Palīdzība - Meklēt - Biedri - Kalendārs
Pilnā versija: BDLS "Uvaisas krēsla"
Kurbijkurne forums > Foruma spēles > Brīvdabas lomu spēles > BDLS arhīvs > 2006. gada sezona > Uvaisas krēsla
Lapas: 1, 2, 3
Lia'angia
- Bella! Ei, kaimiņien! Nu met taču to adatu pie malas! Tu uz tirgu šodien netaisies? Es dzirdēju, ka esot ieradies kāds tirgotājs no Mušhadas ar tāāādiem audumiem!
- Sveika, sveika, kaimiņien. Ak tad audumi, ko? Es nezinu, laika nemaz nav – vai tu dzirdēji, ka drīz ieradīšoties kaut kāds pārbaudītājs no pašas Hemmas! Laikam beidzot līdz galvaspilsētai ir nonākušas ziņas par mūsu vietvalža garajiem nagiem! Un tad nu nodokļu ievācēji ņemas kā traki, un man vēl jāpārdod vismaz divi krekli, lai es varētu samaksāt par savu bodīti!
- Nu, nu, tev jau rokas kā atspoles šaudās, gan paspēsi. Es redzēju, ka no rīta pa pilsētas vārtiem ienāca arī viens elfu tirgotājs, varbūt būs kādas rotas atvestas! Ejam nu! Pie viena aizstaigāsim uz templi, noskaitīsim kādu lūgsnu dievietei.
- Elfs, tu saki? Nu jā, bet viņu rotas jau ir tik dārgas – ja es visus nodokļus samaksāšu, man galīgi vairs naudas nebūs...
- Nu bet tak iegrūd tam nodokļu ievācējam kādu zosi, gan ja viņš piemiegs acis, ka kādu sudraba gabalu trūkst! Es tā vienmēr daru, un re – i viņš paēdis, i mans veikals vaļā!
- Tā jau ir gan, bet man kaut kā sirdsapziņa neļauj. Es taču, galu galā, neesmu valsts ierēdnis, lai varētu atļauties bez baiļu kukuļus dot!
- Ne tu pirmā, ne pēdējā, kaimiņien! Galu galā, vai tad ziedojumi Falekai nav kukuļi dievietei, lai mums labāk iet, ko?
- Ei nu, baidies Mātes dusmu, šitā runādama! Nu labs ir, aizstaigāsim ar līdz tam tirgum. Ja jau tu saki, ka audumi no Mušhadas – man tīri vai derētu kāda jauna kleita, droši vien, ka tam pārbaudītājam par godu vietvaldis svētkus rīkos!
- Nu tad beidzot dzirdu prātīgu valodu!


Izraksts no Eukumēnas valstu līgas Ziemeļvalstu universitātes Ģeogrāfijas fakultātes topošā mācību līdzekļa „Ališara. Ģeogrāfija, politika un ekonomija”.

”3. Uvaisas raksturojums ar īsu ieskatu vēsturē.

Uvaisa atrodas Ališaras ziemeļrietumu daļā, starp divām samērā augstu kalnu sistēmām – Zaļajiem kalniem valsts dienvidos un Klusajiem kalniem Ziemeļos. Uvaisas rietumu robeža iet gar Rietu okeāna Dziļo līci, kurā atrodas vairākas nozīmīgas tirdzniecības ostas. Nozīmīgākās Uvaisas kaimiņvalstis un tirdzniecības partneri ir Veihe, Ruzanna un Ibsara, kas ir īpaši nozīmīga starptautiskajā tirgū nesen atklāto tarpas atradņu dēļ. Uvaisā ir labi attīstīta lopkopība, jo lielāko valsts daļu aizņem samērā auglīgas lauksaimniecībā izmantojamas zemes. Valsts galvenās eksportpreces ir gaļa, dzelzsrūda un dzelzs izstrādājumi.
Uvaisa tiek ierindota pie tām ziemeļu pierobežu zemēm, kas joprojām eksistē agrīnās tehniskā revolūcijas sākuma stadijā ar feodālo attiecību iezīmēm sabiedrībā. Valsti pārvalda uz pieciem gadiem lordu palātas ieceltais Lords protektors, šobrīd jau otro piecgadi valda hercogs Stenlijs. Valsts ir sadalīta deviņās provincēs, kuras pārvalda vietvalži. Valsts austrumu reģionos vēl joprojām ir saglabājusies dzimtbūtniecība, bet rietumos tā jau ir atcelta, un šī valsts daļa ir tehnoloģiskāk noskaņota. Tomēr to tomēr nevar pielīdzināt Eukumenas valstu līgai. Maradu kopienas pārstāvji ziņo, ka galvenais šķērslis ātrai attīstībai ir joprojām valdošais maģisko rasu īpatsvars šais zemēs. Viņi ziņo, ka visi mēģinājumi modernizēt apkārtni ir izgāzušies, jo visas tehnoloģiskās iekārtas ir vai nu izgājušas no ierindas vai arī vispār atteikušās darboties.
Uvaisā atrodas vietējā reģiona lielākā Maradu kopiena – Mirida, tās centrs ir Mirida dzīle, kas atrodas Uvaisas ziemeļos, Klusajos kalnos. Šai reģionā ir samērā liela elfu diaspora, kas koncentrējās ap Gadiras cietoksni Zaļajos kalnos. Vienīgais mierinājums ir to skaita mazākums citu rasu vidū, kas radies nepārtraukto elfu un maradu bruņoto konfliktu rezultātā pēdējo 600 gadu laikā. Šim konfliktiem ir arī negatīvā puse, jo būtiski ir samazinājies pašu maradu skaits, kas tuvojas kritiski zemai atzīmei. Pēdējā laikā elfu un maradu attiecības ir atkal saasinājušās, jo elfi nesen pārpirka kādu izdevīgu dzelzsrūdas raktuvju izmantošanu kaimiņu valstī Ibsarā no to īpašnieces, atstājot maradus bez vienām no lielākajām dzelzsrūda ieguvēm šajā kalnu sistēmā.
Bez elfiem šai reģionā lielu vara un ietekme ir Farras markas vampīriem, jo Farras markas īpašumos ir vienīgie akmensozolu meži, kas šajā valstī izmantoti māju celtniecībā. Atšķirībā no civilizētākām zemēm, Uvaisā vampīri atklātībā parādās gandrīz tikai ar saviem miesassargiem – vilkačiem, kas briesmu gadījumā transformējas kaujas formā.


