Kurbijkurne forums: Soli tuvāk fantāzijai

Laipni lūdzam, viesi ( Pieteikties | Reģistrēties )

> Troļļu Nakšu Leģendas, ...few player larp
Vai tu gribētu piedalīties TN:L?
Vai tu gribētu piedalīties TN:L?
[ 35 ] ** [72.92%]
[ 13 ] ** [27.08%]
Kopā balsis: 48
  
Kamazs
iesūtīt 23.04.2005 14:52
Raksts #1


Atver vēstuli ar SĒRG-u rezultātiem
****

Grupa: Biedri
Pievienojās: 26.01.04



Šis tikko atvērtais pavediens ir domāts tam, lai ikvienu Troļļu Nakšu spēļu interesentu informētu par jaunu projektu paralēli vasaras beigās briestošajai lielajai spēlei "Troļļu Nakšu Hronikas".

Spēles uzbūve ir gandrīz tāda pati kā sērijas "Troļļu Naktis" pašai pirmajai spēlei. Par settingu, geimpleju skatīt šeit, sadaļā "Troļļu Naktis 1", jau notikušas. Savukārt šeit atrodamas spēlētāju atsauksmes.

Tiem, kas slinki lasīt, pavēstīšu, ka spēlē ir daži PC jeb spēles varoņi un vairāki NPC, kas priekš PC spēlē dažādas lomas, lai tiem veidotos sižets un piedzīvojumi. TN:L paredzētas vietas 4 PC un aptuveni 16 līdz 24 NPC, atkarībā no intereses. Minimālais NPC skaits - 7-8. Šobrīd ir iespējams pieteikties uz 2 PC vietām. Mēs īpaši aicinām pieteikties cilvēkus vispār mazu LARPu pieredzi - tā ir lieliska iespēja pašiem pamēģināt, kā tas ir. Tāpat mēs arī aicinām visus tos, kas uz TN spēlēm raugās skeptiski', īpaši gaidīti būs pieredzējuši RPG un LARP spēlētāji.

Spēles notikumi norisinās (kā parasti) diezgan lielā nomalē, mežonīgā pasaulē un PC ir no dažādām vietām saaicināti "adventureri", kuriem ir piedāvāts uzņemties riskantu un bīstamu pasūtījuma darbu. Viens no nosacījumiem - nekāda informācija par to, kas būs jādara pirms noslēgta vienošanās netiek izpausta. Zināms tik, ka pasūtītājs ir ļoti spēcīgs un ļoti bagāts Ziemeļzemes šamanis. Spēlētāji, kas piekrīt būt PC, attiecīgi piekrīt mesties uz galvas riskantos piedzīvojumos. Ņemot vērā principu WYSIWYG, esiet gatavi mēreni ekstrēmiem notikumiem, pastaiga pa parku tā nebūs.

Spēles ilgums - viena diena, tīrais geimpleja laiks - aptuveni 4-6 stundas. Laiks - kāda no nedēļas nogalēm, kad visiem izdevīgi. Spēles vieta - aptuveni 40 minūšu brauciena attālumā no Rīgas.

Gaidīšu komentārus un pieteikumus gan PC, gan NPC lomām šajā pavedienā. Tie, kas vēlas būt PC var automātiski uzreiz arī aprakstīt savu tēlu - vārds, biogrāfija, ekipējuma apraksts (ar/bez ieročiem, kādiem? citas mantas? burvestības (par pamatu ņemt TN3 burvestību sarakstu)?) un iemesls, kāpēc piekritāt šim piedāvājumam, kā arī laiku (nedēļas nogali), kad jums būtu visizdevīgāk.

