Kurbijkurne forums: Soli tuvāk fantāzijai

Laipni lūdzam, viesi ( Pieteikties | Reģistrēties )

> Troļļu Nakšu Leģendas, ...few player larp
Vai tu gribētu piedalīties TN:L?
Vai tu gribētu piedalīties TN:L?
[ 35 ] ** [72.92%]
[ 13 ] ** [27.08%]
Kopā balsis: 48
  
Kamazs
iesūtīt 23.04.2005 14:52
Raksts #1


Atver vēstuli ar SĒRG-u rezultātiem
****

Grupa: Biedri
Pievienojās: 26.01.04



Šis tikko atvērtais pavediens ir domāts tam, lai ikvienu Troļļu Nakšu spēļu interesentu informētu par jaunu projektu paralēli vasaras beigās briestošajai lielajai spēlei "Troļļu Nakšu Hronikas".

Spēles uzbūve ir gandrīz tāda pati kā sērijas "Troļļu Naktis" pašai pirmajai spēlei. Par settingu, geimpleju skatīt šeit, sadaļā "Troļļu Naktis 1", jau notikušas. Savukārt šeit atrodamas spēlētāju atsauksmes.

Tiem, kas slinki lasīt, pavēstīšu, ka spēlē ir daži PC jeb spēles varoņi un vairāki NPC, kas priekš PC spēlē dažādas lomas, lai tiem veidotos sižets un piedzīvojumi. TN:L paredzētas vietas 4 PC un aptuveni 16 līdz 24 NPC, atkarībā no intereses. Minimālais NPC skaits - 7-8. Šobrīd ir iespējams pieteikties uz 2 PC vietām. Mēs īpaši aicinām pieteikties cilvēkus vispār mazu LARPu pieredzi - tā ir lieliska iespēja pašiem pamēģināt, kā tas ir. Tāpat mēs arī aicinām visus tos, kas uz TN spēlēm raugās skeptiski', īpaši gaidīti būs pieredzējuši RPG un LARP spēlētāji.

Spēles notikumi norisinās (kā parasti) diezgan lielā nomalē, mežonīgā pasaulē un PC ir no dažādām vietām saaicināti "adventureri", kuriem ir piedāvāts uzņemties riskantu un bīstamu pasūtījuma darbu. Viens no nosacījumiem - nekāda informācija par to, kas būs jādara pirms noslēgta vienošanās netiek izpausta. Zināms tik, ka pasūtītājs ir ļoti spēcīgs un ļoti bagāts Ziemeļzemes šamanis. Spēlētāji, kas piekrīt būt PC, attiecīgi piekrīt mesties uz galvas riskantos piedzīvojumos. Ņemot vērā principu WYSIWYG, esiet gatavi mēreni ekstrēmiem notikumiem, pastaiga pa parku tā nebūs.

Spēles ilgums - viena diena, tīrais geimpleja laiks - aptuveni 4-6 stundas. Laiks - kāda no nedēļas nogalēm, kad visiem izdevīgi. Spēles vieta - aptuveni 40 minūšu brauciena attālumā no Rīgas.

Gaidīšu komentārus un pieteikumus gan PC, gan NPC lomām šajā pavedienā. Tie, kas vēlas būt PC var automātiski uzreiz arī aprakstīt savu tēlu - vārds, biogrāfija, ekipējuma apraksts (ar/bez ieročiem, kādiem? citas mantas? burvestības (par pamatu ņemt TN3 burvestību sarakstu)?) un iemesls, kāpēc piekritāt šim piedāvājumam, kā arī laiku (nedēļas nogali), kad jums būtu visizdevīgāk.

