![]() |
Laipni lūdzam, viesi ( Pieteikties | Reģistrēties )
![]() |
![]()
Raksts
#1
|
|
Angel of Music ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Grupa: Biedri Pievienojās: 15.01.04 Kur: Azeroth Spēļu meistars 2012 ![]() |
Gunda - ko vēlas nakts ragana?
Skaista ir maģijas apvītā Sertonas pasaule. Tajā atradīsi visu. Gan zaļojošus mežus, gan nepārredzamas jūras, kalnus, kuri sniedzas debesīs vai saules pārkarsētus smilšu tuksnešus. Ļaudis apdzīvojuši gan mežus, gan paši radījuši akmens pilsētas. Bet pati pasaule ir veidota no spēka vārdiem. Viens spēka vārds katrai lietai, viens spēka vārds katram cilvēkam. Viens spēka vārds klanam, viens ciltij, viens ciemam, viens zemei. Kas zina spēka vārdus, tam ir vara pār pasauli, tas spēj to ietekmēt. Daži spēka vārdi atraisās no savām mirstīgajām čaulām un klīst pa pasauli viegli gaistoši, gaidot, kad kaut kas tos atkal piesaistīs miesai, akmenim vai kokam. Citi izvēlas nekad vairs nepiesaistīties un dzīvo pāri zemei un gaisam. Ļaudis? Ļaudīm spēka vārdi ir mistērija. Daudzi nezin pat sevis paša vienu vienīgo īsto spēka vārdu. Bet dažiem spēka vārdi ir kaislība. Meklēt, atrast, zināt tos,- tā ir viņu dzīve. Spēcīgākie, gudrākie un veiksmīgākie no šiem zinātkārajiem ļaužu vidū ir pazīstami kā šamaņi. No malas liekas, ka šamanis runā ar dieviem, dabas gariem, svētajiem dzīvniekiem vai senču spokiem. Bet patiesībā šamanis ar spēka vārdiem cenšas izzināt pasauli, nodrošināt sev un saviem ļaudīm drošību un labklājību, piesaukt veiksmi. Šamaņi bieži izmanto totēmus. Totēms ir lieta, kas palīdz vieglāk izprast un atcerēties spēka vārdu. Totēms palīdz runāt uz to dievību vai garu, kuru šamanis uzskata par savu ļaužu aizbildni. Bet! Šamaņu vidū klīst runas, ka totēms ir tikai kruķis klibajam. Kas zina patieso sava aizbildņa spēka vārdu, tam nevajag totēmu. Tas var runāt ar aizbildni, kā līdzīgs ar līdzīgu un prasīt to, ko vēlas, un aizbildnis to arī izdarīs. Bet spēka vārdi no ļaudīm slēpjas. Tie paši rokās nelec un nekustina mēli sevi izsakot. Spēka vārdi ir noslēpušies cilvēku un garu atmiņās, senos cietokšņos, iekalti varenu dēmonu galvās un iecirsti mūžsenu koku saknēs, izkusuši burbuļojošu strautu tecējumā un aizčukstējuši projām ar rīta vēsmu. --- Kad tavas cilts šamanis vairs nedzird, ko saka viņa totēma aizbildnis, tad vainīga ir viņa. Kad tava klana vectēvs nespēj glābt no nīkuļošanas tavus lopus, tad uzdarbojusies ir viņa. Kad tavas ģimenes māte neredz krāsainos dzīparos rītdienas laiku, tad šeit netālu ir viņa. Kad tavas pilsētas svētnīcas cienījamais priesteris jūt tavu dievu novēršamies, tad smejas viņa. Gunda. Nakts ragana. Mirstīgā sieviete, kas reiz bija tikai savas cilts šamane, bet krājot spēka vārdus kļuva par kaut ko daudz nozīmīgāku. Gunda pati ir spēka vārds. Vārds, kurā iekļauts liels iznīcības spēks. Vārds, kuram pakļauti citi spēka vārdi. Ko vēlas Gunda, Nakts ragana? Un ko viņa nekautrēsies darīt, lai to iegūtu? Kas notiks ar tevi, taviem