![]() |
Laipni lūdzam, viesi ( Pieteikties | Reģistrēties )
![]() |
![]()
Raksts
#1
|
|
Alveus anima ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Grupa: Biedri Pievienojās: 18.05.07 Kur: Aiz maskas HP eksperts 2008 ![]() |
(IMG:http://i205.photobucket.com/albums/bb239/elsarels/Winged%20Spirits/banneris.png) Spēles pasaule. Ģeogrāfija un daba. Planēta, tā tiek saukta šī pasaule, pēc izmēra apmēram tikpat liela, kā Zemes pavadonis Mēness. Reizēm Planētu dēvē par Gaiju. Bet tas vairāk izplatīts to vidū, kas tic, ka Planēta ir dzīva būtne. Ilgu laiku pasauli dēvēja vienkārši par Planētu. Planētas virsmu pamatā klāj okeāns, kurā atrodas trīs kontinenti bez nosaukumiem, tos ērtības labad reizēm dēvē par Ziemeļu kontinenti, Rietumu kontinentu un Austrumu kontinentu. Uz dienvidiem no Austrumu kontinenta atrodas vairākas lielas salas. Rietumos no Rietumu kontinenta atrodas iegarena sala, uz kuras ir Vutai pilsēta. Lielākajā daļā kontinentu valda mērens klimats. Rietumu kontinentā atrodas paliels tuksnesis (kurā atrodas izklaižu pilsēta Zelta Paplāte). Austrumu kontinenta dienvidaustrumos savukārt ir plašs purvs. Ziemeļu kontinentā ir liela ledus masa, dēvēta par Dižo Šļūdoni. Šī paša kontinenta ziemeļu daļā atrodas milzīgs krāteris sauks par Ziemeļu Krāteri, tas iesniedzas dziļi planētas dzīlēs. Dzīvnieki pārsvarā ir parasti, tomēr ir sastopamas vairākas neparastas un fantastiskas sugas, piemēram, reptiļi, kas līdzīgi dinozauriem, pūķi un citi. Izplatīti ir putni čokobo, kas atgādina milzīgus cāļus un tiek izmantoti par jājamzvēriem. Uz Planētas sastopami arī dažādi monstri. Tādi pastāv jau no seniem laikiem, bet pēdējos gados bija savairojušies sevišķi daudz. Šobrīd gan to ir mazāk. Iedzīvotāji, kultūra un attīstība. Pasauli apdzīvo cilvēku rase (vairums, kā liekas, ir baltās rases pārstāvji, aziātu un tumšādaino ir sastopams maz). Viņi visi runā vienā valodā. Ir dažas saprātīgas rases, kas saglabājušas no senām dienām, bet tādu ir ļoti maz un vairums cilvēku par tām neko nezina. Pasaule nav blīvi apdzīvota. Ir tikai dažas lielas pilsētas, tomēr tās ir vairāk ievērojamas ar savu dažādību kā izmēriem. Vairums cilvēku dzīvo mazās pilsētās un ciematos. Cilvēki savā attīstībā ir sasnieguši tehnoloģisko laikmetu.. Viņi izmanto elektrību, televīziju, telefonus, datorus un autotransportu. Ir mobilie sakari, darbojas pasaules datortīkls (internets). Tomēr mazā iedzīvotāju blīvuma dēļ nav attīstījusies masu transporta kustība. Nav lielu lidmašīnu, arī mazas lidmašīnas izmanto reti. Pat militārajā jomā vairāk lieto gaisa kuģus, kas pēc dizaina ir cēlušies no dižirabļiem. Tos gaisā notur vai nu ar gāzi pildīti baloni, vai arī lieli propelleri. Daži no šiem gaisa kuģiem spēj attīstīt diezgan lielu ātrumu. Kopumā transportā vairāk izmanto kuģus un dzelzceļu. Nepastāv atomelektrostacijas un kodolieroči. Kādu laiku atpakaļ elektroenerģija tika radīta, pārstrādājot Mako enerģiju, kuru ieguva no zemes dzīlēm, bet to vairs nedara, jo noskaidrojās, ka tas kaitē Planētai. Cilvēki atgriezās pie naftas un ogļu ieguves. ShinRa kompānija radīja spēcīgu robottehnikas un biotehnoloģiju industriju. Kaut arī kompānija ir sagrauta, zināšanas daudzās jomās palikušas. Uz Planētas ir 365 dienas, pastāv laika zonas. Kalendārā ir 12 mēneši un decembrī ir Ziemassvētki ar eglīšu rotāšanu, u.t.t. Tiek lietota nauda, kas saucas gili. Tās vērtība ir tāda: par 1 gilu var nopirkt maizes klaipu un nedaudz desas. Par 5 giliem var paēst pusdienas vidēji labā restorānā. Par 500 giliem var nopirkt lietotu mašīnu. Lētākās matērijas maksā apmēram tikpat. Valdība un organizācijas. Pēdējos desmitus gadus pār visu sabiedrību faktiski valdīja ShinRa - Eletroenerģijas Kompānija. Tikai nesen cilvēki atbrīvojās no tās varas. Uz Planētas nav vienotas valsts varas vai jebkādas valsts. Var teikt, ka katra pilsēta un tās apkārtne ir atsevišķa pašvaldība. Pastāv Pasaules Atjaunošanas Organizācija (PAO), kuras mērķis ir dziedēt Planētu un aizsargāt no jauniem draudiem tās eksistencei. Galvenokārt tas nozīmē likvidēt Mako reaktoru nodarīto postu zemei, iznīcināt biotehnoloģiskos eksperimentus (monstrus) kas klīst pa zemi, un palīdzēt sabiedrībai izveidot funkcionēt spējīgu infrastruktūru bez ShinRa vadības. Pagaidām PAO ieņēma ShinRa vietu kā augstākā varas struktūra, bet netiek uzskatīta par valdību. Tomēr PAO ir sava armija, kas tika radīta cīņai ar monstriem un cīnījās pret ShinRa slepeno armiju Zemes Dzīles. ShinRa kompānija joprojām pastāv un tai pieder ievērojamas bagātības un īpašumi. Taču, tās tiesības ir stipri ierobežotas, konfiscēti materiāli, kas attiecas uz ieroču tehnoloģijām un cilvēki uz kompāniju raugās ar neuzticību, ShinRa kompāniju uzrauga, lai tā atkal necenstos sagrābt varu. ShinRa darbinieku skaits ir daudzkārt samazinājies un nav īsti skaidrības, ar ko kompānija tagad nodarbojas. Redzamā darbība ir dažādu labdarības organizāciju finansēšana. Tā ShinRa izrāda, ka vēlas labot savas kļūdas. Ievērojamāko vietu saraksts. Midgaras pilsētas drupas. Atrodas Austrumu kontinenta rietumu daļā. Reiz tur bija dižā Midgara pilsēta, milzīga lielpilsēta, uzbūvēta uz lielām platēm, virs graustiem zem pilsētas. Šeit atradās Elektroenerģijas kompānijas ShinRa galvenā mītne. Pilsēta tika uzbūvēta pēc ShinRa pasūtījuma, kā Pasaules galvaspilsēta un sev vajadzīgo enerģiju ieguva no daudziem Mako reaktoriem, kas to pilnībā apgādāja. Rezultātā apkārtējā zeme pārvērtās par tuksnesi. Pilsēta tika sagrauta Meteora kritiena laikā. Edža. Pilsēta austrumos no Midgaras drupām. Sākta būvēt pēc Midgaras sagraušanas. Uz turieni pārvācās cilvēki, kuri izdzīvoja pēc Meteora nodarītā posta Midgarai un sāka būvēt visu no jauna, izmantojot arī izejmateriālus no sagrautās Midgaras. Kalma. Neliela pilsēta Austrumu kontinenta ziemeļos. Tai apkārt ir akmens mūris un ēkas ieturētas senatnīgā stilā, būtībā pilsēta ir ievērojams tūrisma objekts. Junona. Pilsēta uz dienvidiem no Midgaras. Uzbūvēta piekrastē, stāvas klints pakājē, terašu veidā. Reiz tā bija ShinRa militāro spēku galvenā bāze, kas tika apgādāta ar enerģiju no zemūdens reaktora okeāna dzīlēs netālu no Junonas. Kosta del Sol. Kūrorta pilsēta Rietumu kontinenta austrumu krastā. Šeit ir plašas pludmales un silts klimats. Paredzēta atpūtai pie jūras. Zelta paplāte. Izklaides pilsēta Rietumu kontinenta dienvidaustrumos. Atrodas liela tuksneša vidū. Uz pilsētu ved gaisa vagoniņi no kalniem kontinenta vidienē. Pati pilsēta ir līdzīga kokam, uz kura zariem ir uzliktas milzīgas paplātes, uz kurām sabūvēti izklaides centri un iekārtas. Tai ir pašai sava nauda, derīga tikai šajā pilsētā. Ziemeļu Korela. Ogļraču ciemats. Kad tā tuvumā uzbūvēja Mako reaktoru un SinRa armija ciematu izpostīja, pārvērtās par graustu un telšu pilsēteli. Vietu, no kurienes ved pacēlājs uz Zelta Paplāti. Pēc Meteora krīzes atkal atsākās ogļu ieguve un ciemata uzplaukums. Kosmo Kanjons. Pilsēta vai ciemats, uzbūvēts vēja izveidotās klintīs tuksnesīgā zemē. Šeit ierodas ļaudis no visām malām un nodarbojas ar Gaijas dzīvības studijām. Mājas tiem, kas tic, ka Planēta ir dzīva būtne un mācās to saprast un ar to sadzīvot. Augstākās klints augšā ir uzbūvēta observatorija, kas palīdz pētīt Planētu. Nibel Kalns. Neparastas formas kalns, zem kura ir daudz Mako enerģijas, tuvu zemes virskārtai. Atrodas Rietumu kontinenta rietumu daļā. Tuvumā atrodas neliela pilsēta Nibelheima. Raķešu pilsēta. Pilsēta Rietumu kontinenta ziemeļrietumos. ShinRa to uzbūvēja kā apmetni kosmosa izpētes programmas darbiniekiem un uzcēla tur raķeti, lai palaistu kosmosā, kas Meteora krīzes laikā arī tika izdarīts. Kopš tā laika pilsēta ir saglabājusi savu nosaukumu. Tajā joprojām tiek ražotas daudzas tehnoloģijas, saistītas ar kosmosa industriju, bet noderīgas arī sadzīvē. Vutai. Pilsēta uz salas rietumos no Rietumu kontinenta. Tajā dzīvo lepna tauta, kurai raksturīgs kareivīgums un nindzju kaujas prasmes zināšanas. Viņi vāc un tirgojās ar matērijām. Vutai nācija sāka karu ar ShinRa, kad kompānija gribēja viņus pakļaut. Vutai ļaudis karu zaudēja un pakļāvās ShinRa, kas Vutai pārvērta par tūrisma pilsētu. Pēc ShinRa sagrāves, Vutai ļaudis atkal atguva lepnumu un godu. Bet joprojām uzņem arī tūristus. Midīla. Vieta uz salas dienvidos no Austrumu kontinenta. Reiz tur bija neliela pilsēta, bet tā sagruva, zemestrīces laikā. Tā ir vieta, kur tuvu zemes virskārtai pieiet Dzīvības Straume. Te bieži uzpeld lietas, kuras zemes dzīlēs nonākušas pavisam citās vietās. Kaulu ciemats. Atrodas Ziemeļu kontinenta dienvidos. Šeit arheologi pēta Seno kultūras paliekas. Aizmirstā Galvaspilsēta. Ziemeļu