Palīdzība - Meklēt - Biedri - Kalendārs
Pilnā versija: LARP-21.08.05- Nordwindlande
Kurbijkurne forums > Foruma spēles > Brīvdabas lomu spēles > BDLS arhīvs > Kluba "Drakons" LARP
Wario
Sveiki!
Atvainojiet ka maz laika bet tomeer ....
Kluba "Nuitary" biedri aicina.
Vieta --- Lilastes bijushais kaajnieku Poligons.(taatad tikshanaas stacijaa Lilaste)
speeles saakums 10 - tos .
Maksa = ziedojumi.



ZIEMEĻ VēJZEME (NORD WIND LAND)



Intro...

Katrs kas ierodās uz šo spēli apliecina, ka ir atbraucis spēlēt šo larp spēli, ievērojot noteikumus un
klausot spēles Meistaru kā arī respektējot citus spēlētājus, lai nodrošinātu sev labi pavadītu laiku .
Par noteikumu neievērošanu draud sankcijas un boikots līdz pat grēkāža izraidīšanai no spēles norises vietas.

Noteikumi

1.Who is the boss here? visi kopā :"MEISTARS!!!" wink.gif. Meistaram vienmēr taisnība visos jautājumos kas saitīti ar šo lomu spēli.
Netraucējiet meistaru ar savām ambīcijām!

2.Ierasties spēlei piemērotā tērpā (viduslaiki ,fantasy ).Jebkurš ir spējīgs uzšūt primitīvu apģērbu,no humpalām, par santīmiem ,pirktām drēbēm!
Visi kas būs nepiemēroti apģērbti būs pakļauti Meistara korekcijai (līdz pat Npc atspēlei vai boikotam)
sīkāk skatīt sadaļu "Bruņas"...

3.Katram spēlētājam jābūt līdzi samērā platam, baltam galvas apsējam "Baltnim" ,
kuru spēlētājs apsien ap galvu kad ir ārpus savas lomas piemēram "personāža" nāves gadijumā vai nokārtojot dabiskās vajadzības,
lai dotu citiem spēlētājiem saprast ka vinš nav jāuzruna un viņam nav jāuzbrūk.
Par kontaktēšanos ar cilvēku kam ir "baltnis" ap galvu ,draud sankcijas no Meistara.

4.Spēlētājs saakot spēli saņem savas lomas "pasi" .Kuru vienmēr neesā līdzi! Meistaram lomas "pase" jāuzrāda pēc pirmā uzaicinājuma!
(Lomas pase nav jāsaburza bāžot kabatā ,Uzšujuiet paaris minūtēs vienkāšu maisiņu pasei ko pakārt kaklā vai neesāt pie jostas!
Lomas "pasē" būs rakstīts spēlētāja personāža vārds ,rase un prasmes, kā arī citas piezīmes.)

5.Lomas atspēle ir visas spēles pamats !Nekādu reālu vārdu uzvārdu lietošu un mūsdienu sadzīves apriešanu.
Netraucējiet citiem spēlētājiem ar savu "nespēju" spēlēt savu lomu!Tie kas nespēs ... tiks uzskatīti par trakiem un būs pakļauti Meistara korekcijai.

6.Spēles ieroči ( koka, mīkstinātie ) nav domāti lai reāli traumētu citus spēlētājus!Respektējiet savu pretinieku kā dzīvu cilvēku kas jūt!
(par traumēšanu nekavējoties ziņot sp. Meistaram.Par reālu traumēšanu kuru traumētais uzskatīs par tīšu - sūdi būs baigie!)
sīkāk skatīt sadaļu "kaujas noteikumi"...

7.Dzert alkoholu vai lietot Narkotikas AIZLIEGTS!!! Šī spēle nav vieta kur pieliet mūli vai salietoties! Spēle tomēr notiek tikai vienu dienu.
Atcerieties, jums draud izraidīšana no spēles norises vietas un citi sūdi!

8.Kaut arī spēle notiek mežā Saglabājiet skaidro saprātu .Mēs esam cilvēki nevis zvēri kas nesaprot ko dara!
Kats ir atbildīgs par savu rīcību paarējo spēlētāju priekšā!





Sākums.

Izejot apbjērba apskati un ieroču drošības paarbaudi vai citas atribūtikas novērtēšanu spēlētājs reģistrējas pie spēles MEISTARA.
Spēlētājs saak spēli ar vienu "dzīvības" punktu.Tad no dotajām iespējām izvēlās rasi , un prasmes
(kas iespējams vairos viņa "dzīvības" punktus ,arī bruņas un maģiskie amuleti var vairot "dzīvības" punktus).



