![]() |
Laipni lūdzam, viesi ( Pieteikties | Reģistrēties )
![]() |
![]()
Raksts
#1
|
|
Atver vēstuli ar SĒRG-u rezultātiem ![]() ![]() ![]() ![]() Grupa: Biedri Pievienojās: 26.01.04 ![]() |
Šis tikko atvērtais pavediens ir domāts tam, lai ikvienu Troļļu Nakšu spēļu interesentu informētu par jaunu projektu paralēli vasaras beigās briestošajai lielajai spēlei "Troļļu Nakšu Hronikas".
Spēles uzbūve ir gandrīz tāda pati kā sērijas "Troļļu Naktis" pašai pirmajai spēlei. Par settingu, geimpleju skatīt šeit, sadaļā "Troļļu Naktis 1", jau notikušas. Savukārt šeit atrodamas spēlētāju atsauksmes. Tiem, kas slinki lasīt, pavēstīšu, ka spēlē ir daži PC jeb spēles varoņi un vairāki NPC, kas priekš PC spēlē dažādas lomas, lai tiem veidotos sižets un piedzīvojumi. TN:L paredzētas vietas 4 PC un aptuveni 16 līdz 24 NPC, atkarībā no intereses. Minimālais NPC skaits - 7-8. Šobrīd ir iespējams pieteikties uz 2 PC vietām. Mēs īpaši aicinām pieteikties cilvēkus vispār mazu LARPu pieredzi - tā ir lieliska iespēja pašiem pamēģināt, kā tas ir. Tāpat mēs arī aicinām visus tos, kas uz TN spēlēm raugās skeptiski', īpaši gaidīti būs pieredzējuši RPG un LARP spēlētāji. Spēles notikumi norisinās (kā parasti) diezgan lielā nomalē, mežonīgā pasaulē un PC ir no dažādām vietām saaicināti "adventureri", kuriem ir piedāvāts uzņemties riskantu un bīstamu pasūtījuma darbu. Viens no nosacījumiem - nekāda informācija par to, kas būs jādara pirms noslēgta vienošanās netiek izpausta. Zināms tik, ka pasūtītājs ir ļoti spēcīgs un ļoti bagāts Ziemeļzemes šamanis. Spēlētāji, kas piekrīt būt PC, attiecīgi piekrīt mesties uz galvas riskantos piedzīvojumos. Ņemot vērā principu WYSIWYG, esiet gatavi mēreni ekstrēmiem notikumiem, pastaiga pa parku tā nebūs. Spēles ilgums - viena diena, tīrais geimpleja laiks - aptuveni 4-6 stundas. Laiks - kāda no nedēļas nogalēm, kad visiem izdevīgi. Spēles vieta - aptuveni 40 minūšu brauciena attālumā no Rīgas. Gaidīšu komentārus un pieteikumus gan PC, gan NPC lomām šajā pavedienā. Tie, kas vēlas būt PC var automātiski uzreiz arī aprakstīt savu tēlu - vārds, biogrāfija, ekipējuma apraksts (ar/bez ieročiem, kādiem? citas mantas? burvestības (par pamatu ņemt TN3 burvestību sarakstu)?) un iemesls, kāpēc piekritāt šim piedāvājumam, kā arī laiku (nedēļas nogali), kad jums būtu visizdevīgāk. Šo rakstu rediģēja Kamazs: 23.04.2005 14:54 |
|
|
![]() |
![]()
Raksts
#61
|
|
Gāž podus mikstūrās ![]() ![]() ![]() Grupa: Biedri Pievienojās: 15.08.04 Kur: Rīga ![]() |
zinu, debīli sanāca. Bet ir bijis vēl sūdīgāk. Ko lai saka -sorr.
|
|
|
![]()
Raksts
#62
|
|
Gāž podus mikstūrās ![]() ![]() ![]() Grupa: Biedri Pievienojās: 18.09.04 ![]() |
Diemžēl es ar netieku. Ceru, ka jūs labi izklaidēsieties!!! (IMG:http://www.kurbijkurne.lv/forums/style_emoticons/kurb_gaiss/ataa_a.gif)
Šo rakstu rediģēja subito: 06.05.2005 22:31 |
|
|
![]()
Raksts
#63
|
|
Cūkkārpas ekspresī iepazīstas ar jauniem draugiem ![]() ![]() Grupa: Biedri Pievienojās: 19.07.04 Kur: Jēkabpils ![]() |
Ei ei! Kas notiek? Neviens vairs negrib spēlēt. Traitors! Laigan es ar vienubrīd apsvēru iespēju nebraukt laikam ka tomēr aizbraukšu gan.
|
|
|
![]()
Raksts
#64
|
|
Kārto SLIM-us ![]() ![]() ![]() ![]() Grupa: Biedri Pievienojās: 04.12.03 Kur: Nogājis no ceļa uz Lorienu ![]() |
Es (joprojām) tieku un cik nu tas atkarīgs no manis - būšu.
