![]() |
Laipni lūdzam, viesi ( Pieteikties | Reģistrēties )
![]() |
![]()
Raksts
#1
|
|
Atver vēstuli ar SĒRG-u rezultātiem ![]() ![]() ![]() ![]() Grupa: Biedri Pievienojās: 26.01.04 ![]() |
Sveiki!
Droši vismaz 30 cilvēki no jums atcerās pasākumu - brīvdabas lomu spēli "Nolādēto tīstoklis", kas noritēja pagājušogad vasaras beigās teritorijā, kas, es ceru, ir oficiāli atzīta, kā visu laiku briesmīgākais Latvijas LARPu poligons. Atsauksmes par spēli: http://www.kurbijkurne.lv/forums/index.php?showtopic=43963 bildes šeit: http://www.kurbijkurne.lv/forums/index.php?showtopic=43967. Personīgi man šis poligons ļoti patika - riktīgs fantasy fīlings, klintis, veci koki, garas ķērpju bārdas, čalojoša akmeņaina upīte, tumšs, drūms tunelis, kalni, alas, dabisks amfiteātris un vēl... bet apzinos, ka es varētu būt viens no dažiem. Jebkurā gadījumā, man ir viegli psihopātiska vēlme atkal sarīkot spēli šajā poligonā. Apzinos, ka par plaša mēroga spēli nevar būt ne runas, tāpēc orientējos uz minilarpu. Gribētos zināt, cik cilvēki būtu gatavi iesaistīties šajā pasākumā? Parametri: Kas: vienas dienas WYSIWYG miniLARPS dark-low-fantasy pasaulē Kur: Spēles "Nolādēto tīstoklis" poligonā, pie Siguldas Kad: kaut kad tagad, +/- pēc dalībnieku vienošanās Spēles sistēma: maksimāli vienkārša Kaujas: reālajā laikā ar drošajiem zobeniem (būfiem) Geimplejs (spēles procesā sagaidāmi sekojoši aktivitāšu tipi):
Dalības maksa: vai nu nekāda vai tīri simboliska (max Ls 2) Plānotais cilvēku skaits: 10-15 cilv. Kā ir? Kādu interesē? |
|
|
![]() |
![]()
Raksts
#21
|
|
Dzer sviestalu Trijos slotaskātos ![]() ![]() ![]() ![]() Grupa: Biedri Pievienojās: 28.01.05 Kur: Kaut kur galaktikā ![]() |
Nu -20 grādos spēlet nav pārāk kruta, taču no otras puses Kamaz cilvēkiem būs stimuls visu laiku skraidīt apkārt (jo tā ir siltāk) un pildīt kvestus/kauties.
Bet tā laikam komfortablāk ir siltākā temperatūra spelēt. (IMG:style_emoticons/kurb_gaiss/smile.gif) |
|
|
![]()
Raksts
#22
|
|
Gatavo atskaiti Zemvaldim ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Grupa: Biedri Pievienojās: 01.12.03 ![]() |
Mnjā, -20 C laikam ir mazliet par traku, vismaz šāda tipa spēlei, tauta nopietni riskēs ar apsaldēšanos. Vēl kas - pei šādiem mīnusiem bufi var kļūt stipri neelastīgāki kā parasti un tas ar var draudēt ar zināmu traumatismu. Kaut kur -5 vai tā, manuprāt, būtu pilnīgi ok.
|
|
|
![]()
Raksts
#23
|
|
Studē augstākās pārvērtības ![]() ![]() ![]() ![]() Grupa: Biedri Pievienojās: 12.11.03 Kur: Jauko poniju zemē. ![]() |
Hvz, kas tur notiktu ar to elastību, teorētiski jau tie ir gatavoti no ar gaisu pildīta poraina materiāla, kuram vajadzētu būt diezgan neuzņēmīgam pret auksto temperatūru. Tiesa augstajam laikam ir cita priekšrocība būfu ziņā - paši sitamie mērķi ir silti būfoti ar vairākiem slāņiem bieza apģērba.
|
|
|
![]()
Raksts
#24
|
|
Atver vēstuli ar SĒRG-u rezultātiem ![]() ![]() ![]() ![]() Grupa: Biedri Pievienojās: 26.01.04 ![]() |
Vispār aukstumam ir tieksme atstāt iespaidu uz materiāliem. Pirmkārt, būfi noteikti paliktu trauslāki un drīzāk lūstu nekā vasaras temperatūrās. Otrkārt, man šķiet, ka -20 grādos būfs amortizē sitienus sliktāk, nekā +20 grādos. Nu tjipa, ja švamme būtu izgatavota no metāla, tā būtu cietāka, nekā ja tā būtu ikdienas švamme no ne-metāla. Aukstumā daudzi materiāli paliek stīvāki, līdz ar to domāju, ka "burbuļu" sieniņas paliktu stingrākas un kopumā sitiens - sāpīgāks.
