Maģiju saraksts |
Laipni lūdzam, viesi ( Pieteikties | Reģistrēties )
Maģiju saraksts |
27.06.2009 18:30
Raksts
#1
|
|
Angel of Music Grupa: Biedri Pievienojās: 15.01.04 Kur: Azeroth Spēļu meistars 2012 |
Visas svētības darbojas uz nākamo cīņu.
Visi lāsti darbojas līdz tos kāds noņem vai arī tēls nomirst (IMG:http://i58.photobucket.com/albums/g274/Minciite2/Spell_1.png) (IMG:http://i58.photobucket.com/albums/g274/Minciite2/Spell_2.png) |
|
|
27.06.2009 23:13
Raksts
#2
|
|
Dzer sviestalu Trijos slotaskātos Grupa: Biedri Pievienojās: 28.01.05 Kur: Kaut kur galaktikā |
A ka tur ir, piemēram es cīnos man viens cīņas vidū pasaka "vāries savā sulā" kas tipa atņem 1 hp, bet es protams neatceros šo maģiju, paraustu plecus un cīnos tālāk. Tam kas liek man šo lāstu cīņas laikā nosauc tos maģijas vārdus un tad bļaj manā virzienā 5x skaļi "TEV -1HP DZIRDI!!! "?
Tā tas darbojas? Šo rakstu rediģēja DarkJedi: 27.06.2009 23:13 |
|
|
28.06.2009 08:07
Raksts
#3
|
|
Pokemonu pavēlnieks Grupa: Biedri Pievienojās: 24.07.03 Kur: prefektu vannasistaba nodarbojoties ar... Zilonītis Dambo 2012 |
sssai speelee vispaar ir kautkas kas konstanti nemainaas ? (IMG:style_emoticons/kurb_gaiss/laughing.gif)
|
|
|
28.06.2009 12:16
Raksts
#4
|
|
Veic pētījumu par katlu dibenu biezumiem Grupa: Biedri Pievienojās: 19.01.04 Kur: starp likumu un dvēseli |
CITĀTS A ka tur ir, piemēram es cīnos man viens cīņas vidū pasaka "vāries savā sulā" kas tipa atņem 1 hp, bet es protams neatceros šo maģiju, paraustu plecus un cīnos tālāk. Tam kas liek man šo lāstu cīņas laikā nosauc tos maģijas vārdus un tad bļaj manā virzienā 5x skaļi "TEV -1HP DZIRDI!!! "? Tā tas darbojas? Šis saraksts ir piemērs, jo no sarunām kuluāros izklausās, ka potenciālie spēlētāji baidās paši nākt klajā ar savām maģijām. Te vajadzēja būt arī paskaidrojumam, bet tas ir kaut kur noziedējis. Šamanim ir pieejamas divu veidu maģijas - svētības un lāsti. Svētības strādā uz periodu līdz nākošās kaujas beigām. Lāsti parasti strādā līdz brīdim, kad tiek noņemti vai personāžs nomirst. Lai lāsts nostrādātu pie upura ir jānogādā (jāpielīmē kaut kur puslīdz redzamā vietā, piemēram, pie muguras) 1 spēles čips. Tikai, kad upuris uzzina, ka viņam ir lāsts, tad tas sāk arī darboties. Lāstus cīņas laikā šamaņi visticamāk burs reti, jo tas būs samērā neparocīgi. Līdz ar to lāstu frāzes drīzāk dzirdēs šamaņa sabiedrotie kaut kur nomaļā vietā nevis viņa upuri. Ja tomēr cīņas laikā tev kāds lāstu uzbur, nogādā pie tevis čipu un tu tos pamani, tad lāsts pats par sevi sāk darboties tikai pēc cīņas beigām (vēl viens iemesls, kādēļ lāstu izdevīgāk burt pirms cīņas nevis tās laikā). Par neatcerēšanos ir tā, ka uz čipa būs paskaidrojums par lāstu un kam ar tavu personāžu būtu jānotiek. CITĀTS sssai speelee vispaar ir kautkas kas konstanti nemainaas ? Izskatās, ka spēles koncepcija grūti sadzīvo ar to, pie kā pieraduši spēlētāji. Nav grāmatas vai filmas, kas nosaka spēles pasaules robežas, nav sīkumainu noteikumu, kas ierobežo to, ko spēlētājs drīkst izfantazēt. Taču nav arī tā, ka spēles ideja būtu kaut kas graujoši unikāls. Tai ir daudz līdzības ar kabineta spēļu principu - "no dažādām pasaulēm vienā vietā sanāca kopā dažādi radījumi". Nē, patiesībā spēlē nekas īpaši nemainās. Drīzāk spēlē (spēles noteikumos) parādās paskaidrojumi un piemēri, lai iedrošinātu spēlētājus. Šo rakstu rediģēja Sindra: 28.06.2009 12:30 |
|
|
28.06.2009 14:54
Raksts
#5
|
|
Dzer sviestalu Trijos slotaskātos Grupa: Biedri Pievienojās: 28.01.05 Kur: Kaut kur galaktikā |
A ir tādas šamaņu maģijas kā "combat healings" kā tas bijā Ceļā 2 kur kaujas laikā priesteris varēja hīlot nobļaujoties savainotā virzienā?
