Kurbijkurne forums: Soli tuvāk fantāzijai

Laipni lūdzam, viesi ( Pieteikties | Reģistrēties )

> BDLS "Uvaisas krēsla", Meistaru grupa "3KK"piedāvā
Lia'angia
iesūtīt 13.02.2006 14:01
Raksts #1


Uzlauž lāstus Gringotu bankā
******

Grupa: Biedri
Pievienojās: 14.11.03
Kur: Rīga, Olaine
Labākā krievu valodas tulkojuma autore



- Bella! Ei, kaimiņien! Nu met taču to adatu pie malas! Tu uz tirgu šodien netaisies? Es dzirdēju, ka esot ieradies kāds tirgotājs no Mušhadas ar tāāādiem audumiem!
- Sveika, sveika, kaimiņien. Ak tad audumi, ko? Es nezinu, laika nemaz nav – vai tu dzirdēji, ka drīz ieradīšoties kaut kāds pārbaudītājs no pašas Hemmas! Laikam beidzot līdz galvaspilsētai ir nonākušas ziņas par mūsu vietvalža garajiem nagiem! Un tad nu nodokļu ievācēji ņemas kā traki, un man vēl jāpārdod vismaz divi krekli, lai es varētu samaksāt par savu bodīti!
- Nu, nu, tev jau rokas kā atspoles šaudās, gan paspēsi. Es redzēju, ka no rīta pa pilsētas vārtiem ienāca arī viens elfu tirgotājs, varbūt būs kādas rotas atvestas! Ejam nu! Pie viena aizstaigāsim uz templi, noskaitīsim kādu lūgsnu dievietei.
- Elfs, tu saki? Nu jā, bet viņu rotas jau ir tik dārgas – ja es visus nodokļus samaksāšu, man galīgi vairs naudas nebūs...
- Nu bet tak iegrūd tam nodokļu ievācējam kādu zosi, gan ja viņš piemiegs acis, ka kādu sudraba gabalu trūkst! Es tā vienmēr daru, un re – i viņš paēdis, i mans veikals vaļā!
- Tā jau ir gan, bet man kaut kā sirdsapziņa neļauj. Es taču, galu galā, neesmu valsts ierēdnis, lai varētu atļauties bez baiļu kukuļus dot!
- Ne tu pirmā, ne pēdējā, kaimiņien! Galu galā, vai tad ziedojumi Falekai nav kukuļi dievietei, lai mums labāk iet, ko?
- Ei nu, baidies Mātes dusmu, šitā runādama! Nu labs ir, aizstaigāsim ar līdz tam tirgum. Ja jau tu saki, ka audumi no Mušhadas – man tīri vai derētu kāda jauna kleita, droši vien, ka tam pārbaudītājam par godu vietvaldis svētkus rīkos!
- Nu tad beidzot dzirdu prātīgu valodu!


Izraksts no Eukumēnas valstu līgas Ziemeļvalstu universitātes Ģeogrāfijas fakultātes topošā mācību līdzekļa „Ališara. Ģeogrāfija, politika un ekonomija”.

”3. Uvaisas raksturojums ar īsu ieskatu vēsturē.

Uvaisa atrodas Ališaras ziemeļrietumu daļā, starp divām samērā augstu kalnu sistēmām – Zaļajiem kalniem valsts dienvidos un Klusajiem kalniem Ziemeļos. Uvaisas rietumu robeža iet gar Rietu okeāna Dziļo līci, kurā atrodas vairākas nozīmīgas tirdzniecības ostas. Nozīmīgākās Uvaisas kaimiņvalstis un tirdzniecības partneri ir Veihe, Ruzanna un Ibsara, kas ir īpaši nozīmīga starptautiskajā tirgū nesen atklāto tarpas atradņu dēļ. Uvaisā ir labi attīstīta lopkopība, jo lielāko valsts daļu aizņem samērā auglīgas lauksaimniecībā izmantojamas zemes. Valsts galvenās eksportpreces ir gaļa, dzelzsrūda un dzelzs izstrādājumi.
Uvaisa tiek ierindota pie tām ziemeļu pierobežu zemēm, kas joprojām eksistē agrīnās tehniskā revolūcijas sākuma stadijā ar feodālo attiecību iezīmēm sabiedrībā. Valsti pārvalda uz pieciem gadiem lordu palātas ieceltais Lords protektors, šobrīd jau otro piecgadi valda hercogs Stenlijs. Valsts ir sadalīta deviņās provincēs, kuras pārvalda vietvalži. Valsts austrumu reģionos vēl joprojām ir saglabājusies dzimtbūtniecība, bet rietumos tā jau ir atcelta, un šī valsts daļa ir tehnoloģiskāk noskaņota. Tomēr to tomēr nevar pielīdzināt Eukumenas valstu līgai. Maradu kopienas pārstāvji ziņo, ka galvenais šķērslis ātrai attīstībai ir joprojām valdošais maģisko rasu īpatsvars šais zemēs. Viņi ziņo, ka visi mēģinājumi modernizēt apkārtni ir izgāzušies, jo visas tehnoloģiskās iekārtas ir vai nu izgājušas no ierindas vai arī vispār atteikušās darboties.
Uvaisā atrodas vietējā reģiona lielākā Maradu kopiena – Mirida, tās centrs ir Mirida dzīle, kas atrodas Uvaisas ziemeļos, Klusajos kalnos. Šai reģionā ir samērā liela elfu diaspora, kas koncentrējās ap Gadiras cietoksni Zaļajos kalnos. Vienīgais mierinājums ir to skaita mazākums citu rasu vidū, kas radies nepārtraukto elfu un maradu bruņoto konfliktu rezultātā pēdējo 600 gadu laikā. Šim konfliktiem ir arī negatīvā puse, jo būtiski ir samazinājies pašu maradu skaits, kas tuvojas kritiski zemai atzīmei. Pēdējā laikā elfu un maradu attiecības ir atkal saasinājušās, jo elfi nesen pārpirka kādu izdevīgu dzelzsrūdas raktuvju izmantošanu kaimiņu valstī Ibsarā no to īpašnieces, atstājot maradus bez vienām no lielākajām dzelzsrūda ieguvēm šajā kalnu sistēmā.
Bez elfiem šai reģionā lielu vara un ietekme ir Farras markas vampīriem, jo Farras markas īpašumos ir vienīgie akmensozolu meži, kas šajā valstī izmantoti māju celtniecībā. Atšķirībā no civilizētākām zemēm, Uvaisā vampīri atklātībā parādās gandrīz tikai ar saviem miesassargiem – vilkačiem, kas briesmu gadījumā transformējas kaujas formā.


