Palīdzība - Meklēt - Biedri - Kalendārs
Pilnā versija: Burvestības Troļļu Nakšu Hronikās
Kurbijkurne forums > Foruma spēles > Brīvdabas lomu spēles > BDLS arhīvs > Troļļu naktis > TN:C
Kamazs
Ievads

Pēc vakar notikušās TN:C GMu puspilnās sapulces varam beidzot publicēt maģiju/burvestību sistēmas aprakstu un pašas pieejamās maģijas. Tuvākajos 200 vārdos centīšos jūs pēc iespējas īsāk un lakoniskāk iepazīstināt ar tām burvestībām, kādas pieejamas jebkuram TN:C spēlētājam.
Šo rakstu, manuprāt, ir vērts izlasīt arī tiem, kas neplāno tās izmantot.

Vispārīgi par burvestībām Troļļu Nakšu Hronikās

Ir būtībā četri buršanās veidi spēlē, tie ir, Amuleti, Ruļļi, Rituāli, Šamanaki. Par katru detalizēti pastāstīšu nedaudz vēlāk.
Lai veiksmīgi burtos ir nepieciešamds speciāls maģiskais resurss - tas, kas daudzās fantazy spēlēs ir mana, tas, kas TN3 bija pemana TN:C būs laužņi. Laužņi būs speciāli kociņi, kurus, izpildot maģiju, jāsalauž noteiktā skaitā (katrai maģijai savs skaits). Laužņus spēlētāji varēs iegādāties no tirgoņiem vai Dāsna (varbūt atrast arī kādās lokācijās, nemaz nerunājot par zagšanu), kā arī "levelupā" paņemot amuletu tie katrreiz saņems tam līdzi komplektā sauju (acīmredzot 10) laužņus. Laužņi ir pilnībā lūtojami un atņemami, jo tā neskaitās "šamaņa" spēja vai mentālā īpašība, kā parasti fantasy spēlēs, bet vienkārši kociņi ar burvestību spējām.
Tas arī nozīmē to, ka burties var pilnīgi ikviens, ja vien tas rīkojas attiecīgi noteikumiem un tam ir nepieciešamie resursi. Kaujas laukā maģijas nestrādā, no combat magic, bet uz cīņu var būt saglabājušies kādi efekti no buršanās pirms tam. (Zināms izņēmums ir Rinkusaarg, kuru var izmantot arī kaujas laikā.) Arī bruņu esamība vai neesamība neatstāj nekādu iespaidu uz buršanos efektivitāti.
piebilde: vēl vairāk kā cīņas, maģijas balstās uz uzticēšanos spēlētājam. Mēs sagaidām, ka visi spēlētāji rīkosies godīgi un nečītosies, salauzīs attiecīgo skaitu laužņu un rīkosies korekti, jo savādāk no spēles nav jēga.
Amuleti

