![]() |
Laipni lūdzam, viesi ( Pieteikties | Reģistrēties )
![]() |
![]()
Raksts
#1
|
|
Atver vēstuli ar SĒRG-u rezultātiem ![]() ![]() ![]() ![]() Grupa: Biedri Pievienojās: 26.01.04 ![]() |
Šis tikko atvērtais pavediens ir domāts tam, lai ikvienu Troļļu Nakšu spēļu interesentu informētu par jaunu projektu paralēli vasaras beigās briestošajai lielajai spēlei "Troļļu Nakšu Hronikas".
Spēles uzbūve ir gandrīz tāda pati kā sērijas "Troļļu Naktis" pašai pirmajai spēlei. Par settingu, geimpleju skatīt šeit, sadaļā "Troļļu Naktis 1", jau notikušas. Savukārt šeit atrodamas spēlētāju atsauksmes. Tiem, kas slinki lasīt, pavēstīšu, ka spēlē ir daži PC jeb spēles varoņi un vairāki NPC, kas priekš PC spēlē dažādas lomas, lai tiem veidotos sižets un piedzīvojumi. TN:L paredzētas vietas 4 PC un aptuveni 16 līdz 24 NPC, atkarībā no intereses. Minimālais NPC skaits - 7-8. Šobrīd ir iespējams pieteikties uz 2 PC vietām. Mēs īpaši aicinām pieteikties cilvēkus vispār mazu LARPu pieredzi - tā ir lieliska iespēja pašiem pamēģināt, kā tas ir. Tāpat mēs arī aicinām visus tos, kas uz TN spēlēm raugās skeptiski', īpaši gaidīti būs pieredzējuši RPG un LARP spēlētāji. Spēles notikumi norisinās (kā parasti) diezgan lielā nomalē, mežonīgā pasaulē un PC ir no dažādām vietām saaicināti "adventureri", kuriem ir piedāvāts uzņemties riskantu un bīstamu pasūtījuma darbu. Viens no nosacījumiem - nekāda informācija par to, kas būs jādara pirms noslēgta vienošanās netiek izpausta. Zināms tik, ka pasūtītājs ir ļoti spēcīgs un ļoti bagāts Ziemeļzemes šamanis. Spēlētāji, kas piekrīt būt PC, attiecīgi piekrīt mesties uz galvas riskantos piedzīvojumos. Ņemot vērā principu WYSIWYG, esiet gatavi mēreni ekstrēmiem notikumiem, pastaiga pa parku tā nebūs. Spēles ilgums - viena diena, tīrais geimpleja laiks - aptuveni 4-6 stundas. Laiks - kāda no nedēļas nogalēm, kad visiem izdevīgi. Spēles vieta - aptuveni 40 minūšu brauciena attālumā no Rīgas. Gaidīšu komentārus un pieteikumus gan PC, gan NPC lomām šajā pavedienā. Tie, kas vēlas būt PC var automātiski uzreiz arī aprakstīt savu tēlu - vārds, biogrāfija, ekipējuma apraksts (ar/bez ieročiem, kādiem? citas mantas? burvestības (par pamatu ņemt TN3 burvestību sarakstu)?) un iemesls, kāpēc piekritāt šim piedāvājumam, kā arī laiku (nedēļas nogali), kad jums būtu visizdevīgāk. Šo rakstu rediģēja Kamazs: 23.04.2005 14:54 |
|
|
![]() |
![]()
Raksts
#2
|
|
Atver vēstuli ar SĒRG-u rezultātiem ![]() ![]() ![]() ![]() Grupa: Biedri Pievienojās: 26.01.04 ![]() |
