Kurbijkurne forums: Soli tuvāk fantāzijai

Laipni lūdzam, viesi ( Pieteikties | Reģistrēties )

> LARP: Ceļš, Šeit viss tikai turpinas...
Aikis
iesūtīt 25.11.2004 10:45
Raksts #1


Mācās koptelpas paroles
**

Grupa: Bijušie
Pievienojās: 22.03.04



Ievads

Tie, kas apmeklē LFFB ikmēneša sanāksmes zina, ka tiek veidota Live Action Role Playing spēle (LARP, jeb cilvēki pārģērbjas par varoņiem un skraida brīvā dabā, elpo svaigu gaisu un pa starpam iejūtas savās lomās vicinot būfotus vai nebūfotus ierošus pa gaisu). Šī spēle būs ar stingru ievirzi uz austrumu kultūras fenomena atspēli mūsu Latvijas mežos. Pareizāk, pasaule balstās uz Japāņu kultūru, t.i., samurajiem, geišām, zemniekiem, daimjo, etām, mistiskiem austrumu elementiem, šugenjām un citiem zvēriem.

Dzīve ir pierādījusi, ka vairumam no cilvēku nepatīk garlaicīga sēdēšana pie ugunskura un tērzēšana no rīta līdz vakaram. Tamdēļ šai spēlē tiks piedāvātas iespējas kā izklaidēties katrai personai, kas piedalās. Jaunas idejas tiks un tiek laipni gaidītas no aktīvākajiem spēlētājiem un tās pēc iespējas centīsies realizēt (protams paturot prātā veselā saprāta devu).

Par spēles norises vietu un laiku.

Spēle notiks Suntažos, privātā teritorijā.
Sīkāka informācija, kā arī kartes shēma un autobusu saraksts sekos pavisam drīz.

Spēles Veidotāji:
Elernass (visas viltīgās idejas no viņa)
Raivis (darbarūķis, labākais, kas mums ir!)
Sindra (Apģērbs un sievišķīgās izklaides aka Geišu pārstāve)
Urdrunir (kvesti, stāsts un laba laika pavadīšana)

Noteikumi

Iespējamās klases sakarā ar stingri noteikto kārtību austrumu sabiedrībā tiek sadalītas šādi: Zemnieks, Mūks, Samurajs, Priesteris, Ronins, Bandīts, Geiša, Maho burvis. Tirgotājs. Šīs klases ir jāsaprot drīzāk kā sociālais stāvoklis sabiedrībā, kas uzliek savas stigmas un pārbaudījumus, bet reizē paver iespējas jaunām domām un jautrai spēlei.

Vēl viens noteikums. Par drēbēm. Atkarībā no sociālā stāvokļa tiek sagaidīts apģērba krāšņums un "Dārgums". No samurajiem tiek vienkārši pieprasītas platas svārk-bikses (ja nezinat kas tas ir, prasiet Sindrai, kas atbild par apģērbu) kimono klana krāsās (piemēram ir melnas un sarkanas krāsas, kas ir vietējiem klaniem) un koka katana (bokens, jeb izliekts koka katanas atveidojums) kopā ar koka wakizaši (arī izliekts koka zobens tikai īsāks). Wakizaši var aizstāt mazs līks koka duncis. Turpretim no zemniekiem sagaidam vienkāršas drēbes (būtu labi kimono formā (kā to taisīt? vismaz maisaudums vai lētāka drēbe), tomēr ja to nu galīgi nesanāk uztaisīt tad var arī bez pastalām un kājautiem tai pašā latvju zemnieciņa paskatā ar drēbes jostu pāri viduklim sasietu mezglā bez ornamentālām zirdziņu un zalktīšu izvirtībām).

Ieroči. Sīkāk skatīt šeit

No visiem dalībniekiem tiek sagaidīta pieklājība. Necenzēti vārdi tiks izravēti saknē.

