![]() |
Laipni lūdzam, viesi ( Pieteikties | Reģistrēties )
![]() |
![]()
Raksts
#1
|
|
Šņācmēles tulks ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Grupa: Daiļdarbu pārziņi Pievienojās: 22.12.03 Gondoras sargs ![]() |
Piedāvājums spēlei forumā. Tā kā pagājušo reizi piedāvājums spēlēt ar mehāniku tika no spēlētājiem noraidīts kā 'pārāk sarežģīti', tad tēli būs aprakstoši (personāžu kartes uzģenerēs, un pēc tām kauliņus mētās un darbību rezultātus paziņos GM), šobrīd plānojas viens piedzīvojums, ja pēc tam būs interese turpināt, GM ir 'milzum daudz ideju' kā turpināt. Generic Fantasy D&D Pathfinder settingā.
SPĒLĒTĀJU TĒLI Jaunieši - pietiekami pieauguši, lai paši varētu doties meklēt kur palikt un iekārtoties pasaulē, pietiekami jauni, lai neviens vēl nebūtu 'pasaules dižāko burvju/karotāju/zagļu' top 1000' iekļuvis - un pat ne tuvu tam. Palikt mājās govij pie astes vai vecāku darbnīcā strādāt nevienam nav vēlmes. Bet pasaulē ir tik daudz vietu, ko apskatīt, un Pirātu Salu zelta kalni aicina (mehāniski būsiet Pathfinder lvl1 characters, default race, default class - sīkāka informācija ja kāds grib palasīt, https://www.d20pfsrd.com/) SĀKUMA LOKĀCIJA (IMG:https://static.wikia.nocookie.net/oproleplaying/images/4/46/DonnadosaKey.jpg) Pilsētiņa ar ostu jūras krastā. Dzimtās mājas vai nu šajā pašā pilsētiņā, vai dienas divu gājuma attālumā, lauku fermās. Osta nav rosīga, bet pa laikam tur iegriežas kuģi, iekraut pārtiku un ūdeni, atstāt kādas preces, uzņemt vai izsēdināt kādu ceļotāju. Regulāri tur vajag matrožus vai klāja strādniekus vai abordāžas atvairītājus, par vēdera tiešu un dažiem sudrabiem tas ir transports kur vien vēlēsities (kamēr vēlēsities nokļūt tur, kur dodas kuģis). Šobrīd ostā kuģa nav, bet viens tiek gaidīts tuvākajās dienās. Pilsētiņā ir pāris krogi un var koptelpā tikt pie stūra kur izgulēties, vai arī jāmēģina pierunāt, ka kāds ielaidīs savā siena šķūnī pārgulēt. SPĒLES DARBĪBAS Spēlētaji apraksta, ko saka, un ko mēģina darīt. Var pat norādīt, ko darīs, ja sanāks un ja nesanāks. GM pēc kauliņu mešanas pasaka, cik labi sanāk (vai nesanāk) tas, ko spēlētāks mēģināja darīt. CITĀTS Piemēram, Džeks paziņo, ka mēģinās pārlekt no viena kuģa uz otru.