(pē tiem, kuri atsakās ierasties, lai gan teicās. paši zina) |
|
|
![]()
Raksts
#65
|
|
Cūkkārpas ekspresī iepazīstas ar jauniem draugiem ![]() ![]() Grupa: Biedri Pievienojās: 19.07.04 Kur: Jēkabpils ![]() |
Šitas jau notiek tāpēc ka uz LARPu visi gatavojas pēdējā vakarā un tāpēc tad arī parādās visas problēmas. Bet šitas tomēr var pamatīgi nosist spēles prieku.
|
|
|
![]()
Raksts
#66
|
|
Atver vēstuli ar SĒRG-u rezultātiem ![]() ![]() ![]() ![]() Grupa: Biedri Pievienojās: 26.01.04 ![]() |
...bet par laimi man ir pieredze ar tādiem LARPiem. Spēle notiks, ja vien tas būs fiziski iespējams. Visi, kas vēlas to atbalstīt - 10.50 Ērgļu autobuss no auto ostas, skat. iepriekšējos postus. Ap 70 santīmu. Gaidīsim.
Bet tiem, kas tagad atsakās - .. - tā ir viena no nejaukākajām lietām, ko var izdarīt - pieteikties un pašā pēdējā brīdī atteikties. Ir ļoti svarīgi, lai GMi šo atteikšanos saņemtu pēc iespējas ātrāk - vēlākais 2 dienas pirms tam. Lūdzu nākamajām reizēm to apdomāt un +/- izplānot savu klātbūtni vai neklātbūtni un neatlikt šīs lietas uz pēdējo brīdi. |
|
|
![]()
Raksts
#67
|
|
Studē augstākās pārvērtības ![]() ![]() ![]() ![]() Grupa: Biedri Pievienojās: 12.11.03 Kur: Jauko poniju zemē. ![]() |
Ha! Lai kompenseetu daudzo cilveeku nebuushanu, es skalji un lepni pazinjoju, ka buushu!!!
|
|
|
![]()
Raksts
#68
|
|
Sēž zem Šķirmices ![]() ![]() Grupa: Biedri Pievienojās: 25.08.04 Kur: Bibliotēka(21.00-8.00) Mājas(16.00-21.00) ![]() |
OK, esmu brīnumainā kārtā (gandrīz tikpat brīnumainā, kāda ir ultramena pārvēršanās) transformējies par PC. Laikam iepostošu savu leģendu.
Mana alter-ego koncepcija: Vārdā Juris, dzimis un audzis tirgotāju ģimenē, 3 tēva dēls. Uzskatīts par pamuļķi- un tāds arī ir. Bet nē, te arī latvju mitoloģijas saknes apraujas. Audzis, nekādus īsti atbildīgus darbus viņam neuzticēja, bišķiņ atpalicis. Tad, kā gadījies, kā nē, 17 gadu vecumā iemīlējies donnā Dulcin.. tfu tū.. Taņā. Taņai ir 22 gadi. Taņai īstenībā Juris ir diezgan nepatīkams, bet par Juri var veiksmīgi paņirgāties. Taņa izliekas, ka ir ieinteresēta Jurī un visu laiku liek viņam sarkt, par ko visi smagi ierēc. Tikai pats Jurītis uzskata visu par 100% patiesu un ir gatavs vai pa oglēm rāpot, ja Taņa tā vēlēsies. Kādu laiciņu tas tā turpinās, līdz Taņai apnīk auklēties un viņa pasūta Jurīti. Jurītis ir ļooti saskumis tar to. Visu laiku sienās Taņai klāt, bet viņa sūta mīlnieku.. tālāk. Tad, kā gadījies, kā nē, pilsētā cauri ejot piestāj kāda armijas daļa. Vienu brīdi, kad Jurītis noklausās zem loga, Taņa saka liktenīgos vārdus, vērojot kādu armijas virsnieku: "Ak, paskaties, Oļa, kāds tas virsnieks drosmīgs un izskatīgs, viņš noteikti ir nogalējis vismaz 1000 troļļus! Ak, ja tāds vīrietis mani bildinātu, es vienkārši nespētu atteikt!" Jurīša sirdī iemājo cerības liesma, viņš visu savu visu dzīvi krāto naudiņu iztērē zobenā un vairogā (tā kā naudiņas pamaz, arī bruņojums tāds krapīgs), aizmūk no mājām un dodas uz pierobežu savu vīrišķību pierādīt. Līdz šim viņš Taņas vārdā ir nogalējis jau vienu galīgi piedzērušos un gandrīz kustēties nespējīgu bandītu! Par to viņam iedeva cūkas stilbu un naktsmājas. Naudiņa iet uz beigām, bet no piedzīvojumiem ne vēsts. Loģiski, ka viņš piekrīt aicinājumam. Varbūt pēc tam viņš varēs apprecēt Taņu, jo Taņa noteikti iemīlēs Jurīti, kad redzēs, kāds viņš drosmīgs un varens, un ka viņš arī ir nogalinājis 1000 troļļu!! Nu lūk. Jābūt jautri, lai arī pastāv liela iespēja ātri mirt. Tāds impulsīvs troļļu sitējs. Kaujassauciens: "Taaaņāāāā! Šo rakstu rediģēja Berlog: 07.05.2005 06:42 |
|
|
![]()
Raksts
#69
|
|
Gatavo atskaiti Zemvaldim ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Grupa: Biedri Pievienojās: 01.12.03 ![]() |
Nu ko, pasākums ir noticis, paldies spēles vadītājiem un NPC komandai, ka neļāva mums tā vienkārši pavadīt laiku pastaigājoties pa Troļļu zemes plašajām ārēm. Īpašs paldies - mūsu uzticamajam acmetnim, kas kopā ar PC komandu dabūja izbradāties pa purviem un briksnājiem, bet nepameta mūs (IMG:http://www.kurbijkurne.lv/forums/style_emoticons/kurb_gaiss/smile.gif)
|
|
|
![]()
Raksts
#70
|
|
Atver vēstuli ar SĒRG-u rezultātiem ![]() ![]() ![]() ![]() Grupa: Biedri Pievienojās: 26.01.04 ![]() |
Arī es tikko ievēlos mājās, pabiju Valmierā. Pasākuma izgāšanās procents ~60%, ieradušies - 14 ~40% no solītājiem, tātad TN1 likums strādā pilnā sparā.
