Kurbijkurne forums: Soli tuvāk fantāzijai

Laipni lūdzam, viesi ( Pieteikties | Reģistrēties )

> Kas tev jāzina par Larpu, Visa informācija vienā vietā
DarkJedi
iesūtīt 06.08.2009 12:41
Raksts #1


Dzer sviestalu Trijos slotaskātos
****

Grupa: Biedri
Pievienojās: 28.01.05
Kur: Kaut kur galaktikā



Spēles „Zelta galvaskausa sala” noteikumi



Spēle notiek 14. – 16. augustā uz salas netālu no Vangažiem.



Vispārēji noteikumi


1) Spēles laikā aizliegts lietot apreibinošas vielas (ALKOHOLS un NARKOTIKAS).

2) Peldēties atļauts tikai tam īpaši paredzētās un apzīmētās vietās un tikai dienas gaišajā laikā.

3) Aizliegts veikt neatgriezeniskus bojājumus dabai (piem., dedzināt mežu, cirst un lauzt dzīvus un veselus kokus, ar indīgām ķimikālijām piesārņot dabu u.c.).

4) Dodoties prom no salas visus atkritumus visus atkritumus jāsavāc miskastes maisos un spēles beigās jānogādā GM nometnē.

5) Ugunskurus atļauts kurināt vienīgi apmetnēs un rūpīgi sagatavojot ugunskura vietas. Spēlei beidzoties, ugunskurus rūpīgi jāapdzēš. Ugunskurus nedrīkst atstāt bez uzraudzības un tos nedrīkst kurināt dienas laikā no 10:00-20:00.

6) Spēles poligonā ieteicams izmantot slēgtus apavus.

7) Uz spēli līdz jāņem nepieciešamie medikamenti un obligāti lukturītis (ja iespējams, iederīgs spēles pasaulē).

8) Aizliegts ēst jebkuras ogas, augļus, sēnas vai augus, kas atrodas uz salas.

9) Ja spēlētājam ir kādas īpašas vajadzības attiecībā pret noteikumiem, viņš var kontaktēties ar spēles meistariem un apspriest ar viņiem savas vajadzības.





Tēls un tā veidošana



1) Katram spēlētājam pirms spēles jāaizpilda spēles meistaru sagatavotā anketa. Bez aizpildītas anketas dalība spēlē ir liegta!

2) Ja ir savlaicīgi iesniegta anketa, spēles meistari katram spēlētājam piešķir tēla leģendu, balstoties uz anketas atbildēm.

3) Katram spēlētājam tieši pirms spēles tiek arī izdalīts viņa personīgais kvests. Par personīgā kvesta veiksmīgu izpildi spēlētājs saņem kādu bonusu pēc personīgās izvēles.

4) Ja spēlētājam nepatīk viņam piešķirtā leģenda vai kvests, viņš par to ziņo spēles meistariem un kopā ar tiem vienojas par iespējamajām izmaiņām tēla leģendā vai kvestā.

5) Tēlam nomirstot, spēlētājs atgriežas spēlē kā ļoti līdzīgs tēls, bet vienīgi tad, ja frakcijas dvēseļu fondā ir palikušas brīvas dvēseles. Piemēram, ja džentlmeņu frakcijā mirst sers Maikls Džeksons, tad viņš atgriežas kā viņa brālēns sers Eltons Džons.

6) Ja mirst tēls, kurš atrodas nozīmīgā amatā, tad atdzimstot viņš vairs neatgūst savu amatu. Vadoņu un šamaņu amatos var iecelt citas personas. Savukārt, ja mirst ārsts, tad frakcija zaudē šī amata pārstāvi. Apdraudētie amati indijāņu frakcijā: virsaitis, šamanis, zāļotājs. Apdraudētie amati pirātu frakcijā: kapteinis. Apdraudētie amati džentelmeņu frakcijā: kapteinis, doktors.



Atdzimšana



1) Tēls ir miris, kad viņa dzīvības punktu (HP) skaits ir sasniedzis 0.

2) Kad tēls nomirst, viņam ap galvu jāapsien balta lenta, lupata vai lakatiņš. Turpmāk viņš var komunicēt vienīgi ar spēles meistariem, NPC un spēlētājiem, kuriem piemīt īpaša spēja sazināties ar gariem.