Šo rakstu rediģēja Kamazs: 23.04.2005 14:54
Go to the top of the page
 
+Citēt rakstu
 
Sākt jaunu pavedienu
Atbildes
Kamazs
iesūtīt 08.05.2005 13:29
Raksts #2


Atver vēstuli ar SĒRG-u rezultātiem
****

Grupa: Biedri
Pievienojās: 26.01.04



Troll Nights: Legends
NPC story guide

Troļļu Nakšu Leģendas ir vienas dienas, neliela spēlētāju skaita storyLARPs ar konkrētu, lineāru sižetu. Spēlē piedalās aptuveni 8-16 NPC un 3+1+1 PC (gids, kas ved pa spēles maršrutu, speciālais NPC, kas paralēli filmē notikumus (in-game)). Spēles ilgums tiek aptuveni plānots 4-6 tīrā “geimpleja” stundas un papildus 2-3 tehnisko formalitāšu nokārtošanai paredzētās. Spēle paredzēta 2005.gada 7.maijā, sākums – aptuveni pulksten 13.20-13.40. Spēle notiek Ogres rajona Kangaru kalnos aptuveni 2-3 kvadrātkilometru platībā. Teritorijā daudz mitruma, stāvi kalni, biezi egļu meži, priežu sili, purva ezers, tīrelis, upe, izcirtums, pļava, cauri iet diezgan noslogots lielceļš pa kuru kursē autobuss. Spēlētāji laukumā ierodas ar autobusu ap 12.00 dienā (10.50 no Rīgas, cena 0,65-0,75 Ls, oficiālas pieturas nav, tuvākā – Kangarīši). PC tiek atvesti ar privāto transporta līdzekli no Rīgas, iepriekš nav redzējuši poligonu, tiek vesti aizsietām acīm.

