Palīdzība - Meklēt - Biedri - Kalendārs
Pilnā versija: Brīvdabas lomu spēle Sala
Kurbijkurne forums > Foruma spēles > Brīvdabas lomu spēles > BDLS arhīvs > 2006. gada sezona > Sala
Andza
Sala

Attēls

Naktī no 23. uz 24. septembri notiks vienas nakts dark fantasy brīvdabas lomu spēle Sala ar spēcīgu kvestu sistēmu, zemu virtualitātes līmeni - WYSIWYG, spēcīgu uzsvaru uz drūmu atmosfēru un drošajiem (boofed) ieročiem.

Lai arī spēlē būs tikai daži PC un daudz NPC spēlētāji, arī NPC tēliem būs pilnvērtīga , bet mazliet atšķirīga spēle. PC būs individuāls piedzīvojums, bet NPC varēs spēlēt klasisko, uz komandām bāzēto LARP’u ar īpašiem nosacījumiem.

Praktiski vienīgie spēles noteikumi ir kaujas noteikumi, kas ir ļoti vienkārši. Lai uzturētu gaisotni, spēlē nav atdzimšanas iespēju.

Potenciālie spēlētāji tiek aicināti pieteikties uz NPC lomām.
Lai nebojātu spēli PC spēlētājiem, konkrētas lomas un visas ar to saistītā informācija būs pieejama individuāli, kontaktējoties ar spēles veidotājiem.

Lai galvenie tēli būtu maksimāli atbilstoši savām lomām, GMi izvēlēsies PC spēlētājus.

LARP’a poligons vēl nav precizēts pietiekami tuvu Rīgai.

Spēles veidotāji ir Andža un Kamazs.

Spēles pasaule

Spēle norit drūmā, vēlo viduslaiku pasaulē, kurā nav zibeņus metošu magu, visus dziedējošu priesteru un pasauli iznīcinošu dēmonu, bet tomēr to caurvij mistiskais un neizzinātais.

Stāsta galvenie varoņi ir diezgan raiba ceļotāju grupiņa: sargs, kurš eskortē divus bīstamus noziedzniekus, valdības ierēdnis, kurš tos pavada, un nejaušs ceļabiedrs – folkloras pētnieks.

Spēles notikumi sākas, kad ceļinieki izkāpj uz kāda neliela arhipelāga salas, kur tobrīd uzturas 3 ļoti atšķirīgas cilvēku grupas. Tie ir salas pamatiedzīvotāji diezgan nabadzīgi zvejnieki, nesen pieklīduši čigāni un nepazīstama kulta dalībnieki.

PC uzņemsies spēles galveno varoņu lomas, un NPC varēs izvēlēties kādu no 3 salas frakcijām.


PC un NPC spēles atšķirības

PC spēlētājus neierobežo nekādi papildus nosacījumi. Spēlētāji ir brīvi rīkoties pēc saviem ieskatiem, lai risinātu kvestus un sasniegtu savus mērķus.

Spēles koncepcijas apsvērumu dēļ NPC ir daži specifiski ierobežojumi. Lai arī tie saglabā savas NPC funkcijas, viņiem ir sava spēle, risinot komandas un individuālos kvestus.

Visi spēles kvesti ir iedalāmi divās grupās: kvesti, kurus NPC izspēlē priekš PC (tipiskā NPC funkcija), pašiem NPC domāti kvesti, kurus var risināt tikai kontaktējoties ar PC. Šis un nelielā spēles teritorija garantē to, ka NPC nebūs jāsēž bezdarbībā.

Spēles sižets ir pilnīgi nelineārs, un atkarībā gan no PC, gan NPC kvestu risinājumiem ir iespējami daudzi un dažādi sižetiskie nobeigumi, kā arī spēles varoņu vai komandu turpmākie likteņi.