Man prieks, ka PC komandai - vai vismaz kādam no viņiem - tomēr bija interesanti (kā es sapratu) un atvainošos NPC staffam, kam laikam "ne vienmēr" bija tika incanti. Sorry, veči, mea culpa. Kaut kad iepostēšu sižetu un gan jau tauta pastāstīs kā īstenībā notika. Plus, būs pieejams videomateriāls no notikuma, jo radījums, ko medīja komanda bija cieši saistīts ar videokameru. Operators - NorthWatch. Redzējis neesmu, nemāku spriest. |
|
|
![]()
Raksts
#71
|
|
Ataudzē kaulus pēc uzvaras kalambola mačā ![]() ![]() ![]() ![]() Grupa: Bijušie Pievienojās: 13.07.04 ![]() |
Čieplis ir mūžam pateicīgs Kamazam, kurš vislaipni atveda mani līdz pat Valmierai!!!!
Spēle visā visumā ļooooti izdevusies, ja piever acis uz drauso poligonu, kurā ikvienam bija iespēja noslīkt vai vismaz dabūt slapjas kājas. Un kādu ērci. Bet tas pieder pie lietas. Bet mēs jau pārbaudījām tavu viltīgo domu gājienu - ''viss ir sūdīgi, nekam neder''..ja ja... Ak jā, savu kriku mugurā esmu izārstējusi. Tā kā es dotu spēlei 8 punktus no 10...(a ```` 8? A vot - viens par drauso rāpaļāšanos un otrs nost par to, ka čiepļiem jāpārvietojas ar saliektu muguru (IMG:http://www.kurbijkurne.lv/forums/style_emoticons/kurb_gaiss/meele_a.gif) ) |
|
|
![]()
Raksts
#72
|
|
Prāto, kā lietderīgāk ieguldīt rūķīšu zeltu ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Grupa: Biedri Pievienojās: 08.10.03 Kur: arī pie kapa soli priekšā Tev. ![]() |
Jaaa, acmetnni never dies.....
Visaa visumiibaa paldies Kamazam par to, ka man uzticeeja videokameru (IMG:http://www.kurbijkurne.lv/forums/style_emoticons/kurb_gaiss/smile.gif) un fotoaparaatu ar pusspraagussaam baterijaam (IMG:http://www.kurbijkurne.lv/forums/style_emoticons/kurb_gaiss/smile.gif) Ir safilmeeti materiaali ilgai lietossanai pret dazziem cilveekiem (IMG:http://www.kurbijkurne.lv/forums/style_emoticons/kurb_gaiss/devil.gif) Un manupraat visvairaak ierulleeja spuuki ar savu "Za-a-a-a-aje-e-e-eba-a-a-a-a....", trolli ar pazinnojumu par seennu medniekiem, un ccieplis, kas visaa visumaa bija visnotall ccieplisks un uzvedaas kaa iistam ccieplim nepieciessams (IMG:http://www.kurbijkurne.lv/forums/style_emoticons/kurb_gaiss/happy.gif) Un jaa.....was THE HOLY PHUN!!!! (IMG:http://www.kurbijkurne.lv/forums/style_emoticons/kurb_gaiss/w00t.gif) |
|
|
![]()
Raksts
#73
|
|
Ataudzē kaulus pēc uzvaras kalambola mačā ![]() ![]() ![]() ![]() Grupa: Bijušie Pievienojās: 13.07.04 ![]() |
Labākais iznāciens no Acmetņa puses:
Sēž tāds nošņurcis radījums uz koka. Pēc brīža sakustas apmetņa kapuces mala. Parādās pirksts, tad zods, tad seja. Jautājošs skatiens. Tad lēēēēēni tiek izvilkta kamera (pavisam pierasta lieta TN pasaulē, ne?) (IMG:http://www.kurbijkurne.lv/forums/style_emoticons/kurb_gaiss/laughing.gif) Un sasodītā ēsma, kas n e s p ī d ē j a |
|
|
![]()
Raksts
#74
|
|
Sēž zem Šķirmices ![]() ![]() Grupa: Biedri Pievienojās: 10.06.04 ![]() |
Huh! Beidzot izgulējusies, paēdusi brokastis, varu izklāstīt savu TN pieredzi.
