![]() |
Laipni lūdzam, viesi ( Pieteikties | Reģistrēties )
![]() |
![]()
Raksts
#1
|
|
Atver vēstuli ar SĒRG-u rezultātiem ![]() ![]() ![]() ![]() Grupa: Biedri Pievienojās: 26.01.04 ![]() |
(IMG:http://img408.imageshack.us/img408/1222/postapoc1.jpg)
Soft airsoft brīvdabas lomu spēle. Šī spēle ir sīkvels 2006. gadā Irbenē notikušajai post-apoc spēlei PostCity/SUX/Barības ķēde. Treileris: http://vimeo.com/3424262 Orientējoši spēles datumi 17. - 19. septembris (var mainīties!) - tātad aptuveni pēc mēneša. Sīkāka informācija sekos nākamās nedēļas laikā. Tikmēr droši varat uzdot jebkādus jautājumus. Imidža autors: Ernests Kļaviņš aka Ishmaels Video treileris veidojis: Inx & Co Šo rakstu rediģēja Kamazs: 15.08.2010 16:25 |
|
|
![]() |
![]()
Raksts
#2
|
|
Atver vēstuli ar SĒRG-u rezultātiem ![]() ![]() ![]() ![]() Grupa: Biedri Pievienojās: 26.01.04 ![]() |
Par ieročiem.
Pēc konsultācijām esam nonākuši pie verdikta, ka šajai spēlei tipiskie airsoftistu šaujamie - >100-120 m/s @0.2g BB - būs pārāk spēcīgi un tāpēc nav atļauti. Visticamākais, maksimālais pieļaujamais ātrums būs 60-80 m/s (200-250 fps), bet to mēs precīzi varēsim pateikt tikai nākampirmdien novērtējot attiecīgās klases šaujamo pieejamību. (Neatkarīgi no airsoft ieroču jaudas, brilles būs nepieciešamas labas.) Re, atradu netā dažus attiecīgās kategorijas šaujamos: http://www.hobbytron.com/AirsoftSubMachine...nAEGCMD90H.html http://www.hobbytron.com/AirsoftPistolGunE...ricCM2012B.html Te gan svarīgi piebilst, ka munīcijai (0,12g BB vai 0,2g BB esmu manījis) ir nozīme. Mēs orientējamies uz 0,2 g. CITĀTS("Jaukais Aikis") Pagaidām gan nav skaidrs spēlētāja koncepts Kas ir spēlētāja koncepts? CITĀTS Vai cīņā drīkst saķert ar roku pretinieka steku/šaujamo? Nē. CITĀTS P.S. Joprojām aktuāls arī jautājums par expertise un čipu implantēšanu citiem. Expertise raksturo spēles tēla "uzņēmību" pret augmentācijām. Līdz ar to, nē, nevar instalēt čipus citiem. Sitijā būs speciāls tēls - ķirurgs - kurš ar to nodarbosies. Katram čipam ir savs expertise līmenis un sev var implementēt tikai tāda vai zemāka līmeņa čipu, cik liels tev pašam ir līmenis. Plus, uz sevis tu vari ieinstalēt tik daudz čipus, cik liels tev ir līmenis. Un jā, čipi stekojas. Šo rakstu rediģēja Kamazs: 24.08.2010 07:52 |
|
|
![]()
Raksts
#3
|
|
Bēg no sera Kedogena ![]() ![]() Grupa: Biedri Pievienojās: 26.06.05 Kur: Riga or Mainhardt ![]() |
Expertise raksturo spēles tēla "uzņēmību" pret augmentācijām. Līdz ar to, nē, nevar instalēt čipus citiem. Sitijā būs speciāls tēls - ķirurgs - kurš ar to nodarbosies. Katram čipam ir savs expertise līmenis un sev var implementēt tikai tāda vai zemāka līmeņa čipu, cik liels tev pašam ir līmenis. Plus, uz sevis tu vari ieinstalēt tik daudz čipus, cik liels tev ir līmenis. Un jā, čipi stekojas. Taču čipus var izraut no cilvēka (kurš ir nogalināts vai satverts) vai atrasts un pārdot/iedot kādam, vienīgi instalēt tos var dakteris Sitijā un atbilstoši personāžam ar piemērotu expertise līmeni. Atbildes uz vēl dažiem izskanējušiem jautājumiem... Vai munīcija ir ierobežota? Nē, nav ierobežota. Katrs pats pērk un pārnēsā cik grib. Taču munīcija ir loot'ojama. Ja pārnēsāsi visu munīciju uz sevis, kāds tev viņu var atņemt. Paika? Pārtiku, kuru vēlaties patērēt spēles ietvaros, lūdzu sagādājiet atbilstoši settingam. Proti, postapoc vidē pieejami ir pārsvarā tikai konservēta, iepakota un sausa pārtika. Svaiga pārtika ir ĻOTI liels retums. In-Game pārtika, kuru jūs vēlaties patērēt poligonā un spēles laikā kā personāži, IR loot'ojama. Protams neviens no GM neapturēs jūs, ja vēlaties ar balto apsēju doties ārpus spēles uz savu mašīnu un tur nograuzt kādu desmaizi vai apēst banānu. Katrs spēlētājs pats spriež cik ļoti viņš vēlas ēšanu iekļaut spēlē un cik ļoti viņš ir gatavs pamest spēli, lai vienkārši paēstu. Alkohols? GM nostāja par alkohola patērēšanu spēles laikā nav mainījusies - alkohola un citu apreibinošo vielu lietošana spēles laikā ir aizliegta. Kā darbojas No-Loot? No-Loot būs atkārtoti izmantojams štruntiņš (kaut kāds plastmasa žetons), kuru varēs pielikt pie mantām ar skoču. Tiem cilvēkiem, kas vēlas izmantot Resource skillu, vajadzētu pašiem nodrošināties ar extra skoču, ja viņi vēlas No-Loot čipus lietot atkārtoti. No-Loot čipu var arī likt uz kāda cita cilvēka mantām, taču tā ir spēja, tāpēc nevar čipu vienkārši atdot. No-Loot čipu var uz mantas pielīmēt tikai indivīds, kuram ir Resource spēja. Katram cilvēkam ar Resource skillu būs uz No-Loot čipa savs identifikācijas kods/simbols un čipu varēs pielīmēt/imbue'ot uz mantām tikai tas indivīds, kam pieder attiecīgais čips. Šo spēju var noteikti arī izmantot, lai pelnītu spēles laikā, piedāvājot No-Loot'tot citu cilvēku mantas. Taču čipi nāk noteiktā apjomā katrā skilla līmenī. Šo rakstu rediģēja Axa Night: 25.08.2010 10:38 |
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Lo-Fi versija | Pašlaik ir: 09.06.2025 06:32 |