Spēles noteikumi
  • Pirmais un galvenais noteikums ir totāla spēles atmosfēras nodrošināšana, rūpīgi atspēlējot sociālās un militāras situācijas.
  • Drošības apsvērumu dēļ peldēties aizliegts
  • OOG sarunas PC klātbūtnē aizliegtas
  • Ja spēlētājs nejūtas labi vai ir ko savainojis, tam jāvēršas pie GMa.
Kaujas:
  • Spēlē tiek lietoti tikai sertificēti drošie ieroči, kurus apstiprinājuši GM.
  • Spēlētājiem jāattestējas cīņai naktī.
  • Katram spēlētājam ir 2 trāpījumi. Pirmais to savaino tiktāl, ka tas nevar turpināt cīņu. Otrais nogalina. Pirmā trāpījuma savainojums jāatspēlē atbilstoši tā raksturam (piemēram, trāpījums rokā, nozīmē, ka to nevar lietot un jānosaitē).
  • Aizliegts sist pa galvu un kājstarpi.
  • Dūrieni aizliegti drošības apsvērumu dēļ, jo spēle noritēs nakts laikā.
  • Aizliegts izmantot citus līdzekļus cīņai (piem., koka gabalus, akmeņus, savas dūres utt.)
  • Spēlētājam savainojoties, jāizdod atbilstošas sāpju skaņas un mirstot, noteikti jānokrīt zemē un jāaizver acis.
  • Nedrīkst norādīt otram vai tika trāpīts, kur tika trāpīts, ar kādu demedžu tika trāpīts.
Spēlētāju tērpi, mantas un ēdiens:
  • Prasības pret tērpiem nav augstas, bet nedrīkst būt nekādu atmosfēru bojājošu elementu (botas, kedas, zilie džinsi, sporta tērpi, kamuflāžas tērpi, t-krekli, utt.)
  • PC tērpiem jābūt pārliecinošiem un lomai atbilstošiem
  • Teltis ir pilna spēles teritorija, tajā drīkst aiztikt visu, kas neatrodas īpašā noslēptā OOG mantu somā*
  • Teltis pirms spēles tiks maskētas (ar segām vai zariem)
  • Spēlē ir aizliegts alkohols jebkādā formā
  • Spēlē pieļaujami tikai atmosfērīgi ēdieni un dzērieni, gan pēc izskata, gan satura (aizliegta kola, čipsi, utt., neatkarīgi no iepakojuma)
  • Smēķēt drīkst tikai parastās pīpes un cigaretes bez filtriem (atmosfērai)
  • Aizliegta jebkāda OOG priekšmetu izmantošana spēles laikā (fotoaparāti, kameras, elektriskie lukturīši utt.) Izņēmums ir sērkociņi (ne šķiltavas)
  • Vienīgie atļautie apgaismes līdzekļi ir lāpas, lākturi un ugunskurs.
*Tā kā spēle ilgs tikai vienu nakti, tam nevajadzētu pārāk traucēt spēlētāju komfortu



Spēles veidotāji labprāt palīdzēs risināt tērpu un ieroču problēmas.

Spēles norises vieta, kaujas atestācijas laiki un vieta tiks precizēti vēlāk.

Kontakti:

PZ Andza, PZ Kamazs

e-pasti:
Andrejs.klavins@gmail.com
Martins.ceplis@gmail.com
mausns
Andza, Tu kaut ko ar datumiem neesi sajaucis? Šodien ir 26. septembris......
Andza
Es, protams, esmu aizmāršīgas dabas, taču, manuprāt, es nevarētu būt palaidis garām veselu mēnesi, un šodien ir 26. augusts, nevis septembris.
Eiše
CITĀTS(mausns @ 26.08.2006 11:20) [snapback]1027486[/snapback]

Andza, Tu kaut ko ar datumiem neesi sajaucis? Šodien ir 26. septembris......

blink_a.gif
Es atpalieku laikā...

Atdzimšanas iespēju nav arī NPC?
Andza
Precizēšu - konkrētas informācijas par to, kas notiek par NPC pēc nāves nav. Ir pieļaujama iespēja, ka tie atdzims, taču tad pilnībā transformējoties gan izskata, gan lomas, gan funkcijas ziņā, lai PC pie vēlmes būtu iespēja izkaut pilnīgi visu Salu, nevis, vienā galā mirstot vienam tēlam, mistiski parādās kāds cits citā Salas galā, tādā veidā radot dīvainu meta-fīlingu.
Lielāka skaita NPC un PC nāvju gadījumā, viņi dosies uz Nāves Salu vai Krastu.