3.5. Varmes province
Varmes province nosaukumu ir ņēmusi no savas galvaspilsētas, to pārvalda vietvaldis sers Redigars. Runā, ka vietvaldis ir tik korumpēts, ka pieļauj gandrīz visu. Protams, par attiecīgu, un ne jau mazu samaksu. Vietējie kārtības uzraugi neatpaliek no sava darba devēja. Rezultātā šajā provincē ļoti liela ietekme ir maradiem, jo to banka ir spēcīgāka un bagātāka, kā vampīru bankas filiāle. Kaut gan vampīri pēdējā laikā veiksmīgi cenšas nostiprināt savas pozīcijas, piedāvājot izdevīgākus kredītu noteikumus. Vispār šajā pierobežas provincē ir procentuāli daudz citu rasu pārstāvju.
Varmes pilsēta ir sadalīta divās daļās, vienā daļā mīt maģijas piekritēji (tur atrodas vampīru banka, tempļi un slimnīca), otrā daļā dzīvo tehniski noskaņotie, kā arī maradu pārstāvji. Tā kā maradu kopiena šai provincē nav pārāk daudzskaitlīga, viņi pārsvarā nodarbojas ar tirdzniecību un personu apsargāšanu.
Varmes pilsēta ir radusies divu tirdzniecības traktu krustpunktā – viens ved no zaļo kalnu pārejas, agrāk šo traktu pārsvarā izmantoja rūķi, bet pēdējā laikā arī citi Ibsaras, Ruzannas un pat Mušhadas tirgotāji. Otrs ceļš ved no Sennes, Dziļā līča otrās lielākās ostas pilsētas. Pilsētas apkaimes nav pārāk labi piemērotas lauksaimniecībai, jo atrodas kalnu pakājē, tādēļ pārtika lielākoties tiek ievesta no citām provincēm.
Netālu no Varmes pilsētas atrodas neliela elfu kopiena. Pēdējā laikā elfi sāk iegūt aizvien lielāku ekonomisko nozīmi, jo dažu veiksmīgu līgumu rezultātā ir ieguvuši bagātīgas dzelzsrūdas raktuves izmantošanas iespējas un, kas ir vēl svarīgāk – piekļuvi tarpas rūdai Ibsarā.
Pilsētai diametrāli pretējā pusē atrodas vampīru īpašumi, Farras markas pārstāvju rezidence, provinces lielākais kokmateriālu tirdzniecības centrs.
Šai reģionā, tāpat kā citās zemēs, pastāv abi divi valdošie reliģiskie kulti: Mātes Falekas un Niras Mirdzošās kults. Starp abiem kultiem pastāv asa konkurence. Jāpiezīmē, ka Niras tempļa paspārnē, Varmes apkaimē jau 100 gadus pastāv bruņotu mūku ordenis, kas apsargā tempļa zemju robežas.”

Sofers Bar-Esra

1923. gada Zaļo lapu mēneša 7. diena


Izraksts no Eukumēnas valstu līgas Ziemeļvalstu universitātes Vēstures fakultātes vēstures mācību grāmatas.
Lielais Ziemeļu Burvju karš.

