![]() |
Laipni lūdzam, viesi ( Pieteikties | Reģistrēties )
![]() |
![]()
Raksts
#1
|
|
Atver vēstuli ar SĒRG-u rezultātiem ![]() ![]() ![]() ![]() Grupa: Biedri Pievienojās: 26.01.04 ![]() |
Ievads Pēc vakar notikušās TN:C GMu puspilnās sapulces varam beidzot publicēt maģiju/burvestību sistēmas aprakstu un pašas pieejamās maģijas. Tuvākajos 200 vārdos centīšos jūs pēc iespējas īsāk un lakoniskāk iepazīstināt ar tām burvestībām, kādas pieejamas jebkuram TN:C spēlētājam. Šo rakstu, manuprāt, ir vērts izlasīt arī tiem, kas neplāno tās izmantot. Vispārīgi par burvestībām Troļļu Nakšu Hronikās Ir būtībā četri buršanās veidi spēlē, tie ir, Amuleti, Ruļļi, Rituāli, Šamanaki. Par katru detalizēti pastāstīšu nedaudz vēlāk. Lai veiksmīgi burtos ir nepieciešamds speciāls maģiskais resurss - tas, kas daudzās fantazy spēlēs ir mana, tas, kas TN3 bija pemana TN:C būs laužņi. Laužņi būs speciāli kociņi, kurus, izpildot maģiju, jāsalauž noteiktā skaitā (katrai maģijai savs skaits). Laužņus spēlētāji varēs iegādāties no tirgoņiem vai Dāsna (varbūt atrast arī kādās lokācijās, nemaz nerunājot par zagšanu), kā arī "levelupā" paņemot amuletu tie katrreiz saņems tam līdzi komplektā sauju (acīmredzot 10) laužņus. Laužņi ir pilnībā lūtojami un atņemami, jo tā neskaitās "šamaņa" spēja vai mentālā īpašība, kā parasti fantasy spēlēs, bet vienkārši kociņi ar burvestību spējām. Tas arī nozīmē to, ka burties var pilnīgi ikviens, ja vien tas rīkojas attiecīgi noteikumiem un tam ir nepieciešamie resursi. Kaujas laukā maģijas nestrādā, no combat magic, bet uz cīņu var būt saglabājušies kādi efekti no buršanās pirms tam. (Zināms izņēmums ir Rinkusaarg, kuru var izmantot arī kaujas laikā.) Arī bruņu esamība vai neesamība neatstāj nekādu iespaidu uz buršanos efektivitāti. piebilde: vēl vairāk kā cīņas, maģijas balstās uz uzticēšanos spēlētājam. Mēs sagaidām, ka visi spēlētāji rīkosies godīgi un nečītosies, salauzīs attiecīgo skaitu laužņu un rīkosies korekti, jo savādāk no spēles nav jēga. Amuleti Amuleti ir visvecākā un pazīstamākā TN spēļu buršanās forma. Amuleti ir dažādi simboliņi (parasti kaklā pakarami) ar specifiskām zīmēm uz tiem. Katrs amulets atbilst kādai no 10 amuletu maģijām un tam ir atbilstošie burvestību vārdi. Lai ar amuletu veiktu maģiju ir jāsatver attiecīgais amulets (vēlams, lai apkārtesošie redzētu simbolu), jānolasa/jānoskaita burvestību vārdi (var kā no galvas, tā nolasīt) un beigās jāsalauž attiecīgais skaits laužņu. Dažkārt papildus amuletam nāk arī citi atribūti, par tiem pie katras maģijas atsevišķi. Amuletu burvestības
Amuletus, tāpat kā citas mantas var zagt, ja uz tiem ir "ph4t l00t" simbols. Ja tāda nav, amuletu zagt nav atļauts. Lūtojami būs praktiski visi atrodamie un nopērkamie amuleti, tos, kurus iegūs levelupos, nevarēs lūtot. Ruļļi Tā ir jauna "fīča" TN spēlēs - iespēja rakstīt ruļļus (scrolls). Rullis ļauj ikvienam izpildīt maģiju bez amuleta un bez laužniem - tikai jānolasa buramvārdi (kas ir rullī rakstīti) un pats rullis jāiznīcina vai nu saplēšot vai sadedzinot un maģija īstenosies. Ruļļus var nopirkt no tiem, kas tos gatavo. Savukārt tos izgatavot var jebkurš, kuram ir
