![]() |
Laipni lūdzam, viesi ( Pieteikties | Reģistrēties )
![]() |
![]()
Raksts
#1
|
|
Studē augstākās pārvērtības ![]() ![]() ![]() ![]() Grupa: Biedri Pievienojās: 12.11.03 Kur: Jauko poniju zemē. ![]() |
Sala Naktī no 23. uz 24. septembri notiks vienas nakts dark fantasy brīvdabas lomu spēle Sala ar spēcīgu kvestu sistēmu, zemu virtualitātes līmeni - WYSIWYG, spēcīgu uzsvaru uz drūmu atmosfēru un drošajiem (boofed) ieročiem. Lai arī spēlē būs tikai daži PC un daudz NPC spēlētāji, arī NPC tēliem būs pilnvērtīga , bet mazliet atšķirīga spēle. PC būs individuāls piedzīvojums, bet NPC varēs spēlēt klasisko, uz komandām bāzēto LARPu ar īpašiem nosacījumiem. Praktiski vienīgie spēles noteikumi ir kaujas noteikumi, kas ir ļoti vienkārši. Lai uzturētu gaisotni, spēlē nav atdzimšanas iespēju. Potenciālie spēlētāji tiek aicināti pieteikties uz NPC lomām. Lai nebojātu spēli PC spēlētājiem, konkrētas lomas un visas ar to saistītā informācija būs pieejama individuāli, kontaktējoties ar spēles veidotājiem. Lai galvenie tēli būtu maksimāli atbilstoši savām lomām, GMi izvēlēsies PC spēlētājus. LARPa poligons vēl nav precizēts pietiekami tuvu Rīgai. Spēles veidotāji ir Andža un Kamazs. Spēles pasaule Spēle norit drūmā, vēlo viduslaiku pasaulē, kurā nav zibeņus metošu magu, visus dziedējošu priesteru un pasauli iznīcinošu dēmonu, bet tomēr to caurvij mistiskais un neizzinātais. Stāsta galvenie varoņi ir diezgan raiba ceļotāju grupiņa: sargs, kurš eskortē divus bīstamus noziedzniekus, valdības ierēdnis, kurš tos pavada, un nejaušs ceļabiedrs folkloras pētnieks. Spēles notikumi sākas, kad ceļinieki izkāpj uz kāda neliela arhipelāga salas, kur tobrīd uzturas 3 ļoti atšķirīgas cilvēku grupas. Tie ir salas pamatiedzīvotāji diezgan nabadzīgi zvejnieki, nesen pieklīduši čigāni un nepazīstama kulta dalībnieki. PC uzņemsies spēles galveno varoņu lomas, un NPC varēs izvēlēties kādu no 3 salas frakcijām. PC un NPC spēles atšķirības PC spēlētājus neierobežo nekādi papildus nosacījumi. Spēlētāji ir brīvi rīkoties pēc saviem ieskatiem, lai risinātu kvestus un sasniegtu savus mērķus. Spēles koncepcijas apsvērumu dēļ NPC ir daži specifiski ierobežojumi. Lai arī tie saglabā savas NPC funkcijas, viņiem ir sava spēle, risinot komandas un individuālos kvestus. Visi spēles kvesti ir iedalāmi divās grupās: kvesti, kurus NPC izspēlē priekš PC (tipiskā NPC funkcija), pašiem NPC domāti kvesti, kurus var risināt tikai kontaktējoties ar PC. Šis un nelielā spēles teritorija garantē to, ka NPC nebūs jāsēž bezdarbībā. Spēles sižets ir pilnīgi nelineārs, un atkarībā gan no PC, gan NPC kvestu risinājumiem ir iespējami daudzi un dažādi sižetiskie nobeigumi, kā arī spēles varoņu vai komandu turpmākie likteņi. Spēles noteikumi
Spēles veidotāji labprāt palīdzēs risināt tērpu un ieroču problēmas. Spēles norises vieta, kaujas atestācijas laiki un vieta tiks precizēti vēlāk. Kontakti: PZ Andza, PZ Kamazs e-pasti: Andrejs.klavins@gmail.com Martins.ceplis@gmail.com Šo rakstu rediģēja Andza: 26.08.2006 10:13 |
|
|
![]() |
![]()
Raksts
#2
|
|
Dzer sviestalu Trijos slotaskātos ![]() ![]() ![]() ![]() Grupa: Biedri Pievienojās: 28.01.05 Kur: Kaut kur galaktikā ![]() |
Ja runājam par slimībām, tad mani interesē kā ir ar savainojumiem.
Piemēram, ir cīņa, man vienreiz iedur kājā, es ar izmisušu sāpju kliedzienu nokrītu zemē, saķeru kāju un gaudoju sāpēs. Taču sagadās, tā, ka tā arī palieku, teiksim uzbrucēju nogalināja kāds cits vai vienkārši aizmuka. Ja pareizi saprotu, tad atbalstoties pret komandas biedru un lēkājot uz otras kājas (kaut visticamāk komandas biedriem vajadzētu no zariem būvēt improvizētas nestuves or smth) dodamies uz apmetni vai vienkārši kaut kur kur šķiet mazāk bīstami. Kāda ir tālākā rīcība? Teiksim mani komandas biedri mēģina tai apturēt asiņošanu, notinot ar kādu drēbes/lupatas gabalu, nu un teiksim tā arī visa pirmā palīdzība. Kā tālāk man būtu jātēlo? Variants 1. Jāpaliek guļot un ik pa laikam jāvaid. Variants 2 Var lēkājot uz vienas kājas pārvietoties. Variants 3. Viegli (vai ne tik viegli) pieklibojot pārvietoties Variants 4 Var normāli pārvietoties/skriet. Variants 5 Komandas biedri rok man kapu jo pēc stundas būšu noasiņojis un beigts. Un kas notiek ar Hitu? Tas teiksim pēc pirmās palīdzības atjaunojas/neatjaunojas. Jeb kāda advancētāka medicīna var palīdzēt. Ja teiksim var pieklibojot pārvietoties vai drīkst mēģināt cīnīties/aizstāvēties, ja kāds uzbrūk, jeb jākrīt gar zemi un jāgaida, kad tiks veikts sitiens (šinī gadījumā laikam viens, jo viens no diviem hitiem jau ir pa galam), kas mani aizraidīs uz laimīgākiem medību laukiem. |
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Lo-Fi versija | Pašlaik ir: 05.06.2025 16:03 |