Amuleti ir visvecākā un pazīstamākā TN spēļu buršanās forma. Amuleti ir dažādi simboliņi (parasti kaklā pakarami) ar specifiskām zīmēm uz tiem. Katrs amulets atbilst kādai no 10 amuletu maģijām un tam ir atbilstošie burvestību vārdi. Lai ar amuletu veiktu maģiju ir jāsatver attiecīgais amulets (vēlams, lai apkārtesošie redzētu simbolu), jānolasa/jānoskaita burvestību vārdi (var kā no galvas, tā nolasīt) un beigās jāsalauž attiecīgais skaits laužņu. Dažkārt papildus amuletam nāk arī citi atribūti, par tiem pie katras maģijas atsevišķi.
Amuletu burvestības
  • Aarengarm - 1 - Ārstēšanas maģijas. Iespējams visbūtiskākā maģija spēlē. Pēc pavisam jaunajiem noteikumiem, cīņas laikā zaudētie veselības punkti (hit-pointi, HP) neatjaunojas paši no sevis, arī novelkot un uzvelkot bruņas ne. Tie ir jāatjauno ar buršanos. Par katru atjaunoto hitpointu vajag salauzt vienu lauzni. Tā ir būtiska atšķirība no iepriekšējām TN spēlēm, tāpēc ņemiet to vērā! (Nomirstot piedzimst ar pilnām dzīvībām.) Piemēram, Jānim ir ādas bruņas un roku/kāju sargi, viņam tātad kopā ir 4 HP (1 par bruņām, 1 par kāju/roku-sargiem, 2 kā visiem spēlētājiem). Ja cīņā viņam trāpa vienu reizi, bet viņš uzvar (vai vismaz aizbēg), tad viņam tagad jau ir tikai 3 HP līdz kāds šamanis viņu nesaārstēs. Lūgums šo atcerēties un stingri ievērot!
  • Eevelsaarg - 4 - Tas ir īpašs amulets, kurš tā nēsātājam dod papildus 1 HP. Tas ir ļoti rets amulets un to atrast ir grūti. Vēl vairāk, lai dabūtu šo +1hp (un atjaunotu) ir jāiztērē 4 laužņi. Piemēram, jau iepriekš pieminētais Jānis ar savām ādas bruņām, roku/kāju sargiem, viņam tātad ir 4 HP (ja nav savainots). Viņš beidzot tiek pie šī amuleta. Lai dabūtu 5HP, viņam tagad ir jāsalauž 4 laužņi kā arī jānoskaita burvju vārdi. Tagad, ja viņam cīņā divreiz iesit, bet viņš izdzīvo (aizbēg/uzvar), tad, lai atjaunotos atpakaļ uz 5 HP, viņam jāiztērē 1+4=5 laužņi. Spēlē būs iespējams pieejamas dažas citas Eevelsaarg modifikācijas, kuras darbojas kā HP bonuss pret konkrētu indivīdu/rasi. Iespējams, lai paņemtu šo amuletu levelupā varēs tikai 2 līmeņa tēli.
  • Deeblaar - 2 - mobilais - ļauj sazināties ar Dāsnu. Svarīgi - ja Dāsna tiks nogurdināta ar traucējošiem un bezjēdzīgiem zvaniem, zvanītājs var iekulties problēmās.
  • Rinkusaarg - 3 - aukla - šamanis izmetot auklu uz zemes cilpas veidā un pašam stāvot tur iekšā ir pilnībā aizsargāts un viņam nevar uzbrukt ne ar tuvdarbības (zobeniem, dunčiem etc.), ne tāldarbības (loki, arbaleti etc.) ieročiem. Tiesa, viņš pats arī nevar nevienam uzbrukt. Nav nekāda noilguma efekta - buris var tur stāvēt kaut visu dienu (vai divas, ja grib). Nav arī cilvēku skaita ierobežojums - var stāvēt kaut pieci, kaut 20, ka tikai visi ir apļa iekšienē un nevis ārpus tā. Auklas garumam gan ir fiksēts garums - auklu saņem kopā ar amuletu.
  • Spuukviid - 5 - gara sejmetnis - šamanis var pārvērst kādu dzīvu cilvēku par garu. Gars var staigāt apkārt un, sacīsim, diezgan netraucēts ievākt informāciju. Pēc tam viņu var "atspūkot" atpakaļ par dzīvu cilvēku izmantojot Neevel maģiju un iztērējot arī 5 laužņus bez izpatikas zuduma. Protams, var arī atdzīvoties pie Dāsna vai ciema vecākā, taču tad kritīsies izpatika. Gari nevar uzbrukt dzīviem (citiem gariem gan var, bet viņiem, no uzbrukumiem nav nekāda efekta), nevar neko nest/zagt. Ja kādam gara klātbūtne nepatīk, var to ātri pārvērst par cilvēku (Neevel) un nogalināt. Tiem, kas gribēja zagt mantas/ēdienu šādā veidā ieteicams šāds "kombo" - šai personai jābūt pašam šamanim, viņam jāpārspūko pašam sevi, tad droši var šķērsot visai bīstamas teritorijas nebaidoties no uzbrukumiem, nonākt līdz izvēlētājam galamērķim, sagaidīt attiecīgo momentu un pašam sevi atspūkot atpakaļ, nospert ko vajag un tad tīties prom (jo gara formā neko nevar nozagt).
  • Neevel - x - iespējams, pati spēcīgākā un svarīgākā maģija. Tā ļauj "dispelot" vairāku maģiju efektu. Par katru šo "dispelošanu" ir jāsalauž x laužņi, kur x ir "dispelojamās" maģijas laužnu cena. Piemēram, lai dispelot'u Spuukviid jāsamaksā 5 laužņi. (Piezīme - ja tas ir īsts gars, nevis paarburts, tad dispelam nebuus nekaada efekta.) Neevelot var 1)Spuukviid, 2)Rinkusaarg un 3)ultimate! Sailsaarg.
  • Peercšu - 4 - tirgoņa tālr.nr. - izsaukt tirgoni uz norādīto vietu. Parasti ciemu.
  • Sailtaas - 3 - Dāsnas tālr.nr. - ļauj identificēt mantu (amuletu parasti). Tas nozīmē, ka ja atradies amulets, bez buramvārdiem, tad var iegūt šos burmavārdus SMS veidā.
  • ultimate! Groozšu - 9 - Dāsnas tālr.nr. - uzsūtīt grozgalvi konkrētai ģeogrāfiskai vietai (parasti ciemam). Grozgalvis ir varena būtne - lai arī lēnīga un ar ierobežotu redzamību, tā tomēr ir biedējoši izturīga un spēj sēt nāvi un paniku. Kā visām ultimate! maģijām, arī šai ir izpatikas "penaltijs" - izpildot šo maģiju, šamaņa izpatikas līmenis krītās par 2 vienībām.
  • ultimate! Daarmiidee - 13 - Dāsnas tālr.nr. - ieskaitīt norādītās karadraudzes rindās 4 varoņus (virtuālās vienības). GMu starpā ironiski dēvēts par "Army of the Dead". Šamaņa izpatika krītās par 2 vienībām.
  • ultimate! Sailsaarg - 7 - Dāsnas tālr.nr. - aukla ar baltām lupatiņām - īpaša svece - Savā ziņā palielināts Rinkusaarg variants, parasti domāts ciemu aizsardzībai strauju un negaidītu uzbrukumu gadījumā. Šamanis vispirms izvieto auklu apkārt ciemam vai teritorijai, kuru vēlās nosargāt, pēc tam nolasa buramvārdus un iededz sveci. Kamēr vien šī svece deg un šamanis ir dzīvs(! - nomirstot šamanim arī degoša svece nepalīdzēs), tikmēr neviens iebrucējs nevar pārkāpt auklas robežu. Ranged ieroči gan var tikt izmantoti gan no uzbrucēju, gan aizstāvju puses. Uzmanību! Šo maģiju var dispelot ar Neevel un 7 laužņiem[un, iespējams, arī ciešot -1 izpatikas penalty]. Šamanim, kas taisa Sveecsaarg izpatika samazinās par 1 vienību.
Kā jau pamanījāt, ir tā sauktie ultimate! amuleti, kuri dod diezgan būtiskus bonusus, bet arī ievērojamu mīnusu izpatikai. Šos ultimate! amuletus, iespējams, varēs iegūt tikai sākot ar trešo līmeni.
Amuletus, tāpat kā citas mantas var zagt, ja uz tiem ir "ph4t l00t" simbols. Ja tāda nav, amuletu zagt nav atļauts. Lūtojami būs praktiski visi atrodamie un nopērkamie amuleti, tos, kurus iegūs levelupos, nevarēs lūtot.