Šo rakstu rediģēja Kamazs: 23.04.2005 14:54
Go to the top of the page
 
+Citēt rakstu
7 Lapas V  « < 3 4 5 6 7 >  
Sākt jaunu pavedienu
Atbildes (80 - 99)
Lord Fish
iesūtīt 08.05.2005 22:58
Raksts #81


Sēž zem Šķirmices
**

Grupa: Biedri
Pievienojās: 13.09.04



O yes you are. And it is Wiccan do not uderestimate the power of this specific type of crystal-waving tree-hugger. And they have orgies in forest.
Go to the top of the page
 
+Citēt rakstu
Martins
iesūtīt 08.05.2005 23:05
Raksts #82


Kārto SLIM-us
****

Grupa: Biedri
Pievienojās: 04.12.03
Kur: Nogājis no ceļa uz Lorienu



Fotografēju ar digitālo, zo bildes rīt no darba ātrā interneta izlikšu apsaktei. Filmēju gan ar vhs kameru, tas diez vai vēl kādu laiku būs pieejams. Mana filmēšanas ideja ir savākt tādu kā dokumentālo materiālu par to, kā notiek TN, kas piedalās, kas ko par to saka. Varbūt kādreiz kaut ko samontēšu, varbūt vienkārši savam priekam pafilmēšu.

Par spēli. Man likās gana laba izkalide un neko citu arī negaidīju. Norises vieta, manuprāt, bija izvēlēta izcili laba. Ij brikšņi, ij purvainākas vietas, ij priežu sils, ij riktīgi pauguri - ļoti piemērota vieta TN spēles pasaulei. Vasarā tur noteikti būtu arī daudz visādu niknu kukaiņu, kuru pašlaik nebija, kas nāca tikai par labu. Biju NPC ziemeļnieks. Būtu gribējies vairāk pamainīt lomas, jo ar PC sanāca tikai viena tikšanās aci pret aci, bet arī tā nebija slikti. Gan pārējie "ziemeļnieki" (Žanete, Kaza - jūs abas esat labas (IMG:http://www.kurbijkurne.lv/forums/style_emoticons/kurb_gaiss/smile.gif) ), gan arī troļļi ar kuriem piedalījāmies PC biedēšanas akcijās, bija jautra kompānija un garlaicīgi nebija. Nodzenāts pārāk nejutos. Varbūt tāpēc, ka kaujas ainās piedalīties neiznāca. Kāvies gan es tāpat būtu tikai formas pēc, jo nekāds cīnītājs no manis nav, bet tad droši vien būtu arī vairāk piekusis. Laikapstākļi arī nelika vilties.

Piezīmes, jautājumi un ieteikumi:
  • Mobīlie telefoni kā saziņas līdzeklis spēles gaitā ir ok. Sevišķi īsākām spēlēm kā šī. GMi bija atrodami un arī es varēju laicīgi saņemot norādījumus.
  • Spēlētāju uzdevumi ir jāveido pēc iespējas bez trigeriem un ķēdēm t.i. lai (gandrīz) jebkuru uzdevumu vai scenārijā paredzēto ainu vairētu nesāpīgi izlaist. Izskatās, ka pat ar gidu, spēlētāji ir spējīgi aiziet pavisam kaut kur citur, nekā plānots, tak tāpēc nevajadzētu visai spēlei jukt laukā. Bija jau labi, bet to par uzdevumu izkritamību vajag paturēt prātā.
  • Scenārija izdalīšana pirms spēles bija laba doma, tak vēl labāk būtu, ja šai līdzīgās spēlēs, kur spēles poligons ir pilnīgi nezināms, priekš NPC būtu pieejamas arī kaut vai pašu zīmētas a la topogrāfiskās kartes. Brīžiem bija grūtības saprast kur īsti jānokļūst, lai nodrošinātu to vai citu scenārijā aprakstīto ainu.
  • Lūdzu pastāstīt par izpatikas testu rezultātiem. Vai izpatika tika uzskaitīta? Kā tā tika izmantota? Ko nozīmē scenārijā aprakstītei levelapi? Priekš kam tie vajadzīgi?
Tas, ka PC nepietika laika visa scenārija iziešanai, nenozīmē, ka spēle bija garām. Vairumā gadījumu notikumi risinājās, kā bija plānots, tamdēļ es TNL uzskatītu par visnotaļ izdevušos un ieteiktu līdz vasaras beigām sarīkot vēl kādu.
Go to the top of the page
 
+Citēt rakstu
Kamazs
iesūtīt 08.05.2005 23:59
Raksts #83


Atver vēstuli ar SĒRG-u rezultātiem
****

Grupa: Biedri
Pievienojās: 26.01.04



CITĀTS
Lūdzu pastāstīt par izpatikas testu rezultātiem. Vai izpatika tika uzskaitīta? Kā tā tika izmantota? Ko nozīmē scenārijā aprakstītei levelapi? Priekš kam tie vajadzīgi?