Laiks iet 1 gads - viena diena.
- Naktī ir ziema un visi var atpūsties, kur atrodas vai nosalt ziemas pārņemtajos kalnos...
- Pirms nakts no katra spēlētāja tiek savākts ēdiens.
- Lai sarežģītu situāciju, katru rītu zemniekiem tiek iedots noteikts daudzums ēdiena, kas ir atkarīgs no gada ražīguma.

Pēc atdzimšanas nav atmiņu par iepriekšējo varoni. To sauc arī par metageimingu. Sajutīsim, ravēsim saknē! LRPG ir lomu spēle brīvā dabā.

Šo rakstu rediģēja Sindra: 22.07.2005 10:50
Go to the top of the page
 
+Citēt rakstu
 
Sākt jaunu pavedienu
Atbildes
subito
iesūtīt 25.11.2004 14:23
Raksts #2


Gāž podus mikstūrās
***

Grupa: Biedri
Pievienojās: 18.09.04



Domāju, ka tas varētu būt interesants pasākums. Kuram gadsimtam atbilst spēles laiks (gatavojot leģendu, visu Japānas vēsturi studēt tā kā negribētos)?
Go to the top of the page
 
+Citēt rakstu
Aikis
iesūtīt 25.11.2004 14:29
Raksts #3


Mācās koptelpas paroles
**

Grupa: Bijušie
Pievienojās: 22.03.04



CITĀTS(subito @ 25.11.2004 14:23)
Domāju, ka tas varētu būt interesants pasākums. Kuram gadsimtam atbilst spēles laiks (gatavojot leģendu, visu Japānas vēsturi studēt tā kā negribētos)?
*



Tev nebuus jaastudee visa japaanas veesture!!! (IMG:http://www.kurbijkurne.lv/forums/style_emoticons/kurb_gaiss/grin.gif) Driizaak tev ir jaapaintereseejas par samuraju filmaam, japaanas dziivesveidu un dziivesstilu. Kapec? Tadeelj, ka shii speele nav tieshi saisteiiita ar veesturiskiem faktiem. Taa ir alternatiiva japaana ar nelielu magjijas piejaukumu un citu veesturi. Galvenaa doma ir feelings un fans!


Nedaudz teorijas par teemu:

ON, NINJŌ, GIMU un GIRI.

Šie ir savstarpēji saistīti jēdzieni, kurus gandrīz neiespējami aprakstīt īsi un kodolīgi. Gimu nozīmē pienākumu atmaksāt citiem ar to pašu, ko tie darījuši tev. Giri ir pienākuma sajūta, vai saistība. Ninjō apzīmē taktiskuma sajūtu pret citiem. On ir parāds (piemēram, neatmaksāts “goda parāds”). Šie četri dzīves aspekti ir pamats tam, kā un kapēc dzīvo “labi” ļaudis senajā Japānā. Labiem cilvēkiem ir ninjō un giri sajūta; sliktiem nav.