Vienā vārdā sakot, lai arī spēles koncepcija pavisam atšķirīga no iepriekšējām TN, tomēr LABAIS!!! Desmit baļļu sistēmā 9 noteikti, jo man nenācās bradāt pa PC taciņām (IMG:http://www.kurbijkurne.lv/forums/style_emoticons/kurb_gaiss/wink.gif) un jānīkst nebij ne mirkli, un, pateicoties Kamazam, pat skraidīt vairākas reizes apkārt mežiņam, bet bij OK! Un sāku pat domāt, ka būt par NPC varētu būt daudz interesantāk kā par PC, jo spēles laikā var paspēlēt vairākus tēlus.. dažādība you know... Un gaišā piemiņā noteikti paliks: Troļļi ar KUR IR SĒNĒS ... AHHH un Mārīc rēkdams šķaida slapjās purva sūnas uz visām pusēm!! Arī izsaucieni troļļu zemes! UUU ; troļļu meži UUU; troļļu purvi UUU!! Pavisam neaizmirstams skats kā Trakais Vecis Bez-groz-galvis ar mega lielo zobinu klopē manu māti Dvešju!! Ak nez kā šodien jūtas viņas mugura?!?! Un visudārgie PC stāv manā un mierīgu sirgi apvaicājas, kamdēļ gan tas trakais šamo tā klopē un ko tad tantuks Vecim tādu izdarījis..lai tak pārstājot (IMG:http://www.kurbijkurne.lv/forums/style_emoticons/kurb_gaiss/grin.gif) bet mans mammuks gandrīz jau kājeles atstiepis (IMG:http://www.kurbijkurne.lv/forums/style_emoticons/kurb_gaiss/laughing.gif) Pateicoties Acmetnim bija ekskluzīvā iespēja video variantā iepētīt, ko tad pārējie šajā laikā labu sadarījuši un visspilgtākie, protams, bija pus-plikā pus-troļļa sākuma deja ap bērzu (IMG:http://www.kurbijkurne.lv/forums/style_emoticons/kurb_gaiss/rolleyes_a.gif) arī trakā pustroļļu bāba (kāpēc tevi atkal nedēvēja par Klopi, m?? (IMG:http://www.kurbijkurne.lv/forums/style_emoticons/kurb_gaiss/wink.gif) ).. un spuuki!! Protams, spuuki! Ak iedomājoties vien kā jūs dzīvē izpildījāt zaaaaaajeeeebaaa..hehe ...baisi laps! (IMG:http://www.kurbijkurne.lv/forums/style_emoticons/kurb_gaiss/cool.gif) arī čiepļa lavīšanās bija labi atstrādāta (IMG:http://www.kurbijkurne.lv/forums/style_emoticons/kurb_gaiss/smile.gif) Visbeidzot lielumlielais paldies Kamazam & CO par spēli, bet TN vienai dienai naff īstas TN.... (IMG:http://www.kurbijkurne.lv/forums/style_emoticons/kurb_gaiss/smile.gif) Šo rakstu rediģēja Adriana: 08.05.2005 12:32 |
|
|
![]()
Raksts
#75
|
|
Atver vēstuli ar SĒRG-u rezultātiem ![]() ![]() ![]() ![]() Grupa: Biedri Pievienojās: 26.01.04 ![]() |
Troll Nights: Legends
NPC story guide Troļļu Nakšu Leģendas ir vienas dienas, neliela spēlētāju skaita storyLARPs ar konkrētu, lineāru sižetu. Spēlē piedalās aptuveni 8-16 NPC un 3+1+1 PC (gids, kas ved pa spēles maršrutu, speciālais NPC, kas paralēli filmē notikumus (in-game)). Spēles ilgums tiek aptuveni plānots 4-6 tīrā geimpleja stundas un papildus 2-3 tehnisko formalitāšu nokārtošanai paredzētās. Spēle paredzēta 2005.gada 7.maijā, sākums aptuveni pulksten 13.20-13.40. Spēle notiek Ogres rajona Kangaru kalnos aptuveni 2-3 kvadrātkilometru platībā. Teritorijā daudz mitruma, stāvi kalni, biezi egļu meži, priežu sili, purva ezers, tīrelis, upe, izcirtums, pļava, cauri iet diezgan noslogots lielceļš pa kuru kursē autobuss. Spēlētāji laukumā ierodas ar autobusu ap 12.00 dienā (10.50 no Rīgas, cena 0,65-0,75 Ls, oficiālas pieturas nav, tuvākā Kangarīši). PC tiek atvesti ar privāto transporta līdzekli no Rīgas, iepriekš nav redzējuši poligonu, tiek vesti aizsietām acīm. 1.Oora (Raine) sagaida PC uz lielceļa (Dūmu čūskas), pie zīmīgā koka (ar nošķelto mizu) un ved pa zināmo maršrutu gar ezera malu uz spēles sākumu. Tas ir intro sākums, priekšspēle. 2.Pa ceļam, aptuveni vidū Raine nobrīdina visus un tiek piedzīvota cut-scene garām paiet troļļu warparty (3-4 troļļi). Tie nepamana PC, PC nogaida. Atsākas gājiens. 3.Raine atved PC pārtiju pie norunātās tikšanās vietas ar veco šamani. Tas pastāsta visu sākuminformāciju, sižetu. 