Vecās ēras pēdējo divu gadu tūkstošu laikā visā pasaulē, bet īpaši Ališaras kontinentā, politikā, valstu pārvaldē, ekonomikā un sadzīvē aizvien lielāku nozīmi ieņēma dažādu skolu burvji. Burvju akadēmijas un skolas bija pārpildītas un katrā, pat vismazākajā valstiņā bija vismaz pāris burvju ordeņi. Maģija tika izmantota visās dzīves nozarēs, un burvis bija vispieprasītākā un prestižākā profesija. Burvji apzināti kavēja jebkuru tehnoloģijas attīstību, pareizi saredzot tajā draudus savai varai pār pasauli. Daudzās valstīs valdīja karaļi – burvji, citās pie varas bija burvju padomes vai ordeņi. Valsts un reliģiskā vara bija šķirtas, bet, pieaugot Niras un Falekas kultu ietekmei, viņus šī kārtība sāka neapmierināt. Šajā laikā pārējās rases – maradi, elfi, vampīri un vilkači – dzīvoja savrup un ar cilvēkiem kontaktējās visai minimāli.
Vecās ēras divdesmitā tūkstoša trešā gadu simta astoņdesmitajos gados daļa elfu kāda līdz šim nenoskaidrota iemesla dēļ samērā pēkšņi un visos kontinentos vienlaicīgi pievērsās Falekas kultam un sāka praktizēt vampīriem līdzīgu dzīvesveidu, eksperimentēt ar dzīvām radībām, alķīmiju, piekopt nekromantiju. Tas izsauca lielu sašutumu pārējo elfu vidū. Liberālākie elfu pārstāvji aicināja viņus izsūtīt, radikālākie – iznīcināt. Uzvarēja radikāļi un sākās elfu burvju karš. Tā kā elfu tobrīd bija daudz vairāk, kā šobrīd, arī viņu karš drīzumā pārņēma visu kontinentu. Tika izmantota ļoti spēcīga un iznīcinoša maģija, iztukšoti veseli reģioni, pilnībā izdedzinātas ielejas u.t.t. Maradi, redzot, ka paveras iespēja novājināt nīsto elfu rasi, slepeni, izmantojot cilvēkus kā vidutājus, atbalstīja abas karojošās puses un sēja domstarpības sabiedroto starpā, bet vēlāk atklāti sāka uzbrukt elfu kopienām. Lai gan Falekas piekritēju elfu vidū bija skaitliski mazāk, viņi bija ļoti spēcīgi un plaši izmantoja nekromantijas priekšrocības, tādēļ bieži vien guva uzvaru sadursmēs.
No sākuma Falekas sekotāji cilvēki (priesteri un burvji) karā neiesaistījās, bet, redzot, ka Niras kults tiek novājināts, nolēma izmantot momentu un nostiprināt savu pārākumu, arī paši uzbrūkot Niras sekotājiem. Cilvēku magi, kas bieži vien bija arī vienas vai otras dievības sekotāji, un abu dievību priesteri, iesaistījās abās karojošo pusēs, tādejādi gan cilvēki, gan maradi, gan elfi bija ierauti savstarpējā karā, kas aptvēra visu Ališaras kontinentu, ar pārtraukumiem ilgstot 100 gadus. To izmantoja vampīri un vilkači, kas neiesaistījās karā, bet aktīvi atbalstīja Falekas sekotājus un nostiprināja savu ietekmi. Ališaras dienvidos esošās valstis karā iesaistījās mazāk, toties guva prāvus ienākumus, pārdodot abām karojošajām pusēm pārtiku un ieročus. Uz kara beigām parastie iedzīvotāji sāka vainot burvjus kara izraisīšanā un tā radītajā postā un centās tos iznīcināt ar partizāņu kara metodēm, reizēm visai veiksmīgi. Lielais ziemeļu burvju karš beidzās 20 512. gadā visu pušu novājinātības dēļ. Mušhadas kalifātā kā neitrālākajā kontinenta zonā sapulcējas visu karojošo pušu, visu valstu, rasu un ordeņu vadītāji un virspriesteri un noslēdza miera līgumu. Līguma noslēgšanas diena – 20 512. gada Zelta pūķa mēneša 15. diena, tiek uzskatīta par Jaunās ēras pirmo dienu, un kopš tā laika gads sākas Zelta pūķa mēneša pirmajā pilnmēness dienā.
Gan Niras, gan Falekas kulta svarīgākās struktūrvienības šī kara laikā tika spēcīgi novājinātas, tomēr lielā daļa zemju virsroku bija ņēmis Niras kults. Kara uzsācēju – elfu un maradu – bija palicis tik maz, ka radās nopietni draudi šo rasu izdzīvošanai. Tā kā liela daļa magu bija iznīcināta, pieauga reliģijas ietekme. Lielākajā daļā zemju pie varas nāca parasti cilvēki, bet ekonomikā vadību ieguva vampīri, dažos reģionos arī vilkači. Maradi, neskatoties uz savu mazo skaitu, tomēr saglabāja zināmu ietekmi, ko izmantoja, virzot zemes pa tehniskās attīstības ceļu.
Lai gan visas valstis šajā ilgajā karā bija ļoti novājinātas, tomēr cilvēki ar savu lielo dzimstību un strādīgumu aptuveni simts gadu laikā vairāk vai mazāk atjaunoja normālu dzīvi, lai gan valstu robežas brīžiem stipri vien mainījās. Priesteri sāka ņemt dzīvu dalību valsts pārvaldē. J.ē. 29. gadā Niras kulta priesteri apvainoja burvju ordeņu paliekas Lielā kara izraisīšanā un tā darbības veicināšanā. Tika uzsāktas oficiālas burvju vajāšanas un medības visā pasaulē, it kā, lai nepieļautu līdzīgu karu atkārtošanos. Pirmos 5 gadus Falekas piekritēji izturējās tā, it kā viņus tas neskartu. Patiesībā tie ap sevi šos gadus pulcēja nekromantus. 34. gada Sudrabainā vilka mēnesī Falekas piekritēji deva pēkšņu un spēcīgu triecienu Niras kultam. No jauna uzplaukušais karš ilga vel 5 gadus. Šajā karā pārsvarā piedalījās tikai abi kulti un pāri palikušie cilvēku rases burvji. Šo piecu gadu laikā tika iznīcināti gandrīz visi burvji un liela daļa abu kultu priesteru. Maģija tika pasludināta par atļautu tikai kultu ietvaros. Dzīvi palikušie burvji bailēs no vajāšanām devās mežos un kalnos, kur pievērsās druīdismam, jeb Iusat Neredzīgās kultam, un bieži vien atrada patvērumu elfu vidū, bet vienkāršās cilvēku tautas vidū pieauga fanātiski ticīgo skaits, kuri nežēlīgi izrēķinājās ar visiem civiliedzīvotājiem, kam piemita maģiskas dotības. Tikai aptuveni pēc sešsimt gadiem abu kultu priesteri ar oficiālu memorandu atzina, ka maģija ir dievu dāvana un tās sekotājiem nav jābūt kāda kulta sekotājiem. Lai gan kopš tā laika ir pagājis gandrīz pusotrs gadu tūkstotis un burvji atkal ir ieguvuši cienījamas profesijas statusu, cilvēku vidū viņu nav daudz un viņi savas zināšanas nodod tālāk pēc principa skolotājs – skolnieks, un viņiem vēl līdz šim nav politiskas ietekmes.