ON
On ir, pamatnozīmē, parādsaistības no vismazākajām līdz vislielākajām. Kad kāds, veic otram pakalpojumu, aizdevumu, komplimentu, dāvanu, utt. - viņš “sniedz on” saņēmējam. Devējs tiek saukts par “on personu.” Saņēmējs nes on kā apgrūtinājumu, un saka ka viņš “valkā on.” Koncepts par dāvanas saņemšanu bez nekādām turpmākajām saistībām ir nesavietojams jēdziens Japāņa prātam; vienmēr pastāv kādas saistības. Pati nepieciešamība atmaksāt devējam on jau ir saistība.
Cilvēks var nest on no vecākiem, viņa lorda, drauga vai absolūta svešienieka. Saņemt on no kāda, kas nav augstākā statusā (vai vismaz vienlīdzīgā) veido nepatīkamu mazumvērtības sajūtu.
Cilvēks nes on no savas mātes, par visu, ko tā dāvājusi, par upuriem, ko tā nesusi, un, tiktiešām, vienkārši par to, ka tā to dzemdējusi. Ir teiciens, ka “Tikai tad, kad pats kļūsti par vecāku, tu uzzinu cik daudz tu esi parādā saviem vecākiem.” Daļēji šo on saviem vecākiem atmaksā, dodot tikpat labu (vai labāku) audzināšanu saviem bērniem.
On tāpat tiek nests pret Shōgunu, Daimjo, vai citu meistaru (piemēram skolotāju). Visi vadoņu tipi palīdz “parādot ceļu” saviem padotajiem, un on, kas tiek no viņiem saņemts ir jāatmaksā, kad tie aicina pēc palīdzības vai parādot lojalitāti viņu bērniem pēc līdera nāves, vai tamlīdzīgi.
Japāņi nemīl nest pateicību, ko nozīmē saņemtais on. Gods pieprasa, lai on tiktu vienādi atmaksāts. Ir jāiet gari ceļi lai atmaksātu on, un jo ātrāk jo labāk. On laika gaitā nesamazinās; tieši pretēji. Jo ilgāks laiks paiet, jo nozīmīgāks on paliek; ja tā var teikt, tas “uzkrāj procentus.” Ir plaši pazīstams teiciens - “Nekad neatmaksāsi kaut vienu tūkstošdaļu no on.”
Piemērs: Jauns klasiskās literatūras students pabeidz mācības Budistu templī. Students nes sava skolotāja dāvāto on par to, ka tas parādījis studentam “Ceļu”. Pēc daudziem gadiem students ir kļuvis par ietekmīgu tirgotāju. Skolotājs aizraksta tam vēstuli ar lūgumu iekārtot skolotāja dēlu darbā. Dēļ parāda (on) savam skolotājam, bijušais students, pat ja viņam nav tādas vēlēšanās, dod vislabāk apmaksāto darbu skolotāja dēlam, ko spēj piedāvāt.
Pat vienkārši komplimenti, apmainoties ar sveicieniem, ir sava veida on, kas neatgriezti, tiek nests tālāk uz saņēmēja pleciem. Tādēļ, visur pastāvošā pieklājība, kas ir tik ļot nozīmīga Japāņiem, tiek uzturēta ar labām “manierēm” (un stiprināta ar giri).
Piemēram: Gunbei ierodas pie sava drauga, Jošuro, kas nesen atveseļojies no gripas. Gunbei atnes mazu sake pudelīti un dod to Jašuro kā dāvanu. Jašuro pieklājīgi atsakās no dāvanas, sakot Gunbei, ka šāda dāvana ir pārāk dāsna tādam vīram, kā viņam. Gunbei uzstāj un Jašuro pazemīgi un pateicīgi pieņem dāvanu. Abi šai vakarā daloa sake dzērienu. Pāris dienas vēlās pie Gunbei ierodas Jašuro un atnes mazu sake pudelīti, kā dāvanu. Un rituāls sākas no jauna, šoreiz Gunbei atsakoties no dāvanas...
Ja tiek piedāvāta dāvana (vai jebkurš cits on), kas ir tik vērtīga, ka saņēmējs nespēs to atmaksāt, saņēmējs zaudē seju. Pat nezinot, dot dāvanu, ko saņēmējs nespēs atmaksāt, veido ļoti neveiklu sociālu stāvokli. Labi zinot saņēmēja nespēju atmaksāt dāvanu, nozīmē šausmīgu apvainojumu. Jebkurā gadījumā, on-devējs var kļūt par iespaidīga sarūgtinājuma avotu, nicinājuma objektu vai pat vardarbības mērķi.
Piemēram: Samurajs saņem dāvanā no sava lorda nenovērtējamu tējas tasīti Tējas Ceremonijai.Dāvana ir daudz vērtīgāka par jebko, ar ko samurajs spētu atmaksāt lordam. Rezultātā samurajs saņem uz saviem pleciem milzīgu on un viņs ir pilnīgi izsists no sliedēm. Viņš ir zaudējis seju un nu viņam ir jāatrod veids, kā nogludināt savu kaunu.
Kā var redzēt on in nāvīgi nopietns faktors Japāņu dzīvē. Tas būtu jāizmanto, kā iespēja labai lomu spēlei; varoņiem, kas saņēmuši on, būtu jādara viss, lai to atmaksātu. Izgāšanās on atmaksāt, kad parādās šāda izdevība, nozīmetu savas sejas zaudēšanu sabiedrībā.