1.Oora (Raine) sagaida PC uz lielceļa (“Dūmu čūskas”), pie zīmīgā koka (ar nošķelto mizu) un ved pa zināmo maršrutu gar ezera malu uz spēles sākumu. Tas ir intro sākums, priekšspēle.
2.Pa ceļam, aptuveni vidū Raine nobrīdina visus un tiek piedzīvota cut-scene – garām paiet troļļu warparty (3-4 troļļi). Tie nepamana PC, PC nogaida. Atsākas gājiens.
3.Raine atved PC pārtiju pie norunātās tikšanās vietas ar veco šamani. Tas pastāsta visu sākuminformāciju, sižetu.
4.Info: vecais šamanis ir diezgan ietekmīgs Ziemeļzemes buris un nodarbojas ar savu zinti jau gana augstā līmenī. Lai veiksmīgi izpildītu arvien augstāka līmeņa rituālus, viņam nepieciešams ļoti spēcīgs papildus elements – savs acmetnis. Acmetņi drīkst piederēt tikai karaļiem un dieviem, tādēļ legāli viņš tādu nevar iegūt. Vecais šamanis tomēr ir izšķīries par šo soli un apejot likumu, izplānojis lielu acmetņa iegūšanas operāciju. Lai iegūtu acmetni viņam to vajag noķert izmantojot īpašu artefaktu – Ēsmu – kuru gan viņš jau ir ieguvis. Tā ir nelegāla manta un tādēļ slēpjama no svešām acīm. Tagad viņš ir noalgojis Ooru (Raini) un vēl 3 dažādus piedzīvojumu meklētājus avantūristus, lai tie ar šo Ēsmu noķertu Acmetni un nogādātu to viņa tornī Ziemeļzemē. Ar to arī spēle sākas – šamanis iedod Ēsmu, paskaidro tās lietošanu – kamēr tā ir apsegta, tā nedarbojas, to vajag atklāt tā lai Acmetnis redz un tad tas tai sekos noteiktā attālumā. Viņš arī norāda, kur meklēt vienu acmetni.
5.PC ķer acmetni mežājā tīreļa otrā pusē, tur kur ir partizānu zemnīca ar pieminekli. Mežājā atrodas 2-3 pustroļļi, viens, lielākais, ir zemnīcā, pārējie klīst apkārt pa mežiņu. Turpat arī klīst acmetnis. PC vajag sūtīt vienu ar ēsmu, lai tas vilina acmetni (barā nevar, to pasaka Raine, kā pieredzējusi medniece), bet tas ir bīstami, jo var uzskriet pustrollim. PC jābūt klusiem, pacietīgiem un uzmanīgiem. Ja tie uzraujas pustrollim, notiek cīņa. Tie var iztraucēt ar trokšņošanu vai neapdomīgu līšanu būdā arī lielo pustroļļu tētiņu, kuram 5 hiti.
6.Aptuveni pēc 15 minūtēm Acmetnim jātop noķertam un tagad tas paklausīgi sekos līdzi visam pārtijam. Pārtijs dodas atpakaļ uz tikšanās vietu.XP+1
7.PC atgriežas, bet atklāj, ka vecais buris pazudis. Ja viņi uzmanīgi pameklē, atrod zīmīti un tīstokli. Ja ne, tad pēc krietna laika Raine pati atrod. Raine ved visus pa stigu (slepeno ceļu) prom. Zināmā momentā (aptuveni 100-200 metru no tikšanās vietas) no meža atskan sasaukšanās, kas liek saprast, ka tie ir ziemeļnieki. Ja PC pašiem nepielec, tad Rainei vajag paskaidrot, ka tie ir ielenkuši visu šo nostūri un ir jāmeklē cits ceļš. Vienīgā alternatīva ir iet gar otru ezera krastu. To tad viņiem arī vajag darīt.