kontinenta vidusdaļā. Seno pilsētas drupas, pēdējā reālā liecība par viņu eksistenci. Arheologi to nepēta un ļaudis neapmeklē nezināmu iemeslu dēļ. Aiz cieņas vai bailēm. Incikles ciems. Lielākā apdzīvotā vieta Planētas ziemeļos. Tās tuvumā reiz bija vieta, kur ShinRa gribēja būvēt reaktoru. Ciems ir ziemas kūrorts. Ziemeļu krāteris. Milzīgs krāteris Ziemeļu kontinenta ziemeļos. Radies, kad pirms daudziem gadiem Planētā ietriecās meteors. (IMG:http://i205.photobucket.com/albums/bb239/elsarels/Winged%20Spirits/ff7worldmap2.jpg) Mako tehnoloģijas. Galvenais spēks, kas padarīja ShinRa kompāniju tik varenu, bija iespēja izmantot Mako enerģiju. Tagad ir zināms, ka Mako ir Dzīvības Straume šķidrā konsistencē, tuvu Planētas virskārtai. Dzīvības Straume var kondicionēties Mako dabīgā vai virzītā procesā. Bet Mako pārstrādājot, bija iespējams iegūt ļoti daudz elektroenerģijas, daudz vairāk kā ar tvaika turbīnām, kurām enerģiju deva dedzinot ogles, dabasgāzi, vai naftas produktus. ShinRa darbinieki un vadība neiedziļinājās tajā, kas tieši ir Mako. Atklājuši, ka to var, kā likās, bezgalīgi sūknēt no zemes dzīlēm un tālāk pārstrādāt elektroenerģijā, viņi sāka Mako reaktoru būvniecību pa visu pasauli. Mako reaktori ir milzīgi, tajos ir visas nepieciešamās iekārtas, lai automātiski īstenotu procesus, kas vajadzīgi, lai no Dzīvības Straumes radītu elektroenerģiju. Mako tika izmantos arī lai radītu superkareivjus SOLDIER. Viņi tika ilgstoši pakļauti Mako iedarbībai un rezultātā ieguva lielāku spēku, veiklību un ātrumu, kā arī spējas labāk izmantot matērijas, jeb maģiju. Agrāk tika uzskatīts, ka tas iespējams tāpēc, ka Mako ir radioaktīva viela un cilvēki saskaroties ar to pārāk ilgi tiek pakļauti mutācijām. Sliktās mutācijās var rasties briesmoņi, kādi ir sastopami pasaulē. Labas, kontrolētas mutācijas, kādas pieprot ShinRa, ļāva radīt superkareivjus. Bet tā kā Mako ir tikai kondicionēta Dzīvības Straume, tad doma, ka tā ir radioaktīva ir mazticama. Tomēr visi, kas tika pakļauti Mako iedarbībai ieguva acīs savādu mirdzumu. Šādu cilvēku acis dēvēja par Mako acīm. ShinRa izmantoja Mako arī lai radītu matērijas, jeb Mako akmeņus. Kondicionējot Mako līdz cietam stāvoklim, tas ieguva nelielu, cietu un apaļu bumbiņu formu. Tās ir matērijas, kurām piemīt maģiskas īpašības. Matērijas varēja piešķirt cilvēkam spēju izmantot kādu dabas elementu uguni, elektrību, ūdeni, ledu, u.t.t. Palielināt dzīvības spēku, veiklību, spēku, izsaukt fantastiskas radības un monstrus un likt tiem cīnīties savā labā. Matēriju pielietojums ir ļoti plašs, tomēr pārsvarā militārajā jomā. SOLDIER un citi ShinRa kareivji izmantoja matērijas kaujās, to pašu darīja arī viņu pretinieki. Matērijas ir iespējams izmantot arī sadzīvē, uguns matēriju, savienojot ar tehnoloģiju, varēja radīt uguns lielgabalu vai arī jaudīgu plīti. Tomēr matērijas pārsvarā tika lietotas mijiedarbojoties ar cilvēkiem. ShinRa izmantoja Mako enerģiju arī kaujās. Tika radīti lielgabali, kas iesūknēja sevī Mako enerģiju un šāva to postoša gaismas stara veidā pa pretiniekiem. Spēcīgākais šāda tipa ierocis bija Sister Ray. Milzīgs superlielgabals, kas sākotnēji atradās Junonā, bet tika pārvests uz Midgaru, kur arī tika atstāts līdz pārvērtās lūžņos. Reliģija un ticība. Cilvēki vienmēr ir ticējuši augstākiem spēkiem. To pierāda kaut vai baznīcas eksistence Midgaras gruvešos. Tomēr visizplatītākā ticība ir par Gaiju. Tā māca, ka Planēta ir dzīva, jo īpaši tā kļuva populāra pēc Meteora kritiena. Ticība vēsta, ka no Gaijas dzimst visas dzīvības formas uz planētas, un kad tās mirst, tad atkal atgriežas pie Gaijas. Planētas dzīvās asinis ir Dzīvības Straume, enerģijas plūsma, kas sevī ietver zināšanas par visām dzīvajām radībām, kas dzīvojušas un dzīvo uz Planētas virsmas. Tā kā Gaija ir dzīva būtne, tai ir pašai savs prāts. Tomēr nav skaidrs, vai Gaija ieņem arī kādu veidolu. Dzīvības Straume tiek dēvēta arī par Garu Enerģiju un šķidrā veidā dēvējas par Mako. Tās straumes plūst zem planētas virskārtas un izskatās kā daudzas atdalītas zaļi balta šķidruma dzīslas plūstošs kā viens veselums. Dzīvības Straume ietver sevī Planētas esenci, tā būtību, kā arī zināšanas, emocijas un atmiņas no visām būtnēm, kas dzīvojušas virs zemes un pēc tam atgriezušās pie Gaijas. Daļa Dzīvības Straumes tiek izlietota, lai radītu jaunu dzīvību virs zemes un kad tā mirst, enerģija atgriežas pie Gaijas, nesot sev līdzi visas atmiņas, emocijas un zināšanas, kuras būtne iemantoja, kad bija dzīva. Dzīvības Straume darbojas arī kā Planētas imūnsistēma. Kad Planēta gūst kādu nopietnu ievainojumu, piemēram, meteora ietriekšanos zemē, Dzīvības Straume koncentrējās bojājuma vietā un cenšas sadziedēt brūci, lai tā nepāraugtu katastrofā, kas nodarītu lielu postu. Tāpat Dzīvības Straume parūpētos gadījumā, ja Planētai būtu lemta bojāeja, lai visa dzīvības enerģija, Planētas dzīvība, tiktu izglābta no iznīcības, dodoties kosmosā meklējot jaunu mājvietu. Tiek uzskatīts, ka visu dzīvo būtņu pienākums ir dzīvot harmonijā ar Planētu jeb Gaiju. Nedarīt tai pāri, bet priecāties par dzīvi. Savā dzīves laikā var censties gūt pēc iespējas vairāk zināšanas par apkārtējo pasauli, lai reiz, iespējams, spētu sarunāties ar Gaiju, kā to spēja Senie. Tiek uzskatīts, ka dzīvošana harmonijā ar dabu spēj pagarināt dzīvi un piešķirt neparastas spējas (piemēram, daži indivīdi Kosmo Kanjonā, kā apgalvo, spēja dzīvot vairāk kā 100 gadu un iemācījās levitēt). Bet kad pienāk laiks mirt, tad tas ir jāpieņem labprātīgi un jāatgriežas pie Gaijas, kā visām dzīvajām būtnēm. Lai arī daudzi tagad atzīst, ka šajā ticībā ir daudz patiesa, un tās piekritēju skaits ir pieaudzis, vairums cilvēku joprojām dzīvo vada strādājot algotu darbu pilsētās, vai laukos un cenšas pelnīt naudu. Vēsture. Senos laikos uz Planētas dzīvoja rase, kuru dēvēja par Senajiem vai Cetra. Leģendas stāsta, ka Senie spēja sarunāties ar Gaiju un izmantot tās spēku Dzīvības Straumi. Kādas katastrofas dēļ, apmēram pirms 2000 gadiem, Senie pameta savas dzīvesvietas un devās uz vietu, ko dēvēja par Apsolīto Zemi. Lielākā daļa gāja bojā un viss, kas no viņiem tagad ir palicis, ir viņu seno dzīvesvietu drupas. Daži Senie izdzīvoja, bet viņu bija ļoti maz un ar laiku palika vēl mazāk. Pēc tam savairojās cilvēki un piepildīja visu zemi, attīstot savu kultūru un tehnoloģijas. Apmēram 30 gadus līdz Meteora krišanai, ShinRa kompānija, kas nodarbojās sākotnēji ar ieroču izstrādi, uzsāka Mako enerģijas ieguvi no zemes dzīlēm, jo Mako reaktori ļāva saražot daudz elektroenerģijas, tāpēc aizstāja pārējos enerģijas ieguves veidus. ShinRa kļuva bagāta un varena, turpināja attīstīt militārās tehnoloģijas, radot varenus militāros robotus, kā arī biokareivjus, sauktus par SOLDIER. Papildus tam tika uzsākta matēriju, maģisku lodīšu, kas ļauj izmantot burvju spējas, ražošana. ShinRa kompānija kļuva par tik varenu militāro, politisko un ekonomisko spēku, ka faktiski pakļāva sev visu Planētu. Tika uzbūvēta Midgaras pilsēta, varena un iespaidīga metropole ar daudziem reaktoriem un ShinRa galveno mītni tās centrā. Uzbūvēja arī Junonu, galveno militāro bāzi piekrastē. ShinRa būvēja reaktorus visur, kur vēlējās un apspieda katru, kas pretojās. Vutai tauta bija vienīgā, kas spēja ar panākumiem karot pret ShinRa, bet galu galā tika satriekta. Lieli nopelni uzvarā bija Sephirotam, varenam SOLDIER kareivim, kurš kļuva par kara varoni. Pēc kara ShinRa pieredzēja divas problēmas teroristu grupas AVALANCE uzbrukumu un daudzu SOLDIER kareivju dezertēšanu. AVALANCE bija ekoloģiskie teroristi, kas uzskatīja, ka Planēta, jeb Gaija ir dzīva būtne un lēnām mirt, jo Mako reaktori izsūc tās dzīvības enerģiju. AVALANCE tika sakauti un iznīcināti. SOLDIER dezertēšana tika noklusēta, bet pasaulē notika daudzas nekārtības sakarā ar dezertieru darbošanos. Tomēr galu galā arī viņi tika sakauti un likvidēti. Neilgi pēc tam, četrus gadus pirms Meteora krišanas pazuda Sephirots, kara varonis. ShinRa pasludināja viņu par mirušu. Četrus gadus vēlāk AVALANCE atsāka savu darbību un uzspridzināja vienu no Midgaras reaktoriem. AVALANCE nākamā uzbrukuma laikā tika sagrauti pamati, uz kuriem balstījās viena no sešām pilsētas platēm un neskaitāmi cilvēki gāja bojā. Drīz pēc tam tika nogalināts ShinRa prezidents un varu pārņēma viņa dēls Rufus. Izplatījās baumas, ka Sephirots tomēr ir dzīvs. Rufus devās ceļojumā pa pasauli, apmeklēt savus valdījumus, tā teikt. Šajā laikā pazuda Seno templis uz salas dienvidos no Austrumu kontinenta un vēlāk notika spēcīga zemestrīce Ziemeļu Krāterī, pēc kuras pār krāteri parādījās savāda enerģijas aizsargbarjera, bet pa