Palīdzība - Meklēt - Biedri - Kalendārs
Pilnā versija: Gunda. Nakts ragana.
Kurbijkurne forums > Foruma spēles > Lomu spēles > Lomu spēļu arhīvs > Ārpustēla diskusiju arhīvs
Lapas: 1, 2, 3, 4
Sindra
Gunda - ko vēlas nakts ragana?

Skaista ir maģijas apvītā Sertonas pasaule. Tajā atradīsi visu. Gan zaļojošus mežus, gan nepārredzamas jūras, kalnus, kuri sniedzas debesīs vai saules pārkarsētus smilšu tuksnešus. Ļaudis apdzīvojuši gan mežus, gan paši radījuši akmens pilsētas.

Bet pati pasaule ir veidota no spēka vārdiem. Viens spēka vārds katrai lietai, viens spēka vārds katram cilvēkam. Viens spēka vārds klanam, viens ciltij, viens ciemam, viens zemei. Kas zina spēka vārdus, tam ir vara pār pasauli, tas spēj to ietekmēt.
Daži spēka vārdi atraisās no savām mirstīgajām čaulām un klīst pa pasauli viegli gaistoši, gaidot, kad kaut kas tos atkal piesaistīs miesai, akmenim vai kokam. Citi izvēlas nekad vairs nepiesaistīties un dzīvo pāri zemei un gaisam.
Ļaudis? Ļaudīm spēka vārdi ir mistērija. Daudzi nezin pat sevis paša vienu vienīgo īsto spēka vārdu. Bet dažiem spēka vārdi ir kaislība. Meklēt, atrast, zināt tos,- tā ir viņu dzīve. Spēcīgākie, gudrākie un veiksmīgākie no šiem zinātkārajiem ļaužu vidū ir pazīstami kā šamaņi.

No malas liekas, ka šamanis runā ar dieviem, dabas gariem, svētajiem dzīvniekiem vai senču spokiem. Bet patiesībā šamanis ar spēka vārdiem cenšas izzināt pasauli, nodrošināt sev un saviem ļaudīm drošību un labklājību, piesaukt veiksmi.
Šamaņi bieži izmanto totēmus. Totēms ir lieta, kas palīdz vieglāk izprast un atcerēties spēka vārdu. Totēms palīdz runāt uz to dievību vai garu, kuru šamanis uzskata par savu ļaužu aizbildni. Bet! Šamaņu vidū klīst runas, ka totēms ir tikai kruķis klibajam. Kas zina patieso sava aizbildņa spēka vārdu, tam nevajag totēmu. Tas var runāt ar aizbildni, kā līdzīgs ar līdzīgu un prasīt to, ko vēlas, un aizbildnis to arī izdarīs.
Bet spēka vārdi no ļaudīm slēpjas. Tie paši rokās nelec un nekustina mēli sevi izsakot. Spēka vārdi ir noslēpušies cilvēku un garu atmiņās, senos cietokšņos, iekalti varenu dēmonu galvās un iecirsti mūžsenu koku saknēs, izkusuši burbuļojošu strautu tecējumā un aizčukstējuši projām ar rīta vēsmu.

---
Kad tavas cilts šamanis vairs nedzird, ko saka viņa totēma aizbildnis, tad vainīga ir viņa. Kad tava klana vectēvs nespēj glābt no nīkuļošanas tavus lopus, tad uzdarbojusies ir viņa. Kad tavas ģimenes māte neredz krāsainos dzīparos rītdienas laiku, tad šeit netālu ir viņa. Kad tavas pilsētas svētnīcas cienījamais priesteris jūt tavu dievu novēršamies, tad smejas viņa.

Gunda. Nakts ragana. Mirstīgā sieviete, kas reiz bija tikai savas cilts šamane, bet krājot spēka vārdus kļuva par kaut ko daudz nozīmīgāku. Gunda pati ir spēka vārds. Vārds, kurā iekļauts liels iznīcības spēks. Vārds, kuram pakļauti citi spēka vārdi. Ko vēlas Gunda, Nakts ragana? Un ko viņa nekautrēsies darīt, lai to iegūtu? Kas notiks ar tevi, taviem ļaudīm, tavu zemi, ja Gunda panāks savu?