Džeks zina ka ir veiklāks par vidusmēra cilvēku ( GM DEX=14, +2 bonuss) un ir trenējies (Acrobatics prasme ranks 1 +3 proficiency +2 dex) GM ripina kauliņu 1d20+6= 19+6=25 . Pie grūtības pakāpes DC15 tas ir vairāk kā elegants lēciens pāri plaisai starp abiem kuģiem. GM raksta, ka Džeka lēciens ir veiksmīgs, ar elegantu piezemēšanos brīvā vietā. Toms: Sekoju Džekam. Toms nav tik veikls, bet arī trenējies. ( GM DEX=13, +1 bonuss) (Acrobatics prasme ranks 1 +3 proficiency +1 dex) GM ripina kauliņu 1d20+5= 9+5=14 . Pie grūtības pakāpes DC15 tas ir mazāk, nekā veiksmīgam lēcienam nepieciešams. Bet vairāk nekā DC-5 robeža, kad sākas problēmas. GM raksta, ka Toms lec, aizķeras aiz borta un noveļas uz klāja garšļaukus. Pirāts, kas nolēmis Tomu un Džeku sagūstīt, metas viņiem pakaļ. Pirāts ir līdzvērtīgs abiem spēlētājiem prasmē, ( GM DEX=13, +1 bonuss) (Acrobatics prasme ranks 1 +3 proficiency +1 dex) GM ripina kauliņu 1d20+5= 3+5=8 . Pie grūtības pakāpes DC15 tas ir daudz par maz veiksmīgam lēcienam, un pat zem DC-5 robežas. GM ir labsirdīgs, visiem bija iespēja krītot pieķerties takelāžas atliekām, tāpēc arī pirātam ir iespēja paglābties no peldes. reflex save - 1d20+4, DC 10, nav neiespējami, bet uz kauliņa izkrīt '1'... GM raksta, Pirāts lec, bet neaprēķina kustību, un nesasniedz otrā kuģa klāju. Ar sašutuma pilnu brēcienu viņš pazūd lejup spraugā starp abu kuģu bortiem. Šo rakstu rediģēja Aiva: 29.07.2022 10:57 |
|
|
![]() |
![]()
Raksts
#381
|
|
Zintniece ![]() Grupa: Noslēpumu nodaļa Pievienojās: 03.11.03 Kur: te un tagad Dzīvā enciklopēdija ![]() |
Ā! Es vispār par to situāciju - izbakstīt cauri dēļu grīdai. Man šķita, ka uzbrukums tieši no apakšas nemaz nav iespējams. Pagrūti rakstīt, ja situācija, kādā esi, gluži neatbilst tam, kā esi iedomājies.
Man jau būtu svarīgi arī, tieši kur trāpīja, lai varu puslīdz dabiski attēlot, ko Daejons spēj vai nespēj izdarīt. Nu, es jau zinu, ka, kamēr veselība vispār ir, tikmēr dara visu ko, krīt zemē tad, kad ir 0, bet rakstīt ir vieglāk, ja ir reālistiskāka pieeja situācijai. Tas tā pierastāk foruma spēlēs. Oki. Bet Tomasu vispār var kaut kā atdzīvināt? Lai gan... kamēr šim galva nost, tikmēr ar Fenna maģiju augšā necelsies. Tiem pārējiem beigtajiem arī vajadzētu galvas nocirst un paripināt nostāk, bet kurš gan to darīs! Tomasa žēl. Varbūt šis ir vainīgs pie kaut kā, bet tik un tā žēl. Tie mirušie taču celsies augšā, tas ir skaidrs. |
|
|
![]()
Raksts
#382
|
|
Šņācmēles tulks ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Grupa: Daiļdarbu pārziņi Pievienojās: 22.12.03 Gondoras sargs ![]() |
Tomasu ar vienu cirtienu iedzina dziļākos mīnusos nekā viņam bija hp (veselība) un CON stats kopā, tas ir instadeath, ja nav dažu īpašu maģiju - 'Breath of Life' teiksim.
Īsti lokācijas, kur trāpa, ir abstrahētas, tā ka var pieņemt, ka kājā - drīzāk jau stilbā - iecirta ap to vārnuligzdas grīdu - nu nav tā tik liela, lai būtu pilnīgs aizsegs. Doma atļaut precīzi uzbrukt pa kādu konkrētu pretinieka ķermeņa daļu ir slikta doma - spēlē drīz vien tad piedalīsies vienroču, vienaču un vienkāju komanda. (IMG:style_emoticons/kurb_gaiss/grin.gif) Ir bijušas sistēmas, kur tas tiek atļauts. Un it bijusi pieredze GMu vidū ar sistēmu - PC no tās cieš vairāk nekā NPC - NPC mirst, PC iet arvien jaunās kaujās. Šo rakstu rediģēja Aiva: 18.11.2023 23:26 |
|
|
![]()
Raksts
#383
|
|
Zintniece ![]() Grupa: Noslēpumu nodaļa Pievienojās: 03.11.03 Kur: te un tagad Dzīvā enciklopēdija ![]() |
Ja izmanto sistēmu, tad gan tā ir, kā saki. (IMG:style_emoticons/kurb_gaiss/smile.gif) Ja raksta brīvi, visu vērtējot pēc GM mērauklas, tad nemaz nav tik traki. Nu, Tu jau zini, kā te tas notiek.