pasauli sāka klaiņot milzīgas biomehāniskas būtnes, kas daudzviet veica posta darbus. Atklājās, ka Planētai tuvojas milzīgs meteors. ShinRa, lai nomierinātu ļaudis, gribēja veikt publisku nāvessodu AVALANCE biedriem, kuri pirms tam bija sagūstīti, taču nodoms izjuka, jo Junonai, kur bija paredzēts veikt nāvessodu, no jūras tuvojās viens no milzīgajiem nezvēriem. Sākās smaga kauja, kurā ShinRa izmantoja visus savus spēkus, bet nezvēru apturēt nespēja. Tikai pielietojot milzīgo lielgabalu Sister Ray, izdevās nezvēru iznīcināt. Pa to laiku AVALANCE nolaupīja labāko ShinRa gaisa kuģi un aizbēga. Drīz pēc tam ShinRa Sister Ray pārveda uz Midgaru, kur savienoja ar Mako reaktoriem, lai Mako enerģiju izmantotu kā ieroci. Tajā pašā laikā ShinRa atjaunoja Kosmosa izpētes programmu un palaida raķeti Shin-Ra Nr. 26. Raķetē ievietoja ieroci, kam bija jāsprāgst saduroties ar meteoru un tas jāiznīcina. Raķete pacēlās gaisā un ietriecās meteorā, bet trieciens nebija pietiekami spēcīgs un meteors turpināja tuvoties. Pēc tam Midgarai tuvojās viens no milzīgajiem monstriem, ShinRa pielietoja Sister Ray, uzlādētu ar Mako enerģiju un raidīja iznīcinošu šāviņu pa monstru. Taču arī radība atklāja uguni pa Midgaru. Rezultātā nezvērs tika iznīcināts un šāviņa trieciens iznīcināja arī aizsargbarjeru virs Ziemeļu Krātera. Bet nezvēra lādiņi trāpīja ShinRa galvenajā ēkā, to izpostot un nogalinot, kā likās, prezidentu Rufusu. Drīz pēc tam AVALANCE nogalināja arī pārējos ShinRa vadītājus. Meteors joprojām tuvojās Planētai un draudēja ietriekties Midgarā. Meteors jau iegāja atmosfērā, bet tā ātrums bija neliels. Enerģētiski viesuļi nolaidās no Meteora un plosīja Midgaru, tanī brīdī starp pilsētu un Meteoru parādījās milzīgs maģisks aizsargvairogs, kas centās uztvert sevī Meteoru un neļaut tam ietriekties zemē. Likās, ka maģija ir par vāju un Meteors tik un tā sasniegs zemi un to izpostīs, bet tad visā pasaulē no zemes parādījās zaļi baltas atdalītas šķidruma dzīslas, kas plūda kā viens veselums. Tā bija Dzīvības Straume, kas steidzās palīgā maģiskajam vairogam pasargāt Planētu no Meteora. Visi pavedieni ceļoja pa debesīm un zemes virsu uz Midgaru un deva vairoga maģijai vajadzīgo spēku, aprīt un iznīcināt Meteoru. Planēta bija glābta. Cilvēki atzina, ka Dzīvības Straume ir kas vairāk par vienkāršu Mako enerģiju zemes dzīlēs. Daudzi sāka ticēt Gaijai, ka Planēta ir dzīva būtne un ka Dzīvības Straume ir tās spēks un asinis. Pēc tam tika nodibināta Pasaules Atjaunošanas Organizācija, kuras vadību uzņēmās Rīvs Tuesti, bijušais ShinRa pilsētas attīstības nodaļas vadītājs. PAO ieņēma ShinRa vietu, nodrošinot pilsētu un zemju sadarbību, izveidoja savu armiju un sāka strādāt, lai likvidētu postu pēc Meteora kritiena, kā arī sekas pēc ShinRa kompānijas nodarījuma Planētai. Pati ShinRa zaudēja savu varu. Baumoja, ka pie meteora krišanas vainojams bija superkareivis Sephirots. Bet tagad gan viņš esot patiešām miris. Pēc neilga laika pasaulē sāka izplatīties jauna slimība Geostigma. Cilvēkam uz ādas parādījās pelēcīgas čūlas, veselība pasliktinājās, zuda fiziskie spēki un cilvēks mira. Nebija nekādu zāļu. Visvairāk inficēto bija Midgaras tuvumā un Edžā. Divus gadus pēc Meteora kritiena epidēmija kļuva tikai lielāka. Šajā laikā Edžas pilsētā neliela banda nolaupīja vairākas bērnus un pakļāva tos savai gribai. Viņi uzsūtīja pilsētniekiem monstrus slepkavas, kā arī lielu lidojošu nezvēru, kas postīja pilsētu, bet tomēr tika iznīcināts. Tai pašā dienā Midgaras drupas un visu apkārtni ieskāva milzīga, tumša migla, anomālija. Tika vēl vairāk izpostīta daļa no drupām. Pēc tam draudīgā migla pazuda, bet pār Edžas pilsētu un visu apkārtni nolija lietus, kas izārstēja Geostigmu visiem, kas ļāva lietus lāsēm skart viņu ķermeni. Vēlāk izārstējās arī pārējie, kuri bija slimi no ūdens avota vecā baznīcā Midgaras graustos. Nostiprinājās pārliecība, ka Planēta ir dzīva un spēj palīdzēt. Geostigmas cēloņi nebija skaidri, cik var spriest, tad slimība radās no ShinRa eksperimentiem. Gadu vēlāk, tas ir, trīs gadus pēc meteora kritiena, sāka pazust cilvēki, kas Midgaras drupās meklēja paliekas no ShinRa noslēpumiem. Drīz pēc tam nezināmi militārie spēki sāka postošus uzbrukumus pasaules pilsētām - Edzāi, Kalmai un Junonai. Tika nogalināti daudzi cilvēki un daži nolaupīti, vēlāk arī nogalināti. Uzbrucēji bija Zemes Dzīles, slepena SOLDIER armija, kuru ShinRa radīja vēl pirms Meteora kritiena un paslēpa pazemē zem Midgaras. PAO galu galā nostiprināja savus militāros spēkus un sūtīja tos uz Midgaras drupām, kur atradās pretinieku bāze. Lielā cīņa Zemes Dzīles tika satriektas, toties viņiem izdevās izsaukt milzīgu monstru, kas varēja sevī uzsūkt visu Dzīvības Straumi, Planētas enerģiju un dzīvību, un aiznest to kosmosā, ko arī centās izdarīt, taču nezvērs tika apturēts un iznīcināts, kad tas jau pacēlās, lai lidotu debesīs. Pēc tam, kad Zemes Dzīles tika iznīcinātas, iestājās miers. Tagad, četrus gadus pēc Meteora krišanas un gadu pēc Zemes Dzīļu sakāves, cilvēku lielākās problēmas ir ekonomiskās grūtības, sakarā ar pārēju uz naftu un oglēm, kas savukārt rada piesārņojuma problēmas. Pieaug savstarpējie strīdi par ekonomiku un tirdzniecību, kuros PAO cenšas neiejaukties, jo tad viņus apsūdz par uzurpēšanos kā ShinRa. Pēdējā laikā ir palielinājies monstru skaits. Tomēr šīs problēmas ir sīkums, salīdzinot ar to, ko cilvēki pieredzēja pēdējos gados. Problēmas pāraug krīzē. PAO palēnām cenšas demontēt visus Mako reaktorus, nodrošinot, ka demontēšana nekaitēs apkārtējai videi. Līdz tam visus reaktorus apsargā PAO militārie spēki. Bet nezināma ļaundaru grupa uzbruka vienam no reaktoriem. Izdzīvojušie kareivji liecināja, ka uzbrucējiem piemita neparasts spēks un tie izmantoja daudz matēriju. Tika palielināta reaktoru apsardze un uzsākta izmeklēšanu. Tad notika otrs uzbrukums citam reaktoram. Līdzīgi kā pirmo reizi, uzbrucējus nespēja apturēt un reaktors tika pamatīgi izpostīts. PAO sastāvā pamatā ietilpst parasti cilvēki, kas pret briesmoņiem un vareniem pretiniekiem uzvaras gūst ar skaitlisko pārsvaru un labu organizētību. Ierindas PAO kareivji nespēja efektīgi cīnīties pret šiem pretiniekiem, kas uzbrūk slepeni un negaidīti, turklāt radās aizdomas, ka PAO vidū ir nodevēji vai spiegi. Ņemot vērā šos apstākļus, organizācijas vadītājs Rīvs Tuesti uzsāka organizēt speciālu vienību. Rīvs jau iepriekš bija izmantojis cilvēkus, kas nepieder PAO, bet šoreiz viņš nevarēja izmantot vecos draugus. Jo iespējams, ka viens no viņiem bija pretinieku pusē. Tāpēc izdzīvojušie SOLDIER biedri, matēriju karotāji, Vutai nindzjas, uzticamākie no PAO un arī citi spējīgi cīnītāji tika atrasti un saņēma slepenu uzaicinājumu ierasties Junonā, lai pildītu speciālu uzdevumu. Tie būs visdažādākie ļaudis, kas spētu cīnīties ar jaunajiem draudiem kā līdzvērtīgi pretinieki un nebūtu tieši saistīti ar PAO, vai arī par kuru uzticību Rīvs varēja nešaubīties. Spējas. Planētas gravitācija dot iespēju lēkt augstāk kā parasti. Lielākā daļa cilvēku nepūlas attīstīt savus muskuļus lielākām iespējām. Palēkties metra augstumā, aizlēkt divus metrus tālu no vietas. Ar to pietiek, lai varētu vadīt savu dzīvi un strādāt kā normālam vidusmēra cilvēkam. Tikai nedaudzi izšķiras attīstīt savu muskuļu masu, lai spētu lēkt tālāk un augstāk, parasti tie ir ļaudis, kuri saistīti ar karošanu, īpaši tuvcīņu. Spējīgākie spēj lēkt augstāk un tālāk aptuveni sešas reizes labāk kā parasti cilvēki. Tiek uzskatīts, ka katram cilvēkam ir dzīvības enerģija, un maģiskā enerģija, abas saistītas ar Garu enerģiju viņā iekšā. Cīnoties kaujās, cilvēki dabīgi tērē savu spēku un enerģiju. Veicot varenu lēcienu, sarežģītu triku, aizsardzības manevru dzīvības enerģija samazinās. Kad dzīvības enerģijas palicis maz, fiziski tas izpaužas kā vājums. Ja pretiniekam izdodas cīnītāju ievainot, tad dzīvības enerģija tiek tērēta daudz vairāk. Reizēm tad, kad cīņas laikā tiek gūti nopietni ievainojumi un tiek strauji zaudēta dzīvības enerģija, var iedarboties īpaša organisma aizsargsistēma, kas uz brīdi piešķir cīnītājam īpašu spēka uzliesmojumu. Šis spēka uzliesmojums ļauj veikt spēcīgāku uzbrukumu kā parasti, parasti radniecīgu kareivja cīņas stilam., bet var izpausties arī diezgan maģiski. Tiesa, tas vairāk raksturīgs SOLDIER un tiem, kas daudz lieto matērijas. Cilvēkiem piemīt arī maģiskā enerģija, kas spēj izpausties tikai lietojot matērijas, jeb veicot burvestības. Purpura, dzeltenās un zilās matērijas parasti tērē maz enerģijas un tas praktiski nav jūtams. Bet tieši šīs matērijas nerada redzamas maģiskus efektus. Sarkanās matērijas, kas izsauc monstrus