Kurbijkurne forums: Soli tuvāk fantāzijai

Laipni lūdzam, viesi ( Pieteikties | Reģistrēties )

> Kaujas sistēma [MAINĪTA], Izmaiņas 25.07.2008
valdnieks
iesūtīt 26.05.2008 10:27
Raksts #1


Izrāda pirmās maģijas pazīmes
*

Grupa: Biedri
Pievienojās: 03.03.08



Kaujas sistēmā iespējamas izmaiņas


Lai varētu īstenot mūsu iecerēto tēlu veidošanas, levelupu, spēju sistēmu, reālā laika kauju sistēma (kā Troļļu Naktīs) mums īsti nederēja, jo pārāk daudz Lai varētu īstenot mūsu iecerēto tēlu veidošanas, levelupu, spēju sistēmu, reālā laika kauju sistēma (kā Troļļu Naktīs) mums īsti nederēja, jo pārāk daudz kas jāizdomā ļoti ātri. Tā kā mēs nevēlamies milzīgu hack`n`slash armiju sadursmju simulāciju, bet gan klasiskus, klišejiskus RPG piedzīvojumus, izšķīrāmies izveidot unikālu, specifisku round-based kaujas sistēmu.

Tās pamatprincips ir tāds, ka jebkura cīņa notiek reālajā laikā līdz pirmajam trāpījumam. Tad cīņa apstājas un visi mierīgi var izrēķināt, cik lielu DMG kurš kuram nodarījis un kuram cik HP palicis.

Mēs esam to jau izmēģinājuši praksē un tā ir neparasta, bet interesanta un patīkama.

KAUJAS SISTĒMA

Pamatlikumi
  • Jebkura kauja norisinās reālajā laikā līdz pirmajam trāpījumam. Tad tas, kuram trāpīts (upuris), apstājas, skaļi nobļaujas „Trāpīts!” un paceļ roku gaisā. Tas, kurš izdarīja veiksmīgo trāpījumu(trāpītājs)uzreiz pēc paziņojuma skaļi nosauc DMG ar kādu iesists (piemēram, „Trīs!”).
  • Upuris tad (turot roku gaisā) izskaita, cik liels DMG viņam nodarīts, atņem to no savām dzīvībām un, kad ir gatavs atgriezties cīņā, skaļi iesaucas „Atgriežos!” un nolaiž roku.
  • Trāpītājs uzreiz pēc veiksmīgā sitiena var neapstājoties turpināt cīņu ar citiem cīnītājiem vai darīt jebko citu.
  • Tiklīdz burvis skaļi iesaucas "TEMPUS RUMPO!" un nosvilpj ar svilpi, cīņa apstājas.
Papildus kaujas regulējoši noteikumi
  • Trāpītājs var arī gaidīt, kamēr upuris izskaitīs savus hitpointus, tomēr kempošana ir aizliegta – potenciālajam uzbrucējam jāatrodas ne tuvāk kā 2 metru attālumā (lokšāvēju gadījumā – 5 metru) no upura, dodot iespēju viņam sagatavoties uzbrukumam (lokšāvējs nevar stāvēt un tēmēt ar uzvilktu loku). Upurispabrīdināt potenciālo uzbrucēju, ja tas atrodas pārāk tuvu, norādot, ka viņš neatgriezīsies cīņā, kamēr tiek kempots.
  • Upuris var skaitīt savus hitus ne ilgāk par 20 sekundēm.
  • Maldināt pārējos cīnītājus paceļot roku un saucot “Trāpīts!”, ja trāpījums nav bijis, ir aizliegts. Ja kāds tā dara, tiek pieņemts, ka trāpījums ir bijis un tiek nosaukts DMG.
  • Ja barbaram ir spēja ignorēt pirmo(s) sitienu, viņš nemaz nesauc “Trāpīts!”, bet turpina cīņu reālajā laikā neatkarīgi no sitiena DMG.
  • Skaita tikai pirmo trāpījumu. Tomēr, ja cīnītāji vienlaikus trāpa viens otram (tā sauktais double-kill), trāpījums skaitās abiem.
  • Ja burvis uzbur maģiju (t.i., izsauc time-stop), bet viņam nepietiek manas, tiek pieņemts, ka burvim tuvākais pretinieks trāpa pa burvi ar DMG.
  • Cīņa skaitās beigusies, ja 5 minūšu laikā neviens nevienam nav uzbrucis (cirtis ar zobenu, šāvis ar loku vai būris maģiju).
Pilns maģijas sistēmas apraksts: Burvja maģiju sistēma [PAPILDINĀTS]

Šo rakstu rediģēja Kamazs: 12.08.2008 15:23
Go to the top of the page
 
+Citēt rakstu
 
Sākt jaunu pavedienu
Atbildes
Andza
iesūtīt 12.06.2008 11:51
Raksts #2


Studē augstākās pārvērtības
****

Grupa: Biedri
Pievienojās: 12.11.03
Kur: Jauko poniju zemē.



Vakar patestējām sistēmu vairāk. Kopumā mūsu jaunā variācija, manuprāt, strādā ļoti labi, ja tiek izpildīti visi nosacījumi:

1) Spēlētājam ir noteikti jāsauc arī demedžs, cērtot (pieļaujot, ka lentītes varētu nebūt gana uzskatāmas)

2) Pēc trāpījuma jāiesaucas "Stop" un jāpaceļ roka, lai demonstrētu, ka esi nostopējies

3) Jāiesaucas "Atsāku" pirms atsākšanas.