4.Info: vecais šamanis ir diezgan ietekmīgs Ziemeļzemes buris un nodarbojas ar savu zinti jau gana augstā līmenī. Lai veiksmīgi izpildītu arvien augstāka līmeņa rituālus, viņam nepieciešams ļoti spēcīgs papildus elements savs acmetnis. Acmetņi drīkst piederēt tikai karaļiem un dieviem, tādēļ legāli viņš tādu nevar iegūt. Vecais šamanis tomēr ir izšķīries par šo soli un apejot likumu, izplānojis lielu acmetņa iegūšanas operāciju. Lai iegūtu acmetni viņam to vajag noķert izmantojot īpašu artefaktu Ēsmu kuru gan viņš jau ir ieguvis. Tā ir nelegāla manta un tādēļ slēpjama no svešām acīm. Tagad viņš ir noalgojis Ooru (Raini) un vēl 3 dažādus piedzīvojumu meklētājus avantūristus, lai tie ar šo Ēsmu noķertu Acmetni un nogādātu to viņa tornī Ziemeļzemē. Ar to arī spēle sākas šamanis iedod Ēsmu, paskaidro tās lietošanu kamēr tā ir apsegta, tā nedarbojas, to vajag atklāt tā lai Acmetnis redz un tad tas tai sekos noteiktā attālumā. Viņš arī norāda, kur meklēt vienu acmetni. 5.PC ķer acmetni mežājā tīreļa otrā pusē, tur kur ir partizānu zemnīca ar pieminekli. Mežājā atrodas 2-3 pustroļļi, viens, lielākais, ir zemnīcā, pārējie klīst apkārt pa mežiņu. Turpat arī klīst acmetnis. PC vajag sūtīt vienu ar ēsmu, lai tas vilina acmetni (barā nevar, to pasaka Raine, kā pieredzējusi medniece), bet tas ir bīstami, jo var uzskriet pustrollim. PC jābūt klusiem, pacietīgiem un uzmanīgiem. Ja tie uzraujas pustrollim, notiek cīņa. Tie var iztraucēt ar trokšņošanu vai neapdomīgu līšanu būdā arī lielo pustroļļu tētiņu, kuram 5 hiti. 6.Aptuveni pēc 15 minūtēm Acmetnim jātop noķertam un tagad tas paklausīgi sekos līdzi visam pārtijam. Pārtijs dodas atpakaļ uz tikšanās vietu.XP+1 7.PC atgriežas, bet atklāj, ka vecais buris pazudis. Ja viņi uzmanīgi pameklē, atrod zīmīti un tīstokli. Ja ne, tad pēc krietna laika Raine pati atrod. Raine ved visus pa stigu (slepeno ceļu) prom. Zināmā momentā (aptuveni 100-200 metru no tikšanās vietas) no meža atskan sasaukšanās, kas liek saprast, ka tie ir ziemeļnieki. Ja PC pašiem nepielec, tad Rainei vajag paskaidrot, ka tie ir ielenkuši visu šo nostūri un ir jāmeklē cits ceļš. Vienīgā alternatīva ir iet gar otru ezera krastu. To tad viņiem arī vajag darīt. 8.Ja PC tomēr lien pie ziemeļniekiem, tad viņus var saņemt ciet, atdauzīt utt.. Nopietni ceru, ka viņi tā nedarīs. Rainei vajadzētu histēriski iebilst pret tik stulbu rīcību un galu galā izraut Ēsmu un skriet pareizajā virzienā, skaidrojot to tā, ka viņa nevar pieļaut tādu muļķību. 9.PC mierīgi šķērso purvāju un ienākot mežā, ejot pa taku, drīz vien satiek troļļu warparty(3), kas viņus šoreiz pamana un notiek cīņa. 10.Ejot tālāk pa taku, jau dziļāk, konkrētā vietā, kur ir celmi, baļķēni, sēd vecītis. Nekas īpašs, tikai ar to iezīmi, ka Acmetnis piepeši neiet vairs uz priekšu un turās noteiktā attālumā no vecīša. Vecītim, kā izrādās ir īpašs amulets, kas biedē acmetņus Acmetņa kauls, viņam tas ir nepieciešams, jo ir šaušalīgi bail no acmetņiem. Vienkāršākais veids, kā problēmu atrisināt apiet apkārt, bet tas ir gana liels līkums, līdz Acmetnis sāk atkal sekot. Pierunāt pamest vietu vecīti nevar. Viņš piekrīt mantu iemainīt tikai pret kādu citu acmetņu artefaktu PC vajadzētu iedomāties iemainīt Ēsmu (nepasakot, kas tas ir), tad ātri likvidēt (aizsviest, ja to neieodomājas citi, Raine subtlē) Acmetņa kaulu. Acmetnis tūdaļ dosies pie vecīša, jo viņam ir Ēsma. Tas šausmīgi sabīsies, paskraidīs apkārt, sapratīs āķi un aizbēgs, nometot Ēsmu. Ja tā izdara, saņem XP+1. 