un zaļās matērijas, kas rada burvestības tērē krietni vairāk maģiskās enerģijas. Ja cilvēks matērijas lieto tik bieži, ka izsmēlis savas iekšējās maģiskās rezerves, viņš nejūtas fiziski vājāks vai nespēcīgāks, joprojām var kauties un cīnīties, kamēr vien vēl ir dzīvības enerģija, viņš vienkārši nav spējīgs burties. Dzīvības un maģiskās enerģijas daudzums var būt atšķirīgs dažādiem cilvēkiem. Piemēram, tiem, kas daudz fiziski trenējas un ir stipri, dzīvības enerģijas ir vairāk. Tiem, kas daudz un bieži lieto matērijas, var parādīties vairāk maģiskās enerģijas. Nav iespējams maģisko enerģiju pārvērst par dzīvības enerģiju un otrādi. Lai arī abas šīs enerģijas ir Garu enerģijas paveidi, tomēr to daba ir atšķirīga. Vienīgā iespēja, šķiet, ir atjaunošanas un dzīvības matērija, kad viena persona ar šo matēriju palīdzību izpilda burvestību (izlietojot savu maģijas enerģiju) un sev vai kādam citam dziedē ievainojums. Dziedējot, šīs burvestības nedaudz atjauno dzīvības spēku. Tādējādi caur matērijām ir iespējams zināmā mērā pārvērst maģisko enerģiju dzīvības enerģijā. Dzīvības un maģiskā enerģijas atjaunos dabīgi, bet lēnām. Piemēram, cilvēks, kam ir maz dzīvības un maģiskā enerģijas, nakts laikā guļot var atjaunot tās līdz maksimumam, ja vien nav nopietnu ievainojumu. Abu enerģiju atjaunošanos var paātrināt ar speciāliem eliksīriem, kurus taisīt spēj gan lauku zāļu zinātāji, gan farmaceitu firmas. Eliksīri spēj samazināt pilnīgu enerģiju atjaunošanas laiku līdz vienai stundai, ja cilvēks tajā laikā netērē enerģijas. SOLDIER Superkareivju SOLDIER programmu ShinRa uzsāka apmēram 30 gadus pirms Meteora kritiena. Uz programmu varēja pieteikties ikviens jauns cilvēks pat ja bija tikai kādus 14-15 gadus vecs. Tika veikta nopietna atlase, kas noskaidroja kandidāta piemērotību būt par SOLDIER. Lai arī viena no prasībām bija labs fiziskais stāvoklis, svarīgākais bija spēcīga griba un raksturs, jo emocionāli vāji cilvēki nespētu sekmīgi izturēt procedūras, kuras jāpārcieš SOLDIER. Tādā veidā tika garantēta SOLDIER kvalitāte un kaujas spējas. Tie, kas izturēja atlasi, tika pakļauti Mako iedarbībai, pēc kuras ieguva savādo mirdzumu acīs, lielāku fizisko spēku, ātrumu un veiklību, kā arī spēju labāk lietot matērijas. Tiem, kas atlasi neizturēja, parasti piedāvāja iespēju dienēt ShinRa regulārajā karaspēkā. SOLDIER iedalījās trijās klasēs. 1. klase, 2. klase un 3. klase. Trešajai klasei sākumā pieder visi SOLDIER un vairums tādi arī paliek. Tie, kas izrāda lielākas spējas, prasmes un izturību, kā pārējie biedri, un pierāda sevi kaujā, tiek iecelti 2. klasē, kas nozīmē arī papildus apstrādi ar Mako, jo tā tiek palielinātas viņu spējas. Labākie no 2. klases tiek iecelti 1. klasē. To SOLDIER, kas spēja sasniegt pirmo klasi, bija ļoti maz. Tā bija elite, vislabākie cīnītāji pasaulē. Katra SOLDIER mērķis bija iegūt pirmo klasi, bet tikai nedaudziem tas izdevās. Zemākās klases pārstāvis bez ierunām pakļāvās augstākās klases pārstāvim, tāpēc viņi bija ne vien labākie cīnītāji, bet arī vadītāji. Visiem SOLDIER bija tiesības pavēlēt ierindas ShinRa kareivim. Labākie un pazīstamākie no 1. klases SOLDIER bija Sephirots, Genesis Rhapsodos un Angeals Hevlejs. Visievērojamākais no visiem bija Sephirots, par kura spēku un prasmēm joprojām stāsta leģendas. Viņi visi gāja bojā dažus gadus pirms Meteora krīzes, kopš tā laika SOLDIER nozīme mazinājās. Visiem SOLDIER bija standarta uniforma, piemērota cīņām. Viņi nenēsāja bruņas, ķiveres, vienīgi ādas plecu aizsargus. Standarta ierocis bija bruņinieku zobens. Nav īsti zināms, cik ļoti varenāki par normāliem cilvēkiem bija trešās, otrās vai pirmās klases SOLDIER biedri. Trešās klases SOLDIER bez pūlēm varēja izpildīt normu, ko no parastiem cilvēkiem spēja īstenot tikai tie, kas rūpīgi trenējās, proti - lēkt sešas reizes augstāk kā normāls cilvēks. Ir skaidrs, ka SOLDIER bija arī vairāk dzīvības enerģijas kā parastiem cilvēkiem. Daudz ātrāk sadzija ievainojumi. SOLDIER bija arī vairāk maģiskās enerģijas kā vidusmēra cilvēkam, turklāt viņi daudz vieglāk spēja izmantot matērijas un absorbēt savā ķermenī lielāku skaitu matēriju. SOLDIER tika mācīta tuvcīņa, cīnīšanās ar zobenu, matēriju izmantošana, mazāk arī apiešanās ar šaujamieročiem. Tika prasīta bezierunu pakļaušanās ShinRa. SOLDIER nav neuzvarami. To pierādīja teroristu grupējums AVALANCE, cīnoties pret ShinRa un tās SOLDIER un arī PAO, kas karoja ar Zemes Dzīlēm, slepeno SOLDIER armiju. Pēc tam, kad ShinRa vadītāji tika nogalināti un kompānija zaudēja varu, SOLDIER tika izformēti. SOLDIER biedri, kas izdzīvoja pēc Meteora kritiena, parasti turpināja darboties kā kareivji PAO armijā, privātajā apsardzes sfērā vai kļuva par brīviem algotņiem. Daži arī pārgāja uz mierīgām profesijām. Viņi visi slimoja ar Geostigmu, kad parādījās šī sērga. Daļa nomira, daļa izārstējās un turpināja dzīvot tālāk savu dzīvi. Cilvēki joprojām pret viņiem izturas neviennozīmīgi. Jo bijušie SOLDIER vienalga ir citādi kā parasti cilvēki un reiz bija nīstās ShinRa elitārie karotāji. Matērijas. Matērijas ir cietā stāvoklī kondincionējies Mako šķidrums. Tas var notikt dabīgā procesā, kur Mako izlaužas virs zemes garozas un sacietē, vai arī mākslīgā ceļā, Mako reaktoros, kur matērijas ražo mākslīgā procesā. Matērijas ir Dzīvības Straumes galaprodukts, tāpēc tās sevī ietver zināšanas, kas piemīt Dzīvības Straume, un dod spēju manipulēt ar dabu un apkārtējo vidi. Tas izpaužas kā burvestību pielietošana, vai personas fizisko spēju uzlabošana. Tāpat kā sniega pārslas vienmēr ieņem sešstūru formu, matērijas gandrīz vienmēr ir apaļas lodītes, apmēram 4-5 cm diametrā. Matērijām ar līdzīgām īpašībām ir vienāda krāsa un tās vienmēr nedaudz spīd. Pavisam ir piecu tipu matērijas, kuras iedalās pēc to krāsām un veida. Sarkanās. Izsaukšanas matērijas. Ļauj izsaukt monstrus, kas palīdz cīnīties kaujas laukā, līdz tie tiek iznīcināti, vai zaudē spēku. Izsaucējs monstrus var daļēji kontrolēt. Dažām piemīt līdzība ar dabas elementu matērijām. Zaļās. Maģijas matērijas. Ļauj burties un izmantot postošu maģiju pret pretiniekiem (uguns, iemidzināšana) un labvēlīgu pret sevi un sabiedrotajiem (aizsargvairogs, dziedināšana). Dzeltenās. Komandu matērijas. Piešķir matērijas lietotājam kādu prasmi vai neparastu īpašību (Īpašs sitiens, zagšanas prasme). Zilās. Atbalsta matērijas. Tās tiek piesaistītas kādai citai matērijai (parasti maģijas), lai izmainītu tās īpašības, vai piešķirtu papildus spējas uz kādu laiku (cīņas laiku). Purpura. Patstāvīgās matērijas. Dažādas funkcijas, ieskaitot spējas palielināt lietotāja fiziskās vai maģiskās īpašības un spējas. Lai matērija darbotos, nepieciešams to aktivizēt. Kad aktivizē purpura un dzeltenās matērijas, to darbība ir pastāvīga. Šo matēriju aktivizācijai nepieciešams, lai tā atrastos tuvu ķermenim un jāvēlas, lai matērija darbotos. Matērijas aktivizējas un darbojas automātiski. Lai matēriju deaktivizētu, tā ir jānoliek malā, un jāvēlas lai tā pārtrauc darboties. Aktivizēt, jeb radīt burvestību, var ar sarkanajām izsaukšanas matērijām un zaļajām maģijas matērijām. Lai aktivizētu sarkano vai zaļo matēriju, nepieciešamas koncentrēties uz to burvestību, kuru vēlas radīt. Tāpēc reizē var izmantot tikai vienu no šīm matērijām. Zilā matērija vienmēr darbojas kopā ar sarkano vai zaļo matēriju. Tāpēc zilo matēriju var lietot reizē ar kādu no tām un tas skaitās kā vienas matērijas izmantošana. Kad tiek lietotas sarkanās, zaļās un zilās matērijas, tās iemirdzas spožākā gaismā. Lai arī dzeltenās matērijas piešķir tās lietotājam kādu spēju pastāvīgi, tomēr brīžos, kad pielieto šo spēju (piemēram, pretinieka īpašību saskatīšana), nevar izmantot citu matēriju. Normāli cilvēki nevar reizē turēt daudz aktīvu matēriju. Parasti var izmantot trīs vai četras reizē, piemēram, divas pastāvīgās matērijas un vienu maģijas matēriju. Vai arī vienu pastāvīgo maģiju, vienu komandas matēriju, un tad aktivizēt maģijas matēriju kopā ar zilo atbalsta matēriju. Pieredzējuši matēriju lietotāji var reizē turēt līdz piecām, sešām aktīvām matērijām. Piemēram, trīs pastāvīgās maģijas, komandas matēriju un aktivizēt maģijas matēriju reizē ar atbalsta matēriju. Sev līdzi var nēsāt neierobežotu skaitu matēriju, tās var turēt kopā, piemēram, makā vai somā. Ja sākas cīņas, vajadzīgo matēriju var izvilkt ārā un izmantot vai aktivizēt. Aktivizētu matēriju izmantot var dažādos veidos. Visvienkāršākais ir turēt matēriju rokā, lai liktu izpausties tās spēkam. Piemēram, turot uguns matēriju vienā rokā, var otrā rokā koncentrēt uguns enerģiju un tad mest to virsū pretiniekam. Turēt rokā izdevīgi ir