Ruļļi

Tā ir jauna "fīča" TN spēlēs - iespēja rakstīt ruļļus (scrolls). Rullis ļauj ikvienam izpildīt maģiju bez amuleta un bez laužniem - tikai jānolasa buramvārdi (kas ir rullī rakstīti) un pats rullis jāiznīcina vai nu saplēšot vai sadedzinot un maģija īstenosies.
Ruļļus var nopirkt no tiem, kas tos gatavo. Savukārt tos izgatavot var jebkurš, kuram ir
  • kāds amulets, kuram atbilstošu skrolli taisīs
  • māka lasīt/rakstīt (ziemeļnieku vai troļļu alfabētā)
  • laužņi nepieciešamajā skaitā
Kad rullis ir izgatavots (uzrakstīts), tad jādodas ar visu amuletu un laužņiem (neaizmirstot rulli, protams) pie Dāsnas, lai tā pārliecinātos, ka rullis ir pareizi uzrakstīts (un atņemtu laužņus). Ja viss būs labi, viņa apzīmogos rulli ar savu zīmogu padarot to par pilnvērtīgi lietojamu.
Tas būtībā varētu būt papildus ienākumu avots šamaņiem, jo tikt pie amuletiem nebūs tik viegli kā iepriekšējās spēlēs - pamatā tikai levelupos vai par diezgan lielu naudu no tirgotājiem.
Rulli izgatavot ultimate! maģijām nevar.