3.5. Varmes province
Varmes province nosaukumu ir ņēmusi no savas galvaspilsētas, to pārvalda vietvaldis sers Redigars. Runā, ka vietvaldis ir tik korumpēts, ka pieļauj gandrīz visu. Protams, par attiecīgu, un ne jau mazu samaksu. Vietējie kārtības uzraugi neatpaliek no sava darba devēja. Rezultātā šajā provincē ļoti liela ietekme ir maradiem, jo to banka ir spēcīgāka un bagātāka, kā vampīru bankas filiāle. Kaut gan vampīri pēdējā laikā veiksmīgi cenšas nostiprināt savas pozīcijas, piedāvājot izdevīgākus kredītu noteikumus. Vispār šajā pierobežas provincē ir procentuāli daudz citu rasu pārstāvju.
Varmes pilsēta ir sadalīta divās daļās, vienā daļā mīt maģijas piekritēji (tur atrodas vampīru banka, tempļi un slimnīca), otrā daļā dzīvo tehniski noskaņotie, kā arī maradu pārstāvji. Tā kā maradu kopiena šai provincē nav pārāk daudzskaitlīga, viņi pārsvarā nodarbojas ar tirdzniecību un personu apsargāšanu.
Varmes pilsēta ir radusies divu tirdzniecības traktu krustpunktā – viens ved no zaļo kalnu pārejas, agrāk šo traktu pārsvarā izmantoja rūķi, bet pēdējā laikā arī citi Ibsaras, Ruzannas un pat Mušhadas tirgotāji. Otrs ceļš ved no Sennes, Dziļā līča otrās lielākās ostas pilsētas. Pilsētas apkaimes nav pārāk labi piemērotas lauksaimniecībai, jo atrodas kalnu pakājē, tādēļ pārtika lielākoties tiek ievesta no citām provincēm.
Netālu no Varmes pilsētas atrodas neliela elfu kopiena. Pēdējā laikā elfi sāk iegūt aizvien lielāku ekonomisko nozīmi, jo dažu veiksmīgu līgumu rezultātā ir ieguvuši bagātīgas dzelzsrūdas raktuves izmantošanas iespējas un, kas ir vēl svarīgāk – piekļuvi tarpas rūdai Ibsarā.
Pilsētai diametrāli pretējā pusē atrodas vampīru īpašumi, Farras markas pārstāvju rezidence, provinces lielākais kokmateriālu tirdzniecības centrs.
Šai reģionā, tāpat kā citās zemēs, pastāv abi divi valdošie reliģiskie kulti: Mātes Falekas un Niras Mirdzošās kults. Starp abiem kultiem pastāv asa konkurence. Jāpiezīmē, ka Niras tempļa paspārnē, Varmes apkaimē jau 100 gadus pastāv bruņotu mūku ordenis, kas apsargā tempļa zemju robežas.”

Sofers Bar-Esra

1923. gada Zaļo lapu mēneša 7. diena


Izraksts no Eukumēnas valstu līgas Ziemeļvalstu universitātes Vēstures fakultātes vēstures mācību grāmatas.
Lielais Ziemeļu Burvju karš.