"Rases "


Cilvēki ----- Vissbiežāk sastopamā rase ziemeļzēmē.Cilvēki iegūst vienu papildus "Prasmi"

Elfi ----- Ļoti Reti sastopama rase ziemeļzemes aukstajā klimatā.(spēlētājam jābūt ar mākslīgām spicām ausīm ko var uztaisīt kaut vai no ādaskrāsas plākstera.)
Ir immūni pret apburšanas magiju un miegu.Elfa šauta būlta trāpot noņem mērķim divus "dzīvibas" punktus .Elfi nenēsā smagas bruņas, ieskaitot bruņukreklu.

Rūķi ----- Arī ļoti reti sastopama rase (spēlētājam jābūt 1.60m augumā maksimums).Rūķi ir imūni pret indi un bailēm.
Rūķa izmantots cirvis vai kara āmurs iecērtot noņem pretiniekam vēl vienu "dzīvības" punktu (kopā noņemot divus).
Ja cīnās pret orkiem iegūst spēju noņemt pretiniekam vēl vienu "dzīvības" punktu (ja ar cirvi vai kara amūru kopā trīs)

Orki ----- Bieži sastopama mežonīga rase (spēlētājiem ar noslieci traumēt pretinieku karsti iesaku ņemt labi polsterētas rungas,
sliktākajā gadijumā polsterētus zobenus nevis kailus koka zobenus.)
Dzīvelīgi būdami, orki saņem papildus vienu "dzīvības" punktu kā arī "prasmi" - "Izdzīvošanas griba".



"Prasmes "

Katrs personāžs saakot spēli saņem četrus prasmes punktus (cilvēki saņem vienu papildus punktu) kurus pēc savas vajadzības iztērē izvēloties "prasmes".



"Alķīmija " 2 Salasot kaudzi ar čiekuriem un tad pusstundu atrodoties "laboratorijā" pagatavo arstniecības dzērienu kas ārstē vienu "dzīvības punktu".

"Laba Veselība " 1 Imunitāte pret slimībām.

"Dzīvelība " 2 Spēlētājs iegūst papildus "dzīvības" punktu.

"Dzelzs griba " 1 Imunitāte pret bailēm un mocīšanu.

"Izdzīvošanas griba " 1 Ar 0 dzīvībām nometot ieroci var skriet (mukt prom no pretinieka, tik un tā pēc 5 min noasiņojot ja nesaņem pirmo palīdzību vai maģisko arstniecību).

"Vairoga meistarība " 1 Spēlētājs iegūst papildus "dzīvības" punktu ja spēlētājam ir vairogs.

"Meditācija " 1 Iegūst maģiskās enerģijas punktu 5 minūtēs.

"Izturība pret indi " 2 Imunitāte pret indi.

"Rīkļugriešana " 1 Nobeigdz pretinieku (atņemtot "dzīvības" punktus līdz -1) tikai peliekot roku uz pleca un pasakot :"es tev paargriežu rīkli" .Griezējam jābūt duncim.

"Arstēšana " 2 Palīdz pusstundā izārstēt vienu "dzīvības" punktu ,kā arī izārstē slimību.

"Pirmā palīdzība " 1 Ievainotais kam ir 0 "dzīvības" punktu tiek apsaitēts un pasargāts no noasiņošanas (sīkāk skatīt "Kaujas noteikumi" 2 punktu)

"Medīšana " 1 No monstiem iegūst maģiskos ingredientus (kas varētu noderēt alķīmiķim izveidot jaunas receptes).

"Izmantot Maģiju " 1 Ļauj izmantot maģiskos ruļus ,maģiskos gredzenus un maģiskos ieročus.

"Apdullināšana " 1 Pieejot no muguras , uzliekot roku uz pleca un pasakot : "tu esi apdullināts" paralizē pretinieku līdz tas izskaita pie sevis nesteidzoties līdz 300.

"Izmantot indi " 2 Uzliekot ierocim vai būltai indi (ko atziimee ar zaļu līmlenti) pataisa to par saindētu.Inde noņem trīs "dzīvības" punktus 3 minūtēs (skaitīt pie sevis līdz 300).
Tas ir vienu "dzīvības" punktu minūtē.Protams ka indētējam inde sākumā jāiegūst.Piemēram no alķīmiķa.Saindēto ieroci var izmantot tikai indētājs.