8.Ja PC tomēr lien pie ziemeļniekiem, tad viņus var saņemt ciet, atdauzīt utt.. Nopietni ceru, ka viņi tā nedarīs. Rainei vajadzētu histēriski iebilst pret tik stulbu rīcību un galu galā izraut Ēsmu un skriet pareizajā virzienā, skaidrojot to tā, ka viņa nevar pieļaut tādu muļķību.
9.PC mierīgi šķērso purvāju un ienākot mežā, ejot pa taku, drīz vien satiek troļļu warparty(3), kas viņus šoreiz pamana un notiek cīņa.
10.Ejot tālāk pa taku, jau dziļāk, konkrētā vietā, kur ir celmi, baļķēni, sēd vecītis. Nekas īpašs, tikai ar to iezīmi, ka Acmetnis piepeši neiet vairs uz priekšu un turās noteiktā attālumā no vecīša. Vecītim, kā izrādās ir īpašs amulets, kas biedē acmetņus – Acmetņa kauls, viņam tas ir nepieciešams, jo ir šaušalīgi bail no acmetņiem. Vienkāršākais veids, kā problēmu atrisināt – apiet apkārt, bet tas ir gana liels līkums, līdz Acmetnis sāk atkal sekot. Pierunāt pamest vietu vecīti nevar. Viņš piekrīt mantu iemainīt tikai pret kādu citu acmetņu artefaktu – PC vajadzētu iedomāties iemainīt Ēsmu (nepasakot, kas tas ir), tad ātri likvidēt (aizsviest, ja to neieodomājas citi, Raine subtlē) Acmetņa kaulu. Acmetnis tūdaļ dosies pie vecīša, jo viņam ir Ēsma. Tas šausmīgi sabīsies, paskraidīs apkārt, sapratīs āķi un aizbēgs, nometot Ēsmu. Ja tā izdara, saņem XP+1.
11.Pēc vecīša pārtijam jādodas nedaudz ieslīpi iekšā biezoknī, kur pēc kāda laika pie tiem pieskrien kāds puika un lūdz palīdzību – viņa vecākus ir apsēdis grozgalvis. Sekojot puikam (pa labi, uz ceļa, ezera pusi) pārtijs drīz nonāk pie dažiem kokiem, kur paslēpušies divi cilvēki – vīrs un sieva, bet viņiem klāt mēģina tikt grozgalvis. Paredzot, ka PC gribēs atdauzīt grozgalvi, viņam ir daudz dzīvību – 17 - un viņš uzlasa visas šautās bultas. Viņu nevar aizvilināt, viņš visu laiku tēmē uz sievieti. Nu puikas vajag uzzināt, ka vecāki ir tipiskie skavendžotāji, kas vāc dažādus maģiskus artefaktus un tos pārdod..tad vajag saprast(Raine nepalīdz), ka pie vecākiem ir amulets, kuru arī grozgalvim vajag, vajag vecākiem pierunāt aizmest amuletu vai atdot grozgalvim. Tad tas aiziet (XP+2). Ja grozgalvi noslaktē, var paņemt amuletu – ziņotāju – tuvojoties briesmām, tas zvana (Rainei uz mobilo ar speciāli piemeklētu melodiju). Ja grozgalvis mirst, XP+1.
12.PC nonāk tīreļa malā..pa kuru klīst 3 spūki. PC jātiek drošībā – mežā, eglēs.
13.Pa “Dūmu čūsku” kursē ziemeļnieku patruļas (2 grupiņas pa 1-3), tāpēc Raine norāda, ka viņiem jāsagaida izdevīgs moments un jāpāršmauc pāri. Ja ziemeļnieki pamana, viņi brīdi vajā (ne ilgi). No “Dūmu čūskas” pārtijam sāk sekot čiepslis.
14.Dziļāk mežā aiz čūskas, tuvāk silam pārtijam uzbrūk troļļu warparty tik šoreiz