maģijas matērijas, ja grib to spēku izmantot pret pretiniekiem vai sabiedrotajiem, jo var pietiekoši ātri nolikt malā un paņemt citu matēriju. Matēriju var ievadīt arī sev miesā. Lai arī matērijas ir cietas, cilvēka miesa ir spējīga tās absorbēt, jo matērijas sastāv no Dzīvības Straumes daļiņām un tādas pašas ir arī cilvēkos. Kad matērijas ir ķermeņa iekšā, tās netraucē kustēties un ārēji nav redzamas, izņemot brīžus, kad tiek pielietotas, tad iemirdzas savā krāsā. Visvieglāk matēriju ir ievietot sev rokā, jo tad maģisko enerģiju var uzreiz koncentrēt rokā un tad vērst pret pretinieku vai sabiedroto. Ievadīt ķermenī var jebkuru matēriju, vislabāk tādu, ko lieto ilglaicīgi, jo rokā ievadītās matērijas vienmēr ir aktivizētas. Savā ķermenī cilvēks var ievadīt tikai vienu, divas matēriju, ja ir liela pieredze, tad arī trīs vai četras. Bet centieni ievadīt sevī vairāk matērijas cilvēku spēcīgi fiziski novājina un var pat nogalināt. Matērijas var ievietot ieročos. Parasti tam ir jēga tikai tad, ja matērijas piešķir ieročiem papildus īpašības. Piemēram, zobena spalā ievietotas uguns un stihiju matērijas, ja tās aktivizē, piešķir spēju zobenam liesmot, padarot cirtienus bīstamākus. Pieredzējis matēriju lietotājs var arī izmantot ierocī ievietotas matērijas, lai izsauktu burvestības, vai nu koncentrējot to spēku tieši ierocī (novēzē zobenu un tas izmet uguns lodi virsū pretiniekiem) vai arī iepludināt spēku sev rokā un tad izmantot. Tiesa, nav daudz tādu ieroču, kuros var ievietot daudz matērijas, jo matērijas parasti paātrina ieroča nolietošanos un ir grūti kontrolēt daudz matērijas, kas atrodas vienā priekšmetā. Tāpat kā ieročos, matērijas var ievietot bruņās vai pie jostas, speciāli ietaisītās vietās. Parasti to dara, lai iegūtu aizsardzību pret kādu elementu. Piemēram, ja bruņās ievieto indes un stihiju matērijas, persona var kļūt izturīgāka pret indēm. Bet, lai tas darbotos, matērijām jābūt tuvu klāt ķermenim. Pieredzējuši matēriju lietotāji var izmantot šīs matērijas, lai izsauktu burvestības. Tāpat matērijas var iestrādāt aprocēs, kaklarotās un citās lietās, kas atrodas saskarē ar ķermeni. Bet tāpat kā ar ieročiem, vienā priekšmetā ievietot daudz matēriju nav ieteicams, jo tas gan bojā priekšmetu, gan padara matērijas grūtāk kontrolējamas. Kad matērijas ir aktivizētas un darbojas, tās no cilvēka ņem vairāk vai mazāk dzīvības enerģijas un iedarbojas arī uz cilvēka Garu enerģiju. Parasti matēriju lietošana samazina lietotāja maksimālo dzīvības enerģijas daudzumu un fizisko spēku, bet palielina maksimālo maģiskās enerģijas daudzumu. Tieši tādēļ tiem, kas daudz un bieži lieto matērijas, palielinās maģiskās enerģijas daudzums. Reizēm matērijas palielina arī kādu citu fizisko īpašību. Matērijas ir iespējams sakausēt kopā. Divas un vairāk matērijas var apvienot vienā jaunā matērijā, ar labākām īpašībām un lielāku spēku. Lai veiktu matēriju sakausēšanu, nepieciešama speciāla tehnoloģija, kuru radīja ShinRa. Tāda parasti bija atrodama Mako reaktoros, jo sakausēšanas procesā bija nepieciešama Mako iedarbība. Tāpēc tagad matēriju sakausēšana praktiski vairs netiek veikta. Tiesa, ir saglabājušās nelielas iekārtas, kuras var izmantot bez Mako reaktoriem, runā, ka pastāv arī citas sakausēšanas metodes. Bet kopumā par to nekas daudz nav zināms. Turklāt ne visas matērijas var sakausēt vai iegūt vēlamu efektu. Piemēram, ir izdevīgi sakausēt divas uguns matērijas, lai radītu vienu spēcīgāku, bet mēģinājumi sakausēt ledus un uguns matēriju var beigties slikti matērijas var iznīkt vai uzsprāgt. Pat matēriju sakausēšanu maz zina arī SOLDIER un matēriju karotāji. Matērijām piemīt Dzīvības Straumes zināšanas, tāpēc spēj uzkrāt arī jaunas zināšanas, kad tiek lietotas. Mēdz teikt, ka tad pieaug matēriju pieredze. Jo vairāk matēriju izmanto, jo vairāk pieredzes iegūst. Jo lielāka pieredze, jo matērijas darbība kļūst efektīgāka. Sarkanās matērijas var biežāk izsaukt monstrus. Zaļās matērijas var radīt jaudīgākas burvestības, vai pielietot jaunas burvestības. Zilās matērijas efektu var pielietot biežāk, vai tas kļūst spēcīgāks. Purpura matērijas efekts kļūst iedarbīgāks. Dzeltenās matērijas prasme kļūst talantīgāka, vai piešķir jaunu prasmi. Matērijas ar lielu pieredzi ir ļoti vērtīgas. Piemēram, uguns matērija, kas spēj radīt trešās pakāpes uguns maģiju, ir vērtīgāka par divām uguns matērijām, kas spēj radīt tikai parasto pirmās pakāpes uguns maģiju. Bet attīstīt matēriju pieredzi nav viegli. Nepietiek ar pastāvīgu uguns ložu mētāšanu pa sienu. Lai attīstītu pieredzi, matērijā jāieliek sevis paša zināšanas un patiesas emocijas, kas vislabāk izdodas īstas cīņas laikā. Visvairāk izplatītās matērijas. Sarkanās izsaukšanas matērijas. Izaukšanas matērijas parasti visvairāk samazina lietotāja maksimālo dzīvības enerģiju un palielina maksimālo maģisko enerģiju. Izsauktie monstri uzbrūk ar spēcīgākiem uzbrukumiem, kādus parasti var veikt ar matērijām, bet to izsaukšana bieži vien prasa daudz maģiskās enerģijas. Čoko/Mogs. Izsauc čokobo vai arī resno čokobo. Izskatās kā divmetrīgi dzeltenīgi cāļi, viens var būt ļoti resns. Parasti tie ir vāji radījumi, no kuriem cīņā maz labuma. Uzbrūk ar fizisku triecienu. Šiva. Izsauc lidojošu cilvēkveidīgu radību sievieti ar zilganu ādu, kas pret pretiniekiem lieto ledus maģiju. Ivrits. Izsauc liesmojošu dēmonu, kas pretiniekiem uzbrūk ar uguns maģiju. Ramuhs. Izsauc cilvēkam līdzīgu radību ar garu bārdu un zizli, kas izbrūk pretiniekiem ar zibens maģiju. Titāns. Izsauc milzi (titānu), kas ārēji ir nedaudz līdzīgs cilvēkam. Viņš uzbrūk pretiniekam ar zemes spēku. Parasti apgriež otrādi zemes virsslāni, virs kura stāv pretinieki, tā apglabājot pretinieku zem zemes. Zaļās maģijas matērijas. Tiek uzrādītas tikai sākotnējās maģijas, jo parasti maģijas, kas iegūtas ar pieredzi, dēvējas tāpat, tikai klāt pieliek lielāku skaitli. Piemēram, sākotnējā maģija ir Uguns, spēcīgāka ir Uguns2, tad Uguns3. Ledus. Bur maģiju Ledus, kas pretiniekam met ledus un aukstuma staru. Uguns. Bur maģiju Uguns, kas pretiniekam met uguns lodi. Zibens. Bur maģiju Šautra, kas pretiniekam met elektrisku lādiņu. Inde. Bur maģiju Bio, kas pretiniekam met indīgu mākoni. Zeme. Bur maģiju Klints, kas pretiniekam met klints gabalu, kuram liek parādīties no zemes savā priekšā. Ar pieredzi iegūst maģiju Zemestrīce, kas ļauj radīt lokālu zemestrīci un var likt zemei aprīt pretinieku. Atjaunošana. Bur maģiju ārstēt, kas dziedē ievainojumus sev un sabiedrotajiem. Attīstot pieredzi, matērija iegūst jaunu burvestību reģenerāciju, kas uzlikta personai, pastāvīgi dziedē ievainojumus. Dziedēšana. Bur maģiju Atindēšana, kas attīra organismu no indēm. Ar pieredzi iegūst maģijas Esune, kas atbrīvo no daudzām apziņu ietekmējošām maģijām, un Pretestību, kas piešķir imunitāti pret daudzām apziņu ietekmējošām maģijām. Zīmogs. Bur maģiju Gulēšana, kas iemidzina. Iemidzināto var atmodināt tikai nodarot viņam sāpes, vai noņemot maģiju. Ar pieredzi iegūst maģiju Klusums, kas pretinieku uz laiku ieved apjukumā un viņš nevar cīņa izmantot burvestības, līdz maģiju noņem. Dzeltenās komandu matērijas. Zagšana. Piešķir kabatzagļa prasmi un nedaudz palielina personas izveicību ikdienā. Ar pieredzi prasme ļauj apzagt pretinieku cīņas laikā (atbrīvot no kādas matērijas, piemēram) reizē veicot uzbrukumu. Sajušana. Piešķir spēju saskatīt pretinieka slepenās īpašības, cik spēcīgs, kādas ir stiprās un vājās puses. Ne vienmēr darbojas, īpaši pret vareniem pretiniekiem. Mešana. Piešķir spēju mest pretiniekam ar dažādiem priekšmetiem un nodarīt tam lielākus bojājumus, kā parasti ar kaut ko metot. Prasmei attīstoties, postu var nodarīt arī ar tik maziem priekšmetiem, kā monētas. Matērija nedaudz palielina arī šaujamieroču lietošanas prasmi. Nāves sitiens. Piešķir spēju veikt uzbrukumu, kas ir divtik stiprs kā parasti, toties lielāka iespēja uz mazāku precizitāti. Matērija nedaudz palielina personas spēku. Redzēšana. Piešķir spēju redzēt apkārtni, kad ir ļoti tumšs, visapkārt ir dūmi vai migla. Attīstot pieredzi, matērija var ļaut saskatīt apkārtni 360 grādu leņķī, darboties kā tālskatis, vai pat piešķirt spēju redzēt aklajam. Sastingšana. Piešķir prasmi uz ilgu laiku sastingt nekustīgā vai mazkustīgā stāvoklī, pat ja apkārtējā vide ir nepiemērota. Samazinās sirds ritms, palēninās asinsrite un elpošana. Ķermenis mazāk reaģē uz karstumu vai aukstumu. Matērija nedaudz palielina izturību. Ienaidnieka prasmes. Savāda matērija, kurai piemīt izsaukšanas un maģiskās matērijas iezīmes. Kad šī matērija atrodas ekipējumā, tad cīņas laikā pastāv iespēja nokopēt kādu pretinieka prasmi un