3) Spēlētāji, ieraugot tēlus ar baltu apsēju ap galvas, izliekas, ka viņi neredz šīs personas un ar viņiem nekomunicē. Izņēmums ir spēlētāji, kuriem piemīt īpaša spēja komunicēt ar gariem. Uzmanies! Cilvēks ar sarkano lenti ap galvu ir GM un pielīdzināms Dievam.

4) Pēc nāves tēlam jādodas uz GM nometni, lai nokārtotu atdzimšanas jautājumu.

5) Atdzimstot tēls atgriežas, kā tipisks savas frakcijas pārstāvis, un ir ļoti līdzīgs savam iepriekšējam tēlam. Izņēmums ir indiāņu virsaitis, šamanis un zāļotāji, pirātu kapteinis, džentelmeņu doktors un kapteinis – viņi atdzimstot zaudē savus amatus.

6) Katrai frakcijai sākot spēli ir noteikts dvēseļu skaits, tas nozīmē, ka tēlam mirstot un atdzimstot grupas kopējais dvēseļu skaits samazinās par vienu. Idejiski dvēseļu skaits uz frakcijām sadalīts: Indijāņi ~ 45%; Holandiešu Pirāti ~ 20%; Spāņu Pirāti ~ 20%; un Džentelmeņi ~ 15%.



Frakcijas

1) Katrs spēlētājs pieder vienai no trijām frakcijām: indijāņi, holandiešu pirāti, spāņu pirāti vai džentelmeņi.

2) Katrai frakcijai spēles meistari ir sagatavojuši vairākus uzdevumus, par kuru veiksmīgu izpildi frakcija saņem dažādus labumus.

3) Katrai frakcijai ir sava nometnes vieta, kurā dzīvo frakcijas dalībnieki. Spēlētāji nakšņo nometnēs – teltīs. Teltis vēlams veidot spēles pasaulē iederīgas, apsedzot tās ar zariem.



Indijāņi

Indijāņi var runāt tikai latviski, ievērojot atbilstošo izteikšanās stilu (“Trīs vasaras ir paskrējušas kā stirnas kopš mani savainoja jaguārs.”). Virsaitim obligāti jāpabeidz katrs savs sakāmais ar “Hau! Esmu runājis.” Viņam vispār jācenšas runāt maz, pēc iespējas retāk un maksimāli lakoniski. Sarunājoties ar svešzemniekiem atļauts izmantot ne vairāk kā vienu svešu vārdu teikumā. Ja tēlam ir piezīme, ka tas māk runāt angliski, viņam tas jādara maksimāli kokaini un saraustīti (“Me. Eat. Meat.”).

Pirāti

Pirāti var runāt jebkurā valodā.

Džentelmeņi

1) Džentelmeņu frakcijas pārstāvjiem – angļu aristokrātiem, lēdijām un apkalpes locekļiem – obligāti visas sarunas, arī savā starpā!, jāveic angļu mēlē. Pie tam, vēlams, izmantojot British English leksiku un izrunu.

2) Džentelmeniem jāuzvedas ļoti pieklājīgi, ievērojot Anglijas augstāko aprindu uzvedības noteikumus un paražas.

3) Ja ir spēlētāji, kas neprot angļu valodu vai nevēlas un neprot uzvesties pienācīgi un pieklājīgi, viņi joprojām var piedalīties spēlē džentelmeņu frakcijā, bet tikai kā vergi. Jāņem vērā, ka arī vergiem, tajās retajās reizēs, kad viņi kontaktējas ar saviem kungiem ir jārunā angliski (tas nozīmē, kā jāzina vismaz pāris vārdus un pieklājības frāzes angliski).



Cīņas noteikumi


1) Cīņas notiek reālajā laikā.

2) Cīņas tiek izmantoti tikai mīkstinātie (būfi) ieroči. Tātad visiem sitamajiem un duramajiem ieročiem, bultām un lodēm jābūt drošām.

3) Indijāņi cīņās var izmantot vienīgi lokus ar bultām, šķēpus un duncīšus.

4) Pirāti un džentelmeņi cīņās var izmantot tikai musketes un zobenus.