11.Pēc vecīša pārtijam jādodas nedaudz ieslīpi iekšā biezoknī, kur pēc kāda laika pie tiem pieskrien kāds puika un lūdz palīdzību viņa vecākus ir apsēdis grozgalvis. Sekojot puikam (pa labi, uz ceļa, ezera pusi) pārtijs drīz nonāk pie dažiem kokiem, kur paslēpušies divi cilvēki vīrs un sieva, bet viņiem klāt mēģina tikt grozgalvis. Paredzot, ka PC gribēs atdauzīt grozgalvi, viņam ir daudz dzīvību 17 - un viņš uzlasa visas šautās bultas. Viņu nevar aizvilināt, viņš visu laiku tēmē uz sievieti. Nu puikas vajag uzzināt, ka vecāki ir tipiskie skavendžotāji, kas vāc dažādus maģiskus artefaktus un tos pārdod..tad vajag saprast(Raine nepalīdz), ka pie vecākiem ir amulets, kuru arī grozgalvim vajag, vajag vecākiem pierunāt aizmest amuletu vai atdot grozgalvim. Tad tas aiziet (XP+2). Ja grozgalvi noslaktē, var paņemt amuletu ziņotāju tuvojoties briesmām, tas zvana (Rainei uz mobilo ar speciāli piemeklētu melodiju). Ja grozgalvis mirst, XP+1. 12.PC nonāk tīreļa malā..pa kuru klīst 3 spūki. PC jātiek drošībā mežā, eglēs. 13.Pa Dūmu čūsku kursē ziemeļnieku patruļas (2 grupiņas pa 1-3), tāpēc Raine norāda, ka viņiem jāsagaida izdevīgs moments un jāpāršmauc pāri. Ja ziemeļnieki pamana, viņi brīdi vajā (ne ilgi). No Dūmu čūskas pārtijam sāk sekot čiepslis. 14.Dziļāk mežā aiz čūskas, tuvāk silam pārtijam uzbrūk troļļu warparty tik šoreiz 15.pārspēkā (4-5), atņem Ēsmu un pamet pārtiju guļam. Tie ir gaišie troļļi un viņi devušies izbraukuma rituāla sesijā un šamo šamanis noprata, ka šis nav parasts pārtijs, bet bruņots ar Ēsmu. Un to nu jams ļoti gribēja, rituāls plānots laukumiņā priežu silā pie purva, ceļa galā. Risinājums (ko iesaka Raine) viens no grupas pārģērbjas par trolli un piebiedrojas rituālam. Tiklīdz viņu uzskatīs par trolli, tā 100% uzticēsies (troļļi savai sugai pilnībā uzticās), tad arī būs iespēja nolaupīt Ēsmu. Lai taptu akceptēts troļļu vidū, kandidātam ir jāpierāda tas netiešos testos (neviens nesaka, ka tie ir testi, vienkārši, kad pirmo reizi izliktenis ierodas pie bara, viņi tam uzdod jautājumus un provocē). Pirmā ir troļļu zināšanu pārbaude izliktenim jāzina, ka troļļi ir daudz un dažādi. Kad viņam jautā no kuriem troļļiem, galvenais viņam nosaukt jebkuru citu troļļu rasi izņemot gaišos troļļus (jo tie ir šitie un savējos tie labi pazīst). Pēc tam ir troļļu slavenās impulsivitātes pārbaude viens no troļļiem sāks gruzīties augumā par to, ka tas nav īsts trollis un pareizais risinājums ir viņam uzbrukt. Viņus izšķirs. Noslēdzošais ir troļļu augstprātības pārbaude - tiek uzdoti 3 jautājumi ar atbilžu versijām - Kas ir paši gudrākie? Cilvēki Puselfi Troļļi Kas ir paši spēcīgākie? Pustroļļi Troļļi Grozgalvji Kas ir visskaistākie? Cilvēki Puselfi Maatrilas Pareizā atbilde uz ikvienu (arī 3o) jautājumu ir Troļļi. Ja izliktenis izgāž divas vai vairāk pārbaudes, viņu grābj ciet kā viltvārdi. Rainei šajā momentā vajadzētu mudināt pārējos PC uzsākt pārsteiguma uzbrukumu sagrābt Ēsmu un bēgt prom, kamēr izliktenis kopējā haosā aizlavītos pa citu ceļu. (XP+1) 1.Ja tomēr izlikteni akceptē, tad viņu (kā jau svešinieku) nosēdina goda vietā pie Ēsmas un pārējie tikmēr iesāk rituālo deju. Ap vidu, kad visi ir iekaisuši dejā, izliktenim vajadzētu aiztīties prom. (XP+2) 12.Čieplis sāk kļūt apnicīgs (šķērsojot purvu un otrajā, maatrilu silā), mēģina nospert kaut ko. No viņa var tikt vaļā ļaujot (ticami) nozagt kādu mantiņu. Ja viņu slaktē, par katru slakt-reizi saņem XP+0,25 , bet jau pēc kāda laika jams atdzīvojas un neliekas mierā atkal. Pie čiepšļa ir maatrilu krelles. 13.Ap vidu, kur parādās augstāki koki, biežņas, uzrodas viena vai divas maatrila(s), kas izskrien uz ceļa un aicina palīdzēt (tjipa, sidekvests!). Ja pārtijs uzķerās, tad viņus sagaida vai nu grozgalvis vai pustroļļu tētiņš. Ja pārtijs ignorē maatrilu aicinājumu, tās sāk kliegt un nerimstas no krūmiem, meža lien laukā visādi neradījumi un ielenc pārtiju. Pareizā rīcība vai nu izmantot Rinkusaarg, tad neviens netiek klāt un pēc brīža mošķi sāk sist pašas maatrilas. Vai arī izmantot Maatrilu krelles krelles, kuras ieraugot maatrilas kļūst kā hipnotizētas un grib dabūt. Tiklīdz dabū, tās gan atgūstās, taču pateicīgas par dāvanu, palaiž ceļotājus. Alternatīva var pasniegt ziedus, viņas samulst un nosarkst..vairs neuzbrūk. Sist maatrilas nav jēgas, tām ir 7-9 hitpointi, bruņotas ar nazi, kliedz un nāk mošķi. Aizbēgt grūti, jo Acmetnis lēnīgs. Ja atrisina to nenogalinot maatrilas vai neaizbēgot, XP+1. 