15.pārspēkā (4-5), atņem Ēsmu un pamet pārtiju guļam. Tie ir gaišie troļļi un viņi devušies izbraukuma rituāla sesijā un šamo šamanis noprata, ka šis nav parasts pārtijs, bet bruņots ar Ēsmu. Un to nu jams ļoti gribēja, rituāls plānots laukumiņā priežu silā pie purva, ceļa galā. Risinājums (ko iesaka Raine) – viens no grupas pārģērbjas par trolli un piebiedrojas rituālam. Tiklīdz viņu uzskatīs par trolli, tā 100% uzticēsies (troļļi savai sugai pilnībā uzticās), tad arī būs iespēja nolaupīt Ēsmu. Lai taptu akceptēts troļļu vidū, kandidātam ir jāpierāda tas netiešos testos (neviens nesaka, ka tie ir testi, vienkārši, kad pirmo reizi izliktenis ierodas pie bara, viņi tam uzdod jautājumus un provocē). Pirmā ir troļļu zināšanu pārbaude – izliktenim jāzina, ka troļļi ir daudz un dažādi. Kad viņam jautā no kuriem troļļiem, galvenais viņam nosaukt jebkuru citu troļļu rasi izņemot gaišos troļļus (jo tie ir šitie un savējos tie labi pazīst). Pēc tam ir troļļu slavenās impulsivitātes pārbaude – viens no troļļiem sāks “gruzīties” augumā par to, ka tas nav īsts trollis un pareizais risinājums ir viņam uzbrukt. Viņus izšķirs. Noslēdzošais ir troļļu augstprātības pārbaude - tiek uzdoti 3 jautājumi ar atbilžu versijām -
Kas ir paši gudrākie?
Cilvēki
Puselfi
Troļļi
Kas ir paši spēcīgākie?
Pustroļļi
Troļļi
Grozgalvji
Kas ir visskaistākie?
Cilvēki
Puselfi
Maatrilas
Pareizā atbilde uz ikvienu (arī 3o) jautājumu ir “Troļļi”. Ja izliktenis izgāž divas vai vairāk pārbaudes, viņu grābj ciet kā viltvārdi. Rainei šajā momentā vajadzētu mudināt pārējos PC uzsākt pārsteiguma uzbrukumu – sagrābt Ēsmu un bēgt prom, kamēr izliktenis kopējā haosā aizlavītos pa citu ceļu. (XP+1)
1.Ja tomēr izlikteni akceptē, tad viņu (kā jau svešinieku) nosēdina goda vietā pie Ēsmas un pārējie tikmēr iesāk rituālo deju. Ap vidu, kad visi ir iekaisuši dejā, izliktenim vajadzētu aiztīties prom. (XP+2)
12.Čieplis sāk kļūt apnicīgs (šķērsojot purvu un otrajā, maatrilu silā), mēģina nospert kaut ko. No viņa var tikt vaļā ļaujot (ticami) nozagt kādu mantiņu. Ja viņu slaktē, par katru slakt-reizi saņem XP+0,25 , bet jau pēc kāda laika jams atdzīvojas un neliekas mierā atkal. Pie čiepšļa ir maatrilu krelles.
13.Ap vidu, kur parādās augstāki koki, biežņas, uzrodas viena vai divas maatrila(s), kas izskrien uz ceļa un aicina palīdzēt (tjipa, sidekvests!). Ja pārtijs uzķerās, tad viņus sagaida vai nu grozgalvis vai pustroļļu tētiņš. Ja pārtijs ignorē maatrilu aicinājumu, tās sāk kliegt un nerimstas – no krūmiem, meža lien laukā visādi neradījumi un ielenc pārtiju. Pareizā rīcība – vai nu izmantot Rinkusaarg, tad neviens netiek klāt un pēc brīža mošķi sāk sist pašas maatrilas. Vai arī izmantot Maatrilu krelles – krelles, kuras ieraugot maatrilas kļūst kā hipnotizētas un grib dabūt. Tiklīdz dabū, tās gan atgūstās, taču pateicīgas par dāvanu, palaiž ceļotājus. Alternatīva – var pasniegt ziedus, viņas samulst un nosarkst..vairs neuzbrūk. Sist maatrilas nav jēgas, tām ir 7-9 hitpointi, bruņotas ar nazi, kliedz un nāk mošķi. Aizbēgt grūti, jo Acmetnis lēnīgs. Ja atrisina to nenogalinot maatrilas vai neaizbēgot, XP+1.