--------------------------------------------------------------------------------

Tātad šis ir mūsu pirmās "pilnmetrāžas" lomu spēles projekts.
Paredzamais spēles laiks - augusta sākums, cerams, pirmā augusta nedēļas nogale.
Spēles ilgums - no piektdienas vakaram līdz svētdienas pēcpusdienai.
Laika ritējums - virtuālais, 1 diena = 1 mēnesis.
Spēlē darbosies uz čipiem balstīta ekonomika, kas sīkāk tiks izklāstīta ekonomikas noteikumos.
Noteikumi tiks pievienoti vēlāk, kad tie uztaps.
Oficiālās spēles valodas ir divas - latviešu un krievu. Latviski runā Uvaisas pamatiedzīvotāji, krieviski - citu valtu tirgotāji un pārstavji, rūķi. Elfi vēl joprojām runā angliski.
Informācija par rasēm un pasauli, kas ir sniegta kabineta spēlei "Trīskāršais kronis", ir spēkā.
Ir vairākas lomas, bez kurām šī spēle nevarēs pilnvērtīgi notikt. Uz šīm lomām tiek izsludināts konkurss.
Obligāto lomu saraksts
Vietvaldis sers Redigars
Rakstvedis – kancelejas vadītājs
Nodokļu ievācējs un revidents no Hemmas ar apsardzi
Zinātnieks no Eukumēnas
Kārtības sargu kapteinis, amatu apvienošanas kārtībā cietuma priekšnieks
Pilsētas kārtības sargi – vismaz 5 cilvēki
Mātes Falekas klostera abate ar vismaz 2 priesterienēm/novicēm
Niras Mirdzošās klostera abate/abats ar vismaz 2 priesterienēm/priesteriem vai novičiem
Slimnīca Niras Mirdzošās paspārnē – ārsts, kurš nav priesteris
Maradu bankas vadītājs
Maradi
Vampīru bankas vadītājs
Vampīri (apmēram 4)
Tiem pakļautie vilkači - miesassargi
Krodzinieks un krogus personāls
Bordelis
Viesnīcnieks
Elfu kopiena (aptuveni 5 cilvēki)
Tirgotāju ģildes vadītājs
Zagļu ģildes vadītājs
Alķīmiķis
Šīm lomām obligāti ir vajadzīgas leģendas.
Meistari priecāsies par tirgotājiem, pilsētniekiem, vietējo aristokrātiju (pāris cilvēki). Ja uz vienu lomu piesakās vairāki cilvēki, pieteikumi tiek izskatīti, galvenokārt, pamatojoties uz leģendu. Leģendas lūdzam iesūtīt kādam no GM, vēlams, Tumšībai, uz PZ vai e-pastu.
Atbildīgais par lomām – Avenals/Tumšība.
Atbildīgā par tērpiem – Gunta+
Gaidam leģendas, jautājumus, diskusijas.
Kedriks
Voo-hoo! Lai veicas! sorcerer.gif Izskatās, ka brīdināt par dzeršanas kaitīgumu no dažādiem"avotiņiem" jau ir par vēlu! laughing.gif
Andza
CITĀTS
Bordelis

What do you mean by that?
Aziren
CITĀTS(Andza Arrdh @ 13.02.2006 15:28) *
What do you mean by that?

nu kā
publiskais nams
sarkano lukturu iela laughing.gif
tas ir jautrs iestādījums, parasti ar lielu apmekletību no spēletaju puses un milzonīgu peļņu

PS...un jā es skatos tas txt ir iesūtīts, tatad esam sev parakstijuši spriedumu... laughing.gif laughing.gif laughing.gif atpakaļceļa vairs nava, spēlē tatad būs.. laughing.gif
nu ta saturieties, mēs būsi riebīgi GM laughing.gif
Lia'angia
CITĀTS(Andza Arrdh @ 13.02.2006 15:28) *
What do you mean by that?

grin.gif grin.gif grin.gif
Katrā sevi cienošā pilsētā ir savs bordelis. Tā ir tik jauka vieta, kur atslābināties un varbūt nodot/iegūt informāciju...
Spēlē seksuālie kontakti tiek atspēlēti ar 10 minūtes ilgu masāžu. Protams, ja abas puses par to vienojas un abām ir vairāk par 18 (mēs nevēlamies kontaktus ar likumu un satracinātiem vecākiem!), var TO "atspēlēt" arī savādāk. smile.gif
"Viesnīca" ir paredzēta kā vairāki tenti, uzcelti viens otram blakus, daļēji ar sienām, kurās spēlētāji var novietot savus guļammaisiņus vai uzsliet teltis, un "dzīvot viesnīcā". Viesnīcnieks iekasē naudiņu, toties garantē aizsardzību pret zagļiem.
Urdrunir
CITĀTS
nu ta saturieties, mēs būsi riebīgi GM

Kāpēc? Labāk esiet labsirdīgi un mierīgi GM. Problēmas spēlētāji sev paši radīs.
Lia'angia
Mierīgi GM nu gan mēs negribam būt. Jo mūsu mērķis ir radīt spēlētājiem tik daudz problēmu, lai viņi paši savas vairs nemeklē. (Tas attiecas uz spēles sižetu, protams, nevis uz ārpusspēles attiecībām.)
Gribēju vēl pateikt, ka pamatā šī ir komandu spēle, bet pilsētā mierīgi (un es ceru, ka saturīgi) var dzīvot arī vienpatņi.
Tumshiba
Es vēl gribētu ĻOTI AKCENTĒT, ja gribat sev individuāli izstrādātus kvestus, tad pacenšaties atsūtīt leģendas laicīgi.
Vismaz līdz jūlija vidum - 15.VII!