"Senvaloda " 1 Iespēja saprast šifrētus tekstus un ,kā arī identificēt maģiskās mantas un maģiskos ruļus.

"Resursi " 2 Spēlētājs iegūst papildus naudu.

"Mocīšana " 1 Sasietam upurim piespiež uzrādīt spēlētāja "pasi" un izstāstīt spēle esošu informāciju.

"Laba šaušana " 3 Trāpot pretiniekam ar būltu pretinieks zaudē par vienu "dzīvības" punktu vairāk.

"Cīņas talants " 3 Trāpot pretiniekam ar tuvcīņas ieroci pretinieks zaudē par vienu "dzīvības" punktu vairāk.

"Maģijas talants " 2 Iegūst papildus maģiskās enerģijas "aili".

"Divroku ieroči " 1 Spēlētājs drīkst izmantot divroku ieročus.

"Roku Veiklība" 2 Var izmukt no gūsta ja viņa striķis netiek turēts.Kā arī atmūķet slēdzenes un zagt.



MAģIJA

Ja spēlētājs grib burt un kļūt par Burvi ,Priesteri,Druīdu vai Šamani viņam ir jāpierāda ka ar savu ekipējumu un prātu ka vinš atbilst izvēlētajai klasei.
Visas maģiskās "buršanās" ("skaldņi", "pātari" , "mantras", "transa dziesmas" kas būs uzrakstītas uz kartona lapām.) tiek izrunātas (izkliegtas kaujas laikā) skaļā angļu valodā.

1. Visiem būrejiem saakumā ir trīs maģiskās enerģijas "ailes" (tas ir cik daudz maģiskās enerģijas viņam vispār maksimāli var būt.) Pirmā līmeņa burvestības prasa 1 maģiskās enerģijas punktu,
Otrā līmeņa 2 maģiskos punktus utt. Viens maģiskās enerģijas punkts atkrājas 10 minūtēs.(būrēji, ņemiet pūlksteņus kurus protams slēpjiet zem apģērba!)

+++ Burvis un Šamanis nevar burt ja ir brunjās+++




Burvji --------- 1 pakāpe
a) Maģiskais lādinš - prasa vienu maģisko enerģijas punktu.
Noskaitot buršanās "skaldni" un trāpot upurim (ar dzeltenu tenisbumbiņu) atņem vienu "dzīvības" punktu.

cool.gif Miega blieziens - prasa vienu majisko enerģijas punktu.
Noskaitot buršanās "skaldni" pretinieks 3 metru attaluma tiek paralizēts līdz tas izskaita pie sevis nesteidzoties līdz 300.
Maģiskā iedarbība zūd arī ja upuris tiek ievainots vai ar varu (sapurinot) atmodināts.


2 pakāpe
a) Ledus būlta - prasa divus maģiskās enerģijas punktus
Noskaitot buršanās "skaldni" un trāpot upurim (ar dzeltenu tenisbumbiņu) atņem divus "dzīvības" punktus.

cool.gif Apburšana - prasa divus maģiskās enerģijas punktus
Noskaitot buršanās "skaldni" pretinieks 3 metru attaluma tiek paklauts uz pusstundu būrēja pavēlēm kas strikti jāpilda!
Pavēļu veidi ir : "Aizstāvi mani " ; "Seko man līdz" ; "Gaidi šeit " ; "Ej uz priekšu" .






Priesteri ----------- 1 pakāpe
a) Veseļot - prasa vienu maģisko enerģijas punktu.
Noskaitot buršanās "pātaru" un uzliekot roku pacientam uz pleca ,veseļo pacientam vienu "dzīvības" punktu.

cool.gif Komanda - prasa vienu maģisko enerģijas punktu.
Noskaitot buršanās "pātaru" pretinieks 3 metru attaluma tiek paklauts momentālai būrēja pavēlei kas ilgst kamēr upuris izskaita līdz 10.
Pavēļu veidi ir : "Mūc " ; "Stāvi " ; "Nomet " ; "Gulies ".

2 pakāpe
a) Atveseļot - prasa divus maģiskās enerģijas punktus.
Noskaitot buršanās "pātaru" un uzliekot roku pacientam uz pleca ,veseļo pacientam trīs "dzīvības" punktus.

cool.gif Svētība - prasa divus maģiskās enerģijas punktus.
Noskaitot buršanās "pātaru" viens līdz trīs sabiedrotie, kas ir blakus būrējam, iegūst spēju, trāpot pretiniekam ar ieroci
atņemt par vienu "dzīvības" punktu vairāk un imunitāti pret bailēm uz 5 minūtēm.