---
Spēlētāji ir iesācēji šamaņi, viņi katrs nāk no savas cilts, klana, ģimenes, ciema, pilsētas utt. Viņiem ir bijis kāds skolotājs, kas ir stāstījis, ka pasaulē ir spēka vārdi un tos izmantojot var iegūt labumu sev un citiem. Katram skolotājam ir bijušas savas metodes kā izskaidrot spēka vārdus,- viens mācījis burvju skaitāmpantus, cits rituāla dejas, kāds mācījis darīt darbu noteiktā veidā, cits rādījis lūgšanu tekstus.
Pati pasaule ir reizē maģiska un tehnoloģiska, bet tehnoloģija tiek uzskatīta par sava veida maģiju. Šajā pasaulē ir maģiskas ugunsbumbas, šamaņu izsauktas vētras, stipras alķīmiskas dziras, spējas pārvērsties par dzīvniekiem, lieli metāliski nezvēri, kam pa ausīm šņāc tvaiks. Katrai tautai, katrai ciltij savs maģijas veids.
Visas tautas ir zināmā mērā humanoīdi, taču tām var būt iezīmes, kuras sastopamas pasakās. Katrs drīkst izvēlēties savu piederību un iztēloties savu varu un savu ļaudis. Tikai atcerieties, ka šī ir pasakaina pasaule un tai vairāk piemēroti maģijas un mistikas novirzieni, kuriem ir senā vēstures, viduslaiku vai klasiskā fantasy piegarša.

Šeit daži piemēri:
- tu esi no liegas, slaikas tautas, kam patīk dzejot zem zvaigznēm un kas dejiskas zobencīņas apvieno ar brīnumainu maģiju
- tu esi indiānis, ādās un rotājies spalvām, tu šauj ar loku un met lidojošus cirvjus, bet tavas cilts šamanis dejojot izsauc lietu un ar ziedojumiem atvainojas lāča garam par viņa nogalināšanu
- tu esi vikings un tavi skaldi griež rūnas, kam piemīt maģisks spēks
- tava tauta ir vīri melnos cilindros un monokļiem acīs, kas cenšas izveidot maģisku dzelzs zirgu, kas skries bez auzām un ūdens
- ziedojot daudzus un dārgus upurus saviem dieviem, tavas cilts priesteri ietekmē laika apstākļus un piesauc tavai tautai veiksmi sēžot augstu piramīdu galotnēs
- greznā halātā un turbānu galvā tu alķīmijas laboratorijā jauc dziras un eliksīrus, meklē indes un spēju pārvērst visu zeltā
- tavā ciemā dzīvo tauta, kas tic kādam dievam, daži no tavējiem atsakās no parastās dzīves, lai klosterī kalpotu dievam un rūpētos par ļaužu zināšanām un morālo labklājību
- tavi ļaudis tic spējai pārvērsties par dzīvnieku un daži no tiem jau piedzimst izskatā atgādinādami šo zvēru
- sens kults meklē spēju iemācīties dēmonu maģijas, galvenajiem kultistiem piemīt spējas, ar kurām var pakļaut citus šajā pasaulē
- pūķi ir maģiskas radības, kuras sen izzudušas no šīs pasaules, bet tava tauta zina, ka pētot spēka vārdus tu vari kļūt līdzīgs vienam no tiem un skatīt pasauli pūķa acīm

Ko es gaidu no spēlētājiem.

Šī būs nopietnā spēlē, tādēļ gribu smukas leģendas, nopietnus stāstus.

Anketā jānorāda šādi dati:
1)tēla vārds
2)dzimums
3)cilts, ar ko īpaša tava cilts
4)augums
5)vecums
6)ieroči (Tie kuri redzami, kad paskatās uz personāžu)
7)fotoattēls vai zīmējums (nav obligāti)
9)izskata apraksts (ja ir bilde šis nav obligāts)
10)personāža rakstura apraksts
11)leģenda par bērnību, cilti. kā esi kļuvis par šamani
12)trīs spējas, kuru spēka vārdus personāžs atklājis sen un labi pieprot. (piemēram izsaukt negaisu, uzburt kādu maģiju, izdziedināt)
13)spēja, kuru personāžs ļoti vēlētos iemācīties

________________

Leģendas lūdzu sūtīt man uz PZ.
Spēle sāksies pēc Roantoras spēles nobeiguma.
Tā kā šī ir mazliet savādāka pasaule nekā manas ierastās fantasy pasaules, tad droši var uzdot jautājumus par neskaidrībām.
Mēģināšu atbildēt, ja vien man būs zināmi konkrētie spēka vārdi.
Ja nebūs, tad centīšos izzināt un atbildēt.
happy.gif

Seratna
Ceru, ka šis nav spams. smile.gif

Ļoti tīkams lomu spēles apraksts, tāds vilinošs pieteikties. Tomēr tā kā skaidri zinu savas iespēju robežas, tad to nedarīšu. Īkšķus augšup, man ļoti ļoti patika!