Tas būtībā varētu būt papildus ienākumu avots šamaņiem, jo tikt pie amuletiem nebūs tik viegli kā iepriekšējās spēlēs - pamatā tikai levelupos vai par diezgan lielu naudu no tirgotājiem. Rulli izgatavot ultimate! maģijām nevar. Rituāli Rituāli ir papildus iespēja šamaņiem, ja pārējo burvestību iespējas nešķiet gana plašas. Principā rituāls ļauj prasīt no dieviem pilnīgi jebkādu palīdzību - sākot ar konkrētas personas atrašanās vietas noskaidrošanu un beidzot ar tējkarotes cukura atgādšanu. Lieki piebilst, ka rituāla izdošanās ne tuvu nav 100%-īga un atkarīga no daudziem faktoriem. Tātad rituāla izdošanos ietekmē sekojošas lietas:
Šamanaki Šamanaki ir ceturtā un pēdējā Troļļu Nakšu burvestību forma. Tai ir lielas iespējas, taču tā balstās uz exploreriem un meklēšanas prasmēm, kas padara to dažkārt pat sarežģītāku uzdevumu nekā amuletu maģijas. Kas ir šamanaki? Leģenda. Šamanaki būtība ir vēl viena TN pasaules radījumu suga/veids, tikai šie ir ļoti savdabīgi. Savā pamatformā tie ir cilvēka acij neredzami dabas gariņi, kas laidelējas pa visu pasauli savā nodabā. Taču tie ir ļoti jūtīgi pret cilvēka jūtām/emocijām, tik jūtīgi, ka spēcīgā emocionālā pārdzīvojumā esoša cilvēka klātbūtnē šis gariņš pārakmeņojas. Tieši šos pārakmeņotos gariņus tad arī cilvēks var redzēt - parasti tie atrodas tuvu cilvēku bieži apmeklētām vietām, parasti ceļiem. Tie visbiežāk pārakmeņojas pie koku saknēm, zemē. Tos tad arī sauc par šamanakiem. Šamanaki būtībā ir rūnas (akmeņi) ar 1 no 4 veidu simboliem uz tā - ir ūdens, zemes, saules un koka šamanaki. Šamanakiem piemīt maģiskas spējas un zinot īpašas šamanaku formulas spēlētājs var pie Dāsnas uz altāra tos pareizi izkārtojot iegūt dažādus efektus/mantas. Šamanakus var brīvi zagt, tie visi ir lūtojami. Katrā levelupā var paņemt (uzzināt) 4 šamanaku formulas (ja tu levelupā uzzini šo formulu, bet pastāsti draugam, arī viņš var (netērējot levelupu) izmantot šo formulu, tāpēc uzmanīgi ar savām zināšanām!). Lūk iespējamās kombinācijas - Šamanaku formulas
Nobeigums Tās arī ir vairāk vai mazāk visas iespējamās Troļļu Nakšu Hroniku burvestības. Iespējams kāds amulets vai formula varētu nākt klāt, bet kopumā tas ir arī viss. Jāatzīmē, ka salīdzinot ar iepriekšējām spēlēm, manuprāt, šamaņiem varētu būt gan daudz lielākas iespējas, gan arī lielāka nozīme (Aarengarm!). Tāpat burju čarakteru spēlētājiem varētu patikt tas, ka ir savā veidā divas maģiju "skolas" ar atsevisķām burvestībām un pamatprincipiem. Tā kā laika līdz spēlei maz, šaubos vai jūsu komentārus un viedokļus varēsim ņemt vērā - pieņemiet kā faktu. |
|
|
![]() |
![]()
Raksts
#2
|
|
Gāž podus mikstūrās ![]() ![]() ![]() Grupa: Biedri Pievienojās: 18.09.04 ![]() |
Vispār šitais viss šķiet diezgan komplicēti.