Druīdi --------- 1 pakāpe
a) Veseļot - prasa vienu maģisko enerģijas punktu.
Noskaitot buršanās "mantru" un uzliekot roku pacientam uz pleca ,veseļo pacientam vienu "dzīvības" punktu.

cool.gif Sapinķerēt augos - prasa vienu maģisko enerģijas punktu.
Noskaitot buršanās "mantru" pretinieks kas atrodas meža teritorijā 5 metru attaluma tiek pakļauts paralīzei kas ilgst kamēr upuris izskaita līdz 300.


2 pakāpe
a) Dabas spēks - prasa divus maģiskās enerģijas punktus.
Noskaitot buršanās "mantru" Druīds iegūst spēju ,trāpot pretiniekam ar ieroci atņemt par vienu "dzīvības" punktu vairāk , uz 10 minūtēm.


cool.gif Mizas āda - prasa divus maģiskās enerģijas punktus.
noskaitot buršanās "mantru" Druīds iegūst vienu papildus "dzīvības" punktu klāt jau esošajiem , uz 10 minūtēm.




Šamaņi --------- 1 pakāpe
a) Izvilkt sliktumu - prasa vienu maģisko enerģijas punktu.
Noskaitot buršanās "transa dziesmu" un uzliekot roku pacientam uz pleca ,atveseļo pacientu no indes un slimības iedarbības.

cool.gif Uzsūtīt bailes - prasa vienu maģisko enerģijas punktu.
Noskaitot buršanās "transa dziesmu" pretinieks 3 metru attaluma tiek paarbiedēts , viņam jānomet ierocis jāmetas bēgt līdz vinš izskaita līdz 10.

2 pakāpe
a) Labi Veseļot - prasa divus maģiskās enerģijas punktus.
Noskaitot buršanās "transa dziesmu" un uzliekot roku pacientam uz pleca ,veseļo pacientam divus "dzīvības" punktus.

cool.gif Iedvest dusmas - prasa divus maģiskās enerģijas punktus.
Noskaitot buršanās "transa dziesmu" viens līdz pieci sabiedrotie, kas ir blakus būrējam, iegūst spēju trāpot pretiniekam ar ieroci ,
atņemt par vienu "dzīvības" punktu vairāk un spēju cīnīties arī ar 0 "dzīvības" punktiem uz 5 minūtēm.






"Kaujas noteikumi"


1. "Ievainojamā zona" ir viss ķermenis izņemot galvu ,kaklu, pavēderi ,kājas no pēdas līdz ceļiem ceļus ieskaitot un rokas no plaukstas līdz elkonim.
Ja kāds trāpa pa galvu ,kaklu vai pavēderi cietušais nosaka vai trāpītājs zaudē visus "dzīvības" punktus līdz -1 ,vai tikai vienu "dzīvības" punktu.

2. Spēlētājam ir jāskaita savi "dzīvības" punkti pie sevis , pretiniekam atņemtie dzīvības punkti ir skaļi jauzskaita (piemēram : "Mīnus divas dzīvibas!").

3. Personāžam kam ir o dzīvības punktu skaitās ievainots vinš var tikai gulēt ,runāt ,rāpot.
Pēc 5 minūtēm ievainotais "noasiņojot" zudē vienu "dzīvības "punktu un paliek ar -1 "dzīvības punktu.

4. Personāžam kam ir -1 dzīvības punkts skaitās miris vinš var tikai gulēt un pēc 5 minūtēm apsienot balto apsēju "Baltni" iet uz "Liķu midzeni".


"Bruņas"

1. Bruņām ir jāpilda sava funkcija ,tātad reāli jāizsargā neesātājs tādejādi butaforija un pavirši veidotas bruņas netiks ņemtas vērā.Ir iespēja bruņas kombinēt.
Piemēram virs ādas bruņām uzvilkt bruņukreklu kas summē abu bruņu dotos "dzīvības punktus".
Bruņo doto "dzīvibas" punktu skaitu noteiks bruņu materiāls ,bruņu kvalitāte un aisargājamā vieta.

