Šis nekādā ziņā nav tikai pieteikšanās pavediens - arī ja neplāno spēlēt, bet ir kādi jautājumi par spēli - droši!
Īsais ievads spēlētājiem:
- Spēle notiek aptuveni Zvaigžņu karu pasaulē. Tāda ne pārāk zinātniska fantastika, ar savdabīgas par "Spēku" dēvētas maģijas piedevu. Starp citu, lielais vairums to "spēkU' uzskata tik par tādu māņticību un frāzi "Lai spēks ir ar tevi" - par pagrīdes anti-impērijas spēku sveicienu un veiksmes vēlējumu , kas ir tikai tāds izteiciens, nekas vairāk.
- Ir ļoti plaša palete visādu, pārsvarā daudzmaz humanoīdas formas citplanētiešu. Silti ieskau spēlēt cilvēkus.
- Pasaule ir bīstama. Ja spēlēsiet, jūsu tēli var, un pilnīgi noteikti arī tiks savainoti. Var arī iet bojā - lai gan par to vispirms parunāšu ar konkrēto spēlētāju, ja vien viņš nav bez ziņas pazudis nedēļām ilgi.
- Spēles īpatnība: šad un tad vadītājs patur tiesības klusi paziņot, ka konkrētā situācija tēlam ir tik biedējoša, ka viņš daļēji zaudē kontroli pār tēlu (kas izpaužas - spēlētājam dod iespēju izvēlēties, vai viņa tēls agresīvi uzbrūk visam biedējošajam tuvākajā apkārtnē, bēg cik ātri vien var, vai sastingst un nedara neko. Spēlētājs izvēlas vienu no trim, vadītājs pasaka notikušā sekas. Jā, tiks ņemta vērā tēla līdzšinējā pieredze. Nē, tas nenotiks bieži.)
- Tēlu galvenais uzdevums: atrast ceļu prom no Stacijas "Irae". Ja pa ceļam izdodas a) iegūt senās Republikas laika artefaktus b)iemācīties ko jaunu c) atklāt, kas noticis ar pazudušo trieciennieku komandu - jo labāk.
Bet galvenais ir izdzīvot un tikt prom.
Paredzēts - būs jārisina mīklas, jāmeklē izejas no nepatīkamām situācijām, jāizvairās no apsardzes sistēmām, varbūt jāpalīdz citiem nelaimīgajiem.
Ja spēlētājs aktīvi spēlē, tēls var tikt pie šādiem tādiem labumiem, kas citiem tēliem nav - jaunām spējām, zināšanām, bruņojuma. - Minimālais spēlētāju skaits: 3, bet tādi, kuriem es varu noticēt, ka vismaz pāris nedēļas paspēlēs.
- Maksimālais spēlētāju skaits: ap 10. Nesolu gan vienlaicīgi vadīt atsevišķus stāstus vairāk kā trim atsevišķām grupām.
- Iespējamais spēles sākums: pēc divām-četrām nedēļām.
- Draudzīga piebilde - Nevajag par spēli spriest pēc tā, vai tev patīk, vai nepatīk Zvaigžņu kari. Tev tie var patikt, un nepatikt spēle, un otrādi. Īpaši "zvaigžņu kariska" šī spēle nebūs - pat lidojumi kosmosā spēles laikā nav gaidāmi. Spēka lietotāji gan būs - bet vienkārši uztver tos kā savdabīgus magus. Ja spēj sadzīvot ar domu par pasauli kurā ir gan maģija, gan augsta tehnoloģija - tad šīs spēles pasaulei tev vajadzētu patikt.
Ievads tēliem
Acis smagas. Galva šausmīgi sāp.
Paskaties apkārt -tu sēdi kaut kādā muļķīgā krātiņā. Vienkāršas restes.... smieklīgi pat. Ja labi papūlētos, gan jau varētui izlaust - un kam te tā piekararmā atslēga?
Apkārt ir citi... bet nevienas pazīstamas sejas. Mugurā visiem kaut kādas skrandas... Nu jā, tev arī kaut kāds noplīsis pilota kombinezons. Kāpēc pilota? Tu taču neesi pilots.
Pārsvarā cilvēki, ir pa kādam ne-cilvēkam.... E kur šitais... ai, kas tos nosaukumus var atcerēties. Kur nu vēl tādās galvassāpēs. Un visu laiku tāds riebīs augsts, spalgs troksnis... Varbūt tas arī pamodināja?
Ārpus restēm mazliet tālāk pie griestiem karājas vēl viens būris, kurā aizmigusi viena no tām glītajām ne-cilvēku dejotājām, kuras zināmās vietās par tīri smuku naudiņu varēja pārdot. Tai gan mugurā nav skrandas, bet kaut kas smuks, spīdīgs, ar sasodīti lielu dekoltē, kas labi ļauj visiem aplūkot viņas tumši violeto ādu. Glīta. Ja ne tā ādas krāsa un divas astes uz galvas, izskatītos pavisam pēc cilvēka.
Bet kā īsti tu te nonāci?
*******
Jau no agrīniem pusaudža gadiem tu dzīvoji likuma otrā pusē. Uz kontrabandistu kuģiem, galaktikas klusākajos nostūros, kur Impērijas dzelzs dūres vara bija jūtama daudz mazāk. Kāds pulverītis šurp, kāda reta rūda turp, kādi kristāli vēl kādam, kāda smuka matiņa kolekcionāram.