Kaķis smile.gif
Roviela
Es jau pieteicos, vēl nezinot, par ko stāsts, un tagad, izrādās, man ir jau pat gatava leģenda! Ar visiem spēka vārdiem! Kas to būtu domājis. silent.gif
Tūlīt rakstu augšā un sūtu.
Sindra
Paldies, par jaukajiem vārdiem, Kaķi!
Ja tomēr kādā brītiņā saliekas, ka ir laiks un gribēšana piedalīties, droši dod ziņu.
happy.gif
Roviela
1) tēla vārds - Lēla
2) dzimums - sieviete
3) augums - 168 cm
4) vecums - 23
5) ieroči - duncis ādas makstī pie jostas un sirpis augu vākšanai
6) fotoattēls vai zīmējums:
Klusētājs.
Ar GM atļauju:

1)tēla vārds – Roja
2)dzimums - Sieviete
3)augums – 169 cm
4)vecums - 21
5)ieroči – Pār muguru pārlikts stops ar saindētām bultām un loks, zobens ar meža garu zīmēm.
6)fotoattēls vai zīmējums -
7)izskata apraksts – Atlētisks, labi veidots un viegli muskuļots ķermenis ar visiem dotumiem. Smalki sejas vaibsti, neliela mute ar vidēji biezām lūpām, taisnu, mazu degunu un neparastām, dzirdi zilām acīm, kuras kontrastē ar viņas tumšo stāvu un parasti ir priekšmatu ieskautas. Gari, ogļmeni, vijīgi mati, kuri sniedzas līdz pat ceļgaliem un vienmēr sasprausti ar īsām spalvām augstā astē.
Tērpjas vieglos, plīvojošos, meža krāsām piemērotos plīvuros, kuri palīdz maskēties un palikt nepamanītai. Kājas parasti ir basas vai arī ieautas no meža lapām un zariņiem izveidotās čībās. Ap kaklu apsieta elastīga, dziedinoša saite, kas apslēpj pagātnē iegūtu rētu. No cilts vecākā dāvāts amulets, kurš stāsta par viņas brīvo, mežonīgo, nesalaužamo garu.
Beppo
tēla vārds: Ngaio
dzimums: female
augums: nedaudz virs pusotra metra.
vecums: 19
ieroči: pie sāniem neliels duncis. Nekādu citu ieroču nav, taču, tāpat kā visi viņas ciltsbrāļi, Ngaio lieliski prot apieties arī ar loku.
fotoattēls vai zīmējums:

izskata apraksts: Ngaio ir pasīka auguma, trausli veidota meitene, parasti ģērbusies no zāles pītās biksēs un aukstākā laikā vilnas apmetnī, kurš ir neparastā purpursarkanā krāsā. Zaļā āda nav nekas neparasts, viņas ciltī tāda ir visiem. Ap kaklu Ngaio valkā saitītē iekārtu akmentiņu, uz kura ir savāds ornaments.
Romija
Apmēram cik spēlētāji ir paredzēti šajā spēlē?
Sindra
Grūti pateikt.
Par 10 vairāk toč nē, maybe 7 līdz 8.
Moš mazāk.

Bet baigi gribētos, ka pēc atbiršanas paliktu nevis 3 ar pusi spēlētāji, bet teiksim 4 ar pusi.
laughing.gif
Sindra
Njā.
Jūs pārsteidzāt manas optimistiskākās cerības.
Un man jāpaziņo, ka pieteikšanās spēlei ir beigusies.