2 . Bruņas vairo "dzīvības" punktus pēc šādas sistēmas : Vieglas bruņas ( ādas,vai biezdrēbes bruņas) dod 1 līdz papildus "dzīvības" punktiem.
Vidējas bruņas ( ķežu bruņas ,zvīņu vai plākšņu bruņas ) dod 2 papildus "dzīvības" punktiem.
Smagas bruņas ( kirasas un citi nopietni veidojumi ) dod 3 papildus "dzīvibas" punktiem.
Bruņuķiveres ( jābūt bruņu ķiverei viduslaiku stilā nevis cepurei vai kaskai) dod no 1 papildus "dzīvības" punktiem.
Vairogi ( jābūt bez asām sķautnēm un stūriem arī plāns neder vēlams apm. 8mm biezs)
dod papildus "dzīvības" punktu ja ir prasme "Vairoga meistarība".

3. Aproces un kājsargi reāli pilda savu funkciju un aizsargā pret rokas vai kājas nociršanu.Ja roka vai kāja tiek "nocirsta" spēlētājam jāspēlē neizmantojot "nocirsto" ekstremitāti.


"Ieroči"

Kaujā ar ieročiem var piedalīties tikai tie kas sasnieguši 18 gadu vecumu!

1. Jūsu Ieročiem jābūt tādiem ar kuriem pats būtu gatavs dabūt sitienu vai šāvienu.Ja jūs esat mazohists un esat gatavi saņemt nopietnus sitienus ar saviem ieročiem,
tik un tā ņemiet rungas un ultra polsterētus ieročus vai arī pie cīņas netiksiet. Atcerieties spēles cīņa nav reāls turnīrs ,
bet noteikumu sastāvdaļa kura nav paredzēta kaulu laušani un zilumu sišanai!Jūsu pretinieks ir dzīvs cilvēks!!!Kontrolējiet savus sitienus un spēku!!!
2. Sitieniem ,cirtieniem šāvieniem jabūt precīziem pa "Ievainojamo zonu" , "mazliet pieskārās" vai "noslīdēja gar"... neder!
Dūriens ar rungu vai cirvi vai neskaitās!


3. Šādi ir nordlandes ieroči ...
Duncis ---- Koka, garumā no plaukstas līdz elkonim.Galam jābūt stipri noapaļotam!
Zobens ---- Koka vai polsterēts , garumā līdz viduklim.Galam jābūt stipri noapaļotam!
Bastards ---- Koka vai polsterēts , pusotra metra garumā.Galam jābūt stipri noapaļotam!
Kaujas cirvis ---- Jābūt labi humanizētam ,asmens var būt no gumijas vai arī tam jābūt labi polsterētam .
Kara āmurs ---- Jābūt labi humanizētam ,āmura belznim jābūt viegla matriāla labi polsterētam .
Runga ---- Visāda garuma kāts ar labu polsterējumu .
Šķēps ---- Lietotāja auguma garumā asmens (noapaļots) var būt no gumijas vai tam jābūt labi polsterētam ,buffotam.Netiek mests!
Metamais iesms ---- Kāts līdz jostasvietai ar Ļoti labu polsterējumu , kam ir tups gals (gandrīz bumbveidīgs)
Loks ---- Loks un Stiegra nedrīkst būt stipri nostiepti ,būltām jābūt ar bumbveidīgu humanizātoru (polsterējumu )
Divroku zobens ---- Koka vai polsterēts ,buffots no zemes līdz nesātāja kaklam.Galam jābūt stipri noapaļotam!
Trāpot pretiniekam ar ieroci pretinieks zaudē par vienu "dzīvības" punktu vairāk.
Divroku cirvis ---- Jābūt no zemes līdz nesātāja krūtīm un labi humanizētam ,asmens var būt no gumijas vai labi polsterētam.
Trāpot pretiniekam ar ieroci pretinieks zaudē par vienu "dzīvības" punktu vairāk.
Divroku āmurs ---- Jābūt no zemes līdz nesātāja krūtīm un labi humanizētam ,āmura belznim jābūt viegla matriāla labi polsterētam .
Trāpot pretiniekam ar ieroci pretinieks zaudē par vienu "dzīvības" punktu vairāk.





"Pesonāža Nāve"


1 . Personāžs kas ir ar -1 dzīvības punktu un miris (nogulējis 5 min),apsien balto apsēju "Baltni" iet uz speciāli norādītu vietu "Liķu midzeni".Tur viņam jāpavada stunda mirušo valstībā un jāpilda meistara norādijumi ja tādi ir.
"Liķu midzenī" skaļi uzvesties ir aizliegts Var tikt pagarināts "Liķu midzenī" pavadāmais laiks vai citas sankcijas.