Vecās ēras pēdējo divu gadu tūkstošu laikā visā pasaulē, bet īpaši Ališaras kontinentā, politikā, valstu pārvaldē, ekonomikā un sadzīvē aizvien lielāku nozīmi ieņēma dažādu skolu burvji. Burvju akadēmijas un skolas bija pārpildītas un katrā, pat vismazākajā valstiņā bija vismaz pāris burvju ordeņi. Maģija tika izmantota visās dzīves nozarēs, un burvis bija vispieprasītākā un prestižākā profesija. Burvji apzināti kavēja jebkuru tehnoloģijas attīstību, pareizi saredzot tajā draudus savai varai pār pasauli. Daudzās valstīs valdīja karaļi – burvji, citās pie varas bija burvju padomes vai ordeņi. Valsts un reliģiskā vara bija šķirtas, bet, pieaugot Niras un Falekas kultu ietekmei, viņus šī kārtība sāka neapmierināt. Šajā laikā pārējās rases – maradi, elfi, vampīri un vilkači – dzīvoja savrup un ar cilvēkiem kontaktējās visai minimāli.
Vecās ēras divdesmitā tūkstoša trešā gadu simta astoņdesmitajos gados daļa elfu kāda līdz šim nenoskaidrota iemesla dēļ samērā pēkšņi un visos kontinentos vienlaicīgi pievērsās Falekas kultam un sāka praktizēt vampīriem līdzīgu dzīvesveidu, eksperimentēt ar dzīvām radībām, alķīmiju, piekopt nekromantiju. Tas izsauca lielu sašutumu pārējo elfu vidū. Liberālākie elfu pārstāvji aicināja viņus izsūtīt, radikālākie – iznīcināt. Uzvarēja radikāļi un sākās elfu burvju karš. Tā kā elfu tobrīd bija daudz vairāk, kā šobrīd, arī viņu karš drīzumā pārņēma visu kontinentu. Tika izmantota ļoti spēcīga un iznīcinoša maģija, iztukšoti veseli reģioni, pilnībā izdedzinātas ielejas u.t.t. Maradi, redzot, ka paveras iespēja novājināt nīsto elfu rasi, slepeni, izmantojot cilvēkus kā vidutājus, atbalstīja abas karojošās puses un sēja domstarpības sabiedroto starpā, bet vēlāk atklāti sāka uzbrukt elfu kopienām. Lai gan Falekas piekritēju elfu vidū bija skaitliski mazāk, viņi bija ļoti spēcīgi un plaši izmantoja nekromantijas priekšrocības, tādēļ bieži vien guva uzvaru sadursmēs.
No sākuma Falekas sekotāji cilvēki (priesteri un burvji) karā neiesaistījās, bet, redzot, ka Niras kults tiek novājināts, nolēma izmantot momentu un nostiprināt savu pārākumu, arī paši uzbrūkot Niras sekotājiem. Cilvēku magi, kas bieži vien bija arī vienas vai otras dievības sekotāji, un abu dievību priesteri, iesaistījās abās karojošo pusēs, tādejādi gan cilvēki, gan maradi, gan elfi bija ierauti savstarpējā karā, kas aptvēra visu Ališaras kontinentu, ar pārtraukumiem ilgstot 100 gadus. To izmantoja vampīri un vilkači, kas neiesaistījās karā, bet aktīvi atbalstīja Falekas sekotājus un nostiprināja savu ietekmi. Ališaras dienvidos esošās valstis karā iesaistījās mazāk, toties guva prāvus ienākumus, pārdodot abām karojošajām pusēm pārtiku un ieročus. Uz kara beigām parastie iedzīvotāji sāka vainot burvjus kara izraisīšanā un tā radītajā postā un centās tos iznīcināt ar partizāņu kara metodēm, reizēm visai veiksmīgi. Lielais ziemeļu burvju karš beidzās 20 512. gadā visu pušu novājinātības dēļ. Mušhadas kalifātā kā neitrālākajā kontinenta zonā sapulcējas visu karojošo pušu, visu valstu, rasu un ordeņu vadītāji un virspriesteri un noslēdza miera līgumu. Līguma noslēgšanas diena – 20 512. gada Zelta pūķa mēneša 15. diena, tiek uzskatīta par Jaunās ēras pirmo dienu, un kopš tā laika gads sākas Zelta pūķa mēneša pirmajā pilnmēness dienā.
Gan Niras, gan Falekas kulta svarīgākās struktūrvienības šī kara laikā tika spēcīgi novājinātas, tomēr lielā daļa zemju virsroku bija ņēmis Niras kults. Kara uzsācēju – elfu un maradu – bija palicis tik maz, ka radās nopietni draudi šo rasu izdzīvošanai. Tā kā liela daļa magu bija iznīcināta, pieauga reliģijas ietekme. Lielākajā daļā zemju pie varas nāca parasti cilvēki, bet ekonomikā vadību ieguva vampīri, dažos reģionos arī vilkači. Maradi, neskatoties uz savu mazo skaitu, tomēr saglabāja zināmu ietekmi, ko izmantoja, virzot zemes pa tehniskās attīstības ceļu.
Lai gan visas valstis šajā ilgajā karā bija ļoti novājinātas, tomēr cilvēki ar savu lielo dzimstību un strādīgumu aptuveni simts gadu laikā vairāk vai mazāk atjaunoja normālu dzīvi, lai gan valstu robežas brīžiem stipri vien mainījās. Priesteri sāka ņemt dzīvu dalību valsts pārvaldē. J.ē. 29. gadā Niras kulta priesteri apvainoja burvju ordeņu paliekas Lielā kara izraisīšanā un tā darbības veicināšanā. Tika uzsāktas oficiālas burvju vajāšanas un medības visā pasaulē, it kā, lai nepieļautu līdzīgu karu atkārtošanos. Pirmos 5 gadus Falekas piekritēji izturējās tā, it kā viņus tas neskartu. Patiesībā tie ap sevi šos gadus pulcēja nekromantus. 34. gada Sudrabainā vilka mēnesī Falekas piekritēji deva pēkšņu un spēcīgu triecienu Niras kultam. No jauna uzplaukušais karš ilga vel 5 gadus. Šajā karā pārsvarā piedalījās tikai abi kulti un pāri palikušie cilvēku rases burvji. Šo piecu gadu laikā tika iznīcināti gandrīz visi burvji un liela daļa abu kultu priesteru. Maģija tika pasludināta par atļautu tikai kultu ietvaros. Dzīvi palikušie burvji bailēs no vajāšanām devās mežos un kalnos, kur pievērsās druīdismam, jeb Iusat Neredzīgās kultam, un bieži vien atrada patvērumu elfu vidū, bet vienkāršās cilvēku tautas vidū pieauga fanātiski ticīgo skaits, kuri nežēlīgi izrēķinājās ar visiem civiliedzīvotājiem, kam piemita maģiskas dotības. Tikai aptuveni pēc sešsimt gadiem abu kultu priesteri ar oficiālu memorandu atzina, ka maģija ir dievu dāvana un tās sekotājiem nav jābūt kāda kulta sekotājiem. Lai gan kopš tā laika ir pagājis gandrīz pusotrs gadu tūkstotis un burvji atkal ir ieguvuši cienījamas profesijas statusu, cilvēku vidū viņu nav daudz un viņi savas zināšanas nodod tālāk pēc principa skolotājs – skolnieks, un viņiem vēl līdz šim nav politiskas ietekmes.

