![]() |
Laipni lūdzam, viesi ( Pieteikties | Reģistrēties )
![]() |
![]()
Raksts
#1
|
|
Studē augstākās pārvērtības ![]() ![]() ![]() ![]() Grupa: Biedri Pievienojās: 12.11.03 Kur: Jauko poniju zemē. ![]() |
Sala Naktī no 23. uz 24. septembri notiks vienas nakts dark fantasy brīvdabas lomu spēle Sala ar spēcīgu kvestu sistēmu, zemu virtualitātes līmeni - WYSIWYG, spēcīgu uzsvaru uz drūmu atmosfēru un drošajiem (boofed) ieročiem. Lai arī spēlē būs tikai daži PC un daudz NPC spēlētāji, arī NPC tēliem būs pilnvērtīga , bet mazliet atšķirīga spēle. PC būs individuāls piedzīvojums, bet NPC varēs spēlēt klasisko, uz komandām bāzēto LARPu ar īpašiem nosacījumiem. Praktiski vienīgie spēles noteikumi ir kaujas noteikumi, kas ir ļoti vienkārši. Lai uzturētu gaisotni, spēlē nav atdzimšanas iespēju. Potenciālie spēlētāji tiek aicināti pieteikties uz NPC lomām. Lai nebojātu spēli PC spēlētājiem, konkrētas lomas un visas ar to saistītā informācija būs pieejama individuāli, kontaktējoties ar spēles veidotājiem. Lai galvenie tēli būtu maksimāli atbilstoši savām lomām, GMi izvēlēsies PC spēlētājus. LARPa poligons vēl nav precizēts pietiekami tuvu Rīgai. Spēles veidotāji ir Andža un Kamazs. Spēles pasaule Spēle norit drūmā, vēlo viduslaiku pasaulē, kurā nav zibeņus metošu magu, visus dziedējošu priesteru un pasauli iznīcinošu dēmonu, bet tomēr to caurvij mistiskais un neizzinātais. Stāsta galvenie varoņi ir diezgan raiba ceļotāju grupiņa: sargs, kurš eskortē divus bīstamus noziedzniekus, valdības ierēdnis, kurš tos pavada, un nejaušs ceļabiedrs folkloras pētnieks. Spēles notikumi sākas, kad ceļinieki izkāpj uz kāda neliela arhipelāga salas, kur tobrīd uzturas 3 ļoti atšķirīgas cilvēku grupas. Tie ir salas pamatiedzīvotāji diezgan nabadzīgi zvejnieki, nesen pieklīduši čigāni un nepazīstama kulta dalībnieki. PC uzņemsies spēles galveno varoņu lomas, un NPC varēs izvēlēties kādu no 3 salas frakcijām. PC un NPC spēles atšķirības PC spēlētājus neierobežo nekādi papildus nosacījumi. Spēlētāji ir brīvi rīkoties pēc saviem ieskatiem, lai risinātu kvestus un sasniegtu savus mērķus. Spēles koncepcijas apsvērumu dēļ NPC ir daži specifiski ierobežojumi. Lai arī tie saglabā savas NPC funkcijas, viņiem ir sava spēle, risinot komandas un individuālos kvestus. Visi spēles kvesti ir iedalāmi divās grupās: kvesti, kurus NPC izspēlē priekš PC (tipiskā NPC funkcija), pašiem NPC domāti kvesti, kurus var risināt tikai kontaktējoties ar PC. Šis un nelielā spēles teritorija garantē to, ka NPC nebūs jāsēž bezdarbībā. Spēles sižets ir pilnīgi nelineārs, un atkarībā gan no PC, gan NPC kvestu risinājumiem ir iespējami daudzi un dažādi sižetiskie nobeigumi, kā arī spēles varoņu vai komandu turpmākie likteņi. Spēles noteikumi