2 . Atsākot spēli pesonāžs neatdzimst ,bet spēlētājs izvēlas jaunu personāžu (vārdu ,rasi ,"prasmes" utt.) un iegūst jaunu spēles "pasi" veco atdodot Meistaram.
Visu ieprēkšējo kas noticis personāžš neatceras jo ir cits radijums un nav tiesīgs lietot informāciju ko zinājis iepriekš.




"Citas iespējas"

1. Sagūstīšana/sasiešana ---- simboliski aptinot vienreiz ap plaukstu locītavām paresnu striķi vai virvi upuris tiek sasiets.Viņam jātur striķis ar abām rokām un viņš nevar mukt.


2. Piebeigšana ---- nobeigdz pretinieku (atņemtot "dzīvības" punktus līdz -1) ja pretinieks ir "paralizēts" ,"aizmidzis" vai "sasiets" tikai peliekot roku uz pleca un pasakot :"es tevi Nogalinu "


3. Atbaidīt mironi ---- Priesteris rādot mironim sejā svēto simbolu (svētajam simbolam jābut kvalitatīvam un ne sīkam ) viens mironis tiek paralizēts ,kamēr simbols un priestera skatiens netiek novērsts.

4. Kakla sargs ------ Ādas vai cita izturīga materiāa apkakle pasargā personāžu no "rīkles paargriešanas" ,bet ne no "piebeigšanas".





"Ievad scenārijs"
"Rietum Impērija vēl nekad nav bijusi sakauta un nu tas ir noticis.Nespējot pretoties Milzīga ļaunuma vadītiem miroņu leģioniem un maģiskām kataklizmām,kas paarvērš visu kas ir ceļā par pelnu un akmens tuksnesi ,impērijas un arī apkārtējo valstu , tautu bēgšana!Bailes un neziņa ,apņemšanās un ticība nākotnei dzen šos ļaudis kur nu kuro ,ka tik tālāk no nāves sērgas ,kas žēlastību nepazīst.
Jau sen bijis zināms ,ka ziemeļos ir nemīlīgas mazapdzīvotas salas ,kas ar savu skarbo klimatu neiepriecina nevienu zemnieku ,briesmoņu un maģisku radību klātbūtni neiepriecina nevienu mednieku,bet tomēr šeit ir iespēja idzīvot ,un kas zin ,varbūt vēl būs lemts atgriezties savās mājvietās.Taču tagad pilnīgā haosā ar laivām un kuģiem kā arī plostiem ,veseli pūļi ar ļaudīm dodas uz vējainajām salām meklēt jaunu dzīvi.Tieši jūs esat viens no viņiem ..."
Andza
Hm, divas lietas, kuras gribeetu paveestiit:

1) Paldies, ka iemetaat te sho infu par LARPu. Buusim (es domaaju, ka varu atljauties runaat visu vaardaa) prieciigi, ja buus atkal infa un aicinaajumi uz LARPiem.

2) Vieniigais tas vareetu paraadiities nedaudz aatraak, jo shobriid nedeeljas nogale jau aizsista ar igaunjiem, savaadaak buutu varbuut arii aizspeeries uz sho pasaakumu.

Un veel jautaajums. Kaa ir iespeejamas ciinjas, kuraas vienliidz legaali ir gan miikstinaatie, gan koka ierochi? Tas mani, jaaatziist mulsina.
Dvēselīte
nu jā labi neko...

tik tas datums tāds neparocīgs, tiešām būtu kādreiz citreiz iespējams ka sanāktu, nu bet neko jau nevar zināt
Wario
1.Koka zobens nav tas pats kas koka runga (peec sitiena smaguma) tapeec rungai piem. ir miikstinaajums. Bet par zobena polstereejumu ,sorry izlaboshu.
Zobeni ir tikai koka.Bija jau nolemts ,bet es aizmirsu izdzeest Buuffus.

2.Domaaju veel buus peec shiem pashiem noteikumiem (kas protams tiks uzlaboti)
un pamatscenaarija veel paaris larpi.Kad nepateikshu.


