Kurbijkurne  · Foruma noteikumi Palīdzība  ·   Meklēt  ·   Biedri  ·   Kalendārs
Kurbijkurne -> Roulingas tīmeklis -> Fanu vietnes
Ir patiešām pagodinoši redzēt, cik daudzi fani ir veltījuši savu laiku un pūliņus, lai izveidotu Harija Potera fanu vietnes. Tāpēc es esmu izveidojusi Fanu vietņu godalgu, balvu, ko pasniedz par izcilu ieguldījumu un zināšanām par Hariju Poteru, nemaz nerunājot par apķērību un radošajām spējām, kas nepieciešamas, lai izveidotu patiešām neaizmirstamu vietni.



-2004. g. jūlijs-

The Harry Potter Lexicon

Šī ir tik lieliska vietne, ka es dažkārt esmu ielavījusies kādā interneta kafejnīcā, kad rakstu ārpus mājas, lai pārbaudītu kādu faktu, tā vietā, lai ieietu grāmatnīcā un nopirktu Harija Potera grāmatu (kas ir neērti). Tīmekļa lapa bīstami apmātajiem; manas dabiskās mājas.

Apskati šo tīmekļa vietni


-2004. g. jūnijs-

Godric’s Hollow

Lieliska vietne, kurā saimnieko īsti entuziasti. Cilvēki, kas plānojuši šo vietni, ir visu kārtīgi izdomājuši – mana tipa cilvēki. Es tomēr esmu satriekta par lielo skaitu regulatoru, kas gribētu tikt iešķiroti Slīdenī... Un ziniet arī, ka Elšpūša koptelpa nav vis apakšzemes cietums, bet vairāk kā vīna pagrabs – neliela, bet svarīga atšķirība.

Apskati šo tīmekļa vietni


-2004. g. maijs-

(Brīdinājums par spoileri)
Immeritus

Es dievinu šo vietni, ko es atklāju laikā, kad biju pie beigām Fēniksa ordenim, un kas, kā jūs varat iedomāties, lika man justies sevišķi vainīgai. Es esmu ļoti lepna par to, ka personāžs, kurš man vienmēr ļoti paticis, lai arī grāmatā parādījies vien drūmās ainās, ir ieguvis tādu kaismīgu fanu klubu.

Uguns biķera iznākšanas svētkos Kingskrosā, Londonā, es paspiedu roku kādai sievietei, kas pieliecās un sazvērnieciski pačukstēja: "Siriuss Bleks ir seksīgs, vai ne?" Un, jā, kā jau Immeritus klubs zina, viņai, protams, ir taisnība. Visizskatīgākais, visdumpīgākais un visbīstamākais no četriem Laupītājiem... Un, atbildot uz kādu ļoti dzīvi apspriestu jautājumu šejienes forumā, viņa acu krāsa ir pelēka.

Šeit ir ļoti laba fanmāksla. Kādu laiku man datorā uz pamatvirsmas stāvēja Lauras Frīmenas zīmējums ar četriem Laupītājiem. Tas īpaši labi attēlo Siriusu un Vilksonu.

Apskati šo tīmekļa vietni


Šī lapa pēdējoreiz atjaunināta 2004. g. 29. jūlijā.