Kā noprotu, PC savāca, šķiet, 3 punktus pēc nomināla +1 papildpunktu - vienu par Acmetņa noķeršanu, vienu par bezgrozgalvja kvesta atrisināšanu (būtu divi, ja nebūtu noslaktējuši), vienu par vecīša kvesta atrisināšanu. Papildpunkts pienākas par ēsmas dabūšanu garām ziemeļnieku sardzei neizraisot trauksmi(scenārijā tāds kvests nav minēts, bet pirms tam kursēja prātos, tika izlaists lai nepārblīvētu kopējo spēli un galu galā iekļuva spēlē atkal). Tātad PC ir nopelnījuši vienu levelapu, bet tā kā tās bija jau sesijas beigas, viņi reāli to nepiedzīvoja.

Toties, ja izdosies vienoties ar pārējiem GMiem, šī izpatika un levelis nonāks spēlētāju rīcībā TN:C spēlē, ja viņi vēlēsies importēt savus tēlus.

Tātad, kam bija vajadzīga šitāda sistēma un vai sanāca kā vajag?

Pirmkārt jau šī sistēma piesaukta regulētu mirstību TN:C - katrreiz mirstot spēlētājs zaudē punktu izpatikas, ko iegūt var tikai pildot kvestus. Ja izpatika sasniedz līmeni, teiksim, -2, tad spēlētājam jādodas pie Daasna, kas, visticamāk, nozīmēs viņam kādu NPC lomu. Katra NPC loma "atpelna" aptuveni vienu izpatikas punktu, kad izpatikas līmenis ir virs kritiskā (-2, piemēram) spēlētājs var atsākt spēli kā PC. Kamēr ir negatīva izpatika, spēlētājs var uzņemties NPC lomas (parasti kvestiem, līdzīgi kā tas bija TNLā - čieplis, bezgrozgalvis, pustrollji, trollji utt.). Tādejādi ir zināms "raustījiens" mirt, no otras puses, ja esi aktīvs spēlētājs, nomiršana nav tik ļoti briesmīga, drīzāk nepatīkama. Kādam liks padomāt vai mesties pašnāvnieciski zem asmeņa.
Otrkārt, izpatika ļauj attīstīt savu tēlu. Scenārijā jau lasījāt, ka "levelupā" pie PC nonāk vecītis ar dāvanu maisu. Domāju, ka gan Aarengarm, gan Rinkusaarg, gan Maatrilu krelles, gan eediens, gan dzeramais, gan bultas, gan labaaki ierochi nevienam nenaaktu par ljaunu, levelups kaa reiz ir iistaa vieta, kur pie tādiem tikt. Līdz ar to, tiem, kas aktīvāk piedalās spēlē un darbojas padarot spēli interesantāku arī citiem, ir "atalgojums" - viņi kaut ko saņem par šo darbību. Kam vajadzētu būt diezgan pozitīvam rezultātam, jo iepriekšējās spēlēs saņēmu sūdzības, ka nav forši, ka par izdarītu kvestu nav nekāda atalgojuma. Nu re, tagad ziniet - izpildot kvestus sanjemat izpatiku.

Nobeidzot gan jaanoraada, ka izpatiku "ne juut, ne dzird" - cipari atrodas tikai pie GMiem un speeleetaajs var tikai ziileet, cik vinjam ir un cik nav. Ne par visiem kvestiem dod un ne visi kvesti ir kvesti..taa kaa metageimingot skaitot sev izpatiku var buut diezgan sarezhgjiiti. Bet no otras puses - nevienam speeleetaajam par sho mehaanismu nekas smalkaak nav jaazina - tikai jaajuut sekas (levelupu vai probleemas atdzimstot).

CITĀTS
Norises vieta, manuprāt, bija izvēlēta izcili laba.