ļaudīm, tavu zemi, ja Gunda panāks savu? --- Spēlētāji ir iesācēji šamaņi, viņi katrs nāk no savas cilts, klana, ģimenes, ciema, pilsētas utt. Viņiem ir bijis kāds skolotājs, kas ir stāstījis, ka pasaulē ir spēka vārdi un tos izmantojot var iegūt labumu sev un citiem. Katram skolotājam ir bijušas savas metodes kā izskaidrot spēka vārdus,- viens mācījis burvju skaitāmpantus, cits rituāla dejas, kāds mācījis darīt darbu noteiktā veidā, cits rādījis lūgšanu tekstus. Pati pasaule ir reizē maģiska un tehnoloģiska, bet tehnoloģija tiek uzskatīta par sava veida maģiju. Šajā pasaulē ir maģiskas ugunsbumbas, šamaņu izsauktas vētras, stipras alķīmiskas dziras, spējas pārvērsties par dzīvniekiem, lieli metāliski nezvēri, kam pa ausīm šņāc tvaiks. Katrai tautai, katrai ciltij savs maģijas veids. Visas tautas ir zināmā mērā humanoīdi, taču tām var būt iezīmes, kuras sastopamas pasakās. Katrs drīkst izvēlēties savu piederību un iztēloties savu varu un savu ļaudis. Tikai atcerieties, ka šī ir pasakaina pasaule un tai vairāk piemēroti maģijas un mistikas novirzieni, kuriem ir senā vēstures, viduslaiku vai klasiskā fantasy piegarša. Šeit daži piemēri: - tu esi no liegas, slaikas tautas, kam patīk dzejot zem zvaigznēm un kas dejiskas zobencīņas apvieno ar brīnumainu maģiju - tu esi indiānis, ādās un rotājies spalvām, tu šauj ar loku un met lidojošus cirvjus, bet tavas cilts šamanis dejojot izsauc lietu un ar ziedojumiem atvainojas lāča garam par viņa nogalināšanu - tu esi vikings un tavi skaldi griež rūnas, kam piemīt maģisks spēks - tava tauta ir vīri melnos cilindros un monokļiem acīs, kas cenšas izveidot maģisku dzelzs zirgu, kas skries bez auzām un ūdens - ziedojot daudzus un dārgus upurus saviem dieviem, tavas cilts priesteri ietekmē laika apstākļus un piesauc tavai tautai veiksmi sēžot augstu piramīdu galotnēs - greznā halātā un turbānu galvā tu alķīmijas laboratorijā jauc dziras un eliksīrus, meklē indes un spēju pārvērst visu zeltā - tavā ciemā dzīvo tauta, kas tic kādam dievam, daži no tavējiem atsakās no parastās dzīves, lai klosterī kalpotu dievam un rūpētos par ļaužu zināšanām un morālo labklājību - tavi ļaudis tic spējai pārvērsties par dzīvnieku un daži no tiem jau piedzimst izskatā atgādinādami šo zvēru - sens kults meklē spēju iemācīties dēmonu maģijas, galvenajiem kultistiem piemīt spējas, ar kurām var pakļaut citus šajā pasaulē - pūķi ir maģiskas radības, kuras sen izzudušas no šīs pasaules, bet tava tauta zina, ka pētot spēka vārdus tu vari kļūt līdzīgs vienam no tiem un skatīt pasauli pūķa acīm Ko es gaidu no spēlētājiem. Šī būs nopietnā spēlē, tādēļ gribu smukas leģendas, nopietnus stāstus. Anketā jānorāda šādi dati: 1)tēla vārds 2)dzimums 3)cilts, ar ko īpaša tava cilts 4)augums 5)vecums 6)ieroči (Tie kuri redzami, kad paskatās uz personāžu) 7)fotoattēls vai zīmējums (nav obligāti) 9)izskata apraksts (ja ir bilde šis nav obligāts) 10)personāža rakstura apraksts 11)leģenda par bērnību, cilti. kā esi