pēc tam to pašam pielietot citās cīņās. Šo prasmju izmantošanai vajag tērēt maģisko enerģiju, it kā tās būtu burvestības. Šīs matērijas priekšrocība ir tāda, ka vienā matērijā var atrasties daudzas burvestības, bet jo vairāk pretinieka prasmju ir matērijā, jo to ir grūtāk kontrolēt. Matērija ar daudzām ienaidnieka prasmēm ir ļoti vērtīga. Zilās atbalsta matērijas. Papildus efekts. Apvienojumā ar kādu maģijas matēriju Piešķir ierocim spēju ievainojot pretinieku mainīt statusu (iemidzināt, apdullināt) kad lieto ieroci, vai arī aizsardzību pret šīs matērijas iedarbību, ja abas matērijas ir piestiprinātas bruņām vai ir iekšā ķermenī. Masu uzbrukums. Ļauj reizē vērst maģisko uzbrukumu vairākiem pretiniekiem, kas atrodas tuvu viens otram, neprasot vairāk maģiskās enerģijas. Tiesa, uzbrukuma spēks pret katru pretinieku ir nedaudz mazāks. Pieaugot pieredzei, šo spēju var izmantot vairākas reizes no vietas. Parasti nav jēgas izmantot šo kombināciju pret vienu pretinieku. Efektivitāte. Palielina komandas matērijas prasmi un precizitāti. Stihijas. Piešķir ierocim spēju veikt uzbrukumu ar attiecīgās matērijas elementu. Bruņām šī kombinācija ļauj uz pusi samazināt efektu no šī elementa uzbrukuma. Pieaugot pieredzei, matērija palielina aizsardzību pret elementu. Maģiskā efektivitāte. Palielina lietotās burvestības precizitāti un efektivitāti. Jo lielāka pieredze, jo efektīgāk darbojas matērija. Maģijas samazināšana. Lietojot piesaistīto matēriju, tā tērē nedaudz mazāk maģiskās enerģijas. Maģijas pastiprināšana. Piesaistītā matērija tērē vairāk maģiskās enerģijas, bet izmantotā burvestība ir spēcīgāka. Purpura pastāvīgās matērijas. Piesegšana. Matērija darbam komandās. Persona ar spēcīgu aizsardzību brīžiem spēj strauji pārvietoties, lai piesegtu kādu biedru un uztvertu uzbrukumu uz sevi. Jo lielāka pieredze, jo lielāka iespēja, ka matērija nostrādās. Čokobo kārdinājums. Ļoti praktiska matērija. Ar to bruņojusies persona pievilina brīvā dabā klaiņojošus čokobo un tad var tos noķert. DE plus. Palielina maksimālo dzīvības enerģijas daudzumu. Pieaugot pieredzei, matērija vairāk palielina dzīvības enerģijas maksimālo daudzumu. ME plus. Palielina maksimālo maģijas enerģijas daudzumu. Pieaugot pieredzei, matērija vairāk palielina maģijas enerģijas maksimālo daudzumu. Spēks plus. Palielina personas fizisko spēku. Matērijas efektivitāte pieaug ar pieredzi. Aizsardzība plus. Palielina personas spēju pretoties fiziskiem un maģiskiem uzbrukumiem. Matērijas efektivitāte pieaug ar pieredzi. Strēlnieku spēks. Palielina personas prasmi uzbrukt no attāluma, lietot šaujamieročus. Lomu spēles noteikumi. Spēles noteikumi, kuros aprakstītas spēles vadītāja un spēlētāju tiesības un pienākumi, var atšķirties no foruma lomu spēļu noteikumiem. Tādos gadījumos saistoši ir šeit rakstītie noteikumi. Pārējos gadījumos, ja spēles vadītājs vai sadaļas moderatori nav norādījuši citādāk, jāievēro foruma lomu spēļu noteikumos rakstītais. Zemāk esošie noteikumi nav domāti, lai ierobežotu, bet gan lai ieviestu skaidrību un zināmu spēles disciplīnu. Tie tika radīti tādēļ, lai visiem spēlēšanu padarītu patīkamāku. 1. Spēles vadītājs 1. Spēles vadītājam ir visas tiesības uz lomu spēli Final Fantasy VII Spārnoto Gari, tai skaitā rīkoties ar to, kā uzskatīs par nepieciešamu (publicēt, izbeigt un slēgt, utt.), vajadzības gadījumā sarunājot ar spēlētājiem un/vai foruma sadaļas modiem. 2. Visas kaujas tiesā spēles vadītājs. Ja viņš saka, ka kaut kas nav iespējams, tātad nav. Viņš arī nosaka kauju iznākumu. Vadoties pēc spēlētāju aprakstītajiem uzbrukumiem, spēlētāju tēlu raksturojuma un veselā saprāta. 3. Kaujas laikā burvestības iedarbību apraksta spēlētājs tā, lai citiem tas būtu saprotams, bet atbilstoši burvestības izpausmei. Personāžam pieejamo burvestības, spējas (un to iedarbība) tiek noteiktas, saskaņojot starp spēles vadītāju un spēlētāju viņa tēla veidošanas laikā un arī spēles laikā. 4. Tikai spēles vadītājam ir tiesības aprakstīt kādu rezultātu uz spēles vadītāja tēliem (NPC) un apkārtējo vidi atstāj PC uzbrukumi un darbības. 5. Spēles vadītājam (un tikai un vienīgi viņam) ir tiesības lemt par to, vai spēlētāja tēls kādas darbības rezultātā nomirst. Šī jautājuma apspriešana notiek tikai pa PZ. Spēles vadītājs patur tiesības tēla vai spēlētāja neadekvātas darbības gadījumā likvidēt spēlētāja tēlu bez apspriešanās un pēc saviem ieskatiem. Gadījumā, ja personāžs kaujas (vai citu objektīvu apstākļu, kas nav paša muļķības radīti) iznākumā ir uz nāves robežas, spēlētājam kopā ar spēles vadītājiem ir jānolemj, vai varonim ir pienācis laiks beigt savas gaitas stāstā. 6. Spēles vadītājs var lemt par PC reakciju uzbrukuma (vai cita negaidīta atgadījuma) gadījumā, atsevišķās un īpašās situācijās. 7. Spēles vadītājs apņemas apmeklēt spēles pavedienu vismaz reizi dienā un vajadzības gadījumā biežāk. 2. Spēlētāji 1. Pirmais un galvenais atspēlēt savu tēlu ticami, un tā, lai pašam un citiem būtu interesanti. Tas ir lomu spēles galvenais iemesls. 2. Otrkārt - apmeklēt spēles pavedienu vismaz reizi dienā un vajadzības gadījumā iesūtīt jaunu rakstu. Ja mājās ir dators un interneta pieslēgums, tad nav pārāk sarežģīti tam veltīt kādas 10 20 minūtes. Protams, var būt dienas, kad nav iespējas iesūtīt rakstus, bet to nedrīkst būt daudz un par tādām jāziņo iepriekš. Tāpēc pirms pieteikšanās ir jāpadomā, vai šīs prasības var izpildīt. Jāņem vērā, ka pat visiem esot aktīviem spēlētājiem, lomu spēle var ilgt vairākus mēnešus. 3. Iesaistīt savu tēlu var, tikai iepriekš sarunājot un tēlu saskaņojot pa PZ ar spēles vadītāju, aizpildot piedāvāto anketu. Nesankcionētas pieteikšanās spēles vai ATD pavedienā gadījumā modiem tiks lūgts tēla aprakstu izdzēst un tas tiks ignorēts. Lai spētu izveidot tēlu, nepieciešams izlasīt visu spēles aprakstu. Nekādā gadījumā nepietiek vien ar citur gūtām zināšanām par spēles pasauli (filmas, spēles). 4. Tēli, kas jau eksistē spēles pasaulē, vai tiem ļoti līdzīgi pēc specifiskām pazīmēm netiks pieņemti (ja vien spēlētājs nespēj šo līdzību saprātīgi un pieņemami izskaidrot). Netiks pieņemti arī pasaulē neiederīgi vai jau bijuši tēli (ja viens ir zaudēts, otru tādu pašu klonu netaisīt). 5. Lūdzu nepamest savus tēlus bez iepriekšēja brīdinājuma. Ja vēlaties izstāties, ziņojiet spēles vadītājam. Ja radušies kādi iemesli, kuru dēļ spēlētājs uz laiku nevar iesūtīt rakstus un sekot līdzi spēlē notiekošajam, obligāti ziņojiet spēles vadītājam. Ja tēls tiks pamests bez iepriekšēja brīdinājuma uz laiku, kas lielāks par vienu nedēļu, spēlētājs savu tēlu var arī zaudēt. Spēles vadītājs patur pilnas tiesības rīkoties ar bez brīdinājuma novārtā atstātajiem tēliem, kā uzskatīs par vajadzīgu. 6. Raksti tiek iesūtīti, ievērojot pareizrakstības likumus. Pārrakstīšanās nav nekas briesmīgs, bet rakstīšana bez pieturzīmēm, vai neadekvāti lietojot/nelietojot lielos burtus ne tik, un tā tagad ir modē vai tāds ir mans stils kā argumenti neder. 3. Spēle. Spēlei būs nosacītais PG-16 reitings, kas nozīmē, ka spēles saturs var būt morāli traumējošs 16 gadus veciem un jaunākiem bērniem. Spēlē netiks aprakstīts: atklātas seksuālas darbības, seksuāli orientēts kailums, izteikti vardarbīgas ainas. Spēlē tiek plānota ar apmēram astoņu spēlētāju piedalīšanos. Ja būs daudz spēlēt gribētāju, un tiks iesūtīts labas tēlu anketas, varbūt pieņemšu arī vairāk spēlētāju, bet ne vairāk kā 10. Lomu spēle ir veidota balstoties uz Square Enix kompānijai piederošās spēles Final Fantasy VII universu. Spēles veidotājs ir centies izveidot spēles pasauli maksimāli autentisku oriģinālajai, ņemot vērā arī visus papildinājumus, kas iznākuši oriģinālajai spēlei. Izmaiņas ieviestas tikai lietās, kas attiecās uz datorspēļu spēles principu, piemērojot to realitātei. Ja kādos sīkumos attiecībā uz pasaules uzbūvi un notikumos esmu pieļāvis kļūdu, zinātājiem (pareizāk faniem) lūdzu būt iecietīgiem un informēt par to mani. Spēle veidota tā, lai to interesanti būtu spēlēt gan datorspēļu un filmu par šo pasauli zinātājiem, gan tiem, kas ar to nekad nav saskārušies, bet kam patīk lomu spēles. Pieteikšanās spēlei. Lai pieteiktos spēlei, ir jāizveido spēles tēla anketa, kas jāsūta spēles vadītājam uz personīgo ziņnesi (PZ). Kad/Ja spēles vadītājs apstiprinās anketu, spēlētājam tiks dota atļauja daļu no anketas, kuru norādīs spēles vadītājs, iesūtīt ATD pavedienā un līdz ar to spēlētāja apstiprināšana būs pabeigta. Ņemot vērā spēlētāja tēla iecerētās īpašības un pagātni, spēles vadītājs kopā ar spēlētāju tēla veidošanas laikā noteiks tēla īpašības, stiprās un vājās puses, kas nepieciešams, lai noteiktu tēla