Vai tas variants, ka autobuss pieved jūs praktiski pie poligona bija gana OK? Nu, tas ir reāls bonuss? Ar azigādāšanu bija problēmas, bet atkļūšanai, manuprāt, vajadzēja būt gana ērtai. Vai es maldos?
Go to the top of the page
 
+Citēt rakstu
Martins
iesūtīt 09.05.2005 10:19
Raksts #84


Kārto SLIM-us
****

Grupa: Biedri
Pievienojās: 04.12.03
Kur: Nogājis no ceļa uz Lorienu



CITĀTS(Kamazs)
Vai tas variants, ka autobuss pieved jūs praktiski pie poligona bija gana OK? Nu, tas ir reāls bonuss? Ar azigādāšanu bija problēmas, bet atkļūšanai, manuprāt, vajadzēja būt gana ērtai. Vai es maldos?

Variants, ka (satiksmes) autobuss pieved klāt man likās labs. Bet bija arī otra, nejaukā puse - ceļš spēles teritorijā pa kuru norisinās samērā dzīva satiksme. Mašīnas traucēja. Gan trokšņojot, gan radot pavisam ne-WYSIWYG atmosfēru. Tā kā labāk tomēr būtu, ja citreiz tiešā spēles teritorija būtu vismaz kādus pāris kilometrus nost no autoceļiem.
Go to the top of the page
 
+Citēt rakstu
Farliner
iesūtīt 09.05.2005 10:25
Raksts #85


Gatavo atskaiti Zemvaldim
*****

Grupa: Biedri
Pievienojās: 01.12.03



Martin, atrast Latijvas teritorijā vietu no kurienes nevar dzirdēt autoceļu ir gandrīz neiespējami - vai nu purvājos pie Salacas vai varbūut pāris vietās Kurzemē un Latgalē, tācu rīgas tuvumā šādu vietu, diemžēl nav. Domāju, ka uz pārējā fona ceļš nebija pārlieku traucējošs objekts, la gan piemēslotās ceļmalas patiesi nebija patīkamas (IMG:http://www.kurbijkurne.lv/forums/style_emoticons/kurb_gaiss/sad.gif)
Go to the top of the page
 
+Citēt rakstu
Martins
iesūtīt 09.05.2005 11:14
Raksts #86


Kārto SLIM-us
****

Grupa: Biedri
Pievienojās: 04.12.03
Kur: Nogājis no ceļa uz Lorienu



Lūk, tā izskatījās varonīgie NPC -
(IMG:http://kurbildes.latnet.lv/albums/tnl/p5070025.sized.jpg)

Visas bildes varat apskatīt šeit.

Kas attiecās uz autoceļiem. Ja TN spēles teritorijā ir automašīnas, tad vajag kaut kā tās iekļaut spēles pasaulē. Citādi nesanāk WYSIWYG. Jautājums Kamazam - kāds ir automašīnu, ceļu greiderētāju u.c. tehnikas izskaidrojums TN pasaulē, ja vispār ir kaut kāds?
Go to the top of the page
 
+Citēt rakstu
Aiva
iesūtīt 09.05.2005 11:39
Raksts #87


Šņācmēles tulks
******

Grupa: Daiļdarbu pārziņi
Pievienojās: 22.12.03
Gondoras sargs



Labs paskats, un vismaz no bildēm to purvāju, ar kuru Kamazs te biedēja, nemaz nemana (IMG:http://www.kurbijkurne.lv/forums/style_emoticons/kurb_gaiss/grin.gif)
Go to the top of the page
 
+Citēt rakstu
Farliner
iesūtīt 09.05.2005 12:59
Raksts #88


Gatavo atskaiti Zemvaldim
*****

Grupa: Biedri
Pievienojās: 01.12.03



Bija purvājs, bija... fotogrāfs pats droši vien negribēja ļaudis biedēt (IMG:http://www.kurbijkurne.lv/forums/style_emoticons/kurb_gaiss/smile.gif) Ja redzēsi Acmetņa safilmēto, tad tur gan jau ka purvu netrūks (IMG:http://www.kurbijkurne.lv/forums/style_emoticons/kurb_gaiss/smile.gif)
Go to the top of the page
 