--------------------------------------------------------------------------------

Tātad šis ir mūsu pirmās "pilnmetrāžas" lomu spēles projekts.
Paredzamais spēles laiks - augusta sākums, cerams, pirmā augusta nedēļas nogale.
Spēles ilgums - no piektdienas vakaram līdz svētdienas pēcpusdienai.
Laika ritējums - virtuālais, 1 diena = 1 mēnesis.
Spēlē darbosies uz čipiem balstīta ekonomika, kas sīkāk tiks izklāstīta ekonomikas noteikumos.
Noteikumi tiks pievienoti vēlāk, kad tie uztaps.
Oficiālās spēles valodas ir divas - latviešu un krievu. Latviski runā Uvaisas pamatiedzīvotāji, krieviski - citu valtu tirgotāji un pārstavji, rūķi. Elfi vēl joprojām runā angliski.
Informācija par rasēm un pasauli, kas ir sniegta kabineta spēlei "Trīskāršais kronis", ir spēkā.
Ir vairākas lomas, bez kurām šī spēle nevarēs pilnvērtīgi notikt. Uz šīm lomām tiek izsludināts konkurss.
Obligāto lomu saraksts
Vietvaldis sers Redigars
Rakstvedis – kancelejas vadītājs
Nodokļu ievācējs un revidents no Hemmas ar apsardzi
Zinātnieks no Eukumēnas
Kārtības sargu kapteinis, amatu apvienošanas kārtībā cietuma priekšnieks
Pilsētas kārtības sargi – vismaz 5 cilvēki
Mātes Falekas klostera abate ar vismaz 2 priesterienēm/novicēm
Niras Mirdzošās klostera abate/abats ar vismaz 2 priesterienēm/priesteriem vai novičiem
Slimnīca Niras Mirdzošās paspārnē – ārsts, kurš nav priesteris
Maradu bankas vadītājs
Maradi
Vampīru bankas vadītājs
Vampīri (apmēram 4)
Tiem pakļautie vilkači - miesassargi
Krodzinieks un krogus personāls
Bordelis
Viesnīcnieks
Elfu kopiena (aptuveni 5 cilvēki)
Tirgotāju ģildes vadītājs
Zagļu ģildes vadītājs
Alķīmiķis
Šīm lomām obligāti ir vajadzīgas leģendas.
Meistari priecāsies par tirgotājiem, pilsētniekiem, vietējo aristokrātiju (pāris cilvēki). Ja uz vienu lomu piesakās vairāki cilvēki, pieteikumi tiek izskatīti, galvenokārt, pamatojoties uz leģendu. Leģendas lūdzam iesūtīt kādam no GM, vēlams, Tumšībai, uz PZ vai e-pastu.
Atbildīgais par lomām – Avenals/Tumšība.
Atbildīgā par tērpiem – Gunta+
Gaidam leģendas, jautājumus, diskusijas.

Šo rakstu rediģēja Lia'angia: 13.02.2006 14:22
Go to the top of the page
 
+Citēt rakstu
6 Lapas V  < 1 2 3 4 > »   
Sākt jaunu pavedienu
Atbildes (20 - 39)
rudo lapu vilcēn...
iesūtīt 14.02.2006 14:26
Raksts #21


Lecina seskus
*****

Grupa: Biedri
Pievienojās: 17.02.05
Kur: starp uguni, ūdeni un pasaules galu
Niks 2006



Gribēju jautāt:
Ir kādi vecuma ierobežojumi? (nedomājot par bordeli un tml. Pašsaprotamas lietas)
Go to the top of the page
 
+Citēt rakstu
Aziren
iesūtīt 14.02.2006 14:55
Raksts #22


Cīnās ar Lankašīras laumiņām
***

Grupa: Biedri
Pievienojās: 23.12.03
Kur: tepat vien es esmu...