5) Zobena asmenis nedrīkst būt garāks par 70cm, rokturis maksimums 20cm un gards ne vairāk kā 17cm. Jebkurš ierocis tiks atestēts pirms tā pielaišanas spēlē.

6) Musketes ir pašgatavoti nerf-guni, kuros, piemēram, ar [bikš]gumijas palīdzību tiek raidīts putoplasta, paralona vai kāda cita droša materiāla lādiņš. Var būt arī rotaļu pistoles (bet nekādi BB-guni!), kas šauj plastmasas “lādiņus”

7) Musketes un citus šaujamos ieročus pirms spēles jādemonstrē spēles meistariem. Iepriekš neatrādīt ieroči var tikt nepielaisti.

8) Spēles meistari jebkurā brīdī var palūgt spēlētājiem demonstrēt viņa ieroci un arī aizliegt izmantot nedrošus ieročus spēlē.

9) Maksimālais dzīvību skaits ir 1-5 HP un ir tieši atkarīgs no katra personāža. Izmantojot bruņas iegūst +1 HP, ja ir ādas vai metāla bruņas uz rokām/torsa.

10) Visi ieroči, izņemot musketes, nodara 1 DMG neatkarīgi no trāpījuma zonas. Musketes nodara DMG 2.

11) Ja kādas no spēlētājiem vēlas izmantot ieročus, kas neatbilst noteikumiem, viņam pirms spēles to pamatoti un argumentēti jāapspriež ar GM.



Veselība un medicīna


1) Spēles pasaulē ir pieejamas slimības (pašlaik zināms, ka būs malārija un sifiliss).

2) Katrai slimībai piemīt dažādi simptomu, kurus slimie spēlētāji izlozēs. Slimības nepieciešams laicīgi ārstēt, jo no tām ir iespējams zaudēt HP un nomirt.

3) Slimības spēj ārstēt vienīgi ārsti – doktors džentelmeņu frakcijā un indijāņu zāļotāji.

4) Spēles laikā ir iespējams kļūt par ārstu (piemēram, izpildot savu individuālo kvestu).

5) Ārstēšana notiek ar alķīmijas palīdzību – pareizi sajaucot alķīmijas ingredientus GM klātbūtnē iegūst zāles, kuras pēc tam var izmantot, lai ārstētu slimību.

6) Katrai slimībai ir sava veida zāles (konfektes), lai izārstētos vajag „izlietot” noteiktu skaitu „tablešu” (atkarīgs no slimības smaguma pakāpes).

7) Ar alķīmiju var nodarboties vienīgi ārsti un zāļotāji.

8) Ir dažādas zāļu receptes ar dažādiem efektiem, respektīvi, ir vājākas un spēcīgākas zāles (t.i., dažādas receptes dod dažādu tablešu skaitu). Ir arī īpaši spēcīgas zāles, ar kurām var iegūt imunitāti pret slimību.

10) Spēles sākumā angļu doktors un indijāņu zāļotāji zinās dažas receptes, bet lielākoties receptes ārsti apgūs spēles laikā.

11) Ārsti un zāļotāji var brīvi mainīties un eksperimentēt ar receptēm.



Ēdiens

1) Katrai frakcijai ir pieejama tikai noteikta pārtika, kuru nosaka apstākļi kādos atrodas frakcija pēc spēles sižeta.

2) Spēlētāji drīkst zagt no citiem pārtiku un izmantot to par barteri.

3) Spēlētāji drīkst uz spēli līdz ņemt jebkādu pārtiku, bet uz salu drīkst uzvest tikai viņa frakcijai atbilstošu pārtiku un nelielos apmēros. Pārējā pārtika tiks atstāta uz kontinenta (vai uz salas, bet GM nometnē).

4) Pēc tēla nāves spēlētājs varēs doties pakaļ papildus pārtikas devai, tāpēc vēlams uz kontinenta atstāt lieku pārtiku.

5) Kaut arī frakcijām pieejamā pārtika atšķiras, tomēr ir ēdieni un dzērieni, kas ir pieejami visiem:

- Ūdens

- Maize

- Žāvēti vai kaltēti augļi

- Rieksti

- Putras un graudaugi (putraimi, auzas, griķi utt.)