NINJŌ
Ninjō ir līdzcietība pret citiem. Tas ir līdzīgi tam, ko rietumnieki sauc par empātiju. Kad kāds zin ninjō, viņš ņem vērā citu jūtas. Tas ietver arī paša velmes un “jūtas”, kā piemēram mīlu, labestību, utt.
Samurajs var veikt kiritsute-gomen un nogalināt zemnieku uz vietas, par jebkuru iedomātu apvainojumu. Tas ir pilnīgi legāli, bet tādejādi apzinoties ignorē ninjō; nav nekādu jūtu pret otru cilvēku. (Šādi samurajs iespējams var zaudēt godu)
Bandīti var veidot bandas lai aizsargātu tos, kurus neviens cits neaizsargā (iedomājieties Robinu Hudu vai Japāņu terminoloģijā – Ishikawu Goemon), un viņi darbosies apvienojot giri un ninjō principus. Bandītiem ir iespēja aizsargāt cilvēkus, un viņiem tā jāizmanto (giri), un viņi to dara simpatizējot nabagiem (ninjō). Šādi cilvēki ir Tokugavas perioda vadošas personas ciematos(mūsdienās tā ir Jakuza), kam patīk iedomāties sevi par Robiniem Hudiem un parasto ļaužu sargiem.
Vai tavs varonis “zin ninjō” vai nezin ir atkarīgs tikai no tevis. Nav sociālu prasību ievērot ninjō, kā tas ir saistībā ar giri. Tā vietā lai dotu likumus par ninjō, vislabāk ir atstāt to paša spēlētāja ziņā, lai tas izvērtē kādu iemeslu dēļ, ko dara, vai kāda motivācija lieke varonim darīt to vai šito; ninjō vislabāk atspoguļot, ņemot attiecīgus Talantus vai Komplikāijas un ienesot tos lomu spēlē.


GIMU
Gimu ir pienākums atmaksāt tiem kam tu nekad nevarēsi pilnībā atmaksāt. On, kas saņemts no šiem cilvēkiem ir neaptverams. Šo parādu pilnīgākā atmaksa vienmēr būs tikai daļēja un parāds mūžīgs. Gimu sevi ietver:
Chu: Pienākumu pret savu lordu, imperatoru, Shogunu.
Ko: Pienākumu pret saviem vecākiem un senčiem.
Ninmu: Pienākumu pret savu darbu.
Jebkura neveiksme noturēt gimu nozīmē zaudēt godu. Šo godu var atgūt tikai apmierinot nesasniegtā gimu nosacījumus.


