Kurbijkurne forums: Soli tuvāk fantāzijai

Laipni lūdzam, viesi ( Pieteikties | Reģistrēties )

> Kaujas sistēma [MAINĪTA], Izmaiņas 25.07.2008
valdnieks
iesūtīt 26.05.2008 10:27
Raksts #1


Izrāda pirmās maģijas pazīmes
*

Grupa: Biedri
Pievienojās: 03.03.08



Kaujas sistēmā iespējamas izmaiņas


Lai varētu īstenot mūsu iecerēto tēlu veidošanas, levelupu, spēju sistēmu, reālā laika kauju sistēma (kā Troļļu Naktīs) mums īsti nederēja, jo pārāk daudz Lai varētu īstenot mūsu iecerēto tēlu veidošanas, levelupu, spēju sistēmu, reālā laika kauju sistēma (kā Troļļu Naktīs) mums īsti nederēja, jo pārāk daudz kas jāizdomā ļoti ātri. Tā kā mēs nevēlamies milzīgu hack`n`slash armiju sadursmju simulāciju, bet gan klasiskus, klišejiskus RPG piedzīvojumus, izšķīrāmies izveidot unikālu, specifisku round-based kaujas sistēmu.

Tās pamatprincips ir tāds, ka jebkura cīņa notiek reālajā laikā līdz pirmajam trāpījumam. Tad cīņa apstājas un visi mierīgi var izrēķināt, cik lielu DMG kurš kuram nodarījis un kuram cik HP palicis.

Mēs esam to jau izmēģinājuši praksē un tā ir neparasta, bet interesanta un patīkama.

KAUJAS SISTĒMA

Pamatlikumi
  • Jebkura kauja norisinās reālajā laikā līdz pirmajam trāpījumam. Tad tas, kuram trāpīts (upuris), apstājas, skaļi nobļaujas „Trāpīts!” un paceļ roku gaisā. Tas, kurš izdarīja veiksmīgo trāpījumu(trāpītājs)uzreiz pēc paziņojuma skaļi nosauc DMG ar kādu iesists (piemēram, „Trīs!”).
  • Upuris tad (turot roku gaisā) izskaita, cik liels DMG viņam nodarīts, atņem to no savām dzīvībām un, kad ir gatavs atgriezties cīņā, skaļi iesaucas „Atgriežos!” un nolaiž roku.
  • Trāpītājs uzreiz pēc veiksmīgā sitiena var neapstājoties turpināt cīņu ar citiem cīnītājiem vai darīt jebko citu.
  • Tiklīdz burvis skaļi iesaucas "TEMPUS RUMPO!" un nosvilpj ar svilpi, cīņa apstājas.
Papildus kaujas regulējoši noteikumi
  • Trāpītājs var arī gaidīt, kamēr upuris izskaitīs savus hitpointus, tomēr kempošana ir aizliegta – potenciālajam uzbrucējam jāatrodas ne tuvāk kā 2 metru attālumā (lokšāvēju gadījumā – 5 metru) no upura, dodot iespēju viņam sagatavoties uzbrukumam (lokšāvējs nevar stāvēt un tēmēt ar uzvilktu loku). Upurispabrīdināt potenciālo uzbrucēju, ja tas atrodas pārāk tuvu, norādot, ka viņš neatgriezīsies cīņā, kamēr tiek kempots.
  • Upuris var skaitīt savus hitus ne ilgāk par 20 sekundēm.
  • Maldināt pārējos cīnītājus paceļot roku un saucot “Trāpīts!”, ja trāpījums nav bijis, ir aizliegts. Ja kāds tā dara, tiek pieņemts, ka trāpījums ir bijis un tiek nosaukts DMG.
  • Ja barbaram ir spēja ignorēt pirmo(s) sitienu, viņš nemaz nesauc “Trāpīts!”, bet turpina cīņu reālajā laikā neatkarīgi no sitiena DMG.
  • Skaita tikai pirmo trāpījumu. Tomēr, ja cīnītāji vienlaikus trāpa viens otram (tā sauktais double-kill), trāpījums skaitās abiem.
  • Ja burvis uzbur maģiju (t.i., izsauc time-stop), bet viņam nepietiek manas, tiek pieņemts, ka burvim tuvākais pretinieks trāpa pa burvi ar DMG.
  • Cīņa skaitās beigusies, ja 5 minūšu laikā neviens nevienam nav uzbrucis (cirtis ar zobenu, šāvis ar loku vai būris maģiju).
Pilns maģijas sistēmas apraksts: Burvja maģiju sistēma [PAPILDINĀTS]

