![]() |
Laipni lūdzam, viesi ( Pieteikties | Reģistrēties )
![]() |
![]() ![]()
Raksts
#1
|
|
Izrāda pirmās maģijas pazīmes ![]() Grupa: Biedri Pievienojās: 03.03.08 ![]() |
Kaujas sistēmā iespējamas izmaiņas Lai varētu īstenot mūsu iecerēto tēlu veidošanas, levelupu, spēju sistēmu, reālā laika kauju sistēma (kā Troļļu Naktīs) mums īsti nederēja, jo pārāk daudz Lai varētu īstenot mūsu iecerēto tēlu veidošanas, levelupu, spēju sistēmu, reālā laika kauju sistēma (kā Troļļu Naktīs) mums īsti nederēja, jo pārāk daudz kas jāizdomā ļoti ātri. Tā kā mēs nevēlamies milzīgu hack`n`slash armiju sadursmju simulāciju, bet gan klasiskus, klišejiskus RPG piedzīvojumus, izšķīrāmies izveidot unikālu, specifisku round-based kaujas sistēmu. Tās pamatprincips ir tāds, ka jebkura cīņa notiek reālajā laikā līdz pirmajam trāpījumam. Tad cīņa apstājas un visi mierīgi var izrēķināt, cik lielu DMG kurš kuram nodarījis un kuram cik HP palicis. Mēs esam to jau izmēģinājuši praksē un tā ir neparasta, bet interesanta un patīkama. KAUJAS SISTĒMA Pamatlikumi
Papildus kaujas regulējoši noteikumi
Šo rakstu rediģēja Kamazs: 12.08.2008 15:23 |
|
|
![]() |
![]()
Raksts
#2
|
|
Studē augstākās pārvērtības ![]() ![]() ![]() ![]() Grupa: Biedri Pievienojās: 12.11.03 Kur: Jauko poniju zemē. ![]() |
Vakar patestējām sistēmu vairāk. Kopumā mūsu jaunā variācija, manuprāt, strādā ļoti labi, ja tiek izpildīti visi nosacījumi:
1) Spēlētājam ir noteikti jāsauc arī demedžs, cērtot (pieļaujot, ka lentītes varētu nebūt gana uzskatāmas) 2) Pēc trāpījuma jāiesaucas "Stop" un jāpaceļ roka, lai demonstrētu, ka esi nostopējies 3) Jāiesaucas "Atsāku" pirms atsākšanas. 4) Jāievēro, ka nostopēties nedrīkst ilgāk par 10 sekundēm 5) Nostopēto drīkst aplenkt, taču uzbrucējiem ir jāietur noteikta distance, pirms nostopētais ir gatavs atsākt. Mums testējot bija dažādas jukas. Piemēram, cilvēki aizmirsa, ka viņiem ir bruņas, aizmirsa saukt dažādās lietas un celt rokas gaisā. Tāpat nevarēja atšķirt mirušos no dzīvajiem. Bet es ticu, ka daļa no šīm lietām strādās labāk, jo spēlē būs lielāka nopietnības pakāpe, būs fiziski redzamas bruņas, un mirušie gulēs zemē (mums to negribējās darīt mitrās zemes dēļ). Tā kā kopumā, ar vienu obligāto treniņu tūri (jo ar pirmo reizi spēlētāji vienkārši neiebrauksies jebkurā kaut cik komplicētā sistēmā), manuprāt, šī jaunā sistēma strādātu ļoti labi un es silti ieteiktu Tīstokļa veidotājiem to adaptēt. Aicinu vairāk izteikties par to, kā mums gāja testēšanā citiem treniņa dalībniekiem, kuri, cik atceros kopumā atzina, ka ir fun. P.S. Vienīgais nezinu, kā šī variācija līmējas kopā ar burvjiem un to maģijām. Šo rakstu rediģēja Andza: 12.06.2008 11:54 |
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Lo-Fi versija | Pašlaik ir: 19.06.2025 00:32 |