![]() |
Laipni lūdzam, viesi ( Pieteikties | Reģistrēties )
![]() |
![]() ![]()
Raksts
#1
|
|
Izrāda pirmās maģijas pazīmes ![]() Grupa: Biedri Pievienojās: 03.03.08 ![]() |
Kaujas sistēmā iespējamas izmaiņas Lai varētu īstenot mūsu iecerēto tēlu veidošanas, levelupu, spēju sistēmu, reālā laika kauju sistēma (kā Troļļu Naktīs) mums īsti nederēja, jo pārāk daudz Lai varētu īstenot mūsu iecerēto tēlu veidošanas, levelupu, spēju sistēmu, reālā laika kauju sistēma (kā Troļļu Naktīs) mums īsti nederēja, jo pārāk daudz kas jāizdomā ļoti ātri. Tā kā mēs nevēlamies milzīgu hack`n`slash armiju sadursmju simulāciju, bet gan klasiskus, klišejiskus RPG piedzīvojumus, izšķīrāmies izveidot unikālu, specifisku round-based kaujas sistēmu. Tās pamatprincips ir tāds, ka jebkura cīņa notiek reālajā laikā līdz pirmajam trāpījumam. Tad cīņa apstājas un visi mierīgi var izrēķināt, cik lielu DMG kurš kuram nodarījis un kuram cik HP palicis. Mēs esam to jau izmēģinājuši praksē un tā ir neparasta, bet interesanta un patīkama. KAUJAS SISTĒMA Pamatlikumi
Papildus kaujas regulējoši noteikumi
Šo rakstu rediģēja Kamazs: 12.08.2008 15:23 |
|
|
![]() |
![]()
Raksts
#2
|
|
Studē augstākās pārvērtības ![]() ![]() ![]() ![]() Grupa: Biedri Pievienojās: 12.11.03 Kur: Jauko poniju zemē. ![]() |
Nu tur ir nepieciešamas vēl visādas detaļas atrunāt. Piemēram, to kā tam, kurš sastinga korekti atgriezties cīņā. Piem. nebūtu forši, ja viņš līdz cīņas beigām izdomā, ka neiesaistīsies atpakaļ (droši vien vajag kaut kādu laika limitu or something). Vai arī var būt situācija, ka viņš ir sastindzis un viņam aiz muguras stāv 3 rīkļurāvēji ar atvēzētiem zobiniem, tad nez vai gribēsies postulēt savu atgriešanos šādā mirklī.
Es pieļauju, ka būtu jauki droši vien kādā mirklī sarunāt vismaz 6 cilvēkus un rūpīgi patestēt dažādas variācijas un paskatīties, kā tas strādā. |
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Lo-Fi versija | Pašlaik ir: 19.06.2025 15:26 |