Pilota prasmes tā īsti neapguvi, kuģa un komandas piedzīvojumos nozīmīgākas bija citas tavas spējas.
Klīda baumas, ka Impērija sākot grūt, dumpiniekiem kaut kādas Alderānas princeses un viņas jaunatrastā dvīņubrāļa vadībā esot kaut ko tur labu izdevies paveikt šajā ziņā... bet vai tad tas ko īpaši ietekmēja šajā galaktikas nostūrī? Nešķita, ka Impērijas spēku patruļas būtu kļuvušas vājākas vai retākas, drīzāk otrādi. Agrāk taču tādas te gandrīz vispār neredzēja, bet tagad - ik pa laikam kādai uzskrēji. Bizness itin nemaz nevedās.
Smuka mantiņa vienā piestātnē, dzērāja runas kādā citā... Un atmiņā atausa reiz dzirdētais par savdabīgu dubultsistēmu - planētu Illa, kuru pārvaldīja kāds no imperatoram padotajiem gubernatoriem, un tās pavadoni Irae - kas, nez kādēļ izmēram neatbilstoši, apveltīts ar gandrīz standartgravitāciju.
Runāja, ka uz Irae nosēsties neesot iespējams.
Bet runāja arī ka tie, kam tas izdevies, Irae krāteros atraduši durvis, aiz kurām slēpjoties ieeja pāmestā kosmosa stacijā - Irae neesot dabiskas izcelsmes, lai cik ļoti dabiska ārī neizskatītos.
Un tai kosmosa stacijā, ja pameklējot, varot atrast senās republikas, vai pat vēl senāka laika artefaktus. Vienam pazīstamam uzpircējam mājās bija tādi jocīgi zobeni... Jā... cik viņš solīja par vienu tādu?
Tava kuģa komanda nolēma riskēt.
Piezemēšanās uz Irae tiešām bija gandrīz tik grūta, kā stāstīja. Bet tikai gandrīz - ne velti jūsu pilots lielījās kā veiklākais šajā galaktikas nostūrī. Re - pavisam mierīgi, vēl tikai nieka desmit metri līdz pavadoņa virsmai.
...
...
...
...
Lai kā pūlētos, tas ir pēdējais, ko spēj atcerēties. Pēc tam tu pamodies krātiņā.
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------
Par pieteikšanos.
Tiem, kas spēlēja "Pazudušos Stormtrūperus": (citā laikā, citā vietā)
Varat spēlēt arī šo spēli. "Ievads tēlam" uz jums tad neattiecas - šī spēle ir tiešs iepriekšējās turpinājums. Tikai visu ekipējumu gan esat zaudējuši un esat tādos pašos noskrandušos pilotu kombinezonos kā pārējie.
(Izņēmums - brūnā kaķa Nawara Toologin. Ja viņa vēlas turpināt spēli, viņa saglabā visu aprīkojumu, gan publiski, gan individuāli paziņoto.)
Lai pieteiktos - tikai iekopējiet šajā pavedienā publisko informāciju par jūsu tēlu.' Ja nav grūti - privāto ziņu ar tiem pārējiem četriem jautājumiem arī var, kaut vai lai paši atcerētos, ko īsti spēlējāt. Bet tas nav obligāti.
Pārējiem
Tiem, kas "Pazudušos Stormtrūpērus" nespēlēja, un varbūt vispār nezin neko par Zvaigžņu kariem - tas nekas. Tās zināšanas šai spēlei nav būtiskas - tāpat spēles pasaule pa lielai daļai ir sadomāta. Informācija par tehnoloģiju, kas jums būtu jāzin būs šajā pavedienā - ja un tad, kad spēles sākums būs tuvāks.
Tā kā pietiekams spēlētāju skaits var arī nesavākties - es negribētu, lai kāds tagad tērētu daudz laika detalizētai tēla izdomāšanai.
Dzimumu, vecumu, izskatu, vārdu, vēsturi(papildus spēles ievadā dotajai)- to visu varēsiet izdomāt mazliet vēlāk.
Bet, šobrīd, lai pielāgotu sižetu - lūdzu atsūti man privāti atbildes uz trīs jautājumiem. Ja nav grūti - tad arī uz ceturto.
1) No kā baidās tavs tēls (uguns, tumsa, vientulība, citplanētieši, kārdinājums, nonākšana grēkāža lomā utt)
2) Kas kaitina tavu tēlu (slaisti, rupekļi, izvirtuļi, visziņi, imperiālisti, brīvības ierobežojums utt)
3) Kā labā tavs tēls ir gatavs riskēt ar kaut ko sev būtisku (aizsargāt vājos, aizsargāt sievietes, komandas uzdevuma izdošanās, smaids apkārtējo sejās, slava, nauda)
4) Pasaki kaut ko, kas varētu raksturot tādu tēlu, kādu vēlies spēlēt. Tas var būt kāds sīkums izskatā, prasmēs vai uzvedībā - tas galvenais, no kā sāksi domāt savu tēlu tālāk. Ja tā ir kāda personāža bildīte - var arī tā. Kā pašam ērtāk.
Nekādas garās anketas jāaizpilda nebūs arī vēlāk.
Spēlētājus šoreiz nemocīšu, vajadzīgo informāciju dabūšu no jūsu vēstures aprakstiem - tad, kad tie būs.