3. Šādi ir nordlandes ieroči ...
Duncis ---- Koka, garumā no plaukstas līdz elkonim.Galam jābūt stipri noapaļotam!
Zobens ---- Koka , garumā līdz viduklim.Galam jābūt stipri noapaļotam!
Bastards ---- Koka , pusotra metra garumā.Galam jābūt stipri noapaļotam!
Kaujas cirvis ---- Jābūt labi humanizētam ,asmens var būt no gumijas vai arī tam jābūt labi polsterētam .
Kara āmurs ---- Jābūt labi humanizētam ,āmura belznim jābūt viegla matriāla labi polsterētam .
Runga ---- Visāda garuma kāts ar labu polsterējumu .
Šķēps ---- Lietotāja auguma garumā asmens (noapaļots) var būt no gumijas vai tam jābūt labi polsterētam .Netiek mests!
Metamais iesms ---- Kāts līdz jostasvietai ar Ļoti labu polsterējumu , kam ir tups gals (gandrīz bumbveidīgs)
Loks ---- Loks un Stiegra nedrīkst būt stipri nostiepti ,būltām jābūt ar bumbveidīgu humanizātoru (polsterējumu )
Divroku zobens ---- Koka ,no zemes līdz nesātāja kaklam.Galam jābūt stipri noapaļotam!
Trāpot pretiniekam ar ieroci pretinieks zaudē par vienu "dzīvības" punktu vairāk.
Divroku cirvis ---- Jābūt no zemes līdz nesātāja krūtīm un labi humanizētam ,asmens var būt no gumijas vai labi polsterētam.
Trāpot pretiniekam ar ieroci pretinieks zaudē par vienu "dzīvības" punktu vairāk.
Divroku āmurs ---- Jābūt no zemes līdz nesātāja krūtīm un labi humanizētam ,āmura belznim jābūt viegla matriāla labi polsterētam .
Trāpot pretiniekam ar ieroci pretinieks zaudē par vienu "dzīvības" punktu vairāk.
Grims
Jums sava mājaslapa ir? Gribētos palasīt atsauksmes par citiem kluba rīkotajiem LARPiem.

Un kādēļ nepilngadīgajiem aizliegts cīnīties? Būtu labāk kautkādu atestāciju sarīkojuši.
Farliner
Grim, Nuitari darbojas jau vairākus gadus, par to aizliegumu cīnīties - tas ir līdzīgi kā ar vecāku atļaujām - metode kā izvairīties no juridiska rakstura problēmām.

Man ir jautājums par noteikumiem - kā ir ar koifu? Vai tas arī pasargā no rīkles griešanas?
Wario
Ja koifam ir apkakle nevis auklinja vai spraadze tad vareetu buut ka aizsargaa.
Elernass
Kaada ir speeles valoda? Latvieshu vai krievu?
Wario
CITĀTS(Elernass @ 17.08.2005 09:16)
Kaada ir speeles valoda? Latvieshu vai krievu?
*

Aizliegumi uz valodaam nepastaav.Noteikumi ir latvieshu val. Visi meistari paarvalda Latvieshu ,Krievu un Anglju (shajaa speelee Magjijas valodu).

...Nu ja visi latvieshi runaas krieviski tad gan speele sanaaks krieviski.
Lia'angia
Njā, žēl, ka info nebija agrāk. Tajā pat laikā norisinās Drakonistu "Kruīzs". sad.gif Uz ko jau esmu pietiekusies.
Wario
Savus pieteikumus suutiet uz -> digitalmind@one.lv
interesee Rase un apmeeram prasmes kuras izveeleesieties.
Sigfa
Nu, beigu beigaas speele izveertaas varen interesanta un iespeeja beigaas nopelst juuraa vai ezeraa dod lielu +. Bijaam maz, bet tas pat vareetu buut +, taads kaa cRPG LARP versijaa sanaaca.
Kedriks
CITĀTS(Sigfa @ 22.08.2005 15:59)
Nu, beigu beigaas speele izveertaas varen interesanta un iespeeja beigaas nopelst juuraa vai ezeraa dod lielu +. Bijaam maz, bet tas pat vareetu buut +, taads kaa cRPG LARP versijaa sanaaca.
*


Vai kāds var sakarīgi apstāstīt kas tur vispār bija, piedalījās un apmēram notika? Citādi te tie komentāri tādi varen haotiski, maz ko saprast var!
Wario
CITĀTS(Kedriks @ 23.08.2005 07:20)
Vai kāds var sakarīgi apstāstīt kas tur vispār bija, piedalījās un apmēram notika? Citādi te tie komentāri tādi varen haotiski, maz ko saprast var!
*


1. uz speeli ieradaas 2% no plaanotajiem speeleetaajiem (jaunieshu paarveeshanaas par pieaugushajiem ,slinkums,larps igaunijaa + organizeetaaja veelais pazinjojums par speeli).Liidz ar to kvestu esamiiba un meistaru uzmaniiba bija patstaaviiga.
Mazais speeleetaaju skaits lika apvienoties cieshaa komandaa.Jo slimiibas un visaadas nebuushanas (zombiju uzbrukums) saakaas ar pirmo speeles minuuti.