Jo vēlāk iesūtīsiet, jo mazāk uzmanības mēs būsim spējīgi jūsu tēla mijiedarbībai ar pasauli smile.gif
Dinaer
vai tiešām būs tāda oficiāla zagļu ģilde?
nu man kautkā likās ka šādi personāži parasti nestāsta par savu esību.

un kas ir ar kroga un bordeļa vadību? jeb vai to nevar apvienot?
Lia'angia
Nu zagļu ģilde protams ir neoficiāla, bt ļoti pazīstama organizācija, tādas ir ļoti daudzās valstīs. Varme ir ļoti korumpēta pilsētiņa. Zaglis, kas ir ģildē, maksā daļu no guvuma, bet par to, ja viņš tiek pieķerts, ģilde izpērk viņu no cietuma, samaksājot, kam un cik vajag. Toties, ja uzdarbojas ne-ģildes zaglis, paši ģildes locekļi viņam ādu pār acīm nomauks...
Par krogu un bordeli - viss jūsu rokās! Cik zinu, krodziniece jau it kā esot, bet par to runāt ar Aziren. Kādu komandu viņa vāks, vai kas pietieksies, šobrīd mēs nezinām. Jums jau neviens netraucē kaut divus boedeļus rīkot - un tad konkurence, atlaides pastāvīgajiem klientiem, akcijas grin.gif tongue.gif
Dinaer
ak tad ir bordela saimniece nevis saimnieks?

tad aju redzees vai izdosies nokomplekteet to pashu vienu krogu un bordeli.

gribeetu redzeet, aks sanaks ar pareejaam komandaam.

kaa vispar ir ar naudu - mainjas tirdznieciiba, vai kaa?

un kursh poligons?

cik saprotu, tad drakonsiti arii piedalaas smile.gif
Lia'angia
Mieru, tikai mieru. Nauda būs. Ekonomikas noteikumi itek izstrādāti bet, tā kā ir ļoti grūti tos uztaisīt tā, lai tie būtu spēles daļa, nevis nevajadzīga aste, paiet kāds laiciņš, kamēr visu apkopo un uzraksta. Spēlē būs čipveida ekonomika, patlaban ir paredzēti ēdiena (labības), koka, akmens, dzelzs, dazādu preču čipi.
Drakonisti spēlē piedalās, es zinu, ka jau tiek formēta elfu komanda un ir jau noformēta viena tirgotāju karavāna. grin.gif
Gribēju vēl piebilst, ka meistari ne tikai neprotestēs, bet par veicinās vismaz vienas laupītāju bandas izveidošanu, par individuālajiem zagļiem nemaz nerunājot. Bet tikai, ja to pamatos laba leģenda.
Aziren
CITĀTS(Žanete @ 14.02.2006 00:15) *
ak tad ir bordela saimniece nevis saimnieks?

tad aju redzees vai izdosies nokomplekteet to pashu vienu krogu un bordeli.

gribeetu redzeet, aks sanaks ar pareejaam komandaam.

kaa vispar ir ar naudu - mainjas tirdznieciiba, vai kaa?

un kursh poligons?

cik saprotu, tad drakonsiti arii piedalaas smile.gif

*)nu tā tad tā bordelis un krogs ir divi dažādi iestādijumi ar dieviem dažadiem īpašniekiem un dieviem dažadiem personāla sastāviem
*)tiem, kas kompletēs kroga komandu jādomā par aptuveni 8 cilvēku personālu un patiesu darbu visas spēles laikā;
*)nauda būs, kā arī būs čipi, kā jau minēja Lia'angia, kā arī varēs veikt maiņas tirdzniecību, tas viss ir jūsu ziņā;
*)par spēles placdarmu ir izvēlēta Jaunolaine;
*)un jā drakonisti arī piedalās, viņi jau sāk pamazām formēt koamandas

šodien pārlasot prevjū es paliku pie savām domām, ka tas sniedz pietiekami daudz informācijas un iespējas veidot koamndas un tēlus...
veiksmi darbā wink.gif
Lia'angia
Gribēju piebilst, ka no krogus darbiniekiem netiks iekasēta dalības maksa, kuras lielums pārējiem spēlētājiem tiks precizēts.
Starp citu - ar gluži neticamu operativitāti ir ienākusi pirmā leģenda. smile.gif Tā tik turpināt!!!
Aziren
CITĀTS(Lia'angia @ 14.02.2006 11:45) *
Gribēju piebilst, ka no krogus darbiniekiem netiks iekasēta dalības maksa, kuras lielums pārējiem spēlētājiem tiks precizēts.
Starp citu - ar gluži neticamu operativitāti ir ienākusi pirmā leģenda. smile.gif Tā tik turpināt!!!

jā,jā, jā
es tiko izlasiju to leģendu, es pilnīgi apraudājos aiz sajusmas un tā cik jauki un izjusti tā ir uzrakstīta..
tik daudz nolemtības, paškritikas, skumju un savai rasei rakturīga skaistuma....
jam....es viņu atķeksēju, kā pagaidām pirmo iespējamo uz šo lomu laughing.gif
Sindra
Man liekas, ka jums nevajag apspriest iesūtītās leģendas šeit. Tas veicina neveselīgu interesi (ziņkārību) no citu spēlētāju puses. Un minēšanu, kas tad jamais un par ko...

Bez tam kāds vēl var sākt mētāt diplomātijas čekus ar kādu no Gm par informācijas izvilināšanu. Ir taču labāk, ja manipulatoram nav zināmas konkrētas tēmas par kurām uzdot jautājumus.
Tumshiba
CITĀTS(Aziren @ 14.02.2006 13:24) *
es viņu atķeksēju, kā pagaidām pirmo iespējamo uz šo lomu laughing.gif



Nepārcenties!!!
Uz lomām atķesēju es grin.gif

Bet leģenda patiešām ir jauka un ceru, ka pārējās būs tādas pat!
Aziren
nu labi, labi, labi
Tu atķekšēji viņu uz šo lomu, tas nav būtiski...
To Sindra: nāks laik un visi jebkurā gadijumā uzzināš kurš ir kuru lomu sev paņēmis no publisko lomu klāsta smile.gif
jums jo pašiem būs mazāk interesanti, ja zināsiet visu....
Lia'angia
Es gan to postu par lomu rakstīju tādēļ, ka mani patiesi sajūsmināja, cik tā ir ātri (un, piebildīšu, gauži labi) uzrakstīta. Nevis, lai kādu intriģētu par personālijām. Bet ņemsim to vērā un turpmāk centīsimies valdīties.
Sindra
Es jau vairāk par Azirena teikto...
Tavs atzinums un prieks bija oki.
rudo lapu vilcēns
Gribēju jautāt:
Ir kādi vecuma ierobežojumi? (nedomājot par bordeli un tml. Pašsaprotamas lietas)
Aziren
CITĀTS(Renīna @ 14.02.2006 14:26) *
Gribēju jautāt:
Ir kādi vecuma ierobežojumi? (nedomājot par bordeli un tml. Pašsaprotamas lietas)

