![]() |
Laipni lūdzam, viesi ( Pieteikties | Reģistrēties )
![]() |
![]()
Raksts
#1
|
|
ex foruma administratore ![]() ![]() ![]() ![]() Grupa: Biedri Pievienojās: 18.11.03 ![]() |
Ar cēlu žestu atveru jaunu pavedienu ar nolūlku ļaut citiem un pashiem sev lasīt mūsu dziļpos pārspriedumus un izjūtas pēc garām pastaigām ar zināmiem kaujas elementiem, pa mežonīgo Ādažu poligonu.
Visā visumā varu teikt, ka bija jautri, kas laikam arī larp'ā ir vissvarīākais. Bija šadas tādas nepilnības(manuprāt nenozīmīgas), bet to vaininieki bija vairāk vai mazāk paši spēlētāji. Visu cieņu Troļļiem, par viņu spēju izpildīt TIK daudz questus. No manas puses pateicība Prizdas dievam Dāsnam par viņu dāsnumu. Ar bijību var skatīties uz apmātie (un nesitiet mani, ja tie kuru frakijas nosaukumu tā īsti zin tikai viņi paši, nav apmātie), no kuriem badijās pat troļļi. Starp citu troļļu un apmātie ar savu klaigāšanu radija lielisku realitātes izjūtu bet tas tā (IMG:http://www.kurbijkurne.lv/forums/style_emoticons/kurb_gaiss/grin.gif) Par questiem, draņķība tā, ka cieminiekiem nelāgu sakrtību vai vienkarši nevelēšanās dēļ, ar uzdevumiem sanāca tā nelāgi. Katrā ziņā questi bija un, ja vien labi gribēja un akut cik kaut ko spēja, kādu varēja dabūt un pildīt so all respect GM. Atgriežoties pie sākuma tēmas. Bija siltāks nekā bija cerēts, vismaz es nenosalu, paarāk badā arī nemocījos, (ceru ka vismaz troļļi ir kārtiī paēduši). Cilvēki bija gandrīz godīgi ( čētošanās ar hitiem vai burvestībām netika novērota paarāk beiži). Mazliet žēl GM kuri laikam savām kajiņām staigāja tik ilgi līdz varis nevareja pastaigāt. Tātad secinājumi: Bija baigi baigi labi. (IMG:http://www.kurbijkurne.lv/forums/style_emoticons/kurb_gaiss/laughing.gif) Šo rakstu rediģēja Goldberry: 17.10.2004 14:15 |
|
|
![]() |
![]()
Raksts
#2
|
|
Studē augstākās pārvērtības ![]() ![]() ![]() ![]() Grupa: Biedri Pievienojās: 12.11.03 Kur: Jauko poniju zemē. ![]() |
Pirms paša teksta atļaušos izteikt kritiku tiem cilvēkiem, kurus gaidījām, bet kuri nebija gana pieklājīgi, lai pabrīdinātu GMus par savu neierašanos. Es, protams, nesaku, ka kādam būtu obligāti jāierodas, ja viņš ir teicis, ka būšot. Nevienu nevar piespiest piedalīties. Taču no otras puses atsūtīt kaut vai tās pašas dienas sākumā īsziņu ar paskaidrojumu, ka nebūsi, nav nemaz ar tik grūti.
Troļļu Naktis 3: Ras-piz-ģeji atgriežas. Ok, esmu galīgi slims ar temperatūru un taml. simptomiem bagātinājies. Tāpēc tagad man ir lērums laika, ko veltīt rakstīšanai, guļot mājās gultā, tajos intervālos, kad galvas sāpes neuzklūp. Placdarms + Skaists, liels, perfekti piestāvošs TN pasaulei. Es allaž, kad kādu aicināju uz šo pasākumu, teicu: Es tev varu apsolīt tikai vienu lietu konkrēti tur būs ļoti jauki dabasskati, par pārējo nav nekādas garantijas. - Tā kā biju slims, tad diezgan ātri nobesījos staigājot apkārt, un placdarms sāka likties bezgalīgi par lielu. Ar naidu un dusmām vēlos un rāpoju pa troļļu vagām. Taču zinu, ka normālos apstākļos tā nedomātu. Laika apstākļi + Nelija, nebija ļoti, ļoti auksts. Vārdu sakot, mums ļoti paveicās vai arī tas bija Haļavas, Dāsna un, man šķiet, Upesmalas Burvja darbības rezultāts. - Protams, varēja būt siltāks, taču to tik krasi nejuta, ja bija gana kārtīgi satuntuļojies (kā es ar pāris dučiem džemperu apakšā). Vējš aukstais brīžam dzēla, taču no otras puses tas tik stilīgi lika plandīties apmetņiem, ka to var piedot. Spēles ilgums + Šoreiz mums par savā ziņā patīkamu pārsteigumu spēle turpinājās itin knaši arī otrā dienā. Savā ziņā patīkamu no tā viedokļa, ka paši GM bija diezgan paguruši turpināt spēli. Bet tā laikam ir laba zīme, ka