GIRI
Giri, ir, vienkārši izsakoties, pienākums. Giri pieprasa ar matemātisku precizitāti parādu atmaksu (on) ; kā likums vienmēr pastāv laika limits. Giri apvieno reizē giri pret pasauli un giri pret savu vārdu.
Piemērs: Ja kāds izglābj tavu dzīvību, tu jūties saistīts ar giri lai jelkā atmaksātu glābējam. Iespējams izglābjot glābēja dzīvību, pat ja tas prasītu tavu paša.
Cīnītājs, kas turas kaujas aizmugurē un izvairas no kontakta ar ienaidnieku, cieš, zaudējot sejau, jo nav izpildījis savu pienākumu pret savu lordu (viens giri veids), kamērt viņa biedrs ārda pretinieku pirmajās rindās, izsaucot kvēlus izaicinājumus un cērtot galvas. Abi šie vīri var tikt ievēroti sabiedrībā un attiecīgi zaudēt vai iegūt godu vienlaicīgi.Vienkārši kaujoties kaujā nenesīs godu, vai to nezaudēs, jo tā ir giri izpilde pret savu lordu.
Cits giri veids ir giri pret saviem sievas radiem. Sievas radi ir “kontrakta ģimene”, un on atmaksa tiem ir giri, kamērt atmaksa saviem vecākiem ir gimu.
Kādam pateikt, ka tas “nezin savu giri”ir apvainojums. Tas netieši norāda, pamatā, uz to, ka personai nav lojalitātes izjūtas vai dēla godbijības, vai goda. Klejojoši suņi nezin giri; vīrietim tas ir jāzin!
Giri pasaulei: giri pasaulei ir atmaksa saviem biedriem, kā piemēram, pienākums pret savu lordu, ģimeni, svešiniekiem par saņemtu dāvanu, palīdzību vai citu pakalpojumu, attāliem radieniekiem (dēļ on, kas saņemts no kopējiem senčiem).
Giri savam vārdam: giri pret savu vārdu ir pienākums uzturēt savu labo vārdu un reputāciju. Šis giri sevī ietver pienākumu attīrīt savu vārdu no apvainojuma vai izgāšanās (piemēram pienākums veikt vendetu), neatdzīt nekādu saudējumu vai nevīžību (aizsargājot savu profesionālo reputāciju), izpildīt sociālos pienākumus (pieklājīgi un respektabli uzvesties, apspiest nepiedienīgus emocionālus izvirdumus, pieņemt savu stāvokli dzīvē..), palikt stoiskam, kad ciet sāpes (no ievainojuma, slāpēm, bada...)
Kā var redzēt, giri pasaulei un giri vārdam ir divas vienas un tās pašas monētas puses.
Jebkura izgāšanās izpildīt giri nozīmē goda zaudējumu un to var tikai atgūt izpildot giri nosacījumus.