Spēles veidotāji labprāt palīdzēs risināt tērpu un ieroču problēmas. Spēles norises vieta, kaujas atestācijas laiki un vieta tiks precizēti vēlāk. Kontakti: PZ Andza, PZ Kamazs e-pasti: Andrejs.klavins@gmail.com Martins.ceplis@gmail.com Šo rakstu rediģēja Andza: 26.08.2006 10:13 |
|
|
![]() |
![]()
Raksts
#2
|
|
Studē augstākās pārvērtības ![]() ![]() ![]() ![]() Grupa: Biedri Pievienojās: 12.11.03 Kur: Jauko poniju zemē. ![]() |
CITĀTS Piesakos par NPC. (Ja neizbanosi mani par nemitiigu OOG sarunu risinaashanu Uvaisas Kreeslas laikaa smile.gif Apsolu laboties.) Ok, es pagaidām Tevi atzīmēšu sarakstā. Vari izdomāt, kas Tevi vairāk piesaista - zvejnieki (potenciāli vislielākā komanda), mistiskie kultisti vai karstasinīgie čigāni. Ceru, ka šajā spēlē būs iespējams noturēt OOG sarunas minimālā līmenī, jo tā tomēr ilgs tikai vienu nakti, un viss tiks darīts, lai uzsvērtu atmosfēru un spēlētājiem nemaz negribētos šādas sarunas. CITĀTS 1. Kaa vinji tur nokljuvushi (njemot veeraa, ka ir veelie Viduslaiki) - negadiijums kugjojot no kontinenta uz kontinentu vai apzinaats peetnieciibas brauciens? Vnk mulsina folkloras peetnieka atrashanaas kopaa ar noziedzniekiem - noziedzniekus ved izciest sodu un pie reizes ved liidzbrauceeju meerkjtieciigaa peetnieciibas ekspediicijaa? Jeb taa buus vieniigi PC zinaama informaacija? (Atvaino, ja uzbaazhos ar pilniigi nesvariigiem jautaajumiem, bet tas IR interesanti.) Spēles teritorijas izmēri atbildīs attēlotajam. Proti, PC visdrīzākais ieradīsies ar laivām vai plostu (kuģi nevaram nodrošināt), bet tā tas arī ir domāts. NPC daļēji būs pieejama informācija, kuru zinās PC (lai viņi varētu būt efektīvi NPC), taču kaut kas tiks noklusēts, lai pašiem NPC būtu interesanti, un viņus sagaidītu pārsteigumi. Iemesli viņiem visiem būs, kāpēc apmeklēt šo Salu, bet tos šobrīd nevar atklāti izpaust. CITĀTS 2. Pienjemu, ka ne jau elektriskie laakturiishi, vai ne? (Paardomaa to prieku visu nakti pavadiit ae shaudiigu petrolejas laapu vienaa rokaa smile.gif ) Spēlē ir paredzēts izmantot minimāli OOG mantas (piem. elektriskos lukturīšus), ja nu vienīgais GMiem, kad kaut ko specifiski vajag atrast, bet pēc iespējas, lai PC to neredzētu. Tā kā, jā, runa ir par lākturiem ar sveci vai degli iekšā. CITĀTS Cikos aptuveni vareetu iesaakties speeles nakts? To vēl nevar precīzi pateikt. Domājams, ka spēle sāksies līdz ar tumsu, taču NPC ir paredzēts ierasties sestdien jau pa dienu uz Salu, jau iekārtotu nometnes un sagatavotos kopā ar GMiem. CITĀTS Luudzu, vai kaads, kursh pavisam noteikti netiks uz ''Salu'', vareetu aizdot man dunci vai zobenu? Buushu ljoti pateiciiga (var suutiit PZ). Ok, atzīmēšu, ka vēlies dunci vai zobenu. Vienīgais rēķinies, ka zobena lietošanai vajadzēs attestēties cīņai tumsā, taču nevajag baidīties, domājams, ka tas nebūs nekas grūts un briesmīgs, ja vien nedarīs kaut ko pavisam muļķīgu. Šo rakstu rediģēja Andza: 26.08.2006 15:59 |
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Lo-Fi versija | Pašlaik ir: 05.06.2025 17:20 |