Varu mierināt visus no nāves baidošos, ka GMi spēli nav paredzējuši ļoti militāri aktīvu un slaktiņiem pilnu, drīzāk uzsvars būs uz drūmu un mistisku atmosfēru un daudz interesantiem kvestiem. Taču, ja PC vēlēsies doties krusta karā un slepkavot pa labi, pa kreisi GMi nevar liegt viņiem šo prieku.
mausns
Sorry, man pazudis laiks..... Puscepumu par laika pagriešanu vajadzīgā virzienā.....
estraven
Piesakos par NPC. (Ja neizbanosi mani par nemitiigu OOG sarunu risinaashanu Uvaisas Kreeslas laikaa smile.gif Apsolu laboties.)


CITĀTS
Spēles notikumi sākas, kad ceļinieki izkāpj uz kāda neliela arhipelāga salas


1. Kaa vinji tur nokljuvushi (njemot veeraa, ka ir veelie Viduslaiki) - negadiijums kugjojot no kontinenta uz kontinentu vai apzinaats peetnieciibas brauciens? Vnk mulsina folkloras peetnieka atrashanaas kopaa ar noziedzniekiem - noziedzniekus ved izciest sodu un pie reizes ved liidzbrauceeju meerkjtieciigaa peetnieciibas ekspediicijaa? Jeb taa buus vieniigi PC zinaama informaacija? (Atvaino, ja uzbaazhos ar pilniigi nesvariigiem jautaajumiem, bet tas IR interesanti.)

CITĀTS
Vienīgie atļautie apgaismes līdzekļi ir lāpas, lākturi un ugunskurs.


2. Pienjemu, ka ne jau elektriskie laakturiishi, vai ne? (Paardomaa to prieku visu nakti pavadiit ae shaudiigu petrolejas laapu vienaa rokaa smile.gif )

3. Cikos aptuveni vareetu iesaakties speeles nakts?

4. Luudzu, vai kaads, kursh pavisam noteikti netiks uz ''Salu'', vareetu aizdot man dunci vai zobenu? Buushu ljoti pateiciiga (var suutiit PZ).
------------------------------
(Tjipa taa ir) Maara
Andza
CITĀTS
Piesakos par NPC. (Ja neizbanosi mani par nemitiigu OOG sarunu risinaashanu Uvaisas Kreeslas laikaa smile.gif Apsolu laboties.)


Ok, es pagaidām Tevi atzīmēšu sarakstā. Vari izdomāt, kas Tevi vairāk piesaista - zvejnieki (potenciāli vislielākā komanda), mistiskie kultisti vai karstasinīgie čigāni.

Ceru, ka šajā spēlē būs iespējams noturēt OOG sarunas minimālā līmenī, jo tā tomēr ilgs tikai vienu nakti, un viss tiks darīts, lai uzsvērtu atmosfēru un spēlētājiem nemaz negribētos šādas sarunas.

CITĀTS
1. Kaa vinji tur nokljuvushi (njemot veeraa, ka ir veelie Viduslaiki) - negadiijums kugjojot no kontinenta uz kontinentu vai apzinaats peetnieciibas brauciens? Vnk mulsina folkloras peetnieka atrashanaas kopaa ar noziedzniekiem - noziedzniekus ved izciest sodu un pie reizes ved liidzbrauceeju meerkjtieciigaa peetnieciibas ekspediicijaa? Jeb taa buus vieniigi PC zinaama informaacija? (Atvaino, ja uzbaazhos ar pilniigi nesvariigiem jautaajumiem, bet tas IR interesanti.)


Spēles teritorijas izmēri atbildīs attēlotajam. Proti, PC visdrīzākais ieradīsies ar laivām vai plostu (kuģi nevaram nodrošināt), bet tā tas arī ir domāts. NPC daļēji būs pieejama informācija, kuru zinās PC (lai viņi varētu būt efektīvi NPC), taču kaut kas tiks noklusēts, lai pašiem NPC būtu interesanti, un viņus sagaidītu pārsteigumi.

Iemesli viņiem visiem būs, kāpēc apmeklēt šo Salu, bet tos šobrīd nevar atklāti izpaust.

