![]() |
Laipni lūdzam, viesi ( Pieteikties | Reģistrēties )
![]() |
![]()
Raksts
#1
|
|
Skatās acīs baziliskam ![]() Grupa: Daiļdarbu vadītāja Pievienojās: 22.12.04 Kur: uz dārgumu kaudzes Tīstokļu pūķis ![]() |
Lietas, kas jāzina par šo spēli:
* tās darbība norisināsies ellē pēc tēlu zemes dzīves gaitu beigšanās, tāpēc ar spēles pasauli tie tiks iepazīstināti to elles dzīves laikā; * tā nav uztverama pārlieku nopietni, taču, ja kādam ir kādi reliģiski iebildumi, gluži vienkārši var nespēlēt; * tēla anketa jāsūta man uz privāto ziņu kasti, lai varu uzmest aci, pirms to publicēt te; * jūsu tēls iesākumā ir mūsdienu cilvēks, bez nekādām superspējām; * pieteikšanās nav ierobežota, ellē vietiņa atradīsies visiem. (IMG:style_emoticons/kurb_gaiss/devil.gif) Iespējams, es vēl ko aizmirsu pateikt, bet, ja atcerēšos, noteikti to pateikšu. Tēla pirms elles dzīves anketa Vārds, uzvārds: Izskats: Raksturs: Vecums, kad šķīrās no šīs zemes gaitām: Mirstīgā dzīves gala iemesls: Biogrāfija īsumā: Zemes dzīves laikā pastrādātie grēki un grēciņi: Tēla velna anketa: Vēlamais elles vārds: Acu krāsa: Ragu forma un krāsa: Kažoka krāsa un faktūra*: *Velni šajā pasaulē ir spalvaini, tāpēc lūdzu norādīt spalvu krāsu, vai tās ir taisnas, viegli viļņojas, ir sprogainas, garas vai īsas. Apmēram tā. Ja rodas kādi būtiski jautājumi, var uzdot tepat pavedienā vai man pa PZ. Piezīmes par spēles pasauli (tiks papildinātas)... Elles Nr. 13. izkārtojums Pirmais stāvs: Galvenās ieejas durvis --> apaļa priekštelpa no tās pa labi un kreisi aiziet gaitenis, kas iet ellei pa perimetru un viens gaitenis, kas iet pa vidu. Vidējais gaitens (virzienā no galvenās ieejas): *kreisā puse - atpūtas telpa, pirts, elleskunga kabinets, slēgtā telpa, bibliotēka. *labā puse - piecas guļamistabas *galā, kur tas krustojas ar perimetra gaiteni, lūka. Perimentra gaitenis elles labajā pusē (labais pusloks) - darbnīca, trīs istabas ar hlamiem, noliktava Perimetra gaitenis elles kreisajā pusē (kreisais pusloks) - virtuve tā galā, aiz virtuves ēdamzāle, kāpnes uz bēniņiem Pagrabstāvs: divas mocītavas un vēl neizpētīta telpa Elles pagalms: Cerbera būda, aka, malkas šķūnis, lopu kūts, mistiskā zemnīca. Elles telpu apraksts Virtuve - pie kreisās sienas (elles ārsiena) tūlīt pie durvīm stūrī skapis ar visādiem traukiem un virtuves piederumiem, tālāk sienā sētaspuses durvis, tad logs, pie kura atrodas galds, pie galda bluķis ar cirvi, pretējā sienā arī durvis (?*), pie labās sienas, tūlīt blakus durvīm pieliekamais, tad plīts, pie kuras bluķītis, uz kura pasēdēt, kamēr izliekas, ka strādā. Mūžības ritējums 1 mūžība ir apmēram 10 000 cilvēku gadi, katra mūžība iedalās 10 desetos; 1 desets ir apmēram 1000 cilvēku gadi. Šķīstītavā laiks neeksistē. Otrais rits. Trešais rits Ceturtais rits Piektais rits ...turpinājums sekos... Atļauja Piekrītu R kategorijas piešķiršanai. Ievērot noteikumus, pieklājību un, galvenais, piešķirto R kategoriju. Mēs visi esam antīki un, kā jau seniem graustiem pienākas, neradīsim lielākas problēmas par pieņemtajām. Veiksmīgu dvēseļu vārīšanu!
Putekļainais, Pūķēns Sāra |
|
|
![]() |
![]()
Raksts
#901
|
|
Zintniece ![]() Grupa: Noslēpumu nodaļa Pievienojās: 03.11.03 Kur: te un tagad Dzīvā enciklopēdija ![]() |
Sveiciens mūsu tomēr nozudušajam GM dzimšanas dienā! (IMG:style_emoticons/kurb_gaiss/rolleyes_a.gif)
|
|
|
![]()
Raksts
#902
|
|
Skatās acīs baziliskam ![]() Grupa: Daiļdarbu vadītāja Pievienojās: 22.12.04 Kur: uz dārgumu kaudzes Tīstokļu pūķis ![]() |
Sveiciens! Paldies, Roviela, par dzimšanas dienas apsveikumu.