Pieteikušies spēlēt ir:
- Roviela
- Klusētājs
- Antaress
- Neho
- Ragaste
- Cyber Crow
- Elony
- Etasi
- Echo3
- Massacre

Gaidu anketiņas!
happy.gif
-
Elony
sorcerer.gif

1)tēla vārds: Dženesis.
2)dzimums: Vīrietis
3)augums: 1,80 m
4)vecums: 25 gadi.
5)ieroči: nav tādu.
6)fotoattēls vai zīmējums:

7)izskata apraksts: Jauns vīrietis ar baltiem matiem. Nēsā brūnas drēbes un brūnus ādas puszābakus, ceļojumu laikā arī apmetni ar kapuci, kas pasargā no lietus un auksta vēja. Pie jostas grāmata un ādas somiņas.
echo3
1) tēla vārds - Enviks
2) dzimums - vīriešu
3) augums - 1,87 m
5) vecums - 17
6) ieroči - īsais zobens un duncis
7) fotoattēls vai zīmējums

9) izskata apraksts - 17 gadu jauns puisis, slaids, ļoti glīts.
Massacre
1)Serdža vārds: Serdžs
2)Dzimums: Serdžs ir īsts Vīrietis
4)Augums: 181 cm
5)Vecums: 20
6)Ieroči: Divasmeņu zobens no retām un senām sastāvdaļām, akmens nūja (zizlis)
7)Serdža daiļais portrets:



Anketu sastādījusi: Massacre.
Anketas sastādīšanai izmantota: "Serdža biogrāfija", autors - Serdžs™

Uzmanību! Anketas pilnais variants ir pieejams tikai iegādājoties grāmatu "Serdža biogrāfija"!
novemberunge
serdžs wub.gif xD.gif

tēla vārds | Vrata Eksegetes
dzimums |tēviņš
augums | tuvu diviem metriem
vecums | 37 gadi
ieroči | divi rituāldeju dunči (lielākoties kā ieročus lieto savas spēcīgās, pārnadža kājas un ragus)
fotoattēls vai zīmējums |



Lai nebūtu nekādu pārpratumu, piebildišu, ka Vrata ir kudurags, puscilvēks-pusdobradzis (dobradži ir vērši, kazas, antilopes utt). Un, nu jā, ja ir kādi jautājumi... droši jautājiet. smile.gif
zenofeX
Vārds: Krokuss
Dzimums: Vīrietis
Augums: 1.7 m
Vecums: 21 gads.
Ieroči:
Nūja, kura var kalpot kā ierocis.
Nazis - vienkāršs, ass dzelzs nazis, der gan aizstāvībai, gan, piemēram, maizes griešanai.
Izskata apraksts:
Kā bildē, tikai bez ragiem. Sejas maska ir pieaugusi pie sejas, nav noņemama.

Ného
1)tēla vārds Akants no Meāras/Meāras Akants (MYRS AYKNT)

2)dzimums vīrietis

3)augums1.91

4)vecums 26

5)ieroči (Tie kuri redzami, kad paskatās uz personāžu) Parasts zobens aizsardzībai un duncītis praktiskāku darbu veikšanai.

6)fotoattēls vai zīmējums (nav obligāti)

Romija
1) Vārds: Klēra
2) Dzimums: sieviešu
3) Augums: 1,58
4) Vecums: 22
5) Ieroči: ikdienā nav
6) Attēls:

7) Izskats: Neliela auguma veselīgas miesasbūves meitene. Kājām un rokām 5 pirksti. tongue.gif Ikdienā bieži staigā biksēs un kreklā, bet mēdz viklt arī ērtus, platus svārkus. Matus saņem zem lakatiņa vai atstāj vaļējus – atkarībā no darāmā darba.
Ného
CITĀTS
Spēle sāksies pēc Roantoras spēles nobeiguma.


Tā intereses pēc, aptuveni pēc cik ilga laika tas varētu notikt?
Sindra
Vispār man Lomu spēļu uzraugs atļāva taisīt arī trešo spēli, ja es vēlos.
Tā, ka līdz Roantoras nobeigumam idejiski nemaz nav jāgaida.
Roantora drusku iebremzējusies.