Rezumējot - gaidām siltāku laiku. Tikmēr aicinu mest iekšā grādus, pie kuriem esat gatavi spēlēt. Un nē, tie nav TIE grādi.. |
|
|
![]()
Raksts
#25
|
|
Gatavo atskaiti Zemvaldim ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Grupa: Biedri Pievienojās: 20.11.08 Kur: Arkanara Gotiņtēvs 2012 ![]() |
Intervālā -5...-2, un no +5 uz augšu.
|
|
|
![]()
Raksts
#26
|
|
Cep speķi Dūdijam ![]() Grupa: Biedri Pievienojās: 11.09.07 ![]() |
Nesen biju slēpošanas pārgājienā uz kādām 6 stundām pie -20.
Pie sejas pievilka, bet tā nekas. Brīziem pat bija karsti. Bet priekš Larpa -20 viennozīmīgi ir par aukstu. Ja sniegotā laikā taisa larpu, tad mana temperatūra butu no -10 līdz -2, galvenais, lai sniegs nebūtu slapjš. |
|
|
![]()
Raksts
#27
|
|
Pokemonu pavēlnieks ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Grupa: Biedri Pievienojās: 24.07.03 Kur: prefektu vannasistaba nodarbojoties ar... Zilonītis Dambo 2012 ![]() |
woo hoo es paspeessu uz larpu es 3. datumaa esmu maajaas (IMG:style_emoticons/kurb_gaiss/grin.gif) (IMG:style_emoticons/kurb_gaiss/grin.gif) (IMG:style_emoticons/kurb_gaiss/grin.gif)
|
|
|
![]()
Raksts
#28
|
|
Atver vēstuli ar SĒRG-u rezultātiem ![]() ![]() ![]() ![]() Grupa: Biedri Pievienojās: 26.01.04 ![]() |
Cik ilgi?
|
|
|
![]()
Raksts
#29
|
|
Pokemonu pavēlnieks ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Grupa: Biedri Pievienojās: 24.07.03 Kur: prefektu vannasistaba nodarbojoties ar... Zilonītis Dambo 2012 ![]() |
nu es nez paaris meenessus kaa minimums varbuut liidz rudenim... (IMG:style_emoticons/kurb_gaiss/tongue.gif)
|
|
|
![]()
Raksts
#30
|
|
Dzer sviestalu Trijos slotaskātos ![]() ![]() ![]() ![]() Grupa: Biedri Pievienojās: 28.01.05 Kur: Kaut kur galaktikā ![]() |
Kad būs, nevaru vien sagaidīt? (IMG:style_emoticons/kurb_gaiss/smile.gif)
|
|
|
![]()
Raksts
#31
|
|
Gatavo atskaiti Zemvaldim ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Grupa: Biedri Pievienojās: 20.11.08 Kur: Arkanara Gotiņtēvs 2012 ![]() |
Kad būs, nevaru vien sagaidīt? (IMG:style_emoticons/kurb_gaiss/smile.gif) Aha, un man arī tuvojas sezona un attiecīgi - availablo vīkendu deficīts... (IMG:style_emoticons/kurb_gaiss/rolleyes_a.gif) |
|
|
![]()
Raksts
#32
|
|
Atver vēstuli ar SĒRG-u rezultātiem ![]() ![]() ![]() ![]() Grupa: Biedri Pievienojās: 26.01.04 ![]() |
Mkay, domāju, ka varam mēģināt nospraust datumu. Orientējoši uz marta beigām. Precīzāk pateikšu, teiksim, rīt!
P.S. Pa šo laiku ir pieaudzis spēlētāju skaits un būs nelielas izmaiņas koncepcijā. Šo rakstu rediģēja Kamazs: 08.03.2010 10:23 |
|
|
![]()
Raksts
#33
|
|
Atver vēstuli ar SĒRG-u rezultātiem ![]() ![]() ![]() ![]() Grupa: Biedri Pievienojās: 26.01.04 ![]() |
Atpakaļ pie lietas!
Pavasaris ir sācies, ledus un sniega važas kritušas un minilarps NT poligonā atkal palicis aktuāls. Ja kāds grib piedalīties spēlē un vēl nav pieteicies, šobrīd ir īstais laiks. Ja lielākajai daļai derēs datums 24. aprīlis 10.00-17.00, tad pie tā arī paliksim. |
|
|
![]()
Raksts
#34
|
|
Atver vēstuli ar SĒRG-u rezultātiem ![]() ![]() ![]() ![]() Grupa: Biedri Pievienojās: 26.01.04 ![]() |
Spēle notiek 24. aprīlī 10.00-17.00.