CITĀTS
2. Pienjemu, ka ne jau elektriskie laakturiishi, vai ne? (Paardomaa to prieku visu nakti pavadiit ae shaudiigu petrolejas laapu vienaa rokaa smile.gif )

Spēlē ir paredzēts izmantot minimāli OOG mantas (piem. elektriskos lukturīšus), ja nu vienīgais GMiem, kad kaut ko specifiski vajag atrast, bet pēc iespējas, lai PC to neredzētu.
Tā kā, jā, runa ir par lākturiem ar sveci vai degli iekšā.

CITĀTS
Cikos aptuveni vareetu iesaakties speeles nakts?

To vēl nevar precīzi pateikt. Domājams, ka spēle sāksies līdz ar tumsu, taču NPC ir paredzēts ierasties sestdien jau pa dienu uz Salu, jau iekārtotu nometnes un sagatavotos kopā ar GMiem.

CITĀTS
Luudzu, vai kaads, kursh pavisam noteikti netiks uz ''Salu'', vareetu aizdot man dunci vai zobenu? Buushu ljoti pateiciiga (var suutiit PZ).

Ok, atzīmēšu, ka vēlies dunci vai zobenu. Vienīgais rēķinies, ka zobena lietošanai vajadzēs attestēties cīņai tumsā, taču nevajag baidīties, domājams, ka tas nebūs nekas grūts un briesmīgs, ja vien nedarīs kaut ko pavisam muļķīgu.
aivvv/troll dream walker
juus man radat baiso dilemu jo tagad es nevaru izveeleeteis braukt uz ssito speeli vai arii uz otaku tusu... sad.gif
Andza
Nu vienīgais, ko varu teikt par labu šīs spēles izvēlei (bez jau uzskaitītā), ir tas, ka atkarībā no spēles ilguma un mirušo skaita pēc tās/paralēli tai (gan pavisam citur) ir paredzēts tusiņš ar visu to, kas spēlē aizliegts, tb. alkoholu, junk food'u and stuff.

Vēlējos vēl piebilst, ka viens no cīņas attestācijas punktiem, neskaitot drošu cīnīšanos (spēlētājam nav jāspēj obligāti labi cīnīties, tikai tā, lai viņš sevi vai citus neapdraudētu), ir atbilstoša savainojumu vai nāves atspēlēšana.

Piemērs, kā nevajadzētu būt:

Rit kauja. Cīnītājs_A trāpa Cīnītājam B
B: (pēc pauzes) Ā, šķiet, tu man trāpīji rokā.
A: Tad jau tu nevari turpināt cīņu. Tu skaities savainots, tev tikai 1 hits palicis.
B: Ā, jā. (paliek stāvam)
A: Nu tad es tevi piebeidzu (pieskaras vēlreiz ar zobenu).
B: Ok, es esmu beigts.


Piemērs, kā vajadzētu būt: (un ko varētu apgūt attestācijā)

Rit kauja. Cīnītājs_A trāpa Cīnītājam B
B: Āāā! (izmet ieroci no rokām, līgojas, brēc, izmisīgi mēģina atkāpties)
A: Mirsti, ma1ta! (iecērt vēl vienu reizi)
B: ĀĀĀĀāāārgh.... (saļimst un nekustās vai, ja vēlas, vēl raustās konvulsijās)
Kamazs
Redzot tendences, gribēju jau laicīgi piebilst, ka šī nav tā spēle, kur jābruņojas visiem līdz zobiem -- sākot ar warlordu un beidzot ar paplukušu krogus saimnieci. Zinu, ka daudzās iepriekšējās mūsu vai manis rīkotajās spēlēs tas bija nepieciešams, jo slepkavības un kaujas kļuva par pierastu lietu, bet šī noteikti nav plānota tāda tipa spēle.

Gan PC, gan NPC -- ierocis jums sākot spēli būs, ja to prasīs tēla bekgrounds. Tā nav mežonīga, monstru apsēsta zeme, te nemirst cilvēki katru dienu pa labi un pa kreisi. Slepkavība ir nopietna un bēdīga nelaime un tas ir bargi sodāms noziegums.
Grims
Būs pieejams sīkāks info par NPC rasēm? Pamatā interesē tas kā viņi izskatās un izturās.