2.Speele saakaas no juuras krasta (izseeshanaas krastaa uz salas)speeleetaaju grupa virzijaas liidz nometnes vietai atklaajot interesanto teritoriju ar tuksnesi un drupaam protams atsitoties no monstriem (2metriigs maskaa teerpts speekonis ar milziigu divroku rungu un ar tik pat iespaidiigiem durkljiem uz taas ), bet pat nometnee kuraa ir norobezhota ar uzkalninjiem un muura sienu ielauzaas "Mironis spektrs"kas ciinijaas pret 6 speeleetaajiem vienlaiciigi ,kameer netika piebeigts ar magiju jo ar ierochiem nebija nositams tik aizkaveejams.


3. Vairaakaas vietaas bija NPC (statiskie meistari -Vizdeguniigs tehnomagus kas runaaja tikai senvalodaa (anglju val. ) ar uz muguras novilktu aadu ,Ragana kas seedeeja savaa buudaa uz koka, un suutija visus rataa ellee ja nenesa liikju galju vai taarpus eest )kas suutija kvestos ,liidz speeleetaaji saules nomociiti knapi atvairija patstaaviigos neeshkjiistenju uzbrukumus kas centaas paralizeet (ar metambumbinjam)vai saslimdinaat ar sitieniem ,braaliigos izdzivotajus.

4.Speeles teritorijaa pirms speeles un speeles gaitaa tika izlikti gan alkjimijai nepiecieshamie augi ,gan chuuskas indes spieshanai .tie kas ieguva karti bez gruutiibaam uzgaaja zelta stienjus .pareejiem gan bija jaapaklainjo.Par katru aktiivo kvestu tika apzinjots meistaru loks kas atieciigi reageeja .Tas ljaava realizeet daudzus no iecereetajiem notikumiem.

5.Speleetaaji un monstri ciinijaas humaani ar cienju viens pret otru.Neskatoties pat uz to ka kaadam nolaupiitajam nograuza kaaju vai roku.Neviens nenjeema ljaunaa
(vismaz es nemaniju) sava personaazha nevieksmes.Nomirushais aktiivi darbojaas kaa monstrs Sagaadaajot daudz jautru mirklju "dziivajiem".

6.speeleetaaji vareeja paveerot Liicha un dzelzs goleema ciinju (ko pashi bija salabojushi ,atrodot mehaanisko sirdi gnomu meitenes vecteeva kapaa,kursh tika uziets tikai pateicoties krupjiem kas tika panjemti no nogalinaata mezhavecha un atdoti gnomienei apeeshani utt.) pie mirushaa izkaltushaa mezha.Izmantot kvalitatiivi sagatavotus magjiskos ruljus(vecinaats apdedzinaats papiirs ar salasaamiem drukaatiem burtiem kas izskairoja rulja magjijas effektu) vai dzert poushenus kas nebija no burtniicas izpleesti papiir gabalinji ar nesalasaamu uzrakstu.

7.Sakraajot veertiigos runu stabu atsleegas lausku gabalus un ar zeltu sakauseejot kopaa disku kas arii bija atsleega aizsardziibas laukam prett mironjiem un knapi nositot no portaala ilekusho ledus trolli speeleetaaji ielika pamatu naakamai speelei.

Projaam braucaam totaali nogurushi un laimiigi.

P.s.Reaalos apstaalkjos Tika iztesteeti noteikumi ,atrastas dazhas nianses kas jaalabo ,paareejais vis ok.

Ceru ka kaut cik sakariigi ,tachu droshi kaads var veel vairaak vai savaadaak izstaastiit jo pats visu nepierubiju biju "meistars".
Šī ir pamatsatura "Lo-Fi" versija. Lai skatītu pilno versiju ar papildinformāciju, formatējumu un attēliem, lūdzu, klikšķini šeit.
Invision Power Board © 2001-2024 Invision Power Services, Inc.
Kurbijkurne - Foruma datu bāzes kļūda
Kurbijkurne.lv
 
Ir radušās problēmas ar Kurbijkurne.lv datu bāzi.
Vari mēģināt atsvaidzināt lapu, klikšķinot šeit.



Atvainojamies par sagādātajām neērtībām!