Šeit es vēl gaidu Ragastes anketiņu.
Un tad jau arī būs sākums.
Ného
Super.
Tev jau kā GM vajag dot bonusu - atļauju vadīt līdz 10 spēlēm vienlaicīgi grin.gif
Ungaarijas ragaste
1)tēla vārds: Serīna,

2)dzimums: sieviešu

3)augums: 1, 65 m

4)vecums: 17

5)ieroči (Tie kuri redzami, kad paskatās uz personāžu): nazis pie jostas, ko izmanto augu nogriešanai un tamlīdzīgām lietām

6)fotoattēls vai zīmējums (nav obligāti): nav

7)izskata apraksts (ja ir bilde šis nav obligāts): slaida meitene ar baltiem matiem, kas sapīti bizē un sniedzas līdz papēžiem, ļoti bāla āda, liekas pat, ka tā viegli mirdzētu, gaiši zilas acis. Mugurā balinātu linu kleita, apjozta ar pītu striķu jostu, pie kuras attiecīgi maksts ar nazi, dodoties kaut kur, mugurā pelēks vienkāršs apmetnis, kājās vieglas kurpes.
Sindra
Nu lūk!
Spēle ir sākusies!
Jauku izklaidi!
happy.gif

Tur stāstiņā tie minētie šamaņi ir domāti spēlētāji.
Jā, jā jums ir jādodas pie Sapņu tulka, lai noskaidrotu kapēc jūsu īpašais sapnis ir izpalicis.
Ja ir vēlme drīkstat aprakstīt kā pavadījāt īpašo nakti un kā pamostaties un tad dodaties ceļā.
ja nav vēlmes gari, plaši izrakstīties, drīkst arī vienkārši nonākt galā.
zenofeX
Ow. Nozīmē, ka ļaužu kalna galā nemaz nav tik daudz? Es tādā gadījumā kārtīgi pārspīlēju savā atbildē.
Romija
Es arī sapratu, ka tur ir daudz visādi nesapņojuši šamaņi, no kuriem tad tikai daži esam mēs.
Sindra
Tur tā doma bija tāda, ka kalna galā ir ala no kuras ved dziļāk tunelis uz alu, kurā sēž Sapņu tulks.
Bet priekšā tunelim sēž viņa māceklis.

Tajā pirmajā alā pulcējas spēlētāji, bet iespējams, ka pie Tulka jau ir vēl kāds bariņš ar ļaudīm.
Bet viņus nevar redzēt. Taču spriežot pēc mācekļa vārdiem varētu būt, ka tur ir vēl..
Beppo
Ui. Man arī misējās, man bija licies, ka mēs esam vieni no daudziem.
Ného
Man ir vien neskaidrība. Tā ezera robežas bija tā paša bezdibeņa robežas, vai arī ezers bija krietni tālāk, tas ir, plašāks par to?
Sindra
Robežas bija nedaudz tālāk. Nu var redzēt, ka bijusi kaut kāds smilšu dibens, kur ezers pārgājis arvien dziļāks un varētu būt, ka tur kur tāds īsts dziļums sākas, tur jamais pazūd bezdibenī. Krietni tālāk nē, bet drusku ir redzams krasts, kurā vairs neatrodas ūdens.
Ného
CITĀTS(Sindra @ 13.02.2009 16:12) *
Robežas bija nedaudz tālāk. Nu var redzēt, ka bijusi kaut kāds smilšu dibens, kur ezers pārgājis arvien dziļāks un varētu būt, ka tur kur tāds īsts dziļums sākas, tur jamais pazūd bezdibenī. Krietni tālāk nē, bet drusku ir redzams krasts, kurā vairs neatrodas ūdens.

Tātad reāli dziļāk nekādas takas vai kas tāds neved.
Sindra
Dziļāk uz kuru pusi? bezdibenī iekšā vai prom no bijušā ezera krasta?
Ného
uz bezdibeni.
Sindra
Reku es te mēģināju uzzīmēt.
Ceru, ka kaut ko var saprast.
laughing.gif



Uz to vieta, kas apzīmēta kā kaut kas palicis pāri no ezera dibena teorētiski var nokāpt nu kāds kas tiek klāt no citas puses. maybe Genesis var aizlidot. Vai varbūt sīcis zin kā tur nokļūt.
Bet nu tur slapjš viss ir un slidens.
Ného
Ideāli grin.gif
zenofeX
Nu, damn! Varēji taču tur bezdibenī uzzīmēt kādu monstru vai ko! Tāda liela jautājuma zīme nekādu interesi neizsauc! heh grin.gif
Sindra
Hmm..
Apsolos nākamreiz būt radošāka.
Sindra
Mazliet par spēles pasauli.
Man brīžiem liekas, ka jūs mēģinat domāt par daudz tehniski. Par daudz no reālās pasaules viedokļa.
Gundas pasaule ir maģiska. Tajā nepastāv mūsu pasaules reālo dabas likumu.