CITĀTS(Renīna @ 14.02.2006 14:26) *
Gribēju jautāt:
Ir kādi vecuma ierobežojumi? (nedomājot par bordeli un tml. Pašsaprotamas lietas)

nu redzi ir tā!
mēs sēdējā un domājām un tad tomēr nonācā pie spriedumu, ka vecuma ierobežojums spēlē būs
tā tad
Visiem spēlētājiem, kas jaunāki par 16 gadiem ir jābūt vecāku sniegtai, rakstiskai atļaujai par to, ka viņi zina, kur artodas uz spēles laiku viņu atvase un ar ko viņa tur nodarbosies. Tā lai mēs zinam, ka jūsu vecāki ir informēti par jusu gaitām un to, kas var ar jums atgadīties.

es ceru, ka te atkal nesāksies bezjēdzīgs bums par vecāku atļaujām, kāds bija uz TN:C.
visi mēs saprota, ka nevēlamies uzņemties lieku risku un nevēlamies sev radīt papildus problēmas

par bordeli (IMG:http://www.kurbijkurne.lv/forums/style_emoticons/kurb_gaiss/laughing.gif)
nu ja Tu piemēram esi atrbraucis uz spēli un esi pielaists pie spēles un esi uzņemts bordeļa komandā, tad es neredzu šķēršļus, kas ierobežotu Tevi vecuma ziņā... (IMG:http://www.kurbijkurne.lv/forums/style_emoticons/kurb_gaiss/laughing.gif) (IMG:http://www.kurbijkurne.lv/forums/style_emoticons/kurb_gaiss/laughing.gif) (IMG:http://www.kurbijkurne.lv/forums/style_emoticons/kurb_gaiss/laughing.gif)
bordelis paliek bordelis, tur tiek piedāvāta dažada prece, dažādā gaumēm neatkarīgi no vecuma...
visu vertē peļņa, izdevīgums, kā arī protams nekur nezūdošais pieprasījums un piedāvājums (IMG:http://www.kurbijkurne.lv/forums/style_emoticons/kurb_gaiss/laughing.gif) (IMG:http://www.kurbijkurne.lv/forums/style_emoticons/kurb_gaiss/laughing.gif) (IMG:http://www.kurbijkurne.lv/forums/style_emoticons/kurb_gaiss/laughing.gif)

viss atkaerīgs no jums pašiem, no jūsu iniciatīvas, no jūsu godprtāta (IMG:http://www.kurbijkurne.lv/forums/style_emoticons/kurb_gaiss/smile.gif)

Šo rakstu rediģēja Aziren: 14.02.2006 14:59
Go to the top of the page
 
+Citēt rakstu
rudo lapu vilcēn...
iesūtīt 14.02.2006 16:48
Raksts #23


Lecina seskus
*****

Grupa: Biedri
Pievienojās: 17.02.05
Kur: starp uguni, ūdeni un pasaules galu
Niks 2006



CITĀTS(Aziren @ 14.02.2006 14:55) *
nu redzi ir tā!
mēs sēdējā un domājām un tad tomēr nonācā pie spriedumu, ka vecuma ierobežojums spēlē būs
tā tad
Visiem spēlētājiem, kas jaunāki par 16 gadiem ir jābūt vecāku sniegtai, rakstiskai atļaujai par to, ka viņi zina, kur artodas uz spēles laiku viņu atvase un ar ko viņa tur nodarbosies. Tā lai mēs zinam, ka jūsu vecāki ir informēti par jusu gaitām un to, kas var ar jums atgadīties.

es ceru, ka te atkal nesāksies bezjēdzīgs bums par vecāku atļaujām, kāds bija uz TN:C.
visi mēs saprota, ka nevēlamies uzņemties lieku risku un nevēlamies sev radīt papildus problēmas

Pateicos.
Tiem kam 16, vairs nevajag, tā saprotu.( Lai vai kā uz to laiku būs apm bez mēneša 17mit.)
Go to the top of the page
 
+Citēt rakstu
Lia'angia
iesūtīt 14.02.2006 17:10
Raksts #24


Uzlauž lāstus Gringotu bankā
******

Grupa: Biedri
Pievienojās: 14.11.03
Kur: Rīga, Olaine
Labākā krievu valodas tulkojuma autore



Uz Frīportas korsāru bordeli mums laikam bija vismaz 2 nepilngadīgās... (IMG:http://www.kurbijkurne.lv/forums/style_emoticons/kurb_gaiss/smile.gif) kas viņām netraucēja jo naski masēt pirātiem muguras un dejot karstasinīgas dejas. neredzu, kamdēļ lai šeit būtu savādāk.
Tiem, kurus nomoka vārda izvēle - Uvaisas analogs ir Anglija, pareizāk, visa Lielbritānija. Ibsaras - Francija, Ruzannas - Spānija, Mušhadas kalifāta - austrumi. At'tiecīgi varat piedomāt kolorītu, tērpa detaļas un citas mazas, jaukas, efektīgas lietiņas.
Go to the top of the page
 
+Citēt rakstu
Demiurgs
iesūtīt 18.02.2006 12:32
Raksts #25


Kārto teleportēšanās eksāmenu
****

Grupa: Biedri
Pievienojās: 28.06.05
Kur: Dzelzs kalni.