Cik detalizēts backgrounds ir nepieciešams?
Kamazs
Tīri sižeta un spēles interesantuma pēc sīkāku informāciju par trim salu apdzīvojošām cilvēku grupām (kas nav "rases") varēs saņemt tikai individuāli sazinoties ar kādu no GMiem, publiski nekas vairāk skaidrots netiks.

NPC (un arī PC kaut kādā mērā) tēli ar to bekgroundiem tiks veidoti sadarbojoties potenciālajam spēlētājam un GMiem -- tobiš, mums ir nojausma, kādu aptuveni tēlu mums vajag, jums ir nojausma, kādu jūs labprāt spēlētu. Būtu lieliski panākt kompromisu.
Kurbads
spele notiks pa nakti. tad jau telts nav vajadziiga?

Andza
Vispār obligāti nav vajadzīga, lai gan mēs tomēr vēlētos, lai spēlētāji paņem līdzi teltis. Tās attiecīgi nomaskējot varēs representēt nometnes guļvietas, kā arī tajās atsevišķā somā nost no acīm spēlētāji varēs turēt OOG mantas.
+
Varbūt kāds kļūst miegains un vēlas aiziet gulēt, vai arī kāds no PC, sadomā lūgt naksmājas.

Ja savas telts nav, nevajag, protams, speciāli meklēt, bet, ja ir, būtu jauki, ja paņemtu.
aivvv/troll dream walker
skaidrs - teltis nav vajadziigas....
ShadowDragon
Vai šinī pasaulē medicīna un slimības eksistē? Noteikumos neko neatradu.
Kamazs
Tā ir WYSIWYG spēle, slimību "tu tagad esi slims, -1 hp katru stundu, nevar runāt" nav. No otras puses, var gadīties, ka kāds ir "slims", bet tad tā ir daļa no lomas un tiek atspēlēta. Var būt, ka kāds ir ārsts, var būt specifiskas situācijas (kvesti?) kad NPC ir saslimis un vajag to izārstēt (nu, tobiš, izārstēšana ir viens no potenciālajiem risinājumiem), var gadīties, ka NPC ir slims un viņam vajag sameklēt zāles utt.. Analoģiski ir ar ārstiem, kas var palīdzēt šādos gadījumos. Iespējams, tie var arī saārstēt cīņu savainojumus, ja tie nav pārāk smagi.
DarkJedi
Ja runājam par slimībām, tad mani interesē kā ir ar savainojumiem.
Piemēram, ir cīņa, man vienreiz iedur kājā, es ar izmisušu sāpju kliedzienu nokrītu zemē, saķeru kāju un gaudoju sāpēs. Taču sagadās, tā, ka tā arī palieku, teiksim uzbrucēju nogalināja kāds cits vai vienkārši aizmuka.
Ja pareizi saprotu, tad atbalstoties pret komandas biedru un lēkājot uz otras kājas (kaut visticamāk komandas biedriem vajadzētu no zariem būvēt improvizētas nestuves or smth) dodamies uz apmetni vai vienkārši ‘’kaut kur’’ kur šķiet mazāk bīstami.

Kāda ir tālākā rīcība? Teiksim mani komandas biedri mēģina tai apturēt asiņošanu, notinot ar kādu drēbes/lupatas gabalu, nu un teiksim tā arī visa ‘’pirmā palīdzība’’. Kā tālāk man būtu jātēlo?

Variants 1.
Jāpaliek guļot un ik pa laikam jāvaid.

Variants 2
Var lēkājot uz vienas kājas pārvietoties.

Variants 3.
Viegli (vai ne tik viegli) pieklibojot pārvietoties

Variants 4
Var normāli pārvietoties/skriet.

Variants 5
Komandas biedri rok man kapu jo pēc stundas būšu noasiņojis un beigts.


Un kas notiek ar Hitu? Tas teiksim pēc pirmās palīdzības atjaunojas/neatjaunojas. Jeb kāda advancētāka medicīna var palīdzēt.