Laužņi taču nebūs sērkociņi, ko? |
|
|
![]()
Raksts
#3
|
|
Dzer sviestalu Trijos slotaskātos ![]() ![]() ![]() ![]() Grupa: Biedri Pievienojās: 28.01.05 Kur: Kaut kur galaktikā ![]() |
Laužņi, lauznis lomiks. Tātad, ja gribi izmantot burvestības, tev jāspēj uz pusēm salauzt metāla lomiku (IMG:http://www.kurbijkurne.lv/forums/style_emoticons/kurb_gaiss/grin.gif)
Šo rakstu rediģēja DarkJedi: 17.10.2005 12:40 |
|
|
![]()
Raksts
#4
|
|
Izvēlas zizli pie Olivanda ![]() Grupa: Biedri Pievienojās: 23.05.05 ![]() |
Lauzhnjiem buutu jabuut kaut kam mazaak triviaalam kaa seerkocinji, kuru dazham buus liidzi nenormaalos kvantumos. un es ahubos, ka gmii kaadam levelupaa dos 10 (sauju) dzelsz lomikus.
|
|
|
![]()
Raksts
#5
|
|
Atver vēstuli ar SĒRG-u rezultātiem ![]() ![]() ![]() ![]() Grupa: Biedri Pievienojās: 26.01.04 ![]() |
CITĀTS Laužņi taču nebūs sērkociņi, ko? Nē. CITĀTS Vispār šitais viss šķiet diezgan komplicēti. Tas šķiet komplicēti tad, ja tu esi burvis un tajā iedziļinies. Praktiski tas nav tik sarežģīti - saņemot level-upā amuletu tev paskaidro kā ar to rīkoties un amuletu ziņā nekādas dižās starpības starp TN3 nav (tikai tagad ir laužņi pemanas vietā, līdz ar to ir vieglāk dozēt). Ruļļi ir vienkārši papildus opcija ja tu māki rakstīt vai lasīt. Lietošana vēl triviālāka kā amuletam - izlasi, saplēs. Rituāli ir vnk papildus iespējas un būtībā tas ir šovs. Es tikai nosaucu faktorus, kādi ietekmē tā izdošanās iespēju. Praktiski tas ir vnk šovs. Manuprāt tas nav nekas sarežģīts. Šamanaki arī ir vienkārši - ej pa zemi, atrodi rūnu (šamanaku), ja gribi levelupā iemācies formulu, ja ne, mēģini kādam pārdot vai iemainīt. Ja zini formulu, vnk izkārto šamanaku pie Dāsnas norādītajā veidā un viss notiek. Vienkāršāk kā ar amuletu. So, būtībā nekas jau komplicēts tas nav. Arī tās dažas jaunās maģijas - varbūt vienīgi tas Sailsaarg ir sarežģītāks, bet nu, atkal, ne jau visiem tas jādara. Ja tu gribi spēlēt lielu, varenu burvi, tad esi gatavs pacīnīties, iedziļināties, padomāt. Nu un tas, ka jāārstējas pēc cīņas ar maģijām imo gandrīz ir jau klišeja no visiem citiem RPG. To jau nu lieti intuitīvi var uztvert. |
|
|
![]()
Raksts
#6
|
|
Dzer sviestalu Trijos slotaskātos ![]() ![]() ![]() ![]() Grupa: Biedri Pievienojās: 28.01.05 Kur: Kaut kur galaktikā ![]() |
A man vispār arī radās jautājums. To lomiku komplektu, kad kādai burvestībai jālauž uz pusēm (piemēram burvestībai vajag 4 laužņus), jālauž pa vienam, jeb paņemu ar vienu roku aiz viena gala, ar otru roku aiz otra gala un pret celi laužu visus uzreiz pušu?
