![]() |
Laipni lūdzam, viesi ( Pieteikties | Reģistrēties )
![]() |
![]() ![]()
Raksts
#1
|
|
Izrāda pirmās maģijas pazīmes ![]() Grupa: Biedri Pievienojās: 03.03.08 ![]() |
Kaujas sistēmā iespējamas izmaiņas Lai varētu īstenot mūsu iecerēto tēlu veidošanas, levelupu, spēju sistēmu, reālā laika kauju sistēma (kā Troļļu Naktīs) mums īsti nederēja, jo pārāk daudz Lai varētu īstenot mūsu iecerēto tēlu veidošanas, levelupu, spēju sistēmu, reālā laika kauju sistēma (kā Troļļu Naktīs) mums īsti nederēja, jo pārāk daudz kas jāizdomā ļoti ātri. Tā kā mēs nevēlamies milzīgu hack`n`slash armiju sadursmju simulāciju, bet gan klasiskus, klišejiskus RPG piedzīvojumus, izšķīrāmies izveidot unikālu, specifisku round-based kaujas sistēmu. Tās pamatprincips ir tāds, ka jebkura cīņa notiek reālajā laikā līdz pirmajam trāpījumam. Tad cīņa apstājas un visi mierīgi var izrēķināt, cik lielu DMG kurš kuram nodarījis un kuram cik HP palicis. Mēs esam to jau izmēģinājuši praksē un tā ir neparasta, bet interesanta un patīkama. KAUJAS SISTĒMA Pamatlikumi
Papildus kaujas regulējoši noteikumi
Šo rakstu rediģēja Kamazs: 12.08.2008 15:23 |
|
|
![]() |
![]()
Raksts
#2
|
|
Izrāda pirmās maģijas pazīmes ![]() Grupa: Biedri Pievienojās: 03.03.08 ![]() |
Kā jau minēju, mēs testējām sistēmu un tā principā strādāja un nemaz tik ilgi nebija. Pavisam operatīvi viss notikās.
Tas, protams, pie nosacījuma, ka kauja nav milzīga, un katrā duelī nav daudz cilvēku iesaistīts. Bet mēs jau visur esam norādījuši, ka šīs spēles mērķis ir nevis milzīgas armiju episkas cīņas un nebeidzams slaktiņš, bet klišejiski RPG piedzīvojumi. Un tur sadursmes parasti ir nelielas, pārtijs pret monstru, pārtijs pret pārtiju. CITĀTS Kā pieteikt dueli, attālums, pieskāries? Uz tiem pašiem bēgošajiem. Kurā momentā skaitās ka pieteikts duelis? "Es piesaku dueli tam tur lielajam un spēcīgākajam", kurš vairs nedrīkst bēgt projām un mēs visi viņu draudzīgi atsitam? Dueli var pieteikt cik tālu gribi. Cita lieta -- reāli trāpīt tam, kuram pieteici dueli, jo viņš taču var kustēties cīņas laikā, tātad, kaut vai bēgt. Kad duelis ir sācies, tad nav obligāti jāstāv un jāklopējas. Tikai tad jārēķinās, ka tevi vajā un, ka var uzbrukt. Šo rakstu rediģēja valdnieks: 26.05.2008 11:03 |
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Lo-Fi versija | Pašlaik ir: 19.06.2025 06:52 |