![]() |
Laipni lūdzam, viesi ( Pieteikties | Reģistrēties )
![]() |
![]()
Raksts
#1
|
|
Studē augstākās pārvērtības ![]() ![]() ![]() ![]() Grupa: Biedri Pievienojās: 12.11.03 Kur: Jauko poniju zemē. ![]() |
Sala Naktī no 23. uz 24. septembri notiks vienas nakts dark fantasy brīvdabas lomu spēle Sala ar spēcīgu kvestu sistēmu, zemu virtualitātes līmeni - WYSIWYG, spēcīgu uzsvaru uz drūmu atmosfēru un drošajiem (boofed) ieročiem. Lai arī spēlē būs tikai daži PC un daudz NPC spēlētāji, arī NPC tēliem būs pilnvērtīga , bet mazliet atšķirīga spēle. PC būs individuāls piedzīvojums, bet NPC varēs spēlēt klasisko, uz komandām bāzēto LARPu ar īpašiem nosacījumiem. Praktiski vienīgie spēles noteikumi ir kaujas noteikumi, kas ir ļoti vienkārši. Lai uzturētu gaisotni, spēlē nav atdzimšanas iespēju. Potenciālie spēlētāji tiek aicināti pieteikties uz NPC lomām. Lai nebojātu spēli PC spēlētājiem, konkrētas lomas un visas ar to saistītā informācija būs pieejama individuāli, kontaktējoties ar spēles veidotājiem. Lai galvenie tēli būtu maksimāli atbilstoši savām lomām, GMi izvēlēsies PC spēlētājus. LARPa poligons vēl nav precizēts pietiekami tuvu Rīgai. Spēles veidotāji ir Andža un Kamazs. Spēles pasaule Spēle norit drūmā, vēlo viduslaiku pasaulē, kurā nav zibeņus metošu magu, visus dziedējošu priesteru un pasauli iznīcinošu dēmonu, bet tomēr to caurvij mistiskais un neizzinātais. Stāsta galvenie varoņi ir diezgan raiba ceļotāju grupiņa: sargs, kurš eskortē divus bīstamus noziedzniekus, valdības ierēdnis, kurš tos pavada, un nejaušs ceļabiedrs folkloras pētnieks. Spēles notikumi sākas, kad ceļinieki izkāpj uz kāda neliela arhipelāga salas, kur tobrīd uzturas 3 ļoti atšķirīgas cilvēku grupas. Tie ir salas pamatiedzīvotāji diezgan nabadzīgi zvejnieki, nesen pieklīduši čigāni un nepazīstama kulta dalībnieki. PC uzņemsies spēles galveno varoņu lomas, un NPC varēs izvēlēties kādu no 3 salas frakcijām. PC un NPC spēles atšķirības PC spēlētājus neierobežo nekādi papildus nosacījumi. Spēlētāji ir brīvi rīkoties pēc saviem ieskatiem, lai risinātu kvestus un sasniegtu savus mērķus. Spēles koncepcijas apsvērumu dēļ NPC ir daži specifiski ierobežojumi. Lai arī tie saglabā savas NPC funkcijas, viņiem ir sava spēle, risinot komandas un individuālos kvestus. Visi spēles kvesti ir iedalāmi divās grupās: kvesti, kurus NPC izspēlē priekš PC (tipiskā NPC funkcija), pašiem NPC domāti kvesti, kurus var risināt tikai kontaktējoties ar PC. Šis un nelielā spēles teritorija garantē to, ka NPC nebūs jāsēž bezdarbībā. Spēles sižets ir pilnīgi nelineārs, un atkarībā gan no PC, gan NPC kvestu risinājumiem ir iespējami daudzi un dažādi sižetiskie nobeigumi, kā arī spēles varoņu vai komandu turpmākie likteņi. Spēles noteikumi
Spēles veidotāji labprāt palīdzēs risināt tērpu un ieroču problēmas. Spēles norises vieta, kaujas atestācijas laiki un vieta tiks precizēti vēlāk. Kontakti: PZ Andza, PZ Kamazs e-pasti: Andrejs.klavins@gmail.com Martins.ceplis@gmail.com Šo rakstu rediģēja Andza: 26.08.2006 10:13 |
|
|
![]() |
![]()
Raksts
#2
|
|
Studē augstākās pārvērtības ![]() ![]() ![]() ![]() Grupa: Biedri Pievienojās: 12.11.03 Kur: Jauko poniju zemē. ![]() |
Precizēšu - konkrētas informācijas par to, kas notiek par NPC pēc nāves nav. Ir pieļaujama iespēja, ka tie atdzims, taču tad pilnībā transformējoties gan izskata, gan lomas, gan funkcijas ziņā, lai PC pie vēlmes būtu iespēja izkaut pilnīgi visu Salu, nevis, vienā galā mirstot vienam tēlam, mistiski parādās kāds cits citā Salas galā, tādā veidā radot dīvainu meta-fīlingu.
Lielāka skaita NPC un PC nāvju gadījumā, viņi dosies uz Nāves Salu vai Krastu. Varu mierināt visus no nāves baidošos, ka GMi spēli nav paredzējuši ļoti militāri aktīvu un slaktiņiem pilnu, drīzāk uzsvars būs uz drūmu un mistisku atmosfēru un daudz interesantiem kvestiem. Taču, ja PC vēlēsies doties krusta karā un slepkavot pa labi, pa kreisi GMi nevar liegt viņiem šo prieku. Šo rakstu rediģēja Andza: 26.08.2006 10:40 |
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Lo-Fi versija | Pašlaik ir: 05.06.2025 17:27 |