Man baigi patika tas, jo tad varēja tā taktiski WoWa stilā spēlēt, kaujinieki stāv monstra priekšā, healeris tālu aizmugurē kaujiniekiem un hīlo tos kas priekšējās rindās savainoti, savainotajiem turpinot cīnīties. (IMG:style_emoticons/kurb_gaiss/smile.gif) Šo rakstu rediģēja DarkJedi: 28.06.2009 14:55 |
|
|
28.06.2009 15:28
Raksts
#6
|
|
Pokemonu pavēlnieks Grupa: Biedri Pievienojās: 24.07.03 Kur: prefektu vannasistaba nodarbojoties ar... Zilonītis Dambo 2012 |
ui es jau tikai par mehaaniku runaaju nu no sessaam vai astonnaam maggijaam tagad ir jau paari divdesmit (IMG:style_emoticons/kurb_gaiss/grin.gif) (IMG:style_emoticons/kurb_gaiss/grin.gif) (IMG:style_emoticons/kurb_gaiss/grin.gif)
arii ssamanni kaadreiz bija visi (IMG:style_emoticons/kurb_gaiss/grin.gif) a tagad 1 uz trijiem vai komandu (IMG:style_emoticons/kurb_gaiss/grin.gif) bet tas jau tikai pozitivi ka juus straadaajat - latkonaa vispaar veel nebija nekaa (IMG:style_emoticons/kurb_gaiss/smile.gif) |
|
|
28.06.2009 18:13
Raksts
#7
|
|
Veic pētījumu par katlu dibenu biezumiem Grupa: Biedri Pievienojās: 19.01.04 Kur: starp likumu un dvēseli |
CITĀTS ui es jau tikai par mehaaniku runaaju nu no sessaam vai astonnaam maggijaam tagad ir jau paari divdesmit Teorētiski maģiju skaits var būt neierobežots. Katram šamanim 10 pie tam katram pilnīgi savādākas. Bet mums daži spēlētāji tā bailīgi prasa ko īsti viņi drīkstētu izvēlēties, tādēļ piemēri ir padaudz. Iespējams, ka kāds spēlētājs atnāk ar leģendu, kurā ir burvestība, kuru viņam ļoti gribas, bet kura nav sarakstā. Tad tā papildinās sarakstu. Brīvību maģiskajai iztēlei! (IMG:style_emoticons/kurb_gaiss/smile.gif) CITĀTS arii ssamanni kaadreiz bija visi a tagad 1 uz trijiem vai komandu Ē, tā gluži nebija domāts. Bija domāts, ka visiem ir iespēja kļūt par šamaņiem. Un šī iespēja saglabājas. Katrs spēlē drīkst mēģināt kļūt par šamani. Daudziem tas arī izdosies. Kāpēc tad ir tas noteikums, ka uz komandu ir viens šamanis? Lai kā mēs nefantazētu par dažādām pasaulēm, parasti tajās ir vairāk un mazāk maģiski radījumi,- priesteri un ticīgie, šamaņi un sekotāji, burvji un mācekļi. Šis noteikums ir galvenokārt, lai spēlētāji nevis atnāktu uz spēli supermaģiski un viņiem pēc īsas izplosīšanās kļūtu garalicīgi, bet lai viņi savu maģiskumu apgūtu spēles laikā. CITĀTS A ir tādas šamaņu maģijas kā "combat healings" kā tas bijā Ceļā 2 kur kaujas laikā priesteris varēja hīlot nobļaujoties savainotā virzienā? Iespējams, ka būsi pamanījis, ka šamaņu maģijas izklausās neērtas lietošanai stresainā situācijā. Principā lielāko daļu burvestību šamanis var mēģināt lietot arī cīņas laikā, un WoW-veidīgais taktiskais elements neizpaliek. Bet bailīgākam šamanim jārēķinās, ka viņš sākot burties kļūs par primāro uzbrukuma mērķi. Raganām (superspēcīgiem šamaņiem) ir dažas burvestības, kas vairāk piemērotas kaujas apstākļiem, tāpēc no raganām der uzmanīties. |