kļuvis par šamani 12)trīs spējas, kuru spēka vārdus personāžs atklājis sen un labi pieprot. (piemēram izsaukt negaisu, uzburt kādu maģiju, izdziedināt) 13)spēja, kuru personāžs ļoti vēlētos iemācīties ________________ Leģendas lūdzu sūtīt man uz PZ. Spēle sāksies pēc Roantoras spēles nobeiguma. Tā kā šī ir mazliet savādāka pasaule nekā manas ierastās fantasy pasaules, tad droši var uzdot jautājumus par neskaidrībām. Mēģināšu atbildēt, ja vien man būs zināmi konkrētie spēka vārdi. Ja nebūs, tad centīšos izzināt un atbildēt. (IMG:style_emoticons/kurb_gaiss/happy.gif) |
|
|
![]() |
![]()
Raksts
#2
|
|
Angel of Music ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Grupa: Biedri Pievienojās: 15.01.04 Kur: Azeroth Spēļu meistars 2012 ![]() |
Par spēka vārdiem
Laikam man te nedaudz jāuzraksta izskaidrojums. Spēka vārdi visi ir vienā senā valodā, kuru saprot un spēj uztvert tikai šamaņi. Jo vairāk spēka vārdus šamanis zin, jo viņš varenāks. Šamanim spēka vārdi ir kā ierocis. Un savus ieročus parasti sargā, vai ne? Vispār Envika rīcība ir netipiska. Un parasti ar vārdiem dalās savas cilts ietvaros, vai ja nu pēkšņi apstākļi šausmīgi spiež. Katrs jūs nākat no citādākas cilts un katrā ciltī vārdus ir pieņemts izmantot citādāk. Piemēram vienam būs jālēkā sarežģīts dejas solis, cits vārdus izdzied. Katra cilts pieradina uzzinātu spēka vārdu savām parašām un tradīcijām. Bet idejiski pasakot skaļi kādu spēka vārdu un psakaidrojot ko tas dara, šamanis nodod zināšanas par šo spēku visiem, kas to ir spējīgas saklausīt un uztvert. Ir dažādi veidi kā spēka vārdus uzzināt. - nonākot Spēka vietās. Vieta pastāsta pati savu spēka vārdu šamanim. - izzinot un meklējot. Mēģinot uzrunāt, izzināt kādu konkrēto lietu, kuras vārdu vēlaties uzzināt. Neatlaidīgs darbs un lielas pūles. Vārds var būt paslēpies da jebkur. Senos tīstokļos, vai senaizmirstās rūnās un alas sienas vai varbūt to izveido mākoņu raksts debesīs. - uzzināt, ja spēka vārdu pasaka cits šamanis un izskaidro ko tas dara - vai arī ja spēka vārds pats nolemj kādam atklāties. Un šamanis pēkšņi kaut kādu darbību rezultātā apjauš, ka ir iemācījies kaut ko jaunu. Zināt kaut kā spēka vārdu nozīmē šo kaut ko pakļaut sev. Likt darīt to ko šamanis vēlās. Un šim kaut kam nav iespēju atteikties. Jā, tas attiecas arī uz dzīvām, saprātīgām būtnēm. Tikai saprātīgās būtnes nezaudē savu gribu un var nedarīt to ko no viņa prasa. Tikai... Uzzinot personas Spēka vārdu, šamanis spēj pakļaut šo personu sev. Spēka vārds tā ir pilnīga kontrole. Ja persona, kuras spēka vārds ir šamanim zināms, nepakļaujas, šamanis var to vienkārši nogalināt izmantojot personas spēka vārdu. Vārds pilnībā kontrolē personu, ar vārda palīdzību var likt tai mocīties nepanesamās sāpēs neļaujot zaudēt samaņu vai nomirt, ja šamanis to nevēlas, vai arī pilnīgi pretēji. Likt izjust absolūtu svētlaimi un labsajūtu. |
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Lo-Fi versija | Pašlaik ir: 07.06.2025 14:12 |