]() |
Nu mēs sistēmu testējām 4 vs 4, kas ir itin pieklājīgs bariņš mazam LARPam, un haoss neizveidojās. Tiesa sākumā mulsums un nesaprašana bija, un tikai ar kādu trešo reizi kaut cik korekti izdevās viss, jo katrs atcerējās savus pienākumus.
Attiecīgi man ir pārliecība, ka, ja spēlētāji pirms spēles izies kaut kādu kaujas apmācību, tad viss būs ok. Ja ne, tad haoss ir noteikti sagaidāms. Un, ja tā padomā, lielā kaujā haoss būs vienalga kādā situācijā. Tiesa es nezinu, kā tas viss izskatīsies, kad komplektā visam tiks piemesti burvji. |
|
|
![]()
Raksts
#16
|
|
Izvēlas zizli pie Olivanda ![]() Grupa: Biedri Pievienojās: 06.06.05 Kur: Starp sapņiem un realitāti ![]() |
Attiecīgi man ir pārliecība, ka, ja spēlētāji pirms spēles izies kaut kādu kaujas apmācību, tad viss būs ok. Ja ne, tad haoss ir noteikti sagaidāms. Un, ja tā padomā, lielā kaujā haoss būs vienalga kādā situācijā. Kādas iespējas tam, ak tādas apmācības tiks noorganizētas? Jo vispār jau pietiek ar vienu 'nezinīti' lai nobremzētu visu kautiņu... |
|
|
![]()
Raksts
#17
|
|
Studē augstākās pārvērtības ![]() ![]() ![]() ![]() Grupa: Biedri Pievienojās: 12.11.03 Kur: Jauko poniju zemē. ![]() |
CITĀTS Kādas iespējas tam, ak tādas apmācības tiks noorganizētas? Jo vispār jau pietiek ar vienu 'nezinīti' lai nobremzētu visu kautiņu... Nu GMiem būtu svarīgi parūpēties par to, lai šāda lieta notiktu. Tā varētu būt tāda kā kaujas sistēmas saprašanas sertifikācija, kuru neizejot nevar piedalīties, jo es piekrītu tev, ka pietiek ar vienu nezinātāju, lai diezgan pamatīgi izsistu no ierindas visu notiekošo. |
|
|
![]()
Raksts
#18
|
|
Atver vēstuli ar SĒRG-u rezultātiem ![]() ![]() ![]() ![]() Grupa: Biedri Pievienojās: 26.01.04 ![]() |
Jā, treniņi un pirmsspēles kaujas apmācība laikam ir obligāta prasība. Pagaidām mums ir plānots rīkot spēles laikā tornamentu (cīņas arēnā labākajās romiešu tradīcijās) divās kārtās -- pirmajā vakarā, faktiski pirms spēles, lai cilvēki saprastu kā notiek kauja (un tā būtu lieliska iespēja izvingrināties ingeimā) un nākamajā vakarā -- legāls player vs player action, kurā visiem parādīt, ka tu esi uztaisījis, attīstījis viskūlāko čaru. Un ievākt balvu, protams.
|
|
|
![]()
Raksts
#19
|
|
Pokemonu pavēlnieks ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Grupa: Biedri Pievienojās: 24.07.03 Kur: prefektu vannasistaba nodarbojoties ar... Zilonītis Dambo 2012 ![]() |
hmmmm atziistu ka diezgan nozzeelojams ir fakts ka 4 gadu laikaa kamazs ir nonaacis pie sisteemas kuru pat drakonisti atmeta jau paaris gadus atpakall....
|
|
|
![]()
Raksts
#20
|
|
Atver vēstuli ar SĒRG-u rezultātiem ![]() ![]() ![]() ![]() Grupa: Biedri Pievienojās: 26.01.04 ![]() |
Kaujas sistēmas noteikumi ir būtiski mainījušies un, lai gan šī laikam vēl nav galīgā versija (*greizs skatiens uz aivvv'u un bondaronkuli*), tā ir gana aktuāla un aicinu visiem ar to iepazīties.
Praksē to var pārbaudīt būfu treniņos, katru trešdienu, Teikā. P.S. Kaujas atestācija visiem tagad ir obligāta, tādēļ sameklējiet laiku, lai izmēģinātu kautiņu pirms spēles. |
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Lo-Fi versija | Pašlaik ir: 20.06.2025 01:16 |