Kurbijkurne  · Foruma noteikumi Palīdzība  ·   Meklēt  ·   Biedri  ·   Kalendārs
Kurbijkurne -> Azkabanas gūsteknis -> Eiropas pirmizrāde Londonā
Azkabanas gūstekņa Eiropas pirmizrāde Londonā 30. maijā.

Reportāža ņemta no šīs CBBC Newsround lapas. Attēli – no dažādām lapām.

Aukstums, lietus, vējš... vai jebkas spētu atturēt Harija Potera fanus? Pilnīgi noteikti nē, ja ir runa par Azkabas gūstekņa Eiropas pirmizrādi (30. maijs, Londona).


Piepūstās Mārdžas Atprātotāja roka

Jau daudzas stundas pirms aktieru ierašanās Odeon teātra priekšā fani sauca "Mēs gribam Denu! Mēs gribam Denu! Mēs gribam Denu!", uzvilkuši Cūkkārpas šalles, vicinot rokās plakātus un uz sejas ar marķieriem uzrakstot sava elka vārdu. Augšā vējā lidinājās ap 20 piepūsto Mārdžas tanšu (viena tāda, starp citu, karājas arī Rīgā, Coca Cola Plaza), bet ap torni pastiepusies milzīga atprātotāja roka.


Kriss Renkins (Persijs) Harijs Mellings (Dūdijs) Džordžs un Olivers Felpsi (Freds un Džordžs) Maikls Gembons (Dumidors)

Fanu nepacietība pēc vairākām stundām tika atalgota, kad sāka ierasties aktieri. Pirmais bija Kriss Renkins (Persijs), dižodamies ar smalku uzvalku, trakām kurpēm un ļoti gariem matiem, tad ieradās Harijs Mellings (Dūdijs) un abi dvīņi Džordžs un Olivers Felpsi (Freds un Džordžs) (gariem matiem... nu, kas ir tiem Vīzliju brāļiem!), kā arī jaunais Dumidors – sers Maikls Gembons. Pūlis trakoja, aktieri, fanu, žurnālistu, reportieru un drošībnieku stumdīti un grūstīti, devās pa sarkano paklāju.


Metjū Luiss (Nevils) Ričards Grifitss (Vernons) Robijs Koltreins (Hagrids)

Sāka līt, bet tas neko nemainīja, ja nu vienīgi fani bļāva vēl skaļāk... Ieradās Devons Merijs (Šīmuss), Metjū Luiss (Nevils), Ričards Grifitss (tēvocis Vernons), Robijs Koltreins (Hagrids) un Alans Rikmens (Strups). Nāca arī Toms Feltons, viss baltā, tikai bez Drako raksturīgajām baltajām šķipsnām – Toms pēc katras filmas pilnīgi nogriež matus, lai atbrīvotos no Drako frizūras.


Alans Rikmens (Strups) Toms Feltons (Drako) Deivids Tjūliss (Vilksons)

Un tur nāk Deivids Tjūliss, kas spēlē profesoru Vilksonu. Labi, ka nav pilnmēness... Fani vienkārši kļuva traki, kamēr aktieri turpināja piestāt, rakstot autogrāfus, pozējot fotogrāfiem un vienkārši sasveicinātos, kā arī atbildot uz dažiem jautājumiem.


Emma Vatsone (Hermione) Emma Vatsone (Hermione)

Aaaa! No mašīnas izkāpj Emma (Hermione) un pāris minūtes vēlāk piebrauc arī Rūperts (Rons) – kāda sagadīšanās! Emma izskatās vienkārši burvīgi savā garajā burgundiešu kleitā ar uz augšu saņemtiem matiem. Viņa skraida apkārt pa paklāju, visiem uzsmaidot un pamājot, šķiet viņa patiešām izbauda katru mirkli.


Rūperts Grints (Rons) Rūperts Grints (Rons)

Rūperts nav gluži tik traks, bet apmierinās ar platu smaidu. Ģērbies ikdienišķi – džinsās un melnā jakā, rudā zvaigzne ij negatavojas atteikties no savas īpašās pazīmes – modīgā matu kumšķa.


Džoanna K. Roulinga (HP grāmatu autore) Alfonso Kuarons (režisors) Gerijs Oldmens (Siriuss)

Izskatoties laimīga, jaukā, zaļā kleitā ierodas arī pati Dž. K. Roulinga. Ir arī Azkabanas režisors Alfonso Kuarons un neskaitāmas reizes atbild uz jautājumiem par to, kāpēc viņš šo filmu izveidojis savādāku un tumšāku nekā bijušas pirmās divas. Savukārt uzcirtušais Gerijs Oldmens nu pilnīgi neizskatās pēc nomocītā Siriusa Bleka.


Daniels Redklifs (Harijs) Daniels Redklifs (Harijs)

Tad, kā pēc burvju mājiena, uzrodas Daniels Redklifs, kurš pilnīgi noteikti kļuva par pasākuma naglu. Ģērbies melnā uzvalkā un baltā sprogotā kreklā, viņš aktīvi centās sarunāties ar visiem, kuriem iespēja. Viens no pasaulē populārākajiem tīņiem, šķita, jutās daudz ērtāk nekā reiz Filozofu akmens pirmizrādē. Viņš raiti atbildēja uz žurnālistu jautājumiem un šķita diezgan mierīgi uztveram to, ka tūkstošiem cilvēku (galvenokārt meitenes) vairākas stundas kliedza viņa vārdu.


Bonija Raita (Džinnija) Emma Vatsone un Deivids Heimans (Hermione un HP filmu producents) Rūperts Grints un Daniels Redklifs (Rons un Harijs) Daniels Redklifs, Džoanna Roulinga, Rūperts Grints un Emma Vatsone (Harijs, HP grāmatu autore, Rons un Hermione)

Dens, Rūperts un Emma vairāk kā stundu pavadīja ārpus teātra, galvenokārt lietū, tiekoties ar faniem un rakstot autogrāfus. Pēc tam pat likās, ka viņi iekšā iet negribīgi, bet tas notika un beidzot pirmizrāde varēja sākties.


Emma Vatsone un Daniels Redklifs (Hermione un Harijs) Alfonso Kuarons, Gerijs Oldmens un Deivids Tjūliss (režisors, Siriuss un Vilksons) Maikls Gembons, Rūperts Grints, Emma Vatsone, Daniels Redklifs, Džoanna Roulinga, Alfonso Kuarons un Gerijs Oldmens

Fotogrāfijas no šī pasākuma publicējušas dažādas ārzemju vietnes, piemēram, skatieties DanRadcliffe.com galeriju, Getty Images galeriju, CBBC Newsround galeriju u.c.

Šī lapa pēdējoreiz atjaunināta 2004. g. 7. jūnijā.