14.Nonākot pie Bandītu kalniem, Raine mudina lavīties ļoti uzmanīgi pa pašu kalnu virsotni un pārsteigt vai apiet laupītājus, kas paslēpušies bedrēs. Ja iet pa ceļu, tomēr, vienā mirklī laupītāji kā spiets metas virsū. Kopā to 3-4, katrs savā bedrē, diezgan atstatus – var pa vienam iznest, var izvairīties.
15.Raine ved pārtiju gar Burja torni, kur pats buris gan sēž un labprāt parunājas vai paārstē, taču nekas būtisks tur nenotiek. Labprāt spēlē Krumaku un iemāca noteikumus.
16.Pie upes pārcēlājs par pārcelšanu prasa 1 monētu no katra. Aiz upītes jau sākas normālā Ziemeļzeme,bet..eku nelaime, Acmetni nevar pāri upei dabūt tā vienkārši, tā ir īpaša upīte, tā saucamā Mirušo upīte (garām aizpeld līķis ar pudelēm). Pārtijam jāizdomā, ka jārunā ar buri par teleportēšanu. Ja tie neiedomājas, pārcēlājs iesaka.
17.Buris ir ar mieru teleportēt, tikai ar vienu noteikumu – viņš jāuzvar 3 reizes pēc kārtas Krumaka spēlē. Katra spēle notiek ar likmēm, pie tam būtiskām. Ja arī PC uzvar, buris tāpat pieprasa naudu par pakalpojumu (10 monētas), paskaidrojot, ka jādzīvo vien viņam ir. Ja nav naudas, to var noskavendžot no laupītājiem vai ietirgot ieročus karavānai, kas kā reiz iet tur pa ceļu. XP+1
18.PC atgriežas pie pārcēlāja un beidzas spēle. Urrā! (XP+1)
Ja kāds no pārtija savainojas (1 dzīvību) viņš jāārstē, kamēr nav saārstēts, viņam bruņas, hp neatjaunojas. To var vai nu ar Aarengarm amuletu, tīstokli (no vecā šamaņa) to izlasot skaļi un tad saplēšot, vai arī vecais šamanis, vecītis ezermalē, troļļu šamanis (izliktenim), buris tornī.
Ja kāds ir pavisam atdauzīts (0), tad viņš nevar paiet un ir tikai nesams, pats staigāt nevar pat balstīts ne. Ja to pamet mežā, nomirst. Var atveseļot tāpat kā augstāk – aarengarm etc..
Ja pārtijā nomirst vairāk kā viens grupas dalībnieks pirms “Dūmu čūskas” šķērsošanas, ierodas Daasns un izņēmuma kārtā atdzīvina nobrīdinot, ka tik muļķīgi nevajag rīkoties.
Ja pēc, tad neko. Ja visi nomirst – spēle beidzas.
Viens spēlētājs var nomirt jebkurā brīdī, PC jāsajūt, ka spēlītes te nav, joki mazi, katra tikšanās ir reāli bīstama.
Pārtijs sāk ar pēc iespējas sūdīgāku ekipējumu, pamazām, sitot vai levelupojoties viņi iegūst jaunas mantas.
Ja pārtijs sāk staipīt par daudz ieroču līdzi, parādās warparty.
Ja pārtijs savāc levelupam nepieciešamos izpatikas punktus, viņi sastop vīriņu, kas meklē ceļu mežā. Ja viņam parāda, par labo darbu tas ļauj izvēlēties vienu no mantām – Rinkusaarg, Aarengarm, Maatrilu krelles, ieročus, bruņas, ēdamo, ūdeni, bultas, alfabēta gabalu (pirmā leveļa).
Levelapu līmeņi:
3, 7, 12, 18, 25, 33, 42, 52, 63, 75
PC var saglabāt un vēlāk importēt savus tēlus TN:C ar minimālām izmaiņām. Ja viņiem izdodas izdzīvot, protams. Tad var arī sākt spēli ar zināmu naudas summu (atlīdzība par misiju).