- Pupiņas un zirņi (kaltēti vai konservēti)

Indijāņiem uz salas atļauts atvest:

- Augļi (banāni, āboli, apelsīni, ananāsi, vīnogas utt.)

- Dārzeņi (tomāti, gurķi, kartupeļi, redīsi, rutki, ķirbji, sīpoli utt.)

- Svaiga gaļa (nedrīkst atvest uz salas; iegūst medībās no GM)

- Paipalu olas

- Svaigas zivis vai garneles

- Kafija

- Šokolāde

- Cukurs

- Zaļās garšvielas (pētersīļi, loki, rozmarīns, baziliks utt.)

- Čili pipari

Džentelmeņi uz salas drīkst atvest:

- Siers

- Žāvēts speķis vai salami

- Cepumi

- Tēja (beramā un ledus tēja pudelēs)

- Garšvielas (pipari, kaltēti zaļumi, karijs utt.)

- Sāls

Pirātiem uz salas atļauts atvest:

- Cola (tas skaitās „rums”)

- Zivis un to izstrādājumi (žāvētas, sālītas, konservētas zivis, krabju nūjiņas utt.)

- Sausiņi

- Sālīts speķis

Spēlē aizliegtā pārtika

- Makaroni

- Rīsi

- Alkohols

- Ketčups

- Majonēze

- Jebkādi eksotiskie/austrumnieciskie ēdieni (suši, ķīniešu ēdieni, kebabi utt.)

- Mūsdienu ‘ātrā’ pārtika (čipši, pica, burgi utt.)

- alkoholiski un narkotiski ēdieni (piemēram ar šņabi piepildīts arbūzs)

Ja ir kādas īpašas vēlmes vai nepieciešamības attiecībā pret pārtiku, spēlētājam jāziņo pat to spēles veidotājiem un jāvienojas ar mums par izmaiņām savā personīgajā ēdienkartē. Protams, ar nopietnu pamatojumu.


Laupījumi

1) Spēles laikā no citiem spēlētājiem atļauts zagt zelta galvaskausu, spēles artefaktus (tiks apzīmogoti ar LOOT zīmi „L”), spēles naudu (monētas) un ēdamo, kas atrodas uz salas.

2) Aizliegts zagt mantas, kas atrodas spēles meistaru nometnē.

3) Aizliegts zagt ūdeni.

4) Aizliegts zagt medikamentus.

5) Aizliegt zagt spēlētāju apģērbu, apavus, rotājumus, bruņojumu un ieročus, teltis, elektronikas ierīces un spēlētāju personīgās higiēnas lietas un citas mantas, kas atrodas teltī. Kaut arī aizliegts rakņāties vai aplaupīt spēlētāju teltis, tomēr telts ir spēles zona.

6) Teltī aizliegt slēpt zelta galvaskausu, spēles artefaktus (apzīmēti ar LOOT zīmi „L”) un ēdamo.

7) Zelta galvaskausu var turēt tikai rokās vai svētajā vietā – Indiāņu totēma stabs, Džentelmeņu svētnīca un kapela Pirātu kuģa vrakā.

Anketas tie kas nav aizpildījuši var iegūt šeit
http://galvaskauss.wordpress.com/dalibnieka-anketa/

Rekvizīti pārskaitījumam par spēles dalības maksu!

Banka: SEB banka
SWIFT: UNLALV2X
Konts: LV53UNLA0050007021436
Nosaukums: Kristaps Muzikants
Personas kods: 050483-10722

Maksājuma mērķī norādiet lūdzu savu epastu, telefona nr. un niku ja tādu lietojat.