nu redzi ir tā!
mēs sēdējā un domājām un tad tomēr nonācā pie spriedumu, ka vecuma ierobežojums spēlē būs
tā tad
Visiem spēlētājiem, kas jaunāki par 16 gadiem ir jābūt vecāku sniegtai, rakstiskai atļaujai par to, ka viņi zina, kur artodas uz spēles laiku viņu atvase un ar ko viņa tur nodarbosies. Tā lai mēs zinam, ka jūsu vecāki ir informēti par jusu gaitām un to, kas var ar jums atgadīties.

es ceru, ka te atkal nesāksies bezjēdzīgs bums par vecāku atļaujām, kāds bija uz TN:C.
visi mēs saprota, ka nevēlamies uzņemties lieku risku un nevēlamies sev radīt papildus problēmas

par bordeli laughing.gif
nu ja Tu piemēram esi atrbraucis uz spēli un esi pielaists pie spēles un esi uzņemts bordeļa komandā, tad es neredzu šķēršļus, kas ierobežotu Tevi vecuma ziņā... laughing.gif laughing.gif laughing.gif
bordelis paliek bordelis, tur tiek piedāvāta dažada prece, dažādā gaumēm neatkarīgi no vecuma...
visu vertē peļņa, izdevīgums, kā arī protams nekur nezūdošais pieprasījums un piedāvājums laughing.gif laughing.gif laughing.gif

viss atkaerīgs no jums pašiem, no jūsu iniciatīvas, no jūsu godprtāta smile.gif
rudo lapu vilcēns
CITĀTS(Aziren @ 14.02.2006 14:55) *
nu redzi ir tā!
mēs sēdējā un domājām un tad tomēr nonācā pie spriedumu, ka vecuma ierobežojums spēlē būs
tā tad
Visiem spēlētājiem, kas jaunāki par 16 gadiem ir jābūt vecāku sniegtai, rakstiskai atļaujai par to, ka viņi zina, kur artodas uz spēles laiku viņu atvase un ar ko viņa tur nodarbosies. Tā lai mēs zinam, ka jūsu vecāki ir informēti par jusu gaitām un to, kas var ar jums atgadīties.

es ceru, ka te atkal nesāksies bezjēdzīgs bums par vecāku atļaujām, kāds bija uz TN:C.
visi mēs saprota, ka nevēlamies uzņemties lieku risku un nevēlamies sev radīt papildus problēmas

Pateicos.
Tiem kam 16, vairs nevajag, tā saprotu.( Lai vai kā uz to laiku būs apm bez mēneša 17mit.)
Lia'angia
Uz Frīportas korsāru bordeli mums laikam bija vismaz 2 nepilngadīgās... smile.gif kas viņām netraucēja jo naski masēt pirātiem muguras un dejot karstasinīgas dejas. neredzu, kamdēļ lai šeit būtu savādāk.
Tiem, kurus nomoka vārda izvēle - Uvaisas analogs ir Anglija, pareizāk, visa Lielbritānija. Ibsaras - Francija, Ruzannas - Spānija, Mušhadas kalifāta - austrumi. At'tiecīgi varat piedomāt kolorītu, tērpa detaļas un citas mazas, jaukas, efektīgas lietiņas.
Demiurgs
Man viens jautājums par tērpiem, ja es piemēram gribētu būt zaglis vai drīkst būt kautkāds militāristu vai Zemessardzes tērps, nu tie zaļi,brūni,melni plankumainie. Tā var baigi labi nomaskēties ja vēl nokrāso seju un rokas tad baigi grūti pamanīt, mežā.
Kormaka brigade
CITĀTS(Demiurgs @ 18.02.2006 12:32) *
Man viens jautājums par tērpiem, ja es piemēram gribētu būt zaglis vai drīkst būt kautkāds militāristu vai Zemessardzes tērps, nu tie zaļi,brūni,melni plankumainie. Tā var baigi labi nomaskēties ja vēl nokrāso seju un rokas tad baigi grūti pamanīt, mežā.


tads terps noteikti nederes!
ta ir fantasy spele nevis postnuclear smile.gif
Aziren
CITĀTS(Demiurgs @ 18.02.2006 12:32) *
Man viens jautājums par tērpiem, ja es piemēram gribētu būt zaglis vai drīkst būt kautkāds militāristu vai Zemessardzes tērps, nu tie zaļi,brūni,melni plankumainie. Tā var baigi labi nomaskēties ja vēl nokrāso seju un rokas tad baigi grūti pamanīt, mežā.

kā jau minēja Kormaka Brigāde šāda veida tērps nederēs!
Ar aizsargkrāsas tērpu Tu vari doties uz SUX vai kādu citu post-apokaliptisko spēli

šai spēlē ir nepiciešam, kas no fantasy puses. Neviens Tev neliek ģērbties balles tērpā. Ģērbies praktiski, bet vairāk lai Tavs ietērp vizuāli atgādina, ko līdzīgu viduslaikiem vai jaunajiem laikie. Paskaties uz tradiconālajiem fantasy uzskatiem ar sīkiem tehnoloģijas piejaukumiem. wink.gif
Demiurgs
Tad vajadzēs domāt kautko līdzīgu meža reindžera tērpam lai būtu grūtāk pamanāms.
Demiurgs
Vēl viens jautājums, kā ar ierocu noteikumiem??????????
Farliner
Tie vēl na vlīdz galam izstrādāti, cik man zināms, un tiek apspriesti ar meistariem.
Aziren
CITĀTS(Demiurgs @ 19.02.2006 14:57) *
Vēl viens jautājums, kā ar ierocu noteikumiem??????????