4) Jāievēro, ka nostopēties nedrīkst ilgāk par 10 sekundēm

5) Nostopēto drīkst aplenkt, taču uzbrucējiem ir jāietur noteikta distance, pirms nostopētais ir gatavs atsākt.


Mums testējot bija dažādas jukas. Piemēram, cilvēki aizmirsa, ka viņiem ir bruņas, aizmirsa saukt dažādās lietas un celt rokas gaisā. Tāpat nevarēja atšķirt mirušos no dzīvajiem. Bet es ticu, ka daļa no šīm lietām strādās labāk, jo spēlē būs lielāka nopietnības pakāpe, būs fiziski redzamas bruņas, un mirušie gulēs zemē (mums to negribējās darīt mitrās zemes dēļ).

Tā kā kopumā, ar vienu obligāto treniņu tūri (jo ar pirmo reizi spēlētāji vienkārši neiebrauksies jebkurā kaut cik komplicētā sistēmā), manuprāt, šī jaunā sistēma strādātu ļoti labi un es silti ieteiktu Tīstokļa veidotājiem to adaptēt.

Aicinu vairāk izteikties par to, kā mums gāja testēšanā citiem treniņa dalībniekiem, kuri, cik atceros kopumā atzina, ka ir fun.

P.S.

Vienīgais nezinu, kā šī variācija līmējas kopā ar burvjiem un to maģijām.

Šo rakstu rediģēja Andza: 12.06.2008 11:54
Go to the top of the page
 
+Citēt rakstu

Raksti šajā pavedienā
valdnieks   Kaujas sistēma [MAINĪTA]   26.05.2008 10:27
Andza   CITĀTSKategoriski aizliegts nebrīdinot un sevi nep...   26.05.2008 10:46
Roie Bladd   Lūk par kaut ko šitādu (aļa hero based) es pēdējos...   26.05.2008 10:59
NoTe   Pieteikšanas formāts ir izteikts brīdinājums par c...   26.05.2008 10:53
Viesis - Aiva -   Kaut kas stipri līdzīgs jau bija reiz izmēģināts ...   26.05.2008 10:53
Lady Sylvanas   CITĀTS(NoTe @ 26.05.2008 11:53) Pieteikša...   26.05.2008 10:58
valdnieks   Kā jau minēju, mēs testēj...   26.05.2008 11:00
earnella   Man gribētos par tiem tāldarbības ieročiem sīkāk.....   28.05.2008 18:13
Andza   Mēs pēc Axela un DJ aicinājuma, atļāvāmies veltīt ...   29.05.2008 07:21
NoTe   Prieks, ka ir interese par šo kaujas sistēmu un Jū...   29.05.2008 09:18
valdnieks   Jā, izklausās ļoti OK labojums, tikai mēs tur neda...   29.05.2008 10:38
Andza   Nu tur ir nepieciešamas vēl visādas detaļas atrunā...   29.05.2008 10:46
Andza   Vakar patestējām sistēmu vairāk. Kopumā mūsu jaunā...   12.06.2008 11:51
Inx   sorry, veči, bet te es laikam piekritī...   25.06.2008 16:35
Andza   Nu mēs sistēmu testējām 4 vs 4, kas ir itin pieklā...   25.06.2008 22:10
Lapsēns   QUOTE(Andza @ 25.06.2008 22:10) Attiecīgi...   26.06.2008 08:41
Andza   CITĀTSKādas iespējas tam, ak tādas apmācības tiks ...   26.06.2008 09:08
Kamazs   Jā, treniņi un pirmsspēles kaujas apmācība laikam ...   28.06.2008 11:21
aivvv/troll dream walker   hmmmm atziistu ka diezgan nozzeelojams ir fakts ka...   11.07.2008 01:56
Kamazs   Kaujas sistēmas noteikumi ir būtiski mainījušies u...   25.07.2008 13:10
Jaukais Aikis   Hahaha!!! Izskatās, kā fālauta sistēma...   25.07.2008 14:00
Dinaer   cik saprotu, tad cīņas ir atļautas 24/7. kā ir ar...   27.07.2008 09:23
Kamazs   Instantkils pagaidām nav paredzēts. Pagaidām ir do...   27.07.2008 17:22
Viesis   instantkilu nevajag banot - LŪDZU !!! ...   27.07.2008 20:17
Grims   Nevar nobanot to, kas nav ieviests.   28.07.2008 00:29
Dinaer   arī neieviešana ir sava veida bans.   29.07.2008 22:34
aivvv/troll dream walker   ai ko tur daudz rakstiit riit buussu trenninnaa ta...   30.07.2008 00:29
earnella   Vai kaujas atestāciju būs iespējams nokārtot arī t...   01.08.2008 17:45
Kamazs   Domājams, ka jā. Pirms spēles/spēles sākumā paredz...   02.08.2008 08:30


Closed TopicSākt jaunu pavedienu
2 lietotāji/s lasa šo pavedienu (2 viesi un 0 anonīmie lietotāji)
0 biedri:

 



RSS Lo-Fi versija Pašlaik ir: 19.06.2025 00:32