iespējas cīņās un matēriju lietošanā. Katram spēlētājam tiek piešķirti nosacīti pieci punkti, kurus viņš var izlietot savam tēlam piešķirot bonusus matērijas, ieroci/ priekšmetu, kurā var ievietot vairāk matēriju vai kaut ko citu iespaidīgu. Jāņem vērā daži noteikumi: Sākot spēli katram spēlētājam drīkst būt maksimums trīs matērijas ar mazu pieredzi. Var būt arī mazāk. Ja vēlas matērijas spēku palielināt par vienu līmeni, ir jāziedo viens punkts. Vienai matērijai var būt maksimāli trešais līmenis. Sākot spēli katram spēlētājam drīkst būt viens ierocis vai priekšmets, kurā var ievietot vienu matēriju. Jādod viens punkts par katru papildus iespēju ievietot maģiju. Piemēri: Tēlam X sākotnēji bija pieci punkti un ierocis, kurā varēja ievietot vienu matēriju. Viņš tos izlietoja, lai ierocim būtu iespēja ievietot sevī četras matērijas un iegādājās divas matērijas. Tēlam Y sākotnēji bija pieci punkti un bruņas, kurās varēja ievietot vienu matēriju. Viņš punktus izlietoja, lai iegādātos trīs matērijas, no kurām divām ir otrais līmenis. Tēlam Z sākotnēji bija pieci punkti un bruņas, kurās var ievietot vienu matēriju. Viņš punktus izlietoja, lai iegūtu ieroci ar lielāku iznīcināšanas spēku, un atteicās no iespējas bruņām pievienot matēriju, lai padarītu tās biezākas. Ja nav skaidrības, drīkst jautāt spēles vadītājam. Vārds, Uzvārds: Var minēt arī iesauku. Dzimums: Vecums: Augums: Izskats: Vēlama bilde, bet ne obligāta. Lūdzu nesūtīt anime bildes. Aprakstīt tēla ārienes raksturīgākās iezīmes un tipiskāko apģērbu (to, kas ir sākot spēli). Ieroči, kas ir redzami. Ieroči un bruņas: Netiek ierobežots ieroču skaits, bet lūdzu nepārspīlēt un domāt reāli. Ieroči var būt neparasti, bet lielai iznīcināšanas jaudai vai ļoti spēcīgām bruņām, nepieciešami bonusa punkti. Mantas: Matērijas, priekšmeti, kuros var ievietot matērijas. Elektronika, un citi priekšmeti ko tēls pastāvīgi nēsā sev līdzi. Nodarbošanās: Tēla profesija pilots, datorspeciālists, bijušais SOLDIER, matēriju karotājs, Vutai, nindzja, PAO kareivis, vienkāršs algotnis, vai jebkas cits, kas var būt derīgs paredzētajā uzdevumā. Biogrāfija: Biogrāfijā jābūt šādai informācijai: Vecāki kas ir (vai bija), nodarbošanās un attiecības ar tēlu. Dzimšanas vieta un datums. Vieta, kur audzis. Par ko mācījies, ar ko nodarbojies. Kāds ir ģimenes stāvoklis, attiecības ar citiem cilvēkiem. Kur dzīvo tagad, kāds ir materiālais stāvoklis. Un viss pārējais, kas nāk prātā. Raksturs: Rūpīgi pārdomājiet, kādu raksturu dosiet tēlam un vai spēsiet to attēlot. Centies neieslīkt nevajadzīgos sīkumos. Aprakstiet, ko tēls uzskata par labu, ko par ļaunu. Kāda ir attieksme pret likumu un pret Planētu. Kas patīk, un kas nepatīk. Ko mīl, un ko ienīst. No kā baidās. Ko pazīstu no Final Fantasy VII pasaules: Spēles: Oriģinālā spēle Final Fantasy VII (saīsināti FF7) Papildspēles FF7: Before Crisis FF7: Crisis Core FF7: Dirge of Cerberus Datoranimācijas filma FF7: Advent Children Animācijas (anime) filma FF7: Last Order KODS [b]VārdsUzvārds:[/b]
[b]Dzimums:[/b] [b]Vecums:[/b] [b]Augums:[/b] [b]Izskats:[/b] [b]Ieroči un bruņas:[/b] [b]Mantas:[/b] [b]Nodarbošanās:[/b] [b]Biogrāfija:[/b] [b]Raksturs:[/b] [b]Ko pazīstu no FF7 pasaules:[/b] Šo rakstu rediģēja Elony: 13.02.2009 10:23 |
|
|
![]() |
![]()
Raksts
#2
|
|
Angel of Music ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Grupa: Biedri Pievienojās: 15.01.04 Kur: Azeroth Spēļu meistars 2012 ![]() |
Vārds: Kīra
Dzimums: sieviete Vecums: 25 Augums: 1.70 Izskats: (IMG:http://i58.photobucket.com/albums/g274/Minciite2/Kiira1.jpg) Kiira2 Slaida, simpātiska meitene. Ar Mako spīdumu acīs, taču skatienā ir manāmas arī kaut kādas neizskaidrojamas skumjas. Garu kāju īpašniece. Tās arī parasti atsegtas. Citas ķermeņa daļas, gan piesedz apģērbs. Neaizraujas ar kosmētikas lietošanu, uzskata, ka ir dabīgi skaista. Ieroči un bruņas: Ikdienā tērpjas kā redzamajā bildē, tātad vienīgās bruņas ir plecu sargi. Uz muguras nēsā zobenu un pie sāniem šaujamieroci. Tie gan nav uzkrītoši, tiek slēpti zem apmetņa. Parasti redzams tikai zobena spals. Šo rakstu rediģēja Sindra: 13.02.2009 22:48 |
|
|
![]()
Raksts
#3
|
|
Kļūst par pirmo, kas izbaudījis visas visgaršu zirnīšu garšas ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Grupa: Biedri Pievienojās: 23.08.04 Kur: Tāpat neatradīsi ![]() |
Vārds: Keila
Dzimums: Sieviete Vecums: ap 30 Augums: 1, 79 Izskats: Jauna sieviete, pēc izskata varētu dot ap 30 gadiem, bet tai pašā laikā arī jaunāka. Tumšas acis, reizēm pat izskatās, ka tas ir melnas. Rudi, ne pārāk gari mati. Keilas skatiens vienmēr ir neizdibināms un reti kad var noteikt, par ko sieviete domā. Keila ir diezgan gara auguma un slaida. Attēls Ieroči un bruņas: Pie sāniem Keilai atrodas šaujamierocis un sievietei līdzi vienmēr ir nažu komplekts. Uz rokas ir metāla aproce |
|
|
![]()
Raksts
#4
|
|
Cogito ergo sum ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Grupa: Biedri Pievienojās: 28.02.07 Kur: Divas mājas tālāk Jaukais snīpis ![]() |
Vārds: Seo
Dzimums: sieviete Vecums: 25 gadi Augums: 1,69 metri Izskats:(IMG:http://i39.photobucket.com/albums/e187/washulis/LS/Stikls.jpg) Slaida sieviete ar brūniem, līdz pleciem īsiem matiem. Āda brūna, bet ne pārlieku tumša. Lielas gaiši zilas acis. Augums vingrs, jo tur sevi labā formā un uzksata to par pašsaprotamu lietu. Ikdienā valkā vienkāršus apģērbus. Bikses, kreklus vai jakas. Dažreiz arī svātkus, bet reti kad kleitas (ja nu vienīgi vasarā). Galvenais, lai būtu ērti. Viņas apģērbā nedominē kāda krāsa, tāpēc nebaidās ģērbties gana raibi. Ieroči un bruņas: Bruņas nemīl lietot, bet tomēr ir plecu sargi. Ieroči ir vienkārša katana (IMG:http://i39.photobucket.com/albums/e187/washulis/LS/sword.jpg) un pie sāniem arī šaujamais. |
|
|
![]()
Raksts
#5
|
|
Zintniece ![]() Grupa: Noslēpumu nodaļa Pievienojās: 03.11.03 Kur: te un tagad Dzīvā enciklopēdija ![]() |
Vārds: Tīdus
Dzimums: vīriešu Vecums: 22 Augums: 1,80 m Izskats: (IMG:http://static.flickr.com/99/305249723_d921773a1d.jpg) (IMG:http://ui25.gamespot.com/504/tidus_2.jpg) Ieroči un bruņas: Liels zobens. Uz kreisā pleca ir plecu sargs. |
|
|
![]()
Raksts
#6
|
|
Gatavo atskaiti Zemvaldim ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Grupa: Biedri Pievienojās: 20.02.07 Kur: trust me, i'm a liar Fotogrāfs 2009 ![]() |
Ar GM atļauju:
Vārds: Džeroms Dzimums: vīrietis Vecums: 32 Augums: 173 cm Izskats: Vidējas miesas būves, slaids cilvēks. Gaiši mati, pelēkas acis. Tumšas bikses, tumši zaļš krekls, melns brezenta pusmētelis (zem tā bruņu veste), melni sporta apavi, ar apkaltu zoli, priekš pārvietošanās pār akmeņiem/citām nestabilām virsmām. Jerome Ieroči un bruņas: Vairāki metamie dunči. Bruņu veste. |
|
|
![]()
Raksts
#7
|
|
Alveus anima ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Grupa: Biedri Pievienojās: 18.05.07 Kur: Aiz maskas HP eksperts 2008 ![]() |
Mums ir gaidāms vēl viens spēlētējas, bet paziņošu jau iepriekš, ka spēle sāksies svētdien pēcpusdienā, apmēram no trijiem līdz pieciem. Un pēc tam uz priekšu. (IMG:style_emoticons/kurb_gaiss/smile.gif)
|
|
|
![]() ![]()
Raksts
#8
|
|
Cep picas ![]() Grupa: Aurori Pievienojās: 25.03.04 Kur: Rīga Foruma maršals 2012 ![]() |
Vārds: Sairuss
Dzimums: Vīrietis Vecums: 27 Augums: 1,78 m Izskats: Tumšpelēki mati, tumšas acis, ar labi attīstītu muskulatūru (kā kareivim, nevis kā kultūristam), parasti tērpies ērtos zābakos, kvalitatīvās aizsargkrāsas biksēs no džinsiem līdzīga auduma, gaišpelēkā t-kreklā un tumši brūnā ādas jakā, ja ir pavēsāks. Ieroči un bruņas: Bruņuveste, garš asmenis, pistole un pār plecu pakārta šautene. |
|
|
![]()
Raksts
#9
|
|
Zintniece ![]() Grupa: Noslēpumu nodaļa Pievienojās: 03.11.03 Kur: te un tagad Dzīvā enciklopēdija ![]() |
Moriartij! Tīdum nav Sajušana, Tīdum ir Ienaidnieka Prasmes. (IMG:style_emoticons/kurb_gaiss/smile.gif)
Tīdus lokāms tāpat kā medus. (IMG:style_emoticons/kurb_gaiss/smile.gif) kas - Tīdus kā - Tīdus kam - Tīdum ko - Tīdu ar ko - ar Tīdu kur - Tīdū - Tīdus! Šo rakstu rediģēja Roviela: 17.02.2009 15:44 |
|
|
![]()
Raksts
#10
|
|
Gatavo atskaiti Zemvaldim ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Grupa: Biedri Pievienojās: 20.02.07 Kur: trust me, i'm a liar Fotogrāfs 2009 ![]() |
Moriartij! Tīdum nav Sajušana, Tīdum ir Ienaidnieka Prasmes. (IMG:style_emoticons/kurb_gaiss/smile.gif) oops, piedod, (IMG:style_emoticons/kurb_gaiss/laughing.gif) Nevaru vairs izrediģēt, (IMG:style_emoticons/kurb_gaiss/smile.gif) |
|
|
![]()
Raksts
#11
|
|
Zintniece ![]() Grupa: Noslēpumu nodaļa Pievienojās: 03.11.03 Kur: te un tagad Dzīvā enciklopēdija ![]() |
Mattiass!