Dalību apstiprinājuši 9 cilvēki. Tie, kuri bija pieteikušies jau pirms tam, lūgums, apstipriniet savu dalību aizsūtot e-pastu uz adresi tistoklis (eta) gmail (punkts) com Spēle notiks neatkarīgi no laikapstākļiem. |
|
|
![]()
Raksts
#35
|
|
Atver vēstuli ar SĒRG-u rezultātiem ![]() ![]() ![]() ![]() Grupa: Biedri Pievienojās: 26.01.04 ![]() |
OKay! Spēle noslēdzās. Spēlētāji izpildīja ~90% visu kvestu. Uzvarēja kontrabandisti, kas veiksmīgi pameta poligonu ar kaudzi dimantu.
|
|
|
![]()
Raksts
#36
|
|
Nazgûl ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Grupa: Biedri Pievienojās: 14.11.03 Kur: Tieši aiz tās izkapts, kas ir atbalstīta uz tava pleca. ![]() |
+ Praktiski nebija momentu, kad nebūtu, ko darīt. Tikai beigās 25min sanāca nosēdēt slēpnī, gaidot īsto brīdi, kad klupt virsū gobliniem.
+ Goblini bija reāls "melnais zirdziņš". Zināms tikai tas, ka no viņiem jābaidās un pa brīdim pa gabalu novēroti. Ja būtu viss par viņiem zināms, tad spēle droši vien noslēgtos kad viena vai otra komanda otru vienkārši izsistu. Tagad bija tā, ka kontrabandisti bija pārliecināti, ka izsitot goblinus neko būtisku neiegūs un tikai pakļaus riskam savu misiju, bet goblini no kontrabandistiem vairījās, jo pārvarā bija mazākumā un reāli arī vājāki pēc spēles mehānikas. +/- "NPC seko pārtijam" mehānika strādā, lai gan zināmā mērā riskanti. Ja pārtijs sadalās, var gadīties, ka kādu kvestu vajadzīgajā brīdī nav iespējams izpildīt. Šoreiz gan tas laikam izpalika. Lielāka mēroga spēlēs droši vien vislabāk būtu kaut kāda miksēta sistēma ar sekojošiem, stacionāriem un random-encounter NPC. +/- Nesanāca pilnībā izbaudīt poligona hārdcōrismu, jo situācijā, kad daļu kontrolpunktu mēs uzreiz norakstījām kā goblinu apsēstus, laika bija tieši tik, lai bez īpašas steigas visu izdarītu. Tiesa laikapstākļi arī bija tādi, ka nodzīties un nobristies tik ļoti arī nevilka. Tādas izklaides tomēr labāk riktīgi siltā laikā. - Goblini palika mazākumā, kā rezultātā beigas bija antiklimaktiskas - Mīklas likās baigi vieglas. Varbūt gan, ka, ja tās būtu grūtākas, es vaidētu par to. |
|
|
![]()
Raksts
#37
|
|
Bēg no sera Kedogena ![]() ![]() Grupa: Biedri Pievienojās: 26.06.05 Kur: Riga or Mainhardt ![]() |
Paldies Kamaz par spēli!
Kopumā vērtēšu kā ļoti pozitīvu izpildījumu, jo vienas dienas īsais formāts ir ļoti pateicīgs un tur nevar diezcik daudz sačakarēt ne spēlētāju, ne NPC morāli. Lokācija grava, kaut gan nogurdinoša, man vēl joprojām simpatizē - skati tur ir vienkārši episki! Tīstokļa pasaule arī pateicīga šādiem maziem dārgumu meklētāju kvestiem. Ļoti efektīgs likās spēles sākums sadalot cilvēkus un sākot ar tādu šoka momentu kontrabandistiem, un saliedējošo rituālu gobliniem. Kvesti manuprāt bija ļoti kjūtīgi un atjautīgi, viņi nebija pārāk sarežģīti, bet ļoti izklaidējoši. Formāts, ka NPC iet līdzi komandai šķiet strādā, bet pie nosacījumiem, ka visi encounter notiek pie pilna vai vairākuma pārtija sastāva (ko tad arī spēlētāji apzinās un nemeklē individuālus kvestus savam čaram vai nedomā, ka var aizlavīties un noraut uzreiz 3 kvestus sadaloties). Izsekot it kā bija grūti, taču tas bija darāms. Pilnībā NPC būt neredzamiem ir nereāli (mēs neesam tik labi stalkeri), tāpēc ierosinu šādai sistēmai patiešām in-game ieviests kādu risinājumu - tas pats vējš/spoks/meža gars - kuram ir ļoti labi redzams tērpa elements (cepure/talārs u.tml.) un