Toties brīva rakstīšana atļauj spēlētājam vaimanāt par to, ka kāja sāp. Un reāli, manuprāt, jau nemaz nav tā, ka visiem tur rokas vai kājas nocērt. Ievaino, tas jā, smagi ievaino - arī. Bet lai ar vienu cirtienu galvu nonestu... tas tikai pasakās notiek. Vai apmēram tā. Nav jau tur neviens dižais 80 līmeņa spēlētājs ar меч-кладенец, vai ari kāds leģendārais varonis ar zobenu, uz kura uzmesta pūka pati pāršķeļas divās daļās. Tas ir, es domāju, reāli nav tāds pārspīlējums. Sistēma, protams, pamatīgi ierobežo visus, gan GM, gan spēlētājus, gan NPC. Jo vienmēr pastāv iespēja uzmest, ka spēlētājs, kurš kaut ko prot tādu, ko pa dzīvei vispār aizmirst nav iespējams, pēkšņi nevar izdarīt, vai arī stāvot pilnīgi blakus, netrāpa kādam. Es saprastu - netrāpa mušai, bet netrāpa ienaidniekam? Sistēmā šis nav ņemts vērā, un, ja tā gadās, tad funa nav nekāda. Vismaz man nav. Sistēmas, kur ir vismaz kaut kāda iespēja gradācijai tam, ka izdodas vai neizdodas, manuprāt, ir labākas. Nosacītas, protams, bet brīvākas un tādas kā reālistiskākas arī. Ā! Tie nav pārmetumi, tās bija manas filozofiskās pārdomas. (IMG:style_emoticons/kurb_gaiss/smile.gif) Mums līmeņi ir daudz par zemu, lai tiktu pie tādām maģijām, tas tāpat skaidrs. Tāpēc es vispār neko tādu pat nemēģināju manuālī meklēt. Mums tas nav pieejams. Ja kāds dievs neiejaucas, protams, bet tas nav atkarīgs no PC, kuri nav priesteri. Un mēs neesam. Vispār, tie zombiji ir baigi jaudīgie cirtēji. Baisi mīnusi ar vienu cirtienu. Fenns gan ir pārkāpis savu solījumu, kuru deva, piesaucot par lieciniekiem visus jūras dievus. Daejona dieviete varētu būt dusmīga, un tas pat varētu nostrādāt, ja vien Daejons būtu priesteris. Bet nu, viņš ir sekotājs parastais. |
|
|
![]()
Raksts
#384
|
|
Zintniece ![]() Grupa: Noslēpumu nodaļa Pievienojās: 03.11.03 Kur: te un tagad Dzīvā enciklopēdija ![]() |
Man mazliet nav skaidrs - vai Daejonam tuvumā ir vēl kāds, kuram viņš var trāpīt? Un vai ir iespēja norāpties lejā uz klāja nesatiekoties ne ar vienu no uzbrucējiem?
|
|
|
![]()
Raksts
#385
|
|
Šņācmēles tulks ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Grupa: Daiļdarbu pārziņi Pievienojās: 22.12.03 Gondoras sargs ![]() |
Ar rapieri - nē. Viens nemironis karājas sapinies takelāžā, bet nav līdzās. Pārējie ir uz klāja.