Man viens jautājums par tērpiem, ja es piemēram gribētu būt zaglis vai drīkst būt kautkāds militāristu vai Zemessardzes tērps, nu tie zaļi,brūni,melni plankumainie. Tā var baigi labi nomaskēties ja vēl nokrāso seju un rokas tad baigi grūti pamanīt, mežā.
Go to the top of the page
 
+Citēt rakstu
Kormaka brigade
iesūtīt 18.02.2006 13:04
Raksts #26


Gāž podus mikstūrās
***

Grupa: Biedri
Pievienojās: 12.07.04



CITĀTS(Demiurgs @ 18.02.2006 12:32) *
Man viens jautājums par tērpiem, ja es piemēram gribētu būt zaglis vai drīkst būt kautkāds militāristu vai Zemessardzes tērps, nu tie zaļi,brūni,melni plankumainie. Tā var baigi labi nomaskēties ja vēl nokrāso seju un rokas tad baigi grūti pamanīt, mežā.


tads terps noteikti nederes!
ta ir fantasy spele nevis postnuclear (IMG:http://www.kurbijkurne.lv/forums/style_emoticons/kurb_gaiss/smile.gif)
Go to the top of the page
 
+Citēt rakstu
Aziren
iesūtīt 18.02.2006 16:37
Raksts #27


Cīnās ar Lankašīras laumiņām
***

Grupa: Biedri
Pievienojās: 23.12.03
Kur: tepat vien es esmu...



CITĀTS(Demiurgs @ 18.02.2006 12:32) *
Man viens jautājums par tērpiem, ja es piemēram gribētu būt zaglis vai drīkst būt kautkāds militāristu vai Zemessardzes tērps, nu tie zaļi,brūni,melni plankumainie. Tā var baigi labi nomaskēties ja vēl nokrāso seju un rokas tad baigi grūti pamanīt, mežā.

kā jau minēja Kormaka Brigāde šāda veida tērps nederēs!
Ar aizsargkrāsas tērpu Tu vari doties uz SUX vai kādu citu post-apokaliptisko spēli

šai spēlē ir nepiciešam, kas no fantasy puses. Neviens Tev neliek ģērbties balles tērpā. Ģērbies praktiski, bet vairāk lai Tavs ietērp vizuāli atgādina, ko līdzīgu viduslaikiem vai jaunajiem laikie. Paskaties uz tradiconālajiem fantasy uzskatiem ar sīkiem tehnoloģijas piejaukumiem. (IMG:http://www.kurbijkurne.lv/forums/style_emoticons/kurb_gaiss/wink.gif)
Go to the top of the page
 
+Citēt rakstu
Demiurgs
iesūtīt 19.02.2006 11:56
Raksts #28


Kārto teleportēšanās eksāmenu
****

Grupa: Biedri
Pievienojās: 28.06.05
Kur: Dzelzs kalni.



Tad vajadzēs domāt kautko līdzīgu meža reindžera tērpam lai būtu grūtāk pamanāms.
Go to the top of the page
 
+Citēt rakstu
Demiurgs
iesūtīt 19.02.2006 14:57
Raksts #29


Kārto teleportēšanās eksāmenu
****

Grupa: Biedri
Pievienojās: 28.06.05
Kur: Dzelzs kalni.



Vēl viens jautājums, kā ar ierocu noteikumiem??????????
Go to the top of the page
 
+Citēt rakstu
Farliner
iesūtīt 19.02.2006 15:18
Raksts #30


Gatavo atskaiti Zemvaldim
*****

Grupa: Biedri
Pievienojās: 01.12.03



Tie vēl na vlīdz galam izstrādāti, cik man zināms, un tiek apspriesti ar meistariem.
Go to the top of the page
 
+Citēt rakstu
Aziren
iesūtīt 19.02.2006 17:31
Raksts #31


Cīnās ar Lankašīras laumiņām
***

Grupa: Biedri
Pievienojās: 23.12.03
Kur: tepat vien es esmu...



CITĀTS(Demiurgs @ 19.02.2006 14:57) *
Vēl viens jautājums, kā ar ierocu noteikumiem??????????

redzi ir tā, kā jau minēja Farliner!
Cīņas noteikumos itkā nav nekas jauns un mēs itkā netaisamies atklāt jaunu Ameriku, radot uber puper jaunu sistemu! (IMG:http://www.kurbijkurne.lv/forums/style_emoticons/kurb_gaiss/smile.gif)

domāju, ka līdz marta sākumam tie tiks publiskoti!
Par pašiem ieročiem varu teikt, ka tie ir kocinieki vai tekstilīti! To pie kā būs jāliek attestācija uz ieroču lietošanu ziņosim, kad nāks tuvāk laiks! Šobrīd tiek aktīvi domāts vai spēlē PC atļaut lietot šķēpus, personīgi es sliecos pamazām uz to pusi, kas ir "NĒ", atļaujot šķēpus tikai NPC! Bet nu es vēl domāju, bet attiecībā par zobeniem tiek atļauti jebkura laikmeta un stilistikas! Vienīgi tie būs jāuzrāda atestācijas laikā! (IMG:http://www.kurbijkurne.lv/forums/style_emoticons/kurb_gaiss/smile.gif)
Go to the top of the page
 
+Citēt rakstu
Demiurgs
iesūtīt 20.02.2006 08:42
Raksts #32


Kārto teleportēšanās eksāmenu
****

Grupa: Biedri
Pievienojās: 28.06.05
Kur: Dzelzs kalni.