Lūdzu, atzīmējaties tie, kuri vēlas turpināt spēlēt Elli. Dodu laiku līdz šīs nedēļas beigām. Ja uztraucaties, ka es atkal pazudīšu. Jap, diemžēl, nevaru garantēt, ka tā nenotiks uz kādu brīdi, jo mēdz visādas neplānotas lietas man pēdējo pāris gadu laikā gadīties. |
|
|
![]()
Raksts
#903
|
|
Zintniece ![]() Grupa: Noslēpumu nodaļa Pievienojās: 03.11.03 Kur: te un tagad Dzīvā enciklopēdija ![]() |
Un es jau grasījos spēli slēgt!
Es turpinātu, ja būtu tāda noruna, ka sarunas spēlē pabeidzam vienas, divu dienu laikā. Man noteikti nav spēka gaidīt atbildi uz jautājumu vai repliku no cita spēlētāja dienas trīs, un kur nu vēl ilgāk. Dažādu darbību, kuru vada GM, var pagaidīt. Atbildes uz tiešo runu - nē. Tāpat būtu lūgums neizteikt piezīmes par to, ka spēlētāji spēlē tā, kā viņi to iedomājas, it sevišķi tie, kas šajā pasaulē darbojas pirmo reizi, mani ieskaitot. Pamāciet spēles ietvaros, nevis ārpus spēles. Replikas ārpus spēles ir aizvainojoši. Spēles laikā es labprāt saņemtu vairāk informācijas par to, ko mans tēls spēlē redz, dzird, saprot, īpaši katrā otrajā teikumā nerakstot - ko es redzu? dzirdu? Tādus jautājumu īpaši uzdod vienīgi kauliņus ripinot pie galda. Rakstiskajās spēlēs šo informāciju GM parasti izsniedz tāpat un uzreiz, lai spēlētāji var orientēties pasaulē, un viņiem būtu ko rakstīt un domāt tālāk. (Atvainojos par atgādinājumu, bet tas tā parasti ir.) Es arī nelauzīšu sava tēla raksturu tāpēc vien, ka, principā, viņam nevajadzēja nonākt Ellē, bet viņš tur nokļuva. Bija muļķis, noslēdza līgumu, iekrita, vārdu sakot. Tad nu izdzīvo kā prot, neko par ellēm nezinot un nesaprotot. |
|
|
![]()
Raksts
#904
|
|
Piedalās Bezgalvju medībās ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Grupa: Biedri Pievienojās: 11.08.04 Kur: Nu jā, - pašlaik pie datora Klusais censonis ![]() |
Es arī varētu turpināt, bet patīkamāk būtu, ja nebūtu jāraksta "otrādajā runā". Saprotu, ka tas ir interesanti, pie galda dzīvajā runājot, bet rakstot neder. Visas intonācijas pazūd.
Bet tā, protams, ir GM darīšana. |
|
|
![]()
Raksts
#905
|
|
Skatās acīs baziliskam ![]() Grupa: Daiļdarbu vadītāja Pievienojās: 22.12.04 Kur: uz dārgumu kaudzes Tīstokļu pūķis ![]() |
Es turpinātu, ja būtu tāda noruna, ka sarunas spēlē pabeidzam vienas, divu dienu laikā. Man noteikti nav spēka gaidīt atbildi uz jautājumu vai repliku no cita spēlētāja dienas trīs, un kur nu vēl ilgāk. Dažādu darbību, kuru vada GM, var pagaidīt. Atbildes uz tiešo runu - nē. Nevaru to solīt, jo jau sākumā es spēli nebiju ieplānojusi kā ļoti ātru un tas atkarīgs no pārējiem spēlētājiem. Tāpat būtu lūgums neizteikt piezīmes par to, ka spēlētāji spēlē tā, kā viņi to iedomājas, it sevišķi tie, kas šajā pasaulē darbojas pirmo reizi, mani ieskaitot. Pamāciet spēles ietvaros, nevis ārpus spēles. Replikas ārpus spēles ir aizvainojoši. Mēs, protams, varam mēģināt iztikt bez aizvainojošām replikām. Bet, lūdzu, arī no spēlētāju puses negaidīt, ka informācija kritīs kā manna no debesīm, ja tēls nebūs kaut ko izdarījis/pavaicājis, lai tādu saņemtu. Spēles laikā es labprāt saņemtu vairāk informācijas par to, ko mans tēls spēlē redz, dzird, saprot, īpaši katrā otrajā teikumā nerakstot - ko es redzu? dzirdu? Tādus jautājumu īpaši uzdod vienīgi kauliņus ripinot pie galda. Rakstiskajās spēlēs šo informāciju GM parasti izsniedz tāpat