14.Nonākot pie Bandītu kalniem, Raine mudina lavīties ļoti uzmanīgi pa pašu kalnu virsotni un pārsteigt vai apiet laupītājus, kas paslēpušies bedrēs. Ja iet pa ceļu, tomēr, vienā mirklī laupītāji kā spiets metas virsū. Kopā to 3-4, katrs savā bedrē, diezgan atstatus var pa vienam iznest, var izvairīties. 15.Raine ved pārtiju gar Burja torni, kur pats buris gan sēž un labprāt parunājas vai paārstē, taču nekas būtisks tur nenotiek. Labprāt spēlē Krumaku un iemāca noteikumus. 16.Pie upes pārcēlājs par pārcelšanu prasa 1 monētu no katra. Aiz upītes jau sākas normālā Ziemeļzeme,bet..eku nelaime, Acmetni nevar pāri upei dabūt tā vienkārši, tā ir īpaša upīte, tā saucamā Mirušo upīte (garām aizpeld līķis ar pudelēm). Pārtijam jāizdomā, ka jārunā ar buri par teleportēšanu. Ja tie neiedomājas, pārcēlājs iesaka. 17.Buris ir ar mieru teleportēt, tikai ar vienu noteikumu viņš jāuzvar 3 reizes pēc kārtas Krumaka spēlē. Katra spēle notiek ar likmēm, pie tam būtiskām. Ja arī PC uzvar, buris tāpat pieprasa naudu par pakalpojumu (10 monētas), paskaidrojot, ka jādzīvo vien viņam ir. Ja nav naudas, to var noskavendžot no laupītājiem vai ietirgot ieročus karavānai, kas kā reiz iet tur pa ceļu. XP+1 18.PC atgriežas pie pārcēlāja un beidzas spēle. Urrā! (XP+1) Ja kāds no pārtija savainojas (1 dzīvību) viņš jāārstē, kamēr nav saārstēts, viņam bruņas, hp neatjaunojas. To var vai nu ar Aarengarm amuletu, tīstokli (no vecā šamaņa) to izlasot skaļi un tad saplēšot, vai arī vecais šamanis, vecītis ezermalē, troļļu šamanis (izliktenim), buris tornī. Ja kāds ir pavisam atdauzīts (0), tad viņš nevar paiet un ir tikai nesams, pats staigāt nevar pat balstīts ne. Ja to pamet mežā, nomirst. Var atveseļot tāpat kā augstāk aarengarm etc.. Ja pārtijā nomirst vairāk kā viens grupas dalībnieks pirms Dūmu čūskas šķērsošanas, ierodas Daasns un izņēmuma kārtā atdzīvina nobrīdinot, ka tik muļķīgi nevajag rīkoties. Ja pēc, tad neko. Ja visi nomirst spēle beidzas. Viens spēlētājs var nomirt jebkurā brīdī, PC jāsajūt, ka spēlītes te nav, joki mazi, katra tikšanās ir reāli bīstama. Pārtijs sāk ar pēc iespējas sūdīgāku ekipējumu, pamazām, sitot vai levelupojoties viņi iegūst jaunas mantas. Ja pārtijs sāk staipīt par daudz ieroču līdzi, parādās warparty. Ja pārtijs savāc levelupam nepieciešamos izpatikas punktus, viņi sastop vīriņu, kas meklē ceļu mežā. Ja viņam parāda, par labo darbu tas ļauj izvēlēties vienu no mantām Rinkusaarg, Aarengarm, Maatrilu krelles, ieročus, bruņas, ēdamo, ūdeni, bultas, alfabēta gabalu (pirmā leveļa). Levelapu līmeņi: 3, 7, 12, 18, 25, 33, 42, 52, 63, 75 PC var saglabāt un vēlāk importēt savus tēlus TN:C ar minimālām izmaiņām. Ja viņiem izdodas izdzīvot, protams. Tad var arī sākt spēli ar zināmu naudas summu (atlīdzība par misiju). Sorry, ka nav formateets, bet man slinkums. PC tika līdz 13.punktam, kur spēle aprāvās tehnisku problēmu dēļ. Šo rakstu rediģēja Kamazs: 08.05.2005 13:31 |
|
|
![]()
Raksts
#76
|
|
Ataudzē kaulus pēc uzvaras kalambola mačā ![]() ![]() ![]() ![]() Grupa: Bijušie Pievienojās: 13.07.04 ![]() |
O, es jau domāju, ka scenāriju tā arī neizlasīšu - man iedotais eksemplārs kaut kur pazuda.
Nez, man liekas, ka esam turējušies diezgan tuvu pie scenārija. Nu, vismaz mūsu kompānija...Aber kāds līdz maatrilām tika?(pardon, mani piekukuļoja..) [Edit]Tika..tikko izlasīju Šo rakstu rediģēja Mini Kaza: 08.05.2005 17:22 |
|
|
![]()
Raksts
#77
|
|
Loveless ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Grupa: Biedri Pievienojās: 06.03.04 Kur: playing the hydrogen sonata Oriģinālākā pareģojuma autore ![]() |
beidzot nobriedu parakstīt.