Šo rakstu rediģēja DarkJedi: 17.10.2005 13:02 |
|
|
![]()
Raksts
#7
|
|
Izvēlas zizli pie Olivanda ![]() Grupa: Biedri Pievienojās: 23.05.05 ![]() |
Manni uztrauc viens jautaajums: taa kaa tn kaujas sola daudz (vismaz tiem kas gribees kauties), vai nebuus smagi problemaatiski ar lauzhnju skaitu? tipa izkljuut no kaujas ar 2/5 HP nevajadzeetu buut tik retam gadiijumam. nu tad, ja taas mantinjas veiksmiigi izniicinaas, respektiivi to resurss ir diezgan konkreeti ierobezhots, vai nedraud lauzhnju tiiri fiziska beigshanaas un visas magjijas sisteemas apstaashanaas?
|
|
|
![]()
Raksts
#8
|
|
Atver vēstuli ar SĒRG-u rezultātiem ![]() ![]() ![]() ![]() Grupa: Biedri Pievienojās: 26.01.04 ![]() |
ETM ļoti prātīgi un korekti norāda uz būtisku šīs sistēmas iezīmi, kuru es gan īsti negribētu nosaukt par trūkumu.
Risinājums, kuru mums ļoti racionāli piedāvāja K.. (aka Tija) bija ieviest otra veida "pemanu" priekš "hīlingošanas". Tas, protams, būtu risinājums, bet krietni atvieglotu spēlētāju dzīves (un, pēc 4 GMu domām arī padarītu maģiju sistēmu sarežģītāku). Tāpēc tomēr tika izlemts palikt pie šī risinājuma. Ko tas varētu nozīmēt praksē? To, ka, piemēram, troļļiem būs jādomā vai hīlot savu 6hp tanku vai tomēr ļaut viņam nomirt (upurēt laužņus vai virtuālās vienības), tāpat arī visi "tanki" vairs nebūs tik visvareni - pēc cīņas novājināts klucis ir viegls mērķis salīdzinoši viegli bruņotiem kareivjiem. Un parēķinot, ka 9-10 laužņi pietiek aptuveni trijām vidēja kareivja (4-5HP) atveseļošanām, varētu domāt, ka tie tēriņi nebūs tik traki briesmīgi lieli. Un, galu galā, ja beigsies nauda/laužņi, kausies līdz nāvei. Būs jādomā, pirmkārt, vairāk par savu dzīvību - neiet akurāt pašnāvnieciski virsū, bet uzbrukt tā, lai pats paliktu dzīvs, dažkārt bēgt, novērtēt pretinieku spēkus. Otrkārt, armiju vadītājiem nāksies krietni palauzīt galvu par karadarbības tīri stratēģisko organizēšanu. Treškārt, man šķiet plaši paveras iespējas visādiem diversantiem/nindzjām/assasiniem, kas varētu neiesaistoties tiešos kontaktos vājināt vienu vai otru pusi. Un, galu galā, spēle jau nav tikai par kaušanos. |
|
|
![]()
Raksts
#9
|
|
Izvēlas zizli pie Olivanda ![]() Grupa: Biedri Pievienojās: 01.10.05 ![]() |
CITĀTS Lūtojami būs praktiski visi atrodamie un nopērkamie amuleti, tos, kurus iegūs levelupos, nevarēs lūtot. Jau iepriekš atvainojos, ja jautāju nevietā, taču līdz šim neesmu nekur atradusi info par to, kas ir lūtošana!!!!! Ja varētu, lūdzu paskaidrojiet man, vai arī norādiet, kur meklēt info!!! Paldies! |
|
|
![]()
Raksts
#10
|
|
Atver vēstuli ar SĒRG-u rezultātiem ![]() ![]() ![]() ![]() Grupa: Biedri Pievienojās: 26.01.04 ![]() |
Es atvainojos. Lūtošana ir briesmīgs barbarisms no angļu valodas un galda RPG un datoru RPG terminoloģijas. Praktiski tas apzīmē mantu paņemšanu no nogalināta pretinieka.
|
|
|
![]()
Raksts
#11
|
|
Atver vēstuli ar SĒRG-u rezultātiem ![]() ![]() ![]() ![]() Grupa: Biedri Pievienojās: 26.01.04 ![]() |
Šī seno Ziemeļzemes rūnu karte noderēs ikvienam, kas grib nodarboties ar buršanos, tāpat arī ikvienam, kurš plāno atrast neidentificētus amuletus. Pēc šīm sakarībām var noprast, kuru burvestību (no saraksta pavediena sākumā) šis amulets pārstāv. Tas, savukārt, noderēs, ja gribēsiet iegūt šim amuletam buramvārdus (bez kuriem tas ir bezjēdzīgs).