|
|
28.06.2009 22:20
Raksts
#8
|
|
Dzer sviestalu Trijos slotaskātos Grupa: Biedri Pievienojās: 28.01.05 Kur: Kaut kur galaktikā |
CITĀTS Bet bailīgākam šamanim jārēķinās, ka viņš sākot burties kļūs par primāro uzbrukuma mērķi. Tie kas spelējuši PvP datorspēles kā healeri šo faktu labi zina (lai neteiktu pārāk labi), tādēļ healerim vajag būt tādam kā Aivvv kuram ātras kājas. Kamēr pretinieki mēģina nogalināt hīlojošu un bēgošu Aivvv, tikmēr pārējie Aivvv komandas biedri apslaktē Aivvv vajātājus. (IMG:style_emoticons/kurb_gaiss/smile.gif) Šo rakstu rediģēja DarkJedi: 28.06.2009 22:21 |
|
|
29.06.2009 10:16
Raksts
#9
|
|
Bēg no sera Kedogena Grupa: Biedri Pievienojās: 26.06.05 Kur: Riga or Mainhardt |
Bija jautājums par to kā tas reāli nostrādā pēc piemēra - mēs sēžam savā nometnē un konstanti šamaņojam, tur taisam rituālu un buram teiksim 'Mēms kā kaps'. Vai mēs varam pasaukt lokālo GM, kas pēc tam nogādā lāsta čipus/zīmītes pie nolādētā vai arī to ir jāizdara kādam no mūsu komandas vai pašam šamanim?
Kā arī, vai persona, kura pamana ka tu viņai tuvojies visticamāk ar mērķi iedot zīmīti, var vienkārši nagla bēgt prom un izvairīties no lāsta zīmītes saņemšanas? Šo rakstu rediģēja Axa Night: 29.06.2009 10:17 |
|
|
29.06.2009 11:47
Raksts
#10
|
|
child of the sky Grupa: Biedri Pievienojās: 31.10.03 |
Kā arī, vai persona, kura pamana ka tu viņai tuvojies visticamāk ar mērķi iedot zīmīti, var vienkārši nagla bēgt prom un izvairīties no lāsta zīmītes saņemšanas? 1. un vēl vairāk - ja nu aplāstotais personāžs pēc lāsta uzlikšanas vnk saka, ka nebija pamanījis zīmīti? tipa viņš par to nebija uzzinājis un značit lāsts nestrādā. to protams var novērst ar paņēmienu, ka lāstu nogādā GM vai NPC, bet tad PC visai ātri iemanīsies izvairīties no šīm lāstus pienesošajām personām. par kaut kādu godīgumu te nevar būt nekādas runas. bondars ir munchkinīgs p.impis and that's that! 2. liekas, ka visas pestelības izskatās tieši kā combat maģijas. piemēram laikstāvis vai tukšrociņš ir ļoti piemērotas lietošanai tieši kaujas laikā. which is generally nice, bet noteikti bondars nedzirdēs maģisko "STOP!!!" un atnāks man nocirst galvu jau 38to reizi. 3. jauks kombo izklausās laikstāvis+jebkurš lāsts, jo tad ir pilnīgi skaidrs, ka aplāstotais personāžs lāstu nevarēs ignorēt, bet tādā gadījumā rodas jautājums par to, cik bieži drīkst rīt barankas, tobiš vai pastāv kaut kāds mana burns? vienkārši izskatās, ka visiem nāksies būt maksimāli godīgiem, kas manuprāt ir problēma. Šo rakstu rediģēja Inx: 29.06.2009 11:52 |
|
|
30.06.2009 18:15
Raksts
#11
|
|
Pokemonu pavēlnieks Grupa: Biedri Pievienojās: 24.07.03 Kur: prefektu vannasistaba nodarbojoties ar... Zilonītis Dambo 2012 |