Šo rakstu rediģēja Kamazs: 12.08.2008 15:23
Go to the top of the page
 
+Citēt rakstu
2 Lapas V  < 1 2  
Sākt jaunu pavedienu
Atbildes (20 - 28)
Jaukais Aikis
iesūtīt 25.07.2008 14:00
Raksts #21


Sēž zem Šķirmices
**

Grupa: Biedri
Pievienojās: 09.02.06



Hahaha!!! Izskatās, kā fālauta sistēma. Sākas kauja, ieslēdzās kaujas režīma monitors un viss notiek pa gājieniem.
Go to the top of the page
 
+Citēt rakstu
Dinaer
iesūtīt 27.07.2008 09:23
Raksts #22


Veic pētījumu par katlu dibenu biezumiem
*****

Grupa: Biedri
Pievienojās: 28.10.03
Kur: lielceļš



cik saprotu, tad cīņas ir atļautas 24/7.

kā ir ar instantkilu ?

tad arī upuris ceļ augšā roku un skaļi bļauj: "Nogalināts!" ?

jeb arī instantkils nav paredzēts?

un es šausmīgi atvainojos, ja šis jautājums, jau tika apskatīts
Go to the top of the page
 
+Citēt rakstu
Kamazs
iesūtīt 27.07.2008 17:22
Raksts #23


Atver vēstuli ar SĒRG-u rezultātiem
****

Grupa: Biedri
Pievienojās: 26.01.04



Instantkils pagaidām nav paredzēts. Pagaidām ir domāts, ka cīņas atļautas gan dienā, gan naktī. Bet mēs par to domājam, jo vietas topogrāfija ir diezgan sarežģīta un bīstama.
Go to the top of the page
 
+Citēt rakstu
Viesis_Viesis_*
iesūtīt 27.07.2008 20:17
Raksts #24





Viesi




instantkilu nevajag banot - LŪDZU !!!

Žaņa
Go to the top of the page
 
+Citēt rakstu
Grims
iesūtīt 28.07.2008 00:29
Raksts #25


Nazgûl
*****

Grupa: Biedri
Pievienojās: 14.11.03
Kur: Tieši aiz tās izkapts, kas ir atbalstīta uz tava pleca.



Nevar nobanot to, kas nav ieviests.
Go to the top of the page
 
+Citēt rakstu
Dinaer
iesūtīt 29.07.2008 22:34
Raksts #26


Veic pētījumu par katlu dibenu biezumiem
*****

Grupa: Biedri
Pievienojās: 28.10.03
Kur: lielceļš



arī neieviešana ir sava veida bans.
Go to the top of the page
 
+Citēt rakstu
aivvv/troll drea...
iesūtīt 30.07.2008 00:29
Raksts #27


Pokemonu pavēlnieks
*****

Grupa: Biedri
Pievienojās: 24.07.03
Kur: prefektu vannasistaba nodarbojoties ar...
Zilonītis Dambo 2012



ai ko tur daudz rakstiit riit buussu trenninnaa ta jau pariit izmainiis (IMG:style_emoticons/kurb_gaiss/xD.gif) (IMG:style_emoticons/kurb_gaiss/xD.gif) (IMG:style_emoticons/kurb_gaiss/xD.gif)
Go to the top of the page
 
+Citēt rakstu
earnella
iesūtīt 01.08.2008 17:45
Raksts #28


Lecina seskus
*****

Grupa: Biedri
Pievienojās: 05.02.04
Kur: here there be dragons.



Vai kaujas atestāciju būs iespējams nokārtot arī tieši pirms spēles, t.i., poligonā?
Go to the top of the page
 
+Citēt rakstu
Kamazs
iesūtīt 02.08.2008 08:30
Raksts #29


Atver vēstuli ar SĒRG-u rezultātiem
****

Grupa: Biedri
Pievienojās: 26.01.04



Domājams, ka jā. Pirms spēles/spēles sākumā paredzēts turnīrs/cīņas arēnā.

Bet tiem, kas var atrast laiku trešdienā atnākt līdz būfiem, ieteiktu to izdarīt.
Go to the top of the page
 
+Citēt rakstu

2 Lapas V  < 1 2
Closed TopicSākt jaunu pavedienu
2 lietotāji/s lasa šo pavedienu (2 viesi un 0 anonīmie lietotāji)
0 biedri:

 



RSS Lo-Fi versija Pašlaik ir: 20.06.2025 10:22