Sorry, ka nav formateets, bet man slinkums. PC tika līdz 13.punktam, kur spēle aprāvās tehnisku problēmu dēļ.

Šo rakstu rediģēja Kamazs: 08.05.2005 13:31
Go to the top of the page
 
+Citēt rakstu

Raksti šajā pavedienā
Kamazs   Troļļu Nakšu Leģendas   23.04.2005 14:52
aivvv/troll dream walker   ????? :blink: taa gan neizklausiijaas bet nju ja ...   02.05.2005 16:22
Kamazs   OK, tavta, palūgšu uzmanību. Spēlei vajag ieročus,...   02.05.2005 20:09
K...   Troļlu nakts? Diezin vai. Tās ir vairākas naktis. ...   02.05.2005 21:18
Niamh   Nē, ne gluži...Man liekas, ka šajā gadījumā nav do...   02.05.2005 21:19
Martins   Būtu tā kā pienācis laiks atklāt kur un kad mēs se...   05.05.2005 10:48
Kamazs   Situācija ir gauži vienkārša - jums sestdien 10.50...   05.05.2005 11:07
Niamh   Pankūka Nē, es jau esmu pieradusi celties sestd...   05.05.2005 15:15
Kamazs   Ja tu esi PC tad paliec šeit un taalaak NEKAADAA g...   05.05.2005 17:45
Niamh   O, jā...nevienam neiesaku uzticēties tādiem murmuļ...   06.05.2005 15:27
Kamazs   PC var lasīt Ufffa che noia. Ieroči ir diezgan sā...   06.05.2005 15:41
Kraukleenss   Nja sestdien netieku ( sveetdiena dereetu, bet lai...   06.05.2005 19:33
Kurbads   CITĀTS(Kamazs @ 25.04.2005 19:00)Lieliski. Pē...   06.05.2005 19:51
Kamazs   Vilcienu nevajag, autobusu vajag a jamais iet. +/-...   06.05.2005 20:19
Berlog   Varbūt derētu kāds roll call? Atsaucās, kas būs. J...   06.05.2005 20:27
Kamazs   Es būšu..nu ne uz vietas, kad juus ieradiisieties,...   06.05.2005 20:31
Kurbads   es diemžēl nebūšu (sajaucu dienas)   06.05.2005 21:19
Niamh   Juhū..un plok spēlētāju skaits kā apcisāts sniegs....   06.05.2005 21:22
Kamazs   Tā ir vienmēr, tā ir ````g vienmēr...   06.05.2005 21:38
SkadY   Kamaz, būtu iespējams uzzināt cik kopumā cilvēki i...   06.05.2005 21:55
Kamazs   Skaitlim nav nozīmes, jo, kā jau pats labi redzi, ...   06.05.2005 21:58
Kurbads   zinu, debīli sanāca. Bet ir bijis vēl sūdīgāk. Ko ...   06.05.2005 22:09
subito   Diemžēl es ar netieku. Ceru, ka jūs labi izklaidēs...   06.05.2005 22:31
SkadY   Ei ei! Kas notiek? Neviens vairs negrib spēlēt...   06.05.2005 22:35
Martins   Es (joprojām) tieku un cik nu tas atkarīgs no mani...   06.05.2005 22:35
SkadY   Šitas jau notiek tāpēc ka uz LARPu visi gatavojas ...   06.05.2005 22:44
Kamazs   ...bet par laimi man ir pieredze ar tādiem LARPiem...   06.05.2005 22:52
Andza Arrdh   Ha! Lai kompenseetu daudzo cilveeku nebuushanu...   07.05.2005 01:53
Berlog   OK, esmu brīnumainā kārtā (gandrīz tikpat brīnumai...   07.05.2005 06:41
Farliner   Nu ko, pasākums ir noticis, paldies spēles vadītāj...   07.05.2005 19:19
Kamazs   Arī es tikko ievēlos mājās, pabiju Valmierā. Pasāk...   07.05.2005 21:07
Niamh   Čieplis ir mūžam pateicīgs Kamazam, kurš vislaipni...   08.05.2005 08:38
Northwatch   Jaaa, acmetnni never dies..... Visaa visumiibaa p...   08.05.2005 11:49
Niamh   Labākais iznāciens no Acmetņa puses: Sēž tāds noš...   08.05.2005 12:04
Adriana   Huh! Beidzot izgulējusies, paēdusi brokastis, ...   08.05.2005 12:30
Kamazs   Troll Nights: Legends NPC story guide Troļļu Nakš...   08.05.2005 13:29
Niamh   O, es jau domāju, ka scenāriju tā arī neizlasīšu -...   08.05.2005 17:19
Dvēselīte   beidzot nobriedu parakstīt. So... patika. Kamazs ...   08.05.2005 17:49
Goldberry   Beidzot esu maajaas UN pie neta. So visaa visuma...   08.05.2005 18:35
Farliner   O jā, vakar mana galva laiku pa laikam izrādīja zi...   08.05.2005 19:02