Rituāli

Rituāli ir papildus iespēja šamaņiem, ja pārējo burvestību iespējas nešķiet gana plašas. Principā rituāls ļauj prasīt no dieviem pilnīgi jebkādu palīdzību - sākot ar konkrētas personas atrašanās vietas noskaidrošanu un beidzot ar tējkarotes cukura atgādšanu. Lieki piebilst, ka rituāla izdošanās ne tuvu nav 100%-īga un atkarīga no daudziem faktoriem.
Tātad rituāla izdošanos ietekmē sekojošas lietas:
  • rituāla forma un izpildījums - jo krāšņāks, "rituālnieciskāks", nopietnāks un iespaidīgāks ir rituāls, jo lielāka iespēja, ka dievi to uzklausīs; rituāls vienmēr ir bijis galvenokārt šovs un kalpojis kā daļēji izklaidējošs pasākums un šo daļu nevar ignorēt;
  • rituāla prasība - jo loģiskāks un pieticīgāks, dieviem iespējamāks lūgums, jo lielāka iespēja, ka tie to izpildīs;
  • rituāla veicēja izpatikas līmenis - jo tas augstāks, jo lielāka iespēja, ka dievi vispār pievērsīs rituālam uzmanību;
  • rituāla iespaids/pamanāmība - jo rituāls ir pamanāmāks, jo labāk; kaut kur kādā bedrē veikts super-ūber rituāls diez vai izdosies;
  • rituāla apmeklētība - jo vairāk cilvēku apmeklē rituālu, jo labāk;
  • rituāla maģiskā apmeklētība - ja rituālu redz kāda no maģiskajām būtnēm - klaidonis, kāda būtne (čieplis, vecītis utt.), vai, visspēcīgāk - acmetnis, jo labāk; arī augstu amatpersonu klātbūtne krietni uzlabo rituāla iespēju izdoties;
  • rituāla maģiskais nodrošinājums un atribūtika - ja rituālā tiek izmantoti kādi maģiskie artefakti, tas ir liels bonuss;
Nu, un, protams, nedrīkst aizmirst, ka lūgumam jāizskan vairākas reizes un jābūt diezgan konkrētam, citādi ideāls rituāls, kurā šamanis pie sevis nomurmina "Iedod mums 3 smukas chixas." diez vai nostrādās.