CITĀTS Lūdzu pastāstīt par izpatikas testu rezultātiem. Vai izpatika tika uzskaitīta? Kā tā tika izmantota? Ko nozīmē scenārijā aprakstītei levelapi? Priekš kam tie vajadzīgi? Kā noprotu, PC savāca, šķiet, 3 punktus pēc nomināla +1 papildpunktu - vienu par Acmetņa noķeršanu, vienu par bezgrozgalvja kvesta atrisināšanu (būtu divi, ja nebūtu noslaktējuši), vienu par vecīša kvesta atrisināšanu. Papildpunkts pienākas par ēsmas dabūšanu garām ziemeļnieku sardzei neizraisot trauksmi(scenārijā tāds kvests nav minēts, bet pirms tam kursēja prātos, tika izlaists lai nepārblīvētu kopējo spēli un galu galā iekļuva spēlē atkal). Tātad PC ir nopelnījuši vienu levelapu, bet tā kā tās bija jau sesijas beigas, viņi reāli to nepiedzīvoja. Toties, ja izdosies vienoties ar pārējiem GMiem, šī izpatika un levelis nonāks spēlētāju rīcībā TN:C spēlē, ja viņi vēlēsies importēt savus tēlus. Tātad, kam bija vajadzīga šitāda sistēma un vai sanāca kā vajag? Pirmkārt jau šī sistēma piesaukta regulētu mirstību TN:C - katrreiz mirstot spēlētājs zaudē punktu izpatikas, ko iegūt var tikai pildot kvestus. Ja izpatika sasniedz līmeni, teiksim, -2, tad spēlētājam jādodas pie Daasna, kas, visticamāk, nozīmēs viņam kādu NPC lomu. Katra NPC loma "atpelna" aptuveni vienu izpatikas punktu, kad izpatikas līmenis ir virs kritiskā (-2, piemēram) spēlētājs var atsākt spēli kā PC. Kamēr ir negatīva izpatika, spēlētājs var uzņemties NPC lomas (parasti kvestiem, līdzīgi kā tas bija TNLā - čieplis, bezgrozgalvis, pustrollji, trollji utt.). Tādejādi ir zināms "raustījiens" mirt, no otras puses, ja esi aktīvs spēlētājs, nomiršana nav tik ļoti briesmīga, drīzāk nepatīkama. Kādam liks padomāt vai mesties pašnāvnieciski zem asmeņa. Otrkārt, izpatika ļauj attīstīt savu tēlu. Scenārijā jau lasījāt, ka "levelupā" pie PC nonāk vecītis ar dāvanu maisu. Domāju, ka gan Aarengarm, gan Rinkusaarg, gan Maatrilu krelles, gan eediens, gan dzeramais, gan bultas, gan labaaki ierochi nevienam nenaaktu par ljaunu, levelups kaa reiz ir iistaa vieta, kur pie tādiem tikt. Līdz ar to, tiem, kas aktīvāk piedalās spēlē un darbojas padarot spēli interesantāku arī citiem, ir "atalgojums" - viņi kaut ko saņem par šo darbību. Kam vajadzētu būt diezgan pozitīvam rezultātam, jo iepriekšējās spēlēs saņēmu sūdzības, ka nav forši, ka par izdarītu kvestu nav nekāda atalgojuma. Nu re, tagad ziniet - izpildot kvestus sanjemat izpatiku. Nobeidzot gan jaanoraada, ka izpatiku "ne juut, ne dzird" - cipari atrodas tikai pie GMiem un speeleetaajs var tikai ziileet, cik vinjam ir un cik nav. Ne par visiem kvestiem dod un ne visi kvesti ir kvesti..taa kaa metageimingot skaitot sev izpatiku var buut diezgan sarezhgjiiti. Bet no otras puses - nevienam speeleetaajam par sho mehaanismu nekas smalkaak nav jaazina - tikai jaajuut sekas (levelupu vai probleemas atdzimstot). CITĀTS Norises vieta, manuprāt, bija izvēlēta izcili laba. Vai tas variants, ka autobuss pieved jūs praktiski pie poligona bija gana OK? Nu, tas ir reāls bonuss? Ar azigādāšanu bija problēmas, bet atkļūšanai, manuprāt, vajadzēja būt gana ērtai. Vai es maldos? |
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Lo-Fi versija | Pašlaik ir: 13.06.2024 13:21 |