bet es visticamaak speelee nemaz ar nebuussu (IMG:style_emoticons/kurb_gaiss/grin.gif) (IMG:style_emoticons/kurb_gaiss/grin.gif) (IMG:style_emoticons/kurb_gaiss/grin.gif)
|
|
|
02.07.2009 10:59
Raksts
#12
|
|
Veic pētījumu par katlu dibenu biezumiem Grupa: Biedri Pievienojās: 19.01.04 Kur: starp likumu un dvēseli |
Kā nogādāt kādam lāstu. Mēs gribējām saglabāt to principu, ka lāsts pie personāža var nonākt ar nostāstiem un baumām, tādēļ ir tas čips, kas jāpiestiprina pie upura. To var darīt jebkurš spēlētājs vai NPC. GM out of game čipus pārnesās tikai izņēmuma gadījumos, bet mazais ļaunais purva gariņš varbūt arī piekritīs. Jā, tas nozīmē, ka personāžs, kurš ienīst mazus, ļaunus purva gariņus, varēt arī bēgt projām vai iekaustīt viņu un lāstu nesaņemt.
1. Jā, var gadīties situācija, ka kāds personāžs nepamana, ka viņam ir uzlikts lāsts. Visas lomu spēles vienmēr ir balstījušās uz visu dalībnieku godīgumu. Ja pats esi pamanījis, ka tev ir lāsta čips, tad lāsts ir sācis uz tevi darboties. Ja tavs komandas biedrs ir pamanījis, ka tev ir lāsta čips, tad viņam vajadzētu tev šo bēdīgo lietu paziņot. NPC reizēm var gadīties izpalīdzīgi un norādīt uz lāstu. Pretinieki ieraugot šādu lietu reti kautrēsies to atklāt. 2. Būsim reāli. Kādreiz kādam var gadīties arī kaut ko nedzirdēt vai nesaprast. Ja nevarat vienoties savā starpā, tad aiciniet GM, lai tas strīdu izšķir. Ja kāds ļaunprātīgi ignorē jūs atkārtoti, tad ziņojiet un mēs mēģināsim tikt ar negantnieku galā. 3. Mjā, līdzīgi lāstu ar garantiju droši vien varētu uzlikt sagūstītam pretiniekam. Demonstratīvi piestipriniet viņam čipu, laipni izskaidrojiet un palaidiet vaļā, lai tas var izbaudīt efektu. Barankas var ēst tik, cik viņas tev ir. No tā, ka tu pārēdies barankas, tiešs ļaunums personāžam neradīsies. Tu vienkārši būsi ātri iztērējis savus maģiskās enerģijas krājumus. Rituālus arī teorētiski var ražot vienu pēc otra. Par bondariem. Nezinu, vai vispār ir prātīgi spēlēt pret noteiktu spēlētāju vai satraukties, ka kāds funi ķer nedaudz savādāk, kā tu. Dulli spēlētāji spēli biežāk atdzīvina nekā izjauc. |
|
|
02.07.2009 11:09
Raksts
#13
|
|
Dzer sviestalu Trijos slotaskātos Grupa: Biedri Pievienojās: 28.01.05 Kur: Kaut kur galaktikā |
Vai lāstu var nogādāt miris vai OOG personāžš? Repsektīvi Biedru A nogalināja, tādēļ biedrs B paprasa "davai kamēr tu esi miris aiznes lāstu tam un tam. Varēsi normāli paziņot un tevi nenogalinās jo jau esi miris loļ"?
|
|
|
03.07.2009 10:18
Raksts
#14
|
|
Veic pētījumu par katlu dibenu biezumiem Grupa: Biedri Pievienojās: 19.01.04 Kur: starp likumu un dvēseli |
Nē, nevar. Mirušam personāžam jāiet atdzīvoties pie Kannureģa ozola. Miris personāžs nevar sazināties ar dzīvajiem, ja vien tas nav kaut kāds īpašs spoku kvests vai kas tamlīdzīgs.
|
|
|
Lo-Fi versija | Pašlaik ir: 17.05.2024 05:00 |