Šamanaki

Šamanaki ir ceturtā un pēdējā Troļļu Nakšu burvestību forma. Tai ir lielas iespējas, taču tā balstās uz exploreriem un meklēšanas prasmēm, kas padara to dažkārt pat sarežģītāku uzdevumu nekā amuletu maģijas.
Kas ir šamanaki?
Leģenda. Šamanaki būtība ir vēl viena TN pasaules radījumu suga/veids, tikai šie ir ļoti savdabīgi. Savā pamatformā tie ir cilvēka acij neredzami dabas gariņi, kas laidelējas pa visu pasauli savā nodabā. Taču tie ir ļoti jūtīgi pret cilvēka jūtām/emocijām, tik jūtīgi, ka spēcīgā emocionālā pārdzīvojumā esoša cilvēka klātbūtnē šis gariņš pārakmeņojas. Tieši šos pārakmeņotos gariņus tad arī cilvēks var redzēt - parasti tie atrodas tuvu cilvēku bieži apmeklētām vietām, parasti ceļiem. Tie visbiežāk pārakmeņojas pie koku saknēm, zemē. Tos tad arī sauc par šamanakiem.
Šamanaki būtībā ir rūnas (akmeņi) ar 1 no 4 veidu simboliem uz tā - ir ūdens, zemes, saules un koka šamanaki. Šamanakiem piemīt maģiskas spējas un zinot īpašas šamanaku formulas spēlētājs var pie Dāsnas uz altāra tos pareizi izkārtojot iegūt dažādus efektus/mantas. Šamanakus var brīvi zagt, tie visi ir lūtojami. Katrā levelupā var paņemt (uzzināt) 4 šamanaku formulas (ja tu levelupā uzzini šo formulu, bet pastāsti draugam, arī viņš var (netērējot levelupu) izmantot šo formulu, tāpēc uzmanīgi ar savām zināšanām!). Lūk iespējamās kombinācijas -
Šamanaku formulas
  • iegūst ūdeni
  • iegūst ēdienu
  • iegūst uguni (ugunskokus!)
  • iegūst laužņus
  • iegūst duncīti
  • padoms - saņem mīklu, norādi, "hintu", par kādu interesējošu jautājumu no Dāsnas. Piemēram, par to, kur meklēt kādu citu šamanaku:). Ļauj arī identificēt amuletu (iegūt buramvārdus) un, iespējams, varbūt arī kādu citu līdzīgu uzdevumu.
  • ieriebt - RIEBNAAV ekvivalents no iepriekšējām spēlēm - norādītā persona iegūst atdzimšanas problēmas (izpatika samazinās). Jāzina vārds.
  • sevpatīku! - paaugstina savu izpatikas līmeni;
  • tirgoņu uzbrukums - visi tirgoņi tiek saaicināti uz vienu norādīto ciemu;
  • uzdevums - kāds no ciema vecākajiem (troļļu vai ziemeļnieku) tiek aicināts izdarīt kādu uzdevumu (norāda pasūtītājs). Ja uzdevumu paveiks, tad izpildītājs saņem izpatikas bonusu kā par kvestu. Piemērs, uzrīdīt aivvva troļļu karadraudzi kādam ziemeļnieku ciemam. Viņi var nepiekrist. (Nu, ne jau ziemeļnieki, bet troļļi.), taču, ja to paveiks, saņems izpatikas bonusu.
  • izsaukt - spēcīgākā maģija - izsauc labi bruņotu aizstāvi, kas pavadīs izsaucēju līdz savai nāvei vai kamēr kāds cits neizmantos šo formulu vai arī citi pārdabiskas dabas apstākļi iejauksies.
Lielākā problēma ar šamanakiem ir tos atrast, jo, lai gan tie ir izkārtoti spēles poligonā, tos sameklēt nav tik viegli. Tā kā burvestībām nepieciešamas dažādu šamanaku kombinācijas, pieņemu, ka varētu veidoties šamanku tirdzniecība un mainīšanās. Tas, iespējams, varētu būt labs ienākumu avots exploreriem, jo šamanaku meklēšana ir principā vairāk vai mazāk viņu lauciņš. Kā jau teikts, šamanakus jāmeklē parasti pie koka ceļa malā. Tie ir izvietoti visā poligonā salīdzinoši vienādi bieži.
Nobeigums

Tās arī ir vairāk vai mazāk visas iespējamās Troļļu Nakšu Hroniku burvestības. Iespējams kāds amulets vai formula varētu nākt klāt, bet kopumā tas ir arī viss. Jāatzīmē, ka salīdzinot ar iepriekšējām spēlēm, manuprāt, šamaņiem varētu būt gan daudz lielākas iespējas, gan arī lielāka nozīme (Aarengarm!). Tāpat burju čarakteru spēlētājiem varētu patikt tas, ka ir savā veidā divas maģiju "skolas" ar atsevisķām burvestībām un pamatprincipiem. Tā kā laika līdz spēlei maz, šaubos vai jūsu komentārus un viedokļus varēsim ņemt vērā - pieņemiet kā faktu.
subito
Vispār šitais viss šķiet diezgan komplicēti.

Laužņi taču nebūs sērkociņi, ko?
DarkJedi
Laužņi, lauznis – lomiks. Tātad, ja gribi izmantot burvestības, tev jāspēj uz pusēm salauzt metāla lomiku grin.gif
ETM
Lauzhnjiem buutu jabuut kaut kam mazaak triviaalam kaa seerkocinji, kuru dazham buus liidzi nenormaalos kvantumos. un es ahubos, ka gmii kaadam levelupaa dos 10 (sauju) dzelsz lomikus.
Kamazs
CITĀTS
Laužņi taču nebūs sērkociņi, ko?

Nē.

CITĀTS
Vispār šitais viss šķiet diezgan komplicēti.

Tas šķiet komplicēti tad, ja tu esi burvis un tajā iedziļinies. Praktiski tas nav tik sarežģīti - saņemot level-upā amuletu tev paskaidro kā ar to rīkoties un amuletu ziņā nekādas dižās starpības starp TN3 nav (tikai tagad ir laužņi pemanas vietā, līdz ar to ir vieglāk dozēt).

Ruļļi ir vienkārši papildus opcija ja tu māki rakstīt vai lasīt. Lietošana vēl triviālāka kā amuletam - izlasi, saplēs.