Andza Arrdh   Erm, man ne par ko nevajadzeetu pateikties, jo es ...   08.05.2005 19:12
Lord Fish   O yes you are. And it is Wiccan do not uderestimat...   08.05.2005 22:58
Martins   Fotografēju ar digitālo, zo bildes rīt no darba āt...   08.05.2005 23:05
Kamazs   CITĀTSLūdzu pastāstīt par izpatikas testu rezultāt...   08.05.2005 23:59
Martins   CITĀTS(Kamazs)Vai tas variants, ka autobuss pieved...   09.05.2005 10:19
Farliner   Martin, atrast Latijvas teritorijā vietu no kurien...   09.05.2005 10:25
Martins   Lūk, tā izskatījās varonīgie NPC - Visas bildes ...   09.05.2005 11:14
Aiva   Labs paskats, un vismaz no bildēm to purvāju, ar k...   09.05.2005 11:39
Farliner   Bija purvājs, bija... fotogrāfs pats droši vien ne...   09.05.2005 12:59
Niamh   Jā, šajās bildēs var redzēt vien skaisti zaļu sūnu...   09.05.2005 15:36
Žanete   jap - skaisti mezi - skaistas dziesmas ilgi sede...   09.05.2005 16:16
Kamazs   Diezgan apzināti nedaudz nogaidīju pirmos pēcspēle...   09.05.2005 18:06
Osana   njā! nu ko pirmais iespaids ir radies un tas i...   09.05.2005 21:33
Raine   Pilnīgi un galīgi atzīstu savu vainu gadījumā ar a...   09.05.2005 22:01
Farliner   Hah, manuprāt bija gluži sakarīga situācija - pava...   09.05.2005 22:07
Raine   *Spam mode on* R: *Ej un atvilini to acmetni no t...   09.05.2005 22:10
Žanete   protams ka piedaliishos speelee un protams ka lapr...   09.05.2005 22:13
Farliner   Tikai tēlo BAGĀTU mātrilu, OK?   09.05.2005 22:24
Raine   Eh, Farliner, gribēšu redzēt kā tu no maatrilas at...   09.05.2005 22:25
Farliner   A man ir "Ring of protection"   09.05.2005 22:30
Raine   CITĀTS(Farliner @ 09.05.2005 23:30)A man ir ...   09.05.2005 22:32
Žanete   no manis pie labas gribeeshanas (ja nu tieshaam ta...   09.05.2005 22:30
Kamazs   Jā, cilvēkiem ironijas netrūkst - TNL grib piedalī...   09.05.2005 22:33
Raine   CITĀTS(Kamazs @ 09.05.2005 23:33)Jā, cilvēkie...   09.05.2005 22:35
Farliner   Atliek tikai izveidot TNL 2: return of the Legend   09.05.2005 22:34
Kamazs   OK, OK, tātad apjautāsimies - kuri no NPC, PC un v...   09.05.2005 22:55
Farliner   Heh, ēsma tika atdota out of game Es jau labprāt...   09.05.2005 22:57
Goldberry   Es buutiibaa arii labpraat njemtu daliibu TN:L rea...   10.05.2005 00:01
Berlog   Ok, man nav šonakt ko darīt, tāpēc ierakstīšu šeit...   10.05.2005 01:03
Lord Fish   Tas tikkai taa, jautaajums, vai Juris drosmiigi, b...   10.05.2005 01:19
Berlog   CITĀTS(Lord Fish @ 10.05.2005 02:19)Tas tikka...   10.05.2005 02:30
Kamazs   OK, pēc Berlogstāsta ir diezgan skaidrs, ka TNL pr...   10.05.2005 06:24
Žanete   logiski ka vajag turpinaajumu un noteikti piedali...   10.05.2005 07:45
Andza Arrdh   Tikai maza un nevienam nezinaama un totaali nesvar...   10.05.2005 09:29
Kamazs   Jā. Ja jūs satiekat trolli, kuram ir gaiša āda, pa...   10.05.2005 12:25
Farliner   Nu bet Taņai jau patika troļļu kāvēji, kālab lai J...   10.05.2005 12:29
Northwatch   "Tikai ssoreiz meklee nepiedegossaas vaaveres...   10.05.2005 13:06
Žanete   iisteniiba seenjotaaji bija trollu un ziemelnieku ...   10.05.2005 14:46
Niamh   Ui, kas tik mēs nebijām - ziemeļnieki, pustroļļi u...   10.05.2005 15:23
Žanete   TN:L labaakais bija tas ka vareeji iejusties pilni...   10.05.2005 16:52
Adriana   Manuprāt, šis pasākums bija pietiekami labi izdevi...   10.05.2005 20:54
2 Lapas V  < 1 2 >


Closed TopicSākt jaunu pavedienu
2 lietotāji/s lasa šo pavedienu (2 viesi un 0 anonīmie lietotāji)
0 biedri:

 



RSS Lo-Fi versija Pašlaik ir: 13.06.2024 22:31