Ja teiksim var pieklibojot pārvietoties vai drīkst mēģināt cīnīties/aizstāvēties, ja kāds uzbrūk, jeb jākrīt gar zemi un jāgaida, kad tiks veikts sitiens (šinī gadījumā laikam viens, jo viens no diviem hitiem jau ir pa galam), kas mani aizraidīs uz laimīgākiem medību laukiem.
Kamazs
DarkJedi, ja tavs loceklis ir apsaitēts, tavai dzīvībai tiešas briesmas nedraud. Pēc apsaitēšanas (kārtīgas un atbilstošas), tu atgūsti zudušo Hp, taču pārvietojoties jāklibo. Tu vari turpmāk cīnīties un dzīvot normāli, taču līdz spēles beigām savainojums nepazudīsun tev visu laiku būs šis ievainojums jāattēlo/jāatspēlē. Tātad vari

DarkJedi, variants 3.

Pēc apsaitēšanas tu atgūsti zudušo HP, vari atkal cīnīties, bet tev jāklibo un ievainojums saglabājās permanenti līdz spēles beigām. Ja savainota roka, tad šo roku nevar izmantot cīņai. Arī rāpties kokos un celt smagumus vai veikt sīkus un precīzus darbiņus ar šo locekli vairs nav iespējams.

Ja loceklis tiek atkārtoti savainots, tad jānoņem pārsējs un jāliek "šinas".

Ievainojumi, kā redzams, būtiski ierobežo spēlētāju iespējas, tādēļ savu veselību ir jāsargā ļoti uzmanīgi un jāpārdomā par iesaistīšanos kaujā, jo parasti vismaz viens cieš. Sargājiet savas dzīvības un locekļus!
aivvv/troll dream walker
piesaku sevi un veel divus jautrus ccigaanus +uudenspiipi
Andza
Skaidrs. Vieniigais veeleetos noraadiit, ka peec Salas noteikumiem uudenspiipe nav atljauta. Nav taa, ka vinja neiedereetos chigaanu settingaa. Driizaak fakts, ka peedeejaa laikaa uudenspiipe ir kljuvusi par sava veida OOG simbolu, un daudziem ir negatiivas asociaacijas, izdzirdot vaardu "uudenspiipe".


Kamazs gan tuuliit buus laukaa no slimniicas, un, ja vinjam buus cits viedoklis, es esmu ar mieru arii piekaapties, bet labaak nevajag sacereeties.
Northwatch
KO KAMAZS slimniicaa dara?
aivvv/troll dream walker
hey hey hey uudenspiipe iederas peec setinga kur tad veel ja ne pie ccigaaniem??????
enj
Es noteikti varētu sastāvēt kādā mistiskā sektā, protams, ja pie spēles var tikt pielaisti cilvēki ar tik atmosfēru iznīcinošu aksesuāru kā brilles.
Kamazs
Brilles ir ok. Tie nav TIK agri viduslaiki. Un kultistiem tas piederās.

Jā, esmu apakaļ. Biju slimnīcā. Tagad neesmu.
Andza
+ Tas jau pārāk atņemtu spēlei funkcionalitāti, ņemot kaut vai vērā faktu, ka abiem veidotājiem ir diezgan liela nepieciešamība pēc brillēm. Un tumsā šī vajadzīva vēl palielinās.

Apspriedāmies ar Kamazu - pašā spēlē ūdenspīpe netiek atļauta. Tā ir ok, pēc spēles / paralēli spēlei tusiņā.

Galu galā būtu jauki pārmaiņas pēc kāds LARPs, kurā nav ūdenspīpes. Vai cilvēkiem tas ir tik svarīgi?



aivvv/troll dream walker
jaa tas ir svariigi un paarmainnas peec speelee ir frakcija kurai tiessi piederaas uudenspiipe - ccigaani.

un es taa kaa neatceros ka buutu gribeejis nnemt uudenspiipi liidzi uz kaadu citu speeli

attieciigaa uudenspiipe ir liela smuka un lieliski izskataas kopaa ar tambuuriinu kaa arii rada lloti maajiigu noskannu miermiiliigaa ccigaaniskaa gaisotnee silent.gif
Kurbads
kuul! es piesakos!
ja gmi mani redz kaadaa pc lomaa, tas buutu super, ja ne, arii labi
Šī ir pamatsatura "Lo-Fi" versija. Lai skatītu pilno versiju ar papildinformāciju, formatējumu un attēliem, lūdzu, klikšķini šeit.
Invision Power Board © 2001-2024 Invision Power Services, Inc.