Rituāli ir vnk papildus iespējas un būtībā tas ir šovs. Es tikai nosaucu faktorus, kādi ietekmē tā izdošanās iespēju. Praktiski tas ir vnk šovs. Manuprāt tas nav nekas sarežģīts.

Šamanaki arī ir vienkārši - ej pa zemi, atrodi rūnu (šamanaku), ja gribi levelupā iemācies formulu, ja ne, mēģini kādam pārdot vai iemainīt. Ja zini formulu, vnk izkārto šamanaku pie Dāsnas norādītajā veidā un viss notiek. Vienkāršāk kā ar amuletu.

So, būtībā nekas jau komplicēts tas nav. Arī tās dažas jaunās maģijas - varbūt vienīgi tas Sailsaarg ir sarežģītāks, bet nu, atkal, ne jau visiem tas jādara. Ja tu gribi spēlēt lielu, varenu burvi, tad esi gatavs pacīnīties, iedziļināties, padomāt.

Nu un tas, ka jāārstējas pēc cīņas ar maģijām imo gandrīz ir jau klišeja no visiem citiem RPG. To jau nu lieti intuitīvi var uztvert.
DarkJedi
A man vispār arī radās jautājums. To lomiku komplektu, kad kādai burvestībai jālauž uz pusēm (piemēram burvestībai vajag 4 laužņus), jālauž pa vienam, jeb paņemu ar vienu roku aiz viena gala, ar otru roku aiz otra gala un pret celi laužu visus uzreiz pušu?
ETM
Manni uztrauc viens jautaajums: taa kaa tn kaujas sola daudz (vismaz tiem kas gribees kauties), vai nebuus smagi problemaatiski ar lauzhnju skaitu? tipa izkljuut no kaujas ar 2/5 HP nevajadzeetu buut tik retam gadiijumam. nu tad, ja taas mantinjas veiksmiigi izniicinaas, respektiivi to resurss ir diezgan konkreeti ierobezhots, vai nedraud lauzhnju tiiri fiziska beigshanaas un visas magjijas sisteemas apstaashanaas?
Kamazs
ETM ļoti prātīgi un korekti norāda uz būtisku šīs sistēmas iezīmi, kuru es gan īsti negribētu nosaukt par trūkumu.

Risinājums, kuru mums ļoti racionāli piedāvāja K.. (aka Tija) bija ieviest otra veida "pemanu" priekš "hīlingošanas". Tas, protams, būtu risinājums, bet krietni atvieglotu spēlētāju dzīves (un, pēc 4 GMu domām arī padarītu maģiju sistēmu sarežģītāku).

Tāpēc tomēr tika izlemts palikt pie šī risinājuma. Ko tas varētu nozīmēt praksē? To, ka, piemēram, troļļiem būs jādomā vai hīlot savu 6hp tanku vai tomēr ļaut viņam nomirt (upurēt laužņus vai virtuālās vienības), tāpat arī visi "tanki" vairs nebūs tik visvareni - pēc cīņas novājināts klucis ir viegls mērķis salīdzinoši viegli bruņotiem kareivjiem. Un parēķinot, ka 9-10 laužņi pietiek aptuveni trijām vidēja kareivja (4-5HP) atveseļošanām, varētu domāt, ka tie tēriņi nebūs tik traki briesmīgi lieli.

Un, galu galā, ja beigsies nauda/laužņi, kausies līdz nāvei. Būs jādomā, pirmkārt, vairāk par savu dzīvību - neiet akurāt pašnāvnieciski virsū, bet uzbrukt tā, lai pats paliktu dzīvs, dažkārt bēgt, novērtēt pretinieku spēkus. Otrkārt, armiju vadītājiem nāksies krietni palauzīt galvu par karadarbības tīri stratēģisko organizēšanu. Treškārt, man šķiet plaši paveras iespējas visādiem diversantiem/nindzjām/assasiniem, kas varētu neiesaistoties tiešos kontaktos vājināt vienu vai otru pusi.

Un, galu galā, spēle jau nav tikai par kaušanos.
Sīdžmāsters
CITĀTS
Lūtojami būs praktiski visi atrodamie un nopērkamie amuleti, tos, kurus iegūs levelupos, nevarēs lūtot.