|
|
|
![]()
Raksts
#12
|
|
Izvēlas zizli pie Olivanda ![]() Grupa: Biedri Pievienojās: 23.05.05 ![]() |
gaismu nebuus gruuti atskjirt no papiira? visu tak izskjir nieka 45 graadi....
|
|
|
![]()
Raksts
#13
|
|
Atver vēstuli ar SĒRG-u rezultātiem ![]() ![]() ![]() ![]() Grupa: Biedri Pievienojās: 26.01.04 ![]() |
Zini, mums pie vienas vietas:). Tas ir papildus materiāls, kas jums palīdzēs atšifrēt amuletus, taču tā nav 1:1 tabula, tur būs jāizmanto papildus iztēle un loģiskā domāšana.
|
|
|
![]()
Raksts
#14
|
|
Izvēlas zizli pie Olivanda ![]() Grupa: Biedri Pievienojās: 23.05.05 ![]() |
respektiivi taa buus gaisma vai papiirs atkariibaa no taa, kas dotajaa laika momentaa ir nepiecieshams. kad nepiecieshams kljuus otrs, tad naaks apgaismiiba, ka ieprieksheejaa reizee kljuudiijaas.
|
|
|
![]()
Raksts
#15
|
|
Atver vēstuli ar SĒRG-u rezultātiem ![]() ![]() ![]() ![]() Grupa: Biedri Pievienojās: 26.01.04 ![]() |
Nop. Simboli praktiski nekad nav vieni paši uz amuletiem (parasti divas rūnas katrai maģijai), līdz ar to diez vai radīsies problēmas. Un nekorektu simbolu kombināciju/maģijas nosaukumu vienkārši neidentificēs.
|
|
|
![]()
Raksts
#16
|
|
Studē augstākās pārvērtības ![]() ![]() ![]() ![]() Grupa: Biedri Pievienojās: 12.11.03 Kur: Jauko poniju zemē. ![]() |
Yay, Tu to atradi! Apskatiijos atcereejos lielisko skaidrojumu vienam no simboliem - "GARM".
|
|
|
![]()
Raksts
#17
|
|
Atver vēstuli ar SĒRG-u rezultātiem ![]() ![]() ![]() ![]() Grupa: Biedri Pievienojās: 26.01.04 ![]() |
Uhu, vecajos MyDoc'os jams bija paslēpies. Un jā, 'GARM' roxxxorz. "Veejsh, gaisma, speeks, GARM,.."
|
|
|
![]()
Raksts
#18
|
|
Sēž zem Šķirmices ![]() ![]() Grupa: Biedri Pievienojās: 25.08.04 Kur: Bibliotēka(21.00-8.00) Mājas(16.00-21.00) ![]() |
Hmm... eu, bet kā ir ar tiem rituāliem, tos taču sanāk, ka var rīkot jebkurš- galu galā ir WYSIWYG un arī parastais zemnieks var burt ar amuletu? Teiksim, ziemeļnieku zemnieku ciematā vietējais kūtsmēslu racējs izdomā, ka vajag šņabi. Saorganizē ciemu, noziedo kautko (kādu troļļu mazuli), uzrīko baigo šovu ar uguņošanu un gatavs? Ciems apkodies?
Ļoti demokrātisks maģijas/šamanisma veids. edit: šņabis ir tikai piemērs Šo rakstu rediģēja Berlog: 20.10.2005 09:49 |
|
|
![]()
Raksts
#19
|
|
Izvēlas zizli pie Olivanda ![]() Grupa: Biedri Pievienojās: 23.05.05 ![]() |
<khem>speelee alkohols nebija aizliegts?<khem>
|
|
|
![]()
Raksts
#20
|
|
Gāž podus mikstūrās ![]() ![]() ![]() Grupa: Biedri Pievienojās: 18.09.04 ![]() |
Nav nekādas garantijas, ka rituāls dos kādus rezultātus.
Ko īsti nozīmē "GARM"? |
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Lo-Fi versija | Pašlaik ir: 02.05.2025 13:58 |