![]() |
Laipni lūdzam, viesi ( Pieteikties | Reģistrēties )
Raksti tiek skaitīti.
Aptaujas nav atļautas tām paredzēts atsevišķs aptauju forums.
![]() |
![]() ![]()
Raksts
#1
|
|
Studē augstākās pārvērtības ![]() ![]() ![]() ![]() Grupa: Biedri Pievienojās: 23.07.03 Kur: rīga ![]() |
Tātad... Kādēļ skolēnus dala torņos?
Manuprāt, tas ir pilnīgi bezjēdzīgi. Tas tikai rada plaisu starp torņu skolēniem... Turklāt visi skolnieki, neatkarīgi no torņa, apgūst vienas un tās pašas zināšanas. Nav tā, ka Elšpūšiem 4. gadā māca 2. gada vielu, bet Grifidoriem 4. gadā māca 6. gada vielu... Viņiem taču viss ir vienāds - pasniedzēji, stundas utt. Kādēļ tad viņi ir jādala torņos? Rakstura īpašību dēļ? Cilvēki mainās līdz ar laiku. Turklāt, ja Tevi ieliek Slīdenī, Tu automātiski tiec pataisīts par ļauno. Ja Tevi ieliek Grifidorā, tad Tevi pataisa par drosmīgo. Bet ja Elšpūtī, tad par pilnīgu idiotu. Ja skolniekus nedalītu torņos, tad nebūtu nekāda naida starp Grifidoriem un Slīdeņiem... tāpēc, ka neviens nezinātu, ka viņi ir Slīdeņi. Šķirmice taču arī neatbalsta šķirošanu torņos (cik nu cepurei pa spēkam kaut ko neatbalstīt (IMG:http://www.kurbijkurne.lv/forums/style_emoticons/kurb_gaiss/whistling.gif) ) CITĀTS Un ieklausieties, ko jums skandēšu: Kaut nāksies man jūs šķelt, bet, lūgtum, ticiet, Ka neuzskatu to par pareizu. Ik gadu savu pienākumu veicu, Ik gadu četrus namus piepildu, Bet ja nu ienaidu sēt šķirodama steidzu, Ja pati postu daru nenovēršamu? [...] Un pašiem mums nu jāsadodas rokās, Jo citādi mūs sabradās kā nieku. Tāds ir mans brīdinājums. Lai nu sokas... Nu šķirošu, bet ne ar lielu prieku. Un es piekrītu Šķirmices teiktajam. Vai ir jēga dalīt skolēnus grupās/torņos? Vai tas ir tikai tādēļ, lai būtu Kalambols? Lai vienādi cilvēki būtu torņos? Vai arī tā ir vienkārši iesīkstējusi tradīcija, ko citiem slinkums lauzt? |
|
|
![]() |
![]()
Raksts
#2
|
|
ex foruma administratore ![]() ![]() ![]() ![]() Grupa: Biedri Pievienojās: 18.11.03 ![]() |
Njemot veeraa Cuukaarpas seno veesturi (tomeer 1000 gadi) es pieljauju domu ka agraat izgliitiibas prgrammas atskjiiraas. Ta ka daliishana ir taada kaa svariiga tradiicija. Piedevaam kaut kaa vinjiem tie beernjuki bija jaadala - jo citaadi buutu problema gan ar koptelpaam, gan stundam etc. Grupas buutu paaraak lielas, un ljoti maz, taapat iznaaktu ka vienlaiciigi noslogoti ir tikai 7 skolotaaji tach priekshemtu ir daudz vairaak, izgliitiibas liimenis kristos un liidz ar to skoleeni buutu jaadala grupaas ta ka nebuutu nekaadas atshkjiriibas
Nebuutu naida? Labi varbuut nebuutu naida starp Grifidoriem un Sliidenjiem, bet nesaskanjas buutu starp kaut vienu skoleenu grupeejumu A un otru skoleenu grupeejumu B. Ar vai bez tornjiem visi mieraa un saticiibaa nekad nebuutu. Skoleenus sadala tornjos ne jau peec vinju taabriizha domaam, bet gan rakstura iezimeem, naakotnes iespeejaam, vertiibu sisteemas etc - ne jau velti shkjiroshanu veic shkjirmice - taa nevar noshamukties, nevar melot, tas ir ideaals un objektiivs tiesnes, kas nosaka kas kuram skoleenam kas ir piemeerotaaks. Man liekas ka daliishana tornjos nesaskanjas tieshi smazina - cilveeki sadaliti peec uzskatiem un raskturu iipatnibaaam - taa ka vismaz viena tornja ietvaros striidu ir mazaak. Lielaako laika dalju vinji pavada nosaciiti saveejo viduu (vies galds, viena koptelpa, vienas stundas, viena kalambola komanda). Protams vinji satiekas ar citeim tornjiem, taa ka arii nekaada mezhoniga izolaacija vijniem netiek praktizeeta (ja nemaldos paties naids ir tikai Slidenju un GRifidoru viduu). Par tiem tornjiem. Ja nemaldos tie nosauktie (grifidors- drosme; sliidenis -godkare; kraukljnags-gudriba; elshpuutis-centiiba) ir galvenie tikumi neba jau raksturs. Protams, naakas piekrits ka ir izveidots stereotips, ka "Grifidorā labie, Slīdenī ļaunie, Kraukļanagā gudrie, bet Elšpūtī visi pārējie" , bet pie taa jau nav vainiiga tornjs daliishanas sisteema - driizaak jau pashi cilveki kuriem muuzhdien gribasvisu sabakstiit chtrkantainaas kastiitees un droshiibas labad veel pienaglot vaaku. |
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Lo-Fi versija | Pašlaik ir: 03.05.2025 15:45 |