+Citēt rakstu
Niamh
iesūtīt 09.05.2005 15:36
Raksts #89


Ataudzē kaulus pēc uzvaras kalambola mačā
****

Grupa: Bijušie
Pievienojās: 13.07.04



Jā, šajās bildēs var redzēt vien skaisti zaļu sūnu un Latvijai ierastu meža ainu (IMG:http://www.kurbijkurne.lv/forums/style_emoticons/kurb_gaiss/smile.gif)

Par pārējo var nojaust pēc PC sabristajām kājām un Dvesh pagurumu uz mašīnas bagažnieka (IMG:http://www.kurbijkurne.lv/forums/style_emoticons/kurb_gaiss/laughing.gif)
Go to the top of the page
 
+Citēt rakstu
Dinaer
iesūtīt 09.05.2005 16:16
Raksts #90


Veic pētījumu par katlu dibenu biezumiem
*****

Grupa: Biedri
Pievienojās: 28.10.03
Kur: lielceļš



jap - skaisti mezi - skaistas dziesmas (IMG:http://www.kurbijkurne.lv/forums/style_emoticons/kurb_gaiss/smile.gif)

ilgi sedeejaam un dziedaajaam - cerams ka visu putnus prom neaizbaidiijaam (IMG:http://www.kurbijkurne.lv/forums/style_emoticons/kurb_gaiss/smile.gif)

jap - purvs, kalns, purvs (teritorijas apraksts)

bet bija saliidzinoshi labi pavadiita diena... es pat drusku izklaideejos.

man tai briidii bija dveshh loti zeel - laigan to laikam nevar spriest peec amnas sejas izteiksmes, jo cik atceros tai briidii vinja staastiijapar ka tas ```` ```` kamazs dzinies vinjai pakal un veel sitis - no malas izkalisiijaas uzjautrinoshi (IMG:http://www.kurbijkurne.lv/forums/style_emoticons/kurb_gaiss/smile.gif) (sory dvesh)

zel ka mana matrilas loma beigaas taa arii izpalika (IMG:http://www.kurbijkurne.lv/forums/style_emoticons/kurb_gaiss/sad.gif)

bet nekas - paardziivoshu
Go to the top of the page
 
+Citēt rakstu
Kamazs
iesūtīt 09.05.2005 18:06
Raksts #91


Atver vēstuli ar SĒRG-u rezultātiem
****

Grupa: Biedri
Pievienojās: 26.01.04



Diezgan apzināti nedaudz nogaidīju pirmos pēcspēles emociju uzplūdus un nu gribēju izteikt lielu
PALDIES

visiem NPC, kas piedalījās spēlē un pacieta visu to, ko viņiem vai nu ļaunais kamazs vai jautrie PC uzsūtīja. Jūs zināt, ka bez jums spēle nenotiktu nemaz, so, paldies, ka nepiekaasaat, paldies, ka atbraucaat, paldies, ka bijaat sagatavojushi paarsteidzoshi labus teerpus (manai TN gaumei:P), paldies, ka atdziivinaajaat sizheta elementus ar savu personību, paldies, ka pārcietāt visas dabas (un citu apstākļu) radītās grūtības un problēmas, paldies, ka pratāt saorganizēties atpakaļceļam pieņemam kompromisa formā un galu galā, paldies, ka tērējāt savu dārgo laiku šim pasākumam un paldies, ka [daži no jums] dzīvo pilsētā uz kuru ved tik jauks, taisns, ciets un vienkārši perfekts ceļš. Jūs neaizmirsīs!

Runājot par Andzu, protams, viņš praktiski nepiedalījās spēles organizēšanā un tādēļ neskaitās pilnvērtīgs GMs. Jo, redziet, ja jams būtu pilna laika GMs, pasākums būtu izdevies daudz labāks. Viņš aktīvi iesaistījās spēles organizēšanā pēdējā brīdī un tas, ka pirmā daļa PC vispār notika patiesībā ir tikai uz viņa pleciem, jo es, kā parasti, vedu PC un visus NPC koordinaacijas pasākumus naacās veikt Andzam, Svivenam un Rainei (kas pirms tam bija bijuši šeit..Svivens nebija..skaitiet vinju laukā). Vārdsakot, tās organizācijas lietas ir tik sarežģītas, ir tik grūti novilkt robežu starp NPC un GM, ka es neatļautos jūsu vietā visu pozitīvo novelt manā virzienā. Bet, protams, scenārijas, koncepcija, vieta, spēlētāju izvēle un daudzas citas lietas, diemžēl, ir vairāk mana vaina.