Šo rakstu rediģēja Aikis: 25.11.2004 14:32
Go to the top of the page
 
+Citēt rakstu

Raksti šajā pavedienā
Aikis   LARP: Ceļš   25.11.2004 10:45
Yume   mmm, Aiki, katana ir noteikta "modeļa" v...   25.11.2004 11:35
Urdrunir   Sveiki! Ņemot vērā šī brīža situāciju Brīvdaba...   25.11.2004 12:05
Aikis   Yumei: Ja ir idejas apģērbam - saskaņo ar Amidalu...   25.11.2004 12:15
Yume   TNX Aiki, par to zobenu, tas bija tiešo tas ko man...   25.11.2004 13:31
Kurbads   Man patiik, izkalausaas baigi labi. Protams, manas...   25.11.2004 13:37
Kraukleenss   Shitas izklausaas taa tiiri nekas. Cik sapratu, ta...   25.11.2004 13:42
Lia'angia   Kā ar citzemju iedzīvotājiem, tirgotājiem? Ira, ja...   25.11.2004 14:01
Aikis   Tipisks samurajs: 1. Kimono klana kraasaas (ietei...   25.11.2004 14:05
Andza Arrdh   Spēles pasaules settings un vēsture ir kaut kur ja...   25.11.2004 14:08
Urdrunir   CITĀTSTeikism, es gribu spēlēt kaut kādu ķīniešu v...   25.11.2004 14:20
subito   Domāju, ka tas varētu būt interesants pasākums. Ku...   25.11.2004 14:23
Aikis   CITĀTS(subito @ 25.11.2004 14:23)Domāju, ka t...   25.11.2004 14:29
Kurbads   Es piesakos pie samurajiem... sssnjaaaa!! ...   25.11.2004 15:47
Sindra   Svārkbikses. Hmm... Nu tās ir tādas platas bikses...   25.11.2004 15:52
Aikis   Samuraji : Jaunāks samurajs: Mūsdienu samura...   25.11.2004 16:53
Kurbads   Paldies, paldies par info... Gribeeju tikai pateik...   25.11.2004 17:19
Sindra   Nu tas jau vairāk par tērpu bija domāts, ne par fi...   25.11.2004 17:26
Svivens   Nu Toms Kruuzs filmaa Peedeejais samurajs maceeja ...   25.11.2004 19:26
Aikis   CITĀTS(Svivens @ 25.11.2004 19:26)Kaapeec sam...   26.11.2004 10:33
LonleyRoad   Samuraju zobens. Spēlē ir paredzēts izmantot boken...   26.11.2004 11:52
Sindra   Par tādu līmlenti arī domāju. Ar tādu ari tiek apl...   26.11.2004 11:54
Urdrunir   Tiem, kuri grib paši taisīt ieročus, ir jāņem vērā...   26.11.2004 12:06
subito   CITĀTS(Urdrunir @ 26.11.2004 12:06)Bez tam, p...   26.11.2004 12:17
Aiva   CITĀTS(subito @ 26.11.2004 12:17)Ko nozīmē dr...   26.11.2004 12:26
Aikis   CITĀTS(Aiva @ 26.11.2004 12:26)Citādi pat te ...   26.11.2004 12:43
Aiva   CITĀTS(Aikis @ 26.11.2004 12:43)CITĀTS(Aiva ...   26.11.2004 12:54
Aikis   CITĀTS(Aiva @ 26.11.2004 12:54)Jā, mazliet sk...   26.11.2004 12:59
subito   Nebūtu žēl izdot 10 Ls par zobenu, tad ja tas būtu...   26.11.2004 12:13
Sindra   CITĀTS(subito @ 26.11.2004 12:13)Nebūtu žēl i...   26.11.2004 12:32
subito   CITĀTS(Amidala @ 26.11.2004 12:32)Vai Tu esi ...   26.11.2004 12:36
Sindra   Ja Tu rīt atnāktu uz LFFB pasākumu es varētu atnes...   26.11.2004 12:38
subito   CITĀTS(Amidala @ 26.11.2004 12:38)Ja Tu rīt a...   26.11.2004 12:43
Elernass   Nu jaa... bokeni vispaar ir diezgan izturiigi. Lai...   26.11.2004 12:45
Sindra   CITĀTS(subito @ 26.11.2004 12:43)Cikos un kur...   26.11.2004 12:46
Kraukleenss   eemz cerams, ka katram klanam buus savas domineejo...   26.11.2004 13:16
Andza Arrdh   Ja nemaldos, tradicionaalais variants - kad esi pa...   26.11.2004 13:20
Aikis   CITĀTS(Andza Arrdh @ 26.11.2004 13:20)Ja nema...   26.11.2004 13:27
Elernass   Jaa. Mirushajiem chariem buus iespeeja, no paareej...   26.11.2004 13:27
Kurbads   cik es saprotu buus arii sjoguni, kuriem kalpos sa...   26.11.2004 13:34
Urdrunir   CITĀTSVai nebūs tā, ka atnāks viens ronins, paņems...   26.11.2004 15:29