Premisas


Džentelmeņi

Pēc izmisīgas cīņas ar pirātiem, britu tirdzniecības-izpētes kuģis tiek sagrābts un tikai daži džentelmeņi un lēdijas pagūs glābties slepus ielecot glābšanas laivā. Pēdējiem spēkiem caurajā laivā sasnieguši kādu mazu salu, bēgļi tur rod patvērumu. Kad atklājas, ka situācija nav tik traģiska kā varētu likties – karakuģu konvojs ir tikai aptuveni dienas kuģojuma attālumā, un kapteinis pirms kuģa abordāžas paguvis izsūtīt balodi ar palīdzības lūgumu, visi atviegloti uzelpo – atgriešanās civilizācijā ir tikai laika jautājums. Tiklīdz tas ir noskaidrots, atliek tikai iepazīties ar salu, kur viņiem nāksies pavadīt šīs dažas dienas. Veicot mazliet precīzākas atrašanās vietas aplēses, izdzīvojušie secina, ka atrodas uz salas Isla del Craneo Dorado jeb Zelta galvaskausa salas. Par šo salu klīst leģendas, ka tur mīt nežēlīga kanibālu-indiāņu cilts, kas pielūdz galvaskausu no tīra zelta. Šis atklājums vienlaikus satrauc un iejūsmini angļus. Daži no tiem alkst iegūt galvaskausu savā īpašumā, kamēr citi brīdina no briesmām.

Pirāti

Pirātiem veiksmīgi, bez lieliem zaudējumiem izdodas sagūstīt kādu britu tirdzniecības kuģi. Dažiem apkalpes locekļiem un pasažieriem izdodas pamest kuģi vecā, caurā laivā, tomēr tā kā tas bija tas, ko pirāti ar viņiem šā vai tā bija ieplānojuši darīt, viņi pakaļ nedzenas un ļauj tiem aizbēgt. Guvums ir lielisks, tomēr, pēc brīža atklājas, ka uz kuģa atradies Viņa Augstības māsasdēls, kas kopā ar pārējiem angļiem ir aizbēdzis no kuģa. Tas nebūtu nekas, ja vien kapteinis pirms abordāžas nebūtu paguvis ar putnu izsūtīt ziņu par uzbrukumu Viņa Admiralitātes karaflotei, kas nelāgas sagadīšanās pēc atrodas salīdzinoši netālu, aptuveni dienas brauciena attālumā. Pirātu kapteinis apzinās, ka karakuģi viņu vajās līdz pēdējam, un, pat ja viņam izdosies izsprukt no tiem, jebkurā ostā būs jāuzmanās no piekukuļotiem nodevējiem. Par laimi tuvumā ir tikai viena sala, uz kuru izbēgušie varētu būt devušies – tā ir neliela saliņa, kas saucas Isla del Craneo Dorado – Zelta galvaskausa sala. Labi zinot, ka tur mīt naidīgi un asinskāri indiāņi, pirātu kapteinis dod pavēli nekavējoties nosūtīt laivu ar vīriem uz salu, lai sagūstītu un izglābtu jaunekli. Tas viņam kalpos gan kā ķīlnieks, gan mierizlīguma sarunu garants. Tā nu pirāti dodas uz salu ar galveno uzdevumu – atgūt karaļa māsasdēlu. Tomēr visi viņi ir dzirdējuši par zelta galvaskausu, kuru indiāņi pielūdzot un mantkārīgākie no tiem spriež, ka nebūtu slikti papildināt savu lādi arī ar šo guvumu.

Indijāņi

Indijāņi, kas dzīvo uz salas ir augsti attīstīto kalnu cilšu pēcteči, kas pametuši kontinentu glābjoties no spāņu un portugāļu zvērībām. Viņi nav kanibāli, viņi ir tikai ļoti nežēlīgi un ļoti ienīst baltos par to, ko tie nodarījuši viņu tautai, draugiem un ģimenēm. Viņi tiešām pielūdz galvaskausu no tīra zelta un godā to visaugstāk par visu, jo tas ir vests līdzi vēl no viņu mājām, vienīgais, ko izdevās paņemt līdzi no svētās pilsētas kalnos, ko baltie barbari izlaupīja un nodedzināja. Neskatoties uz savu izcelšanos, vizuāli un pēc uzvedības viņi jau vairāk atgādina Ziemeļamerikas indiāņus – greznojušies ar spalvām, ne tik kaili, godina arī totēmstabu etc. Viņi redz, ka blakus salai notiek kuģu kauja un viņi ātri vien konstatē, ka uz salas izsēdušies baltģīmji – pie tam, acīmredzami, savstarpēji pretinieki. Sala ir maza un baltģīmji – tās vienmēr ir sliktas ziņas, tāpēc indijāņi gatavojas sagaidīt nelūgtos ciemiņus kā pienākas. Virsaitis uzstāj, lai asinis tiktu izlietas tikai tad, kad citi konflikta risināšanas veidi vairs nav iedomājami. Ak jā, indiāņi upurē cilvēkus. Reti, bet mēdz to darīt, ja vajag.