CITĀTS(Aziren @ 19.02.2006 17:31) *
Par pašiem ieročiem varu teikt, ka tie ir kocinieki vai tekstilīti!


Es takā biju domājis ka, ieroči būs boofed. Ar kociniekiem var diezgan pamatīgi savainoties. Pats pagalmā ar kaimiņiem vicinoties deivas reizes esmu salauzis pirkstus. (IMG:http://www.kurbijkurne.lv/forums/style_emoticons/kurb_gaiss/sad.gif) (IMG:http://www.kurbijkurne.lv/forums/style_emoticons/kurb_gaiss/sad.gif) (IMG:http://www.kurbijkurne.lv/forums/style_emoticons/kurb_gaiss/two_handed.gif)
Go to the top of the page
 
+Citēt rakstu
Northwatch
iesūtīt 20.02.2006 09:21
Raksts #33


Prāto, kā lietderīgāk ieguldīt rūķīšu zeltu
*****

Grupa: Biedri
Pievienojās: 08.10.03
Kur: arī pie kapa soli priekšā Tev.



Ja neesi galiigs zaabaks, tad nesavainosies gan ar kociniekiem.
Go to the top of the page
 
+Citēt rakstu
Lia'angia
iesūtīt 20.02.2006 09:35
Raksts #34


Uzlauž lāstus Gringotu bankā
******

Grupa: Biedri
Pievienojās: 14.11.03
Kur: Rīga, Olaine
Labākā krievu valodas tulkojuma autore



Spēlētājiem, kas gribēs izmantot ieročus, pirms tam būs jānoliek ieroča lietošanas eksāmens jeb sertifikācija. Tiek plānots, ka tiks pieņemti kluba "Drakons" sertifikāti un rīkots kāds viens vai divi pasākumi pirms spēles, kad šo sertifikāciju iziet citiem spēlētājiem (IMG:http://www.kurbijkurne.lv/forums/style_emoticons/kurb_gaiss/smile.gif) . Tātad, ar ieroci varēs rīkoties tikai tie, kas pierādīs, ka viņi prot to darīt, nekaitējot apkārtējiem. Protams, no nelaimes gadījumiem pasargāts nav neviens, bet es neatceros, ka pēdējā laika spēlēs ar koka/tekstalīta ieročiem būtu dabūtas kādas vērā ņemamas traumas.
Go to the top of the page
 
+Citēt rakstu
Aziren
iesūtīt 20.02.2006 09:46
Raksts #35


Cīnās ar Lankašīras laumiņām
***

Grupa: Biedri
Pievienojās: 23.12.03
Kur: tepat vien es esmu...



CITĀTS(Demiurgs @ 20.02.2006 08:42) *
Es takā biju domājis ka, ieroči būs boofed. Ar kociniekiem var diezgan pamatīgi savainoties. Pats pagalmā ar kaimiņiem vicinoties deivas reizes esmu salauzis pirkstus. (IMG:http://www.kurbijkurne.lv/forums/style_emoticons/kurb_gaiss/sad.gif) (IMG:http://www.kurbijkurne.lv/forums/style_emoticons/kurb_gaiss/sad.gif) (IMG:http://www.kurbijkurne.lv/forums/style_emoticons/kurb_gaiss/two_handed.gif)

Nu redzi ar boofu arī var salauz pirkstus un netikai...
Vienu brīdi es domāju par boofiem, jo tas būtu mazlite drošāk un man būtu mazliet mazāk krēņķu tajaos brīzžos, kad visi mīcītos lielā barā...
Tomēr, tas nenozīmē, ka mūsu GM komanda neprasītu atestāciju uz zobeniem. Jebkurā gadijumā vai boofs vai kocinieks, vai tekstilīts būtu jāliek atestācija uz to kā Tu lieto ieroci un to, kāds ir ierocis. Dažu personu cīņas paņēmieni ar to pašu boofu ir visai traumatiski.
Ta, ka paliksim viem pie vecā labā kocinieka un tekstilīta un domāsim ar galvu kurā virzienā mēs viņu vēzējam. Zinu, ka cīņas būs daudz lēnākas un ne tiks spraigas, kā dažam gribētos, bet nu katrai lietai ir savi trūkumi.
Par atestāciju minēja jau Lia'angia.