redzi ir tā, kā jau minēja Farliner!
Cīņas noteikumos itkā nav nekas jauns un mēs itkā netaisamies atklāt jaunu Ameriku, radot uber puper jaunu sistemu! smile.gif

domāju, ka līdz marta sākumam tie tiks publiskoti!
Par pašiem ieročiem varu teikt, ka tie ir kocinieki vai tekstilīti! To pie kā būs jāliek attestācija uz ieroču lietošanu ziņosim, kad nāks tuvāk laiks! Šobrīd tiek aktīvi domāts vai spēlē PC atļaut lietot šķēpus, personīgi es sliecos pamazām uz to pusi, kas ir "NĒ", atļaujot šķēpus tikai NPC! Bet nu es vēl domāju, bet attiecībā par zobeniem tiek atļauti jebkura laikmeta un stilistikas! Vienīgi tie būs jāuzrāda atestācijas laikā! smile.gif
Demiurgs
CITĀTS(Aziren @ 19.02.2006 17:31) *
Par pašiem ieročiem varu teikt, ka tie ir kocinieki vai tekstilīti!


Es takā biju domājis ka, ieroči būs boofed. Ar kociniekiem var diezgan pamatīgi savainoties. Pats pagalmā ar kaimiņiem vicinoties deivas reizes esmu salauzis pirkstus. sad.gif sad.gif two_handed.gif
Northwatch
Ja neesi galiigs zaabaks, tad nesavainosies gan ar kociniekiem.
Lia'angia
Spēlētājiem, kas gribēs izmantot ieročus, pirms tam būs jānoliek ieroča lietošanas eksāmens jeb sertifikācija. Tiek plānots, ka tiks pieņemti kluba "Drakons" sertifikāti un rīkots kāds viens vai divi pasākumi pirms spēles, kad šo sertifikāciju iziet citiem spēlētājiem smile.gif . Tātad, ar ieroci varēs rīkoties tikai tie, kas pierādīs, ka viņi prot to darīt, nekaitējot apkārtējiem. Protams, no nelaimes gadījumiem pasargāts nav neviens, bet es neatceros, ka pēdējā laika spēlēs ar koka/tekstalīta ieročiem būtu dabūtas kādas vērā ņemamas traumas.
Aziren
CITĀTS(Demiurgs @ 20.02.2006 08:42) *
Es takā biju domājis ka, ieroči būs boofed. Ar kociniekiem var diezgan pamatīgi savainoties. Pats pagalmā ar kaimiņiem vicinoties deivas reizes esmu salauzis pirkstus. sad.gif sad.gif two_handed.gif

Nu redzi ar boofu arī var salauz pirkstus un netikai...
Vienu brīdi es domāju par boofiem, jo tas būtu mazlite drošāk un man būtu mazliet mazāk krēņķu tajaos brīzžos, kad visi mīcītos lielā barā...
Tomēr, tas nenozīmē, ka mūsu GM komanda neprasītu atestāciju uz zobeniem. Jebkurā gadijumā vai boofs vai kocinieks, vai tekstilīts būtu jāliek atestācija uz to kā Tu lieto ieroci un to, kāds ir ierocis. Dažu personu cīņas paņēmieni ar to pašu boofu ir visai traumatiski.
Ta, ka paliksim viem pie vecā labā kocinieka un tekstilīta un domāsim ar galvu kurā virzienā mēs viņu vēzējam. Zinu, ka cīņas būs daudz lēnākas un ne tiks spraigas, kā dažam gribētos, bet nu katrai lietai ir savi trūkumi.
Par atestāciju minēja jau Lia'angia.
Kedriks
ooo...plzzzzzz......tikai ne atkal.......!!!!! blink_a.gif

Cilvēki - vai kādam nav ienācis pārātā, ka var taisīt arī VIEGLUS kocieniekus vai tekstalītniekus - būs jums gan estētika, gan ātrums, traumatisms mazāks, gan domāšana par sekām ar nedaudz attīstīsies! wink.gif
Kormaka brigade
Gribu atgadinat, ka speles pamatvirzieni ir fantasy pilsetas sociala dzive, attiecibas starp rasem, politika, diplomatija un kvesti! Nebus situacijas, kad dalja pilsetnieku izgriezis parejus, tie aizies pie mates Falekas, ta vinjus visus atdzivinas un viss saksies no jauna!
Lia'angia
O jā, atdzimšana kā tāda tiešām nebūs iespējama un mēs prātojam par solīdu laiku, ko "mirušās dvēseles" pavadīs mirušo valstībā, t.i., meistaru uzdevumos, lai izvairītos no pārlieku suicidālām tieksmēm.
Farliner
Pārvietoju runas par šķēpiem uz "Mītiem par ieročiem un bruņām un to konstrukciju".
Varbūt nediskutēsim te par būfu un koka/tekstolīta ieroču plusiei un mīnusiem bet atstāsim šo pavedienu spēles lietu apspriešanai?
Lia'angia
Apkopojot jautājumus, kas tika pārcelti uz blakus pavedienu, stāstu:
Poligons atrodas Jaunolainē, Olaines pagastā, braucot pa šoseju Rīga-Jelgavas ir pie viadukta, kas aizved uz Jūrmalu. No šī viadukta vēl pāris km mežā iekšā. Tuvojoties spēlei, protams, ieliksim precīzākas ziņas. smile.gif
Par bandu iespējamību. Meistari ne tikai atļaus, bet pat priecāsies par laupītāju bandu - tā ir pilnīgi normāla parādība. Šajā pilsētā taču krustojas veseli divi karavānu ceļi! Un divas bagātas bankas... Bet!!! Šādu bandu ir jāveido kā slepenu komandu, tātad, sazinoties tikai ar GM, nevis klaigājot pavedienā: "Mēs būsim laupītāji, baidieties, bū!!!" Tas pats atteicas arī uz zagļiem. Atceraties, ka, ja jūs vēlaties spēlēt likumam nepaklausīgu personāžu, labākais ir izdomāt sev "piesedzošo" tēlu, tātad - lomu lomā - zemnieks, bards, vientuļš karotājs, klaidonis, dīkdienīgs pilsētnieks... Jo atcerēsimies, ka ir ļoti grūti "atsijāt" OOG informāciju. Ja puse spēlētāju zinās, ka jūs te vispār zagli vai laupītāju spēlējat, viņi būs divkārt modrāki, kas nenāks par labu jums pašiem.
Par bruņojumu un ieročiem tiks sīkāk pastāstīts kaujas noteikumos, kuri vēl top. Bet pēc pieredzes zinu, ka lielākajai daļai kaušļu iepriekšējās spēlēs bija vismaz bruņukrekls smile.gif un zobens.
Farliner
Vai kāds no meistariem plāno šodiem apmeklēt Preses bāru vai IIT Drakon saietu? Labprāt izsniegtu kaujas noteikumu pabeigto versiju...
Aziren
Meistaru komanda un tas konsultanti vakar apspriedās un nolēma šādu lietu!