Norāpties lejā - jā, var, bet lejā jau būs jāskatās - ekipāža tikko kā sāka strauju atkāpšanos, lai neteiktu panisku bēgšanu. Šo rakstu rediģēja Aiva: 24.11.2023 19:52 |
|
|
![]()
Raksts
#386
|
|
Zintniece ![]() Grupa: Noslēpumu nodaļa Pievienojās: 03.11.03 Kur: te un tagad Dzīvā enciklopēdija ![]() |
Tam, kurš sapinies, var tikt klāt, pašam nenoveļoties lejā?
|
|
|
![]()
Raksts
#387
|
|
Šņācmēles tulks ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Grupa: Daiļdarbu pārziņi Pievienojās: 22.12.03 Gondoras sargs ![]() |
|
|
|
![]()
Raksts
#388
|
|
Pārvērš vaboles par pogām ![]() ![]() ![]() Grupa: Biedri Pievienojās: 09.09.04 Kur: Tepat uz vietas un nekur... Kamēr neesmu aizgājis mājup. ![]() |
Jautājums- vai kapteiņa kajītei ir iluminators/logs? Var nebūt tik liels, lai cilvēks izlīstu, bet atverams/paverams vai izsitams bez letālām sekām (kuģa grimšanas)?
|
|
|
![]()
Raksts
#389
|
|
Šņācmēles tulks ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Grupa: Daiļdarbu pārziņi Pievienojās: 22.12.03 Gondoras sargs ![]() |
ir, uz aizmuguri.
|
|
|
![]()
Raksts
#390
|
|
Šņācmēles tulks ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Grupa: Daiļdarbu pārziņi Pievienojās: 22.12.03 Gondoras sargs ![]() |
GM atvainojas par aizkavēšanos ar atbildi, bet, izlasot notiekošo, sapratīsiet, kāpēc tā... ( Pieņēmu lēmumu samainīt Erika un Hakslija likteni)
|
|
|
![]()
Raksts
#391
|
|
Zintniece ![]() Grupa: Noslēpumu nodaļa Pievienojās: 03.11.03 Kur: te un tagad Dzīvā enciklopēdija ![]() |
Erikam nu gan neveicas! Tik daudz gājienu pagājuši, un viņš pat vēl nevienam trāpījis nav. (IMG:style_emoticons/kurb_gaiss/sad.gif) Tie kauliņi ir šķībi, es saku! (IMG:style_emoticons/kurb_gaiss/elfs.gif) (IMG:style_emoticons/kurb_gaiss/grin.gif)
|
|
|
![]()
Raksts
#392
|
|
Šņācmēles tulks ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Grupa: Daiļdarbu pārziņi Pievienojās: 22.12.03 Gondoras sargs ![]() |
Erikam nu gan neveicas! Tik daudz gājienu pagājuši, un viņš pat vēl nevienam trāpījis nav. (IMG:style_emoticons/kurb_gaiss/sad.gif) Tie kauliņi ir šķībi, es saku! (IMG:style_emoticons/kurb_gaiss/elfs.gif) (IMG:style_emoticons/kurb_gaiss/grin.gif) Liekas Eriks trāpija gan pāris reizes, cita lieta ka labuma no tā bija maz... P.S. Daejons pabeidz lasīt tīstokli, uzburas zirgs, un šajā gājienā var atkal kaut ko darīt citu. tā ka var papildināt domas, ko darīt. |
|
|
![]()
Raksts
#393
|
|
Šņācmēles tulks ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Grupa: Daiļdarbu pārziņi Pievienojās: 22.12.03 Gondoras sargs ![]() |
Ok, 'Albērs' ir pievienojies spoku kuģiem, bet paliek jautājums, vai ir vēlme ar jauniem varoņiem sākt darboties pašā Viravā un tās apkārtnē?