Kad nu esam sadalījuši vainas, gribēju vienīgi izteikt zināmu nožēlu un atvainošanos par to, ka neizdevās pilnvērtīgi īstenot paredzēto, izkrita lomas, stāsta elementi. Tiešām žēl, jo bildes izskatās nedabiski jauki un..eee..atmosfērīgi, ja jautāsiet manu subjektīvo viedokli. Nelaime, ka ne PC, ne NPC laikam spēlē tā atmosfēra nebija. Par to man lielākā škrobe.

Tīri tehniski galvenais iemesls, kāpēc spēle izgāzās ir tāds, ka bija izvēlēta taisnvirziena lineāra sižeta attīstība, kuru varētu pavilkt, ja vien NPC pirms tam būtu pilnīgāk iepazīstināti ar teritoriju un scenāriju. Šīs kļūdas esmu jau apzinājis un esmu gatavs novērst, bet no jūsu puses lūdzams vismaz dažiem NPC, kas skaidri zina, ka būs uz spēli, man to norādīt, lai es varu izveidot vismaz dažus "līderus" jeb DM, kas ir iepazīstināti ar teritoriju un var aizvest tos, kas nav tik labi pazīstami ar ģeogrāfiju. Līdzīgi ar scenāriju, lai gan es priecājos, ka neizplatīju scenāriju pirms spēles, jo tad būtu problēmas dabūt rezerves PC pēdējā vakarā...

Vārdu sakot, tās bija galvenās kļūmes, kas neļāva spēli pabeigt. Personīgi es labprāt kādu dienu novadītu otru daļu, tā sacīt, kompensācijai, ja vien scenārijs nebūtu jau publiskots:).

Šo rakstu rediģēja Kamazs: 09.05.2005 18:06
Go to the top of the page
 
+Citēt rakstu
Osana
iesūtīt 09.05.2005 21:33
Raksts #92


Cep speķi Dūdijam
*

Grupa: Biedri
Pievienojās: 26.04.05



njā! nu ko pirmais iespaids ir radies un tas ir tiri labs. katrā ziņā man patikās un ar lielāko prieku piedalīšos arī nākošajās Troļļo naktīs.
Mežs arī labais atrasts, katrā ziņā viņā var viegli apmaldīties (pie tā bija vainīga Raine) un dabūt slapjas kājas, bet tas jau nav svarīgi. Galvenais ka smuka ainava. he, he! (IMG:http://www.kurbijkurne.lv/forums/style_emoticons/kurb_gaiss/smile.gif)
visvairāk bija jānomocās ar acmetni, tas nu gan ir viens nepakļāvīgs radijums, bija riktīgi jānopūlas un tik un tā beigās mēs viņam to ēsmu mierīgi atdevām. eh!
Go to the top of the page
 
+Citēt rakstu
Raine
iesūtīt 09.05.2005 22:01
Raksts #93


Cīnās ar Lankašīras laumiņām
***

Grupa: Biedri
Pievienojās: 27.03.04



Pilnīgi un galīgi atzīstu savu vainu gadījumā ar apmaldīšanos un gluži nevērtīgu laika zaudēšanu, kā arī vēlētos par to atvainoties.
Atlika tikai mazliet novirzīties no kursa, kad jau attopies līdz ceļiem iestidzis nezināmā purvā un domu: Ellē ratā - kā es te nokļuvu?. (IMG:http://www.kurbijkurne.lv/forums/style_emoticons/kurb_gaiss/pinch.gif)

Par pasākumu kopumā: mazliet vairāk laika, cits gids un spēle būtu izdevusies.
Go to the top of the page
 