PC ir gatavi turpināt tad, kad GM vairs ne tik ļoti. - Laikam jau par īsu, jo, kā secinājām ar vienu trolli, pirmajā dienā cilvēki tikai vēl iejūtas un spiež uz kautiņiem brutāliem, turpretī otrajā dienā ir gatavi uz visvisādām sociāla rakstura padarīšanām, bet tad jau spēle beidzas. GM darbs + Šoreiz bijām gatavojušies vairāk nekā iepriekšējo reizi. Lai arī daudz kas tika darīts pēdējā mirklī, daudz kas arī bija izdarīts pirms tam. Un tas ir labi, jo nozīmē, ka zināms progress ir organizēšanas jomā. - Ja pajautāsit, vai kāds no mums izbaudīja spēli, saņemsit viennozīmīgu atbildi: Nē. Un tas ir slikti, jo mazina kaut kādā mērā vēlmi darboties šajā jomā. Tas liecina, ka bijām tomēr slikti sakārtojuši darbu un nebijām sev nodrošinājuši gana ērtu spēlēšanas un spēles darbināšanas apstākļus. Es uzskatu, ka ideāls variants būtu tad, ja katram GM būtu viens konstants tēls, kuru viņš var visu laiku spēlēt nevis lēkāt no vienas lomas uz otru vai nīkt, pildot administratīva rakstura pienākumus. Arī fakts, ka pārlieku stresojām un diezgan maz ko zinājām par aptuveno cilvēku skaitu un tamlīdzīgām lietām neilgi pirms spēles, liecina, ka mums organizēšanas jomā vēl jāattīstās un jāattīstās. Spēles mehānika Boofedi Lai arī tā arī nevienu lielo kauju neredzēju, šķiet, ka cilvēki bija apmierināti ar lielajām batālijām. Taču te ir viena problēma TN. No vienas puses mīkstinātie ieroči nodrošina ātru dinamisku kauju, taču no otras puses fakts, ka viņi ir mīkstināti cilvēkiem liek atslābt, un padara viņus psiholoģiski ````iskākus. Viņi mazāk baidās no nāves un dažreiz atļaujas ignorēt vai piemirst trāpījumus kaujā (piemērs, kritušā Bezvārža cīņa ar Kūru un pēc tam Krētu. Abiem es, ja nemaldos, iecirtu pa divām reizēm, lai gan patiesībā jau pēc pirmā trāpījuma ar super-puper 4 damage zobinu viņi skaitījās pāršķelti uz pusēm. Varbūt pats biju vainīgs, ka nenovērsos un turpināju cīņu, bet man vienkārši negribējās, pārtraukt to ar dežūrfrāzi: Ērm, draudziņ, tev iekšas tek no vēdera laukā!). Taču visiem jāatceras, ka patiesībā katram neapbruņotajam ir gandrīz vai tikai viens trāpījums, tāpēc vajadzētu ļoti nervozēt un uztraukties. Tas blieziens pa roku ar m-zobenu, tev tikko kā iegrieza tik spēcīgi, ka tu agonijā vārties pa zemi. Tas ir iejušanās jautājums, kuru vajadzētu vēl attīstīt. Dažās spēlēs sauc pretiniekam, kad trāpa, cik no viņa nost, bet tas mums likās nestilīgi. Man bija ideja, ka cilvēkam vajadzētu akcentēt ar kliedzienu vai lādējienu, kad viņam trāpa, kas gan dotu informāciju pretiniekam, gan pašam atgādinātu, ka viņam ir trapīts un viņam kaut kad jāmirst. Taču zinu, ka uz to kaujas laikā un laukā ir pārāk grūti koncentrēties, kā arī cilvēki varētu sajaukt tos ar īstiem sāpju izkliedzieniem un sabīties, ka ir kādam nodarījuši pāri. Šoreiz GMiem galīgi nebija laika taisīt ieročus, tāpēc to atstājām spēlētāju ziņā, taču būtu jauki, ja spēlētāji ar ieklausītos GM izteiktajā pirms tam kritikā par tiem un tos nedaudz uzlabotu (proti nošķītu nost kādu trešdaļu no putupolitēna kārtām tiem zobeniem, kuriem pēc platums sāk līdzināties garumam). Tā kā pašiem mums vēl būs jāpadomā, kā ieteica Jēkabs, par kaut kādu garuma, platuma, smaguma etc. standartu izstrādi. Varbūt. Atdzimšana Mēģinājām cilvēkus aicināt nemirt un baidīties no nāves, ieviešot nāves zemi, kura ir tālu, un tas, ka tu nomirsti nozīmē, ka slikti, nu būs ilgu laiku jāatdzimst. Diemžēl tur atkal pieļāvām vairākas kļūdas. 