Pirātu flotes invāzija
Jeb kāpēc uz salas ir tik daudz pirātu?

Pirātu kuģis, kas uzbruka angļu tirdzniecības kuģim, todien nebija vienīgais pirātu kuģis Zelta galvaskausa salas apkārtnē.

Holandiešu pirātu kuģis "Melnais atriebējs" (kapteinis - un spāņu "Jūras pērle" ir divi sīvi konkurējoši pirātu kuģi. Senāk - sabiedrotie un partneri kuģu laupīšanās, pēc kāda strīda tie nu jau divus gadus kuģo pa Karību jūru viens otram pūloties nocelt laupījumu. Laiku pa laikam vienam izdodas atrauties, noslēpties, bet ne uz ilgu laiku - tiklīdz parādās iespēja kaut ko nopelnīt (kuģa laupīšana, bagātības etc.), konkurents to saož jau pa gabalu un drīz vien ir klāt.

Arī šoreiz "Jūras pērle" bija pamanījusies atbrīvoties no kaitinošā sekotāja un tūdaļ devās realizēt jaunāko projektu - kapteiņa Zilā Acs bagātības, kas noslēptas uz cilvēkēdāju salas. Nostāstus un leģendas visi bija jau dzirdējuši sen, bet pavisam nesen kapteinis kādā bārā Tortugā ieguva savā īpašumā arī karti. Viņš un komanda tūdaļ gribēja to pārbaudīt, bet vispirms bija jāatbrīvojas no "Melnā atriebēja", kas, pateicoties speciāli sarīkotam dzerstiņam trīs dienu garumā, arī veiksmīgi izdevās.

Tā "Jūras pērle" ar labu ceļavēju nokļuva Zelta galvaskausa salā, kur ķērās pie bagātību medībām. Tiesa, arī "Melnā atriebēja" komanda nesnauda rokas klēpī salikuši - tiklīdz saprata, ka apmuļķoti, tie vai pusi ostas riņķī apgrieza līdz uzzināja virzienu, kurā devušies konkurenti.

Tuvojoties salai viņi pamanīja nelielu tirdzniecības flotes kuģi. Nosprieduši, ka tas ir īstais mērķis, viņi uzreiz uzbruka, lai būtu pirmie. Tālāk jau mēs zinām, kas notika - daži briti tomēr izglābās un izrādījās, ka "Melnais atriebējs" tagad ir admirāļa (un viņa milzu flotes) uzmanības centrā, un pirātiem tagad ir lielākas problēmas, nekā kaitinošie konkurenti.

Lai kā arī nebūtu, "Jūras pērles" pirāti uz salas ieradušies pirmie, mazliet lielākā skaitā un meklē kapteiņa Zilā Acs bagātības. Tikmēr pirāti no "Melnā atriebēja" cenšās iegūt admirāļa māsasdēlu, bet viņu "draugi" - tiem traucēt šajā uzdevumā, jo viņu interesēs ir sagādāt tiem problēmas ar floti.

Un vienlaikus, protams, abas grupas met kāru aci arī uz Zelta galvaskausu.

Šo rakstu rediģēja DarkJedi: 06.08.2009 12:23
Go to the top of the page
 
+Citēt rakstu
 
Sākt jaunu pavedienu
Atbildes (1 - 8)
Seratna
iesūtīt 06.08.2009 14:04
Raksts #2


wunderkind
****

Grupa: Biedri
Pievienojās: 03.12.05
Kur: to sing a lullaby
Iedvesmotājs 2009



Tikai neliela piebilde, kas burtiski raujas man no krūtīm laukā: Indiāņi raksta bez "j" un Džentlmeņi bez lieka "e". (IMG:style_emoticons/kurb_gaiss/smile.gif)
Veiksmīgu spēlēšanos visiem!
Ēna
Go to the top of the page
 