spēlētāji tādu sev redzot gandrīz blakus vai notālienē saprot, ka to tēlu ir jārespektē un nav no viņa jāslēpjas vai jābēg vai otrādi jāuzbrūk. Žēl, ka gobliniem sanāca tā pašķirties un beigās arī neapvienoties. Spēles laikā jau vienojāmies, ka tomēr ir izdevīgi, ja spēlētājiem ir mobīli rokās un GM var ar viņiem sazināties. Manuprāt arī derēja tomēr vairāk kartes izdalīt katrai komandai, lai pie noklīšanas tomēr cilvēki nepaliek meža vidū ar nesapratni uz kuru debess pusi ir jādodas tālāk. Noslēgums kaut kā nenobrieda, bet tur tīri cilvēciskie faktori nospēlēja un mūs GM/NPC jau fiziskais sagurums pēc lielās skraidīšanas. Ceru, ka spēlētāji guva baudu! P.S. paldies Kamazam arī par iespēju atgriezties pie viena no maniem mīļākajiem tēliem - Satīra! Šo rakstu rediģēja Axa Night: 26.04.2010 10:35 |
|
|
![]()
Raksts
#38
|
|
Dzer sviestalu Trijos slotaskātos ![]() ![]() ![]() ![]() Grupa: Biedri Pievienojās: 28.01.05 Kur: Kaut kur galaktikā ![]() |
Paldies par spēli, man patika.
Viendienas formāts riktīgi rullē. Labāk mazāk un intensīvi vis kaut kas notiek nevis tikpat notikumi, bet izstiepti pa trim dienām. Kaut gan vismaz reizi gadā kādu garo larpu ar gribas un pat ja tāds larps neizdodas vienmēr var to pārvērts pļēgurveidīgā tusiņā. (IMG:style_emoticons/kurb_gaiss/smile.gif) Koncepts, ka GM seko pārtijam rullē un, ka pārtijs nesadalās pa vienam ar rullē. Imo mīklas bija tieši tik grūtas cik vajag, nevajag grūtāk. Man godīgi sakot larpos nepatīk minēt sarežģītas mīklas (to labāk daru galda RPG), jo tas atņem laiku kuru tu varētu pavadīt risinot citus kvestu, bļaustoties uz pretiniekiem vai vienkārši kaujoties. (IMG:style_emoticons/kurb_gaiss/smile.gif) Man vislabāk laikam patika mēmā šova kvests. It kā mīkla, bet tai pašā laikā pietiekami vienkārša un jautra. (IMG:style_emoticons/kurb_gaiss/smile.gif) |
|
|
![]()
Raksts
#39
|
|
Bēg no sera Kedogena ![]() ![]() Grupa: Biedri Pievienojās: 30.01.04 Kur: ZzZ ![]() |
Faktiski grims jau visu pateica, tā kā, paldies organizētājiem par spēli, esu riktīgi apmierināts ar pavadīto sestdienu.
|
|
|
![]()
Raksts
#40
|
|
Atver vēstuli ar SĒRG-u rezultātiem ![]() ![]() ![]() ![]() Grupa: Biedri Pievienojās: 26.01.04 ![]() |
Bļa! Es tikko tik garu postu biju uzrakstījis, kurā jums visiem saku PALDIES! bet tad nejauši norefrešoju un viss pazuda.
Karoče, reāls paldies, veči (un Evy, Axa), ka atvilkāties uz to poligonu. Un es atzīstu savas kļūdas, kuru dēļ izpalika pelnītā un nepieciešamā kulminācija noslēgumā un notika nesaprašanās pa vidam. Bet paldies jums visiem! Paldies - Laurai, Bembijam, Axai, Hobbitam, Fleimam, par palīdzību spēles sagatavošanā un pašaizliedzīgu dalību spēlē! Paldies - Kikim, Axelam, Grimam, Evy - par aktīvo un entuziastisko dalību spēlē. Paldies - DarkJedajam, Aivvvam par interesi, enerģisko dalību un pozitīvo attieksmi. Paldies - jaunajiem spēlētājiem, kurus es diemžēl nepaguvu visus iepazīt. Paldies, ka riskējāt un atnācāt! Paldies - Reinītim par izturību un apņemšanos, paldies, ka fočēji un, paldies, ka atstāji mobilo ieslēgtu! Kā arī paldies visiem tiem, kas gribēja, bet netika uz spēli. Lai arī jūs katrs pa savam it kā iečakarējāt pasākumu, jūs tomēr atstājāt būtisku iespaidu uz to, kāda spēle sanāca beigu beigās. Ja būs interese, būs vēl spēles. |
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Lo-Fi versija | Pašlaik ir: 12.05.2025 20:22 |