Šo rakstu rediģēja Aziren: 20.02.2006 09:48
Go to the top of the page
 
+Citēt rakstu
Kedriks
iesūtīt 20.02.2006 14:48
Raksts #36


Cenšas pārkliegt komentētāju Pasaules kausa izcīņā kalambolā
*****

Grupa: Biedri
Pievienojās: 04.11.03



ooo...plzzzzzz......tikai ne atkal.......!!!!! (IMG:http://www.kurbijkurne.lv/forums/style_emoticons/kurb_gaiss/blink_a.gif)

Cilvēki - vai kādam nav ienācis pārātā, ka var taisīt arī VIEGLUS kocieniekus vai tekstalītniekus - būs jums gan estētika, gan ātrums, traumatisms mazāks, gan domāšana par sekām ar nedaudz attīstīsies! (IMG:http://www.kurbijkurne.lv/forums/style_emoticons/kurb_gaiss/wink.gif)
Go to the top of the page
 
+Citēt rakstu
Kormaka brigade
iesūtīt 20.02.2006 16:03
Raksts #37


Gāž podus mikstūrās
***

Grupa: Biedri
Pievienojās: 12.07.04



Gribu atgadinat, ka speles pamatvirzieni ir fantasy pilsetas sociala dzive, attiecibas starp rasem, politika, diplomatija un kvesti! Nebus situacijas, kad dalja pilsetnieku izgriezis parejus, tie aizies pie mates Falekas, ta vinjus visus atdzivinas un viss saksies no jauna!
Go to the top of the page
 
+Citēt rakstu
Lia'angia
iesūtīt 20.02.2006 18:15
Raksts #38


Uzlauž lāstus Gringotu bankā
******

Grupa: Biedri
Pievienojās: 14.11.03
Kur: Rīga, Olaine
Labākā krievu valodas tulkojuma autore



O jā, atdzimšana kā tāda tiešām nebūs iespējama un mēs prātojam par solīdu laiku, ko "mirušās dvēseles" pavadīs mirušo valstībā, t.i., meistaru uzdevumos, lai izvairītos no pārlieku suicidālām tieksmēm.
Go to the top of the page
 
+Citēt rakstu
Farliner
iesūtīt 21.02.2006 08:59
Raksts #39


Gatavo atskaiti Zemvaldim
*****

Grupa: Biedri
Pievienojās: 01.12.03



Pārvietoju runas par šķēpiem uz "Mītiem par ieročiem un bruņām un to konstrukciju".
Varbūt nediskutēsim te par būfu un koka/tekstolīta ieroču plusiei un mīnusiem bet atstāsim šo pavedienu spēles lietu apspriešanai?
Go to the top of the page
 
+Citēt rakstu
Lia'angia
iesūtīt 21.02.2006 10:10
Raksts #40


Uzlauž lāstus Gringotu bankā
******

Grupa: Biedri
Pievienojās: 14.11.03
Kur: Rīga, Olaine
Labākā krievu valodas tulkojuma autore



Apkopojot jautājumus, kas tika pārcelti uz blakus pavedienu, stāstu:
Poligons atrodas Jaunolainē, Olaines pagastā, braucot pa šoseju Rīga-Jelgavas ir pie viadukta, kas aizved uz Jūrmalu. No šī viadukta vēl pāris km mežā iekšā. Tuvojoties spēlei, protams, ieliksim precīzākas ziņas. (IMG:http://www.kurbijkurne.lv/forums/style_emoticons/kurb_gaiss/smile.gif)
Par bandu iespējamību. Meistari ne tikai atļaus, bet pat priecāsies par laupītāju bandu - tā ir pilnīgi normāla parādība. Šajā pilsētā taču krustojas veseli divi karavānu ceļi! Un divas bagātas bankas... Bet!!! Šādu bandu ir jāveido kā slepenu komandu, tātad, sazinoties tikai ar GM, nevis klaigājot pavedienā: "Mēs būsim laupītāji, baidieties, bū!!!" Tas pats atteicas arī uz zagļiem. Atceraties, ka, ja jūs vēlaties spēlēt likumam nepaklausīgu personāžu, labākais ir izdomāt sev "piesedzošo" tēlu, tātad - lomu lomā - zemnieks, bards, vientuļš karotājs, klaidonis, dīkdienīgs pilsētnieks... Jo atcerēsimies, ka ir ļoti grūti "atsijāt" OOG informāciju. Ja puse spēlētāju zinās, ka jūs te vispār zagli vai laupītāju spēlējat, viņi būs divkārt modrāki, kas nenāks par labu jums pašiem.
Par bruņojumu un ieročiem tiks sīkāk pastāstīts kaujas noteikumos, kuri vēl top. Bet pēc pieredzes zinu, ka lielākajai daļai kaušļu iepriekšējās spēlēs bija vismaz bruņukrekls (IMG:http://www.kurbijkurne.lv/forums/style_emoticons/kurb_gaiss/smile.gif) un zobens.

Šo rakstu rediģēja Lia'angia: 21.02.2006 10:11
Go to the top of the page
 
+Citēt rakstu

6 Lapas V  < 1 2 3 4 > » 
Closed TopicSākt jaunu pavedienu
2 lietotāji/s lasa šo pavedienu (2 viesi un 0 anonīmie lietotāji)
0 biedri:

 



RSS Lo-Fi versija Pašlaik ir: 16.05.2024 02:25