So... patika. Kamazs neticēja un visu laiku žēlojās, ka viss ir galīgi izgāzies, bet man patika. Tikai ko es saku - sples teritorija reāli nerullē (IMG:http://www.kurbijkurne.lv/forums/style_emoticons/kurb_gaiss/pinch.gif) garām... vismaz manas domas. Dažādas nianses un atsevišķus fragmentus pārstāstīt nav vērts, bet to, ka, CITUPRĀT, tupie troļļi visu izdarija laikā un visur bija vietā, gan mani pārsteidza. Patīkami, tas tiesa, bet pārsteidza. Nezinu kas un kā risinājās PC frontē, bet pat tad, kad bija beztolkā novazājušies pa purvu viņi no meža iznāca varen apmierināti. Hih-hip urrā Kamzam un Andzam (IMG:http://www.kurbijkurne.lv/forums/style_emoticons/kurb_gaiss/happy.gif) Šo rakstu rediģēja cilvekberna dveselite: 08.05.2005 18:24 |
|
|
![]()
Raksts
#78
|
|
ex foruma administratore ![]() ![]() ![]() ![]() Grupa: Biedri Pievienojās: 18.11.03 ![]() |
Beidzot esu maajaas UN pie neta.
So visaa visumaa esmu dzilji apmierinaata ar labi pavadiito laiku (IMG:http://www.kurbijkurne.lv/forums/style_emoticons/kurb_gaiss/smile.gif) Bija jautri. Logjiski, ka ik pa briidim kaut kas bija pilniigaa, nu Juus pashi zinat kur. Tachu, ja njem veeraa faktu, ka galvenais no LARPa, lai kaada tipa, koncepcijas, GM etc tas buutu, iir hav'ot fun'u un to jau nu vareeja dariit peec sirds patikas. Neesu iisti informeeta, kaa gaaja citiem NPC un veel jo mazaak, kaa gaaja PC, tachu, aljaujos teikt, ka vismaz pustroljlji/spuuki bija ljoti apmierinaati (IMG:http://www.kurbijkurne.lv/forums/style_emoticons/kurb_gaiss/smile.gif) Taapat arii neesu maniijusi nevienu 9iznjemot saaposho farlainera galvu) kas buutu gluzhi par kaut ko aktiivi iebildusi - protams ja atskaita staigaashanu un jaukaas izklaides kuras piedaavaaja placderms - jaa TUR IR MITRS un kaa veel ir (IMG:http://www.kurbijkurne.lv/forums/style_emoticons/kurb_gaiss/smile.gif) Visaa visumaa respect kopaa ar pateiciibu Kamazam un Andzham par pasaakuma koordineeshanu (IMG:http://www.kurbijkurne.lv/forums/style_emoticons/kurb_gaiss/smile.gif) NW - par chaklo filminju taisiishanu. Reinim/Kamazam par vadaashanuv, Zanetei par gandriiz-shkjeepa aizdoshanu Martinam par " eesmu" - paikas formaa un visiem tiem, kas padariija dienu par labu esam un, nu jau pozitiivu atminju apviitu (IMG:http://www.kurbijkurne.lv/forums/style_emoticons/kurb_gaiss/laughing.gif) |
|
|
![]()
Raksts
#79
|
|
Gatavo atskaiti Zemvaldim ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Grupa: Biedri Pievienojās: 01.12.03 ![]() |
O jā, vakar mana galva laiku pa laikam izrādīja zināmu protestu pret notikušajiem mēģinājumiem savietot to ar boofiem un paddediem, savukārt es pats nebeidzu lamāt sevi par lēmumu atstāt mājās ķiveri (IMG:http://www.kurbijkurne.lv/forums/style_emoticons/kurb_gaiss/smile.gif)
Manuprāt, placsdarms bija ideāli piemērots spēlei, un rezerves zeķītes veiksmīgi risināja problēmas ar sabristajām kājām (IMG:http://www.kurbijkurne.lv/forums/style_emoticons/kurb_gaiss/smile.gif) Čieplis bija ļoti "čieplīgs" - taisni vai žēl sametās, ka vienīgais spīdīgais priekšmets, kas man bija līdzi bija bruņukrekls:) būsu žēl, ja čieplim nāktos ar to zobos skraidīt apkārt (IMG:http://www.kurbijkurne.lv/forums/style_emoticons/kurb_gaiss/grin.gif) . Šo rakstu rediģēja Farliner: 08.05.2005 19:02 |
|
|
![]()
Raksts
#80
|
|
Studē augstākās pārvērtības ![]() ![]() ![]() ![]() Grupa: Biedri Pievienojās: 12.11.03 Kur: Jauko poniju zemē. ![]() |
Erm, man ne par ko nevajadzeetu pateikties, jo es tikai uz vietas sho to koordineeju. Vairaak nekaadus nopelnus nenesu.
Citaadi triis lietas: 1) Man shkjiet, ka bija crap'iigi. (mans un tikai mans HO) Jautri jau bija, bet tomeer ne tas, kam vajadzeetu buut. Tas vienkaarshi taa, lai nebuutu tikai pozitiivas atsauces. 2) Cerams, ka Martins ieliks driiz safocheeto (ja tas bija digitaalais). 3) Ir atklaajies, ka esmu VICAN (vai kaa to pareizi raksta). |
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Lo-Fi versija | Pašlaik ir: 23.05.2025 22:24 |