|
|
|
![]()
Raksts
#394
|
|
Zintniece ![]() Grupa: Noslēpumu nodaļa Pievienojās: 03.11.03 Kur: te un tagad Dzīvā enciklopēdija ![]() |
Man gribas kārtīgi izspēlēt vienu sorcereri. Tas pats Daejons derētu, jo viņš nudien itin nemaz nedabūja padzīvot. Sakrāt savu vēsturi. Pabūt vienam haotiskam elfam. Tieši haotiskam, jo līdz šim man gandrīz visi tēli ir lawful, vai, sliktākajā gadījumā, neitrāli. Jā, haotiskums un klausīšana vienīgi tam, ko pats uzskati par pareizu, šoreiz traucēja gan... Tikai es to pirms spēles nevarēju zināt. Un Daejons izbeidzās, pirms vēl bija sācis dzīvot... (IMG:style_emoticons/kurb_gaiss/sad.gif)
Vārdu sakot - gribu Daejona klonu, ja tieši viņu dabūt tagad nesanāks. Manis pēc ar citu vārdu, lai nejūk. |
|
|
![]()
Raksts
#395
|
|
Šņācmēles tulks ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Grupa: Daiļdarbu pārziņi Pievienojās: 22.12.03 Gondoras sargs ![]() |
(IMG:https://i.pinimg.com/736x/2d/14/f5/2d14f5f149920bc5f2e781fa334c04e9.jpg)
Haotiski PC mēdz neiejusties partijā, un 'Albēra' gadījumā tas izrādījās nāvējoši. Nevarēja jūras vidū pacelt cepuri un aizskriet prom. Bet pat lielākajam haotiķim tā kā derēja nostrādāt pašsaglabāšanas instinktam turēties kopā ar grupu vismaz kamēr tiek āra no problēmām. Par to, ka personāžu varēsi dabūt līdzīgu, ja ne gluži identisku, to varam aprunāties. |
|
|
![]()
Raksts
#396
|
|
Zintniece ![]() Grupa: Noslēpumu nodaļa Pievienojās: 03.11.03 Kur: te un tagad Dzīvā enciklopēdija ![]() |
Jā, tā ir. (IMG:style_emoticons/kurb_gaiss/smile.gif) Tikai elfi šajā pasaulē pēc definīcijas ir haotiski (ja vien pareizi sapratu noteikumus). Tā arī pieņēmu.
Tiesa, man tā īsti nekļuva arī skaidrs, kāpēc manam tēlam būtu vairāk jāuzticas citiem nolīgtajiem, nekā NPC. Jo Daejons nepazina nevienu. Visus labāk vai visus sliktāk. Vienīgā atbildība viņam bija pret Eriku. Kāda gan tur automātiski sanāk vienota komanda? Un nevarētu arī teikt, ka vismaz sākumā viņš necentās skriet un stāstīt visiem visu. Ar pamatojumu, kāpēc tā vai savādāk, nevis "man tā gribas". Un runāja ar komandu, tāpat nestrīdējās ne ar vienu no komandas. Man ir grūti spēlēt, ja situāciju nevar iedomāties maksimāli pietuvinātu realitātei, tas ir, ja tur ir siena, tad caur to man trāpīt nevar (es arī nevaru), nevis varbūt trāpa, varbūt nē. (Tas bija piemērs, nevis konkrēta situācija no šīs spēles.) Vai kā Artis teica - caur durvīm var uzbrukt viens, pārējie tikai viens otram traucē. Tas bija tas, par ko es arī gremžos, tikai nemāku to skaidri pateikt. Un vēl attālumi un izmēri, un situācijas, kad mana iztēle to situāciju uzzīmē savādāku, nekā tā ir, un es kļūdos rīcībā (piemērs - uzbrukums Selīnai tāpēc, ka es pieņēmu, ka atkāpties fiziski nav iespējams, nenokrītot uz stikliem un nesaņemot dūrienu no Selīnas piedevām, bet Selīna acīmredzami ir neriktīga, un kaut kā ir jāneitralizē). Un vēl sistēmas nepārzināšana no manas puses (piemērs - spēju izmantošana. Ziniet, ir jāzina, kas no tā skaitās uzbrukums, tas nav gluži automātiski tā saprotams, citādi spēja - labāk dzirdu/redzu u.tml. - un tad klausīties u.tml., arī sanāk uzbrukums, bet tā nav. Tēlam taču tās visas ir spējas, kas viņam ir no dzimšanas. Pierastas. Parastas. Ikdiena ar apjēgšanu kaut kad, ka, izrādās, citiem tādu spēju nav. Tāpēc ļoti vēlams iepriekš zināt, kas skaitās kas. Lūdzu mani par to informēt, jo es to nezinu.) Gribas arī rakstīt un saņemt atbildes uz visu rakstīto, nevis tikai aprobežoties, uzrakstot īsu teikumu par tēmu - "ko tu dari?" kā spēlē pie galda. Vārdu sakot, varam aprunāties par klonu Daejonam. Ar labu pamatojumu, kāpēc savos apmēram 50 gados (kas atbilst cilvēku 16 apmēram), viņš zina un prot tik maz. Tas ir, ja vajag 1. līmeņa personāžu. |
|
|
![]()
Raksts
#397
|
|
Šņācmēles tulks ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Grupa: Daiļdarbu pārziņi Pievienojās: 22.12.03 Gondoras sargs ![]() |
https://youtu.be/-jeUuATRLeY?si=rBC1myvTmXxsuNfN
Parastā situācija ar elfiem jau ir kā ar cilvēkiem un citiem saprātīgajiem - dodas pasaulē, kad iemācījies par sevi parūpēties un nenomirt badā, un nevēlas palikt dzimtajās mājās, jo grib atrast ko jaunu, nevis turpināt tēva un tēvutēva amatu. |
|
|
![]()
Raksts
#398
|
|
Zintniece ![]() Grupa: Noslēpumu nodaļa Pievienojās: 03.11.03 Kur: te un tagad Dzīvā enciklopēdija ![]() |
Tad vislabākais pamatojums būtu - dzīvoja tāpat vien, neko daudz no maģijas nemācījās, līdz uzzināja, ka pasaule ir plašāka par tuvāko apvidu. Un devās papētīt. Mazliet ir apbružajies pie cilvēkiem, neredz tos pirmo reizi, bet maģijas mācības pa šo laiku nav bijušas, nekādas tadas prasmes nav nākušas klāt.
Prot faktiski tikai minimumu kaut kādu. Izdzīvot prot, tas jā, sadzīves lietas, protams, zina, orkus (vai kas nu tur tuvumā tāds ir) - pazīst, zina, ko darīt, ja satiek, bet (ja runa ir par Daejona klonu, proti 1. līmeņa sorcereri), tad viņš noteikti nav karotājs un nekad arī nav gribējis par tādu būt. Es apzinos, ka tas nav izdevīgi spēlei, kur visticamāk ir paredzēti kautiņi (ceru, ka ir arī kaut kas cits bez tiem), bet šoreiz negribu ne karotāju, ne priesteri. |
|
|
![]()
Raksts
#399
|
|
Zintniece ![]() Grupa: Noslēpumu nodaļa Pievienojās: 03.11.03 Kur: te un tagad Dzīvā enciklopēdija ![]() |
Es tā saprotu, ka mana gremšanās ir visus aizbaidījusi. (IMG:style_emoticons/kurb_gaiss/sad.gif)
Varbūt var pamēģināt forumīgāka tipa spēli (jo, manuprāt, protams, tīra kauliņmētāšanas spēle foruma rakstīšanas veidā nesanāk. Pie galda - domāju, būtu lieliski!)? |
|
|
![]()
Raksts
#400
|
|
Šņācmēles tulks ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Grupa: Daiļdarbu pārziņi Pievienojās: 22.12.03 Gondoras sargs ![]() |
Nu, neko nepadarīt, ja gribetaju nav...
|
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Lo-Fi versija | Pašlaik ir: 11.05.2025 19:19 |