+Citēt rakstu
Farliner
iesūtīt 09.05.2005 22:07
Raksts #94


Gatavo atskaiti Zemvaldim
*****

Grupa: Biedri
Pievienojās: 01.12.03



Hah, manuprāt bija gluži sakarīga situācija - pavadonis kā ieraudzīja to lielo orku, sorr, troļļu pūli, tā aizmirsa kur rīts kur vakars (IMG:http://www.kurbijkurne.lv/forums/style_emoticons/kurb_gaiss/smile.gif)
Go to the top of the page
 
+Citēt rakstu
Raine
iesūtīt 09.05.2005 22:10
Raksts #95


Cīnās ar Lankašīras laumiņām
***

Grupa: Biedri
Pievienojās: 27.03.04



*Spam mode on*

R: *Ej un atvilini to acmetni no troļļiem Natašas dēļ*
F, B & O kopā: *TAŅAS!!!*
Go to the top of the page
 
+Citēt rakstu
Dinaer
iesūtīt 09.05.2005 22:13
Raksts #96


Veic pētījumu par katlu dibenu biezumiem
*****

Grupa: Biedri
Pievienojās: 28.10.03
Kur: lielceļš



protams ka piedaliishos speelee un protams ka lapraat piedaliishos arii otrajaa filmeeshanaa (tikai cerams ka buushu tikusi valaa no iesnaam,kas man tagad ir uzklupushas.) man tachu ir jaatspeela sava maatrilas loma, kam gan nepaaraak labi bet biju pilniibaa sagatavojusies (IMG:http://www.kurbijkurne.lv/forums/style_emoticons/kurb_gaiss/grin.gif)
Go to the top of the page
 
+Citēt rakstu
Farliner
iesūtīt 09.05.2005 22:24
Raksts #97


Gatavo atskaiti Zemvaldim
*****

Grupa: Biedri
Pievienojās: 01.12.03



Tikai tēlo BAGĀTU mātrilu, OK?
Go to the top of the page
 
+Citēt rakstu
Raine
iesūtīt 09.05.2005 22:25
Raksts #98


Cīnās ar Lankašīras laumiņām
***

Grupa: Biedri
Pievienojās: 27.03.04



Eh, Farliner, gribēšu redzēt kā tu no maatrilas atkratīsies. (IMG:http://www.kurbijkurne.lv/forums/style_emoticons/kurb_gaiss/meele_a.gif)
Go to the top of the page
 
+Citēt rakstu
Farliner
iesūtīt 09.05.2005 22:30
Raksts #99


Gatavo atskaiti Zemvaldim
*****

Grupa: Biedri
Pievienojās: 01.12.03



A man ir "Ring of protection" (IMG:http://www.kurbijkurne.lv/forums/style_emoticons/kurb_gaiss/tongue.gif)
Go to the top of the page
 
+Citēt rakstu
Dinaer
iesūtīt 09.05.2005 22:30
Raksts #100


Veic pētījumu par katlu dibenu biezumiem
*****

Grupa: Biedri
Pievienojās: 28.10.03
Kur: lielceļš



no manis pie labas gribeeshanas (ja nu tieshaam tada rodas) ir iespeejams atkratiities pat loti vienkaarshi (es gan neieteiktu meeginaat), bet no dusmiigiem viiriem gan tik viegli neatkratiisies (IMG:http://www.kurbijkurne.lv/forums/style_emoticons/kurb_gaiss/tongue.gif)

par bagaatiibu varam padomaat (veel viens veids kaa netikai ar izskatu pievilinaat upurus (IMG:http://www.kurbijkurne.lv/forums/style_emoticons/kurb_gaiss/shifty_a.gif) )

farliner - it's a good ring ...

Šo rakstu rediģēja Zanete: 09.05.2005 22:31
Go to the top of the page
 
+Citēt rakstu

7 Lapas V  « < 3 4 5 6 7 >
Closed TopicSākt jaunu pavedienu
2 lietotāji/s lasa šo pavedienu (2 viesi un 0 anonīmie lietotāji)
0 biedri:

 



RSS Lo-Fi versija Pašlaik ir: 23.05.2025 22:26