Tā kā mēs grasāmies braukt ar to bruņumašīnu, mums noderētu tās precīzāks apraksts. Ja tāda nav bijis, tad es nesaprotu pārmetumus citiem par to, ka viņi to iztēlojas tādu, kādas, pēc viņu domām, bruņumašīnas izskatās no iekšpuses. Un ne jau izmērs ir tas svarīgais. Izmērā kā kravas mašīna... nu, es teiktu, tas galīgi nav daudz, ja tur jāsavietojas baikam (kas nav nekāds maziņais) un veselam baram cilvēku. Ir tur kādi sēdekļi aizmugurē? Logi ir? Vadītāja un tam blakussēdētāja vietas ir savienotas ar aizmuguri? Un tā tālāk. Lūdzu! (IMG:style_emoticons/kurb_gaiss/silent.gif) |
|
|
![]()
Raksts
#12
|
|
Angel of Music ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Grupa: Biedri Pievienojās: 15.01.04 Kur: Azeroth Spēļu meistars 2012 ![]() |
Heh. Droši vien pārējie vadījās pēc šī GM teksta:
CITĀTS Kaits Sits iesēdās šofera blakusēdētāja krēslā, kamēr pārējiem bija jātup aizmugurē, blakus motociklam. You know... - jātup - neizklausās pēc pārākajām ērtībām. Tapēc arī spēlētāji rakstīja kā viņi tup. Jo mēs tiešām nezinam kā tā mašīna izskatās. |
|
|
![]()
Raksts
#13
|
|
Alveus anima ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Grupa: Biedri Pievienojās: 18.05.07 Kur: Aiz maskas HP eksperts 2008 ![]() |
Nedaudz par busiņu.
Cik spriežu, tad aizmugurē logu nav. Starp vadītāja un blakusēdētāja vietu ir eja, kas ved uz aizmuguri. Aiz vadītāja un blakusēdētāja krēsliem ir neliels ledusskapis un tāda kā radara pults, vai kas līdzīgs. Zem tās ir minirobats. Vēl kaut kur te ir nobāzti daži ieroči, lielas šautenes. Bet tālāk uz aizmuguri ir brīva telpa. No sienām var atvāzt lāvas, uz kurām var sedēt vai gulēt visā garumā. Katrā pusē tās ir divos stāvos. Ja iedzen iekšā vienu motociklu un noliek pie vieniem sāniem, tad otrā pusē var atvāzt vienu lāvu un uz tās sēdēt kādi pieci cilvēki. Te tāds vienkārs zīmējums. (IMG:style_emoticons/kurb_gaiss/smile.gif) (IMG:http://i205.photobucket.com/albums/bb239/elsarels/Winged%20Spirits/New.jpg) |
|
|
![]() ![]()
Raksts
#14
|
|
Cep picas ![]() Grupa: Aurori Pievienojās: 25.03.04 Kur: Rīga Foruma maršals 2012 ![]() |
Cik atceros no runātā, aizmugurē bija divi mazi tonēti lodziņi (mazi kā jau bruņumašīnai), pa tiem varēja paraudzīties ārā, pašam paliekot neredzamam. Bruņustikls, protams.
Lāvu izvietojums atgādina vilciena kupeju (4-vietīgo vai plackarti), tās var izvirzīt no sienas. Divas no tām ir lejā (to vietās var stāvēt pa moticiklam). Aizmugures daļā vietā, kur griesti satiekas ar sānu sienām, ir skapīši (kā lidmašīnās) nelielu mantu glabāšanai. Ja netiek vesti motocikli, tad mašīnā ar guļvietas ērtībām var pārvietoties līdz 6 cilvēkiem (vadītāju un sensoru/ieroču operatoru ieskaitot), katrs motocikls attiecīgi aizņem vienu guļvietu, tādi var būt līdz diviem (cik apakšējo lāvu). Ja izmanto kā armijas/personāla transportu, neparedzot guļvietas, tad uz vienas lāvas var apsēsties, ja brīvi un ērti, tad četri, ja saspiežoties ciešāk, tad pieci kareivji uz lāvu + vadītāja un palīgvietas priekšā. Mašīna ir pietiekami liela. |
|
|
![]()
Raksts
#15
|
|
Alveus anima ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Grupa: Biedri Pievienojās: 18.05.07 Kur: Aiz maskas HP eksperts 2008 ![]() |
Liekas, ka dažiem bija problēmas saprast, ko komanda tagad dara.
Viņi neiet uz Mako reaktoru kalnos, bet gan uz Shinra savrupmāju turpat Nibelheimā. Kā tikt uz Mako rektoru var apskatīt šajā detalizētajā shēmā. Šeit ir trīs savrupmājas plāni. Pirmais stāvs. Otrais stāvs. Trešais stāvs. Šo rakstu rediģēja Elony: 26.02.2009 10:52 |
|
|
![]()
Raksts
#16
|
|
Angel of Music ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Grupa: Biedri Pievienojās: 15.01.04 Kur: Azeroth Spēļu meistars 2012 ![]() |
Ā, es jau sen vēlējos jautāt, kādā krāsā ir Tīda acis?
Tur vienā bildē ir brūnas, bet otrā zilas. Un arī netā šis puisis figurē ar abām šīm acu krāsām, tā, ka es netiku skaidrībā. |
|
|
![]()
Raksts
#17
|
|
Zintniece ![]() Grupa: Noslēpumu nodaļa Pievienojās: 03.11.03 Kur: te un tagad Dzīvā enciklopēdija ![]() |
Lai būtu tumši zilas!
Piestāvēs zobena krāsai. (IMG:style_emoticons/kurb_gaiss/grin.gif) |
|
|
![]()
Raksts
#18
|
|
Alveus anima ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Grupa: Biedri Pievienojās: 18.05.07 Kur: Aiz maskas HP eksperts 2008 ![]() |
Nedaudz par to, lai izmantotu matēriju maģiju.
Visvienkāršāk ir izmantot tā, kā ir norādīts, vienkārši koncentrējot rokā spēku un viss. Bet tas vienmēr prasa kādas trīs līdz piecas sekundes, neskaitot to laiku, ko vajag lai paņemt rokā matēriju vai nolikt malā. Ja matērija ir zobenā vai kādā citā priekšmetā, tad tas prasa kādas pāris papildus sekundes. Proti, nav tā, ka piemēram, tajā pašā sekundē, kad ienāk prātā doma izmest zibens šautru, to var arī izdarīt. Un vēl, neiesaku improvizēt, vismaz nepārrunājot to lietu ar GM. (IMG:style_emoticons/kurb_gaiss/smile.gif) Lai tuvcīņas ierocim piešķirtu kādas matērijas spēku vai arī likt ieroča vēzienam izmest matērijas spēku, matērijai ir jābūt iekšā ieliktai ierocī. Ja matērija ir tikai rokā, tad var izmantot vislabāk parastajam mērķim - ugunsložu mētāšanai. |
|
|
![]()
Raksts
#19
|
|
Zintniece ![]() Grupa: Noslēpumu nodaļa Pievienojās: 03.11.03 Kur: te un tagad Dzīvā enciklopēdija ![]() |
Vai Tīdus kaut ko izdarīja nepareizi? (IMG:style_emoticons/kurb_gaiss/rolleyes_a.gif)
Pašlaik vienīgais, ko spēju iedomāties, ir - viņš to nevar izdarīt tik ātri. Zobens bija gatavībā, pirms gāja iekšā telpā, atliek gravitācijas matērija, kuru vajag paņemt, aktivizēt un pēc tam nolikt. Secinu, ka uzbrukt ar zobenu tajā pašā gājienā nevar paspēt. Tiesa, lidonīši arī neplivinās gluži tik ātri, lai paspētu nozust pāris sekunžu laikā. Izmēru un inerces dēļ, un vēl tāpēc, ka tikko izšķīlušies. (IMG:style_emoticons/kurb_gaiss/tongue.gif) |
|
|
![]()
Raksts
#20
|
|
Alveus anima ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Grupa: Biedri Pievienojās: 18.05.07 Kur: Aiz maskas HP eksperts 2008 ![]() |
Par improvizāciju bija vairāk piebilda washulim. (IMG:style_emoticons/kurb_gaiss/smile.gif)
Es tikai laicīgi pasaku, kā ir ar matēriju lietošanu, jo lai arī aprakstā minēju par koncentrēšanos, tomēr ne par laiku. Apraksts jau tāpat bija ellīgi garš... Nu, arī lai saprotams, kāpēc Tīdus palēcās vēlāk kā Kīra. Un lidonīši jums vispār nav derīgi pretiniekiem, jo ir pārāk vāji. Manuprāt jūs ar viņiem apejaties pārāk nežēlīgi. (IMG:style_emoticons/kurb_gaiss/tongue.gif) |
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Lo-Fi versija | Pašlaik ir: 01.06.2025 18:23 |