Kurbijkurne  · Foruma noteikumi Palīdzība  ·   Meklēt  ·   Biedri  ·   Kalendārs
Kurbijkurne -> Roulingas tīmeklis -> Baumas

Dumidors patiesībā ir Rons/Harijs, kas ieradies no nākotnes.

Jūsu izdomai nav robežu, un es to nedomāju ar sarkasmu; šīs teorijas paver jaunas, aizraujošas iespējamības... bet tās ir nepareizas. Vai varētu būt tā, ka, prātojot par to, kā Harijs/Rons kļūst par Dumidoru, jūs meklējat apliecinājumu tam, ka ne viens, ne otrs nemirs jauns?

Esmu dzirdējusi arī, ka laikā ceļo Rona un Hermiones dēls, tāpēc es iešu vēl tālāk un pateikšu, ka NEVIENS no personāžiem grāmatās nav ieradies no nākotnes. Bet runājot par ideju, ka Ronam un Hermionei būs dēls... (ieķiķinos, attiecību fanātiķu miljona attālajiem auriem sasniedzot manas ausis, visiem mūžīgi mani lādot aiz nepiepildītās ziņkāres).


Nikolass Fleimels ieradīsies Cūkkārpā pasniegt mikstūras.

Fleimels ir jau miris; Dumidors Filozofu akmenī paskaidroja, ka viņa vecais draugs izvēlējās labāk nāvi, nekā atļaut viņa akmenim nokļūt nepareizajās rokās.


Kolins un Deniss Krīviji būs Grifidora jaunie triecēji.

Jauka ideja, bet, nē. Jaunie Grifidora triecēji būs pilnīgi jauni komandas kapteiņa atradumi.


Sesto grāmatu sauks Harijs Poters un Mílestíbas pīlārs (Stordží pīlārs).

Es ļoti cenšos neapvainoties par to, ka kāds iedomājās, ka tas varētu būt iespējams. "Stordží", tik tiešām... Cilvēki, par ko jūs domājat!


Sesto grāmatu sauks Harijs Poters un Iklibõga kājas pirksta nags.

Nu, ja jau jūs noticējāt tam par Stordží...


DžKR patiesībā pati šeit nestāsta, bet dod norādījumus citiem cilvēkiem rakstīt viņas vārdā.

Tā noteikti esmu es pati.


Teksts uz grāmatas aiz (khm) neatveramajām durvīm nozīmē kaut ko ļoti būtisku.

Nē, tas neko nenozīmē; tas ir vienkārši kā aizpildījums, ko daudzi no jums jau zināja. (Un, ja jūs nesaprotat, par ko es te runāju, jūs nebijāt pieslēgušies, kad kāds ašs Potera fans uzlauza ceļu cauri durvīm ar piekarinātu uzrakstu "Do Not Disturb" ["Netraucēt"].)


DžKR ir nāvīgi nopietna, aizliedzot cilvēkiem Voldemortu saukt par Voldiju.

Eee... Es pajokoju. Manuprāt, tas bija ļoti uzjautrinoši, ka visa tērzēšanas istaba ir pilna ar cilvēkiem, kas visu laiku sauc viņu par Voldiju. Varbūt man vajadzētu izstrādāt kādu īpašu simbolu, kas nozīmē "šis ir joks", tādu kā anti-Tumšo zīmi?

Un, starp citu... Todien MuggleNet tērzēšanas istabā es arī nebiju ar niku "Squidward". Tas ir SpongeBob SquarePants joks. Es lietoju citu vārdu. Tāpēc varat tagad visi beigt pieslēgties kā "Squidward". ;)


Noslēpumainais Aisikls.

Man ir teikuši, ka reiz intervijā esmu apsolījusi personāžu ar šādu vārdu. Es varu tikai iedomāties, ka kāds mani ir nepareizi sadzirdējis, jo nevienā brīdī es netiku plānojusi personāžu vārdā "Aisikls".

Savukārt profesors Baisikls [angļu val. – divritenis; tulkotāja piez.] gan būs svarīgs tēls sestajā un septītajā grāmatā.*

* Tas ir joks.


Profesors Dumidors ir Harija īstais vectēvs/tuvs radinieks kaut kādā pakāpē.

Ja Dumidors būtu Harija vectēvs, kādēļ gan, ak jel, viņš būtu aizsūtīts dzīvot pie Dērslijiem?


Voldemorts ir Harija īstais tēvs/vectēvs/tuvs radinieks kaut kādā pakāpē.

Nē, nē, nē, nē, nē! Jūs, biedri, esat saskatījušies daudz par daudz Zvaigžņu karus. Džeimss NOTEIKTI ir Harija tēvs. Vai tad visi, kas satiek Hariju, nesaka "Tu izskaties gluži tāpat kā tavs tētis"? Un vai tad Dumidors jau nav izstāstījis Harijam, ka Voldemorts ir pēdējais dzīvais Salazara Slīdeņa mantinieks?

Vēl tikai ļaujiet precizēt – tas nozīmē, ka Harijs NAV Salazara Slīdeņa mantinieks.


Lilija Potere vēl joprojām ir dzīva.

Nē, diemžēl nē.


Lilija Potere reiz ir bijusi nāvēde.

Kā jūs uzdrošināties?!


Es uzrakstīšu grāmatu par Liliju un Džeimsu, tiklīdz būšu pabeigusi septiņas grāmatas par Hariju Poteru.

Hmm... Atkal jādomā, ko pārāk daudz Zvaigžņu karu var nodarīt ar cilvēku. Nav plānotas nekādas "pirms Harija laika" grāmatas.


Blēžkājis ir zvēromags.

Nē viņš tāds nav, bet viņš nav arī tīrs kaķis. Ja jūs nopirktu Fantastiskās būtnes – un kur tās meklēt (visi ienākumi tiek Comic Relief, kas nozīmē, ka jūs palīdzat vieniem no nabagākajiem bērniem visā pasaulē), jūs varbūt varētu izprātot, kas īsti ir Blēžkājis.


Nevils Lēniņš ir Pītera Sīkaudža dēls.

Skatiet atbildi uz "Lilija Potere ir bijusi nāvēde".


Profesors Vilksons ir kādam dvīņubrālis

Nē, bet šī doma acīmredzot radusies no fakta, ka Vilksona vārds (Remuss) ir tāds pats kā vienam no mītiskajiem Romas atklājējiem, kuram bija dvīņu brālis vārdā Romulus. (Viņus, starp citu, uzaudzināja vilki.)


Sesto grāmatu sauks Harijs Poters un Zaļās liesmas lāpa vai Sapņu kalns un septīto grāmatu sauks Harijs Poters un Ēnu cietoksnis vai Ēnu mežs.

Nav pat tuvu tam! Kurš tos izdomā?! Turklāt par šo zaļo lāpu, šķiet, runā visur. Vai jūs tiešām domājat, ka pieveikt Voldemortu būs tik viegli?


Es esmu "Ragana Nr. 1" Noslēpumu kambara filmā.

Nē, nav tiesa, piedodiet. Filmu veidotāji man piedāvā tēlot Liliju Poteri Sagli spoguļa ainā pirmajā filmā, bet es tiešām neesmu aktrise, pat ne tāda, kas tikai stāv un māj. Es to skatu kaut kā būtu izjaukusi.


Harijam septītajā grāmatā piedāvās kļūt par Burvestību ministru.

Septiņpadsmit gadu ir pārāk agrs vecums, lai iesaistītos politikā.
Šī lapa pēdējoreiz atjaunināta 2005. g. 12. aprīlī.