Kedriks   Esmu piedalījies vairākās brīvdabas spēlēs ar šāda...   29.11.2004 15:21
Urdrunir   Es novērojis dažus ekonomikas modeļus un dzirdējis...   29.11.2004 15:48
Silvestrs   Tāk man jautājums par tiem bokeniem, Latvijā var n...   30.11.2004 19:38
Urdrunir   Jā, Latvijā bokenu var nopirkt ar plastmasas gardi...   01.12.2004 09:12
Sindra   Geishas vareetu teerpties aptuveni shaadaa kimono,...   01.12.2004 10:13
Aiva   Vai šie piemēri nebūtu tuvāki spēles garam? http:/...   01.12.2004 10:23
subito   Iespējams, ka es kādam tūlīt riktīgi samaitāšu gar...   01.12.2004 11:12
Elernass   Vienmeer prieks atbildeet uz jautaajumiem Pras...   01.12.2004 11:30
Aikis   Piebilde: Ir internets, tajā ir neskaitāmas variāc...   01.12.2004 11:35
Silvestrs   Es laikam kļūstu par sliņķi, bet tik un tā pajautā...   01.12.2004 14:58
Aikis   Bokenu makstis jāmeistaro pašiem. Var tās arī eizm...   01.12.2004 15:13
Silvestrs   Varētu mēģināt uztaisīt zelta zobenu (ak mans vērt...   01.12.2004 15:25
subito   CITĀTS(Silvestrs @ 01.12.2004 15:25)Varētu mē...   01.12.2004 19:20
Yume   par zobeniem es vispār silti iesaku palasīt kautku...   01.12.2004 20:05
Lia'angia   Hmm, bet kā tad ar to slaveno sudraba zobenu, ko u...   01.12.2004 20:35
Yume   CITĀTS(Lia'angia @ 01.12.2004 20:35)Hmm, ...   03.12.2004 22:29
Silvestrs   Par to zelta zobenu, var taču viņš būt tikai apzel...   02.12.2004 15:14
Aikis   Nuuu.... zelta zobens vareetu buut tava "fish...   02.12.2004 15:23
Kraukleenss   heh tad jau jaapanjem liidzi mans draugs, kursh 7 ...   02.12.2004 15:48
Aikis   Zobeni netiek boofoti. Cīņas notiek apstādinot sit...   02.12.2004 15:55
Sindra   Nuuu... Boofojuma nebūs. Bet mums ir uztaisīts ...   02.12.2004 15:53
Kraukleenss   Kuraa vietaa tieshi ir tas austrumu lietinju veika...   02.12.2004 20:34
Andza Arrdh   Erm, starp Briiviibas un Valdemaara tur tas ir. Vi...   02.12.2004 20:37
Kraukleenss   nja 2 reizes tur garaam nogaaju, nu nekas, ieshu v...   02.12.2004 21:37
Silvestrs   Tādā melnā mājā tāds kā puspagrabiņš.   02.12.2004 22:16
Aikis   Papildinājums: Es silti ieteiktu pirkt vieglākos u...   03.12.2004 14:30
Kraukleenss   CITĀTS(Aikis @ 03.12.2004 14:30)Papildinājums...   03.12.2004 23:41
Svivens   Un kaads ir smaguma diapazons? Pa teerauda zobenu ...   04.12.2004 00:48
tupenis   a kā ar samuraju tērpiem šitāds derētu tas ir no ...   04.12.2004 20:30
Aikis   Pēdējā bilde ir skaista, tomēr tādu kvalitāti neva...   05.12.2004 12:39
Kamazs   Tas nozīmē, ka samurajiem ir vairāk HP?   05.12.2004 12:53
Aikis   Kamaz: Taa vareetu domaat. Tomēr esmu simtprocenti...   05.12.2004 12:55
Kamazs   Aikis, nee doma bija par to, ko Svivens aizraadiij...   05.12.2004 15:14
Kurbads   Gribaas piebilst, ka arii samurajiem bija skeepi, ...   05.12.2004 15:54
Kraukleenss   Piekriitu Kamazam par to zobenu neapliimeeshanu. S...   05.12.2004 18:28
Kedriks   Nu ir taada lieta kaa koka struktuura, kas regulaa...   05.12.2004 18:53
Kamazs   Bokenus, kaa noprotu, izmanto treniņos. Un, kā ški...   05.12.2004 18:56
Kedriks   CITĀTS(Kamazs @ 05.12.2004 18:56)Bokenus, kaa...   05.12.2004 18:58
4 Lapas V   1 2 3 > » 


Closed TopicSākt jaunu pavedienu
2 lietotāji/s lasa šo pavedienu (2 viesi un 0 anonīmie lietotāji)
0 biedri:

 



RSS Lo-Fi versija Pašlaik ir: 20.06.2025 16:37