![]() |
Laipni lūdzam, viesi ( Pieteikties | Reģistrēties )
![]() |
![]() ![]()
Raksts
#1
|
|
Izrāda pirmās maģijas pazīmes ![]() Grupa: Biedri Pievienojās: 03.03.08 ![]() |
Kaujas sistēmā iespējamas izmaiņas Lai varētu īstenot mūsu iecerēto tēlu veidošanas, levelupu, spēju sistēmu, reālā laika kauju sistēma (kā Troļļu Naktīs) mums īsti nederēja, jo pārāk daudz Lai varētu īstenot mūsu iecerēto tēlu veidošanas, levelupu, spēju sistēmu, reālā laika kauju sistēma (kā Troļļu Naktīs) mums īsti nederēja, jo pārāk daudz kas jāizdomā ļoti ātri. Tā kā mēs nevēlamies milzīgu hack`n`slash armiju sadursmju simulāciju, bet gan klasiskus, klišejiskus RPG piedzīvojumus, izšķīrāmies izveidot unikālu, specifisku round-based kaujas sistēmu. Tās pamatprincips ir tāds, ka jebkura cīņa notiek reālajā laikā līdz pirmajam trāpījumam. Tad cīņa apstājas un visi mierīgi var izrēķināt, cik lielu DMG kurš kuram nodarījis un kuram cik HP palicis. Mēs esam to jau izmēģinājuši praksē un tā ir neparasta, bet interesanta un patīkama. KAUJAS SISTĒMA Pamatlikumi
Papildus kaujas regulējoši noteikumi
Šo rakstu rediģēja Kamazs: 12.08.2008 15:23 |
|
|
![]() |
![]()
Raksts
#2
|
|
child of the sky ![]() ![]() ![]() ![]() Grupa: Biedri Pievienojās: 31.10.03 ![]() |
sorry, veči, bet te es laikam piekritīšu Šakālim, ka noteikti atradīsies gudrinieki powerplayeri, kas šo sistēmu spēs abusot. tāpat neticu, ka visi būs godprātīgi, jo burtiski katrā larpā ir bijuši cilvēki, kas visu uztver pārāk nopietni un viņiem ļoti ķeras pie sirds tēla iespējamais zaudējums. bet nu tie protams ir atsevišķi gadījumi, ar kuriem noteikti iespējams tikt galā.
bet pat izlasot visus Andžas postus man nav līdz galam skaidrs, kas notiks brīdī, ja nu tomēr par spīti konceptam radīsies kāda milzu kauja? the horrors of chaos... Šo rakstu rediģēja Inx: 25.06.2008 16:35 |
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Lo-Fi versija | Pašlaik ir: 21.06.2025 18:46 |