Jau iepriekš atvainojos, ja jautāju nevietā, taču līdz šim neesmu nekur atradusi info par to, kas ir lūtošana!!!!! Ja varētu, lūdzu paskaidrojiet man, vai arī norādiet, kur meklēt info!!! Paldies!
Kamazs
Es atvainojos. Lūtošana ir briesmīgs barbarisms no angļu valodas un galda RPG un datoru RPG terminoloģijas. Praktiski tas apzīmē mantu paņemšanu no nogalināta pretinieka.
Kamazs
Šī seno Ziemeļzemes rūnu karte noderēs ikvienam, kas grib nodarboties ar buršanos, tāpat arī ikvienam, kurš plāno atrast neidentificētus amuletus. Pēc šīm sakarībām var noprast, kuru burvestību (no saraksta pavediena sākumā) šis amulets pārstāv. Tas, savukārt, noderēs, ja gribēsiet iegūt šim amuletam buramvārdus (bez kuriem tas ir bezjēdzīgs).


ETM
gaismu nebuus gruuti atskjirt no papiira? visu tak izskjir nieka 45 graadi....
Kamazs
Zini, mums pie vienas vietas:). Tas ir papildus materiāls, kas jums palīdzēs atšifrēt amuletus, taču tā nav 1:1 tabula, tur būs jāizmanto papildus iztēle un loģiskā domāšana.
ETM
respektiivi taa buus gaisma vai papiirs atkariibaa no taa, kas dotajaa laika momentaa ir nepiecieshams. kad nepiecieshams kljuus otrs, tad naaks apgaismiiba, ka ieprieksheejaa reizee kljuudiijaas.
Kamazs
Nop. Simboli praktiski nekad nav vieni paši uz amuletiem (parasti divas rūnas katrai maģijai), līdz ar to diez vai radīsies problēmas. Un nekorektu simbolu kombināciju/maģijas nosaukumu vienkārši neidentificēs.
Andza
Yay, Tu to atradi! Apskatiijos atcereejos lielisko skaidrojumu vienam no simboliem - "GARM".
Kamazs
Uhu, vecajos MyDoc'os jams bija paslēpies. Un jā, 'GARM' roxxxorz. "Veejsh, gaisma, speeks, GARM,.."
Berlog
Hmm... eu, bet kā ir ar tiem rituāliem, tos taču sanāk, ka var rīkot jebkurš- galu galā ir WYSIWYG un arī parastais zemnieks var burt ar amuletu? Teiksim, ziemeļnieku zemnieku ciematā vietējais kūtsmēslu racējs izdomā, ka vajag šņabi. Saorganizē ciemu, noziedo kautko (kādu troļļu mazuli), uzrīko baigo šovu ar uguņošanu un gatavs? Ciems apkodies?
Ļoti demokrātisks maģijas/šamanisma veids.



edit: šņabis ir tikai piemērs
ETM
<khem>speelee alkohols nebija aizliegts?<khem>
subito
Nav nekādas garantijas, ka rituāls dos kādus rezultātus.

Ko īsti nozīmē "GARM"?
Kamazs
CITĀTS
Nav nekādas garantijas, ka rituāls dos kādus rezultātus.

Protams, ikviens var rīkot rituālu. Bet iepriekš jau tika minēti dažādi faktori, kas ietekmē tā izdošanos. Šobrīd izskatās, ka zemniekam klāsies visai plāni ar to rituālu - ja viņam nav ne amuletu, ne formulu paņemts levelupā, tad šamanisma līmenis ir 0. Ar zemu šamanisma līmeni cerības izpildīt rituālu, protams, saglabājas, bet, atkal, prasīt šnabi (jopcikiņ, tāda uuber-super prasība!) ir biki par traku niecīgajiem zemnieka spēciņiem.
Dinaer
P.s. vis atkariigs no taa cik varesiet sapikot ... kaa saka visu var npirkt, tikai jaazin kur mekleet smile.gif
Šī ir pamatsatura "Lo-Fi" versija. Lai skatītu pilno versiju ar papildinformāciju, formatējumu un attēliem, lūdzu, klikšķini šeit.
Invision Power Board © 2001-2024 Invision Power Services, Inc.
Kurbijkurne - Foruma datu bāzes kļūda
Kurbijkurne.lv
 
Ir radušās problēmas ar Kurbijkurne.lv datu bāzi.
Vari mēģināt atsvaidzināt lapu, klikšķinot šeit.



Atvainojamies par sagādātajām neērtībām!