un uzreiz, lai spēlētāji var orientēties pasaulē, un viņiem būtu ko rakstīt un domāt tālāk. (Atvainojos par atgādinājumu, bet tas tā parasti ir.) Parasti tā arī centos darīt - aprakstīt visu nepieciešamo, lai spēlētājs varētu turpināt darboties tālāk. Skatīšos, ja varēs aprakstīt ko vairāk, tā darīšu. Es arī nelauzīšu sava tēla raksturu tāpēc vien, ka, principā, viņam nevajadzēja nonākt Ellē, bet viņš tur nokļuva. Bija muļķis, noslēdza līgumu, iekrita, vārdu sakot. Tad nu izdzīvo kā prot, neko par ellēm nezinot un nesaprotot. Pag, pag, man liekas, ka neviens ar varu nespiež lauzt tēla raksturu. (IMG:style_emoticons/kurb_gaiss/blink_a.gif) Tavs tēls var uz veselību mēģināt izdzīvot tālāk elles pasaulē. Ja runa ir par visādām pārmaiņām, ko es atļaujos kā GM ieviest, lūdzu, var atspēlēt, kā tēls tām pretojas/negrib pieņemt utt. Bet vienkāŗši, tajā pasaulē uzturoties notiek ar ķermeņiem pārmaiņa. Visādi citādi... Šī nu ir spēles pasaule, kādu es to pamazām veidoju. Ja ir iebildumi pret to, kā šī spēle tiek vadīta, liekas garlaicīgi, nav spiesta lieta to spēlēt. Kur varu, cenšos paiet spēlētājiem pretī. No otras puses, nevaru arī vienā piegājienā izpaust visu. Jebkurā gadījumā tagad ir arī spēļu izvēles iespēja. =] Par otrādo runu, ārpus tiešās runas, ja tā ir ērtāk, spēlētājs var tēla darbības aprakstīt normāli un var arī mēģināt runāt normāli. |
|
|
![]()
Raksts
#906
|
|
Studē augstākās pārvērtības ![]() ![]() ![]() ![]() Grupa: Biedri Pievienojās: 14.04.20 Kur: Domnīcā ![]() |
Opā (IMG:style_emoticons/kurb_gaiss/grin.gif)
Man visā visumā patika šī pasaule un spēle kā tāda; varētu turpināt. Tikai laikam būs jāpārlasa viss sarakstītais, jo kaut kas noooteikti ir piemirsies (IMG:style_emoticons/kurb_gaiss/smile.gif) Vispār tāpat jau gribēju pārlasīt - man patika tas, ko mēs tur esam sastrādājuši (IMG:style_emoticons/kurb_gaiss/smile.gif) Man tak arī jāturpina tā jautājumu liste Ragastei, ko uzdot pēc spēles (IMG:style_emoticons/kurb_gaiss/grin.gif) |
|
|
![]()
Raksts
#907
|
|
Zintniece ![]() Grupa: Noslēpumu nodaļa Pievienojās: 03.11.03 Kur: te un tagad Dzīvā enciklopēdija ![]() |
Man jau arī spēle šķiet interesanta, tāpēc te cīnos.
Jā, sarunu ātrums ir atkarīgs no spēlētājiem arī, tad nu man ir lūgums spēlētājiem - sarunas, lūdzu atspēlējam maksimāli ātri! Citādi var no garlaicības kājas atstiept, un pēc tām dienām jau sen esi aizmirsis, ko gribēji teikt vai panākt. Nē, nē, informācija kā manna no debesīm - tā es nemaz nedomāju. Mani traumēja, manuprāt, pārlieku ilgā saruna par to, ka uzreiz netika uzrakstīts, cik liela ir sēra gabalu kaudze, ko mēs paši tikko sakrāvām. Lūk, tādos gadījumos nevajag gribēt, lai spēlētājs prasa - cik liela tā kaudze ir? Viņš to tikko krāva, tikko redzēja! Es par tādām situācijām runāju. Tad, manuprāt, GM būtu īsi jāapraksta, kas no tā darba beigās sanāca. Par raksturu un reakcijām uz notiekošo es domāju aizvainojošo repliku sakarā, nevis par ķermeniskām pārmaiņām vai citām lietām, kuras ievieš GM. Ja GM saka, ka tā notika, tad tā ir noticis. Galvenais, lai es saprotu, kas tieši ir noticis. Kāpēc noticis? To varu nesaprast. Bet gribētos iespēju noskaidrot arī - kāpēc. Pārāk daudz neskaidrību rada īgnumu, un beigās nezini, ko darīt. |
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Lo-Fi versija | Pašlaik ir: 13.05.2025 04:12 |