1.Mirušo zeme bija tālu, bet tā vai nu visu laiku bija tukša vai pārpildīta, kas neļāva ērti tajā operēt ar gariem un tos izkalpināt, un izmantot, kā NPC kvestiem. Kaut kādā mērā cilvēku, kurš 20 min vilcies šurp un ies vēl atpakaļ ir žēl vēl mocīt. Mans ieteikums ir tāds, ka, ja vēl būs mirušo zemes variants, tad labāk, lai tā ir centrāla (kā Prizda) un līdz tai nav tālu jāiet, taču tur paturēti gan tiksiet uz vietas ilgāk. 2.Troļļi bija disbalansīgi. No vienas puses tas it kā ir baigi labi, jo: a.Apziņa, ka šamie ātri atdzimst ir biedējoša. Tev vienmēr var uzbrukt trollis, un tu tiešām nervozē. b.Paši troļļi var spēlēt troļļu stilā bezbailīgi un pašaizliedzīgi Bet kopumā, tā kā šinī gadījumā troļļi bija PC, tas sanāca diezgan negodīgi pret citiem PC, kuriem bija grūtāk. No otras puses neviens, šķiet, nepamēģināja novākt kādu no troļļu altāriem, lai sabojātu un palēlinātu viņu atdzimšanu. Un sākotnēji troļļiem bija paredzēts atdzimt krietni lēnāk, bet, kad mums likās, ka troļļu frakcija būs vismazākā (kā gluži nebija, proti, tā nebija ļoti mazāka par citām), mēs sistēmu vienkāršojām. Massacre (aka Mazsakars) Dažiem patika, daži sūdzējās, ka TN bija pārāk fight based spēle. Pirmkārt, atzīstu, ka bijām diezgan neveiksmīgi ņēmušies ar kvestu realizāciju + tā kā viena frakcija tā arī neieradās, daudz kas izjuka. Otrkārt, daudzi cilvēki TN automātiski asociē TN ar slaktiņa tipa LARP un pat pārlieku nemēģina to spēlēt savādāk (ar lieliskiem izņēmumiem, piem., daudzkārt piesauktais Haļavas priesteris). TN sava veida devīze viennozīmīgi ir total freedom , proti, tu drīksti, ja vēlies novākt to, kura ģīmis vien tev nav iepaticies, jo tāds nu ir brutālais un mežonīgais TN pasaules settings. No otras puses, vai slepkavošana ir vienīgais veids kā pašrealizēt sevi? Treškārt, jau pieminētā troļļu ātrā atdzimšana nedaudz noskaņoja viņus allaž būt gataviem mesties slaktiņos, kas, IMHO, daļēji iedvesmoja vai radīja arī pārējiem iespaidu, ka šajā pasaulē dzīvo tikai pēc likuma: vai nu tu novāc, vai tiksi novākts. Lai gan patiesībā spēles sākumā troļļi nāca ar mieru pie cieminiekiem un arī vēlāk pierādīja sevi kā itin inteliģentas būtnes (laiku pa laikam). Anyway, TN piedalās daudzi, kas pirmo reizi ir LARPā un viņi vēl tikai trenējas tam pieiet kreatīvi un pamatīgi, tā kā es domāju, ka tas viss attīstīsies. Maģijas Kā allaž šķietami otršķirīgas šajā fight bases LARPā. Taču šoreiz vismaz bija vairāk zīmju ko tulkot un spoku, ar kuriem bezmērķīgi mēģināt runāties. Vārdu sakot, te mums vēl ir ļoti daudz ko attīstīt, jo populārākās maģijas bija un palika EEVELSAARG un EEVELEEDUN (par AARENGARM neko nezinu). Bet šķiet, ka pemana gan ir laba fīča. Nauda un tirgošanās Pārāk maz mēs GM bijām un pārāk bijām nesaorganizējušies ar wanna be DMiem, lai gana ērti un viegli izveidotu kaut kādu tirgošanās ģildi vai vienkārši tirgoņu bariņu. Kaut ko tur mēģinājām tirgoties. Kā nu sanāca, tā nu sanāca. Bet, manuprāt, tas tomēr bija labāk kā TN2 vājprātīgā puurgaala stiepšana un slēpšana. Vai arī tomēr nē? Par to jums spriest labāk. Uzvarējušie un zaudējušie LARPā var tikai vienā veidā uzvarēt, proti, interesanti pavadot laiku, kaut vai tu visu laiku tiec sakauts kaujās, neatmini maģiskās mīklas un neizpildi kvestus. Tu tomēr esi uzvarējis. Es to vienkārši tā pieminu, jo atcerējos, kā SLS4 kalējs sarunāja ar Soirvaktu, ka tagad paņems no viņa visus dzintarus (pēc lībiešu nometnes iznešanas), lai pierādītu, ka ir uzvarējis, lai gan man nešķita, ka kāda no nometnēm īpaši būtu uzvarējusi. Tāpat arī TN nokaujot 20 cilvēkus un iznesot visas frakcijas, varbūt ir metode, kā uzvarēt. Bet vai tā pati labākā, es neesmu drošs. Labi, pagaidām man pietiks rakstīt. Pēcāk vēl ko iemetīšu. |
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Lo-Fi versija | Pašlaik ir: 24.05.2025 00:04 |