1)Spēles laikā poligonā maksimālais burvju skaits nedrīkst pārsniegt 5 personas! Divi burvji nevar būt vienā komandā!
2) Spēles laikā ir pieļaujami tikai 3 burvju mācekļi un vienam burvim var būt tikai viens māceklis!


no šīs informācijas izriet un domāju, ka tas arī ir pietiekami skaidrs, ka burvjiem būs pietiekami iespaidīga vara un spēks...
Lia'angia
Un, lai iegūtu burvja lomu, ir jābūt ļoti pārliecinošai leģendai. smile.gif
Aziren
CITĀTS(Lia'angia @ 31.03.2006 15:29) [snapback]598205[/snapback]

Un, lai iegūtu burvja lomu, ir jābūt ļoti pārliecinošai leģendai. smile.gif

un ne tikai!
Būs jāiztur pārrunas ar visiem GM un cilvēku, kas ir veidojis maģijas noteikumus!
Ja Jūs mūs visus pārliecināsiet, ka spējat godam realizēt šo lomu, tad būsiet starp šiem 5 laimīgajiem/nelaimīgajiem!

Līdzīgi nosacījumi attiecas arī uz burvju mācekļiem!


protams laba leģenda dod pirmo iespaidu... grin.gif
Lia'angia
Saskaņojot spēļu grafiku ar klubu "Drakons", 3KK meistaru komandai nācās pārcelt "Uvaisas krēslas" norises datumu. Un tā, spēle notiks no 18.-20. augustam. Atvainojamies spēlētajiem par varbūtējām sagādātajām neērtībām un ceram, ka jūs tomēr varērsiet tikt uz spēli.
Sindra
Cerēsim, ka tajā laikā vēl būs vasara.
Nu ja jamā šogad vispār iestāsies.
Man jau brīžiem liekas, ka neiestāsies.
Aziren
Ir zināms, ka nevisiem mums patīk spēlēt PC tēlus, ir tādi mūsu vidū, kam labāk padodas NPC tēli!

Tāpēc Meistaru komanda āicina aktīvi pieteikties potenciālos spēlētājus uz NPC vietām.

Meistaru koamnda apsolās nodrošināt aktīvu(asu izjūtu pārpilnu) un notikumiem pārbagātu spēli!!! smile.gif

P.S. ja ir kāds potenciālais spēlētājs, kurš piekristu noformēt NPC komadu, lūdzu par to ziņot Meistrau komandai....
mausns
Pilnīgi oficāli paziņoju, ka krogā saimniekošu es un dikti gaidu komandā (kroga komandai agrākos postos Guntas minētie bonusi ieskaito diktu darbu) vismaz 7 meitenes . . . Pieteikties pagaidām caur PZ... (Apsolu īpaši nedzenāt un būt pietiekami lojāla pret krogusmeitu pielūdzējiem. . . )
Dvēselīte
Ceru, ka zini uz ko paraksties...



Starp citu, darot kaut ko lietas labā, gribu paziņot, ka meklēju vienu priesterieni.
Pazīmes: sieviete, baltā. Raksturā stingra, neatlaidīga, pašpārliecināta, drosmīga, izlēmīga, patstāvīga. Ļoti vēlama spēja rast kompromisus un iecietība bezierunu paklausībai.
Prasības: atsūtīt PZ, ja ieinteresē šis sludinājums.
Merdok
Labrīt, labdien, vai labvakar un ar labu nakti. Kā kuram labāk smile.gif
Iegriezos pie jums, lai pateiktu, ka vēlētos aprunāties ar cilvēciņiem, kuri grib saistīt savu lonu ar maģiju un maģijas izmantošanu, tai skaitā arī priesteriem. Ar katru individuāli.

P.S. Kaujas mijiedarbību noteikumi būs tuvākajā laikā.

P.P.S. Ar mani var sazināties vai nu ar ICQ palīdzību(144766225). Vai nu piezvanot man(+3719742404) un sarunājot ar mani tikšanos (Kas pats par sevi ir vēlamāks, jo es esmu ļoti slinks, un daudz drukāt man netīk). wink.gif

P.P.P.S. Jo garšīgāk Jūs protat gatavot, jo lielāka iespēja, ka Jūs spēlē sasniegsīt visu, ko vēlaties. Kapēc tas tā ir, jums pastāstīs Gunta wink.gif grin.gif.
Šī ir pamatsatura "Lo-Fi" versija. Lai skatītu pilno versiju ar papildinformāciju, formatējumu un attēliem, lūdzu, klikšķini šeit.
Invision Power Board © 2001-2024 Invision Power Services, Inc.