![]() |
Laipni lūdzam, viesi ( Pieteikties | Reģistrēties )
![]() |
![]() ![]()
Raksts
#1
|
|
Izrāda pirmās maģijas pazīmes ![]() Grupa: Biedri Pievienojās: 03.03.08 ![]() |
Kaujas sistēmā iespējamas izmaiņas Lai varētu īstenot mūsu iecerēto tēlu veidošanas, levelupu, spēju sistēmu, reālā laika kauju sistēma (kā Troļļu Naktīs) mums īsti nederēja, jo pārāk daudz Lai varētu īstenot mūsu iecerēto tēlu veidošanas, levelupu, spēju sistēmu, reālā laika kauju sistēma (kā Troļļu Naktīs) mums īsti nederēja, jo pārāk daudz kas jāizdomā ļoti ātri. Tā kā mēs nevēlamies milzīgu hack`n`slash armiju sadursmju simulāciju, bet gan klasiskus, klišejiskus RPG piedzīvojumus, izšķīrāmies izveidot unikālu, specifisku round-based kaujas sistēmu. Tās pamatprincips ir tāds, ka jebkura cīņa notiek reālajā laikā līdz pirmajam trāpījumam. Tad cīņa apstājas un visi mierīgi var izrēķināt, cik lielu DMG kurš kuram nodarījis un kuram cik HP palicis. Mēs esam to jau izmēģinājuši praksē un tā ir neparasta, bet interesanta un patīkama. KAUJAS SISTĒMA Pamatlikumi
Papildus kaujas regulējoši noteikumi
Šo rakstu rediģēja Kamazs: 12.08.2008 15:23 |
|
|
![]() |
![]()
Raksts
#2
|
|
Studē augstākās pārvērtības ![]() ![]() ![]() ![]() Grupa: Biedri Pievienojās: 12.11.03 Kur: Jauko poniju zemē. ![]() |
Mēs pēc Axela un DJ aicinājuma, atļāvāmies veltīt pirmo būfu treiniņu, lai patestētu šo sistēmu.
Attiecīgi apstiprinājās mūsu aizdomas, ka tai ir vairākas problēmas. Dueļos viss strādā baigi labi, turpretī barā sākas haoss, kā arī rodas situācijas, kurās viens ar garāku sitamo var apsist visus, kuriem ir sliktāks reach, lai arī cik viņiem nebūtu cilvēku pārsvars (viens ar šķēpu, nositīs simtus ar nažiem). Attiecīgi radās ideja (šķiet, man un ar Bembija papildinājumu), ka varētu modificēt šo sistēmu. Tātad: Dueļos viss paliek tāpat. Cīņā, kurā piedalās vairāki, apstājas tikai tas, kuram trāpīts un paceļ roku tai laikā gaisā (lai citi zina). Viņš ir sastindzis tikai, kamēr pats saskaita savus hitus (un konstatē, vai ir dzīvs). Tad viņš iesaucas "Atsāku", nolaiž roku un atkal piedalās cīņā. Kamēr viņš ir sastindzis, viņam nevar uzbrukt. Vienīgā problēma ir tāda, ka, kad viņam iesit, viņam vajadzētu zināt, cik ir pretinieka demedžs. Teorētiski, trāpītājs varētu uzsaukt viņam to, kad ir trāpīts, taču nez vai viņš tobrīd gribēs par to domāt, jo viņam tikmēr virsū nāks pārējie naidnieki. Attiecīgi laikam vislabāk būtu tomēr skaļi saukt demedžu kaujoties (gluži kā spēlēs, kad Demedža cipariņi parādās virs galvas, sitot). Vienreiz notestējām un, manuprāt, kopumā bija labāk kā vecā sistēma, vienīgais pie šīs ir nedaudz jāpiešaujas, jo ir dažiem bija tendence sastingt, trāpot pretiniekam, kas bija pilnīgi lieki. Taču vislabāk es ieteiktu patestēt to vēl, jo mēs tikai vienu reizi laikam tā konkrēti pamēģinājām. |
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Lo-Fi versija | Pašlaik ir: 18.06.2025 20:45 |