+Citēt rakstu
Sindra
iesūtīt 06.08.2009 15:19
Raksts #3


Angel of Music
*******

Grupa: Biedri
Pievienojās: 15.01.04
Kur: Azeroth
Spēļu meistars 2012



Mēs viņiem jau vairākkārtīgi norādījām, ka viņi ir gramatikas nābi.
Bet viņi ar putām uz lūpām bļauj, ka viņu pasaulē šie vārdi rakstoties šādi.
Go to the top of the page
 
+Citēt rakstu
Grims
iesūtīt 11.08.2009 15:53
Raksts #4


Nazgûl
*****

Grupa: Biedri
Pievienojās: 14.11.03
Kur: Tieši aiz tās izkapts, kas ir atbalstīta uz tava pleca.



Vai izmēri un drošība ir vienīgās prasības pret ieroci?

Ja ir arī kādas citas (nu, teiksim, izskats un svars) lūgums tās darīt zināmas, kamēr vēl ir laiks.
Go to the top of the page
 
+Citēt rakstu
Kamazs
iesūtīt 11.08.2009 19:33
Raksts #5


Atver vēstuli ar SĒRG-u rezultātiem
****

Grupa: Biedri
Pievienojās: 26.01.04



Ieroča svars: 450 - 680 grami (t.i., aptuveni puskilograms)

Izskats - cik nu estētiski smuku var. Vēlams ar izteiktāku asmeni.
Go to the top of the page
 
+Citēt rakstu
Lia'angia
iesūtīt 12.08.2009 08:21
Raksts #6


Uzlauž lāstus Gringotu bankā
******

Grupa: Biedri
Pievienojās: 14.11.03
Kur: Rīga, Olaine
Labākā krievu valodas tulkojuma autore



Vai ātri vārāmās putras tiek pieskaitītas pie ātrās pārtikas vai pie graudaugiem, e?
Go to the top of the page
 
+Citēt rakstu
Kamazs
iesūtīt 12.08.2009 09:14
Raksts #7


Atver vēstuli ar SĒRG-u rezultātiem
****

Grupa: Biedri
Pievienojās: 26.01.04



To var ņemt ikvienas frakcijas pārstāvis.

Nedrīkst ņemt tos ātri pagatavojamos "sūdus" no RIMI, iekš plastmasas trauciņiem. Nūdeles, kartupeļu biezputras, kaut kādas ķīmiskas zupiņas - šo ne.

Bet var droši ņemt auzu pārslu putras paciņas (vēlams gan noslēpt košās etiķetes), piemēram "Axa" (IMG:style_emoticons/kurb_gaiss/smile.gif) .
Go to the top of the page
 
+Citēt rakstu
Grims
iesūtīt 13.08.2009 12:35
Raksts #8


Nazgûl
*****

Grupa: Biedri
Pievienojās: 14.11.03
Kur: Tieši aiz tās izkapts, kas ir atbalstīta uz tava pleca.



HP kaut kā regot var?
Go to the top of the page
 
+Citēt rakstu
Kamazs
iesūtīt 13.08.2009 14:38
Raksts #9


Atver vēstuli ar SĒRG-u rezultātiem
****

Grupa: Biedri
Pievienojās: 26.01.04



Tb reģenerēt, atjaunot?

Ir healing potioni, kurus var iegūt gan gatavus, gan pašam izgatavot, ja ir atbilstošā spēja (ārsts) no poligonā atrodamiem ingredientiem. Pirātiem nav ārsta, tāpēc viņi var tikai iegūt ārstu izpildot kādu savu individuālo kvestu un kā bonusu izvēloties "Ārsts, alķīmiķis".

Potions/mikstūra pēc būtības ir aizlocīta, aizlīmēta lapiņa bez jel kādiem uzrakstiem. Attaisot lapiņu, tu to potionu izmanto un ar tevi instantly notiek lapiņā aprakstītie efekti. Tāpat tiek ārstētas slimības, iegūta imunitāte un kaut kādi statu būsti un citi efekti.
Go to the top of the page
 
+Citēt rakstu

Closed TopicSākt jaunu pavedienu
2 lietotāji/s lasa šo pavedienu (2 viesi un 0 anonīmie lietotāji)
0 biedri:

 



RSS Lo-Fi versija Pašlaik ir: 14.05.2024 12:25