Šeit viens šamanis, ja tam iegribas var likt kokiem ar galotnēm augt zemē un to saknes sniegsies pret debesīm.

Spēka vārdi ir viltīgi, tie bieži vien tāpat vien rokās nedodas. Tie vēlas, lai šamanis papūlētos tos izzināt.
Un bieži vien tas var notikt dažādos trakos veidos. Tikai pārgalvīgākais, gudrākais, viltīgākais un tā tālāk un tā joprojām, iemantos pēc iespējas vairāk Spēka Vārdus.
Romija
Bail pārcensties, you know! Tagad visi koki rindiņā sačāpos un par liftu pārtaisīsies! grin.gif
Sindra
Jā, man jau tie šamaņi reāli pēc druīdiem ož.
Bet oh well....
laughing.gif
echo3
Mēs vēl neesam pieraduši pie tādas maģijas pārpilnības ikdienā.

Enviks dara tikai to, ko pats izdomā - viņš taču nezina, ko spēj citi šamaņi. Otra lieta, kas Enviku attur no radikālākām izdarībām ir pieteikums visiem turēties kopā.
Sindra
Nu maģiju jau arī nemaz nevaig tik daudz uz katra soļa.
Vienkārši nemēģināt skaidrot notikušās lietas ar fizikas likumiem.
Es fiziku nejēdzu
laughing.gif
echo3
Dienišķās fizikas pirmais likums - "viss, kas pasviests uz augšu, krīt atkal lejā un parasti uz kājas". laughing.gif
Sindra
Nu re.
Šim likumam var droši sekot.
happy.gif
zenofeX
Nu bet kā tad ar tiem trim spēka vārdiem, kurus mums bija jāapraksta sākumā? Tagad šķiet ka mēs drikstam zināt vēl vairāk. Kas man patīk vēl vairāk, bet tad kur ir robeža? Vai Sindra mums parādīs robežu, ja mēs aizrausimies? grin.gif

Un pārgalvīgie bieži zaudē galvas. Vai arī šis likums šajā pasaulē nestrāda? grin.gif
Sindra
Nu tā kā visi leģendu rakstītāji praktiski bija ignorējuši aprakstā teikumu, ka spēlētāji ir iesācēji šamaņi un samaņčkinoja savas spējas pēc pilnas programmas, tad tā varētu būt, ka liekas, ka daudziem spēju ir daudz un varenas.
Es īpaši neiebildu, jo man vēl joprojām ir uzskats, ka spēles burvība slēpjas spējā dzīvot pasaulē nevis maģisko īpašību daudzumā.
Un vēl man patīk, ka spēlētāji gūst no spēles prieku un ja lielu spēju piedevēšana saviem tēliem sniedz kādam prieku, tad lai tā būtu.

Sindrai domājams, ka šamaņu spējas netraucēs izdarīt to, ko viņa vēlas panākt.
Un jā. Man domāt, ka šamanim, kurš vēlas savākt pēc iespējas vairāk Spēka Vārdus vaig būt nedaudz trakam.
Tas, protams, neizslēdz iespēju zaudēt galvu.
Romija
Man nesagādā prieku spēlēt charu, kas visu var. Es cenšos pieturēties pie tiem saviem vārdiem. Ja efekts, ko es aprakstu, ir par lielu, tad droši var apgraizīt! grin.gif
Sindra
Gan jau Gunda apgraizīs.
smile.gif
echo3
Cik tas krupis ir liels? Kā spainis, galds, govs, siena kaudze, māja, siena šķūnis, kalns?
Sindra
Liela izmēra siena kaudze.
Tāds augstāks par cilvēka izmēriem un ar milzīgu rīkli.
Un tā viņš tur sēž un rij ūdeni.
Ného
Tā kā krupis nerij ūdeni, jo nodarbojas ar aizgaiņāšanu, ūdens līmenis ceļas?
Sindra
Nea.
Neceļas gan.
Laikam viņa būtība traucē.
Šī ir pamatsatura "Lo-Fi" versija. Lai skatītu pilno versiju ar papildinformāciju, formatējumu un attēliem, lūdzu, klikšķini šeit.
Invision Power Board © 2001-2024 Invision Power Services, Inc.