Kaujas sistēmā iespējamas izmaiņas
Lai varētu īstenot mūsu iecerēto tēlu veidošanas, levelupu, spēju sistēmu, reālā laika kauju sistēma (kā Troļļu Naktīs) mums īsti nederēja, jo pārāk daudz Lai varētu īstenot mūsu iecerēto tēlu veidošanas, levelupu, spēju sistēmu, reālā laika kauju sistēma (kā Troļļu Naktīs) mums īsti nederēja, jo pārāk daudz kas jāizdomā ļoti ātri. Tā kā mēs nevēlamies milzīgu hack`n`slash armiju sadursmju simulāciju, bet gan klasiskus, klišejiskus RPG piedzīvojumus, izšķīrāmies izveidot unikālu, specifisku
round-based kaujas sistēmu.
Tās pamatprincips ir tāds, ka jebkura cīņa notiek reālajā laikā līdz pirmajam trāpījumam. Tad cīņa apstājas un visi mierīgi var izrēķināt, cik lielu DMG kurš kuram nodarījis un kuram cik HP palicis.
Mēs esam to jau izmēģinājuši praksē un tā ir neparasta, bet interesanta un patīkama.
KAUJAS SISTĒMA
Pamatlikumi
- Jebkura kauja norisinās reālajā laikā līdz pirmajam trāpījumam. Tad tas, kuram trāpīts (upuris), apstājas, skaļi nobļaujas Trāpīts! un paceļ roku gaisā. Tas, kurš izdarīja veiksmīgo trāpījumu(trāpītājs)uzreiz pēc paziņojuma skaļi nosauc DMG ar kādu iesists (piemēram, Trīs!).
- Upuris tad (turot roku gaisā) izskaita, cik liels DMG viņam nodarīts, atņem to no savām dzīvībām un, kad ir gatavs atgriezties cīņā, skaļi iesaucas Atgriežos! un nolaiž roku.
- Trāpītājs uzreiz pēc veiksmīgā sitiena var neapstājoties turpināt cīņu ar citiem cīnītājiem vai darīt jebko citu.
- Tiklīdz burvis skaļi iesaucas "TEMPUS RUMPO!" un nosvilpj ar svilpi, cīņa apstājas.
Papildus kaujas regulējoši noteikumi
- Trāpītājs var arī gaidīt, kamēr upuris izskaitīs savus hitpointus, tomēr kempošana ir aizliegta potenciālajam uzbrucējam jāatrodas ne tuvāk kā 2 metru attālumā (lokšāvēju gadījumā 5 metru) no upura, dodot iespēju viņam sagatavoties uzbrukumam (lokšāvējs nevar stāvēt un tēmēt ar uzvilktu loku). Upurispabrīdināt potenciālo uzbrucēju, ja tas atrodas pārāk tuvu, norādot, ka viņš neatgriezīsies cīņā, kamēr tiek kempots.
- Upuris var skaitīt savus hitus ne ilgāk par 20 sekundēm.
- Maldināt pārējos cīnītājus paceļot roku un saucot Trāpīts!, ja trāpījums nav bijis, ir aizliegts. Ja kāds tā dara, tiek pieņemts, ka trāpījums ir bijis un tiek nosaukts DMG.
- Ja barbaram ir spēja ignorēt pirmo(s) sitienu, viņš nemaz nesauc Trāpīts!, bet turpina cīņu reālajā laikā neatkarīgi no sitiena DMG.
- Skaita tikai pirmo trāpījumu. Tomēr, ja cīnītāji vienlaikus trāpa viens otram (tā sauktais double-kill), trāpījums skaitās abiem.
- Ja burvis uzbur maģiju (t.i., izsauc time-stop), bet viņam nepietiek manas, tiek pieņemts, ka burvim tuvākais pretinieks trāpa pa burvi ar DMG.
- Cīņa skaitās beigusies, ja 5 minūšu laikā neviens nevienam nav uzbrucis (cirtis ar zobenu, šāvis ar loku vai būris maģiju).
Pilns maģijas sistēmas apraksts:
Burvja maģiju sistēma [PAPILDINĀTS]
Šo rakstu rediģēja Kamazs: 12.08.2008 15:23